На седмия ден от стачката шефовете и синдикатите в БДЖ ще подновят преговорите

На седмия ден от стачката шефовете и синдикатите  в БДЖ ще подновят преговорите

© Анелия Николова



Ръководството на БДЖ ще се срещне със синдикатите утре - 30 ноември, съобщи председателят на Съвета на директорите на компанията Владимир Владимиров пред БНР. Синдикатите са потвърдили информацията.


Това ще е седмият ден от ефективната стачка в железниците срещу съкращенията на хора и влакове, за които настоява ръководството на компанията. това вече заведе съдебни искове срещу някои от стачкуващите работници.


Владимиров каза още, че ако не бъде завършена планираната реформа, цялото ръководството на железниците е готово да подаде оставка.




Управителят на БДЖ "Товарни превози"  Пламен Джуров пък предложи преговорите да бъдат публични, за да е ясно кой за какво се бори. Това не е прецедент, след като преговорите по време на учителската стачка преди години бяха отворени за медиите


През първите дни на стачката Владимиров прогнозира, че дружеството няма да може да издържи повече от 10 дни и ако протестите продължат по-дълго, компанията ще изгуби трайно своите пътници и може да фалира. Днес пък вицепремиерът и финансов министър Симеон Дянков отново повтори, че няма как да се налеят още средства в компанията. "Ще започне да се затваря БДЖ, товарните превози ще бъдат приватизирани, а за пътническите превози ще се създаде ново дружество без тежести на старото", описа Дянков ситуацията, която ще настъпи, ако реформата в БДЖ не започне веднага. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на селянин
    селянин
    Рейтинг: 506 Неутрално

    нещо не стоплям? нали до сега, според правителството, стачката едва ли не беше фиктивна и от всеки ден стачка само се намаляваха загубите - ако нещо бъркам моля да ме поправите!

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5888 Неутрално

    да излъчват преговорите директно по тв и нета защото ние плащаме сметката !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1367 Неутрално

    Има два много важни въпроса, които трябва да бъдат зададени на председателят на Съвета на директорите на компанията Владимир Владимиров и на Управителят на БДЖ "Товарни превози" Пламен Джуров.
    Първия въпрос е - КОЛКО НОВИ КЛИЕНТИ ЗА БДЖ ПРИВЛЯКОХТЕ ЗА ВРЕМЕТО ПРЕЗ КОЕТО УПРАВЛЯВАТЕ БДЖ ???
    Втория въпрос е - КОЛКО ОТ СТАРИТЕ КЛИЕНТИ НА БДЖ ЗАГУБИХТЕ ПРЕЗ ВРЕМЕТО КОЕТО УПРАВЛЯВАТЕ БДЖ.

  4. 4 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1277 Весело

    БДЖ-то си отива, спете спокойно деца

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  5. 5 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#1] от "селянин":
    Аз да не мислиш че разбирам - хем стачката незаконна-хем преговори
    Хем уволняват хора - хем преговарят
    Правителството да не би да е решило че ще участва в нещо незаконно

    Нали довчера помпаха мускули и казаха че няма да се водят преговори

  6. 6 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Много бих се радвал да видя какво е предложението на синдикатите за справяне с кризата в БДЖ.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  7. 7 Профил на xx00xx
    xx00xx
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#1] от "селянин":

    Бъркате при това с многооооо, още от 1-вия ден шефа на БДЖ каза, че стачката ще повлече още по надоли железниците и ако продължи 2-3 седмици компанията може още сега да фалира....ама вие явно сте от драскачите, а не от тези дето четат

  8. 8 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 3009 Неутрално

    До коментар [#5] от "kilgoretrout":

    Принципно е така. Но проблема трябва да се реши по някакъв начин. Лощото е, че никой от участниците не знае как

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  9. 9 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1525 Неутрално

    С преговори трябваше да започнат...

  10. 10 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#6] от "NPaine":

    синдикатите нямат никаква идея! дори не знам като такива защо се бутат където не им е работа! истинската функция на синдиката е да се бори за по-добри условия на труд, а не да спира влакове, да иска да не се съкращават хора и т.н. въобще не трябва да има синдикати, но това е друг въпрос

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  11. 11 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Този не е парашутизиран в БЖД на върши работа! Той е с мисия- осигуряване на приватизация на товарните превози и то на определения, правилния, нашия човек. А отговорите на поставените от Вас въпроси, всеки може да даде и сам- на първият въпрос- нито един, а на вторият - много!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  12. 12 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Тук се бърка едно основно понятие. За какво започна стачката.
    Да ви кажа ако не знаете - за КТД...
    В цял комунистически свят, в това число и СЕЩ, има КТД...
    А това че Тиквата изопачава нещата в своя полза, е съвсем друго нещо. Всички драскачи, в това число и аз имаме трудов договор. Даже и ЦЪКАЩИТЕ минуси имат такъв, освен ако не са в сивата икономика...

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  13. 13 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#10] от "Милен":

    Не е лошо да се четат книжки - особено по индустриални отношения
    Доказано е че в някои глави остава по нещичко
    Па кой знае - може и във вашата

  14. 14 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#13] от "kilgoretrout":

    още си зелен, ще те подмина

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  15. 15 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 450 Гневно

    Абе тия съвсем ни вземат за мезе! Нали уж никакви преговори, незаконна била стачката, присъди ала бала?! Сиреч какво по дяволите се случва?!

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  16. 16 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1391 Весело

    Никви преговори да увъртат докато фалира то оправия с тия няма да има, в такава ситуация тия правят тези циркове, в по-благоприятна ситуация направо не е за мислене ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  17. 17 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    За какво стачкуват служителите на БДЖ ? Опитват се да задължат всички свои пътници освен чрез билети да им плащат и чрез своите данъци. И това не е достатъчно за тях - искат да задължат и всички останали, които не ползват ЖП транспорт, да им плащат заплатите чрез своите данъци. Не казвам, че до сега не са били субсидирани, казвам, че искат по-голяма субсидия, за да могат да продължат по стария начин. Да запазят статуквото.

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  18. 18 Профил на stasi8
    stasi8
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#6] от "NPaine":

    А аз пък много бих искал да чуя предложението на правителството. ГЕРБ досега даде много и взаимно изключващи се предложения за" реформа" да ги съди, да ги закрива, да им плаща, да ги продаде ...Най много ми хареса Дянков днес с идеята си да закрием БДЖ и да открием чисто нова фирма БДЖ без дълговете!?!)))очевидно абсурдни идеи и пълен хаос....Да видим...БеДеЖейци ще се посмеят утре.

  19. 19 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#14] от "Милен":

    ако аз съм зелен - то вие требва да сте червен като семафор на спрял влак

  20. 20 Профил на ehrgeiz
    ehrgeiz
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Коя нормална държава би си спряла железниците от движение?! Ми отговорът е.. никоя.

    На жив човек никога не можеш да помогнеш.
  21. 21 Профил на anona
    anona
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#12] от "Tuco":

    Трудовият договор е едно, а колективният трудов договор - друго, не смесвай понятията. В КТД се гарантират допълнителни "социални придобивки" за персонала, като повече отпуск, допълнителни празнични плащания, запазване на числеността, разни привилегии и прочие.

    КТД се подписва между работодателя и синдикатите. Ако БДЖ бяха подписали такъв, нямаше да могат да направят никакви съкращения, орязване на придобивки и прочие, без да бъдат съдени. А в настоящата ситуация се налага да бъдат максимално динамични.

  22. 22 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    "Ще започне да се затваря БДЖ, товарните превози ще бъдат приватизирани, а за пътническите превози ще се създаде ново дружество без тежести на старото"

    Това е бъдещето на БДЖ. Явно синдикатите са в далаверата.

  23. 23 Профил на robbie_williams
    robbie_williams
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Ей, държаво, ако сега клекнеш пред тия - напускам те веднъж завинаги!

    Ти виждаш нещата и питаш защо? А Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам - защо не?
  24. 24 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#19] от "kilgoretrout":

    мисълта ми е, че въобще си нямаш на идея какво става в железницата

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  25. 25 Профил на ydarakchiev
    ydarakchiev
    Рейтинг: 457 Весело

    До коментар [#9] от "tsonkooo":

    Така е, но Бате ти Бойко е свикнал като на улицата, да извива ръце, преговорите идват чак като се увери че на юруш не става.
    Сега, като не минаха блъфовете с немския кредит, ще се пробва да 'спечели' ръководителите на синдикатите и така да внесе объркване и разцепление сред стачниците
    Жалко, че няма политическа сила да оглави протестите, иначе е пътник, заедно с групичката угодници около него.

  26. 26 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Поредния шизофреничен ход на правителството.
    Министърът на транспорта е изключително противен и нагъл тип (или поне такъв се показва по телевизията) и обясняваше как те всъщност печелели от стачката и че нямало да има преговори...

    Цензуриран от "Икономедиа"
  27. 27 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2729 Весело

    Най-после синдикалистите проумяха, че спирайки всеки ден по 180-190 влака, от които 150-160 са в списъка на правителството за закриване въобще, само му помагат да докаже, че действително без тези линии може, че това е от полза за БДЖ и че стъпката е правилна. Друг е въпросът, че синдикатите гонеха своя линия, свързана с меркантилните мераци на шефовете им и от техните кукловоди. Сега, когато се заформя завършек според предварителния сценарий, те ще седнат на масата, но вече като на.рани, а не като аслани! Което и трябваше да се докаже!
    Азбучна истина е, че в цял свят синдикатите са маша в ръцете на мафията, корпоративните акули и сивата икономика!

  28. 28 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Когато в другите държави железниците стачкуват,гарите им са пълни с чакащи изнервени и псуващи хора...а при нас са пусти и мръсни...впрочем така са и когато не стачкуват...изгониха клиентите си,а сега други им виновни...

    الرجل الكبير
  29. 29 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2729 Разстроено

    Към пост "27"


    Извинявам се за лапсуса, да се чете "Сега, когато се заформя завършек НЕ според..."

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  31. 31 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#21] от "anona":

    Правилно, но това ли е причината за състоянието на БДЖ, дай идея... Според мен е друга.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  33. 33 Профил на velkotod
    velkotod
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#26] от "1951":

    Имах честта да го видя и на живо. Сложно е да се каже колко е противен, но със сигурност е арогантен. Но то на министрите това им влиза в работната характеристика.

  34. 34 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 450 Весело

    И аз не искам да плащам военни мисий в чужбина, всяка година нови коли за парламента и т.н управляващи, да попълвам източени здравни каси и пенсионни фондове и още много такива - ама никой не пита...
    Така като сме почнали в стила на Тиквата, край няма да има.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  36. 36 Профил на velkotod
    velkotod
    Рейтинг: 446 Неутрално

    БДЖ се точи от много време. Товарни превози трябва да са печеливши при нормални условия. Но при нас няма как да стане, защото директно не се възлага на БДЖ, а на някакви спедиторски фирми, които пък ползват БДЖ. Цените, които клиентите плащат на спедиторите са в пъти по-високи от цените, които спедиторите плащат на БДЖ.
    И сега познайте кои са собственици на спедиторите. Затова толкова зор да продадат Товарни превози - има кой да ги купи, да ги направи печеливши и да ги продаде отново. Стари сценарии с нови актьори.

  37. 37 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#33] от "velkotod":

    Московски чупи всякакви рекорди по наглост.
    Даже говори, като някое 17-годишно дупенце от Люлин. Не знам как са го избрали да е министър или поне как го пускат да говори по телевизията без явно никакво шлайфане...

    Цензуриран от "Икономедиа"
  38. 38 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#24] от "Милен":

    ===мисълта ми е, че въобще си нямаш на идея какво става в железницата ====

    ма сериозно ли мислиш така

  39. 39 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#37] от "1951":

    Шлайфането в Мултигруп е достатъчно
    Не бъди толкова претенциозен

  40. 40 Профил на sofioter
    sofioter
    Рейтинг: 450 Неутрално
  41. 41 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#38] от "kilgoretrout":

    щом смяташ, че синдикатите са необходими на БДЖ?! лично не познавам железничар, който да твърди подобно нещо. аз познавам доста

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  42. 42 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 450 Любопитно

    [quote#0:"Статията"]Владимиров каза още, че ако не бъде завършена планираната реформа, цялото ръководството на железниците е готово да подаде оставка.[/quote]

    Ми то това е идеята на цялата стачка! Край със старото ръководство и дружество, за да може да се създаде ново без тежести на старото с нови и компетентни ръководители!

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  43. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#7] от "xx00xx":

    Олеле... а министърчето на транспорта да помниш какво каза, или няма значение?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  44. 44 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#41] от "Милен":

    Синдикатите са необходима част от демокрацията. Дали родните синдикати се вписват в тая картинка е отделна тема.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. 45 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#41] от "Милен":

    Аз пък не познавам железничар който да е казал добра дума за мениджмънта и начина му на управление

    А аз познавам доста

  46. 46 Профил на селянин
    селянин
    Рейтинг: 506 Весело

    До коментар [#26] от "1951": точно това исках да кажа, но #7 ме наплюва, а може би не е наясно

  47. 47 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#45] от "kilgoretrout":

    явно познаваме различен тип железничари!

    До коментар [#44] от "Тони!":

    като тези синдикати определено не ни трябват, затова определено да ги няма! нещо повече, те взимат пари от този срещу когото лаят в момента. доста странно, нали?

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  49. 49 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#47] от "Милен":

    Явно познаваш повече синдикатите отколкото железничарите и затова ти се говори за тях
    Ако ти пукаше за хората нямаше да правиш такива евтини сталинстки манипулации и да се опитваш да посочваш ВРАГА

    Искаш ли да те срещна с мой приятел който има две малки деца и безработна жена на който му е върчена заповед за съкращение в началото на зимата

    И на него да му обясниш твоята политическа идеологема и правото на гърбавото управление в железниците А и да го заплашиш да не стачкува също

  50. 50 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#49] от "kilgoretrout":

    не за щастие не познавам нито един синдикалист! но не си ме разбрал правилно. нямам нищо против железничарите да стачкуват, напротив! но не виждам каква е ролята на синдикатите в цялата работа. също така не посочвам категорично врага, защото той не е един! врага (или виновника за състоянието на БДЖ) са много и те са много назад във времето. може би и от преди 30 години

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  51. 51 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#50] от "Милен":

    Не ми спори с теб, но приеми, че синдикатите представляват трудовите права на работниците така както партиите представляват политическите права на гражданите.
    Казах ти - чети малко книжки.
    Да те срещна ли с моя приятел, който остана без работа или не?
    Иначе за натрупването на вини си прав. И ако има недоволство то е ,че ГЕРБ не си спази обещанието за възмездие. Едно от много неспазени, между впрочем...

  52. 52 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#17] от "Симо":

    Дилърът ли те цака с кофти дрога или се правиш зорлем на хахав. Пролетта имаше стачка, подписа се едно споразумение, което след изборите се разбра, че правителството и ръководството на БДЖ нямат намерение да спазват. Като са "поели ангажимент", или ще го спазват, щото "не са като Първанов", или чупката!

  53. 53 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#51] от "kilgoretrout":

    точно така трудовите права, но не и да казват колко влака трябва да се махнат, това не е в тяхната компетенция! и на мен не ми се спори, защото достатъчно спамихме темата

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  54. 54 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#53] от "Милен":

    не съм чул някой от работниците да казва "Махайте влакове" и ни закрийте работните места.

    Верно голямо четене трябва да му хвърлиш. Като свършиш, се обади- може да и да продължим

  55. 55 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#54] от "kilgoretrout":

    хаха, не си ме разбрал, имах предвид синдикатите, не работниците! и ти трябва по-внимателно да четеш постовете ми

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  56. 56 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#55] от "Милен":

    хаха и на теб

  57. 57 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 948 Неутрално

    МОДЕРАТОРИТЕ МИ ИЗТРИХА ПОСТ 32, ЗАЩОТО НЕ БИЛ ПО ТЕМАТА ... А АЗ ПОПИТАХ ЕДИН, КОЙТО Е МНОГО ЗА СТАЧКАТА И ИЗОБЩО ЗА ПРАВДАТА, ЗАЩО ПИШЕ ТУК В РАБОТНО ВРЕМЕ /САМ КАЗА, ЧЕ БИЛ НА ТРУДОВ ДОГОВОР/, ВМЕСТО ДА СИ ВЪРШИ РАБОТАТА ...
    ТОВА АКО НЕ Е ПО ТЕМАТА, КОЕ Е ?!

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  58. 58 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2137 Неутрално

    [quote#49:"kilgoretrout"]Искаш ли да те срещна с мой приятел който има две малки деца и безработна жена на който му е върчена заповед за съкращение в началото на зимата
    [/quote]
    Нали ще получи 6 брутни заплати, а това е все едно, че е работил цялата зима. Да не говорим, че докато му вървят помощите за безработен, ще може спокойно да си търси работа, и дори да поработи "на сянка".
    Та точно за какво стачкува твоя приятел?

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  59. 59 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#18] от "stasi8":

    Ами потърси - в Дневник или Капитал има подробна статия. Основно, целта е да се намалят разходите и да се увеличи производителноста. Тоест нерентабилните влакове и раздутия персонал ще бъдат съкратени. Правителството каза че иска БДЖ да може поне да покрива лихвите по заемите си.
    Това е условието за вземане на заем от ЕС за 600 милиона. Отделно през следващите 2 години държавата ще субсидира БДЖ с 400 милиона. Това е 1 милиард който може да бъде ползван за обновяване на влаковете.
    Товарни превози ще бъдат преватизирани и парите ще се използват да изплатят част от старите дългове на пътническото БДЖ.

  60. 60 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1525 Любопитно

    До коментар [#25] от "ydarakchiev":

    А е жалко... И като се знае, че синдикатите са продажни почти навсякъде, може да се смята, че автобусният транспорт на Доган държи вече победата?!

  61. 61 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    До коментар [#52] от "macek":

    Дай да държим на нерентабилни споразумения и да плащаме от данъците си, за да може в БДЖ хората да седят с двойно по-малко работа и да взимат същите заплати. Повишаваме ефективността от раз. С едно подписче ...

    Пич, върни се в реалността. Стига с тия подписчета. То си струва да държиш на дума си, но само ако може да се изпълни. Ако не - правиш като Дянков - извиняваш се и продължаваш напред. Няма да закопаваме държавата заради един подпис.

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  62. 62 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#58] от "gost22":

    Нали ще получи 6 брутни заплати, а това е все едно, че е работил цялата зима. Да не говорим, че докато му вървят помощите за безработен, ще може спокойно да си търси работа, и дори да поработи "на сянка".

    ПРОСТО ТРОГАТЕЛНО
    А после- ще го вземете у вас да му дадете работа ли?
    Бе понякога се чудя какви зверски комплекси избивате , че така мразите хората.....

  63. 63 Профил на mechopuh
    mechopuh
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#21:"anona"]Трудовият договор е едно, а колективният трудов договор - друго[/quote]

    Колективният трудов договор е чудесен инструмент за изнудване и за бетониране на некадърници.
    Каква е тази колективна отговорност и колективно право в трудовите отношения?
    В Кодекса е залегнала цяла глава. Не виждам кое задължава предприятието да подписва такъв договор със синдикатите.

  64. 64 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#61] от "Симо":

    Много лесно подписваха "нерентабилни" споразумения преди изборите, пък сега олеле!

  65. 65 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2137 Неутрално

    [quote#62:"kilgoretrout"]А после- ще го вземете у вас да му дадете работа ли? [/quote]
    Всичко на готово ли?
    Досега му давахме заплатата: дотациите (от нашите данъци) и "заеми", по които държавата (разбирай данъкоплатците) е гарант, сега и работа ли да даваме? И за нас идва зима, и ние имаме деца, а данъците ни си вървят...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  66. 66 Профил на messenger38
    messenger38
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Хора, защо толкова се плашите от фалита? Това е най-доброто нещо, което може да се случи на железниците в България. Защо държавата да взима 800 млн. от здравеопазването например и да погаси този дълг? За да може шефовете и крадците на нафта да продължават да папат ли??? Ликвидация, нов търг за пътнически превози и нов превозвач (частен или държавен), необременен от миналото, ако трявба на първо време с нает подвижен състав. А тези от малкото кадърни служители на БДЖ със сигурност ще си намерят работа в тази нова компания. От специалисти винаги ще има нужда. За останалите - новата реалност ще ги научи да работят здраво и честно. Никой няма да ги търпи да играят пасианс по цял ден и да взимат заплата.

  67. 67 Профил на forumer
    forumer
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Пак повтарям за пореден път - ръководството на БДЖ си отива. Най-вероятно ще вземе със себе си и министърчето със звучната про-европейска фамилия с големите претенции за реформаторче

  68. 68 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Някой сетил ли се е да потърси отговорност от истинските виновници, дето са източвали БДЖ досега?

  69. 69 Профил на Георги Фурнаджиев
    Георги Фурнаджиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Имат на разположение ... колко бяха ... три дни?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK