Синдикатите: Към 13.00 часа са спрени 65 на сто от влаковете

Синдикатите: Към 13.00 часа са спрени 65 на сто от влаковете

© Георги Кожухаров



Към 13.00 ч. от 160 влака, движещи се по новото разписание, в диапазона между 8.00 ч. и 16.00 ч. са спрени 104 влака, което е 65 на сто от състава. Това съобщиха от оперативния щаб на стачните комитети в системата на българските железници.


Ефективните стачни действия в БДЖ и НКЖИ продължават и утре, съобщават още те.


Ръководството на компанията твърди, че стачката е незаконна, защото от днес е в сила ново разписание на влаковете. Профсъюзите пък настояват, че стачката им е напълно законна.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1332 Любопитно

    А ръководството ще върне ли старото разписание след стачката? Защото, ако го върне, що за ръководство ще да е?

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  2. 2 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    Нямат полза от влаковете. Даже им е радостно на управляващите от стачката. Така ще си вземат подкупите от транспортните компании. Колкото повече стачкуват будалиъе, повече пари от другите. Знае си работата мафията.

  3. 3 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 792 Разстроено

    Лошото е, че и стачката да приключи, влаковете няма да тръгнат

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1130 Неутрално

    Алоооо, " ръководството " кво става бе ??? Много кораво тва ЖП-то А ??? Ужким за 10-12 дни щяхте да му видите сметката, ама живо е още А ??? и стачкува. Това Вашето си и ма звучна българска дума - БЕЗСИЛИЕ, ама сами сте си виновни, хванахте се да риформирате неща от, които нищо не разбирате. И не се наричайте РЪКОВОДСТВО, не сте. Ръководството и Управлението са съвсем друга бира. Вие просто сте безсилни да направите нещо полезно за поверения Ви ресор, само съкращения, спиране и ликвидация са Ви възможностите, а това е ход в грешна посока. След тези Ви действия, влаковете няма да станат по-чисти или по бързи. Колкото по-бързо бат. Бойко Ви сложи на дузпата и Ви изпълни наказателния удар токова по-бързо ще се нормализират нещата. Идват най-светлите празници на годината, хората искат да пътуват, а Вие безделници сте на път да превърнете пътуването в АД. Махайте се не се справяте.

  5. 5 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    СИНДИКАЛНИТЕ ЛИДЕРИ СА ИДИОТИ!ВЪРВЯТ СРЕЩУ СЛУЖИТЕЛИТЕ НА БДЖ,ЗА СВОЯ СОБСТВЕНА ИЗГОДА!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  6. 6 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    Ми нали тия ги избира бат ви Бойко. Следва и него да заложим на дузпата, щото тури неграмотни икономисти начело на технологична компания. Обикновенно като туриш неграмотен икономист начело на технологична компания резултатът е плачевен. Впрочем така са затрити и много по-големи компании от БДЖ на запад.

    икономист - неграмотник с диплома
  7. 7 Профил на aussie
    aussie
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Тези накрая ще си сложат бесилото на врата сами. Глупаци. Какво не мо харесват на преструктурирането, крайно време беше масата народа да спре да субсидира тази фирма от джоба си. Като не може да се издържа да затваря. Като не останаха хора по селата за какъв зор ти е влак до там? То път няма та някой и релси да поддържа

  8. 8 Профил на aussie
    aussie
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#6] от "tel_112":

    Ти БДЖ за технологична компания ли го имаш?
    Точно икономист му трябва, но не какъв да е пръкнат от някоя партия а човек с опит който ги е правил тези неща и преди.

  9. 9 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1599 Весело

    Леле, колко впечатляващо! Да видим накрая като синдикатите фалират компанията дали протестиращите ще заформят протест пред техните офиси, задето са им затрили работните места на всички.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  10. 10 Профил на hristo1951
    hristo1951
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Няма държава. НЯМА Б Д Ж.

  11. 11 Профил на kalin_m
    kalin_m
    Рейтинг: 531 Весело

    В БДЖ-то 70% от пътуващите пътници бяха с някакви преференции, сиреч законно не си плащаха цялата сметка. Останалите са от мургавите, които са 100% гратис. Те са на оферта "колективно пазаруване" от контрольорите. Сега същите тия хора и техните роднини са узурпирани от нек"ви синдикати, които искат в 21в. да се подпише КТД от 19-и век, защото железницата е на това технологично ниво. Хубаво, ама да не ни смучат парите. Който има товари - да си плаща и да си ги вози. Пътниците на БДЖ-то явно могат и без него. Какво пък толкова лошо ще се случи, ако затворим една дупка за няколко стотин милиона лв./годишно в оглозганата ни държава.

  12. 12 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    До коментар [#6] от "tel_112":

    Ами те не са там случайно! Те са там точно за това, което правят! Те имат задача и работят по изпълнението и! За това са и толкова нагли!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  13. 13 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    [quote#6:"tel_112"] Обикновенно като туриш неграмотен икономист начело на технологична компания резултатът е плачевен. [/quote]

    Да бе,БДЖ беше цветуща компания и мениджерите я съсипаха!~

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK