В БДЖ до месец ще има нови съкращения

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на larz
    larz
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Сега ако започнат и да стачкуват отново оставаме без влакове и пак ние гражданите, които работим ще трябва да страдаме и да търсим алтернативи с автобуси, които със сигурност отново ще вдигнат цените, за да припечелят от цялата работа..

  2. 2 Профил на forumer
    forumer
    Рейтинг: 531 Неутрално

    А нова стачка ще има ли?

  3. 3 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Демек от стачката никой не спечели-загуби от неосъществени превози,няма да спрат съкращенията...а,да!Автобуси превози спечелиха,и то много(а се знае на кого са поне половината компании).

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.
  4. 4 Профил на Васил Йорданов
    Васил Йорданов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    По-бързо трябва да се пипа в БДЖ ... Оптимизиране и инвестиции му е майката ...

  5. 5 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Няма да стачкуват вече ,защото разбраха че всички ще останат на сухо.

  6. 6 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 845 Любопитно

    Бре,захванали са се...

    и най-умният си е малко прост....
  7. 7 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Точно така , от много ум ,до там я докараха... Ами да, по пътя ни към Европа, за какво ни са тези.. влакове.- Излишна работа със много разходи... Ще пътуваме със велосипеди, каручки, дилижанси балони...или подводници,- кой със каквото намери. А...колко ли пари има във тези релси ? Или вече са продадени...

    urkobozambo
  8. 8 Профил на red_rose
    red_rose
    Рейтинг: 1099 Весело

    Интересно, дали правят съкращения и разпродават товарните превози, за да може компанията да завърши 2012 година без загуба или за да няма загуби, правят съкращения и разпродават товарните превози. За честния частен превозвач става въпрос. Преди пееха, че целта е да се намалят загубите, сега да нямало загуби. Някъде четох, че българинът субсидидирал железницата с 57 лв за година. Страшно наистина. Бяха забравили да споменат, че същият този българин работи за държавата 5 месеца в годината. И какво е наред: телевизия, полиция, съдебна система, здравеопазване, да изброявам ли още? А ако бяха напрегнали пилешките си мозъци, щяха да стоплят, че с нубийските си заплати от 200–300 евро работим всъщност 11 месеца за държавата и един месец за себе си. Големият грях на жепейците е, че поддържат на магия стара техника, която другаде щеше да е минала поне три пъти през леярните. Ще ги съкратят. Съжалявам, пичове, ще продължавате да дотирате търтеи. ЖП управления и дирекции остават.

    Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!
  9. 9 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#2] от "forumer":То пък и една стачка беше!Накрая останаха няколко десетки стачкуващи.Оказва се,че ние българите и свястна стачка не можем да организираме и проведем.

  10. 10 Профил на wnw04489661
    wnw04489661
    Рейтинг: 733 Неутрално

    " В БДЖ до месец ще има нови съкращения ".


    " Още съкращения ще има в Българските държавни железници, съобщи Би Ти Ви. Според информацията на медиата, първата вълна ще е до месец и без работа ще останат хиляда души. Така обаче ръководството ще изпълни само плана си за намаляване на щата за миналата година.

    Втората вълна включва съкращаване на поне още 600 работни места. ".

    А план за съкращение на кражбите от ръководството на БДЖ ще има ли? Или може би там ще имаме увеличение при това едно значително увеличение.


  11. 11 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 332 Неутрално

    И за кво бяха тези стачки ? Пак тяхната си знаят. Ама не стачки, а трябваше да пребият няколко от шефчетата, та да видим дали пак щяха да са толкос силни. Пък и да ги пребият, нали бате Бойко казва кво да става и колко човека да съкращават. Сложна схема е тва българската мафия.

    Да живее България и българският народ.
  12. 12 Профил на maniavd1
    maniavd1
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Убедена съм, че ръководството на БДЖ умишлено си "гони" пътниците - справка влаковете по направлението София - Видин и обратно. Защо бе премахната възможността да се придвижиш от столицата до Видин с влака в който тръгва от София в 19ч. Този влак пътува за ...ЛОМ. Кой и как изчисли, че е рентабилно за Лом да има влак, а за Видин не? Като това е удобен лак за пътуващи студенти и работещи извън Видински регион които по обясними причини неса никак мълко. И къде са заспалите депутати от този регион. За Видин практически БЪРЗ ВЛАК НЯМА. Нормално ли е това ? Проверете как пътуват влаковете по това направление - къде спират за колко време пътуват и дали са за удобство на хората или на служителите от БДЖ. Умишлено си гоните пътниците и ги пращате да пътуват с автобусите които се пръскат по шевовете, пътуват на всеки час и то често по два автобуса за това направаление. А по празници да не говорим. И после БДЖ ще фалира - няма нищо случайно. И как няма да се милее за годините назад - да не говорим , че тогава имаше и вечерен пътнически влак със спален кушет-вагон ...сега за ВИДИН ТОВА Е САМО МЕЧТА. Къде е зам.-областният управител, който е ръководен кадър от БДЖ? Некадърници...Унищожавате Видин ...издигате Лом. Но това ви е явно капацитетета...

  13. 13 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 583 Весело

    АЛООО ВИДИН СИ ИМА МОСТ,ДА МОГАТ ДА СИ ХОДЯТ ПРИ РОДНИНИТЕ ОТ ВЛАШКО, ЗАЩО ВИ Е ВЛАК.

  14. 14 Профил на bg05
    bg05
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Със тези "реформи" така реформираха хората че няма на къде. Тези които наистина работят изнемогват по повече от 24 по пътищата. На машинистите им се е... майката заради смешният график да ходиш до пи.ка си майна че там да се явиш на работа от там ходи карай и докато се прибереш няма и 12ч и пак на работа. Да не правели инзвънреден труд ХАХАХАХА е как като не ти стигат хората така да ги пишеш че да не правят часове над нормата.

  15. 15 Профил на interesen1
    interesen1
    Рейтинг: 531 Любопитно

    Авторите са пропуснали най-важното: да кажат колко велико е бъ-бъ-то в политиката му спрямо бъ-дъ-жъ-то.

  16. 16 Профил на interesen1
    interesen1
    Рейтинг: 531 Гневно

    Нека управителите на Кюстендилска и Пернишка област да кажат за "продажба на старо желязо и на неоперативни активи"?
    Дали старо желязо, или РЕДОВЕН жп път беше разнебитен миналата година, а г-нът в ПРЕТЕНдентството от Пернишка област нищо не казва по въпроса?
    Затова ли едно време ни учеха, колко велико е било бригадирското движение?! За да разнебитвате ДНЕС жп път, строен с данъците и потта на хората!
    Ама онзи на Кюстендилска го махнаха, да си бачка на ниската службица и още по-ниско да приказва...

  17. 17 Профил на svetlozara_h
    svetlozara_h
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Стачките са толкова измислени.... защо стачкуваха хората, като не успяха да си запазят работните места.... май само помогнаха на организаторите да си запазят техните!

  18. 18 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#17] от "svetlozara_h":

    Кои хора стачкуваха? от 10 хиляден персонал, стачкуваха 100 човека ...

    [quote#12:"maniavd1"]вечерен пътнически влак със спален кушет-вагон ...сега за ВИДИН ТОВА Е САМО МЕЧТА. [/quote]

    От София до Видин са 200км, с нормален влак това са 2 - 3 часа, така че изобщо няма нужда от спални вагони. Друг е въпроса, че бързите влакове на БДЖ се движат с 50км/ч...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK