Росен Плевенлиев: БДЖ не е социално упражнение

Росен Плевенлиев: БДЖ не е социално упражнение

© Надежда Чипева



БДЖ не е социално упражнение. Това каза избраният за президeнт Росен Плевенлиев на среща със студенти във Велико Търново.


Той коментира продължаващата 12 дни стачка на работещите в железниците. По думите на Плевнелиев или трябва да се създават нови работни места, или да се модернизира системата. Може да се пътува 3 часа от София до Бургас и 4 часа от София до Варна, но за това трябва да имаме модерни технологии, а не страната ни да се самоизолира в региона, заяви още доскорошният министър на регионалното развитие. Необходими са бързи и спешни решение как страната ни да се позиционира като държава на кръстопът, допълни Плевнелиев.


Той беше в Търново като част от обиколката си из страната, утре е в Русе.




Във Велико Търново Плевнелиев включи коледните светлини заедно с кмета на града Даниел Панов.


"Аз поех ангажимента първо: всеки инвеститор, който има интерес към града и региона е добре дошъл заедно с кмета и неговия екип директно при президента", каза още Плевнелиев, цитиран от агенция "Фокус". Допълни, че най-важните проекти за града ще влязат в националната програма за развитие "2020", която трябва да бъде финализирана до юни 2012 година.


Плевнелиев отново декларира, че страната има нужда от административна реформа. "Няма да имаме работеща икономика, докато няма реформа в администрацията. България има възможност 2012 - 2013 г. да си напише домашното и през следващата година да стане лидер в региона. Това няма да стане, ако се работи на парче, а до 2020 година трябва да има ясно изграден план за действие", каза той.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Весело




    - КОНГРАТУЛЕЙШЪНС РОСКА !!!

    Рекна им го на соц.-простаците !!!


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  2. 2 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Любопитно



    Роска,

    за туй гласувахме за тебе, батка !!!



    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  3. 3 Профил на нервна
    нервна
    Рейтинг: 845 Любопитно

    "Аз поех ангажимента първо: всеки инвеститор, който има интерес към града и региона е добре дошъл заедно с кмета и неговия екип директно при президента"
    Абе,Чехльо,то това е проблема,че никой няма интерес към региони,различни от столицата.Я си смени логото"Президент на регионалното развитие",че ще станеш за смях.

  4. 4 Профил на Боно Нончев
    Боно Нончев
    Рейтинг: 628 Весело

    [quote#2:"barcelonski"]Роска,

    за туй гласувахме за тебе, батка !!!
    [/quote]
    Гласувахте за него, за да каже, че две години буксуват всички реформи в държавата? Човек ще си помисли че не той беше две години министър в това правителство, а оня ден са изгонили Станишката от Дондуков ...

  5. 5 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2431 Весело

    В една алтернативна България:

    БДЖ е социално упражнение. Това каза избраният за президeнт Ивайло Калфин на среща със студенти във Перник. Той коментира продължаващата 12 дни стачка на работещите в железниците. По думите на Калфин трябва да се създават нови работни места в БДЖ и да се увеличат пенсиите.

  6. 6 Профил на m.msii
    m.msii
    Рейтинг: 8 Неутрално

    заради подобни позиции ще спрат напълно да го харесват хората

  7. 7 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    "Може да се пътува 3 часа от София до Бургас и 4 часа от София до Варна, ...."
    ...
    Плесенчо, ...мое са наложи да ти слушаме глупостите 5 /ПЕТ/ години, ....а да ни спестиш тоа месец и половина, ...Коледа иде, ... нещо християнско у тебе, ...а?

    Свобода за СЛАВЕНА!
  8. 8 Профил на tsekata
    tsekata
    Рейтинг: 636 Весело

    Какво ни занимавате с мутренската марионетка - Росенчо?!? Какво зависи от тоя, че да му слушаме приказките???

  9. 9 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    "Може да се пътува 3 часа от София до Бургас и 4 часа от София до Варна, ...."

    Аха, ще турим един скоростен влак на магнитна възглавница софия- бургас (турбо чайка), та после селянете да се оплакват, че като качат овцата да я возят и се смущава от електромагнитот и не дава млеко. Айде без умни идеи.

    бай дъ уей какво стана със софия- пекин връзката?

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 961 Неутрално

    "Няма да имаме работеща икономика, докато няма реформа в администрацията. "

    Станишев ли трябва да направи тази реформа, че нещо не разбрах?

  12. 12 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 961 Неутрално

    [quote#7:"Мани"]"Може да се пътува 3 часа от София до Бургас и 4 часа от София до Варна, ...." [/quote]

    Какво от това? Аз живея в Плевен - нито влак, нито магистрала. Едно село Мечка в което тлеят ромски, а не междуетнически проблеми.

  13. 13 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#11] от "yavooor":

    Ово е президенският синдром. Почва да се говори като на партиен конгрес. "Трябва да се направи", "Да се започне", "Организация на национално ниво"...

  14. 14 Профил на edk
    edk
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#8] от "tsekata":

    По добре "мутренска марионетка", отколкото плазмодий, командван от гей и партиен секретар, който "колеше и бесеше" в Народния театър.

  15. 15 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 1467 Неутрално

    прекалено деликатно се е изразил бъдещият президент, което не е добре. Политиците трябва да се изразяват ясно и недвусмислено, а не така, че изказванията им да имат нужда от тълкувания.
    БДЖ е търговско дружество, а не приют. Неговата задача не е да предпазва от безработица незнам си колко хиляди абсолютно ненужни служители, а да генерира печалба (или като краткосрочна цел да генерира по-малко загуби). Може да звучи гадно. Обаче колкото повече продължава тая агония, толкова по-зле за всички. Кремиковци беше в подобна агония 15 години и в него се пропиляха милиарди от нашите пари. Ако продължавахме да слушаме синдикатите и Калфиновците, още щяхме да го препродаваме за 1 лев от един шмекер на друг, да губим още милиарди и да очакваме магическото му спасение.

  16. 16 Профил на caliostro
    caliostro
    Рейтинг: 471 Весело

    като знам че един ден ще опреме до роско и свят ми се вие.....
    малииииииии!
    преизиденшата показа ли се или още се тунингова?

  17. 17 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    Като при соца: "Нема пари, действайте!"

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  18. 18 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1316 Разстроено

    [quote#15:"Ментор"]Политицте трябва да се изразяват ясно и недвусмислено, а не така, че изказванията им да имат нужда от тълкувания. [/quote]

    И аз нищо точно не разбрах какво е казал, и какво има точно предвид, ако може някой да ми ръзтълкува, щото вече си мисля, че съм тъп, ама не е верно...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  19. 19 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1316 Гневно

    [quote#15:"Ментор"]БДЖ е търговско дружество, а не приют. Неговата задача не е да предпазва от безработица незнам си колко хиляди абсолютно ненужни служители, а да генерира печалба[/quote]

    Всъщност задачата на ЖП транспорта е да превозва хора и товари на първо място, а на второ - ако е възможно да го прави на печалба, или поне да не е на загуба, ама по света такова животно нема - почти всички ЖП компании са на държавни дотации, и японските тоже с влаковете-стрели, щото изпълняват незаменими социални и стратегически функции, и от тяхната дейност се търси косвена, а не пряка възвръщаемост, ама не знам дали някой тук ще го разбере това, щото държавните олигофрени със сигурност не го проумяват...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  20. 20 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#19] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":

    никъв шанс да разберат, вервай ми.

  21. 21 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1316 Разстроено

    До коментар [#20] от "lol":

    Ми пък тогава ще повторя най-важното:
    [quote#19:"Майстор Балкански (00:00–24:00)"]От тяхната дейност се търси КОСВЕНА, а не ПРЯКА възвръщаемост, ама не знам дали някой тук ще го разбере това, щото държавните олигофрени със сигурност не го проумяват... [/quote]



    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  22. 22 Профил на stefanova
    stefanova
    Рейтинг: 471 Неутрално

    ОБЩИ ПРИКАЗКИ НА Р.ПЛЕВНАЛИЕВ! НАБЕЛЕЖИ СТРАТЕГИЯ ПОНЕ ПО ПРИОРИТЕТНИТЕ ПРОБЛЕМИ ЗА БЪЛГАРИЯ- РАЗРАБОТИ ПЛАН ЗА ДЕЙСТВИЕ С КОНКРЕТНИ ЗАДА4И И СЕ ОТЧЕТИ ПРЕД ОБЩЕСТВОТО ЗА СВЪРШЕНОТО!НАСТОЯВАМЕ ЗА ПОЛОЖИТЕЛНИ РЕЗУЛТАТИ ОТ ИНВЕСТИРАНИТЕ ОТ ОБЩЕСТВОТО ПАРИ В УПРАВЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ!

    stefanova
  23. 23 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    До коментар [#19] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":

    Това хубаво, но до каква стойност загубите са допустими и дали социалните функции включват да се движат почти празни влакове по някои линии?

  24. 24 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#16] от "caliostro":
    Чип тунинг невъзможен, ....ша раздава банове, ...тва е положението!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  25. 25 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#23] от "Yard":

    Е то в детайлите му е майката, това не нито лесна нито проста работа да се направи един изцяло нов и добре пресметнат модел на железниците, като се предвидят и някакви допустими граници на загуби. Това е реформа.

  26. 26 Профил на antikomunist
    antikomunist
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#1] от "barcelonski":

    и сега кво да си легнем обидени

  27. 27 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1316 Разстроено

    До коментар [#23] от "Yard":
    [quote#23:"Yard"]До каква стойност загубите са допустими и дали социалните функции включват да се движат почти празни влакове по някои линии?[/quote]

    Загубите при ЖП транспорта са "неизбежни", а не "допустими", както във всички социални дейности, които по правило генерират предимно разходи, а по изключение - и печалби, именно затова се наричат и "социални". Да, възможно е в някои часове до някои населени места да се движат и по-празни влакове, и това също влиза в графата "социални", защото иначе тези населени пунктове и тези хора ще бъдат откъснати от света, надявам се не искате да сте в тяхното положение, когато им бъде отнета възможноста за свободно придвижване в собствената им страна.

    "Стратегическата" роля на ЖП транспорта е дълга и сложна за обяснение, и не на последно място касае националната сигурност, и то не косвено, а съвсем пряко. В крайна сметка ползата, или "печалбите" от ЖП са "КОСВЕНИ", а не "ПРЕКИ", както обяснявам за 108-ми път, ама явно няма кой да чуе и да разбере. И последно, щото вече се отегчих от тази тема - почти навсякъде по света, по правило ЖП транспорта е на държавни дотации, защото изисква огромни инвестиции, а е с малка възвръщаемост.

    Същото важи и за другите видове обществен транспорт. И изхода не е в приватизация, защото един частник винаги мисли първо за кесията си, и не му пука за държавния интерес - абе тези неща ги има написани в едни дебели книги по въпроса, който иска да ги чете, аман от лаици, бягам от тази тема, ясно че това блато се управлява от аматьори, които сама бълбукат в тинята, айде чао...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  28. 28 Профил на roko17
    roko17
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Аман от меки китки, аман от въшлясали каскети.

  29. 29 Профил на interesen1
    interesen1
    Рейтинг: 531 Любопитно

    Най-добре Рос. П. да стане активен форумец под някакъв псевдоним и да не ръси бисери под истинското си име.

  30. 30 Профил на interesen1
    interesen1
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#22:"stefanova"]НАБЕЛЕЖИ СТРАТЕГИЯ ПОНЕ ПО ПРИОРИТЕТНИТЕ ПРОБЛЕМИ ЗА БЪЛГАРИЯ[/quote]
    Много от тези, които са способни да разработят някаква стратегия, са зад граница. После се чудим, зашо от чужбина ни четаят плановете...

  31. 31 Профил на Цанко Цанов
    Цанко Цанов
    Рейтинг: 426 Весело

    "Росен Плевенлиев" - в заглавието. Не разбраха ли, че е "Плевнелиев" ? Произхожда от "плевня - плевел", а не от "Плевен".

  32. 32 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 695 Неутрално

    До коментар [#29] от "interesen1":На Роско даже Комсомола не му е помогнал да си оправи изказа.Ма изглежда затова е избран.

  33. 33 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 1002 Разстроено

    Мдаааа, комплектовахме си тримата глупаци като държавно управление.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK