Стачката и преговорите в БДЖ продължават

Стачката и преговорите в БДЖ продължават

© Анелия Николова



Преговорите между синдикатите и ръководството на БДЖ ще продължат, както и стачката на железничарите.


Очаква се да бъдат обсъдени параметрите на колективния трудов договор, след като разговорите по него започнаха вчера - на седмия ден от протеста.


В сряда двете страни обсъждаха параметрите на Колективния трудов договор и ангажиментите по споразумението от март тази година. До края на 2011 г. в дружеството трябва да бъдат съкратени 2000 души, а в събота транспортният министър Ивайло Московски обяви, че през следващата година ще бъдат освободени още около 500. Планира се и спиране на 138 влака по различни линии.




Синдикатите настояват за преподписването на целия Колективен трудов договор от 2009 г., което управляващите компанията не приемат.


Протестите ще продължат до подписването на стачно споразумение, каза говорителят на стачния комитет в "Пътнически превози" Ангел Игнатов.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1999 Неутрално

    БДЖ е пред закриване в този си вид!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на jeki4a1
    jeki4a1
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#1] от "lz2":

    Незнам в коя държава живееш но си далече от истината ..........от 22 години всяко едно правителство се мъчи да направи БДЖ частно предприярие и все се провалят,.........защо ли? НАВСЯКАДЕ ПО Света Железниците са под държавна Власт с дотации от държавата,защо ли?НЯМА И НЕМОЖЕ ДА ФАЛИРА БДЖ,ВСЕ ЕДНО ДА ФАЛИРА ДЪРЖАВАТА!Това е истанция която се обслужва от и за държавния апарат.Няма значение какво говорят в пресата икакви ли не коментари правят.

  3. 3 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    [quote#2:"jeki4a1"]НАВСЯКАДЕ ПО Света Железниците са под държавна Власт[/quote]

    Много си категоричен.......

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  4. 4 Профил на Владимир  Йосифов
    Владимир Йосифов
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    БДЖ да изпрати железничари да пътуват по света и да видят как е организирана дейността на Френските БДЖ-та.

    На всяка гара има екип от контрольори, които проверяват ВЛАКОВЕТЕ !!!
    Няма пътник без билет !
    Няма пияни !
    Няма мръсни и миризливи пътуващи !
    Няма кражби на огледала, пердета, дръжки, пепелници, сапуни, тоалетна хартия и .... !
    Париж - Брюксел струва до 130 евро за билет !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    В гореописаните влакове има Дзен атмосфера.
    Предполагам, че от синдикатите могат да ви обяснят какво означава това . Защото те пътуват в такива БДЖ-та из Европа.

    Защо хора, които не пътуват от 30 години с БДЖ да да ви плащат заплатата и осигуровките, и пенсиите, и кражбите .... ?????

    Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4605 Неутрално

    като гледах вчерашното поведение на ръководството на БДЖ срам ме хвана за тези хора с претенции но без всякакво покритие !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    На закрито заседание Министерският съвет взе решение да се положат максимални усилия за прекратяване на стачката в БДЖ, тъй като съществува реална опасност, както парламентарната шефка изпусна самолета за Индия, така цялото правителство да изпусне влака, с който гони Михаля.

    copy- segabg

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  7. 7 Профил на rosalinda33
    rosalinda33
    Рейтинг: 229 Неутрално

    недев да доведе същия антураж от вчера и днес на преговорите-онези мляскащите секретарки зад него/ами те освен за кабаре за друго не ги бива/ и да вземе да се избръсне,ако не може аз ще го обръсна на сухо

  8. 8 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    ЖЕЛЕЗНИЧАРСКО ИНТИМНО

    РОДНИЯТ железничер
    има специфичен чар.
    Но какъв? Железничара
    от желязо му е чара.
    Родната железничарка
    от желязо и е чарка.
    Тя железничара чака
    и като пристигне влака
    му предлага свойта роза
    право върху коловоза.

    Т.акациев

  9. 9 Профил на jeki4a1
    jeki4a1
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#3] от "etkata":

    ДА наистина е така.......погледни от друга страна,превоз на пътник инвалид колко ще струва билета му,ако е частна....некоментирам ти помисли,железницата превозва всичко в тази държава за жълти стотинки и дори се облагодетелстват от това власт имащите,,,,,частни превозвачи''',ако е непечеливша,нерентабилна ти били я купил/а/,а за нея са се хванали гуша за гуша!Това е една златна мина и ако я имаш ще са ти подчинени и правителства....е какво мислиш че правят в момента,,това правителство!!!!

  10. 10 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2230 Весело

    "Синдикатите настояват за преподписването на целия Колективен трудов договор от 2009 г., което управляващите компанията не приемат."

    Къде са бляли досега тези синдикати? А може би са гледали на другата страна, към "едни пари" ...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  11. 11 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 561 Любопитно

    Превземайте железниците - синдикатите ще ви излъжат!!

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  12. 12 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2793 Неутрално

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Още мърдаме.Ех,и аз да съм веднъж груб.

  13. 13 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2428 Неутрално

    След като в БДЖ работят много повече на брой лица от броят на вагоните защо влаковете са толкова мръсни! Дали трябва международен заем или субсидия за да си купят парцали и сапун! Мръсотията е основна причина да няма пътници.

    подпис
  14. 14 Профил на sushi
    sushi
    Рейтинг: 616 Неутрално

    В железниците трябва реорганизация а не приватизация!!

    Оптимизиране на предлаганите линии, оптимизиране на персонала, на цените. Предлагане на нови услуги. Максимално използване на сградния фонд на гарите....
    Железниците, като държавна компания, имат шанса да станат ПРЕДПОЧИТАН ТРАНСПОРТ за ПЪТНИЦИ и СТОКИ.
    Ако някой иска да приватизира БДЖ или пощите/остатъка/, той трябва да се третира като дъжавен предател!

  15. 15 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1225 Гневно

    Пролетарии от всички страни - съединявайте се!!!
    Робът няма какво друго да загуби , освен оковите си !!!
    Помнете Спартак и го следвайте!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK