Правозащитници се усъмниха, че Стойчо Стоев се е самоубил при ареста му

Карикатура на Иван Кутузов от ноември 2010 г.

© Иван Кутузов

Карикатура на Иван Кутузов от ноември 2010 г.



Българският хелзинкски комитет изразява сериозно подозрение към твърденията на полицията, че Стойчо Стоев сам се е убил - пред служители на ГДБОП и окръжния прокурор на Перник (както съобщиха медии). Това се казва в специална позиция по случая на правозащитната организация.


В деня, когато беше открито тялото на 17-годишната Мирослава Николова от Перник, полицията съобщи, че един от заподозрените за убийството й - Стойчо Стоев, се е самоубил по време на оглед в дома си.


"Неведнъж в миналото български полицаи са отнемали живота на задържани лица, след което са представяли смъртта им като самоубийство", пишат още правозащитниците. Според тях в случая на Стойчо Стоев силно подозрение будят седем факта, сред които и появилата се в медии версия, че самоубийството е извършено с оръжие на полицай, а също и слуховете, че в случая са замесени полицаи.




Оправданията на висши полицейски служители за "грешка" на полицаите от умора са несъстоятелни. Считаме, че Инспекторатът на МВР, за който медии съобщиха, че е започнал дисциплинарно разследване на случая, трябва да огласи публично резултатите си в кратък срок. Прокуратурата от своя страна дължи да вземе съответно строго отношение по присъствието и бездействието на окръжния прокурор на Перник при причиняване смъртта на Стоев, както и по евентуалната наказателна отговорност на полицаите, настояват от БХК.


Междувременно два от полицейските синдикати също разпространиха декларация по случая "Мирослава", в която заявяват, "че медийното принизяване на същността и резултатите от полицейската дейност по разкриването и разследването на подобни тежки престъпления действа негативно както върху отношението на гражданското общество, така и демотивиращо на всички полицейски служители".


Според Синдиката на служителите в МВР и Националния полицейски синдикат в България "денонощният труд на всички служители в МВР е подложен на неоснователна критика и оценка, която не почива на обективните резултати от дейността и създава невярна представа за работата на редовия състав".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (47)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    То па една новинаСамо те ли се усъмнили?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Самоубили са го.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на Спеакер
    Спеакер
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Нали му е билои предложено да бъде защитен свидетел... имаше и такава тиражирана версия. Защо ще се самоубива в такъв случай?

  4. 4 Профил на chelsea87
    chelsea87
    Рейтинг: 514 Неутрално

    И аз мисля,че са му помогнали "лекичко" да се самоубие.

  5. 5 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Разстроено

    Ето как антибългарският БХК придобива позитиви и позиции- заради некомпетентните действия на управляващите Всеки професионалист ще каже това, което казват те - в крайна сметка, при тях работят само неколцина юристи.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  6. 6 Профил на chelsea87
    chelsea87
    Рейтинг: 514 Неутрално

    При два обиска в дома му,да не могат да открият пистолетът му и изведнъж се оказва,че бил скрит в тоалетната.В тоалетната чиния,може би го е криел.Голям смях

  7. 7 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    Оф, тези от БХК са ми толкова неприятни, че винаги когато се изкажат за нещо, дори позицията им да съвпада с моята, автоматично започвам да симпатизирам на другата страна.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  8. 8 Профил на kernpes
    kernpes
    Рейтинг: 213 Весело

    Стойчо Стоев сам се е убил ,но... с помощта на ченгетата !
    Да не би да им е за сефте ...

  9. 9 Профил на DrAvalanche
    DrAvalanche
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    [quote#4:"chelsea87"]И аз мисля,че са му помогнали "лекичко" да се самоубие. [/quote]
    Малко е неуместно, но случаят напомня на вица за тъщата загинала при нещастен инцидент. Подхлъзнала се на маслото, паднало на пода в кухнята и при падането се наръгала 17 пъти на нож.

    Ще си позволя една лека корекция към заглавието. Според мен то трябва да бъде "И правозащитници се усъмниха, че Стойчо Стоев се е самоубил при ареста си"

    Just get on stage AND FOOKING AVE IT
  10. 10 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Прави са от Български Хелзински Комитет и трябва да следят всичко по случая от близо и публично да го оповестяват.
    Ето и пълния текст на декларацията на Полицейските синдикати. Няма нужда от коментар и ако зависеше всичко от тях да са закрили всички неудобни медии.

    http://frognews.bg/news_42045/Politseiskite_sindikati_MVR_ne_e_dlajno_na_mediite!/

    Полицейските синдикати: МВР не е длъжно на медиите!

    Понеделник, 16 Януари 2012A+
    A-

    Това право било допустимо с оглед разкриване на престъпната дейност независимо и обективно, възмущават се синдикатите в нарочна декларация и смятат, че дейността на полицията се принизява.

    Полицейските синдикати осъждат обществената реакция спрямо служителите на МВР във връзка с убийството на Мирослава, а медиите принизяват същността и резултатите от полицейската дейност, твърдят те в декларация, изпратена до София прес.

    Това отношение действа негативно както върху отношението на гражданското общество, така и демотивиращо на всички полицейски служители, се казва в декларацията.

    Твърде недостойно и непочтенно е, при извършването на коментари, обсъждания и анализи на действията на полицеските служители, които в крайна сметка са довели до разкриването на посоченото тежко престъпно деяние, установяване и задържане на извършителите на убииството и извършването на цялостен комплекс от процесуални действия по документиране на престъплението, да се поставя акцент само и единствено върху пропуските и грешките, допуснати от полицейските служители, без да са известни всички факти и обстоятелства по тяхното допускане и причините, довели до това.

    Служителите на българската полиция имат правото да не се съобразяват с желанията на медиите, политическите сили или волята на пострадалите от престъпна дейност граждани, пише в декларацията. Това им право е допустимо с оглед разкриване и документиране на цялостната престъпна дейност независимо и обективно, извън сферата на политиката, личните отношения или обществените нагласи.

    Служителите в системата на МВР били подложени на нетолерантно отношение въпреки постигнатите положителни резултатти в борбата с престъпността през последните няколко години, възмущават се още синдикатите.

    Малък коментар: Синдикатите в МВР се възмущават, но не е ясно от какво. Служителите на МВР били подложени на натиск, а те работели под напрежение, денонощно и пр. Никой, драги синдикати, не отрича това и не вменявайте на обществото и медиите несъществуващи нападки. Атакувани и критикувани са отделни служители, както в случая в Перник. Наистина повечето участници в разследването дадоха всичко от себе си, за да бъде разкрито бруталното убийство на Мирослава и към тях бе изразено уважението и благодарност. Не защитавайте хора, които са дори неумели чиновници, държат се лошо с жертвите и техните близки, демонстрират непрофесионализъм и липса на морални качества. Такива хора нямат нужда от защитата на синдикатите, а от обществена непримиримост и порицание, за да си вършат работата както трябва, а ако не могат или не искат - да си ходят. За това става дума, за нищо друго. И не бързайте с декларациите, защото може да се окажете подведени, или, че защитавате не този, когото трябва.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  11. 11 Профил на Alexander Lazarov
    Alexander Lazarov
    Рейтинг: 470 Разстроено

    До коментар [#4] от "chelsea87":

    Ъхъ, и аз тъй си мисля. Мисля си, че е нещо като в онзи виц - принципно се е самоубил. Само че не с неговия пистолет, ами с този на един БОП-аджия. И оръжието не е било в ръцете на убития, ами в полицая. И не е стрелял един път, а три пъти. Но принципно погледнато си е вярно - самоубил се е.

    rm -rf /bin/laden
  12. 12 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Правозащитниците! Коментирайте:

    1. Тиражираните от полицейски психолози в пресата (чрез интервюта) психологически характеристики на самоубития Стойчо Стоев. Такива данни са лична информация (подобно на медицинските диагнози) и най-малкото етичните норми за психолози ги забраняват. Допълнителен въпрос е доколко с доказуеми.

    2. Както и полу-обвиненията в извършване/ съпричастност към престъпление, които с наличните данни не могат да бъдат доказани.

    3. Обработката на обществото за "безпорна вина" на етап досъдебно производство, извършено (засега) от полицейски висши кадри. И основаващо се ЕДИНСТВЕНО на показания на полиграф - по признанията на самия шеф на института по психология към МВР (интервю в "Тази сутрин" на Неделчо Стойчев).

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  13. 13 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    [quote#7:"VеnRus 2008"]Оф, тези от БХК са ми толкова неприятни, че винаги когато се изкажат за нещо, дори позицията им да съвпада с моята, автоматично започвам да симпатизирам на другата страна. [/quote]

    Тъжно е когато човек поради предубежденията си спира да мисли.
    Е, като човек отказва да си употребява главата стига до какви ли не "изводи"...
    Но да си симпатизантка на тулупите от МВР и мутрите от ГДБОП - странно, странно.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  14. 14 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#12:"Музар"]безпорна [/quote]

    безСпорна

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  15. 15 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1443 Разстроено

    Трагедията в цялата история (освен убитото момиче, освен само-убития свидетел, освен нелепостите които "овластените" нацвъкаха) е че доверието в ИНСТИТУЦИИТЕ окончателно е сринато - ако някой го е имал де!

    Така че при това положение ОБ6ТЕСТВЕНИЯТ ДОГОВОР по съ6тество не съ6тествува!
    Закономерно БГ не е страна, а територия, не е държава, а е кочина.
    И спиралата продължава да се върти надолу...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  16. 16 Профил на Кирил Кирилов
    Кирил Кирилов
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Че имали още разумни хора които да вярват, че Стойчо Стоев се е самоубил?

    Кирил Кирилов
  17. 17 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3748 Весело

    До коментар [#9] от "DrAvalanche":По скоро на разказа на Швейк за жената, която разправяла в съда, че си държала сатъра за месо, пък мъжът й взел, че си блъснал главата в него и я разсякъл.

  18. 18 Профил на Elena Dimitrova
    Elena Dimitrova
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Ако е замесен полицай,както Мирослава казва,логично е да му затворят устата.Класика.

    4itatel
  19. 19 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Намериха трупче без да са доказали/ГОДНО ЗА ПРЕД СЪД/ кой е убиеца и колко са /имали само изнасилвач/ и т.н.
    Имало ли е адвокат в тези 50 часови разпити /пред съдия ли са проведени/?
    Ако не си спал толкова време, как можеш да издържиш без СПЕЦИАЛНИ хапчета и колко си адекватен?!
    кАОТО СИ ОЦАПАЛ ЦЯЛАТА РАБОТА-КАКВО ТИ ОСТАВА?!

  20. 20 Профил на Santa_Claus
    Santa_Claus
    Рейтинг: 477 Разстроено

    Българският хелзинкски комитет с ПР-а си наистина взе да дразни...

    Powerful you have become, the dark side I sense in you.
  21. 21 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    [quote#13:"B52"]Но да си симпатизантка на тулупите от МВР и мутрите от ГДБОП - странно, странно. [/quote]

    Не съм им. Просто тези лицемери, от БХК не ги понасям много повече.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  22. 22 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    А, че "самоубилият" се е замесен по някакъв начин в убийството на момичето, едва ли някой се съмнява. Все пак той е завел полицията на мястото, където е бил заровен трупа. Едва ли някое птиченце му го е казало.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  23. 23 Профил на plumpschi
    plumpschi
    Рейтинг: 1130 Неутрално

    До коментар [#2] от "dragozow":
    До коментар [#4] от "chelsea87":

    И така да е, и колкото гадно да звучи - един бандит по-малко!

  24. 24 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1096 Разстроено

    Полицейския синдикат да се сърди първо на собствения си министър, а после на медии и хора. Вече Н-ти ден и все различни версии, затова и хората не им вярват. Флоров каза, че обвиняемия казал до тоалетната, а то се оказало килер!? Днес Цветанов на конкретния въпрос, как ще остане защитен свидетел в затвора, той казва ами само свидетел, ама било първи не втори оглед и т.н.
    Хората на това му викат - оплитане в лъжи и най-вече затова се обезсмисля работата и уважението им.

  25. 25 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Нещото, което АБСОЛЮТНО не разбирам, е мълчанието на прокуратурата ... ВКП има всички основания да назначи проверка на обстоятелствата около това "само"убийство, ако вече е направено, да бъде съобщено, ако не, е скандално ...
    Защо журналистите не задават този въпрос ?
    Колкото до БХК, съм съгласен с пост 9, че "и те" е правилно да се каже ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  26. 26 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 983 Любопитно

    Мдаааа, ама се е самоубил . За сигурност- с три куршума. С първият си е пръснал мозъка по стената, за каво ли е повторил и потретил? А, за да е сигурно, че разследването на убийството ще бъде хвърлено в коша!
    Думите на Мирослава Николова "Отвлечена съм, има участие на полицаи..." и бързото й убийство след тях са очевидната причина за подготвеното/ внасяне ? и оставяне на зареден пистолет в обискирана квартира- кой?/ и осъществено самоубийство на въпросния участник . Трябва да е бил изключително зависим от някой в полицията. Трябва просто да се потърси и намери кой.
    Ще стане ли?

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  27. 27 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 623 Неутрално

    ...а и няма едно поемно лице, че да го питаш какво е станало.
    Те /поемните лица/ с началника били случайно на стълбището...

  28. 28 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#22:"VеnRus 2008"]Все пак той е завел полицията на мястото, където е бил заровен трупа. [/quote]

    Ако той ги е ЗАВЕЛ, тогава защо бяха ПЪРЖОЛИТЕ за кучето???

    Между другото - не е присъствал по време на "изравянето", поне по наличната инфо в нета.

    Вероятно самоубитият е имал някаква представа горе-долу къде е заровен трупът. След като вече го няма - няма и как да разберем в какво се е състояла "денонощната работа" на психолози и бопаджии. Независимо какви документи ще представят, защото това ще е само "вътрешно-фирмена" документация...

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  29. 29 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 932 Неутрално

    [quote#11:"agent0range"]Ъхъ, и аз тъй си мисля. Мисля си, че е нещо като в онзи виц - принципно се е самоубил. Само че не с неговия пистолет, ами с този на един БОП-аджия. И оръжието не е било в ръцете на убития, ами в полицая. И не е стрелял един път, а три пъти. Но принципно погледнато си е вярно - самоубил се е. [/quote]

    Да. Принципно се се е самоубил, отивайки да свидетелства. Това, че е заподозрян и задържан се тиражира услужливо от всички медии и стана основна версия, след като го самоубиха. Задържан, ама с него са водени "разговори". Не е разпитван в присъствие ни на прокурор, ни на адвокат. Тези въпроси упорито се премълчават. От всички медии.

  30. 30 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    [quote#28:"Музар"]Вероятно самоубитият е имал някаква представа горе-долу къде е заровен трупът. [/quote]

    Да, дори и бегла да му е била представата, все пак означава, че е бил замесен по някакъв начин. Жалко, че едва ли някога ще разберем каква точно му е била вината и кой е истинския убиец на момичето.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  31. 31 Профил на Лизандер Проески
    Лизандер Проески
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Убили са го и това е трябвало да направят. Другия вариант беше да му дадат 4 години затвор и да излезе след 18 месеца за добро поведение. Само така за тия гадове, след като съдебната ни система затваря крадци на кебапчета с години, а пуска убийци.

  32. 32 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#30] от "VеnRus 2008":

    Виж, това е лишено от логика! Не е задължително да си направил нещо, за да знаеш как (къде, какво) е станало. Важи и за такива "потайни" и престъпни действия.

    Има вариант да е научил нещо из ъндърграунда, което изглежда е средата му на движение, и да се е опитал да насочи разследването по хванатата от него следа. Това не го прави извършител! С него е разговаряно в самия институт по психология, т.е. не в Перник - опит да прескочи местните и вероятно замесени полицаии, за да има някакъв шанс за реално разследване. За останалото - под по-старите статии пусках линкове към материали от едно друго подобно дело, но с международен отзвук.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  33. 33 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#30] от "VеnRus 2008":

    Твоето твърдение е едно към едно с думите на Неделчо Стойчев:
    http://lubamanolova.info/analizi/2012/2322-koy-ubi-miroslava-kak-i-zashto-umrya-stoycho-petrov

    [quote#0:"Линк"]Неделчо Стойчев: Момент, когато полиграфът е отчел, че човекът е съпричастен, на нас не ни е необходимо да каже – „аз бях”, тъй като ние вече знаем, че е той.
    [/quote]

    Кое и какво е това разследване, на което няма да му е необходимо разпитващия за убийство да чуе от задържания „аз бях”? И то само защото разследващите вече знаели, че той е убиецът?!?

    Освен това, известно ли ти е, че самопризнанията не могат да бъдат единствено доказателство??? Освен при Вишински?

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  34. 34 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#10:"Танас"]Няма нужда от коментар и ако зависеше всичко от тях да са закрили всички неудобни медии. [/quote]
    Нали така реагираха и по случая "Чората"! Даже и настоящият министър ги оправда за "действията" им. Действията им какви са знае всеки. При такива действия е по- добре да бездействат.

  35. 35 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    [quote#32:"Музар"]Не е задължително да си направил нещо, за да знаеш как (къде, какво) е станало.[/quote]

    Дори и той лично да не е присъствал, нито убивал момичета, все пак знае, че е извършено престъпление, знае къде приблизително е заровен трупа. Тоест, замесен е в някаква степен - или познава извършителите. Защо е мълчал до сега? Ако беше жив, сигурно щеше да бъде подведен под отговорност.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  36. 36 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1165 Неутрално

    [quote#3300:"Цветанов"]Ето какво се казва в статията "Самоубийствата при полицаи" от Мариана Зарева, публ. в сайта на МВР "Стрес и здраве"

    ...Полицейският стрес най-общо и самоубийствата на полицаи в частност, досега са били игнорирани или неадекватно изследвани. Голям процент от самоубийствата на полицаи са представяни като нещастни случаи (инциденти), с цел да могат да получат семействата им суми от застраховки.
    [/quote]

    А убийствата на заподозрени лица се представят за самоубийства по същата причина.

  37. 37 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#35:"VеnRus 2008"]Защо е мълчал до сега? [/quote]

    А ти откъде имаш информация, че е мълчал??? И откога е мълчал???

    Единствената достоверна информация е, че устата му е затворена за винаги!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  38. 38 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#17:"patsis"]пък мъжът й взел, че си блъснал главата в него и я разсякъл[/quote]
    Защо не? Вчера имаше случай, прикойто човек се блъска във вратата и си прерязва артерия и умира.
    http://www.dnes.bg/crime/2012/01/15/myj-naryga-smyrtonosno-poznat-i-sebe-si-po-nevnimanie.148797,2

  39. 39 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    [quote#37:"Музар"]А ти откъде имаш информация, че е мълчал??? И откога е мълчал???
    [/quote]

    Момичето го няма от два месеца. Горе-долу тогава е настъпила и смъртта.
    Виж сега, не ми се занимава с безплодни спорове. Нито защитавам полицията, нито убийците, които и да са те. Но ми се струва много съмнително това уж самоубило се момче да не е било замесено по никакъв начин и случайно да е чуло някои неща.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  40. 40 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#39:"VеnRus 2008"]Момичето го няма от два месеца. Горе-долу тогава е настъпила и смъртта.[/quote]

    Виж, у нас Логика се учи някъде в гимназията. Наистина разговорът става безсмислен, когато се навързват грешни и несвързани твърдения.

    За времето на настъпване на смъртта нищо не се знае. За два дена НЕ могат да направят такава експертиза. Дали самоубитият е казал такова нещо - не е възможно да се докаже. За мен това е измислено от полицията твърдение, с цел оправдаването за нищоправенто цели два месеца. Никъде, в никое интервю или изказване го няма пряко декларирано. Има едни приказки какъв морален урод е Стойчо (недоказуемо, представляващо клевета, недопустимо от професионална етика). Прегледай интервютата с психолозите по случая - за "момента на смъртта" изводите са косвени. Основно се базират на твърдението, че похитителите "не са имали намерение" да я върнат жива и не са имали условия да я държат. Няма никакви материални доказателства за това твърдение, никакви!!!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  41. 41 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#40] от "Музар":

    ОК, прав си. Самоубитото момче е ангел и няма нищо общо със смъртта на момичето, което само се е отвлякло, а после се е удушило (или както там е загинало) само, а полицаите са некадърници. Случаят е приключен.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  42. 42 Профил на vinetu
    vinetu
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Щом А-БХК подозира някой то той непременно е виновен

    https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/
  43. 43 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    Мафията в действие! Факт!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  44. 44 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Нашите полицаи в момента толкова са обсебени от непогрешимостта на детектора на лъжата, колкото го плюеха едно време като измислица на американците!
    Безрезервно му вярват и разчитат само на него.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  45. 45 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 932 Неутрално

    [quote#41:"VеnRus 2008"]ОК, прав си. Самоубитото момче е ангел и няма нищо общо със смъртта на момичето, което само се е отвлякло, а после се е удушило (или както там е загинало) само, а полицаите са некадърници. Случаят е приключен. [/quote]

    За самоубитото момче нищо не знаем, освен това, което твърдят куките. Някои дори твърдят, че бил задържан. Кога, къде са протоколите от разпитите (подписани от прокурор) и кой е бил адвокатът присъстващ на разпитите? Момичето очевидно не се е самоотвлякло и не се самоудушило. Похвално, че го забелязахте. Да добавим, че момичето е знаело и замесени в отвличането полицаи. "Задържаният" също е имал информация, уви. И да, наистина на полицаите им се иска случаят да е приключен. Щото имащите информация вече са мъртви.

  46. 46 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 932 Неутрално

    [quote#44:"skara"]Нашите полицаи в момента толкова са обсебени от непогрешимостта на детектора на лъжата[/quote]

    Флоров отрече за палиграфа. Чини ми се, че дори не са събрали предварително да се разберат кой какво да каже. Имало е само общи насоки, но тук е неизбежна конкретиката.

  47. 47 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 744 Неутрално

    БХК като създател на конспиративни теории. Докъде я докараха.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK