Акция срещу гратисчиите започва в градския транспорт на София

Акция срещу гратисчиите започва в градския транспорт на София

© Надежда Чипева, Капитал



Постоянни проверки на местата, които са с най-голяма концентрация на пътувания без билет, започват от днес в София и ще продължат десет дни. Проверките ще се извършват от екипи на Центъра за градска мобилност и на Общинска полиция, съобщиха от общинското дружество.


Първите проверки ще са в ранните сутрешни часове, а едно от проверяваните места ще е в жк "Красна поляна".


По данни на Столичната община през 2011 г. всяко 9-о от 100 пътувания в София се осъществява без билет. Това означава, че над 41 хил. пътувания за годината са гратис.

Ключови думи към статията:

Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Весело

    И какво ще вземат на еврономадчетата ?
    Само ще бавят транспорта и хората ще закъсняват за работа трябва друго решение защото трябва много Общинска Полиция за да обхванат целия ГраТис Транспорт а може би и това е целта?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  2. 2 Профил на azis_iii
    azis_iii
    Рейтинг: 416 Неутрално

    "По данни на Столичната община през 2011 г. всяко 9-о от 100 пътувания в София се осъществява без билет." ???
    На всеки сто девет пътуват без билет.Това ли сте искали да напишете

  3. 3 Профил на jetchev
    jetchev
    Рейтинг: 409 Неутрално

    долу капиталисти4ните ръце от пролетарията неговото право е да пътува гратис,

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Акция срещу гратисчиите започва в градския транспорт на София. СМЯХ. Задава ли си някой въпроса, защо гратисчии има само в София ??? Отговора е прост. Защото няма воля за справяне с проблема. Във другите градове във всяко обществено превозно средство си има продавач на билети и гратисчии НЯМА. А на запад въпроса е решен още по елегантно. Качването е само от предната врата и който се качва си купува билет от шофьора. Тука обаче не ни се влиза в новото хилядолетие още. Караме си я по старому, имаме си гратисчии и си правим хайки да ги ловим, ШОУ.

  5. 5 Профил на polipavl
    polipavl
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Кои са гратисчиите в транспорта?То се знае-РОМИТЕ.Но контрольорите ги подминават,а ако един българин е без билет се отнасят толкова грубо и обиждат.Е ,оказа се че ние живеем в държава - мащеха за българите.Ама ние сме си виновни.Трябва и ние да путуваме гратис както и ромите.Не стигат че им плащаме всичко ,а и сме подложени на унижение от тяхна страна.За мангалите няма закони.

  6. 6 Профил на hackum
    hackum
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#4:"442"]Качването е само от предната врата и който се качва си купува билет от шофьора.[/quote]

    Точно това е най-доброто решение ама като гледам сме далеч от прилагането му.

  7. 7 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Тия проверки трябва да са постоянни, а глобите да имат възпитателен ефект. На Красна поляна какво обаче ще правят с циганите без билет? Щото е ясно че не могат да ги глобят.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  8. 8 Профил на biba_jaba
    biba_jaba
    Рейтинг: 638 Гневно

    О'к.
    но кога билетът наистина ще стане ДОГОВОР?
    Спазено разписание, изправни коли, чистота, вежливи водачи.......
    - Ти па много искаш за 1 лев!
    Самоотвержени контрольори, подобно на екипи на ФБР от филмите се хвърлят в атака срещу граждани.
    А циганите ? Билети? Нещо????????????
    /линия 83 м/у "К,Велчков" и "Бакърена фабрика"???????????
    Някой да е попадал?

    Пребиваването в социалните мрежи от служебния компютър е по-голяма заплаха за капитализма от пролетарска революция.
  9. 9 Профил на biba_jaba
    biba_jaba
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    Защо в метрото не се возят цигани?
    Защото не може да се влезе без билет.

    Пребиваването в социалните мрежи от служебния компютър е по-голяма заплаха за капитализма от пролетарска революция.
  10. 10 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    Глупости говориш. Къде си видял "на Запад" в многомилионен град с толкова натоварен транспорт като в София, да се продават билетчета на предната врата.

    Ти имаш ли и малка идея какво ще се случи на Орлов мост, ако всеки рейс спира и всички хора се наредят на опашка на предната врата да си купят билетче???? Че там минават понякога по 3 автубуса в минута! Ще блокира всичко.

    Това с предната врата е приложимо при селски автобуси в Западна Европа. Или някой краен квартал на голям град, където линиите са ненатоварени.

    Също е невъзможно да има и контрольор във всеки автобус, защото в София линиите са толкова много, че не можеш да платиш заплатите на контрольорите само с билетчетата.

  11. 11 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Иначе за левче - толкоз. При това го плащат половината пътници. Другите са гратис. Отделно, че пенсионери, фуражки, деца - почти без пари. Като стане по 2 лева както е в Европа и плащат всички, това ще искате и обслужване като в Европа.

  12. 12 Профил на jass
    jass
    Рейтинг: 409 Неутрално

    На запад хората просто не се возят без билети и карти, въпрос на манталитет и на липса на дребничка тарикатщина... от друга страна, където и да съм пътувала с градски транспорт извън България не съм се натъквала на контрольори-биткаджии, неработещи апарати за билети или листчета, набутани до средата на перфораторите...

  13. 13 Профил на W140
    W140
    Рейтинг: 594 Неутрално

    шайка вълци с бухалки

    http://www.panoramio.com/user/1141979
  14. 14 Профил на Марин Мидилев
    Марин Мидилев
    Рейтинг: 524 Неутрално

    За да няма гратисчии в градския транспорт са необходими 3 неща:
    манталитет, технологични и иновационни решения!
    За да бъдат въведени трябва .....

  15. 15 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 703 Неутрално

    До коментар [#10] от "niakoi_si":

    има си ги много места на запад точно тези автобуси, които отварят предната врата за тези които се качват и задната за теиз които слизат. говоря за големи градове. някакси става, а, при нас някакси все не става

  16. 16 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1052 Разстроено

    "По данни на Столичната община през 2011 г. всяко 9-о от 100 пътувания в София се осъществява без билет. Това означава, че над 41 хил. пътувания за годината са гратис."

    Пълни глупости!!!
    Това означава 410 хил. пътувания на година в София?!!!
    При положение, че от "Метрополитен" преди Коледа се похвалиха, чеса преминали границата от 210 хил. пътувания НА ДЕН !!!

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  17. 17 Профил на W140
    W140
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#14] от "Марин Мидилев":

    или най-малкото да се организира така както е в Бургас -> след качвване контрольора минава и таксува всички и така всеки път след всяка спирка

    http://www.panoramio.com/user/1141979
  18. 18 Профил на TheJ0kerr
    TheJ0kerr
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#5] от "polipavl":

    Абсолютно съм съгласен, най - големия проблем са циганите, защото НИКОГА не дупчт билет и НИКОГА не се трогват от контролжприте. Аз имах такъв случай наскоро - контрольора подмина група от 3-ма цигани и започна да се заяжда с едно момиче. Попитах го - ок, момичето няма билет - нарушител е - ама защо подмина циганите. И той - ами те нямат пари, какво да им направя! Оказва се, както винаги, че тези, които минават метъра в тая държава са по - добре от другите, дето спават правилата. Да не говорим за злоупотребите в дружеството...

    Способността да се прави зло се оказа най-благодатният талант на комунистическата епоха, тъй като това ЗЛО се оказваше ДОБРО за политиката на партията Г. Марков
  19. 19 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    [quote#10:"niakoi_si"]какво ще се случи на Орлов мост, ако всеки рейс спира и всички хора се наредят на опашка на предната врата [/quote]

    Тук си абсолютно прав!


    [quote#10:"niakoi_si"]Това с предната врата е приложимо при селски автобуси в Западна Европа[/quote]

    Ама тука не си. И в България открай време при селските, че и при междуградските автобуси качването става от предната врата.

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  20. 20 Профил на Donix
    Donix
    Рейтинг: 581 Весело

    "всяко 9-о от 100 пътувания в София" - , you´ve made my day, авторе! Всяко девето от сто пътувания, не е девет процента, каквото е заглавието на статията от препратката. Освен това правилното изписване е 9-то...

    Боян Р.
  21. 21 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Пред бюрото за продажба на билети и карти в подлеза при СУ винаги има дълга опашка. Ако някой види там застанал циганин /пардон - ром/ много моля да го заснеме и качи сннимката в рубриката "Новини от вас" на "Дневник"!

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  22. 22 Профил на Whisper
    Whisper
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Последният път в 111 бях принуден да пътувам гратис. Късно вечерта е, качвам се първа врата и питам за билетчета, казват ми че има и започнах да си броя дребните. Като ме видя че съм приготвил монети по 20, 10 и 2х5 шофЕрът ми каза, че билетчета вече нямало и с тия жълтите да съм си купил хлЕб. И не ми продаде билет, за каква да си говорим повече, поне по един автомат да сложат във всеки автобус, че общуването с тия хора само ме натоварва излишно...

    "Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."
  23. 23 Профил на Donix
    Donix
    Рейтинг: 581 Любопитно

    До коментар [#11] от "niakoi_si":

    В Европа еднократният билет е ок.4 лв., при което техниката и обслужването е наистина супер. Проблемът е в съотношението на цената спрямо средната заплата, което никак не е в полза на България....

    Боян Р.
  24. 24 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1052 Весело

    [quote#20:"Donix"]Всяко девето от сто пътувания, не е девет процента[/quote]

    Пич, колко имаш по аритметика в първи клас?

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  25. 25 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1572 Любопитно

    До коментар [#2] от "azis_iii":

    Не се разбира ич какво са искали да напишат.
    - "всяко 9-о от 100 пътувания" значи 1% . Само един (деветият) от сто
    - "9 от всеки 100" са 9%
    - "всяко 9-то" (без 100) са 11%

  26. 26 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Според мен гратисчиите в столицата са повече от 9%.
    За справяне с проблема Столична община може да подеме инициативи като "Билетчето - твоята застраховка злополука" и т.н. Освен това временни "трибунали" от контрольори и общински полицаи могат да работят по оживените спирки като проверяват за наличие или отсъствие на билет у непоследствено слизащите (той трябва да се пази до напускане на превозното средство). Така няма да се създава допълнително хаос в автобуси, тролейбуси и трамваи. Освен това гражданите с ограничени финансови възможности следва да полагат общественополезен труд в съответен обем часове (необходими са законови поправки). Смятам, че ромите могат да бъдат държани отговорни по този начин.

  27. 27 Профил на coxo
    coxo
    Рейтинг: 523 Неутрално

    А кога ще направят акция срещу шофьорите, пушещи в автобусите?

  28. 28 Профил на Donix
    Donix
    Рейтинг: 581 Любопитно

    До коментар [#24] от "ТНТ":

    Пич и ти къртиш мивки, обаче .... Всяко девето от сто какво означава на български? Можеш да кажеш за някаква дроб - девет от сто, което е наистина 9/100. Но "всяко девето от сто" има друго значение. Казва се "девет на сто" или девет процента, но не и всяко девето от сто....

    Боян Р.
  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    Целия СКГТ е тотално сбъркано предприятие. Като започнеш от структурата, та до маршрутите, цените, ценообразуването. Гратисчиите роми са следствие от това, но далеч не са основния проблем. В СКГТ от малко над 4 000 служителя има 2 300 човека администрация. В СКГТ открито признават, че не могат да оптимизират маршрутите си, така щото да са наистина полезни на пътуващите. СКГТ е разграден двор и вихрещите се безплатно роми са видимия ефект.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  31. 31 Профил на argbln
    argbln
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#10] от "niakoi_si":

    Например в Берлин. В автобусите хората се качват само от предната врата и показват билета си. Ако нямат билет си купуват от водача.

  32. 32
    bgpainter
    Рейтинг: 1465 Любопитно

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    До коментар [#32] от "Bgpainter":

    Донякъде е вярно. Но кажи - трябва ли да разчитаме на манталитета на въпросните, или е по-правилно да се вземат други мерки?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1465 Весело

    До коментар [#33] от "Тони!":

    Ами за манталитета тук е правилно да се вземат крути мерки, докато всички се научат, че за ползването на услуги се плаща. Всеки един гратисчия бих го попитала дали той работи без пари или иска за труда си съответното заплащане та се прави на хитрец и не си плаща билетчето от 0.80 ст., защото с талони толкова излиза.

    Жената е покана за щастие
  35. 35 Профил на Вашето име
    Вашето име
    Рейтинг: 466 Неутрално

    аз преди като бях 7-ми клас до 12-ти пътувах само гратис за толкова години съм дупчил околко 15 пъти билет

  36. 36 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#23] от "Donix":

    В Европа билета е между 2 и 4 пъти по скъп от БГ. Затова и разполагат с нови и чисти автобуси.

    Ама видиш ли в БГ заплатите били малки. Ми хубаво малки са. Ама немеца от Мерцедес, като идеш да си купиш автобус не те пита колко е заплата в БГ?

    Така, че при тия цени на превоз, нови и чисти автобуси ще гледате по телевизията.

    Дали ви харесва или не - това са фактите.

  37. 37 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Освен това вчера се возя и гледам как един човечец, слиза и си оставя билетчето на седалката. Сигурно си мисли глупака, че добро е направил.

    Е с тоя Андрешковски манталитет и с тая толерантност към "неплащащите щото са бедни", ще си се возите още дълги години във вмирисани и разпадащи се автобуси.

  38. 38 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#31] от "argbln":

    Берлин няма нищо общо със София, нито като инфраструктура, нито като човеко-поток в градския транспорт.

    И въобще защо като се заговори за Германия, всички цитират Берлин??? Само там ли сте били???

    Берлин си е направо селска провинция за Германия. Я иди във Франкфурт и виж там дали има подобни неща.

  39. 39 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Пак ли кампанийност?
    Акция имало, медиите отразяват. А през останалото време какво, няма ли проверки?
    Между другото, оказа се че и в Хага действа същата система като при нас с внезапни проверки на контрольори.

  40. 40 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#34] от "Bgpainter":

    Еми питай! Ама на работа кога ще ходиш? А, само да ти обърна внимание, между искането на съответстващо заплащане и получаването на някакво заплащане има леека разлика. Маке сенсе?

    Да им са опрай манталитета! Да са земат мерки на секи! Веднага!

    The Man Who Mistook His Wife for a Hat
  41. 41 Профил на Мерилин
    Мерилин
    Рейтинг: 810 Весело

    Постоянни проверки на местата, които са с най-голяма концентрация на пътувания без билет, започват от днес в София и ще продължат десет дни.

    Това като предупреждение ли е, да си вземат отпуска и след 10 дни пак да заповядат.

    Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.
  42. 42 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    До коментар [#36] от "niakoi_si":

    Хайде бе? Колко е по-евтин транспорта в тая Европа и къде точно в нея?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 43 Профил на Мерилин
    Мерилин
    Рейтинг: 810 Весело

    [quote#17:"W140"]след качвване контрольора минава и таксува всички и така всеки път след всяка спирка [/quote]

    Господине, това е кондуктор, но щом така ви харесва, викайте му контрольор.

    Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.
  44. 44 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#38] от "niakoi_si":

    Да бе, и във Франкфурт освен тва гратисчиите ги пращат на Майн.
    Да им са опай манталитета.

    The Man Who Mistook His Wife for a Hat
  45. 45 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 409 Неутрално

    по-добре да си вземеш билетче за един лев, вместо да си имаш разправии и да плащащ глоба.

  46. 46 Профил на Мерилин
    Мерилин
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Цената на билетите е нереално висока спрямо качеството на услугата и процентът на гратисчиите е включен в нея, явно сега ни подгряват за ново увеличение на цените за градския транспорт.

    Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.
  47. 47 Профил на erinka
    erinka
    Рейтинг: 409 Неутрално

    А акция срещу студените автобуси кога ще започне? Всяка сутрин чинно си продупчвам билетчето, а какво получавам срещу това...автобуси, видимо по-стари от мен самата ( а аз вече не съм чак толкова млада), мръсни, студени, шофьорите карат така, все едно са натоварили чували с картофи...под всякаква критика!

  48. 48 Профил на Miro Nikolov
    Miro Nikolov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#10] от "niakoi_si":

    хмм, Ню Йорк като за начало....

  49. 49 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    ВЛИЗАНЕТО В АВТОБУСИТЕ СТАВА САМО ОТПРЕДНАТА ВРАТА, А ОТ ДРУГИТЕ САМО СЕ СЛИЗА,

    ТЕ СЕ ОТВАРЯТ САМО НАВЪН ОТ СЛИЗАЩИТЕ

    АКО ТОВА НЕ СЕ ВЪВЕДЕ ГРАТИСЪТ Е НЕПОБЕДИМ.

    ШОФЬОРА НИКОГА НЕ ТРЪГВА С ПЪТНИК БЕЗ БИЛЕТ.

  50. 50 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#46] от "Мерилин":

    Да, желанието да плащаш за нещо определено зависи от неговото качество! Независимо дали си във Франкфурт или На Майн

    The Man Who Mistook His Wife for a Hat
  51. 51
    dedo.ogi
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  52. 52 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1465 Весело

    До коментар [#40] от "joshuatee":

    Жужи, затова и аз си плащам винаги и за всичко, защото моето мислене е такова - не обичам да НЕ ми се плаща... а повярвай ми моята работа винаги е свършена така както трябва и винаги в срока в който е зададен за нея.

    Да лъжеш на дребно е пропуск в манталитета, а не в системата.
    Нищо няма да им казвам - да походят малко пеша и ще им светне.... защото ако нямаше транспорт щяха да оревът се живо защо нямало.

    Жената е покана за щастие
  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    До коментар [#52] от "Bgpainter":

    Виж, не може да се разчита на манталитета на хората, и не трябва да се разчита. Тогава дай да махнем полицията и да разчитаме, че хората няма да извършват престъпления?
    Това, че Ти си така е добре. Браво! Но да разчитам на манталитета на ромите например - не, мерси. Предпочитам да има сигурни механизми, които да ми дават гаранции и сигурност, и точно те са пропуска на системата.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#52] от "Bgpainter":

    Абе и аз съм така, ма само се чудя - сега е работно време, повечето пишещи тук требе да са на работа, което предполага да извършват определената дейност, за която са ги наели и за която явно искат да им се плаща.
    Пак ли пропуски в манталитета?

    За транспорта не са безпокой. Ша реват реват и ша му намерят колая - разправят че дядо ми един път е ходил на пазара яхнал кравата, кат е бил зает коня ша знайш.

    The Man Who Mistook His Wife for a Hat
  55. 55 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#53] от "Тони!":

    100%

    The Man Who Mistook His Wife for a Hat
  56. 56 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 409 Неутрално

    "Това означава, че над 41 хил. пътувания за годината са гратис."

    Не на година, а НА ДЕН. Вие колко пътувания мислите, че има дневно в София? Нали само метрото уж над 200 000 пътници да ден има.

  57. 57 Профил на Плам
    Плам
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#38] от "niakoi_si":

    Да бе, и Париж ли е провинция, защото и там действа системата с качване само на първа врата и плащане?

  58. 58 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#51] от "dedo.ogi":

    правилно, шофьора е Шофьор , да н'му е работа да са мъчи да брои. Да не й е счетоводител я я я...
    на тая душица.

    The Man Who Mistook His Wife for a Hat
  59. 59 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#5] от "polipavl":

    Стига с тези роми! Те са ясни. Не ми е ясно защо "белите българи" с големите претенции не отстъпват по манталитет на горните? Защо няма негодуващи срещу клошарите, които пътуват най-много в отоплените тролеи по централните линии? Хем не плащат, хем, одорирайки, гонят всички други пътници от превозните средства.

  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    До коментар [#59] от "veragena":

    Клошарите са част от неадекватната политика на ценообразуване в СКГТ.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#59] от "veragena":

    Хем не плащат, хем пак немат пари за Де-Одорант? И по-най топлите линии ходели, казваш?
    Простаци.

    Познах ли?

    The Man Who Mistook His Wife for a Hat
  62. 62 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Не съм казала, че са простаци. Опитвам се да намекна, че клошарите не са по-приятно явление в обществото ни от ромите, което всъщност е част от нещо далеч по-сериозно.
    Освен това, не съм съгласна гратисчиите да се делят на такива, които подлежат на санкциониране и такива, които директно се подминават от контролните лица.

  63. 63 Профил на user_1
    user_1
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#38] от "niakoi_si":

    За теб май и Лондон спада към малките градчета и изостанала провинция.

  64. 64 Профил на Antikelesh
    Antikelesh
    Рейтинг: 255 Неутрално

    До коментар [#38] от "niakoi_si": точно във Франкфурт се качваш от предната врата и или си показваш билета или си купуваш. Така е и в Мадрид, в Лондон, в Париж не мога да се сетя в момента. В Истанбул дори са ограничили гратисчиите, като физически не можеш да отидеш до спирката на новите трамваи, ако не си платиш. Във Виена не е така, във Виена е като у нас - качваш се от всички врати, но във всяко превозно средство има машина за билетчета - струват два пъти по-скъпо от обикновените. Ще ми е интересно да прочета статистика за гратисчиите във Виена.

  65. 65
    Antikelesh
    Рейтинг: 255 Любопитно

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  66. 66 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#38] от "niakoi_si":

    Много ми харесва като някой като тебе така овапца положението че накрая се изнесе като мокра връв ни лук ял ни лук мирисал.
    Засега там къдеот съм бил и билети се продават от предна врата само и единствено са: Ню Йорк, Чикаго, Бостън, Филаделфия, Вашингтон, Маями, Лос Анджелис, Сан Франциско, и историчиеския трамвай там, Лондон, Манчестър и Бърмингам, Ливърпул, Брюксел, Мадрид, Барселона, Бургос, Валенсия, Валядолид, Барселона, Рим, Милано, Берлин, Мюнхен, Виена. Да ти изброявам ли още? И в Истанбул е така.
    Във Франкфурт не знам ти на какъв автобус си се возил конкретно, но там автобусните линии обслужват само и единствено вътрешноквартални линии, а всичко останало се поема от метрото и С-бана. Картата на метрото важи и за автобусите

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  67. 67 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 544 Весело

    "всяко 9-о от 100 пътувания" обозначава 1% от пътуванията и конкретизира, че тези 1% са равномерно разпределени през 100 с начално отместване 8. В СКГТ водят най-прецизното отчитане на гратисчиите в света.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  69. 69 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1465 Весело

    До коментар [#53] от "Тони!":

    Ами по регламент се перфорира билет и за чанти и за кучета... аз така знам, ако ме разбираш правилно.

    Жената е покана за щастие
  70. 70 Профил на Whisper
    Whisper
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#51] от "dedo.ogi":

    Леле, не знаех, че шоферите от градския вече имат профили в економедиа.... Извинявай, дедо, следващия път ще гледам да е точно левче, по възможност книжно и оранжево, от тия със Св. Иван Рилски, за да не те затрдунявам с излишни изчисления, а и да не ти тежи оборотът в джобчето

    "Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK