ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът, активността и мандатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи

Ръководството на БДЖ очаква от синдикатите концепция за реформи

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Дано разумът надделее!

  2. 2 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    хайде да ги видим сега-дават им шанс.А от БДЖ да им приемат плна на синдикатите и след 1 година като не стане да им го......

  3. 3 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2421 Неутрално

    Какви предложения!Че те синдикатите казват нещо неосъществимо,и като не стане,пак обвиняват правителството!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  4. 4 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    ...."Пътнически превози" средно на ден губи около 100 хиляди лева, ....
    --------------------------------

    Значи много и харчат.Умножено по 30 дни.......

  5. 5 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 450 Гневно

    Eдинствения начин да се излезе от ситуацията е ТРЕЗВО МИСЛЕНЕ, а не само съкращения на посоки! Ако толкова искат съкращения, да започват от администрацията! На теория в БДЖ работят 13000 служители - дрън, дрън та пляс. На практика са много повече и големият номер се получава от раздутата администрация! Щом искат съкращения - първо там! И без това се пада по повече от 1 чиновник на 1 работник!

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  6. 6 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Синдикатите нямат идеи, те не искат реформи. Те искат да си задържат членската маса с цената на фалит. Те искат да се спазва споразумението отпреди 1 година. Тъпото е, че и правителството не са в час и са го подписали тогава с розови надежди. Патова ситуация. Времето ще свърши това, което не могат хората

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  7. 7 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1406 Неутрално

    това е все едно да чакаш от умрял писмо! а и на тях не им е работа да предлагат реформи

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4591 Неутрално

    не е работа на синдикатите да дават концепции и да правят реформи - това е работата на мениджърите на компанията !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Егати ръководството !!! Чакали синдикатите да им направят концепцията !!! Така е, защото за ръководители се назначават хора, които са на светлинни години от нещата, които трябва да се реформират.
    Недев посочва, че не знае, колко хора са се отказали от услугите на железниците заради стачката, но при всички случаи са хиляди.
    Недееев, радвай се, че нямаш да изпращаш две деца на училище с влак, иначе щеше да си на друго мнение, относно загубите от пътнически превози.

  10. 10 Профил на moreto
    moreto
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Синдикатите да дават концепсии за реформа и управление, работещите в БДЖ да протестират срещу натрупаните дългове (по примиера), тогава ръководството на БДЖ да направи проекти за оформяне на зелените площи покрай коловозите.
    Изобщо всеки да прави това, което не му е работа.
    Объркана държава, ама рибата, знаете, се вмирисва... итн.

  11. 11 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Цялата страна иска пари .. а,пари няма и скоро няма да има.
    С всеобщ популизъм се стига да всеобщ фалит.
    Търси се някой като Желязната лейди,та да подреди икономиката..

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  12. 12 Профил на rosalinda33
    rosalinda33
    Рейтинг: 229 Неутрално

    ето ти концепсия за реформа:да се премахнат всички дублиращи се служби в БДЖ които само имитират Работа,да се премахнат почти ненужните диспечерски кръгове,инструктори,инспектори,главни специалисти,старши ревизори,контрольори които формално на книга отчитат работа,да се изпразнят сградите на бившите ЖПУправления от ненужните чиновници-поучете се от БЖК на Дунчев

  13. 13 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 727 Любопитно

    Ако чакате синдикатите да ви кажат концепция за реформи, за какво получавате немалките заплати на изпълнителен директор и на председател на борда на директорите?

  14. 14 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Реформите не ги правят синдикатите! Синдикатите би трябвало само да пазят правата на своите членове.

  15. 15 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":

    А бе нека да си кажат хората, няма лошо. След като премиерът дава съвети за садене на картофи по телевизията...

  16. 16 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2569 Любопитно

    "Ръководството на БДЖ се надява на днешната среща със синдикатите те да представят своя концепция за реформата..." - странно е, че когато НЕ МОЖЕШ да ръководиш се уповаваш на идеи от ДРУГИ! Има ли власт ръководството ТРЯБВА да бъде използвана, в рамките на закона естествено, а не с инфантилни номера - ОТКРИТО, СМИСЛЕНО, ТРАЙНО...

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  17. 17 Профил на bg05
    bg05
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Тъпото във случая е че наистина писарушките и търтеите са повече от работниците във БДЖ. Администрацията е раздута много ама не го признават. Ще изгонят тези които изкарват парите а тези които само викат "студено ми е затваряй по бързо вратата" а вътре във стаята е 30 градуса ще останат на работа.
    Къде е логиката да продадеш нещо което ти носи ПЕЧАЛБА т.е. Товарни Превози които дефакто издържат БДЖ а да оставиш губещите Пътнически Превози. Пак някой бивш генерален директор или министър на транспорта ще се нагуши. Ето и примера: "Владимир Дунчев е изпълнителен директор на втората частна компания, получила лицeнз за товарни превози с влак през 2005 г. Той започва работа в БДЖ през 1984 година и е генерален директор на държавната железница БДЖ от 1998 г. до 2003 г."
    Когато фактите говорят и боговете мълчат.
    Ако не бяха на печалба товарните превози дали щеше да се занимава точно със такава дейност? Защо мислите бързат толкова със продажбата на Товарни Превози?

  18. 18 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Гневно

    До коментар [#16] от "АБЪВ":

    Стига с това малоумно правителство синдикатите щели да казват какво ще се прави да ИЗЧЕЗВАТ и да върнат получените заплати след като са некадърни да управляват и да назначим синдикатите за правителство . Аман от некадърници . Работниците били виновни стига с тези глупости като не знаят какво да прави правителството за какъв г.. дей са там за заплати и да се показват с глупостите си по телевизията

  19. 19 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    И сетне се чудят , защо имало революции!!!
    Докато има грабители на мнозинството , революциите ще са неговата реакция срещу безправието!!!
    Май скоро отново ще зазвучи интернационалът и изобретението на доктор Гилотен ще влезе отново в действие...

  20. 20 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 540 Неутрално

    [quote#6:"etkata"]Синдикатите нямат идеи, те не искат реформи. Те искат да си задържат членската маса с цената на фалит. [/quote]

    +++++++++

    Моралът не е порок!
  21. 21 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Целта на стачката не са реформи а запазване на сегашното положение ,което означава БДЖ да продължи да работи на загуба,просто няма логика в тези искания.

  22. 22 Профил на bobby8033
    bobby8033
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Уволнявайте ги всичките от БДЖ!!! Закриите компанията и направете нова с по-малко служители и с по високи заплати и по хубави влакове!!! И с по млад персонал Мотивиран да работи при по добри условия!!!

  23. 23 Профил на bg05
    bg05
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#22] от "bobby8033":

    Абе пич ти да не си пил нафта за закуска?
    Имаш ли идея въобще за какво говориш?
    То да не е да направиш камарка във WC-то?
    От къде ще дойдат парите за новата компания със модерните влакове за които бращолевиш и заемаш излишно интернет пространство?

  24. 24 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    Че не е работа на синдикатите да предлагат реформа е повече от ясно. В случая обаче те не предлагат алтернатива. Мен ми се губи смисъла от стачката, защото съкращения трябва да има. В момента не виждам как ще останат в този състав с намалена работа (да се движат празни влакове също не е добра идея), освен ако не вземат пари от държавата. Това освен, че не нормално е и забранено.
    Иначе добрите идеи от служителите е трябвало да се чуят преди стачката. Обаче такава възможност - служителите да си казват мнението обикновено не се създава, дори се отбягва или забранява. Това е проблем не само в държавните фирми и администрация, а и в частните. Това е манталилтет на българския мениджър, който все още в повечето случаи е набеден за такъв.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  25. 25 Профил на gunio
    gunio
    Рейтинг: 395 Неутрално

    идеята е да се съсипе БДЖ и да се продаде на парче на същите, които "купиха" Кремиковци" и и направиха дубъл само от скрапа.
    БДЖ има 4500 км дължина жп линии.
    Всеки линеен метър релси и болтове тежи към 120 кг висококачествена стомана.
    Сиреч 4500 км по 120 т стомана /колкото е в един км. жп линия/
    прави 540 000 тона.
    по един лев/кг да приемем /това не е обикновено желязо, което е към 50 ст/кг/
    става добра сметка - над 500 милиона леФа...
    Добра пара като за начало...

  26. 26 Профил на Владимиров
    Владимиров
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Синдикати и реформи?!?! Това си е чист оксиморон, та те фалираха Дженеръл Мотърс и Крайслер, а ние очакваме да се спрат пред някакви си полумъртви БДЖ...При тях е валиден единствено принципът: Намерете пари и ни ги дайте!
    Защо нито един синдикат не протестира срещу лошо управление на дадена фирма предварително? Разбирам, че не назначават те мениджърите, но това не пречи да стачкуват заради лоши резултати преди фирмите да банкрутират? Толкова да са късогледи? Неее, просто си им харесва статуквото....защото в мътна вода, риба се лови най-лесно...

  27. 27 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    До коментар [#22] от "bobby8033":

    "bobby8033", асо те чуят Гърците ще те вземат за Глава на нацията. Закриват старата Гърция барабар с борчовете и създават НОВА по-хубава с по дисциплинирани Гърци, без борчове.

  28. 28 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Е другарчета, разбрахте ли цената на лъжата за 800-те дни, с които ви излъгаха на 6 май 2001г.?
    Видяхте ли колко струва удоволствието най-високият пост в държавата да го дадете на един тиквеник?
    Изобщо имаме ли си на идея кой трябва да поеме управлението на държавата?
    Аз имам! на първо време са необходими 3 неща:
    Нова Конституция и НС със 120 депутата;
    Нов закон за партиите;
    Лустрационен закон!

  29. 29 Профил на forumer
    forumer
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Довиждане г-н Недев, това ще ви кажат синдикатите днес

  30. 30 Профил на uchen
    uchen
    Рейтинг: 8 Неутрално

    до gunio
    БДЖ няма релси и болтове, те са в Национална Компания Железопътна Инфраструктура - НКЖИ, БДЖ има вагони и локомотиви.

  31. 31 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2640 Неутрално

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":

    "Не мога да уважавам една класа/работническата/,коят от своето положение е направила само въпрос."Ницше/наѝ–великят от гениѝте/.Знам,че за теб тоѝ фашист,но това е положението–синдикатите и работниците да се вземат в ръце и да започнат те самите реформи.И още,СЕГАШНАТА стачка е само поставяне на въпрос,в най–добрия случай.

  32. 32 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#29] от "forumer":

    Едва ли!

  33. 33 Профил на focusnik
    focusnik
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#24] от "Gopeто":

    Не си прав, синдикатите предлагат доста разумни неща, но тези предложения не ги показват по "обществените" медии. Два пъти гледам участие на ЖП синдикалисти по телевизия "Алфа" и се вижда, че си познават работата и дават конструктивни предложения със съответните аргументи.
    Но в България отново права линия е само линията на Партията (независимо от името й)! Който не подкрепя "правата линия" става веднага враг на народа, което си личи и от коментарите тук!

  34. 34 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#22] от "bobby8033":

    Ех, то ако ставаше с напиването на едно изречение (макар и звучащо малко дискриминационно), щеше да е добре! Но не става! Хубаво е да знаете че млади и стари няма има можещи и неможещи, знаещи и незнаещи!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  35. 35 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Прав си, ама в случая какво става - мениджърите си вършат работата, а ония стачкуват срещу нея. Какво правим в такава ситуация? Обикновено, когато не си съгласен с нещо излагаш своите доводи и предложения как да стане работата и така се стига обикновено до най-доброто решение. В случая синдикатите казват - ние не искаме промени, искаме си, както беше досега - е, ясно е, че както досега не става и трябват по-градивни предложения.

  36. 36 Профил на sofioter
    sofioter
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Слаба им е душичката на нашите управляващи.

  37. 37 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Весело

    До коментар [#23] от "bg05":

    От Цветелинка ще са парите пари дават тези които ги имат това е законът

  38. 38 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Защо синдикатите да дават концепция за реформи??? Не е ли това работа на мениджърите, за която взимат мениджърски заплати? Синдикатите "работят" защита правата на членовете си, за което получават членски внос.

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  39. 39 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    Извинявам се ,, с написването".

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  40. 40 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Интересно че в момента в САЩ Американските Авиолинии сравнително ефективно излизат от подобен проблем ЧРЕЗ фалит. Работниците не искат да работят за малко пари, компанията не може да им плати каквото искат. Компанията нарочно си фалира и реконструира, а синдикатите остават на сухо.

    http://www.reuters.com/article/2011/11/30/us-americanairlines-idUSTRE7AS0T220111130

  41. 41 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#25] от "gunio":

    Пълни глупости. Релсите са собственост на НКЖИ, а не на БДЖ.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  42. 42 Профил на nsi52392249
    nsi52392249
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Ма как синдикати ще определят стратегията на БДЖ. Синдикатите защитават интересите на работниците, а мениджърския състав управлява и взима решения. Ако някой иска да си измие ръцете със синдикатите не е познал. Ръководството предлага концепция и я изпълнява, като никой не е застрахован срещу социалното недоволство. Това е част от капитализма. Някой иска да ни върне в 90-те години.

  43. 43 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 672 Весело

    "да направиш нещо за това предприятие, което е по-добро от това, което до момента е правено, трябва да предложиш своята концепция. А ние чакаме вече няколко месеца", обясни Недев."

    Господин Недев, защо не си преведеш няколко месечната заплата на синдикатите. Като хонорар срещу получена "концепция".
    П.П. Явно и в парламента са се свършили консултантите. Щом и дори и известни в тази област хора, като Доган Хидромелиораторов , Цецко Тъщников и Лъчко Мозъчков не могат да помогнат.
    Боже, накъде отива България!!! Кризата направо ни разръфа. Да има търсене , а никакво предлагане на консултантски услуги и концепции. Почти като при бай Тошо. Само че тогава ставаше въпрос за банани , червен пипер, жигулита и тоалетна хартия.

  44. 44 Профил на jeki4a1
    jeki4a1
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#35] от "ugi":

    Правси и етоти доводи,да се реформира министерство,генералната дирекция,управителния съвет пък после да се стигне до поделенията,етоти концепция...как да нямаш друга алтернатива освен да закриеш БДЖ е това ако е КОНЦЕПЦИЯ?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK