Правозащитници: Затворите са пренаселени, идеите на ГЕРБ ще влошат положението

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1114 Весело

    "Затворите са пренаселени ..."

    Да, с кокошкари!

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    "Затворите са пренаселени ..."

    Пренаселени са, да, въпреки че тези дето баш заслужават да са вътре са отвън!

    TAKE THE RED PILL!
  3. 3 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Не знам каква е практиката, ама ако задължават затворниците да полагат някакъв нискоквалифициран общественополезен труд, няма да има проблеми с финансирането.

  4. 4 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1391 Весело

    Затворите в България са пренаселени и това става изключително сериозен проблем
    =========
    Криза е...всеки гледа се докопа до държавната баница...

    الرجل الكبير
  5. 5 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Независимо че са затворници, условията на живот не трябва да са като в кочина. Един от малкото случаи, когато подкрепям изцяло заключението на БХК.

  6. 6 Профил на _1914_
    _1914_
    Рейтинг: 561 Весело

    Колкото и да са пренаселени, винаги ще има място за анти-българските депесаро-социалисти от БХК.

  7. 7 Профил на salamander
    salamander
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Да се въведе обществено полезен труд вместо затвор!!!

  8. 8 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#5] от "stedim":

    Абе прав си, ама не можеш да ги направиш и твърде хубави, защото ще има твърде много мераклии да ги ползват

  9. 9 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2957 Весело

    До коментар [#6] от "_1914_":Едно от най-добрите определения за БХК,което съм чивал...

  10. 10 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Най-добре затворниците да почнат да строят затвори тогава.

  11. 11 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    идеите на ГЕРБ ще влошат положението

    това, взе да става много актуално...

  12. 12
    partakesh
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  13. 13
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  14. 14 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#10] от "redguy":

    Това не е лоша идея, но сигурно затвора ще е като сирене - със сто и една дупки в стената!

  15. 15 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Иначе са прави, за това че трябва да се набляга на рехабилитация. Имайки предвид, че там реално не влизат най-големите престъпници, е добре като излезнат да могат да се включат с нещо полезно в обществото, а не да си генерираме един постоянен приток на още по изпаднали и закоравели престъпници...

  16. 16 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    Няма нищо чудно ако корабът ти не се поклаща при безветрие.Чудното е, когато някой се надига,когато другите се снишават,когато остава изправен ,докато другите залягат.

  17. 17 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 782 Весело

    Правозащитници: Затворите са пренаселени, идеите на ГЕРБ ще влошат положението
    -----------------------------------
    Да бяхте написали направо БХК,за да не четем по-нататък
    От 2г чувам за тях,а историята им е 19-годишна.

  18. 18 Профил на edk
    edk
    Рейтинг: 450 Разстроено

    "....изключително сериозен проблем, който води до нарушения на редица права на лишените от свобода."
    Първо - щом са в затвора, значи са нарушили нечии други права.
    Второ - излиза, че затворници, цигани и разни други утрепки все им се нарушават правата.
    Трето - кога най - после ще защитат правата и на обикновените българи!

  19. 19 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Тея от БХК да вземат да се осъзнаят малко,че ми писна вече от тях!

  20. 20 Профил на red_rose
    red_rose
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Като върнат смъртното наказание за тежките престъпления, затворите ще се поразредят.
    Но тъй като престъпността се увеличава, престъпниците с по-леки прегрешения да ги изкарат да построят няколко нови затвора.

    И изобщо, тия от БХК за кого ли не се кахърят, единствено не им е кахър тежкото положение на българския народ.
    А пък престъпниците, като искат да им е по-широко и да живеят при по-добри условия, да не вършат престъпления.

    А някога ще видим ли в затворите мутрите като Маргини, Брендо, тимаджии и сие, поне някои от крадливите ни политици?

    Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!
  21. 21 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#2] от "Beyond":Тълпата ли трябва да правораздава?В средновековието е било така.Сега сме в 21 в.У нас има три затвора,които са предназначени за осъдени за тежки престъпления и рецидивисти.Там няма как да лежат кокошкари.И трите затвора са пренаселени.Само в единия от тях в момента са над 700 души.Дали тези хора са получили присъдите си от американските неподкупни съдии?

  22. 22 Профил на Boixos Nois
    Boixos Nois
    Рейтинг: 561 Разстроено

    Мой приятел е в един от затворите. Надзирателите ми поискаха 300 лв за да му вкарам телефон. Не ги платих, но човекът все пак успя да си вкара мобилен и редовно го ползва. Е,да не се размина без да кихне 3 стотачки на униформения. Мамка им!

    http://www.facebook.com/F.K.BARCELONA
  23. 23 Профил на Boixos Nois
    Boixos Nois
    Рейтинг: 561 Разстроено

    Когато ходим на свиждане надзирателите ни крещят като в концлагер. Всякакъв род заплахи и обиди. Като на престъпници. Пример :"Ай съм чул телефон да звънне прекратявам свиждането и ви изхвърлям навънка всичките!"

    http://www.facebook.com/F.K.BARCELONA
  24. 24 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 232 Неутрално

    ако затворниците бъдат принудени да работят безплатно ,то за 2 години държавата щесе превърне в концлагер , нече сега нее много близо до това положение ,а пък закони има да вкарат и господ Бог в затвора

  25. 25 Профил на wnw04489661
    wnw04489661
    Рейтинг: 775 Неутрално

    ,, идеите на ГЕРБ ще влошат положението. "

    Имаме новина: ГЕРБ имали идеи.

  26. 26 Профил на Power +
    Power +
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Затворите са в ужасно състояние и ,ако не започнем да мислим за хората в тях ,те ще продължават да се пълнят .Над 90% са рецидифисти ,с две или повече лежани присъди ,над 70% са за супер дребни неща ,някой от по-неграмотните и бедни излежават присъди на други хора,хора които са си платили ...

    "Който не работи 'той и да не яде"
  27. 27 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Те затова значи ги пускат,нямало места , аз си мислех,че е заради корумпирано правосъдие.

  28. 28 Профил на omega
    omega
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Не можеш да принудиш никого да работи, пък било то затворник. Трудът е нещо доброволно вече. А доколкото ви се вижда добра идеята да работят затворниците - да си строят сами затвори и т.н. те масово искат да работят, обаче, как да работи едно цигане без каквато и да било квалификация, което никога не е работило и не знае що е то труд. Да не говорим, че няма работа изобщо, камо ли за затворници. А, иначе по темата - няма значение дали са затворници, би трябвало ние /тези, които не сме в затвора/ при всички случаи да сме "за" защита на човешките права.

    Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.
  29. 29 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    ЗАКОН ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА И ЗАДЪРЖАНЕТО ПОД СТРАЖА изм. ДВ. бр.81 от 18 Октомври 2011г.
    Чл. 178. (1) При изчисляване срока на изтърпяното наказание два работни дни се смятат за три дни лишаване от свобода, с изключение на работните дни, зачитането на които е отменено от съда.
    (2) По реда на ал. 1 се зачитат дните, през които лишените от свобода са изпълнявали трудовите си норми. При изпълнение на трудовите норми под 100 на сто се зачита съответна част от работния ден.
    (3) При липса на трудови норми работните дни се зачитат в съответствие с уплътняването на работното време.
    (4) На лишените от свобода, които не работят и са включени в общообразователно обучение, курсове за придобиване на специалност или за повишаване на квалификация, както и в специализирани програми за въздействие, се зачитат работни дни за времето на присъствието им на учебни занятия.
    (5) Намаляването на наказанието по реда на ал. 1 - 4 с 30 дни се смята за намаляване с един месец, а намаляването с 360 дни - за намаляване с една година.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  30. 30 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#12] от "partakesh":

    Ако свободните забогатеят,както се забогатява у нас, ще се наложи затворниците да се постеснят.

  31. 31 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 232 Неутрално

    проблема е че затвора не служи за превъзпитание ,тои служи за смачкване на човешкото достоинство , това е държава в държавата и е апсолютно огледало на моралните отношения в обществото

  32. 32 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#2] от "Beyond":Намирам ,че си абсолютно прав... и получаваш+++++++++++++++++++++++++++++++++от мен.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  33. 33 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#28:"omega"]Не можеш да принудиш никого да работи[/quote]

    Нима? Значи, не е справедливо да принуждаваш никого да работи, а в същото време е съвсем справедливо да принуждаваш работещите да хранят тези, дето не искат да работят?
    Що за извратена ценностна система?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  34. 34 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#20] от "red_rose":

    Аз не бих бил застъпник на смъртното наказание, при условие че не съм убеден в правилността на присъдата. Спомни си Белнейски или Яна. На чия съвест ще тежи смъртното наказание за набедени клошари? Не искам да е на моята. А съдиите докзано отдавна нямат. Обслужващата МВР прокуратура - също. Наскоро прокурор призна, че се образуват досъдебни само за разчистване на сметки... без данни за престъпления.

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  35. 35 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Гневно

    А на Антибългарския Хелзингски Комитет ще кажа, че затворниците не би трябвало да имат права! Не може да не изпълняваш задълженията си (нарушаваш законите) и да имаш права в същото време. Светът като цяло и България в частност, ще се оправи чак когато правата бъдат неотменно свързани със задълженията. Нарушиш ли някой от законите, автоматично ти отпадат правата! И така, докато си изтърпиш наказанието. А сега какво е? Нямали топла вода, тоалетната била само една на етаж, спели по 40 в килия, че те какво искат? 5 звезден хотел с ол инклузив?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  36. 36 Профил на valkiry
    valkiry
    Рейтинг: 456 Неутрално

    ТО В НАШТА БЪЛГАРИЯ - ВСИЧКИ СМЕ ЗАТВОРНИЦИ !!!

  37. 37 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Такива трябва и да са затворите.
    Има хора, които живеят даже по-зле. Каквото са надробили....

  38. 38 Профил на mushmurok
    mushmurok
    Рейтинг: 8 Весело

    Колкото и да са пълни все ще има 240 места

  39. 39 Профил на omega
    omega
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#35] от "VеnRus 2008":

    Е, лишават ги от свобода, какво повече от това? Да ги лишат и от топла вода ли?

    Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.
  40. 40 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Знаете ли,
    колко средства отделя държавната хазна, за издръжката на един/единствен затворник месечно от данъците Ви?
    Знаете ли, че са 495 лева!!!
    ....и още, цифрата днес не е актуална, тя е 645 лева!!!
    ...с включените заплати на персонала!
    Ей това е.... дереджето,
    пенсионер с 200 лева,
    затворник с 495 лева,
    работник на МРЗ с 270 лв!
    Картинка...

  41. 41 Профил на yustal
    yustal
    Рейтинг: 506 Весело

    Това е така защото там излежават преди всичко неплатежоспособни кокошкари!
    Тези които трябвадаса там явно не ги лови законът.

    yustal
  42. 42 Профил на kilgoretrout
    kilgoretrout
    Рейтинг: 450 Неутрално

    са настанени 44 души на 10 легла.... Къде това? В Бургаският затвор?...................
    Еми свръх обяснително за резултатите от местните избори в този иначе прекрасен български град. Начи, съотношението е 4:1. Начи ако 4 млн. харесват гърбавите работи , то значи, че 1 млн ше требва да чакат да се освободят легла в Бургаската психиатрична болница. Докато не са я отсвирили, де......

  43. 43 Профил на Трезвен
    Трезвен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#40] от "ямх":

    Тия 495 нито един затворник не ги помирисва. Отиват за договори към фирми близки на управляващите и към Вавилонската административна неуредица наречена МВР.

    Ако наистина се даваха по 495 лева на затворник на месец, поне щяха да имат едно нормално легло за 25 лева.

    Не се сърдете на затворените за 5 лева, че политиците ви крадат с милиони всеки ден.

  44. 44 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    В Турция на един затворник сега са заделени по 10 кв м. Страната направи невъзможното, за да се отърве от репутацията си от филма "Среднощен експрес". А в европейска България среднощният стана Денонощен експрес! как да не се сетим за Гьоринг с неговото заключение за тъмните балкански субекти, живеещи в дива и варварска страна?

  45. 45 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    До коментар [#40] от "ямх":ми като толкова ще забогатееш в затворите, иди и стани пандизчия бе! Баси кретенските разсъждения...

  46. 46 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 586 Разстроено

    Пари за онкоболните няма, за лечение на деца и въобще за качесвено здравеопазване, за пенсионери няма... абе за никого няма, но те за затворниците реват.

    Но със сигурност трябва да се положат повече усилия и средства, за да се интегрират обратно в обществото затворниците - осъдят някой неграмотник дето не може да си намери работа, излежи и после пак краде, защото продължава да няма как да си намери работа. А защо БХК не вземат сами да предложат цялостна и смислена такава програма с примерно финансиране? Защото това е работа, а те могат само лаят... Да събират по някакъв начин средства за каузите си, да стават доброволци за обучители на затворници, разни малцинства и подобните им, белкин нещо полезно свършат.

  47. 47 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    До коментар [#35] от "VеnRus 2008":

    Е, хайде малко по-кротко. БХК може да са всякакви, но изводът, че затворниците са лишени от всичките си човешки права дикато са в затвора е просто идиотски. Да ги бият и изнасилват, щото са нарушили закона? Браво Чудя се изобщо по какво недоразумение се намираме в ЕС.

  48. 48 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#47:"zg"]Да ги бият и изнасилват, щото са нарушили закона? [/quote]

    Естествено, че не, това са извращения, които естествено не одобрявам. Но да се оплакват от лошите хигиенни и битови условия ми се струва прекалено. Макар и да са в затвора, ядат три пъти дневно, на топло и закрито са, а колко български пенсионери живеят в много по-тежки условия?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  49. 49 Профил на RingRoad
    RingRoad
    Рейтинг: 732 Разстроено

    До коментар [#47] от "zg":
    Да-а-а, за някои влизането в затвора се получава еквивалентно на смъртна присъда...

    "I try to get it across to my players that working hard is a quality." Sir Alex Ferguson
  50. 50 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    До коментар [#48] от "VеnRus 2008":

    Съгласен съм, че лишаването от свобода е наказание. Да, свързано е и с всякакъв род битови неудобства. Не е в това въпроса. Практика е да се овластяват рецидивисти, които "поддържат реда". За по-лесно. Което си е престъпно. Прилича малко на едновремешната казарма, където имаше често извращения с младите войници. Впрочем ти едва ли би могла да оцениш, че казармата си беше нещо като затвор - без никакви права Та за тези практики става дума. А това, че в затвора попадат различни хора също е ясно. Не е хубаво всички да излизат еднакви - закоравели престъпници, намразили завинаги всякакви обществени закони и порядки.

  51. 51 Профил на RingRoad
    RingRoad
    Рейтинг: 732 Любопитно

    До коментар [#48] от "VеnRus 2008":
    По думите ти излиза, че не е нужно да съществуват хигиенни норм или норми за битови условия, така ли?

    "I try to get it across to my players that working hard is a quality." Sir Alex Ferguson
  52. 52 Профил на red_rose
    red_rose
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    До коментар [#48] от "VеnRus 2008":

    +++++++++++++++++++

    Правилно! Да си спомним и че има доста възрастни, които имат по 30-40 години трудов стаж зад гърба си, а не могат да си позволят да ядат по три пъти на ден като затворниците. Да не говорим и че има възрастни, които ровят по кофите за боклук, наред с циганите.

    Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!
  53. 53 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#51:"RingRoad"]По думите ти излиза, че не е нужно да съществуват хигиенни норм или норми за битови условия, така ли?[/quote]

    Не, не излиза така. Казвам само, че като си в затвора, не бива да очакваш условия като в 5 звезден хотел.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  54. 54 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1391 Разстроено

    Верно е БХК! Прави сте! В затвора това е положението.
    Държавна "дръжка"- издръжка. Храна, топло...
    Ама БХК, вие знаете ли например колко хора в тази държава/винаги я наричам моята страна/ живеят много по-зле и от затворниците!?
    Къде сте бе БХК, днес, когато тръгвах на работа и двама се сбиха пред контейнерите за боклук, кой пръв да види какво има там и да го вземе! Конкуренция в мизерията!?
    Права на човека? Тези хора не са нарушили закона, щом са на улицата, но са много по-зле и от затворници!

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  55. 55
    NWO
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  56. 56 Профил на БАЙ АВРАМ
    БАЙ АВРАМ
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Затворите трябва да отговарят на стандарта на живот в държавата,иначе ще има много доброволци.

    До коментар [#55] от "NWO":

    Колега,още не е късно да потърсиш помощ.

  57. 57 Профил на NWO
    NWO
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#56] от "БАЙ АВРАМ":
    колега, аз съм икономист - обаче харесвам едно нещо в историята - повтаря се... прочети - няма да ти е в минус...
    за конспирацията - безплатна лекция утре - ако съм в настроение - ако на "конспирация" не казваме "бизнес" и още повече - "политика" - откакто раделиха полит-икономията на две(аз все пак съм бил по това време съм бил невръстен) всичките специалисти се провъзгласиха за пророци на социологията, икономиката и прочие
    Вие Аврааме се нядявам живеете по добре и от боблейски времена под мъдрото и народно управление на другаря сорос - най-видният огласен "техен" агент в последните две декади - след другаря Максуел разбира се - ама на него му "светиха масълцето"...(ако разбира се приемем, че има "техни" и наши" - щото ги видяхме колко струват всичките)

    http://www.blitz.bg/news/article/118884
  58. 58 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3494 Неутрално

    "Минимален международен стандарт от 4 кв.м"?
    Хелзинския комитет е сериозна организация, но българският им офис лъжат като балкански роми.
    Има стандартни всякакви, дори и за затворите, но "международен" такъв няма.
    Затворът (и арестът също) е гадно място.
    Затова всеки да си опича акъла кви ги върши, за да е попадне там.

  59. 59 Профил на Раз печки, раз кюнци
    Раз печки, раз кюнци
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Айде и тия на протест срещу ГЕРБ.

    " Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
  60. 60 Профил на l1
    l1
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Хей къде сте в коя страна живеете в тази която бе изобразена като турски кенеф...добре ли сте,какви ги говорите в момента...бхк би бил крив че народа живее в мизерия както живеят затворниците в западните страни...ей стегнете се виновни са правителствата и циничното поведение на политиците които ни обясняват колко сме добре а в същото време говорят за себе си пример - фидосова - борисов - дянков...тях пази полицията, прокуратурата и съда а не вас/нас/ на които им палят колите които монополистите им определят колко да им е сметката,рушат им имуществото и ги ограбват как ли не ,да не говорим за контрабандата на наркотици , цигари и какво ли не, която е държавна политика...защо не ни пускат в шенген?!Тука е затвора на европа!А затварите са ни инквизиция!Среднощен експрес!Баста!

  61. 61 Профил на Мастър Йода
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на nikito74
    nikito74
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#6:"_1914_"]

    Колкото и да са пренаселени, винаги ще има място за анти-българските депесаро-социалисти от БХК. [/quote]
    Да и за мен са анти българи,но това което се случва в нашите затвори българско ли е?Затова съм съгласен със становището им.Не може да държиш тези хора като животни утре когато излязат на свобода нещо в тях ще се е променило ли?Затвора е място и за превъзпитание в България е само място за наказание.Да не говорим че в него лежат кокошкари,а тези които наистина са за там са на свобода даже властват.

  63. 63 Профил на anona
    anona
    Рейтинг: 485 Неутрално

    "любовна мъка"

    какъв цинизъм на "разследващите"...

  64. 64 Профил на anona
    anona
    Рейтинг: 485 Неутрално

    А в ареста на казармата също се хапваше три пъти дневно, но не знам да е имало много доброволци да влизат в казармата при наборната служба, камо ли в ареста. Тия битови облазявания са просто смешни, само ограничен човек може да ги изтърси.

    Готов съм да храня ВенРус три пъти дневно, в замяна само ще я държа в мазето и ще я поступвам, лол.

  65. 65 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#64:"anona"]Готов съм да храня ВенРус три пъти дневно, в замяна само ще я държа в мазето и ще я поступвам, лол. [/quote]

    Доста глупаво! Аз не съм нарушила закона, не съм извършила престъпление, съответно няма причина да бъда държана в мазето. Но също така не мога да приема престъпници да живеят в по-добри условия от почтени хора, работили цял живот.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  66. 66 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Как пък веднъж тия юди от Антибългарския хелзинкски комитет не се загрижиха за нещо различно от отрепки с вродени престъпни наклонности?

    Нямам нищо против с парите от моите данъци да се финансира строеж на нов затвор, ако всичките тъпи соросоиди, най-вече от БХК, бъдат натикани там.

    Антибългасркият комитет развъжда мургавите паразити, покровителства престъпните им навици, а когато вземат, че попаднат в затвора, се почва един рев за полицейски произвол и нарушени права и свободи на унтерменша.

    Сега пък килиите им били тесни. А на белите и цивилизовани българи, даващи си здравето от работа, за да изплащат помощите на тая мъзрелива мургава сган и накрая загубили живота си, защото някой от мургавите примати решил да ги убие, за да ги обере, не са ли им тесни ковчезите.

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  67. 67 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Връщане на смъртното наказание, каторга и отнемане правата на затворниците до изтичане на наказанието им са само три от многото конструктивни и изпитани средства за справяне с проблема, които ми идват на ум.

    И без това през 20 век се раздадоха твърде много права. Крайно време е да започнат да се отнемат, за да се възстанови балансът и справедливостта.

    А на тия юди от БХК и останалите соросоиди няма да им дойде никак зле малко от това, което наричат "полицейски произвол". Отвратителна либерастка сган!

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK