Повреда на автобуса е причина за катастрофата на магистрала "Тракия"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ignis Fatuus
    Ignis Fatuus
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Някой би ли бил така добър да ми обясни защо се търси отговорност на шофьора за дефектирала щанга?

  2. 2 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Няма ли да потърсите отговорност и от новоизбрания президент, за това, че тогава каза, че "нямало нито една дупка по магистралите", в качеството си на строителен министър.
    Защото пък причина за счупената щанга е именно минаването на автобуса през дупка.

  3. 3 Профил на DrAvalanche
    DrAvalanche
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    До коментар [#1] от "Ignis Fatuus":

    Сигурно е карал с "несъобразена с пътните условия скорост".

    Just get on stage AND FOOKING AVE IT
  4. 4 Профил на geogen.geo
    geogen.geo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Виновен е този който е беден,а това водачат на автобуса.

  5. 5 Профил на NikB
    NikB
    Рейтинг: 490 Весело

    Вижда се, че е подобряването на пътната инфраструктура е наложително.

    Просто погледнете пътна карта на Европа и ще видите, че където е бил цоциализЪма - няма или почти няма пътища и магистрали.
    А на Запад са една до друга.
    И не ви е виновен новия президент, а 60 годишното комунисто-мафиотско управление.

  6. 6 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Не трябвада се търси отговорност от шофьора, при положение, че катастрофата е била неизбежна. Щангата е била повредена и рано или късно е щяла да се счупи в някоя дупка на пътя.

  7. 7 Профил на Реалния
    Реалния
    Рейтинг: 458 Разстроено

    в такива моменти ме е срам че съм българин.как може да съдят шофьора за това че му е даден автобус на който собственика му си е платил някъде си за да го изкарат изправен.да осъдят собственика и този който му е издал свидетелството че автобуса е изправен.нека след това някой да се навие за някой лев да си сложи подписа под изправността на дадено превозно средство.

  8. 8 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 593 Разстроено

    Още малко и пътниците ще се окажат виновни.

  9. 9 Профил на инсп. Петров
    инсп. Петров
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    [quote#2:"_dan_"]причина за счупената щанга е именно минаването на автобуса през дупка.[/quote]
    Гражданино, на тоя участък от пътя няма нито една дупка, така че може да е влезнал в дупка но не там. А ако е влезнал в такава - очевидно не е уведомил собственика за това за да е взел той мерки за отстраняването на дефектиралата от минаването през дупка щанга. Въобще управляващия и собственика носят солидарна наказателна отговорност за техническото състояние на ППС-то.

    Добър ден! Вашите документи за проверка?
  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3185 Неутрално

    [quote#9:"инсп. Петров"]А ако е влезнал в такава - очевидно не е уведомил собственика за това за да е взел той мерки за отстраняването на дефектиралата от минаването през дупка щанга.[/quote]
    Точно в този участък средната лента е с неравности и кръпки ... с кола се минава само в дясната крайна лента и това си е така от години!За съжаление автобусите трябва да се дондуркат в средната което е и довело до трагедията.
    Даже и на снимката (горе)се вижда колко кръпки има на пътя който яко тресе в този участък това ,че няма дупки не значи пътя може да се нарече магистрала.


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Искам да знам как се прави технически преглед на автобус и би ли се хванал проблема при типичния периодичен преглед. Защото при ГТП на личен автомобил не биха.

  12. 12 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3185 Неутрално

    До коментар [#11] от "Димитров":

    Те самолетите падат като круши ...ти искаш на стар автобус да открият пукнатини в уморения от дондуркате по дупки метал!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  13. 13 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 796 Любопитно

    И до кога ще се движат технически неизправни автобуси?Ние в централна Африка ли сме или в Европа?!

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.
  14. 14 Профил на nikito74
    nikito74
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Интересно ми е защо в България винаги шофьора е виновен?Защото така е по-лесно той е беден.А както сме забелязали в България правосъдието действа само срещу такива хора и те се наказват с цялата тежест на закона.Защо на фирмените МПС за констатирана техническа неизправност не се пишат два акта единия на водача съобразен със заплатата му и един на фирмата.Да видим тогава как изведнъж ще настъпи подобрение.

  15. 15 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Най-големия проблем е че ни возят във стари автобуси.
    Купуват трошките на Европа,които вече са навъртели по няколкостотин хиляди километри и са за скрап.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  16. 16 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 564 Неутрално

    хората пьтуват в автобуси защото вьв влаковете се качва сулио и пулио докато стигнеш за кьдето пьтуваш а в автобусите се качват 20-30 човека и почти не се смениа контингента на пьтуващите
    следователно е виновно БДЖто което не пуска вагони различна класа и не осигуриава спокоиствие на пьтуващите поради което са пред фалит а хората се возиат още на автобуси втора употреба на турски фирми което е и целта на заниатието да се фалира БДЖто

  17. 17 Профил на red_rose
    red_rose
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    Не мисля, че шофьорът е виновен. По-скоро да съдят собственика на автобуса и този, дето е разписал, че автобусът е в ред и може да се движи. Ама при нашето правосъдие ще го отнесе най-слабият.

    Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!
  18. 18 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Ако гласът на народа беше глас божи, то по нашите земи Бог трябваше да е дърт болшевик от най-твърдолинейното крило на Партията. Да си беден в България явно е най-сериозния критерий за невинност, непорочност и чистота на помислите и действията. А всъщност всеки човек (без значение дали е сиромах или не) носи много голяма ЛИЧНА ОТГОВОРНОСТ за действията си или бездействията си, с които може да нанесе вреди на други хора. Собственика на камиона може въобще да няма шофьорска книжка, камо ли професионална, може и никога през живота си да не виждал такива неща като диференциал, шенкелен болт или торсионна ос, нито пък може да чува дали нещо трака, тропа, стърже по време на движение. Защото някаква си щанга не се счупва от днес за утре. Обикновено има не един, а множество признаци, които издават нещо нередно. А годишния технически преглед не е някакъв тотален преглед на общото техническо състояние на МПС, а само на най-важните елементи от ходовата част и двигателя, касаещи безопасността. Освен това не се прави всяка сутрин. Именно затова и отговорността на водача на МПС е толкова голяма. Затова и водачите на автобуси имат специално обучение, специална правоспособност и изискване за минимум стаж като професионални шофьори, преди да могат да возят пътници. Всеки шофьор, дори да не е професионалист, ако има някакви съмнения за нещо неизправно по колата си, ако не може да установи проблема, се консултира с някой специалист и разбирач. И аз съм шофьор, но досега не съм убил никой и никога никой няма да убия. Защото не съм мърльо, никога не се оставям на течението да ме носи, мисля не един, а 10 хода напред, осъзнавам отговорностите си и действам съобразно тях. И ако аз мога потенциално да претрепя само себе си и близките си, то човек, който си вади хляба с това да превозва хора, трябва да е 100 пъти по-внимателен от мен.

  19. 19 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Съгласно закона за автомобилните превози: Превозвачът(това е фирмата, а не водача на автобуса) не се освобождава от отговорност за вредите, причинени поради физическите или умствените недостатъци на водача или на други лица, изпълняващи функции по превоза, дефектите или състоянието и функционирането на превозното средство.

  20. 20 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Договора за превоз на пътници се нарича билет. Този договор се сключва не с водача, а с превозвача (фирмата)
    И за пояснение на 18. Всяка фирма за да получи лиценз за да вози хора, трябва да има ръководител на транспортната дейност, а собственика може да е краставичар. Преди да тръгне на път се иска подпис и на механик. Така, че тук няма място за аматьорски изпълнения от страна на водачите.
    Отговорността към пътниците е изцяло на фирмата превозвач.

  21. 21 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    И аз не разбира, защо решиха, че само шофьора е виновен, след като автобуса не е наред. Ако се погледнат документите при автобуса всичко е ОК. Шофьора какво може д анаправи? Диагностика на око. И какво ще забележи за да откаже да тръгне? Закона е против едно такова негово решение, след като автобуса е минал преглед и е с редовни документи.
    Според мен издалия документи трябва да носи отговорност за причиняване на смърт и телесни повреди. А покрай него ще изгори и собственика.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  22. 22 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 771 Неутрално

    ДАИ,прегледи,части менте,корупция,стари автобуси,и смърт на девет човека.И за капак водача е виновен.
    Булгаристан.

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  23. 23 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 909 Весело

    До коментар [#11] от "Димитров":

    Искам да знам как се прави технически преглед на автобус и би ли се хванал проблема при типичния периодичен преглед. Защото при ГТП на личен автомобил не биха."

    Трябва да минават на ЯМР!
    Иначе сериозно -прави се само външен оглед и ако е имало нещо спукано и са го видели не вярвам да разрешат да изпълни курса.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  24. 24 Профил на gsb
    gsb
    Рейтинг: 684 Неутрално

    На мен пък ми е интересно как разбраха, че неизправност е причината.

  25. 25 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    До коментар [#21] от "Gopeто":

    Щото винаги го отнеся най-слабия. Добре изпитана практика по света и у нас..

    Fail with honour then succeed by fraud
  26. 26 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Водача може да е виновен,ако е причинил катастрофа с неизправен личен автомобил.В сручая е виновен,този,тойто го е дапуснал да пътува.

    Ако фидравликата на самолет се окаже дефектна,пилота ли ще е виновен???

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  27. 27 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Всички факти, от деня на катастрофата до излагането на днешните причини за аксидента, имат само един отговор, САБОТАЖ! Българио СЪБУДИ СЕ!

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  28. 28 Профил на мОДИ ти си........ши....к
    мОДИ ти си........ши....к
    Рейтинг: 458 Неутрално

    За нашата държава е нормално да е виновен най-беззащитния, та нали тия пунктове за ГТП са на бивши даяджии с много връзки сега.В Дай сега работят техните деца а у нас има една поговорка гарван гарвана око не вади





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK