Софиянци ще паркират между дърветата по централни булеварди

Безплатен паркинг пред националния стадион "Васил Левски"

© Красимир Юскеселиев

Безплатен паркинг пред националния стадион "Васил Левски"



Столичната община се готви официално да разреши паркирането между дърветата по няколко столични булеварда, съобщи зам.-кметът по транспорта Любомир Христов, цитиран от БТА.


По думите му това ще се прави, защото в момента заради паркирани автомобили се заемат целите платна от пътя. Ще се освободи място за движение, ще се разреши на колите да паркират на тротоара между дърветата, където това е възможно, обясни Христов и даде пример с бул. "Евлоги и Христо Георгиеви".


Местните власти ще въведат и две зони за платено паркиране - синя и зелена, както и една за безплатно, наричана за кратко "жълта". Това ще стане с промени в наредбата за организацията на движението, които предстои да бъдат приети. Очакванията на Христов са двете зони за паркиране да заработят през лятото.




Христов не уточни дали ще се повишава таксата за паркиране, която в момента е лев за час.


Разликата между двете платени зони ще е в работното им време и времето за престой на автомобилите. Работното време на "синя зона" ще е от 8 до 20 часа, като колите ще могат да паркират до два часа. Зелената зона ще работи от 8.30 до 18.30 часа, а автомобилите ще имат право на престой до четири часа.


По отношение на живеещите в рамките на зоните за платено паркиране се предвижда въвеждането на 20 обособени зони за паркиране, които ще могат да се ползват, а не както досега беше разрешено - само между две пресечки по улицата на домашния адрес.


С пускането на паркингите по метростанциите ще се въведе и системата "паркирай и пътувай", като билетчето за метрото ще важи за паркиране, съобщи още зам.-кметът по транспорта. Миналата седмица се разбра, че се очакват 2500 нови паркоместа около новите метростанции.

Ключови думи към статията:

Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1589 Разстроено

    "Ще се освободи място за движение, ще се разреши на колите да паркират на тротоара между дърветата, където това е възможно, обясни Христов и даде пример с бул. "Евлоги и Христо Георгиеви"."

    Айде отиде зелената ивица до реката.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  2. 2 Профил на Трезвен
    Трезвен
    Рейтинг: 1341 Весело

    Вече ще е още по-лесно да различаваш хората. Ако паркира между дърветата- софиянец. Ако паркира по клоните- селянин.

  3. 3 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 553 Весело

    И после само някой да попита защо са изпочупени тротоарите...

  4. 4 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    А пешеходците и майките с количките по платното ли ще се движат, не разбрах ?

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  5. 5 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2770 Любопитно

    "...паркирането между дърветата..." - е, много МОДЕРНИСТИЧНО решение - ЕКО, та звънка! За какви въглеродни емисии, за каква "търговия", протоколи и т.н.?
    София - най-добър град за ПАРКИРАНЕ!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  6. 6 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#1] от "rapidfire":

    В София зелено ще гледаме само по светофарите.

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.
  7. 7 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Между дърветата- надлъжно или напречно, моля?

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  8. 8 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#3] от "laveol":

    Тротоарите вече не са в тяхната юристдикция
    Наша грижа са! Ясно?

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  9. 9 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 534 Неутрално

    какво са виновни дьрветата та ще ги чупиат с джипове
    два три удара ще обелиат кората и дьрвото ще изсьхне от рекордните жеги лиатото

  10. 10 Профил на Мерилин
    Мерилин
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Софиянци ще паркират между дърветата по централни булеварди

    То с тази липса на места за паркиране, слез време могат да започнат да паркират не само под, но и по дърветата.

    Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.
  11. 11 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    По велоалеята покрай бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" също ли ще може да се паркира ?
    И как ще го обясни Фандъкова в Европа ?

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  12. 12 Профил на old27530804
    old27530804
    Рейтинг: 754 Неутрално

    И бяла зона предлагам да има - с нормални тротроари и за хора.

  13. 13 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1021 Весело

    Под всяко дърво паркинг,
    после - всяко дърво паркинг,
    включително и клоните му.
    На края - бой за дървета.
    Напред, към пърбобитните ни праотци.

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  14. 14 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 553 Весело

    До коментар [#8] от "etkata":

    Вярно, забравих, че и за това се "погрижиха". Ще си купя инструментите за целта и събота и неделя налягам парцалите.

  15. 15 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 678 Неутрално

    А на пешеходците ще им разрешат да скачат по клоните....

  16. 16 Профил на larz
    larz
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Вместо да им налагат глоби, че спират там, сега ще им разрешават малее

  17. 17 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    Това е тапата на София заедно с Ректората и донякъде Малинов. Тая зелена ивица, до която стоят с включени двигатели и избеснели от нерви хиляди шофьори. На зелената ивица няма почти никой. Направиха добра алея за велосипедиста, ама собствениците на кучета я превзеха и сега кучета гонят велосипедисти и ходят по нужда на алеята. За разходка не става- до теб има хиляди коли и мирише на изгорели газове. Сложиха пейки- на тях седят кварталните пияници. Боклуците си изхвърлят в реката. Време е да се премахне тая зелена алея и да се разшири пътя. Не може милион и половина да са заложници на един километър. Колкото и да искам дървета и трева- точно тук не може. Отделно може да се покрие с път и канала.

  18. 18 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Разрешаването паркирането по тротоарите е добро, стига да се оставят едни 80 см за минаване при спиране по диагонал.
    Също следва да се направи безплатно паркирането за късите коли под 3.8 м, за да се стимулира покупката на такива, за да има повече места. Платеното паркиране в зоните не осигурява места за паркиране - то просто събира пари, което не е редно. Едва ли решава и проблема със задръстванията - това би трябвало да се саморегулира - когато хората знаят, че няма къде да паркират, сами няма да влизат в центъра, когато е натоварено и на практика пак си плащат с изгорелия бензин докато стоят в задръстването. Не виждам и защо синята зона се удължава до 20 ч., след като работното време е до 17-18 ч. Трябва да се изпробва 1-2-3 месеца паркирането да е абсолютно безплатно и да се види дали ще има промяна и ако няма съществена промяна платеното паркиране да отпадне. Да си търсят да се финансират по друг начин. Друга идея е всяка кола да има право на 5 безплатни паркирания на месец.

  19. 19 Профил на JS
    JS
    Рейтинг: 386 Неутрално

    [quote#18:"GodMouth"]

    Разрешаването паркирането по тротоарите е добро, стига да се оставят едни 80 см за минаване при спиране по диагонал. [/quote]
    По закон - трябва да има отстояние - минимум 1.5 метра от сградата до превозното средство...нищо не споменават за таксите на живущите в района...ще ги вдигат ли ,що ли ?

    Може да лъжеш някои хора през цялото време или всички през повечето време,но не можеш да лъжеш всички през цялото време.
  20. 20 Профил на Peter Vasilev
    Peter Vasilev
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "GodMouth Трябва да се изпробва 1-2-3 месеца паркирането да е абсолютно безплатно и да се види дали ще има промяна и ако няма съществена промяна платеното паркиране да отпадне. Да си търсят да се финансират по друг начин. Друга идея е всяка кола да има право на 5 безплатни паркирания на месец"


    Ако ми кажеш къде по света паркирането е безплатно, веднага ще подкрепя идеята

  21. 21 Профил на Tai Lung
    Tai Lung
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Taka e v nai-dobria grad (za jiveene) - parkirash si na sjanka... ;)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  22. 22 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 556 Любопитно

    На мен не ми стана ясно, след като билета за метрото трябва да е в мен, как ще е и на колата? Или трябва (като си свърша работата и се върна с метрото) да ходя до гоня контрольора на паркинги и гаражи да му показвам билетчето ... ?!? А ако се забавя след 21.00 ч. ще има ли още налични контрольори на паркинги и гаражи или направо ще ме глобяват?

  23. 23 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1417 Неутрално
  24. 24 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Абе какви си играе общината на дребно- паркиране между дърветата. Щом е имало толкова много дървени глави да гласуват за ГЕРБ- сеч на дърветата. Няма да се усети, а колко паркоместа, ехей!

  25. 25 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#18] от "GodMouth":
    Ще се каеш за тази поддръжка, когато дете или друг роднина го отнесе кола, защото не е имало къде да мине по тротоара!

  26. 26 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#17] от "grayeagle":

    Според мен е време този маршрут да мине в един тунел под земята, че да се отървем от гледката на автомобилни трошки в центъра на София.

    А едно смислено временно решение би било две от лентите на Евлоги Георгиев на "Орлов мост" да се направят за надясно, вместо една, както е сега. И без това почти всички коли завиват по Цариградско и чакат до безкрай, заради малоумието на общински "експерти" по транспорта.

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  27. 27 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1128 Весело

    Паркирането между дърветата зелена зона ли ще е?

  28. 28 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#26] от "Лилия Костова":

    И аз мисля като теб. Повечето са транзитни. Аз си представям, че може да се покрие канала и по този път да мине директния трафик към Цариградско с естакада на Орлов мост вляво над сегашното платно. Мой твоя вариант под земята ще е по добър за завоя.

  29. 29 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#4] от "Count Raven":Според общината хората са разделени на две категории - притежатели на коли и други. Първите имат някакви права ,докато вторите имат само правото да са данъкоплатци.Така е,защото вторите нямат акъл като гласоподаватели .

  30. 30 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Никога не съм разбирал функциите на тези огромни канали по Евлоги Георгиев и по Сливница. Ами да ги затворят с една плоча - отгоре метро, а връз него - още по 2 платна в посока и ей го трафика отпушен. И пак ще остане място и за велоалея и свободен тротоар.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  31. 31 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1589 Неутрално

    Що не вземат да покрият тая клоака, канала и отгоре да направят паркинг?
    А за да се отпуши Евлоги Георгиев, просто кръстовищата с Графа, Царградско и на стадион В. Левски трябва да се направят на две нива с включвания и изходи без светофари, както е влизането от Цариградско в кв. Младост например.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  32. 32 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#30] от "Десен":

    охлаждане знаеш ли какво значи? през лятото над тия потоци се носи по-хладен въздух, и по-бързо, ако е застоял въздухът в града те го раздвижват и отнасят от града. но това до седесарски кратуни трудно стига

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    До коментар [#28] от "grayeagle":

    Дай да асфалтираме и борисовата градина - от сега го виждам - ебаси якия паркинг ще стане?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4085 Неутрално

    Аз не искам да запушват канала, а да построят паркинги под площадките на училищата.

    Любовта ще спаси света!!!
  35. 35 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#17] от "grayeagle":
    Точното мнение. Същото трябва да се направи и със "зеленината" по Г.М. Димитров между кръговото на 4ти километър и метростанцията.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  36. 36 Профил на natash
    natash
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "rapidfire":

    Хората и сега паркират там, върху тротоара, който не се използва. Става въпрос за отсечката, срещу метрото, между Графа и Гурко. Удобно е, между другото.

  37. 37 Профил на natash
    natash
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "Трезвен":

    Явно хората се делят на софиянци и селяни?!

  38. 38 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#19] от "01":

    1.5 м е много - аз не съм толкова дебел. Когато колите спират по диагонал стесненията са през няколко метра и там не е нужно да има място да се разминават двама души, защото те могат да се разминат между колите.

  39. 39 Профил на natash
    natash
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#28] от "grayeagle":

    Това няма да е много готино за живущите в района, а все пак те не са малко. Това, в крайна сметка, не е магистрала.

  40. 40 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#20] от "cyberdude":

    Защо ти е пример, нямаш ли собствена глава да мислиш? Безплатно беше преди определен брой години. Имаше тук преди време снимки как паркират в Китай - на мен ми харесва - хората са практични.

  41. 41 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#25] от "Стенли1":

    Дълги години е било разрешено паркирането по тротоарите, но аз не знам да е имало такъв случай, пък и аз не казвам да няма място за минаване по тротоара, но казвам то да е минимално.

  42. 42 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Тези съвсем са изтрещяли в общината!

    Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"
  43. 43 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Ще се паркира по дърветата вече, картите за градския и те са си ебали майката... Абе кой гласува за тия олигофрени бе?!

  44. 44 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#17] от "grayeagle":

    Точно обратното. Разширяването на платното уувеличава капацитета, но и привлича допълнителен. В същото време "тапата" - кръстовището с "Драган Цанков" си остава същата. Резултатът ще бъде още по-големи задръствания и по-грозен булевард.
    А от общината казаха ли нещо за многоетажни паркинги? Защото единствените такива са построени преди 1989 г.

  45. 45 Профил на николай
    николай
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Не може ли да се паркира и в коритото на Великата Перловска Баричка? Там що място има...

  46. 46 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 656 Неутрално

    докато София е град за коли няма да бъде град за хората !!!

  47. 47 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 650 Неутрално

    А не е ли възможно общината да вземе решение софиянци да паркират на дърветата?

  48. 48 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 650 Неутрално

    До коментар [#43] от "nemeria":Софиянци,а не барековите селяндури.

  49. 49 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1789 Неутрално

    А дърветата къде ще паркират ?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  50. 50 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 488 Неутрално

    ами като презастроиха града, така ще е. защо никой не се сети да построи паркинги на етажи, както в САЩ, вместо огромни молове и бизнес сгради...

  51. 51 Профил на Ritter 1
    Ritter 1
    Рейтинг: 434 Гневно

    Христов да вземе да направи парко-места покрай парковете. Там поне има много място.
    Кога ли ще видим една далновидна политика за осигуряване на повече парко-места???!??

  52. 52 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    До коментар [#17] от "grayeagle": А защо мислиш, че като се разширят булевардите и ще спрат задръстванията. Просто още повече "софиянци" ще си купят коли и пак същата работа. Решението е градския транспорт да заработи така, че повеце хора да го ползват. А общината да вземе да се погрижи за велоалеи, пейки и паркове по начин различен от грижата за Витоша.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  53. 53 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2223 Гневно

    Ще очаквам съвсем скоро да поискат да се изкоренят дърветата за да има паркоместа. Все пак представете си едно дърво заема от едн до три паркоместа.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  54. 54 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 990 Неутрално

    Първо отдадоха тротоарите за паркиране, сега вече и между дърветата.
    Нямам думи. само не разбирам, защо се сърдим като сравняват страната ни с "клозет"!

  55. 55 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Какви са тия 20 обособени зони за живущите, не разбрах ??

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  56. 56 Профил на Ivan Petrov
    Ivan Petrov
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Малоумна държава!
    Никъде го няма това безумие, само в България се толерира, защото Диков не се е наиграл, а общината, начело с гражданите е в режим толеранс?!
    Не знам, но много ми се иска първата плочка след бордюра да е с 10см надолу, а следващите да са, като пресрещащи се скатове, ако е откъм страната на блоковете, така дъждовната вода ще обърне посоката си и ще руши мазите и основите на кооперациите на благосклонните овчедушни собственици!
    В Германия има по кварталите места на които можеш да стъпиш на тротоара с двете гуми, успоредно на пътя, но тротоарите са, като павиран път с малки бетонни блокчета, които предварително се трамбоват с чакъл и след това се залива с циментов прах, а наклонът на тротоара към улицата е внушителен, липсва и висок бордюр, с което се намалява рискът от увреждане на бордовете на гумите, които са изключително чувствителни на остри ръбове, заради химикалите, с които е наслоена гумата, но все пак там има място - минимум двуметрови тротоари на ширина!
    Спомням си, че в София, като спирах на Патриарха, напреки на тротоара, пред пет метровата ми лимузина, оставаха 50см, а местата си бяха очертани, като разрешени за паркиране от Столична община...
    Колко подземни паркинги бяха обещани, а каква стана тя, парите изчезнаха яко дим, а курвите с обещанията са същите - скапан народ - освен, че не си знае интереса, осакатява децата си и се катери на все по-високи коли, все едно че живее в Село забравено и от Бога!

    "Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
  57. 57 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Говедата от ГРОБ могат да си паркират колите и в креватите ако щат. Не е ясно какво общо има това с нормалният градски живот в град, който, или поне централната му част, е планиран преди 70-100 години. Ясно е, че няма как да наблъскаш един милион коли на площ за сто хиляди - обратното противоречи на законите на физиката. А ако на някой от общинарите мястото между дърветата (каквото и да значи това) му се вижда подходящо за паркинг, да бъде така добър да отвори градски кенеф(и) в кухнята си, защото има остра нужда от такива, а мястото по улиците е кът. Ако ще да тури една скромна такса от 20-50 стотинки за посещение и да ги обяви за кафява зона.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  58. 58 Профил на Don Octavio del Flores
    Don Octavio del Flores
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Идиоти, "създават" хиляди паркоместа, като правят синя зона там където хората и без друго паркират. ДА ИМА БАМЯТА!

  59. 59 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4085 Неутрално

    Не че защитавам некадърната ни кметица, но на "Евлоги Георгиев", м/у тетър София и Орлов мост, са сложени знаци и не се паркира на тротоарите.

    Любовта ще спаси света!!!
  60. 60 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Те така и така паркират там. Само не разбирам защо не се сложат колчета, вместо да се разрешава?

  61. 61 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2644 Неутрално

    Синята ЗОНА Е ДО 18:30
    от къде на къде ще я правят до 20:00

    в ЕС масово е до 17:30

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  62. 62 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2644 Неутрално

    Изобщо общината трябва да направи ограничения за паркиране на провинциалните автомобили или да им построи големи и лесно достъпни безплатни паркинги в широката зона на крайните квартали.

    Преди седмица видях перничанин обикаля 10 пъти по ул"Шишман и генерира трафик търсейки къде да паркира!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  63. 63 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    Сами си избрахме тази корумпирана лелка за кмет, нямаме право да се сърдим на малоумията й!

  64. 64 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Ех, не само на себе си, но и на децата си го правим =(

    Жалки сме за самите себе си. Мнението на Европа за нас не е от значение, но това, че на самите нас не ни пука за нас и нашите деца е страшно.

  65. 65 Профил на city.expert
    city.expert
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Или цитирате зам.кмета по транспорта неточно, или ако е казал подобна глупост е време да бъде отличен поне със Златен скункс за простотия. Поне!...
    Има поне 10 солидни аргумента против тази "идея" и заблудата, че решава проблем, но за тях по-нататък..

    Everything that has a beginning has an end
  66. 66 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1273 Разстроено

    По дърветата имат навик на кацат разни птици и да се изхождат.Изпражненията им падат върху автомобилната боя,засъхват и понякога това води до непоправими щети.

  67. 67 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 990 Неутрално

    В най-хубавия за живеене бг град се паркира между дърветата.
    Гениално! Гласувайте за комунотиквите на ГЕРБ и БСП!

  68. 68 Профил на Mario Tanev
    Mario Tanev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#18] от "GodMouth":

    Напротив. Поставянето на цена на желан ресурс контролира търсенето му. Това значи че част от хората които не желаят да платят за паркиране ще се придвижват с градския транспорт. Това осигурява повече паркоместа за тези които са готови да платят и намалява задръстването.

  69. 69 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Е по-голяма глупост не бях чувал скоро. Вместо да стане по-трудно за паркиране и да ги разкарат от тротоарите, те им позволяват да се катерят с джиповете.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  70. 70 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Етобоще една от хилядите простотий на управляващите.
    Как може да разрешиш да се паркира на тратоар.
    А пешеходците?
    Тях кучетата ги яли.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  71. 71 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 859 Весело

    Но във всеки случай нещо практически трябва да се прави, за сега най-належащото са паркинги, които да очистят централните улици от паркирани таралясници......

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  72. 72 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    На по-късен етап сигурно се предвижда разрешение за дърветата да се придвижват между паркиралите коли...

  73. 73 Профил на Дани Савов
    Дани Савов
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#17] от "grayeagle":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++

    HIRO
  74. 74 Профил на katerinaangelova
    katerinaangelova
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Сигурна съм, че СО ще го измисли така, че да не се пречи на пешеходците!

  75. 75 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4193 Неутрално

    [quote#1:"rapidfire"]Айде отиде зелената ивица до реката. [/quote]

    И колоездачните алеи от двете страни.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  76. 76 Профил на zaharievaa
    zaharievaa
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Естествено, че СО няма да допусне да се нарушат зелените ивци, колоездачните алеи и пространството за пешеходци!

  77. 77 Профил на dinev83
    dinev83
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Е вие да не решихте, че СО ще разруши кравотите, които съвсем наскоро правиха! Просто на места където е възможно ще се обособят парко места!

  78. 78 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    До коментар [#77] от "dinev83":

    Какви "кравоти" са правили от СО?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 79 Профил на shogun
    shogun
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Никой не ходи по тая площ до реката, всъщност колите паркират по тротоара от другата страна. Ако паркират до реката, поне ще се освободи тротоара по който минават пешеходците.

  80. 80 Профил на ivan
    ivan
    Рейтинг: 385 Весело

    Борисовата градина и парка Заимов също могат да поемат доста коли. А ако се поразредят дърветатат - още повече. Но това сигурно го пазят за следващия мандат

    "Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups."
  81. 81 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 449 Неутрално
  82. 82 Профил на xdr678
    xdr678
    Рейтинг: 434 Неутрално

    България е страна, в която колата /моята/ е по-важна от живота/ на другите/

  83. 83 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 488 Гневно

    Напоследък май всичко, което е проблем, просто се "официализира"... Невероятно управление! Това вече дори не са абсурди

  84. 84 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#68] от "mariotanev":

    Въпросът е, че аз казвам да се направи експеримент и да се види доколко е голям ефекта. Защото според мен основната причина за платеното паркиране е да се събират пари, а не толкова да се регулира трафика. И точно заради това се забрани спирането по тротоарите, което пести място и се поставиха колчета на места, където спокойно може да се спре (за които пак някой плаща, а друг печели поръчки). За да не може никъде да спреш и да може с паяците да се събират още по-повече пари, което също трябва да се преустанови като практика освен ако колата НАИСТИНА пречи за движението.

    Както се знае, цената не е единствения начин за регулиране и далеч не е най-справедливия. В други страни са изпробвани и други ограничения като четни и нечетни дати и т.н.

    Да не би данъците да са станали по-малки от това, че паркирането е станало платено?

    Усещането, което софиянците имат е, че са им отнели града - до вчера можеха да си спират навсякъде, а днес вече им искат пари.

    Аз не съм забелязал да има повече свободни места за паркиране в пиковите часове от това, че паркирането е станало платено - и в двата случая е еднакво трудно да намериш място, но просто в единия случай плащаш. Което изцяло потвърждава допускането, че целта е да се събират пари. И това ще продължава дотогава, докато ние го позволяваме. Нека кажем, че не го искаме! Защото на взетите от хората пари, после не можеш да им хванеш края.

  85. 85 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#63] от "svoboden":

    Нямахте избор, защото не сте се напънали да създадете алтернатива, каквато аз предлагам.

  86. 86 Профил на JS
    JS
    Рейтинг: 386 Неутрално

    [quote#38:"GodMouth"]1.5 м е много - аз не съм толкова дебел. [/quote]
    Това е закона ,не съм го измислил аз...иначе всеки може да си иска всичко...мен например не ме устройва да се разминавам на една страна или да се изчакваме с другите пешеходци...

    Може да лъжеш някои хора през цялото време или всички през повечето време,но не можеш да лъжеш всички през цялото време.
  87. 87 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#41] от "GodMouth":
    Пълно е с такива случаи, при това всеки ден. Аз има личен опит с дъщеря си, слава богу се разминахме с изкълчване на крака. Но мисля, че няма нужда да обяснявам - само погледни паркираните коли по тротоарите в центъра- има ли къде да мине човек? И кога е било разрешено паркирането на тротоарите? Просто властите си затваряха очите, защото не можеха да предложат нищо друго!

  88. 88 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#87] от "Стенли1":

    Ама човек може да е на платното и да се случи нещо и без причината за това да е, че няма място да се мине по тротоара. Аз съм против да не се оставя никакво място за минаване, както съм и против да се изисква мястото да е прекалено голямо, което е неизпълнимо. Имаше време, когато можеше да се спира поне с две гуми на тротоара и да не се глобява.

  89. 89 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#88] от "GodMouth":
    Е тук става въпрос за вредата от липсата на място за движение по тротоарите, а не за завеяни пешеходци! Все пак тротоарите са проектирани да се движат по тях пешеходци в двете посоки, а не да паркира всеки, който му е скимнало да се разходи и до кварталния магазина с колата непременно!

  90. 90 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#89] от "Стенли1":

    Ами трябва да се съпостави статистиката преди и сега, защото от доста време нали тротоарите са свободни.
    Когато са проектирани улиците, явно не е планирано да има капацитет за толкова много коли, съответно всички губят от това. Когато колите бяха с размери на полски фиатчета и трабанти, нямаше проблем да се ходи до магазина с кола, но, когато всички си накупиха големи лимузини - трудно става - затова аз още веднъж призовавам да се направи безплатно паркирането за късите коли, за да имат стимул хората да ги купуват. Иначе ако се разчита на автомобилопроизводителите, те ще правят все по-големи и по-големи коли, все едно всички пътуват хиляди километри извън града, а не ги взимат точно, за да ходят до кварталния магазин с тях като мен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK