Арестуваният Юлиян Ковачки палел коли заради непреодолими лични липси

Един от изгорените автомобили в квартал "Младост" в София, които според обвинението са подпалени от Юлиян Ковачки.

© Георги Кожухаров

Един от изгорените автомобили в квартал "Младост" в София, които според обвинението са подпалени от Юлиян Ковачки.



Задържаният за 12 палежа на коли в София Юлиян Ковачки е палел колите заради непреодолими липси в личния си живот. Около тази хипотеза се обединяват мненията на МВР и адвокатите на Ковачки, които днес представиха позициите си по случая пред Би Ти Ви.


Той никога не е искал да се афишира или да става медийна звезда. Правел го е, защото е имал голяма празнота, липси, които не могат да бъдат запълнени, обяви в интервю за телевизията комисар Неделчо Стойчев, директор на Института по психология към МВР.



Подобни случаи на палежи на коли е по-добре повече да не се дават по телевизията и да се описват детайлно, смята комисар Неделчо Стойчев. Според него останалите запалени коли са дело на имитатори на Ковачки. Има много хора, които си решават егоистични, злобарски, комшийски проблеми, обясни психологът от МВР. Преди дни и премиерът Бойко Борисов изрази мнението, че е най-правилно случаите с палежи на коли да не се отразяват от медиите.



Един от адвокатите на Ковачки - Тони Райков - също обяви, че има подозрения, че извършеното от довереника му е заради желание да получи малко внимание. В същото време обаче той не отхвърля възможността Ковачки да е търсел именно известност.


Ковачки, който беше задържан за палежите на автомобили в столичния квартал "Младост", е на 29 години. Той е изоставен от биологичните си родители и е израсъл в дом за сираци. Имал е приемни родители, с които се е разделил.


Според комисар Стойчев действията на Ковачки не са на класически пироман, макар че той изпитвал удовлетворение от палежите. Целта му била по-скоро да се разтовари емоционално. Не били и класически пример на отмъщение, въпреки че притежателите на някои от подпалените автомобили са негови познати. Само първият пожар срещу собственика на помещението, което той бил наел, за да отвори кафене, може да се квалифицира като някаква форма на отмъщение.


Целта му е била да направиш нещо лошо на другия, за да не страда само той, обясни психологът от МВР.


Това е в контекста на неговата лична съдба. Той е интелигентен младеж, имал е добър потенциал, ако не беше израсъл в дом и ако му беше даден шанс. Но неговото озлобление не е към конкретен човек. Той пали коли, защото иска да излее натрупания гняв, като създаде проблеми и на другите - и на цялата държава.


Неделчо Стойчев уточни, че решаваща за действията на Юлиян Ковачки била употребата на алкохол. Той просто пие, харесва му да пие, тогава му падат задръжките, за да освободи тази натрупана в него неудовлетвореност, обясни психологът. Според него Ковачки не отчитал факта, че така ще нанесе сериозни щети на другите.


Адвокатите на Юлиян Ковачки Екатерина Димитрова и Тони Райков уточниха, че го защитават безплатно. Райков го познавал още от времето, когато младият мъж живеел в дом за сираци, а по-късно бил негов защитник, когато бил хванат да шофира след употреба на алкохол.


Той може би не осъзнава тежестта на повдигнатото обвинение, смята Екатерина Димитрова.


Адвокат Райков обясни, че Ковачки познавал биологичната си майка, ходил е да я вижда и знаел, че тя не се интересува от него. Според него обаче това не е предизвикало желание за отмъстителност у него. Видях повече желание за отмъщение у хората, които бяха около него, отколкото у самия него, заяви Райков.


Вчера Софийският градски съд остави в ареста Юлиян Ковачки, обвинен за 12 палежа на  коли в София. Според съда са налице достатъчно основания да се предполага, че именно той е извършил престъплението, за което е обвинен.


Прокуратурата твърди, че Ковачки е направил признания пред един от разпитаните вече свидетели. Адвокатите му обаче отричат. В съдебна зала Ковачки заяви, че след ареста в полицията го почерпили с бира и водка, а това се е случило непосредствено преди да бъде подложен на детектор на лъжата в Института по психология на МВР.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (158)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Georgisim
    Georgisim
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Чудя се що толкова много пъстри птици видя по път за работа, па то сега разбрах, че два тира с канарчета са се обърнали.

    А палежите в Силистра са от имитатори, нали?

    ---------------✂ ---------------------&013 ваучер за еднократен хейт&013
  2. 2 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "...Ковачки заяви, че след ареста в полицията го почерпили с бира и водка..."

    Културно обслужване е въвел Цветанов. Поразпитат те, пък после си викнеш 2-3 водки и няколко бири, поръчаш си и мезе и накрая ти кажат: "Остави, не се бъркай, от заведението е..."

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2264 Неутрално

    Ами освободете го, собствениците на изгорелите коли ще му запълнят липсите. Света ще се затрие, ако всеки с липси тръгне да пали и безчинства.

  4. 4 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    ....Юлиян Ковачки е палел колите заради непреодолими липси в личния си живот. ......
    -----------------------------------

    За първи път чувам такова гениално словосъчетание
    А ако липсите са преодолими в следващ момент?
    А ако има непреодолими празноти вместо липси?

  5. 5 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    Браво бе! Поради лични липси тоз айдук е палил колите на хорицата!

    Срам и ужас!

    Лични липси?

    То не стига, че хората едва връзват двата края, та тоя кретен им взема и малкото, което имат.

    Лични липси?

    Чв няма кой да ти тегли един як бой, ама такъв, че да не можеш и да легнеш на подлия си гръб, ни да седнеш на нахалния си задник.

    И да спиш захлупен по очи, но пак да не ти е удобне, заради няколко пукнати ребърца.

    Обесник!

    Ще ти дам аз на тебе едни лични липси!

    Да те хване липсата тебе, както казва баба ми!

    Проклетник!

  6. 6 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Е, сега дилетантите ще се развихрят в защита на Ковачки. И Мария Антоанета отново ще обясни, че като имаш постоянен адрес винаги могат да те намерят на него.

  7. 7
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  8. 8 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#0:"статията"]Целта му била по-скоро да се разтовари емоционално[/quote]
    Толкоз ли е нямал пари бедният, та да го "разтовари емоционално" поне някоя траверса от площад Македония в късните часове (каквито, казват, се срещали)? С пирокинезата на сексуалността шега не бива...

  9. 9 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    "Малко бояй са яли тия", исках да кажа...

  10. 10 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 798 Неутрално

    баси лафа, "непреодолими липси".
    Аз примерно нямам 50-метрова яхта и тая липса вероятно е непреодолима - едва ли ще имам. Досега обаче не бях се сещал като се натряскам да запаля нещо. Може би защото дори в такова състояние разбирам, че това няма да ми донесе яхта.
    МВР няма какво да се обединява около такава хипотеза с адвокатите на малоумника, ми да събират доказателства и прокуратурата да поиска поне 15 години.

  11. 11 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    Това обяснение е толкова тъпо, че звучи като подигравка. Това не може да е мотив. Полицията пак се опитва да мине тънко, с мъгливи обяснения за пред матряла.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  12. 12 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 573 Гневно

    Те да го пуснат, собствениците на колитетака ще му запълнят липсите, че направо може и да го хване липсата... Не знам по какъв параграф ще го съдят, но според мен трябва да е за тероризъм или нещо от сорта. Защото това си е направо терор в голям мащаб и този трябва да лежи много дълго в затвора. Има хора и с много по-тежки съдби от неговата и не палят. Явно в случая се опитват да го изкарат нещо ненормален, за да го пуснат.

  13. 13 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Интересно, другите подпалвачи защо го правят? Полицията да хване главните организатори и да не ни пробутва смехории поради нямане какво да кажат!

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  14. 14
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  15. 15 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2542 Весело

    Непреодолимите липси и празнота у Ковачки били толкова силни, че той се размножавал чрез просто делене, като амеба. Едната амеба у Перник, друга у Волуяк, трета в "Младост", а една отлетяла до Силистра.

  16. 16 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 395 Гневно

    Кого баламосват тея тъпи милиционери, тоя бездарен премиер и тея корумпирани телевизии незнам. Тва БТВ с всеки изминал ден ми става все по-противно...заедно с водещите.

    Да живее България и българският народ.
  17. 17 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Всички имаме "непреодолими лични липси", само че ни избиват по различен начин. Някои си купуват апартаменти, други палят.

  18. 18 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3278 Неутрално

    Ако всичко които искат да бъдат забелязали запалят по нещо ... какво ли да очакваме?
    Да не забравяме ,че и някой министри могат да си изкарат на данъкоплатците комплексите от детството в провинциалните интернати !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  19. 19 Профил на vasilaki49
    vasilaki49
    Рейтинг: 515 Неутрално

    "Видях повече желание за отмъщение у хората, които бяха около него, отколкото у самия него, заяви Райков." Какво подсказва текста на адвоката, че полицията предпазва подпалвача от разгневените собственици, щом "Видях повече желание за отмъщение у хората, които бяха около него" и за притурка черпенето "за добре свършената работа". Защо намесват застрахователите в палежите? На изгорелите коли няма застраховка. Но изгорелите коли са метални отпадъци. Автоморгите са останали без части втора употреба изглежда. Такива нагли палежи не са извършени без охрана. Случая с въпросният подпалвач говори много. особено черпенето в самата полиция. Това не намеква ли на "не се страхувай да лъжеш съдиите, ние сме зад теб"

  20. 20 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 627 Неутрално

    В затвораааа...
    Там ще му запълнят липсите....буквално

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  21. 21 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    Пък и откога нашите политици СМУЧАТ мангизи от ЕС! И лъгондрят, че българия била модерна европейска държава...

    наместо на нашвакат камери поне на местата, където хората си държат собствеността като лични автомобили поне, за да ги наблюдават и пазят, Българи е тъмна и опасна като Афганистан нощем...

    Изядоха и окрадоха евроепйските пари, и нищо не направиха...

    Никакъв контрол, никаква дисциплина, а за капак и съдът - катилски...

    Имаш чувството, че този съд РАБОТИ ЗА ПРЕСТЪПНИЦИТЕ и ПРОТИВ ОБИКНОВЕНИЯ БЪЛГАРИН...

    Иди, че си го обяснявай това...

  22. 22 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    alex_bucephalus, назначава се служебен защитник. Ако обвиненият е осъден, той трябва да плати на защитника съгласно съответните разпоредби на САК. Ако е невинен, тогава разходите остават за сметка на държавата. При определени случаи защитата е задължителна, при други не е, но ако обвиняемият иска адвокат и декларира, че няма доходи, назначава му се служебно.

  23. 23 Профил на Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Мда, времената вървят напред. От забодени брадви минаха на коктеили! Това ще да е от "непреодолимите лични липси"!

  24. 24 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    бири, водки, лични липси... ако бг сценаристите имаха акъл за 5 стотинки, щяха да записват до последната дума всчико излизащо от МВР-та, защото и най- скъпоплатените им холивудски колеги не могат да се доближат на сантиметър от такава гениалност...

  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#14] от "alex_bucephalus":

    А ти убеден ли си, че тоя е виновен?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Тази работа май малко ми понамирисва.
    Дали не е намерен "удобният" виновник ???
    Един човек с проблемно детство, с проблем с алкохола...
    А ако наистина е черпен с алкохол в полицията преди детектора на лъжата. тогава работата направо си вони на скалъпване.
    От друга страна самопризнанията не са достатъчни за обвинения.
    Детектора на лъжата също не е 100% надеждно средство, а и защо адвокатите се появиха след, като вече е бил подложен на детектор???
    Май станаха много въпросите...

    "We're not gonna take it! Anymore."
  27. 27 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#24] от "lol":

    Определено. Или в МВР мислят (въпреки неправилната употреба на това поянтие тук) по съвсем различен начин, като друг биологичен вид, или пък използват някакви наркотични вещества, за които останалата част от света дори няма представа.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  28. 28 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1680 Разстроено

    Мда, залавят един от т.нар. маргинални групи, почерпват го с бира и ракия, детектор на лъжата - и хоп - Злодеят от който трепери цяла София е заловен.
    Хепи енд, завесата пада, матрЯлът тадремва доволно преди Коледа...

    Много много йофтино театро бре!
    Единствено ми е чудно ако (недай си Боже) палежите продължат тогава как "капацитетите" от МВР 6те се обясняват...
    Тогава в главите им 6те се установят "непреодолими липси", а в га6тите - кафява маса с неизвестен произход...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  29. 29 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#25] от "Тони!":

    А ти глух ли си, че и той сам си признава?

    Защо не арестуват теб, или мене, а именно него?

    Или баба ми наприер - старата достолепна дама - баба ми. Като една подпалвачка нощна на хорските автоможили и возила?

    А?

    Понеже аз, ти и милата ми баба сме си нанкали кротичко като едни ангелчета, додето тоя мискинин е върлувал из Софийските потайности с туби бензин и с пачка кибрити...

    То каквото повикало -такова се обадило, Тончоооооо!

    Белята сама не иде, Тончоооо!



  30. 30 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Той е изоставен от биологичните си родители и е израсъл в дом за сираци. Имал е приемни родители, с които се е разделил.

    Иначе тоя е идеалният "извършител" за МВР. Почти колкото ония клошар дето задържаха за убииството в борисовата. Изобщо у нас престъпността е дело основно на разни такива мизерници. Случайни бездомници, някой пиян циганин, или изоставено чаве... Те са основния двигател на поръчковите убииства, амфетаминовия трафик, контрабандата, иманярството и източването на ДДС.

    Хвала на Цецо за добрата работа с организираната престъпност и не го съдете строго, защото наистина тези случайни престъпници е много трудно да ги предвидиш и заловиш.

  31. 31 Профил на W140
    W140
    Рейтинг: 550 Гневно

    в близките няколко дни очаквайте още палежи на хора непреодолими лични проблеми

    http://www.panoramio.com/user/1141979
  32. 32 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#29] от "alex_bucephalus":

    1. Не чух да си признава. Напротив, чух да отрича, че е правил самопризнания.
    2. На протокола със самопризнанията няма подписи на прокурора и на адвоката.
    3. Обявения мотив е леко казано безумен.
    4. Интересен въпрос що него, а не мен или теб - ми щото виж го - тоя е някаква отрепка, незначителен елемент от обществото, никой няма да се вдигне да протестира за него, ако изчезне никой няма да разбере. Е за тва. Щото срещу малко бой и дребна сума тоя ще каже каквото му поискат.
    5. Това, че са го черпили с алкохол преди полиграфа на каква мисъл те навежда?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  33. 33 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Весело

    Поне в ареста могат да се погрижат по-добре да запълнят липсите му. Защото както изглежда поради непреодолими лични липси продължава да пали коли в Силистра.

  34. 34 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#32] от "Тони!":

    Олелеее, ти го изкара вече важен като националната сигурност на държавата...

    Я тръгни да правиш подписка за освобождаването му...

    Що не вземеш да си го прибереш у вас?

    Можеш и да го дундуркаш преди да заспи, да го храниш с лъжичка златна, да му переш чорапките и гащичките...

    Но един - съвет от мен и моят кон - дръж кибрита, запалките и запалимите течности далеч от този невинен и талантлив младеж...

    Предвид светлото му минало, озарено от десетки подпалени коли, и техният отблясък по невинното му личице!

    Късмет, Тончоооо!

  35. 35 Профил на bravo
    bravo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Добре де, ама пак не ни обясниха как ги пали от ареста. Не само в Силистра, ами и в София.

    Българските политици не са раждани - те са изходени.
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#34] от "alex_bucephalus":

    Ти май не ми прочете поста, а така няма особен смисъл да се води разговор. Имаш ли отговор по някой от конкретните ми въпроси, или ще я караме ей така с общи приказки?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#32] от "Тони!":

    Полицията така отчаяно се нуждае от някой виновен, че и със отлежало 30 годишно уиски ще го почерпят само да направи признания. Няма да се учудя ако утре обявят, че си е признал и за палежите след арестуването му.

  39. 39 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Много интересни хипотези и психоанализи, но каде са реалните ФАКТИ ? Цялото обвинение се гради около "провала" на Юлиян на детектора на лъжата, но моля някой да разясни как влияе алкохола ( почерпката с бира и водка) върху реакциите, говора и поведението на човек употребил алкохол при изследване с детектор на лъжата ? Като гледам и адвокатите на обвинения му играят "сечено" и както го защитават безплатно, така ще му излязат много скъпо !!! Реално всички заинтересувани си приказваткомпетентно , анализират и правят психо портрети, без да имат реални факти за вина на Юлиян !

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#32:"Тони!"]. Това, че са го черпили с алкохол преди полиграфа на каква мисъл те навежда?[/quote]

    Точно, не знаех в Родната Милиция черпели вече и с алкохол... Виж ти!

    Да взема да ги посетя, та белким ми налеят някоя и друга чашка гратис...

    Коледа иде. Да не ги е ударила благотворителността нашите блюстители на реда?

    Много обещаващо звучи... Но не искам полиграфа. Само пиячката... (Шегувам се бе, къде ти е хуморът?)

  42. 42 Профил на Georgisim
    Georgisim
    Рейтинг: 571 Неутрално
  43. 43 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    ,,...е палел колите заради непреодолими липси в личния си живот..."
    То почти всички като че ли имаме ,,непреодолими липси" (страхотен израз, направо гениален), въпреки това не сме тръгнали да палим!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  44. 44 Профил на Добрия войник Швейк
    Добрия войник Швейк
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    палежите са предизвикани от самите управляващи с цел да ви отвлекат вниманието от истинските проблеми на тази държава, същата работа беше и с цар киро.

    Fast überall wo es Glück gibt, gibt es Freude am Unsinn. ~Friedrich Nietzsche
  45. 45 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2542 Весело

    В Apocalypse Now има една култова фраза: I love the smell of napalm in the morning.

    Запасявайте се, нали знаете, полистирол с бензин до сгъстяване в желе = напалм.

  46. 46 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1191 Весело

    Юлияне, веднага изпий две ракии и три бири! Време е да разкриеш съучастниците си в Силистра! Народната милиция бди и не оставя нито един престъпник да си разиграва коня безнаказано! Сега ще ти представим билетчетата, с които си пътувал с влака до Силистра, за да ги организираш, но..тука няма шест-пет, веднага те разкрихме! Пък да не ти разправяме какво те чака на полиграфа - нямаш никакъв шанс да ни се изплъзнеш/пий, пий чашата до дъно, не ни минават тези номера на нас/!))

  47. 47 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    [quote#40:"partakesh"]Абе какво го защитаваш!? Превърнахте се в защитници на мутрите! И ти и Атанасов и Дайнов! Все умници![/quote]
    Не знам дали го защитава, но методите на полицията да получи самопризнания като напие обвиняемия са меко казано доста съмнителни. Ако прилагат подобни методи, дори този да е един от действителните извършители, при внасянето на делото в съда обвинението ще се провали. Просто в полицията има идиоти, които водят разследването по идиотски начин. Това няма как да не се критикува. А колкото до мутрите, в момента дали човек защитава престъпниците или защитава полицията, в крайна сметка е все едно - защитава мутрите.

  48. 48 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#44] от "Добрия войник Швейк":


    [quote#44:"Добрия войник Швейк"]палежите са предизвикани от самите управляващи с цел да ви отвлекат вниманието от истинските проблеми на тази държава, същата работа беше и с цар киро.
    [/quote]


    Абе, да ти кажа - не съм привърженик на конспирации, но май в това, което казваш има резон...

    не ми изглежда случайно цялата тази отвратителна подпалвческа кампания, особено честотата й, липсата на адекватни действия от страна на държавата, както и смелостта и повторителността на едно и също престъпление, и за капак - из цялата държава....

    Като да е договорено всичко...

    Нищо вече не ме учудва...

  49. 49 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#43] от "ogiigo": Фразата е типична рожба на хора с непреодолими лични комплекси, поради ниското самочувствие, придружаващо милиционерската диплома))))

  50. 50 Профил на Georgisim
    Georgisim
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#28:"B52"]Единствено ми е чудно ако (недай си Боже) палежите продължат тогава как "капацитетите" от МВР 6те се обясняват... [/quote]

    ами те си продължават - http://www.dnes.bg/stranata/2011/12/19/v-silistra-sa-opojareni-dve-koli-cifrata-veche-stana-50.146819

    ---------------✂ ---------------------&013 ваучер за еднократен хейт&013
  51. 51 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Кой ви каза, че е бил черпен с бира и водка? Ковачки може да приказва каквото си иска. Защитата също. и защо мислите, че това е истина?

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#47] от "teridan":

    Защо трябва да вярваме на заподозреният , че е бил наливан с алкохол?

  54. 54 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    [quote#47:"teridan"] Просто в полицията има идиоти[/quote]
    ...80..90..95..99%...How many

  55. 55 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    [quote#53:"partakesh"]Защо трябва да вярваме на заподозреният , че е бил наливан с алкохол?[/quote]
    Защото познаваме родната полиция.

  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#40] от "partakesh":

    Дали го защитавам? Не, просто, както вече казах (ма четенето ви е трудон на вас), доказателствата срещу него са меко казано безумни. И тук основния проблем е, че докато тоя си виси в ареста и полицията се оправдава с него, палежите продължават. Значи, милиционерите не са си свършили работата, а само отбиват номера с глупости. Така ясно ли ти е, или още е трудно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#55] от "teridan":

    Може би сте се запознали, когато сте нарушили закона и са ви смачкали?

  58. 58 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#55] от "teridan":

    Тя че Родната Милиция е доста спорна - вярно е... Но пък чак дотам - не вярвам...

    Сега, каквато и да е, няма да му сервират алкохол... Зувчи неправдоподобно. Няма логика, няма почва...

    Чак пък толкова... И такава щедрост...

    Това са партенки...

  59. 59 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Фактът, че полицията така безумно желае да изкара причините за палежите чисто лични ме навежда на мисълта, че зад палежите има нещо повече от лични причини и полицията го знае. Просто не иска то да стане публично.

  60. 60 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Полюцията пак се изцапа. Бързат да се похвалят, хвърлят в публичното пространство някакви уж необорими доказателства и после започва сеира. Още на гледането на мярката за неотклонение се оказва, че доказателствата са малко, несъществени или са компроментирани от някой некадърник. Чуваме, че по време на разпитите се прилагат някой, меко казано странни похвати. Накрая задържаните лежат в ареста някой и друг месец и ги пускат.
    Защо не го следиха това момче няколко дена (ох, те горките дори не знаят къде точно живее - отишли на обиск в нищо неподозиращите съседи), да го арестуват в момента на палене и в пандиза? Какво уважение да има след такива изпълнения към МВР?

  61. 61 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#51] от "stedim": И оти да верваме на милицията? Щото е имало адвокат на разпита ли? Да, записано е, че е имало такова лице, даже е подписано! Ама..тц - адвокат е нямалооо! И..ко'ш праим са? Родната милиция пак мига на парцали Тия наистина са идиоти! Как така смятат, че всички са балами? Или изхождат от равнището на собствения си интелект, откъдето се вижда само корема на змията)))

  62. 62 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Това да не е дъ Дюдъ от филма "Дъ биг Ковачки" ?

    Накрая и двамата влизат в затвора...

  63. 63 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    [quote#58:"alex_bucephalus"]Тя че Родната Милиция е доста спорна - вярно е... Но пък чак дотам - не вярвам... [/quote]
    Все едно някой да твърди, че катаджия му е поискал пари и да започнем да разсъждаваме на тема защо трябва да се вярва на шофьора, а не на тази чиста душа - пътния полицай.

  64. 64 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1510 Любопитно

    Тези от милицията тотално се излагат... и то пак.
    И сега ако се окаже, че този младеж няма нищо общо с палежите, както двамата заподозряни в убийството на Яна в Борисовата се оказа, че само по някакви коствени улики уж можело да имат нещо общо... пък ги набедиха за убийци пред цял народ. Да не се окаже както с Цецовата работа като кучето на нивата и докторите в горнооряховската болница...?

    Всъщност точно институциите са виновни с бездействието си или с вредното си действие... първо, защото този човек има непреодолими липси, заради описаното по-горе, второ - защото си измиват ръцете с него, и на последно място - защото нищо не правят за нас... в това число и за тези които са в статус потенциален да станат като него - белязани.

    Жената е покана за щастие
  65. 65 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#60] от "bilbotorbins": Да, много се смяхме на този факт! представи си, че наистина имат да свършат нещо сериозно и направят подобна акция, която си е направо изцепка Каскети върху кухи кратуни, какво друго може да се очаква..

  66. 66 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    [quote#57:"partakesh"]Може би сте се запознали, когато сте нарушили закона и са ви смачкали? [/quote]
    Ако дискутираме някоя тема да дискутираме, а ако ще си говорим глупости...

  67. 67 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#56] от "Тони!":

    Ти лично и твоята партия имате мотиви палежите да продължат и да дестабилизирате! Какво ви пречи да инвестирате в няколко туби бензин и една тайфа наркомани, за да блеснете като загрижени за държавата след това!? Атаката ви е координиране - Иван Костов дава интервю в "Нека говорят" и се правди на ментор, Атанас Атанасов също се прави на роден вчера в един сайт с интервю, а Евгени Дайнов в "Труд" развива теорията, че това било форма на протест!? Още не можете да простите на Цветанов, че показа голия г*з на лидера ви в Горна Оряховица и това , че ГЕРБ превзеха дясното пространство и ви оставиха на хляб и вода!

  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#61] от "mik2":

    Има два фрапиращи факта - първия е, че е разпитван и са му взети самопризнанията без присъствието на адвокат. Това автоматично ги прави невалидни пред всеки съд. Втория е наливането с алкохол преди полиграфа - това е безумие, което в последващ момент ще бъде определено като сериозни нарушения в процеса на разпит, и съответно цялото дело срещу този ще бъде свалено, а той ще си джитка свободен.
    Не, няма как да подкрепям подобни действия.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Накрая Бойко се похвалва как не само е изгонил Е.ОН, а и е вкарал Ковачки в затвора... борбата с енергийната мафия...

  70. 70 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#66] от "teridan":

    Ще си говорим глупости! Продължаваш ли!?

  71. 71 Профил на gallodoro
    gallodoro
    Рейтинг: 402 Любопитно

    А какво са му предложили за мезе с водката , а с бирата?

  72. 72 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#67] от "partakesh":

    Що да не го направим по обратния начин - Герб има полза от това - защото намира външен враг, с което отвлича вниманието. Важното е, че Герб вече притежава всички власти, включително съдебната. Оттук нататък, извинения няма. И понеже положителните резултати не идват, напротив, идват отрицателни, спешно се налага някакво отместване на темата. Добре напомняш случая с Горна Оряховица, защото докато ЧВР шефа беснееше на парламентарния микрофон, Герб гласуваха национализирането на почти 2млрд лева от здравната каса - типичен друг случай на отместване на вниманието. Явно за пред герберастите минава, ма то е лесно.
    Само не знам що очевидните противоречия не ти правят впечатление...
    Но за едно си прав - герб взеха дясното пространство. Това беше отколешна мечта на комунетата - затова първо създадоха СДС, но пък то тръгна в кофти за тях посока и ни набута в ЕС. Този път, комунетата искаха да са сигурни в успеха си, и заложиха на проверени, техни хора и номера стана - имат си левица, център и десница. Честито на печелившите.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  73. 73 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 684 Разстроено

    "Около тази хипотеза се обединяват мненията на МВР и адвокатите на Ковачки, които днес представиха позициите си по случая пред Би Ти Ви."
    Алооу адвокатите. Вашата задача е да се грижите за законните права и интереси на обвиняемия. Не да си обединявате мнението с Ме-Ве-Рейското, па и в в интервю да го обявите на всичкото отгоре. Без пари го защитавали. Нещо не разбрах, служебни адвокати ли са, или наистина няма да вземат един лев. Защото с този недостиг на пари за служебните адвокати, като нищо някои ще запеят песента на МВР-ето, за да гепят хонорарчето. Иначе на върба. А такива общи мнения на ченгета и адвокати по въпроса за вината на обвиняемите е имало. Сетете се кога.

  74. 74 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#51] от "stedim":

    Ако не трябва да му се вярва за бирата и водката, защо да му вярваме на самопризнанията ???
    От всичко казано от него, избираме това, което ни е изгодно, а останалото ще го зачеркнем за простота...

    "We're not gonna take it! Anymore."
  75. 75 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Става дума за същата полиция, която убиваше обвиняеми в ареста, същата полиция, която влизаше вече няколко пъти по погрешка на грешни адреси и пребиваше хора в домовете им без обяснения. Същата полиция, дето при всяко задържане си водеше оператор с камера и правеше от задържането телевизионно шоу или пък си правеха снимки в хола да задържания - поведение достойно за най-долни мутри. Същата полиция която шумно обявяваше при задържането човек за виновен в престъпление или крещяха "ти си престъпник" и след някой и друг ден тихомълком го пускаха. Същата полиция, която не е събрала годни доказателства, за да бъде вкаран в затвора нито един крупен престъпен бос.
    И някои тук ме питат, защо да не се съмняваме в полицията?

  76. 76 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Тони!, това че е разпитван без адвокат няма никакво значение. Ако е дал показания, които са подписани от него и от разпитващия, това е документ като база на досъдебно производство. И пак питам, кой може да потвърди, че е наливан са лкохол? Или това е приятна дъвка за изява на "гражданска" позиция .

  77. 77 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#72:"Тони!"]Герб гласуваха национализирането на почти 2млрд лева от здравната каса[/quote]

    Дааа обичате да плашите гаргите със сенките на миналото, в което пишехте статии в работническо дело! Термина "национализация" може да се ползва при одържавяване на нещо, което и лично притежание, но както добре знаеш /защото лекарското лоби е при вас/ здравната система у нас е солидарна и вноските влизат в общ кюп, а не са персонални! Така , че за какво национализиране говориш при положение, че парите пак отиват за здраве! Антикомунизмът е изтъркана плоча, която вече не ви носи дивиденти, а само присмех!

  78. 78 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Любопитно

    До коментар [#75] от "teridan":

    И твоята врата ли са разбивали тези непослушници!?

  79. 79 Профил на SeoKungFu
    SeoKungFu
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Палел от мъка - да го пуснат да си оди !

    ╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞
  80. 80 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#76] от "stedim":

    По-горе ти зададоха въпрос, на който се надявам да намериш отговор - защо трябва да вярваме за самопризнанията, които самия той отрича, а да не вярваме за алкохола? Избирателно ли ще я караме? А това, че на протокола няма подписа на адвоката и това нямало значение е доста новаторско за мен, и не го приемам някак си

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  81. 81 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#78] от "partakesh":


    [quote#78:"partakesh"]И твоята врата ли са разбивали тези непослушници!?[/quote]
    Глупави мисли идват на всекиго, само че умният не ги казва./В.Буш/

  82. 82 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#77] от "partakesh":

    Ай, ай ай.... кви глупости написа току-що... Зацикли пич. Нещо по темата имаш ли? Някакво обяснение на сериозните разминавания? Някакъв аргумент защо точно този клошар е виновния, пък палежите продължават?
    А антикомунизма, за съжаление не е изтъркана тема, особенно докато Герб е на власт, си е напълно актуална.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  83. 83 Профил на Бърши Моди , хартия бол
    Бърши Моди , хартия бол
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#77] от "partakesh":

    Точните думи на точното място!
    LOL!

    c
  84. 84 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#82] от "Тони!":

    Палежите не са дело на един човек, какво толкова има за разбиране?

  85. 85 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#68] от "Тони!": Не става даже въпрос за каквото и да е "подкрепяне"! Става въпрос за поредния резил на милиция и прокуратура! Цял свят знае, че досега нямаме нито едно спечелено дело срещу хората, които са търпели подобна гавра/делата май бяха над 60, някой ако знае цифрата, да я каже/! Аз съветвам този пич да ги осъди и гарантирам, че ще се сдобие със солидна сума. За жалост, тя ще е пак от нашите джобове, а не от виновните шапкари!

  86. 86 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#84] от "partakesh":

    Очевидно. Значи работата на милицията е, не да арестува поредния клошар, който да бъде убеден с тоягата и моркова да им съдейства, а работата им е да извадят налице истинския мотив, да го докажат и да хванат организатора. Ако няма организатор, а е просто мода, да я предотвратят или да обяснят нейната логика. Нищо такова няма свършено.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  87. 87 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 949 Любопитно

    Ако някой палне колите на адвокатите Екатерина Димитрова и Тони Райков, последните ще имат необорим коз за невинността на Юлиян Ковашки.
    ... Или тък...

    Да разлая троловете!!
  88. 88 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#82] от "Тони!":

    Комунизмът умря и никога повече няма да се върне, но на вас това не ви харесва, защото ставате непотребни! Също като Атака - силни са само тогава, когато и ДПС са силни! Вашето време мина! Пропиляхте надеждите на хората , които мръзнеха по площадите и скандираха "Кой не скача е червен". И вие бяхте назначени като много други измислени дисиденти! Навремето комунистите така си измисляха партизански биографии, сега вие дисидентски!

  89. 89 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1191 Весело

    [quote#67:"partakesh"] ГЕРБ превзеха дясното пространство и ви оставиха на хляб и вода! [/quote]
    ..Съгласен, те отидаха и "мааалко" по-далеч - включиха в тази диета и целия български народ! Мерси за подаръка))))

  90. 90 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 949 Неутрално

    До коментар [#82] от "Тони!":

    Паленето на коли започна да се превръща в национален спорт.

    Болен и озлобен народ!

    Да разлая троловете!!
  91. 91 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#86:"Тони!"]Значи работата на милицията е, не да арестува поредния клошар[/quote]

    Това, че някой е клошар не означава, че не носи наказателна отговорност!!

  92. 92 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#89] от "mik2":

    Отдавна не сте говорители на целия народ!
    Моловете се пръскат от хора с по 2-3 чанти покупки обаче всички реват , че нямат пари за хляб! Който е гладен той е ясен, но точно вие тука едва ли сте от тези група хора! Това , че можеш да си позволиш само една кола , а не две не те прави мизерстващ!

  93. 93 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    В момента безполезните неща, които полицията знае са много повече от полезните, които не знае. Палежите продължават. Така че решението на проблема не се вижда.

  94. 94 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1448 Любопитно

    Страдам от непреодолима липса на няколко милиона евро, дали да не ида да пална някоя и друга кола довечера?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  95. 95 Профил на Кур Деликуртев
    Кур Деликуртев
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#86:"Тони!"]Очевидно. Значи работата на милицията е, не да арестува поредния клошар, който да бъде убеден с тоягата и моркова да им съдейства, а работата им е да извадят налице истинския мотив, да го докажат и да хванат организатора. Ако няма организатор, а е просто мода, да я предотвратят или да обяснят нейната логика. Нищо такова няма свършено. [/quote]

    Абсолютно си прав . но като ги знам какви бичмета са на служба там . думите ти остават в сферата на научната фантастика

    c
  96. 96 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#77] от "partakesh":

    Там е заровено кучето де. Тези пари не могат вече да ги върнат - отидоха я за пенсии, я за магистрали.
    За здраве със сигурност не са.

  97. 97 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    [quote#92:"partakesh"]Отдавна не сте говорители на целия народ!
    Моловете се пръскат от хора с по 2-3 чанти покупки обаче всички реват , че нямат пари за хляб! Който е гладен той е ясен, но точно вие тука едва ли сте от тези група хора! Това , че можеш да си позволиш само една кола , а не две не те прави мизерстващ![/quote]
    Мисъл в стил Тиквата. Вие всички в ГЕРБ май сте на етап "прочетен Винету".

  98. 98 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#96] от "bilbotorbins":

    разходите за здраве не са само от НЗОК, но и от самото министерство на здравеопазването!

  99. 99 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#97] от "teridan":

    Аз даже не съм в ГЕРБ, но явно всички в своята безпомощност се опитвате да ме пришиете там!

  100. 100 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#92] от "partakesh":

    Затова ли два от моловете са в практически фалит, а в останалите масовите напускания на магазини за ежедневие?
    Абе, Герберите да не би да живеете в някаква друга вселена?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK