на който не се съгласи ще му търсят "колая" - ще ги дебнат по устав и може и дисциплинарно уволнение да отнесат. Тогава и спестените пари ще се окажат повече.
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
Що ми се струва, че въпреки съкращенията и очакваните икономии, след няколко месеца положението в ЖП-то ще е още по-зле ?!? Дълговете ще продължават да се увеличават, а светлина в тунела няма да има щото вече и влакове няма да има. Целта, която преследват сегашните началници на ЖП-то е онези 300 милиона евра от Европейския съюз. Какво ли ще купят с тях та, та образувалия се вече нов дълг от 1.4 милиарда да започне поне да се връща ???
и те носят вина .800 вагона са изчезнали. и съм ги виждал как спят по релсите.екскурзиики в чужбина рахат на сигурната държавна работа без да се гонят продажби планове и печалби но вси4ко свърши.вижте една франция и германия какви влакове железници имат хората трупат печалби и там са държавни.тук корупцията и връзкарството си казват думата
Ами хората предпочитат да вземат шест заплати вместо една. Жалко е падението на БДЖ да режат вагони за скрап, за да могат да платят обезщетенията на служителите си. А ако България беше нормална държава, или поне се стремеше да бъде такава виновните за съсипването на железниците през годините щяха да си понесат отговорността за това, щото само дебил може да докара една компания до такова окаяно състояние, в което се намира БДЖ.
"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней Сенека
[quote#5:"icoredshark"]вижте една франция и германия какви влакове железници имат[/quote]
Само не ми казвай, че не ползват привилегии като служители, че веднага ще ти повярвам! Ти колко народ познаваш от железниците там, че да смяташ така? Аз пък познавам и мога да ти кажа, че привилегиите са доста повече, отколкото предполагаш. Тъй, че по-кротко с коментарите.
Разбирам хората, особено в малките градове. Там наистина е трагедия. Но предложението което им правят е добро. Даже ме учудва, че се навиват да им дадат парите накуп, при положение, че по принцип им плащат меко казано нередовно. Ако имат и по 1 година борса след това (60%-от осигурителния доход) Предложението не е за изтърване.
[quote#5:"icoredshark"]вижте една франция и германия какви влакове железници имат хората трупат печалби и там са държавни.тук корупцията и връзкарството си казват думата[/quote]
Железницата прилича на тези , които работят в нея и които я ползват
---------
Тук няма ли една друга уловка?
1. Плащат им 6 заплати за да напуснат доброволно. После взимат 1 месец обезщетение за безработни от НАП.
2. Уволняват ги, дават им по една заплата, а после 9 месеца получават обезщетение от НАП.
[quote#4:"442"]Дълговете ще продължават да се увеличават, а светлина в тунела няма да има щото вече и влакове няма да има. [/quote]
Тези влакове ги махат защото са полу-празни. През комунизма нямаше толкова много коли, а населението беше доста по-голямо и по разпръснато. Сега ако направиш сметка сигурно половината население на страната живее в 5-те най-големи града. Защо да ги разкарват празни тези вагони? И забележи че напълно затворени линии няма.
Да не говорим че в България щата винаги е раздут с поне 50%.
[quote#14:"virgin"]Тук няма ли една друга уловка?
1. Плащат им 6 заплати за да напуснат доброволно. После взимат 1 месец обезщетение за безработни от НАП. [/quote]
Плащат им 6 заплати,после от 9 до 12 месеца,според стажа,на борсата!
Съгласили са се само добрите служители, които и без това ще си намерят работа веднага другъде. Глупава процедура. Трябваше да се пенсионират веднага старите, да се ИЗХВЪРЛЯТ ВЕДНАГА крадците, хрантутниците и т.н, да се изхвърлят всички неефективни служители, да се направят съкращения в администрацията...
Знам, че чистачките са ги аутсорснали, сега трябва само да „фалират“ компанията и да наемат свястни чистачки.
Аз ПО ПРИНЦИП съм доволна от БДЖ-то, ако не беше мръсотията. Влаковете са точни иначе. Ако имаше и вагон-ресторант при всички пътувания над 3 часа - перфект, ако имаше чистачка на борда, която да забърсва - перфект..
Интересно, защо никой не публикува колко от предложените за съкращения са работници и колко управленски персонал? Имам чувството, че най-накрая в БДЖ ще останат само двете генерални дирекции, които ще се издържат от даване на имоти под наем.
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Както винаги няма и 1% сериозни мнения. АЗ ще ви го опиша като близък на потърпевш. Предлагат да напусне жена с 37 години стаж в БДЖ, на дрлъжност касиер-продавач на билети. На която и остава 1 година до пенсиониране. Нека сега този, дето пише, че се натискали некадърните, да вземе да ми обясни, кой и къде ще наеме на работа тази жена, за да си направи една година стаж и да се пенсионира? Естествено е, че НЯМА да приеме предложението за 6 заплати и после мисля до 4 месеца на борсата. Мислете преди да коментирате. Факт е, че не се съкращава раздутия щат от баджааци и познати в управленията, а се режат точно служители на ниски нива. В БДЖ е "много вожд, малко индзианец". Скоро и още по-малко.
Това на снимката този, който слага въглищата в пещта ли е?
Шегата настрана, тази "реформа" ще засегне предимно такива хорица, а не разни търтеи от администрацията, която е реалният проблем. Още повече, че Бойко каза, че 150 от съкратените щели да отидат да работят в метрото. Чий ще го дирят тея цифра хора там.
"Дойче бан" е на загуба с близо 2 млрд. евро за 2010, австрийските железници също са на загуба, а работниците им се пенсионират на 50. За Франция не знам. Доколкото съм чувал Испания имат много добър железопътен транспорт и то на печалба.
По принцип държавните железници са известни със социалните си привилегии и раздутия си персонал. Косвеното им облагодетестване (защото директната държавна помощ е забранена от Брюксел) отново с пари на данъкоплатците е единствената причина загубата на тези предприятия да не е по- голяма.
[quote#8:"Sniper"]щото само дебил може да докара една компания до такова окаяно състояние, в което се намира БДЖ. [/quote]
А, не си прав. Дебил не може да съсипе компания, защото няма да се усети как да я вкара в дългове. Напротив, трябва да си много умен, за да успееш да усвоиш правилно парите и дълговете да нарастнат подобаващо. Престъпления от голям мащаб се правят от много интелигентни хора, които просто са уверени в това колко са под нивото им другите и колко лесно ще бъдат изиграни. Тези с вродени мозъчни увреждания обикновено крадат някоя баничка, при висок пост най-много да си купят нова служебна кола или да назначат по-засукана секретарка. Милиарди идиот не може да харчи, не му е достатъчно мозъчната дейност за това.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Милен
Рейтинг: 1316 Разстроенолошо
"Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."Колаборационист
Рейтинг: 864 НеутралноРежи, режи .... иначе няма да стане !!!
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !Georgi Yordanov
Рейтинг: 713 Разстроено
на който не се съгласи ще му търсят "колая" - ще ги дебнат по устав и може и дисциплинарно уволнение да отнесат. Тогава и спестените пари ще се окажат повече.
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!442
Рейтинг: 1511 НеутралноЩо ми се струва, че въпреки съкращенията и очакваните икономии, след няколко месеца положението в ЖП-то ще е още по-зле ?!? Дълговете ще продължават да се увеличават, а светлина в тунела няма да има щото вече и влакове няма да има. Целта, която преследват сегашните началници на ЖП-то е онези 300 милиона евра от Европейския съюз. Какво ли ще купят с тях та, та образувалия се вече нов дълг от 1.4 милиарда да започне поне да се връща ???
Ico Shanov
Рейтинг: 426 Неутралнои те носят вина .800 вагона са изчезнали. и съм ги виждал как спят по релсите.екскурзиики в чужбина рахат на сигурната държавна работа без да се гонят продажби планове и печалби но вси4ко свърши.вижте една франция и германия какви влакове железници имат хората трупат печалби и там са държавни.тук корупцията и връзкарството си казват думата
xm...
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#1] от "Милен":
Лошо я!
Тия работи се правят след като си си написал домашното, а не ей тъй, на юруш
Böse plumpschi/ w ban do 06.01
Рейтинг: 636 РазстроеноГорките хорица! И това точно преди края на годината! Не ми се мисли ако бях на тяхно място!
Sniper
Рейтинг: 1107 НеутралноАми хората предпочитат да вземат шест заплати вместо една. Жалко е падението на БДЖ да режат вагони за скрап, за да могат да платят обезщетенията на служителите си. А ако България беше нормална държава, или поне се стремеше да бъде такава виновните за съсипването на железниците през годините щяха да си понесат отговорността за това, щото само дебил може да докара една компания до такова окаяно състояние, в което се намира БДЖ.
"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней СенекаBöse plumpschi/ w ban do 06.01
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#5:"icoredshark"]вижте една франция и германия какви влакове железници имат[/quote]
Само не ми казвай, че не ползват привилегии като служители, че веднага ще ти повярвам! Ти колко народ познаваш от железниците там, че да смяташ така? Аз пък познавам и мога да ти кажа, че привилегиите са доста повече, отколкото предполагаш. Тъй, че по-кротко с коментарите.
svetdi
Рейтинг: 217 Неутралноне се съгласявайте "доброволно" ! мамят ви жестоко! направете стачка ;
lz2
Рейтинг: 2302 НеутралноНека са 5%!Така 95-те % ще вземат по 5 заплати по-малко и пак ще ги съкратят!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Цветомир Гинков Вълков
Рейтинг: 426 НеутралноРазбирам хората, особено в малките градове. Там наистина е трагедия. Но предложението което им правят е добро. Даже ме учудва, че се навиват да им дадат парите накуп, при положение, че по принцип им плащат меко казано нередовно. Ако имат и по 1 година борса след това (60%-от осигурителния доход) Предложението не е за изтърване.
exibicionalist
Рейтинг: 426 Весело[quote#5:"icoredshark"]вижте една франция и германия какви влакове железници имат хората трупат печалби и там са държавни.тук корупцията и връзкарството си казват думата[/quote]
Железницата прилича на тези , които работят в нея и които я ползват
---------
Virgin
Рейтинг: 688 НеутралноТук няма ли една друга уловка?
1. Плащат им 6 заплати за да напуснат доброволно. После взимат 1 месец обезщетение за безработни от НАП.
2. Уволняват ги, дават им по една заплата, а после 9 месеца получават обезщетение от НАП.
ventsy
Рейтинг: 493 Неутрално[quote#4:"442"]Дълговете ще продължават да се увеличават, а светлина в тунела няма да има щото вече и влакове няма да има. [/quote]
Тези влакове ги махат защото са полу-празни. През комунизма нямаше толкова много коли, а населението беше доста по-голямо и по разпръснато. Сега ако направиш сметка сигурно половината население на страната живее в 5-те най-големи града. Защо да ги разкарват празни тези вагони? И забележи че напълно затворени линии няма.
Да не говорим че в България щата винаги е раздут с поне 50%.
lz2
Рейтинг: 2302 НеутралноДо коментар [#14] от "virgin":
ПравописА е поле за изява на неграмотните![quote#14:"virgin"]Тук няма ли една друга уловка?
1. Плащат им 6 заплати за да напуснат доброволно. После взимат 1 месец обезщетение за безработни от НАП. [/quote]
Плащат им 6 заплати,после от 9 до 12 месеца,според стажа,на борсата!
Virgin
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#16] от "lz2":
Мисля, че при доброволно напускане тези 9 до 12 месеца са от 1 до 4.
kimba3
Рейтинг: 1159 Любопитно5% са се съгласили, ами останалите 95% ???
BG
Рейтинг: 920 НеутралноСъгласили са се само добрите служители, които и без това ще си намерят работа веднага другъде. Глупава процедура. Трябваше да се пенсионират веднага старите, да се ИЗХВЪРЛЯТ ВЕДНАГА крадците, хрантутниците и т.н, да се изхвърлят всички неефективни служители, да се направят съкращения в администрацията...
Знам, че чистачките са ги аутсорснали, сега трябва само да „фалират“ компанията и да наемат свястни чистачки.
Аз ПО ПРИНЦИП съм доволна от БДЖ-то, ако не беше мръсотията. Влаковете са точни иначе. Ако имаше и вагон-ресторант при всички пътувания над 3 часа - перфект, ако имаше чистачка на борда, която да забърсва - перфект..
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноДо коментар [#10] от "svetdi":
Стачкувайте и фалирайте като "Кремиковци"! Без никакви обезщетения! Това ли предлагате?
mitko11
Рейтинг: 1818 НеутралноИнтересно, защо никой не публикува колко от предложените за съкращения са работници и колко управленски персонал? Имам чувството, че най-накрая в БДЖ ще останат само двете генерални дирекции, които ще се издържат от даване на имоти под наем.
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазовdemonoid - чао тирани!
Рейтинг: 733 НеутралноКакто винаги няма и 1% сериозни мнения. АЗ ще ви го опиша като близък на потърпевш. Предлагат да напусне жена с 37 години стаж в БДЖ, на дрлъжност касиер-продавач на билети. На която и остава 1 година до пенсиониране. Нека сега този, дето пише, че се натискали некадърните, да вземе да ми обясни, кой и къде ще наеме на работа тази жена, за да си направи една година стаж и да се пенсионира? Естествено е, че НЯМА да приеме предложението за 6 заплати и после мисля до 4 месеца на борсата. Мислете преди да коментирате. Факт е, че не се съкращава раздутия щат от баджааци и познати в управленията, а се режат точно служители на ниски нива. В БДЖ е "много вожд, малко индзианец". Скоро и още по-малко.
http://whynot-reflect.blogspot.com/sofioter
Рейтинг: 426 НеутралноТова на снимката този, който слага въглищата в пещта ли е?
Шегата настрана, тази "реформа" ще засегне предимно такива хорица, а не разни търтеи от администрацията, която е реалният проблем. Още повече, че Бойко каза, че 150 от съкратените щели да отидат да работят в метрото. Чий ще го дирят тея цифра хора там.
sofioter
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#5] от "icoredshark":
"Дойче бан" е на загуба с близо 2 млрд. евро за 2010, австрийските железници също са на загуба, а работниците им се пенсионират на 50. За Франция не знам. Доколкото съм чувал Испания имат много добър железопътен транспорт и то на печалба.
По принцип държавните железници са известни със социалните си привилегии и раздутия си персонал. Косвеното им облагодетестване (защото директната държавна помощ е забранена от Брюксел) отново с пари на данъкоплатците е единствената причина загубата на тези предприятия да не е по- голяма.
атанас
Рейтинг: 993 Неутрално[quote#8:"Sniper"]щото само дебил може да докара една компания до такова окаяно състояние, в което се намира БДЖ. [/quote]
А, не си прав. Дебил не може да съсипе компания, защото няма да се усети как да я вкара в дългове. Напротив, трябва да си много умен, за да успееш да усвоиш правилно парите и дълговете да нарастнат подобаващо. Престъпления от голям мащаб се правят от много интелигентни хора, които просто са уверени в това колко са под нивото им другите и колко лесно ще бъдат изиграни. Тези с вродени мозъчни увреждания обикновено крадат някоя баничка, при висок пост най-много да си купят нова служебна кола или да назначат по-засукана секретарка. Милиарди идиот не може да харчи, не му е достатъчно мозъчната дейност за това.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
demonoid - чао тирани!
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#27] от "Бродещия Призрак":
http://whynot-reflect.blogspot.com/Не. Принципно няма значение откъде е. Вярвам, че ситуацията е еднаква навсякъде.