Стачката в БДЖ: ден втори

Стачката в БДЖ: ден втори

© Анелия Николова



За втори пореден ден от 8 до 16 ч. синдикатите в БДЖ организират ефестивна стачка. Причина за протестните действия са плановете на ръководството на холдинга за финансовото му оздравяване, които предвиждат и съкращаването на 2000 служители.


През първия ден на стачката вчера се включиха предимно работещите в пътническите превози, като данните на БДЖ и на протестиращите за размера на протеста значително се разминаваха. Според синдикатите спрените влакове бяха 218 от общо 264, докато според министерството на транспорта  засегнати от стачката са били 122 влака. Незасегнати от протеста бяха единствено влаковете, които заминават от Варна и Бургас.


За момента няма яснота върху финансовия ефект от стачката. По думите на изпълнителния директор на БДЖ Йордан Недев спирането на пътническия превоз носи единствено полза за дружеството, тъй като то е нерентабилно и намалява загубите му.




И двете страни в спора обаче обявиха, че няма да отстъпят от позициите си.


Ръководството на "Холдинг БДЖ" ЕАД заявява, че няма да отстъпи от своята позиция да извърши жизненонеобходимите за дружеството реформи, съобщиха от дружеството. От двата синдиката пък се обърнаха с молба към ползващите железопътния транспорт да проявят разбиране и да приемат извинението на стачкуващите за причинените неудобства.


"Стачката продължава до пълна победа", обявиха профсъюзите.


До вчера 700 служители са приели предложението на ръководството на БДЖ да бъдат освободени от длъжност по чл. 331 от Кодекса на труда и да получат компенсации в размер на шест брутни заплати.



Под знака на стачката в БДЖ ще премине и голяма част от парламентарния контрол днес. На въпроси на депутати ще отговарят министрите Николай Младенов, Мирослав Найденов и Ивайло Московски. Министърът на транспорта ще трябва да даде яснота по въпроси, свързани с реформата в БДЖ, а по-конкретно за спирането на определени влакове по линията Перник-София, Кюстендил-Гюешево, София-Кюстендил, а също и в областите Стара Загора и Монтана.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (88)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Я всички мързеливи жепейци марш навън на улицата ,то най-добре ще бъде цялото БДЖ да стане частно!!!

  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    "По думите на изпълнителния директор на БДЖ Йордан Недев спирането на пътническия превоз носи единствено полза за дружеството, тъй като то е нерентабилно и намалява загубите му."

    С тези икономически познания как изобщо са го назначили този кюфлек ?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    До коментар [#2] от "comandante":


    [quote#2:"comandante"]С тези икономически познания как изобщо са го назначили този кюфлек ? [/quote]

    Явно е с много повечепознания от теб,защото е азбучна истина в икономиката,че "със спирането на губеща дейност,се спират и загубите от нея"!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  4. 4 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#2] от "comandante":

    Колкото и да не ти се вярва е точно така както казва г-на.

    Жената е покана за щастие
  5. 5 Профил на Ордар Варвар, Дебил Дебылич now
    Ордар Варвар, Дебил Дебылич now
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    ""Стачката продължава до пълна победа", обявиха профсъюзите"

    И на кое ще кажат "Пълна Победа".
    Някои побеждаваха ли, побеждаваха на времето в Кремиковци. И постигнаха пълна победа.
    Други преди тях затваряха пътя София - Варна. От Плама. И постигнаха пълна победа.
    Примери как се фалира едно дружество много.
    То не е и толкова трудно. Трудно е да върнеш натрупаните дългове. И да развиеш и увеличиш обхвата.
    Това аз смятам за "Победа".

    През последните 4000 години не е опитомено нито едно ново животно.
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4447 Неутрално

    мнооого и организирано се краде в БДЖ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на biba_jaba
    biba_jaba
    Рейтинг: 616 Весело

    И днес ли движещмсе влак ще може да се види само в руски филм?
    )))))))

    Пребиваването в социалните мрежи от служебния компютър е по-голяма заплаха за капитализма от пролетарска революция.
  8. 8 Профил на да защитим животните
    да защитим животните
    Рейтинг: 561 Любопитно

    БДЖ
    Морски почивни бази - хотелчета на море !?
    Морските почивни бази на БДЖ ЕАД приемат почиващи само през периода от 15 юни до 14 септември
    http://bdz.bg/p.php?id=rest_sea
    Почивно-възстановителен център Железничар
    Почивно-възстановителен център Железничар" е разположен на магистралния път между Варна и комплекс Златни пясъци, недалеч от морския бряг и предлага отлични условия за отдих ... още

    Почивно-възстановителен център Приморско
    Почивно-възстановителен център Приморско има великолепен изглед към морето и е разположен на 200 м от морския бряг... още

    Почивно-възстановителен център Росенец
    Почивната база се намира на 23 км на юг от Бургас. Разположена е в Парк Росенец /Отманли/, в близост до нос Атия... още

    Да защитим животнитe !
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    [quote#3:"lz2"]със спирането на губеща дейност,се спират и загубите от нея"! [/quote]
    Информирайте се преди да пишете.
    От стачката БДЖ губи по 600 000 млн. на ден ... началното си образование явно заедно сте го учили с Данчо Недев ?!

    [quote#4:"bgpainter"]Колкото и да не ти се вярва е точно така както казва г-на. [/quote]

    Ей хора престанете да вярвате на медиите ами проверете нещата сами..... ако не се краде в БДЖ няма как да се губят пари когато работи !


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    "Стачката продължава до пълна победа", обявиха профсъюзите."

    Тези съвсем са сериозно се взеха

    [quote#2:"comandante"]С тези икономически познания как изобщо са го назначили този кюфлек ? [/quote]

    Точно така е,както казва!

  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    Московски бил извикан спешно в Германия !!! От там ли ни управляват ??? Или Германското БДЖ - ДОЙЧЕ БАН вече няма търпение да гушне нашето БДЖ. Този схема на Германците много им се получава. Даже цяла Държава вече си купиха евтино. Сега за малко пари ще си купят доста голям пазарен дял на железниците в България. След това на конкуренцията майка им жална. Дойче БАН не търти конкуренция. Ето така ще се уредим с нов монополист, който няма да внася нищо в бюджета на България. Целия оборот ще се обръща в евра и директно в ???? ЧЕСТИТО.

  12. 12 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    [quote#9:"comandante"]ако не се краде в БДЖ няма как да се губят пари когато работи !
    [/quote]


    Те вероятно затова стачкуват - не искат да пуснат кокала!
    Защо да няма?Като не може да си напълни влаковете,ще губи,ще губи и накрая ще фалира...

  13. 13 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#3] от "lz2":
    Ми то и от милицията не се печели, ама не е зле да се мярка тук там някой милиционер.
    Барем оглед на апартамент да прави (8, 9-ти), пак е добре.

  14. 14 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#11:"442"]Или Германското БДЖ - ДОЙЧЕ БАН вече няма търпение да гушне нашето БДЖ. [/quote]

    Глупости. Колкото Луфтнанза нямаше търпение да гушне БГА Балкан

    Разлагащите се соц динозавърчета не ги ще никой. За да заработят железниците ни като хората трябват инвестиции от милиарди. Кой ще ги направи?

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  16. 16 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#8] от "да защитим животните":

    Господин животновъд! Тези наречени от Вас хотелчета, са строени преди 1989 година и са ползвани от тогавашния състав на железницата, който за Ваше и на други като Вас е бил от порядъка на над 75000 човека! В онези времена беше въпрос на политика, всяка голяма фирма да осигурява на служителите си бази за почивка, включително и на море! Естествено по-голямата част от тях след гореспоменатата година бяха буквално унищожени и само малка част продължават да се използват.

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  17. 17 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар 2 !

    Една от причините БДЖ-то да е в това положение са такива като тебе - полуграмотни , неудачници и комплексари !

    Помисли върху това , което казвам и престани да пишеш потресаващите си глупости по форумите ! Никой в тази държава няма полза от такива !

  18. 18 Профил на tony d'amato
    tony d'amato
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Синдикатите не предлагат нищо конструктивно. Ще стачкуваме и толкоз. Ще стоим по цял ден и нищо няма да правим.

    Аз бих им предложил вместо тези хора да стоят по гарите с ръце в джобове - да вземат и да ремонтират остарелите вагони. Да ги почистят хубаво да ги стегнат. Така ще има двоен ефект - обществото ще приеме по-добре стачните действия и ще има позитивен ефект - по чисти и по-приветливи вагони за пътниците.

    Слушам сутринта един стачник, който казва че БДЖ може да се оправи само с инвестиции отвън. Все едно вика неволята. Хайде да се стегнат и да поработят малко и тогава да видят дали ще има ефект. Ако беше негова фирма дали пак така щеше да говори? Не - щеше да уволни всички и да вика колко са некадърни.

    Проблема в БДЖ, а май и не са там, е че на работното си място гледаме като на хранилка, а не като дългосрочна възможност да живеем добре и да се трудим в приветливи условия. Соца ни научи на лошо...

    keep calm and carry on
  19. 20 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#9] от "comandante":

    Команданте, ти има да учиш. Сутринта по БНТ оня мазния началник, Бладимиров ли беше какъв беше, се принуди да признае, че тези 600 000 са неполучените приходи, а не разликата между приходи и разходи. Така че понеже Пътнически транспорт е губеща то на 600 хиляди приход съответстват повече от 600 000 разход и нетно се получава загуба. Иначе Пътнически превози нямаше да е губещ и въобще нямаше да има проблеми. Така че хванал си се на манипулацията на ръководството на БДЖ. Но то и аз се бях хванал.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  20. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 22 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Синдикатите УБИХА БДЖ! Стачката е пълен провал! Влаковете се движат само че са ПРАЗНИ! Браво на синдикатите.... това което 800 милиона лева дългове не можаха да направят го направиха некадърните български синдикати! Ореваха орталъка за 2 седмици че ще има стачка пътниците се пренасочиха към другите видове транспорт и БДЖ вече е официално мъртво! Дано кредиторите още следващата седмица сложат точката за да не се получи мъката с КРЕМИКОВЦИ!

    Ако дълговете и заемите закопаха БДЖ то поне синдикатите го заровиха!

    От това ние данъкоплатците печелим щото поне няма да субсидираме БДЖ с 200 милиона лева на година а тези пари ще отиват за инвестиции в сектори с висока добавена стойност като интернет инфраструктура например!

    А най-хубавото е че провала на стачката говори че народа вече осъзна какви мошеници са синдикатите. Цялата историяс с БДЖ беше заради КТД благодарение на който вземаха по ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА НА ГОДИНА от членски внос.

  22. 23 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Разстроено

    До коментар [#19] от "dobrich":
    +++++ гледах го и каза много истини и някои неща за БДЖ които милиционерите не могат да ги разберат никога.



    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  23. 24 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 838 Неутрално

    ЛЕСНО РЕШЕНИЕ - ПОДКРЕПЯЩИТЕ СТАЧКАТА В БДЖ ДА ДОТИРАТ БДЖ ОТ ДЖОБА СИ!!! Тогава и само тогава когато синдикатите почнат да трошат и техните пари за да си вземат членският внос ще разберат какво е!

    БДЖ е второ кремиковци. В кремиковци го докараха до 3 милиарда дългове и колко пари си върна държавата респективно нашите пари??? Представете си тези 3 милиарда да бяха за децата ни образование интернет инфраструктура което е може би сектора на бъдещето с най-висока добавена стойност и т.н.

    Защо след като питате хората подкрепяте ли стачката в БДЖ НЕ ПИТАТЕ ГОТОВИ ЛИ СТЕ ДА ПЛАЩАТЕ ПОВЕЧЕ ДАНЪЦИ ЗА ДА СУБСИДИРАТЕ БДЖ?

    Защото едно е да кажа подкрепям стачката в БДЖ съвсем друго подкрепям и съм готов всеки месец да отделям процент от заплатата си за БДЖ!

    И в момента държавата налива всяка година 200 милиона лева в БДЖ! А МЕДИИТЕ КРИЯТ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ! ПОЗОР! А хората всеки ден се убиват от работа за да нахранят децата си! Засрамете се!

    Аз НЕ искам да плащам за БДЖ! Всеки който иска да има ДОБРОВОЛЕН ДАНЪК БДЖ! Или ДОБРОВОЛНА ТАКСА БДЖ И ВСЕКИ МЕСЕЦ ДА ДОТИРАТ И СУБСИДИРАТ БДЖ! В крайна сметка още Айнщайн е казал две неща са безкрайни вселената и човешката глупост но за вселената не съм съвсем сигурен! Така че който иска да ходи всеки месец и да плаща за БДЖ! Аз не ща!

    СКАНДАЛНА ИНФОРМАЦИЯ!

    Всяка година ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ НАЛИВАТ 200 милиона лева в БДЖ! ИСКАМ РЕФЕРЕНДУМ народа да гласува за или против тази сума да се налива във фалирало предприятие като БДЖ а не в интернет инфраструктура или образование икономика децата спорт и т.н. Ако все пак по някаква случайност БДЖ не фалира и кредиторите не си посикат парите още следващата година да има референдум защото аз не съм съгласен всяка година второ кремиковци да правиме вместо да използваме НАШИТЕ пари разумно и за сектори с висока добавена стойност!

    ВТоро за 2010 БДЖ е събрало 1 милион лева на синдикатите членски внос! Повтарям само за 2010 година ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА ЧЛЕНСКИ ВНОС??!?!? Затова става въпрос ето защо синдикатите стачкуват! Защо преприятие им събира членския внос??? Това къде го има в западния свят?

  24. 25 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#12:"popovski31"]Те вероятно затова стачкуват - не искат да пуснат кокала! [/quote]

    Я помисли малко? Кой държи кокала в БДЖ? Оная дето ти продава билетите на гарата или някой началник, чийто племенник има ремонтна фирма и поправя стари вагони на цената на нови , например!

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  25. 26 Профил на tonywolf
    tonywolf
    Рейтинг: 395 Гневно

    Абе каква победа, бе?!? До пълната победа на 15-20 000 човека над милионите, които плащат данъци?!?
    Защото БДЖ струва в този си вид няколкостотин милиона лева на година и от всеки един данъкоплатец.
    Лошо е да останеш без работа, но да скапеш всичко заради заплатката - това къде го има?
    Неефективните структури трябва да се реформират, ако не могат - се закриват... Е тогава "победата" ще е пълна....

    По-добре да премълчиш и да те смятат за тъп, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения....
  26. 27 Профил на да защитим животните
    да защитим животните
    Рейтинг: 561 Любопитно

    Ето 17,2 милиарда лева от краднати от България стигащи за едно годишен бюджет на Р.България и за БДЖ и за пенсионери и т.н.
    Ами вземете ги !?
    http://pari-oligarsi.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    Да защитим животнитe !
  27. 28 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    Днес отново прочетох едно супер войнствено изказване на оня господинчо Пламен Димитров: "Предупреждавам: Ако продължава така още няколко дни, ние, синдикатите, в момента водим стачката. Оттук-насетне, от този арогантен подход на тези, които стоят срещу нас, и ако не се промени това, зависи дали ще продължи стачката да върви в нормалния законов ред, или може да прерасне във форми, които – предупреждавам отсега - няма да бъдат никак мирни."

    Този човек открито призовава към насилие - не е ли крайно време да се намесят компетентните органи?

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  28. 29 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#19] от "dobrich":

    Публичната сфера съществува заради хората, а не обратното - хората да съществуват заради издържането от бюджета

    Липсват реформи, а не липсват банкрутирали министри!

    Тежки промени трябва да се направят в няколко сфери, защото трябва да се отрази големият демографският процес на свиване на населението. Не може с един и същи бюджет да се оправяш от 1998 година насам, отсече по Дарик радио лидерът на ДСБ Иван Костов. Според него има промяна на възрастовия състав на населението, което дава мощни отражения върху публичните сектори като здравеопазване, образование, МВР. Хората стават по-малко и нуждата да бъдат обслужвани намалява.


    Не става от 1998 година насам да се оправяш с един и същи бюджет; има промяна на възрастовия състав на населението; то намалява и това трябва да се отчита, констатира лидерът на ДСБ.

    Публичната сфера съществува заради хората, а не обратното - хората да съществуват заради издържането от бюджета, каза още Костов. В последните 10-12 години този принцип се забравял от правителствата, които правели бюджетите на България.

    Добре, ние сме с повишен рейтинг, но къде са чуждестранните инвестиции, къде е куражът на българското правителство да излезе на пазара и да изтегли необходимите му оперативни резерви, защото той трябва да има оперативен фискален резерв в момента не само да погаси евро облигациите в началото на 2013 година, а и ако се сбъдне предупреждението на рейтинговата агенция Фич за финансова паника, да има с какво да отиде срещу паниката, да я блокира бързо, попита той. Много реални буфери трябваше да има в бюджета. Ако ще идват много тежки времена, а те ще бъдат тежки за правителства, за банки, за пенсионни фондове, за застрахователни институции, и ако идват тези тежки времена, значи трябва да имаш финансови възможности да отреагираш. В момента нямаме финансови възможности да отреагираме, имаме правителство, което го е страх да се появи на пазара и да каже, че искат 1 милиард, защото ще чуе сигурно лихви, които в момента искат от Испания и от Италия


    Кабинетът не разбира нуждата от реформа, констатира още тъмносиният лидер. Имало обаче банкрутирали министри.

  29. 30 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#24] от "merkel":

    Ти и на майка си лекарства не би платил. Правиш само тъпа пропаганда! По света има много държавни печеливши предприятия. Проблемът на БДЖ е ръководството и вместо да подкрепим стачниците и да "обесим" някой друг сегашен или бивш ръководител, ти си седнал да викаш срешу тях. Освен това, в дъното на всяка кражба от държавата стои частник. С приватизацията същите тия частници и вероятно точно крадилите, се възнаграждават с цялото предприятие. Така че стига сме поощрявали тази дейност. Вместо да се уволняват работници някой трябва да влезе в затвора!

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  30. 31 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#4] от "bgpainter":

    До коментар [#3] от "lz2":

    Ма много ги разбирате тези работи бе! А да ви е светнал някой, че дори и да спреш работата, разходите за амортизация са си разходи за амортизация например.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  31. 32 Профил на wreck
    wreck
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    До коментар [#28] от "nv":
    [quote#28:"nv"]Този човек открито призовава към насилие - не е ли крайно време да се намесят компетентните органи? [/quote]
    ---------------------
    Локаутите са незаконни, а ръководството на БДЖ продължава с тях. Не е ли крайно време да се намесят компетентните органи?


    You should never underestimate the predictability of stupidity .
  32. 33 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#29] от "merkel":

    Точно от Костов акъл няма да взема! Неговата политика също беше безкрайно погрешна. Точно той трябваше да спре практиката държавните предприятия да се фалират за да се продадат по-евтио. А той обратното - поощри я. Затова икономиката ни се разби тотално, е, не само затова де, но това доста допринесе. Разбиранията на Костов са дълбоко погрешни, както и всичко направено след 1985та и особено след 1989та.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  33. 34 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#3] от "lz2":


    До коментар [#4] от "bgpainter":

    То и ние самите като хора тежим на планетата. Защо ли не се самосъкратим и не изгинем да не и тежим?!?!?!?
    Вие двамцата също тежите на някой работодател, и то доста.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  34. 35 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Публичната сфера съществува заради хората, а не обратното - хората да съществуват заради издържането от бюджета

    Социалната държава в европейските страни фалира, не трябва да си правим илюзии за това, а да се предприемат незабавни реформи!

    Липсват реформи, а не липсват банкрутирали министри!

    Тежки промени трябва да се направят в няколко сфери, защото трябва да се отрази големият демографският процес на свиване на населението. Не може с един и същи бюджет да се оправяш от 1998 година насам, отсече Иван Костов. Според него има промяна на възрастовия състав на населението, което дава мощни отражения върху публичните сектори като здравеопазване, образование, МВР. Хората стават по-малко и нуждата да бъдат обслужвани намалява.

  35. 36 Профил на glupcho68
    glupcho68
    Рейтинг: 992 Любопитно

    До коментар [#9] от "comandante":

    Ха,ха да си видял в държавна фирма да не се краде.
    Докато самите работещи не осъзнаят,че не трябва да се краде няма оправия.

    Понякога се случват и хубави неща в живота ни!
  36. 37 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1280 Гневно

    До коментар [#29] от "merkel":

    "Липсват реформи"....Ами че правете ги де!!!!! Някой да ви пречи????? Здравната, образователната и всякакви други реформи са стопирани от Б.Б.!!!!???

  37. 38 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#29] от "merkel":

    Бате Ваньо е направил поредния полтически коктейл от истини и полуистини, което си е типично за бълграски политик. Аз вече даже не мисля, че българските политици лъжат. Не! Според мен те просто не разбират това, за което говорят.
    Само през септември правителството емитира 370 милиона ДЦК, които пусна на вътрешния пазар. Средното заявено количество надхвърляше два пъти размера на емисиите.
    Твърдемнията му как ако правителството иска да заеме пари ще чуе високи лихвени нива са смешни, защото правителството може да емитира няколко милиарда на вътрешния пазар на нива 4-4.50% в зависимост от срочността.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  38. 39 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#22:"merkel"]Стачката е пълен провал! Влаковете се движат само че са ПРАЗНИ! Браво на синдикатите..[/quote]

    Меркел, лъжеш като човек от (без)мозъчните тръстове. Плащат ли ти да пускаш пропаганда тук? Как стачниците хем стачкуват, хем влаковете се движат? Да ти минава през ума, че стачниците са прави за локаута който прави ръководството? Празните влакове точно затова се движат, щото ръководството подменя екипите. Беше казано много пъти. Ръководстовото води БДЖ към умишлен фалит в полза на бъдешия частен копувач.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  39. 40 Профил на wreck
    wreck
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Господа, безсмилено е да спорите с меркел.
    То няма собствени мисли, всичките му постове са копи/пейст.

    You should never underestimate the predictability of stupidity .
  40. 41 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 948 Неутрално

    [quote#35:"merkel"]Социалната държава в европейските страни фалира, не трябва да си правим илюзии за това, а да се предприемат незабавни реформи![/quote]

    Хайде изброй ми кои европейски страни са пред фалит и после ми изброй, кои европейски държави са социални.

    Може и да се изненадаш от резултата.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  41. 42 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1280 Весело
  42. 43 Профил на parche
    parche
    Рейтинг: 427 Неутрално

    на стачката на работещите в БДЖ най много се кефат/радват/ журналистите

  43. 44 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#41] от "tribiri":

    Най-социалната беше Гърция.

    пс това е изречение от днешното гостуване на Костов в БНТ! А другата час те о тгостуването му в дарик!

  44. 45 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#31:"tribiri"] спреш работата, разходите за амортизация са си разходи за амортизация например[/quote]

    Айде сега, колко са ти разходите за амортизация за 10 дни? Да не правим от мухата слон. Виж разходите за заплати на началниците действително текат Ама те нали работят.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  45. 46 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    И да стачкуват и да не стачкуват,приватизация му е майката...друга управия няма...
    И ако някой си мисли че който го приватизира ще остави на работа толкова хора ухаещи на чесън,жестоко се лъже...

    الرجل الكبير
  46. 47 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#31] от "tribiri":

    Кой е казал, че са спрели??
    2 пътнически трена на ден по една къса дестинация и 8 товарни. 2-та пътнически с по 5 вагона(рядко са повече) може да превозят 5 пътника, може и 200, но в делнични дни 500 надали. Средна цена на билетчето 5-10 лв. за човек, което е горе долу в порядъка между 1000 и 2000 на курс приход. Една товарачка с пълни 22 вагона ти вади по между 500 и 1000 на вагон печалба, това си го заявиха отЖП-то.
    Хайде сега сам сметни защо БДЖ закупува от Сименст пътнически мотриси и как ги изплаща и дали пътническите тренове си покриват разхода за всеки един курс с мижавите приходи които вадят от него.

    Жената е покана за щастие
  47. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 49 Профил на smile
    smile
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Който не му харесва е свободен да напусне. Може и да финансира компанията с пари от собствения си джоб. От моя - не!

  49. 50 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Стачките имат за цел да се уреждат по мирен път противоречия, преди да се премине към немирен.
    Мирния протест може да бъде цивилизован или нецивилизован. Това е предпочитания протест когато, както в случая работниците предполагат , че си имат работа с разумни началници, които освен да организират правилно и почтено трудовия им процес, нямат право да ги заплашват. Защото работниците не можеш да смениш за разлика от началниците. Особено когато началниците са измислени пионки и еничари на султан, протестите резонно могат да прерастнат в насилие. Както се казва, всичко си има граници освен простотията, която в България е пословична особено в управлението.

    Жить стало лучше, жить стало веселее!
  50. 51 Профил на d2kr
    d2kr
    Рейтинг: 782 Неутрално

    http://lubamanolova.info/analizi/2011/2270-dyankov-kade-sa-milionite-na-bdzh

    "Чашата е пълна поне наполовина" - казал оптимистът. "Чашата е пълна само наполовина" - казал песимистът. "В чашата има отрова" - казал реалистът."
  51. 52 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#44] от "merkel":

    Най социална е тази страна в която индексът на Джини е най-нисък. В която държавата преразпределя голяма част от държавния бюжет. Това са държави като Швеция, Финландия, Норвегия, Германия, Швейцария.
    Не случайно е известен лафът, че социализъм не се прави с комунисти а с шведи.

    В Гърция Джини индексът е около 33-34, което няма нищо общо със социалните държави.

    Пореден случай, в който рецитирате наизустени измислици.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  52. 53 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 948 Неутрално

    [quote#44:"merkel"]това е изречение от днешното гостуване на Костов в БНТ[/quote]

    А кой казва, че всичко което казва Костов е вярно! И той, като повечето формци си мисли, че всичко, което каже е вярно, понеже на него му изнася да е така. В повечето случай се оказва, че говори глупости.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  53. 54 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#45] от "kihano":

    Разходите за амортизация в една транспортна фирма са в пъти повече от разходите за заплати

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  54. 55 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#42] от "dobrich":

    Добри са, голям майтап.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  55. 56 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#54] от "tribiri":

    Това не знам. Трябва да ти вярвам, но малко се съмнявам. Разходите за амортизация са нещо доста разтегливо. А и като се има предвид възрастта на съоръженията на БДЖ, то те отдавна са се обезценили.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  56. 57 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    [quote#36:"glupcho68"]Ха,ха да си видял в държавна фирма да не се краде.
    Докато самите работещи не осъзнаят,че не трябва да се краде няма оправия. [/quote]

    И в частните се краде и то не малко , но поне щефовете не ги назначават по шуробаджанашка линия .


    [quote#46:"bigman1"]

    И да стачкуват и да не стачкуват,приватизация му е майката...друга управия няма... [/quote]
    Вече извършената приватизация на почти всички държавни активи показва само едно което което се случва - новите собственици разпарчетосват избиват си многократно парите и после препродават .И какво точно му е майката ??? Че държавата до сега не е вкарала нито един такъв кюфлек в затвора до сега??? Я арестувате 5-6 айдука шефове на общински и държавни фирми да видим дали другите няма да почнат да си наляат на парцалите и да работят без да крадат и да си треперят на заплатките!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  57. 58 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Весело

    .....спирането на пътническия превоз носи единствено полза за дружеството, тъй като то е нерентабилно и намалява загубите му......:::))))))))))))
    .................................
    Спирането на ВСИЧКИ влакове , ще направят дружеството "богато":) Колко релси ще има да шиткаме-поне 10 години ) Спирането на всички пенсии и здравните услуги-ще ни направятоще по -богати- колко мангизи ще останат в бюджета само :) Като в Китай- само 10% от всички да са здравно осигурени и да имат пенсии..)
    А пък ако затворим всички училища-ехей ,толкова мангизи ще останат за ..стадиони ) Може и за болниците да помислим-по една в град да остане - и да се премине към билкарството..За билките - няма да има нужда от пари в бюджета..))
    В края на краищата , някои си имаме пари за здраве- в чужбина , имаме си джипове и пенсии-от крими сметките, децата ни -и те нямаи нужда от български училища , а пък от български влакове!!?? Зашо са ни изобщо !!??? :))))))))

    BIG AL
  58. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 60 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Весело

    Най- добре е недев, ИДИО..Е , два-три- влака с парни локомотиви, да се движат инцидентно из страната..И по покривите ще има пътници - и рентабилност , разбира се :) Тогава цялото ръководство на БДЖ- ще си живее- рахат..Само от време на време - по телефона , ще го информират, влакът , модел 'Индия"-1960- та година - накъде и тръгнал ,и кога се очаква, дай Боже , да пристигне ...))

    BIG AL
  60. 61 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1013 Гневно

    "Стачката продължава до пълна победа", обявиха профсъюзите.

    Така ли?
    Значи този път "синдикатите" тотално ще се проваля.
    И колкото по-бързо, толкоз по-добре!
    20 години все едни и същи лидери, все едно и също каканижат.
    Само когато синдикатите започнат да плащат за стачките , само тогава ,ще почнат да мислят трезво!

  61. 62 Профил на izumena
    izumena
    Рейтинг: 450 Гневно

    Стига вече с тая приватизация. Пеете я тая мантра като че сме страната с най-успешно раздържавени предприятия в Европа??? А и в белия свят няма нито една успешно работеща дчастна железница и не ми давайте за пример Англия, защото там има частни линии, а не железнци, а най-успешната железница-тази в Германия си е държавна. А и концепцията на нашите линии е напълно различна-буквално железницата е строена за да минава през бедните и затънтени райони. Погледнете картата, вместо да се изказвате компетентно.

  62. 63 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#11] от "442":

    http://www.dnevnik.bg/pazari/companii/2011/11/25/1212325_bdj_mojelo_da_izdurji_10_dni_stachka_posle_-_falit/

    "Владимиров съобщи, че натискът на кредиторите към ръководството на компанията се е засилил заради стачката. Министърът на транспорта Ивайло Московски е извикан в Германия заради нея, тъй като част от риска по кредита за покупката на мотрисите "Сименс" е поета от Берлин."

    Бил съм прав за жалост!

  63. 64 Профил на uriah
    uriah
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#61] от "Да бе да":

    Ало, герберясалия. Не слушай какво говорят мръсните синдикати, а слушай какво ти говорят назначените от нашето правителство управители - СТАЧКА НЯМА! Какъв ти е проблемът всъщност?

  64. 65 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 838 Неутрално

    ЛЕСНО РЕШЕНИЕ - ПОДКРЕПЯЩИТЕ СТАЧКАТА В БДЖ ДА ДОТИРАТ БДЖ ОТ ДЖОБА СИ!!! Тогава и само тогава когато синдикатите почнат да трошат и техните пари за да си вземат членският внос ще разберат какво е!

    БДЖ е второ кремиковци. В кремиковци го докараха до 3 милиарда дългове и колко пари си върна държавата респективно нашите пари??? Представете си тези 3 милиарда да бяха за децата ни образование интернет инфраструктура което е може би сектора на бъдещето с най-висока добавена стойност и т.н.

    Защо след като питате хората подкрепяте ли стачката в БДЖ НЕ ПИТАТЕ ГОТОВИ ЛИ СТЕ ДА ПЛАЩАТЕ ПОВЕЧЕ ДАНЪЦИ ЗА ДА СУБСИДИРАТЕ БДЖ?

    Защото едно е да кажа подкрепям стачката в БДЖ съвсем друго подкрепям и съм готов всеки месец да отделям процент от заплатата си за БДЖ!

    И в момента държавата налива всяка година 200 милиона лева в БДЖ! А МЕДИИТЕ КРИЯТ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ! ПОЗОР! А хората всеки ден се убиват от работа за да нахранят децата си! Засрамете се!

    Аз НЕ искам да плащам за БДЖ! Всеки който иска да има ДОБРОВОЛЕН ДАНЪК БДЖ! Или ДОБРОВОЛНА ТАКСА БДЖ И ВСЕКИ МЕСЕЦ ДА ДОТИРАТ И СУБСИДИРАТ БДЖ! В крайна сметка още Айнщайн е казал две неща са безкрайни вселената и човешката глупост но за вселената не съм съвсем сигурен! Така че който иска да ходи всеки месец и да плаща за БДЖ! Аз не ща!

    СКАНДАЛНА ИНФОРМАЦИЯ!

    Всяка година ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ НАЛИВАТ 200 милиона лева в БДЖ! ИСКАМ РЕФЕРЕНДУМ народа да гласува за или против тази сума да се налива във фалирало предприятие като БДЖ а не в интернет инфраструктура или образование икономика децата спорт и т.н. Ако все пак по някаква случайност БДЖ не фалира и кредиторите не си посикат парите още следващата година да има референдум защото аз не съм съгласен всяка година второ кремиковци да правиме вместо да използваме НАШИТЕ пари разумно и за сектори с висока добавена стойност!

    ВТоро за 2010 БДЖ е събрало 1 милион лева на синдикатите членски внос! Повтарям само за 2010 година ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА ЧЛЕНСКИ ВНОС??!?!? Затова става въпрос ето защо синдикатите стачкуват! Защо преприятие им събира членския внос??? Това къде го има в западния свят?

  65. 66 Профил на wreck
    wreck
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    До коментар [#64] от "uriah":

    Не само че няма стачка, но благодарение на несъществуващата стачка БДЖ реализира икономии и се самооздравява.

    You should never underestimate the predictability of stupidity .
  66. 67 Профил на uriah
    uriah
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#59] от "wilful":
    Бургас стачкува според Дир.бг

  67. 68 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Весело

    ЛЕСНО РЕШЕНИЕ - ПОДКРЕПЯЩИТЕ СТАЧКАТА В БДЖ ДА ДОТИРАТ БДЖ ОТ ДЖОБА СИ!!! :))))))
    ...............
    Още по- лесно решение - боковците със свои пари да си строят стадиони ,футболни отбори , да плащат липсващите данъци на ЛУК- например или заплатите на ДАНС , боркор, прокуратура , МВР- лелки , и ..пандизи- за бъдещето ...)
    ЗАЩО трябва да финасирам МУТРИТЕ ??? ГЕРБ да си ги финансира-от техните заплати :))

    BIG AL
  68. 69 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Съкращения в БДЖ трябва да има...да се изринат от администрацията всички червени боклуци загнездили се там от години източвайки държавата...

    الرجل الكبير
  69. 70 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Весело

    Дянков, плащаш ли си наема на вилата в Бояна ?? КЪДЕ пише , че не трябва да си плащаш ?? Ще ти стигне ли министерската заплата - за наема ?? :)))
    Морал може да ни проповядва само МОРАЛНИЯТ , а не - криминалните мутри :)

    BIG AL
  70. 71 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Тая стачка е "След дъжд качулка".Синдикатите сега ли видяха че БДЖ е във лошо състояние.

  71. 72 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    "През днешния първи ден от безсрочната ефективна стачка в БДЖ са спрени от движение 218 от общо 264 пътнически влака."
    "Спрените влакове са 83% от общия брой, които е трябвало да се движат на 24 ноември. Останалите 17% от влаковете са се движели само по кратки регионални линии."
    Ама не е само това! Стачкуващите са около 1080 души. Нека по всички превози със смените работят 2000, 3000, 4000 души, но 27500, работещи в цялата система си е бая число. Това е поредната помиярска демагогия и манипулация на синдикатите! Представете си за какво източване от бюджета става дума!

    Ала, бала!
  72. 73 Профил на liion44
    liion44
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Повече от железничарите които не се включват в стачката ,са от лоялност не към системата на БДЖ а към началниците им които са съдействали да бъдат назначени .в малките градове където безработицата е голяма се изискват неимоверни усилия и най вече връзки за да се започне работа ..Така в системата на БДЖ.не се назначават по качества а по кой какви връзки има ..

  73. 74 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    [quote#25:"kihano"] Кой държи кокала в БДЖ? [/quote]

    А кои стачкуват?По телевизора само синдикални лидери!!!От обикновените работници почти няма следа!Някои дори не знаят за какво е стачката!

  74. 75 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#58] от "BIG AL":

    На едно мнение сме. Браво за добре оформената позиция.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  75. 76 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 450 Весело

    Тея от Подкрепа не ги ли виждате, търсят само изгода и усещат края си... Розен що прави там, де е доктора?

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  76. 77 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 672 Любопитно

    ""Стачката продължава до пълна победа", обявиха профсъюзите."-интересно ми е какво точно разбират под победа другарите синдикалисти?

  77. 78 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#62] от "izumena":

    Примерите за успешно работещи частни железници са много-Напиши в Google Burlington Northern Santa Fe и Warren Buffet прочети го,па тогава пиши толкова смело.Всъщност товарният жп транспорт е един изключително печеливш бизнес.За пътническия е ясно, че без субсидии няма да се мине,ама то това е включено и в програмата за оздравяване на БДЖ.

  78. 79 Профил на izumena
    izumena
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#78] от "eurogi":
    Със същия успех мога да предложа далеч повече примери са работещи ефективно държавни железници и повечето успешни модели са такива, включително в Европа има много модели на приватизирани и наново одържавени железници. Не виждам защо трябва да повтаряме скъпите грешки на множество държави, вместо да ги избегнем. А, програма за оздравяване на БДЖ няма, има програма за свиване на разходите, което е нещо различно. Което разбира се не означава, че и тя ще бъде успешна.

  79. 80 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#79] от "izumena":

    давай да ги видя тези примери.

  80. 81 Профил на radioham
    radioham
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Срам и позор за Бургас и Варна................

  81. 82 Профил на izumena
    izumena
    Рейтинг: 450 Весело

    До коментар [#80] от "eurogi":

    Ама Вие сериозно ли?! потърсете информация за ситуацията в Германия, Франция, Испания. Държавна железница не означава ЕАД, което няма акции на борсата. Тук изобщо не говорим за управление на капитала. Държавното участие в железниците означава субсидиране на транспорта, гаранции срещу фалит, големи инвестиции и-да, приходи. Защото в момента морският транспорт у нас е на самоиздръжка и цените на т.нар. комети са като на атракционни пътувания, поради което той е обречен без субсидия, ще го закрият за година.. Как мислите че испанците буквално за броени години построиха скоростни отсечки? От фонд за рисков капитал ли? Че кой ще им даде пари?

  82. 83 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#82] от "izumena":
    Субсидиите за пътническият транспорт,както писах и по-горе,са неизбежни.Затова трябва товарните превози да се отделят и приватизират,а пътническите да си останат държавни и да бъдат субсидирани.Така е навсякъде.Но товарните жп превози са си суперпечеливши навсякъде по света и повечето са частни.Между другото,в България има частни жп оператори,и доколкото знам,никой от тях няма финансови проблеми.

  83. 84 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 672 Неутрално

    но като се замисля,по-добре ще е и пътните превози да се приватизират,а държавата да субсидира билетите за нуждаещите се.Това ще е по-добрият вариант,за да се избегнат държавните разхищения и политическите решения ,които събарят много държавни компании.

  84. 85 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#84] от "eurogi":
    Вероятно си прав,че и патническите превози трябва да се приватизират.Проблема с мен е инфраструктората.Там трябват много пари за да се реконстроира самата жп линия,за да се постигне скорост,поне 160 км/ч.В момента,най голямата допустима скорост е 130/час и то на отделни отсечки по линията СФ-Пловдив.Резил е между СФ и Пловдив,където разстоянието е около 156 км,експресен влак да го премине за около 150 минути.Указа се ,че средната скорост за цялата ни жп мрежа е под 50км/ч

  85. 86 Профил на 4i4oti
    4i4oti
    Рейтинг: 731 Неутрално

    [quote#37:"dobrich"]"Липсват реформи"....Ами че правете ги де!!!!! Някой да ви пречи????? [/quote]
    Ето един пример колко трудно се реформира. Всеки се стреми да му се съхрани статуквото и иска само да му се решат личните проблеми, и най-вече да му се дават повече пари. Социализмът не е излязал от всички учереждения хрантутени от държавата: съдебна система, здравеопазване, наука, образование, БДЖ... Всеки опит да се реформират се спира от синдикатите и от опозицията начело с БСП, които извличат дивиденти от конфронтирането.

  86. 87 Профил на 4i4oti
    4i4oti
    Рейтинг: 731 Неутрално

    "Стачката продължава до пълна победа", обявиха профсъюзите.
    Поразява ме синдикалния егоизъм. Чия победа бе 24 каратови паразити!? Вашата победа не е наша, писна ни да хрантутим такива като вас. Крайно време е вашата хранителна среда да изчезне и си потърсите по-полезна работа. Както декапитализирахте Кремиковци и куп други закъсали предприятия, БДЖ ще фалира, вероятно ще премине в частни ръце и управлява стопански целесъобразно. Това ще е най-голямата полза от кризата. Сега е момента.

  87. 88 Профил на 4i4oti
    4i4oti
    Рейтинг: 731 Неутрално

    [quote#73:"liion44"]Така в системата на БДЖ.не се назначават по качества а по кой какви връзки има .. [/quote]
    Така е от едно време, беше държава в държавата, където и Тато не предеше.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK