Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Изглежда в сряда Слънчо е бил споходен от особено силно вдъхновение да плещи глупости.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Б.Б. продължава с малоумните изказвания - ами ако банките намалят лихвите по депозити и кредити с 5% безработицата пак почти ще изчезне (почти, защото има сигани, които не желаят да работят щом има кой да им дава помощи). И 380 000 хиляди души е официалния брой, реалния е бая повече.
Абе, хора, тези ли "чудеса" заслужаваме за управляващи! С Лили били плащали кв.м 700 - 800 лв. .. Ти ли ги плащаш бе? С чии пари? Писна ми! Ако имаш едно лесно и апартаментите, и колите ни ще вземеш, говоря за обикновените хора! Изкарай списъка на онези с милионите и милиардите, които си живуркат с лихви, а не да искаш да вземеш парите на хорицата, които са скътали по някой лев за черни дни! И били дали по 800 лв./кв.м земя - това пари ли са бе? Вие тези пари ги имате за щракане с пръсти за една вечер, а изкупувате земята ни по толкова пари! Срамота! И това е премиер! Незабавна оставка на цялото правителство е необходима!
А ако всеки един полицай, прокурор и съдия свършат поне по малко работа (предвид броя им на глава от населението - най-висок в ЕС ), и спрат да взимат рушвети за един месец, България ще бъде страна с нулева престъпност...
След триглавата ламя на власт дойде празноглавата!
За декември депозитите са нарастнали с 800 милиона лева.
Населението на България държи на депозити в банки рекордните 31,9 млрд. лв., като през декември миналата година те са се увеличили с нови 768 млн. лв. Това показват данни на БНБ.
Депозитите са се увеличавали през цялата 2011 г., но най-много през последното тримесечие. От октомври до декември 2011 г. средствата по влоговете са се увеличили с 1,4 млрд. лв., което е най-големият им ръст в сравнение с останалите тримесечия. Периодът съвпада със засилването на информациите за влошаването на икономическото положение в страните от еврозоната.
За цялата 2011 г. гражданите са спестили 3,9 млрд. лв., което е с 21% повече от спестените през 2010 г. През 2009 г. депозитите са били 2,67 млрд. лв.
Лесно е като друг ще им плаща заплатите, те само лапат ДДС, осигуровки и данъци и даже си помислят да помогнат на бизнеса. Като опреш до администрацията трябва да си вземеш отпуска за да свършиш работа. Ей го сега, що не намалят акциза на горивата? Нафтата е 2,70 лв, 70% от цената ги прибира държавата.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
По-добре да спре с това махленско говорене и с тези просташки примери и сравнения, които прави. Отдавна е ясно, че от него държавник и управленец не става, ами поне да млъкне.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тва не са наши пари. От няколко месеца, мисля, че от септември в наши банки се вливат парите на гърчулята. Теглят си ги от тяхните банки и ги депозират у нас за по-сигурно. А как ще им се изплаща лихвата идея си нямам, понеже кредетирането у нас е свито и лошите кредити нарастват......
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
"Това са жилищата на хората. Да ги убедим, че тези панелни спални, които имат, след някоя друга година вече няма да струват и нула пари. Ако сега започнат да им прилагат тази програма за енергийна ефективност, модернизация, ще им додадат с 30-40 години живот", казва Борисов."
- Ето тук се крие "ключът от магазата " в имотите !!!!
Че след време няма да струва и "нула лева ", но при саниране ще струват "един лев " .
Това че имотите ще вървят надолу в близките 7-10 години е ясно на всеки здравомислещ индивид .
Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
А коя безработица изчезава г-н Министър Председател?Тази дето е 11% или онази другата от неактивно търсещи работа?
И като го наеме какво точно да го прави?Как да му усигори работа?Вие създадохте ли подходяща среда?Я кажете какви стратегически инвеститори намерихте?
Не ми се занимаваше с тези Му простотии, ма не се трае.
Първо - въпросните "спестявания", и то според официалните данни на БНБ, се държат в 85% от масата си само от 15% от вложителите.
Второ - за безработицата и "гениалното" Му решение.
Та, Вожде, щот' у "Винету" го не пише - да те светна, че Мао в края на 50-те беше тръгнал да става Нумеро Уно по производство на чугун. И затова нареди и у секо село селяните иззидаха пещ, с извинение. Където "варяха" чугун, пак с извинение. Накрая го изхвърлили. Всичкия.
Хм ... то туй, за чугуна, май неслучайно ми дойде на ум.
Като Го чуя какви гениални ги ражда главицата Му ...
По добре да спрат да делят инвеститорите на желани и нежалани а на такива с пари и такива без пари.И да спрат с тази алабалистика и народозаблудология на която вече никой не се хваща.Какво направихте за да привлечете инвестиции в мандата си?Колко инвеститора привлякохте?Строят ли се нови заводи и предприятия?Защо не се строят?
[quote#0:"Бойко Борисов"]ако всяка малка или средна фирма наеме по един безработен, проблемът с безработицата може да бъде решен.[/quote]
А дали всяка малка и средна фирма има нужда от допълнителен човек и дали може да му плаща заплата, Бойко? То, ако така ставаше, както ги плещиш ти, досега България да е задминала всички държави и да е станала първата икономика в света.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
[quote#29:"mimi_pmi"]Ах, много ни е тъпичък
премиерът скъпичък.[/quote]
Надявам се, нямате магазин за евентуална "проверка" от тълпа облечени с маски "б".формирования на властта)))
[quote#40:"VеnRus 2008"]Как ти,
с тоя мозък
като зрънце,
си позволяваш
да се подиграваш
с Премиера - Слънце? [/quote]
Ето, това вече е друго! За Вас, уважаема в доноса непременно ще подчертая колко сте "предана и всеотдайна" на линията към светлото Бойково бъдеще!
"С Лили сме платили нивата по 700-800 лева квадратния метър, хайде парите в банката и всеки месец лихвичка – колкото, толкова. И като го питаш на улицата как се чувства, той вика – зле се чувствам, беден съм...))))
...............
Рапоне , от 12, 3 милиона влогове , около 75 % - 9,3 от тях са До -1000 лева..Огромна сума ..":::))))
Още 2, 2 милиона влога са до - 10 000лева :))) заедно стават 11,5 млн. влога ...
336 000 влога са - до 20 000лева...'Богати хора :))
...............................................................................
САМО около 139 000 влога са НАД 20 000лева !!!!
При това в тях влизат , като :"домакински"- незнайно защо , включени от БНБ - и тези влогове ма партии, фондации, футболни , отбори , нестопански сдружения .......
....................
Лихвата ,Боко, на 5000лева - годишната е около 300-350 лева или по 30лева на месец ..) С тях ли са 'богати" домакините ???
Богати са ,Боко, такива , като теб - криминални , номеклатурата на БКП-бившата , цветита , златевци и сие ..
ТЕ са БОГАТИ - с нашите пари , Рапоне ..)
СВИХА мангизите на цяла една държава :))
Ама какви хора ни управляват, толкова тъпотия и простотия на едно място не може да се намери даже и в най пропадналата селска пивница. Продължавам да се чудя, какви хора се кефят и гласуват за тая карикатура.
Хм за премиера две мнения няма. Мен ме притеснява, че в случая излиза по-умен от коментиралите отдолу. Особено онзи елитен пич дето не можел да обясни на чужденците.. Ми по-добре да не обяснява, защото ако не са кухи лейки като него или няма да се засмеят (от уважение) или ще се смеят на него. За всеки прохождащ икономист е ясно, че малкия и среден бизнес създава бързо работни места, но и бързо ги съкращава. Той е мотора на пазарната икономика! А политиката на Дянков е насочена именно към него. Аз самия съкратих един човек като ми вдигнаха осигуровките, появи се синя зона навсякъде около мен, нагърбиха ме с допълнителна отчетност и такси... Та останах втрещен, че най-накрая видях проблясък на разум във власт имащите. Е, после се втрещих от коментарите, които са си винаги "анти" независимо казаното дали е добро или не е. За направено - няма да говоря.
Ето и малко инфо отново:"В цяла Австрия има около 450 000 фирми. Повече от 103 000 или около една четвърт от тях са във Виена. 41 000 от тях имат по повече от един служител. 31 000 или 43 процента от виенските фирми имат по един служител. Община Виена особено много подкрепя и насърчава малки и средни фирми. Около 30 000 виенски фирми работят в сферата на търговията. Около 20 000 фирми произвеждат високотехнологични продукти и дават работа на повече от 150 000 служители. Това представлява ръст от 33 процента от 1998 г. насам... "
И източника: http://www.wieninternational.at/en/node/3481
Очаквам ББ да разреши проблема със замърсяването на въздуха като закрепи огромни балони на комините на предприятията, които да се пълнят с вредните емисии, а като се напълнят, се отвързват и като балони с топъл въздух ще отлетят в космоса
Яааа, за какво било цялата тази рап'та с публикуването на "размислите и страстите" премиерски!
Демидж контрол, бе! !Чисто и просто като къпан милиционер!
Защото днес НСИ публикува, а няма как да ги шатнат, следното:
...Безработицата в България продължава да пълзи нагоре.
За четвъртото тримесечие на 2011 година без работа са били 381 хил. души, което прави 11,4 на сто от работната сила.
В сравнение с последните три месеца на 2010 г. безработицата се покачва с 0,2 процентни пункта, докато спрямо третото тримесечие на 2011 г. увеличението му е с 1,2%.
Данните са предварителни, като окончателните се очакват на 21 февруари...
А пък и нивичките , Боко , ти НЕ си ги връщал на хората..По това време , ти си пазеше членската книжка на БКП и си се въртял около любен гоцев, за да може така , леко , покрай ИПОН и СИК - мафията - да позабогатееш, без акъл да имаш ..))
И за да можеш сега и днес , със широки шепи , да ни раздаваш "акъл", "съвети", държава да управляваш , по 'законите" на СИК - партия да имаш и ...всички да ти се "възхищаваме" и ръкопляскаме ..))))
[quote#49:"caliostro"]хубаво би било след подобни текстове да се изказват и психиатри за да може да разбереме докъде са стигнали нещата. [/quote]
Също и да кажат - наскоро ли полудя, или като го избирахме, си беше луд?
Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
За панелките и за санирането е абсолютно прав. Има пари готови за отпускане от Европа, но се иска народ който малко да се напъне и да ги вземе. Хем ще ни излезе санирането почти безплатно, хем ще падне разходът на ток. Ама за това се иска пипе и малко инвестиране на усилия.
Хайде да видим колко кооперации ще се организират за това саниране защото един българин важи повече от един японец, ама трима японци струват повече от трима българи. Единаци сме!
Ако не направим нещо скоро и ние ще почнем да мислим като него. Нещата в България са толкова абсурдни имам чувството че живеем в "лудница" където главния лекар е Б.Б. И вече не е смешно.
"Около 300 000 са малките и средни фирми в България, така че ако всяка от тях наеме по един безработен, проблемът с безработицата може да бъде решен"
----------------
Боко, кво ще кажеш, ако до всяко добро същество турнем и по един милиционер, тогава съвсем ще се оправим.
You should never underestimate the predictability of stupidity .
Дневник, моля публикувайте цялото изказване. Искам да си го свяла в PDF и да си го пазя. Просто е шедьовър. Има го в Invrestor.bg по-подробно но пак не знам дали е цялото. ГОЛЕМ! Велик е тоя човек ей!
Проект на Постановление за приемане на Правилник за състава на Националния архивен съвет и реда за неговата работа
БОЙКО БОРИСОВ: Внася заместник министър-председателят и министър на финансите.
СИМЕОН ДЯНКОВ: Тук са някои малки административни промени за съгласуване с по-нови европейски директиви. Предлагам да го приемем.
Аз ще използвам времето да спомена една друга тема, по която всъщност днес излязоха последните резултати за 2011 година и може би съвместно с Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, Министерство на труда и социалната политика, може би при Вас, господин министър-председател, е необходимо малко да помислим по нея. Тя е следната: за 2011 година българското население е спестило почти 4 млрд. лева, като само за месец декември, само за един месец, са спестени от домакинства (това е извън бизнеса) 768 млн. лв., така че в 2011 г. всъщност в сравнение с последните десет години спестяванията в България са на рекордно ниво. В сравнение с предишни години спестяванията са били от рода на 2,5 милиарда до 3 милиарда лева, като в последните шест месеца рязко се е увеличило това спестяване. В същото време намаляват и задълженията на домакинствата. В същото време се забелязва и процес, в който предишни заеми се изплащат по-бързо, отколкото са били сроковете. С други думи, от тези данни – това вече е втора година, 2010 година беше предишната рекордна година за спестяванията – изглежда, че в населението всъщност има доста голям финансов ресурс. Пак казвам: рекорд – по-големи спестявания от 2005, 2006, 2007, 2008 години.
Въпросът е какво става. Ние индиректно имаме такива данни, защото ние запазихме ниските данъци. Другите държави ги увеличиха, така че очакваме част от тези неувеличени данъци да остават в домакинствата и следователно те да имат някакви спестявания. Но тук въпросът е по какъв начин с някакви по-активни социални политики или икономически политики да можем да работим с този доста голям ресурс, който влиза в банките, а не се използва за развитие на бизнеса, за покупателна способност. Просто го изтъквам като една аномалия. Проверявали сме и в други държави да не е така, в други държави да има подобен ефект, защото по време на начало на криза икономически има такъв ефект. Хората се уплашват от кризата и започват да спестяват за по-лоши времена. Но имайки предвид, че икономиката вече, макар и на малки, но все пак е на плюсове в 2010 и 2011 година, редно е може би да направим някакъв анализ по какъв начин този увеличаващ се ресурс може да се използва по-добре за по-добри доходи на населението.
БОЙКО БОРИСОВ: То е лесно обяснимо. Имаме ли данни като влогове на колко хора са те?
СИМЕОН ДЯНКОВ: Това беше миналата година, когато пак излязоха тези данни. Първите, може би по-цинични тогава коментари бяха: това са много малка част от населението и следователно някои хора стават по-богати. Но това не е общо явление. За по-миналата 2010 година работихме заедно с Националния статистически институт и донякъде с БНБ – данните, които могат да ни покажат, и, разбира се, не са конфиденциални – и за 2010 година се установи, че всъщност това е доста голяма част от населението. Тогава беше някъде около 55-60% от домакинствата, в смисъл, не е някаква много малка, богата част от населението.
БОЙКО БОРИСОВ: Това са 100, 200, 500, примерно, 1000 души с влогове с по 5, 10, 20 милиона, или са хиляди, хиляди хора с влогове от 50,100, 150, 200 хиляди?
СИМЕОН ДЯНКОВ: Отговорът е, че такава статистика се оказа, че БНБ също не може да предостави, защото някои домакинства са с повече влогове, така че не можем да кажем домакинство-влог. Но като влогове знаем, че това са някъде от рода на 600 до 800 хиляди влогове, в смисъл, не са 50 000 или 100 000. Доста голям брой влогове на семейство са – около 800 000 семейства изглежда са, по данни.
БОЙКО БОРИСОВ: Обяснението, на първо четене, за мене е, че банковата ни система от всички стрес тестове и това, което има, е стабилна. Доверието в нея е голямо и всеки, който продаде къща, вила, нива, а да не говорим, че сега стотици милиони даваме за отчуждителни процедури по магистрали, всъщност ние много хора направихме богати – пречиствателни станции, жп линии, субсидиите в земеделието са огромни пари. С една дума, банката, веднъж, е стабилна институция, второ, лихвите са големи. В началото на кризата това е сигурност, в края на кризата това вече е мързел. Свикваш, всеки месец отиваш и си взимаш лихвичката и колкото – толкова. Майката, голямата сума, си седи в банката. Но в същото време, когато попиташ тези хора навън, те казват: Бедни сме, ужасно мизерстваме. А в същото време имат влог от 100, 200 или 50, 40, 30 хиляди лева. Така че, донякъде високите лихви, лихварството е точната дума, това е най-мързеливото нещо, то е най-непродуктивното.
Освен това, да се върнем назад като потребление. През 1990 година, след промените, всички разполагаха – огромната част, огромният процент, 90-95% от населението разполагаха с руска и стара домакинска техника, стара дограма, стари кухни. Какво се случи като потребление?
Първо, домакините масово подмениха кухните. Хиляди, хиляди кухненски обзавеждания. След това – старите дивани бяха подменени с нови гарнитури. Погледнете приятели, близки и ще видите, че това е навсякъде. Това е огромно потребление, Дянков, защото всички отиват и плаща с ДДС.
След това беше подменена т. нар. бяла техника. Вижте си приятелите или познатите дали някой има още хладилник „Мраз”. Сигурно има тук-там, но всички подмениха с нови хладилници, нови печки, микровълнови, абсорбатори… Поне аз съм го правил няколко пъти това упражнение. Това е също огромно потребление. И примерно чакаш по два, три, четири месеца да ти направят кухня, защото има голямо търсене. След това смениха телевизорите – ламповите и т. н. Сега е на плазма. След това – видеото. Сега DVD и всичко, което излезе. Другото – алуминиевите дограми. Почти всички смениха дървените с алуминиеви дограми, стъклопакети и т. н. Автомобилите смениха. Да, ще кажете – ама докараха втора, трета ръка… Да, но пак това е оборот – даваш пари, автокъщи, еди какво си и се върти. Всичките тези процеси сега в средностатистическо, Дянков, семейство, ако възложиш, ще ти кажат, че телевизорите са им сменени, перални, миялни, хладилници и печки са им добри, дограмата – сменена, гарнитурата – сменена, и да напъва жената да прави ремонти той вика – чакай сега, криза е, нали виждаш, имаме сто хиляди, продадохме нивата на баба или минава магистралата на Лили оттам, платиха ни сега парите – я да си седят на лихва – 500-1000 лева, но отгоре ти идват и толкоз. Това са обективни и субективни процеси. Субективните са, че не им се работи, не им се инвестира, не им се носи риск на хората, когато има една гарантирана сигурност.
Не на последно място вината е и в нас. Ако имаме, примерно разкриването на фирма сега е бързо – намалихме от 5000 на 2 лева, сиреч, ако още дадем възможност с някакви инициативи, аз искам тук да помислите върху тази тема. Около 300 хиляди са малките и средни фирми в България, приблизително по статистика. Един човек всяка фирма да осигури, с безработицата какво ще се случи – 340 хиляди. С една дума, ако Трайков, Дянков и всеки, който може да помогне с някакви идеи… Ако ние намерим с Дянков инструмент да накараме по един служител, по един човек да вземат тези фирми, за което да им поемем осигуровки, част от заплата, някакви инструменти, да накараме да стане това изгодно. Има фирми – масовите са 10-15-20 служители, още един да вземат.
Дончев, тук искам да проявиш целия си талант, ако намерим такъв инструмент. Освен това, сега приехме решение от парите, които остават по остатъчни фондове, да отиват за младежката заетост. Макар че тук, примерно, холандският премиер казва – ние имаме най-добрите резултати не за друго, а защото до 27 години казваме, че не правим никакви социални плащания към лице. Защото то е младо, здраво, право – или да учи, или да работи. Край, за такъв човек. И казва, че нямат проблеми с това.
Разбира се ние не можем това го кажем, но ако намерим такъв инструмент така да ангажираме бизнеса, тогава вече и много въпроси ще бъдат решени със заетостта. И постепенно да накараме хората да бъдат по-инициативни в бизнеса. Да предложим варианти, да предложим такива бизнеси. Като най-важното, най-бързо и реално, което може да се случи, това е енергийната ефективност. Това са жилищата на хората. Да ги убедим, че тези панелни спални, които имат, след някоя друга година вече няма да струват и нула пари. Ако сега започнат да им прилагат тази програма за енергийна ефективност, модернизация, ще им додадат с 30-40 години живот. Е, значи този имот, който имаш сега, след 5 или 10 години ще стане опасен за теб. И ако вместо да си държиш парите в банката, с тази програма, Лили Павлова, която имаме при теб, ако можем, трябва да убедим хората да си направят енергийно ефективни жилища, те всяка година ще печелят повече от лихвите от тези пари.
Просто това трябва да стигне до съзнанието на всяка една домакиня. Мъжете, надали ще се засилим да правим подобно нещо. Но ако до всяка домакиня достигне това, българските семейства така са структурирани, че тези неща се решават от жените, до тях трябва да достигнем с всякакви програми. Ако искате – през фризьорски салони, чрез брошури. Там отиват, там говорят, там най-много си приказват. И когато едната дойде и каже – аз вече плащам с 30% по-малко парно, у нас е топло, едвам работи радиаторът понеже е добре импрегнирано, много съм доволна, другата отиде и каже – чакай сега, защо да не направя и аз така, само тя ли да е доволна – и аз да съм доволна. Тогава ще видите, че ще стане и модерно и самите пък комплекси ще придобият друг вид, защото това автоматично означава отвън замазки, по-свеж, по-красив вид. Това трябва да стигне до населението.
Затова, Дянков, цифрите са такива, защото е подтисната инициативността. Лесен начин за изкарване на пари. С Лили сме платили нивата по 700-800 лева квадратния метър, хайде парите в банката и всеки месец лихвичка – колкото, толкова. И като го питаш на улицата как се чувства, той вика – зле се чувствам, беден съм. А в същото време, ако видите средно статистически, ние сме сигурно на първите места в Европа по брой на собствени жилища, по брой на собствени вили, по брой на собствени моторни превозни средства или каквото и да било. От една страна сме най-бедните, но ако дадем реалните данни – сигурно няма да е така.
[quote#63:"Dorian Gray"]току виж разбрал, че май и за много други работи е прав [/quote]
Така е. Смеят му се защото това което казва не им отърва. Сигурно ако им извади някакви таблици и говори на неразбираем език ще го носят на ръце. Както е казано, никой не е станал пророк в собствения си град.
Иначе нещата които е казал са абсолютно верни. Безинициативни сме и сме свикнали само да мърморим и да се оплакваме за да не ни завиди съседа. За толкова години комунягите скопиха народа откъм инициативност, а каквото остана го доубиха рекетьорите, бандюгите и банките. Как да вземеш кредит с непосилна лихва и да го връщаш като трябва да се изръсваш на рекетьори и чиновници. И затова народът си кюта - друг да носи риска, а пък аз си имам едни парици в банката.
Дано да се справят с рекета и корупцията за да почне да усеща народът ползата от това да се създават неща. Там е пробемът.
До коментар [#60] от "emil":
Схемата за саниране няма да проработи - в това съм съгласен. Но не само манталитета е виновен, а и създадените правила. Ако се опростят правилата и се махнат посредниците, може и нещо да стане.
Господи, прибери си вересиите! Това е поредния премиерски "принос" в икономическата наука. Развитие на икономиката, чрез икономическа активност на домакините и брошури във фризьорските салони.
Знаеш ли, че не само участва банка, ами и то е оценено на 10 000 лева. Реалната му цена обаче никога няма как да е над 5 000 лева - за панелен апартамент. Та аз отдавна се чудя останалите 5 000 лева в чии джоб пак ще потънат...
Не съм се интересувал, защото само като видях как е изработена схемата, видях, че е неработеща. Ще има няколко показни блока и дотам. Но ако е така, както казвате схемата става направо обречена.
Аз пък смятам, че точно заради възможността да приберат от всяко панелно апартаментче по 5000 лева , ще натискат с всички сили да осъществяват тази идея, която сама по себе си не е чак лоша.
До коментар [#67] от "gsb":
До коментар [#68] от "mailer_deamon":
[quote#67:"gsb"]Искам да си го свяла в PDF и да си го пазя. Просто е шедьовър.[/quote]
А кое точно е смешното и какво точно го прави "шедьовър"? Добре че колегата под теб е постнал текста та човек сам да прецени, а не на базата на журналистически подборки.
Колкото повече чета и слушам този (съгласен съм) простоват човек толкова повече се убеждавам че никак не е прост! За първи път имаме премиер, който не само има поглед върху всичко каквото става в държавата, но всъщност и вниква и разбира материята. Сигурно предпочитаме да имаме някой премиер който говори с кухи и неразбираеми фрази и претендира че е наясно, а в същото време гледа с празен поглед докато съветниците му се изказват и си протяга краката под масата.
[quote#64:"alexn"]Нещата в България са толкова абсурдни имам чувството че живеем в "лудница" където главния лекар е Б.Б. И вече не е смешно.[/quote]
Наскоро колеги вербализираха подозрението, че самият г-н Борисов е луд.
Съмнение, което аз не подкрепям, защото смятам, че зад всеки, уж случайно, изтърван лаф, стои мозъчният тръст на ГЕРБ, който целенасочено се опитва да зомбира електората окончателно.
Не знам какво се има предвид саниране, но външната изолация на нашия блок струваше 800 лв на семейство. Платихме си на бригадата която ни облицова и никаква банка не се намеси. Температурата сега е с поне 5 градуса по-висока през зимата. Безценно.
До коментар [#79] от "khaleesi":
Идеята е добра сама по себе си, схемата е неработеща. Ако при тази схема се санират дори 1 процент от блоковете, ще е грандиозен успех
До коментар [#2] от "normandy":Ако имаш 20-30000 депозит, каква лихва се взима на месец? И ако имаш този депозит, дохода ти е 300 лв . - това охолен живот ли е?
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Въпроса е кои домикини премиера взима за двигател? Тези, които гледат по-цял ден турски и латиносапунки, или тези, които гледат теливизия от време на време, когато не са на работа?
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Абе човек, ти сериозно ли говориш? Премиера ми говори как всички си били подменили ламповите телевизори а и кухни имат видиш ли, не ги е срам! Че и тоалетни вътре, буржоата му с буржоа! Това е огромно потребление. Как не са се сетили да начислят ДДС на тоалетните , Дянков!
Дончев, искам да вложиш целия си талант, за да могат бакалиите в Казанлък да назначат по един от 900те съкратени от Арсенал. Какво ще се случи с безработицата? Ще изчезне. Ами да! Мързи ги и си взимат лихвите от парите дето ги взеха от магистралата на Лили а се оплакват, и винетки не купуват. Ма как не ги е срам
Тука не е съвсем ясно:
"С Лили сме платили нивата по 700-800 лева квадратния метър, хайде парите в банката и всеки месец лихвичка – колкото, толкова."
Има няколко възможни предположения:
1. Бойко и Лили са платили за нива по 700-800 лв квадрата. Лирическият герой - продавач е турил парите в банка за лихви.
2. Лирическият герой и Лили са платили на бат' Бойко по 700-800 лева за нива, а той е турил парите в банка.
3. Лирическият герой и Лили са платили по 700-800 лева за нива и:
а) откраднали са парите обратно и са ги турили в банка
б) нивата им плаща лихва, като всеки месец праща парите в банка
Чета, чета, пак чета и просто не мога да повярвам.
Възможно ли този човек да е толкова т%п.
Това сигурно се лекува, но все пак начело на държавата седи човек, който явно няма никаква идея за какво става въпрос в страната.
плащали по 800 лв на кв. м - това е една много добра цена и аз искам да знам той излъга или наистина е плащал 800 лв за квадрат?
Радвам се за което. Проблемът е от онези, на които им фучат прозорците, бъхтят здраво калорифера, и после плюят по държавата щото им били високи сметките за тока...
Нали, без да ме разбират хората погрешно, ЕРП-тата си имат много трески за дялане. Говорим за неоснованата критика към правителство и държава като цяло, превръщаща се в постоянен хленч. Както и под тази статия.
Парите са в банките. Факт. Не разбирам какво смешно има в изказването на Борисов, за да плюем тук. Има много неща за които да го виним, но това не е едно от тях.
Как какво смешно има бе? Сменили си хората ламповите телевизори видиш ли и хладилниците Мраз! Тва значи че са богати! Взимат си лихвата и си живеят царски! А за инфлация ББ чувал ли е? Ако не, да пита Цветелина.
Излезе че бащицата ни храни с магистралата "на Лили" все едно Лили я плаща от джоба си тая магистрала а не аз и вие а нас ни мързи.
Прав си, не е смешно.
Не пей ми се
не смей ми се
[quote#80:"emil"]А кое точно е смешното и какво точно го прави "шедьовър"?[/quote]
Смешното, Емиле, е в откровеното неразбиране на ББ за начина, по който функционира икономиката и още по-откровеното му неразбиране на причините, пораждащи високите нива на спестявания.
Същият този човек три години не спря да повтаря във всяко едно свое публично изказване думата "КРИЗА". Във всяка икономика, когато премиерът ти говори не просто за криза, а за КРИЗА, се свива потреблението и се увеличават спестяванията. Един път вкарани в банките, тези пари не излизат и под формата на кредити за фирмите, респективно не влизат в икономиката като инвестиции, защото премиерът и финансовият министър не само говорят за криза, но и впрягат всеки НАП-аджия да събере и последното възможно левче от бизнеса, а това Емиле, влошава инвестиционния климат и свива кредитирането. Същите тези двамата още в началото на мандата си намалиха държавните покупки драстично, а две години и половина по-късно се загрижиха за нивата на потребление. Същият този човек, докарал потреблението до под кривата круша, заедно с финансовия си министър, в началото на седмицата декларира загриженост за високите нива на лихвите по кредитите, а в края на седмицата прави изказвания за това, че ще продават ДЦК на вътрешния пазар и ще плаща външния дълг с вътрешен ресурс, което означава, че ще свият допълнително паричното предлагане - т.е. лихвите по кредитите не само няма да паднат, а вероятно ще скочат още. Ето-това е смешното в изказването на премиера ти слънце.
[quote#88:"gsb"]Дончев, искам да вложиш целия си талант, за да могат бакалиите в Казанлък да назначат по един от 900те съкратени от Арсенал.[/quote]
Това си е твоята изопачена трактовка повлияна от журналистическия цитат. Т.е. "глупакът" премиер все едно ще излезе с призив някакъв към фирмите патриотично да назначават хора.
Ето какво точно казва Бойко:
"Ако ние намерим с Дянков инструмент да накараме по един служител, по един човек да вземат тези фирми, за което да им поемем осигуровки, част от заплата, някакви инструменти, да накараме да стане това изгодно"
Звучи по друг начин, нали? Всичко зависи от прочита и намеренията ти. Ти какво имаш против вместо държавата да плаща помощи за безработни да плаща на фирмите за да назначават хора? Повече полза ли ще има ако за същите държавни пари безработните стоят в кафенетата и чакат да поникнат бананите?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
gbj06554106
Рейтинг: 572 НеутралноЕх, ако имаме друг премиер - и това няма да нужно
takeshi303
Рейтинг: 782 НеутралноПрав, доста хора имат депозити по 20-30 хиляди лева, а реват, че мизерстват.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
cockmeat
Рейтинг: 506 НеутралноТиква, смея се тука и колегите ме гледат и се чудят кво ми стана. Как да им обясня, на моите колеги чужденци каква тъпотия си казал....
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!ARRI
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноФирмите у нас фалират. Няма бизнес. А този ми говори за наемане на работници. Абе тоя в коя държава живее? Явно не в България.
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Хриси
Рейтинг: 1584 ВеселоИзглежда в сряда Слънчо е бил споходен от особено силно вдъхновение да плещи глупости.
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.dragozow
Рейтинг: 804 НеутралноДа наеме ама няма работа и за наетите сега. Просто е спечено и фирмите трудно си вадят разходите, за печалба не говорим. Печелят само монополистите.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари._dan_
Рейтинг: 561 ЛюбопитноБ.Б. продължава с малоумните изказвания - ами ако банките намалят лихвите по депозити и кредити с 5% безработицата пак почти ще изчезне (почти, защото има сигани, които не желаят да работят щом има кой да им дава помощи). И 380 000 хиляди души е официалния брой, реалния е бая повече.
Dehumanizer
Рейтинг: 1391 Неутрално"300 000 са малките и средни фирми в България..."
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»А колко от тях са реално действащи и работещи?
danakoplatec
Рейтинг: 506 НеутралноАбе, хора, тези ли "чудеса" заслужаваме за управляващи! С Лили били плащали кв.м 700 - 800 лв. .. Ти ли ги плащаш бе? С чии пари? Писна ми! Ако имаш едно лесно и апартаментите, и колите ни ще вземеш, говоря за обикновените хора! Изкарай списъка на онези с милионите и милиардите, които си живуркат с лихви, а не да искаш да вземеш парите на хорицата, които са скътали по някой лев за черни дни! И били дали по 800 лв./кв.м земя - това пари ли са бе? Вие тези пари ги имате за щракане с пръсти за една вечер, а изкупувате земята ни по толкова пари! Срамота! И това е премиер! Незабавна оставка на цялото правителство е необходима!
el_komandante
Рейтинг: 450 ЛюбопитноА ако всеки един полицай, прокурор и съдия свършат поне по малко работа (предвид броя им на глава от населението - най-висок в ЕС ), и спрат да взимат рушвети за един месец, България ще бъде страна с нулева престъпност...
След триглавата ламя на власт дойде празноглавата!takeshi303
Рейтинг: 782 НеутралноЗа декември депозитите са нарастнали с 800 милиона лева.
Населението на България държи на депозити в банки рекордните 31,9 млрд. лв., като през декември миналата година те са се увеличили с нови 768 млн. лв. Това показват данни на БНБ.
Депозитите са се увеличавали през цялата 2011 г., но най-много през последното тримесечие. От октомври до декември 2011 г. средствата по влоговете са се увеличили с 1,4 млрд. лв., което е най-големият им ръст в сравнение с останалите тримесечия. Периодът съвпада със засилването на информациите за влошаването на икономическото положение в страните от еврозоната.
За цялата 2011 г. гражданите са спестили 3,9 млрд. лв., което е с 21% повече от спестените през 2010 г. През 2009 г. депозитите са били 2,67 млрд. лв.
Ogiigo
Рейтинг: 1072 НеутралноЕ те това е панацеята на ликвидиране на безработицата! То даже дядо Тошо не беше я открил! Сега вече със сигурност ще я преборим (безработицата)!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.dragozow
Рейтинг: 804 НеутралноЛесно е като друг ще им плаща заплатите, те само лапат ДДС, осигуровки и данъци и даже си помислят да помогнат на бизнеса. Като опреш до администрацията трябва да си вземеш отпуска за да свършиш работа. Ей го сега, що не намалят акциза на горивата? Нафтата е 2,70 лв, 70% от цената ги прибира държавата.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари._dan_
Рейтинг: 561 ВеселоДо коментар [#11] от "el_komandante":
Е, ти пък? Ами то точно полицаите, прокурорите и съдиите нямат интерес да има нулева престъпност.
soave
Рейтинг: 1170 НеутралноПо-добре да спре с това махленско говорене и с тези просташки примери и сравнения, които прави. Отдавна е ясно, че от него държавник и управленец не става, ами поне да млъкне.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
monarchist
Рейтинг: 561 ЛюбопитноИнтересно като ги наемат с какво ще им плащат?
"Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян ВеневИли кво вика - важното е да се работи, плащането не го вълнува.
ARRI
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#12] от "normandy":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Тва не са наши пари. От няколко месеца, мисля, че от септември в наши банки се вливат парите на гърчулята. Теглят си ги от тяхните банки и ги депозират у нас за по-сигурно. А как ще им се изплаща лихвата идея си нямам, понеже кредетирането у нас е свито и лошите кредити нарастват......
Quo Vadis
Рейтинг: 838 Неутрално"Това са жилищата на хората. Да ги убедим, че тези панелни спални, които имат, след някоя друга година вече няма да струват и нула пари. Ако сега започнат да им прилагат тази програма за енергийна ефективност, модернизация, ще им додадат с 30-40 години живот", казва Борисов."
Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?- Ето тук се крие "ключът от магазата " в имотите !!!!
Че след време няма да струва и "нула лева ", но при саниране ще струват "един лев " .
Това че имотите ще вървят надолу в близките 7-10 години е ясно на всеки здравомислещ индивид .
alex052
Рейтинг: 450 НеутралноА коя безработица изчезава г-н Министър Председател?Тази дето е 11% или онази другата от неактивно търсещи работа?
И като го наеме какво точно да го прави?Как да му усигори работа?Вие създадохте ли подходяща среда?Я кажете какви стратегически инвеститори намерихте?
stoqnova
Рейтинг: 229 НеутралноПрост човек-прости сметки!Дали после да им плащаме,или да ги пратим при НЕГО да му поискат сметката?
Vency Mirchev
Рейтинг: 1351 НеутралноПрав е г-н Борисов, ако наеме по един работник- решаваме проблема, но... Ако всяка фирма съкрати по един работник, тогава...какво правим?
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...Владимиров
Рейтинг: 727 НеутралноЕеееех, като едно време с указите на ЦК, нали г-н премиер?
вземи тая греда
Рейтинг: 554 НеутралноХубаво ще назначим нови хора, но кой ще им плаща заплататите ? Може би гусин премиерът ?
Quis custodiet ipsos custodes?wildbalkan
Рейтинг: 450 Неутралнобрей,този найстина е гений,знаех си аз че изпускам нещо
xm...
Рейтинг: 1403 НеутралноНе ми се занимаваше с тези Му простотии, ма не се трае.
Първо - въпросните "спестявания", и то според официалните данни на БНБ, се държат в 85% от масата си само от 15% от вложителите.
Второ - за безработицата и "гениалното" Му решение.
Та, Вожде, щот' у "Винету" го не пише - да те светна, че Мао в края на 50-те беше тръгнал да става Нумеро Уно по производство на чугун. И затова нареди и у секо село селяните иззидаха пещ, с извинение. Където "варяха" чугун, пак с извинение. Накрая го изхвърлили. Всичкия.
Хм ... то туй, за чугуна, май неслучайно ми дойде на ум.
Като Го чуя какви гениални ги ражда главицата Му ...
Stavrogin
Рейтинг: 782 НеутралноЕ, на тва му се вика овче простодушие, тоя не говори като премиер, а като бай Наско от входа на всеки средностатистически панел
Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.Мария
Рейтинг: 1414 НеутралноДо коментар [#3] от "berbenkov":
)
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Бербенков, вложи малко повече чувство
Ах, много ни е тъпичък
премиерът скъпичък.
old27530804
Рейтинг: 782 РазстроеноЯ работете, не се изказвайте неподготвени, после заплатите били ниски.
райничка цветкова
Рейтинг: 672 НеутралноПразна манерка.Език мой,враг мой.
alex052
Рейтинг: 450 НеутралноПо добре да спрат да делят инвеститорите на желани и нежалани а на такива с пари и такива без пари.И да спрат с тази алабалистика и народозаблудология на която вече никой не се хваща.Какво направихте за да привлечете инвестиции в мандата си?Колко инвеститора привлякохте?Строят ли се нови заводи и предприятия?Защо не се строят?
Мишето_66
Рейтинг: 719 НеутралноОтивам да си боядисам косата.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1036 ЛюбопитноПървоначално заглавието не беше ли:
The Man Who Mistook His Wife for a Hat“Премиерът: Ако всяка малка или средна фирма наеме по един човек, безработицата изчезва”
Означава ли това, че ГЕРБ/Борисов гледат на всяка една домакиня, като... хм, извършваща “стопанска” дейност?
Georgi Yordanov
Рейтинг: 842 Неутралнотия заседания на МС ми приличат на раздумка в пивницата ...
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!Bicho Raro
Рейтинг: 1420 Неутрално[quote#0:"Бойко Борисов"]ако всяка малка или средна фирма наеме по един безработен, проблемът с безработицата може да бъде решен.[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannА дали всяка малка и средна фирма има нужда от допълнителен човек и дали може да му плаща заплата, Бойко? То, ако така ставаше, както ги плещиш ти, досега България да е задминала всички държави и да е станала първата икономика в света.
aron25
Рейтинг: 1391 Весело[quote#29:"mimi_pmi"]Ах, много ни е тъпичък
)))
премиерът скъпичък.[/quote]
Надявам се, нямате магазин за евентуална "проверка" от тълпа облечени с маски "б".формирования на властта
Мария
Рейтинг: 1414 Весело[quote#4:"cockmeat"]Как да им обясня, на моите колеги чужденци каква тъпотия си казал.... [/quote]
)
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Има един стар руски лаф по този повод: "Это не переводится".
Reveal
Рейтинг: 838 ЛюбопитноИ той не е на мода. Има нещо антизападно в него. Да си против небостъргачите и зелената енергия е присъщо на
"Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния градтирани и терористи. Като хора дразнещи се от вида на Дубай например щом говори и за морето и туризма. Довечера в
панорама пак ще говори за мизерийно спестяване и Беля Не, а не за по-ефективен труд. Не, не е на мода.
Bicho Raro
Рейтинг: 1420 Гневно[quote#3:"berbenkov"]Много ни е тъп
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mannпремиерът ни
скъп!!![/quote]
Как ти,
с тоя мозък
като зрънце,
си позволяваш
да се подиграваш
с Премиера - Слънце?
ivanalex2
Рейтинг: 506 НеутралноТова сериозна статия ли е - или просто майтап?
aron25
Рейтинг: 1391 Весело[quote#28:"Stavrogin"]бай Наско от входа на всеки средностатистически панел[/quote]
))))
Бай ти Наско е къде, къде по-интелигентен
izabell
Рейтинг: 1375 НеутралноБорисов добра идейка,кой ти я пошушна.Браво.САМО ЧЕ НА МЕН МИ ХАРЕСВА ДА СЕ ЗАНИМАВАМ С ПОЛИТИКА.
aron25
Рейтинг: 1391 Весело[quote#40:"VеnRus 2008"]Как ти,
с тоя мозък
като зрънце,
си позволяваш
да се подиграваш
с Премиера - Слънце? [/quote]
Ето, това вече е друго! За Вас, уважаема в доноса непременно ще подчертая колко сте "предана и всеотдайна" на линията към светлото Бойково бъдеще!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
BIG AL
Рейтинг: 1391 Весело"С Лили сме платили нивата по 700-800 лева квадратния метър, хайде парите в банката и всеки месец лихвичка – колкото, толкова. И като го питаш на улицата как се чувства, той вика – зле се чувствам, беден съм...
))))
))))
))) заедно стават 11,5 млн. влога ...
)) .............................
) С тях ли са 'богати" домакините ???
)
))
BIG AL...............
Рапоне , от 12, 3 милиона влогове , около 75 % - 9,3 от тях са До -1000 лева..Огромна сума ..":::
Още 2, 2 милиона влога са до - 10 000лева :
336 000 влога са - до 20 000лева...'Богати хора :
..................................................
САМО около 139 000 влога са НАД 20 000лева !!!!
При това в тях влизат , като :"домакински"- незнайно защо , включени от БНБ - и тези влогове ма партии, фондации, футболни , отбори , нестопански сдружения .......
....................
Лихвата ,Боко, на 5000лева - годишната е около 300-350 лева или по 30лева на месец ..
Богати са ,Боко, такива , като теб - криминални , номеклатурата на БКП-бившата , цветита , златевци и сие ..
ТЕ са БОГАТИ - с нашите пари , Рапоне ..
СВИХА мангизите на цяла една държава :
lol
Рейтинг: 1391 НеутралноАко всяко домакинство приеме по един бездомен, ще се реши проблема със скитниците.
Баси, почвам да прихващам от акъла на слънцета, като му чета писнанията, наистина е дар божи...
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1036 Неутрално[quote#41:"ivanalex2"]Това сериозна статия ли е - или просто майтап? [/quote]
The Man Who Mistook His Wife for a HatВикат, тоа “майтап”, го гласели за още 2-3 мандата.
caliostro
Рейтинг: 497 Разстроенохубаво би било след подобни текстове да се изказват и психиатри за да може да разбереме докъде са стигнали нещата.
jerry68
Рейтинг: 450 НеутралноАма какви хора ни управляват, толкова тъпотия и простотия на едно място не може да се намери даже и в най пропадналата селска пивница. Продължавам да се чудя, какви хора се кефят и гласуват за тая карикатура.
bobix
Рейтинг: 766 НеутралноХм за премиера две мнения няма. Мен ме притеснява, че в случая излиза по-умен от коментиралите отдолу. Особено онзи елитен пич дето не можел да обясни на чужденците.. Ми по-добре да не обяснява, защото ако не са кухи лейки като него или няма да се засмеят (от уважение) или ще се смеят на него. За всеки прохождащ икономист е ясно, че малкия и среден бизнес създава бързо работни места, но и бързо ги съкращава. Той е мотора на пазарната икономика! А политиката на Дянков е насочена именно към него. Аз самия съкратих един човек като ми вдигнаха осигуровките, появи се синя зона навсякъде около мен, нагърбиха ме с допълнителна отчетност и такси... Та останах втрещен, че най-накрая видях проблясък на разум във власт имащите. Е, после се втрещих от коментарите, които са си винаги "анти" независимо казаното дали е добро или не е. За направено - няма да говоря.
Ето и малко инфо отново:"В цяла Австрия има около 450 000 фирми. Повече от 103 000 или около една четвърт от тях са във Виена. 41 000 от тях имат по повече от един служител. 31 000 или 43 процента от виенските фирми имат по един служител. Община Виена особено много подкрепя и насърчава малки и средни фирми. Около 30 000 виенски фирми работят в сферата на търговията. Около 20 000 фирми произвеждат високотехнологични продукти и дават работа на повече от 150 000 служители. Това представлява ръст от 33 процента от 1998 г. насам... "
И източника: http://www.wieninternational.at/en/node/3481
redguy
Рейтинг: 951 НеутралноОчаквам ББ да разреши проблема със замърсяването на въздуха като закрепи огромни балони на комините на предприятията, които да се пълнят с вредните емисии, а като се напълнят, се отвързват и като балони с топъл въздух ще отлетят в космоса
gsb
Рейтинг: 672 НеутралноБухахахахаааа ще се задуша от смях. Е не, просто няма такъв скеч
veragena
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#49] от "caliostro":
++++++++++++++
xm...
Рейтинг: 1403 НеутралноЯааа, за какво било цялата тази рап'та с публикуването на "размислите и страстите" премиерски!
Демидж контрол, бе! !Чисто и просто като къпан милиционер!
Защото днес НСИ публикува, а няма как да ги шатнат, следното:
...Безработицата в България продължава да пълзи нагоре.
За четвъртото тримесечие на 2011 година без работа са били 381 хил. души, което прави 11,4 на сто от работната сила.
В сравнение с последните три месеца на 2010 г. безработицата се покачва с 0,2 процентни пункта, докато спрямо третото тримесечие на 2011 г. увеличението му е с 1,2%.
Данните са предварителни, като окончателните се очакват на 21 февруари...
Та така.
Гогич
Рейтинг: 1269 НеутралноБоко да не е объркал Министерски съвет с площада пред банята?
BIG AL
Рейтинг: 1391 ВеселоА пък и нивичките , Боко , ти НЕ си ги връщал на хората..По това време , ти си пазеше членската книжка на БКП и си се въртял около любен гоцев, за да може така , леко , покрай ИПОН и СИК - мафията - да позабогатееш, без акъл да имаш ..
))
))))
BIG ALИ за да можеш сега и днес , със широки шепи , да ни раздаваш "акъл", "съвети", държава да управляваш , по 'законите" на СИК - партия да имаш и ...всички да ти се "възхищаваме" и ръкопляскаме ..
Вени Г.
Рейтинг: 1103 Любопитно[quote#49:"caliostro"]хубаво би било след подобни текстове да се изказват и психиатри за да може да разбереме докъде са стигнали нещата. [/quote]
Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън ЧърчилСъщо и да кажат - наскоро ли полудя, или като го избирахме, си беше луд?
Вени Г.
Рейтинг: 1103 Весело[quote#56:"Гогич"]Боко да не е объркал Министерски съвет с площада пред банята? [/quote]
Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън ЧърчилНе с площада пред банята, беее, а с Фейсбук!
Нали преди време рече, че като бил млад, площадът пред банята бил техният фейсбук - ходели да се видят, да се чуят, да си кажат, да се отъркат
emil
Рейтинг: 4035 НеутралноЗа панелките и за санирането е абсолютно прав. Има пари готови за отпускане от Европа, но се иска народ който малко да се напъне и да ги вземе. Хем ще ни излезе санирането почти безплатно, хем ще падне разходът на ток. Ама за това се иска пипе и малко инвестиране на усилия.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Хайде да видим колко кооперации ще се организират за това саниране защото един българин важи повече от един японец, ама трима японци струват повече от трима българи. Единаци сме!
Bicho Raro
Рейтинг: 1420 Весело[quote#47:"lol"]Ако всяко домакинство приеме по един бездомен, ще се реши проблема със скитниците.[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannАко всеки българин започне да храни и да се грижи за по един циганин, ще се реши циганския проблем...
shileto
Рейтинг: 1114 НеутралноДо коментар [#4] от "cockmeat": Ами лесно ще те разберат стига да им обясниш защо се правиш на умен тук през работно време та се чудят чужденците
Dorian Gray
Рейтинг: 837 ВеселоДо коментар [#60] от "emil":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Абе като прочете човек, па като вземе да помисли, току виж разбрал, че май и за много други работи е прав
Само дето често пропускаме момента с мисленето,и минаваме към момента с плюенето
alexn
Рейтинг: 8 НеутралноАко не направим нещо скоро и ние ще почнем да мислим като него. Нещата в България са толкова абсурдни имам чувството че живеем в "лудница" където главния лекар е Б.Б. И вече не е смешно.
mailer_deamon
Рейтинг: 506 НеутралноЧудя се дали да се присмея на ББ за откровените глупости или да се ядосам на арогантността, с която ги е казал.
"Невежеството е сила!" - Джордж Оруелwreck
Рейтинг: 1004 Неутрално"Около 300 000 са малките и средни фирми в България, така че ако всяка от тях наеме по един безработен, проблемът с безработицата може да бъде решен"
You should never underestimate the predictability of stupidity .----------------
Боко, кво ще кажеш, ако до всяко добро същество турнем и по един милиционер, тогава съвсем ще се оправим.
gsb
Рейтинг: 672 НеутралноДневник, моля публикувайте цялото изказване. Искам да си го свяла в PDF и да си го пазя. Просто е шедьовър. Има го в Invrestor.bg по-подробно но пак не знам дали е цялото. ГОЛЕМ! Велик е тоя човек ей!
mailer_deamon
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#67] от "gsb":
"Невежеството е сила!" - Джордж ОруелТочка 45
Проект на Постановление за приемане на Правилник за състава на Националния архивен съвет и реда за неговата работа
БОЙКО БОРИСОВ: Внася заместник министър-председателят и министър на финансите.
СИМЕОН ДЯНКОВ: Тук са някои малки административни промени за съгласуване с по-нови европейски директиви. Предлагам да го приемем.
Аз ще използвам времето да спомена една друга тема, по която всъщност днес излязоха последните резултати за 2011 година и може би съвместно с Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, Министерство на труда и социалната политика, може би при Вас, господин министър-председател, е необходимо малко да помислим по нея. Тя е следната: за 2011 година българското население е спестило почти 4 млрд. лева, като само за месец декември, само за един месец, са спестени от домакинства (това е извън бизнеса) 768 млн. лв., така че в 2011 г. всъщност в сравнение с последните десет години спестяванията в България са на рекордно ниво. В сравнение с предишни години спестяванията са били от рода на 2,5 милиарда до 3 милиарда лева, като в последните шест месеца рязко се е увеличило това спестяване. В същото време намаляват и задълженията на домакинствата. В същото време се забелязва и процес, в който предишни заеми се изплащат по-бързо, отколкото са били сроковете. С други думи, от тези данни – това вече е втора година, 2010 година беше предишната рекордна година за спестяванията – изглежда, че в населението всъщност има доста голям финансов ресурс. Пак казвам: рекорд – по-големи спестявания от 2005, 2006, 2007, 2008 години.
Въпросът е какво става. Ние индиректно имаме такива данни, защото ние запазихме ниските данъци. Другите държави ги увеличиха, така че очакваме част от тези неувеличени данъци да остават в домакинствата и следователно те да имат някакви спестявания. Но тук въпросът е по какъв начин с някакви по-активни социални политики или икономически политики да можем да работим с този доста голям ресурс, който влиза в банките, а не се използва за развитие на бизнеса, за покупателна способност. Просто го изтъквам като една аномалия. Проверявали сме и в други държави да не е така, в други държави да има подобен ефект, защото по време на начало на криза икономически има такъв ефект. Хората се уплашват от кризата и започват да спестяват за по-лоши времена. Но имайки предвид, че икономиката вече, макар и на малки, но все пак е на плюсове в 2010 и 2011 година, редно е може би да направим някакъв анализ по какъв начин този увеличаващ се ресурс може да се използва по-добре за по-добри доходи на населението.
БОЙКО БОРИСОВ: То е лесно обяснимо. Имаме ли данни като влогове на колко хора са те?
СИМЕОН ДЯНКОВ: Това беше миналата година, когато пак излязоха тези данни. Първите, може би по-цинични тогава коментари бяха: това са много малка част от населението и следователно някои хора стават по-богати. Но това не е общо явление. За по-миналата 2010 година работихме заедно с Националния статистически институт и донякъде с БНБ – данните, които могат да ни покажат, и, разбира се, не са конфиденциални – и за 2010 година се установи, че всъщност това е доста голяма част от населението. Тогава беше някъде около 55-60% от домакинствата, в смисъл, не е някаква много малка, богата част от населението.
БОЙКО БОРИСОВ: Това са 100, 200, 500, примерно, 1000 души с влогове с по 5, 10, 20 милиона, или са хиляди, хиляди хора с влогове от 50,100, 150, 200 хиляди?
СИМЕОН ДЯНКОВ: Отговорът е, че такава статистика се оказа, че БНБ също не може да предостави, защото някои домакинства са с повече влогове, така че не можем да кажем домакинство-влог. Но като влогове знаем, че това са някъде от рода на 600 до 800 хиляди влогове, в смисъл, не са 50 000 или 100 000. Доста голям брой влогове на семейство са – около 800 000 семейства изглежда са, по данни.
БОЙКО БОРИСОВ: Обяснението, на първо четене, за мене е, че банковата ни система от всички стрес тестове и това, което има, е стабилна. Доверието в нея е голямо и всеки, който продаде къща, вила, нива, а да не говорим, че сега стотици милиони даваме за отчуждителни процедури по магистрали, всъщност ние много хора направихме богати – пречиствателни станции, жп линии, субсидиите в земеделието са огромни пари. С една дума, банката, веднъж, е стабилна институция, второ, лихвите са големи. В началото на кризата това е сигурност, в края на кризата това вече е мързел. Свикваш, всеки месец отиваш и си взимаш лихвичката и колкото – толкова. Майката, голямата сума, си седи в банката. Но в същото време, когато попиташ тези хора навън, те казват: Бедни сме, ужасно мизерстваме. А в същото време имат влог от 100, 200 или 50, 40, 30 хиляди лева. Така че, донякъде високите лихви, лихварството е точната дума, това е най-мързеливото нещо, то е най-непродуктивното.
Освен това, да се върнем назад като потребление. През 1990 година, след промените, всички разполагаха – огромната част, огромният процент, 90-95% от населението разполагаха с руска и стара домакинска техника, стара дограма, стари кухни. Какво се случи като потребление?
Първо, домакините масово подмениха кухните. Хиляди, хиляди кухненски обзавеждания. След това – старите дивани бяха подменени с нови гарнитури. Погледнете приятели, близки и ще видите, че това е навсякъде. Това е огромно потребление, Дянков, защото всички отиват и плаща с ДДС.
След това беше подменена т. нар. бяла техника. Вижте си приятелите или познатите дали някой има още хладилник „Мраз”. Сигурно има тук-там, но всички подмениха с нови хладилници, нови печки, микровълнови, абсорбатори… Поне аз съм го правил няколко пъти това упражнение. Това е също огромно потребление. И примерно чакаш по два, три, четири месеца да ти направят кухня, защото има голямо търсене. След това смениха телевизорите – ламповите и т. н. Сега е на плазма. След това – видеото. Сега DVD и всичко, което излезе. Другото – алуминиевите дограми. Почти всички смениха дървените с алуминиеви дограми, стъклопакети и т. н. Автомобилите смениха. Да, ще кажете – ама докараха втора, трета ръка… Да, но пак това е оборот – даваш пари, автокъщи, еди какво си и се върти. Всичките тези процеси сега в средностатистическо, Дянков, семейство, ако възложиш, ще ти кажат, че телевизорите са им сменени, перални, миялни, хладилници и печки са им добри, дограмата – сменена, гарнитурата – сменена, и да напъва жената да прави ремонти той вика – чакай сега, криза е, нали виждаш, имаме сто хиляди, продадохме нивата на баба или минава магистралата на Лили оттам, платиха ни сега парите – я да си седят на лихва – 500-1000 лева, но отгоре ти идват и толкоз. Това са обективни и субективни процеси. Субективните са, че не им се работи, не им се инвестира, не им се носи риск на хората, когато има една гарантирана сигурност.
Не на последно място вината е и в нас. Ако имаме, примерно разкриването на фирма сега е бързо – намалихме от 5000 на 2 лева, сиреч, ако още дадем възможност с някакви инициативи, аз искам тук да помислите върху тази тема. Около 300 хиляди са малките и средни фирми в България, приблизително по статистика. Един човек всяка фирма да осигури, с безработицата какво ще се случи – 340 хиляди. С една дума, ако Трайков, Дянков и всеки, който може да помогне с някакви идеи… Ако ние намерим с Дянков инструмент да накараме по един служител, по един човек да вземат тези фирми, за което да им поемем осигуровки, част от заплата, някакви инструменти, да накараме да стане това изгодно. Има фирми – масовите са 10-15-20 служители, още един да вземат.
Дончев, тук искам да проявиш целия си талант, ако намерим такъв инструмент. Освен това, сега приехме решение от парите, които остават по остатъчни фондове, да отиват за младежката заетост. Макар че тук, примерно, холандският премиер казва – ние имаме най-добрите резултати не за друго, а защото до 27 години казваме, че не правим никакви социални плащания към лице. Защото то е младо, здраво, право – или да учи, или да работи. Край, за такъв човек. И казва, че нямат проблеми с това.
Разбира се ние не можем това го кажем, но ако намерим такъв инструмент така да ангажираме бизнеса, тогава вече и много въпроси ще бъдат решени със заетостта. И постепенно да накараме хората да бъдат по-инициативни в бизнеса. Да предложим варианти, да предложим такива бизнеси. Като най-важното, най-бързо и реално, което може да се случи, това е енергийната ефективност. Това са жилищата на хората. Да ги убедим, че тези панелни спални, които имат, след някоя друга година вече няма да струват и нула пари. Ако сега започнат да им прилагат тази програма за енергийна ефективност, модернизация, ще им додадат с 30-40 години живот. Е, значи този имот, който имаш сега, след 5 или 10 години ще стане опасен за теб. И ако вместо да си държиш парите в банката, с тази програма, Лили Павлова, която имаме при теб, ако можем, трябва да убедим хората да си направят енергийно ефективни жилища, те всяка година ще печелят повече от лихвите от тези пари.
Просто това трябва да стигне до съзнанието на всяка една домакиня. Мъжете, надали ще се засилим да правим подобно нещо. Но ако до всяка домакиня достигне това, българските семейства така са структурирани, че тези неща се решават от жените, до тях трябва да достигнем с всякакви програми. Ако искате – през фризьорски салони, чрез брошури. Там отиват, там говорят, там най-много си приказват. И когато едната дойде и каже – аз вече плащам с 30% по-малко парно, у нас е топло, едвам работи радиаторът понеже е добре импрегнирано, много съм доволна, другата отиде и каже – чакай сега, защо да не направя и аз така, само тя ли да е доволна – и аз да съм доволна. Тогава ще видите, че ще стане и модерно и самите пък комплекси ще придобият друг вид, защото това автоматично означава отвън замазки, по-свеж, по-красив вид. Това трябва да стигне до населението.
Затова, Дянков, цифрите са такива, защото е подтисната инициативността. Лесен начин за изкарване на пари. С Лили сме платили нивата по 700-800 лева квадратния метър, хайде парите в банката и всеки месец лихвичка – колкото, толкова. И като го питаш на улицата как се чувства, той вика – зле се чувствам, беден съм. А в същото време, ако видите средно статистически, ние сме сигурно на първите места в Европа по брой на собствени жилища, по брой на собствени вили, по брой на собствени моторни превозни средства или каквото и да било. От една страна сме най-бедните, но ако дадем реалните данни – сигурно няма да е така.
Bicho Raro
Рейтинг: 1420 Разстроено[quote#49:"caliostro"]хубаво би било след подобни текстове да се изказват и психиатри за да може да разбереме докъде са стигнали нещата.[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannСигурен ли си, че наистина искаш да знаеш?
bobix
Рейтинг: 766 Неутрално[quote#63:"Dorian Gray"]Само дето често пропускаме момента с мисленето,и минаваме към момента с плюенето [/quote]
+++
emil
Рейтинг: 4035 НеутралноДо коментар [#63] от "Dorian Gray":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ![quote#63:"Dorian Gray"]току виж разбрал, че май и за много други работи е прав [/quote]
Така е. Смеят му се защото това което казва не им отърва. Сигурно ако им извади някакви таблици и говори на неразбираем език ще го носят на ръце. Както е казано, никой не е станал пророк в собствения си град.
Иначе нещата които е казал са абсолютно верни. Безинициативни сме и сме свикнали само да мърморим и да се оплакваме за да не ни завиди съседа. За толкова години комунягите скопиха народа откъм инициативност, а каквото остана го доубиха рекетьорите, бандюгите и банките. Как да вземеш кредит с непосилна лихва и да го връщаш като трябва да се изръсваш на рекетьори и чиновници. И затова народът си кюта - друг да носи риска, а пък аз си имам едни парици в банката.
Дано да се справят с рекета и корупцията за да почне да усеща народът ползата от това да се създават неща. Там е пробемът.
Bicho Raro
Рейтинг: 1420 Неутрално[quote#66:"wreck"]ако до всяко добро същество турнем и по един милиционер, тогава съвсем ще се оправим.[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannНямаме толкова добри същества...
Гогич
Рейтинг: 1269 НеутралноДо коментар [#60] от "emil":
Схемата за саниране няма да проработи - в това съм съгласен. Но не само манталитета е виновен, а и създадените правила. Ако се опростят правилата и се махнат посредниците, може и нещо да стане.
khaleesi
Рейтинг: 561 Неутрално700-800 лева квадратния метър ??? Това да не е в Манхатън ?
Гогич
Рейтинг: 1269 Любопитно[quote#71:"emil"]Как да вземеш кредит с непосилна лихва и да го връщаш като трябва да се изръсваш на рекетьори и чиновници.[/quote]
Знаеш ли в схемата за саниране задължително участва банка?
teridan
Рейтинг: 882 НеутралноГосподи, прибери си вересиите! Това е поредния премиерски "принос" в икономическата наука. Развитие на икономиката, чрез икономическа активност на домакините и брошури във фризьорските салони.
khaleesi
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#75] от "Гогич":
Знаеш ли, че не само участва банка, ами и то е оценено на 10 000 лева. Реалната му цена обаче никога няма как да е над 5 000 лева - за панелен апартамент. Та аз отдавна се чудя останалите 5 000 лева в чии джоб пак ще потънат...
Гогич
Рейтинг: 1269 НеутралноДо коментар [#77] от "khaleesi":
Не съм се интересувал, защото само като видях как е изработена схемата, видях, че е неработеща. Ще има няколко показни блока и дотам. Но ако е така, както казвате схемата става направо обречена.
khaleesi
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#78] от "Гогич":
Аз пък смятам, че точно заради възможността да приберат от всяко панелно апартаментче по 5000 лева , ще натискат с всички сили да осъществяват тази идея, която сама по себе си не е чак лоша.
emil
Рейтинг: 4035 НеутралноДо коментар [#67] от "gsb":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!До коментар [#68] от "mailer_deamon":
[quote#67:"gsb"]Искам да си го свяла в PDF и да си го пазя. Просто е шедьовър.[/quote]
А кое точно е смешното и какво точно го прави "шедьовър"? Добре че колегата под теб е постнал текста та човек сам да прецени, а не на базата на журналистически подборки.
Колкото повече чета и слушам този (съгласен съм) простоват човек толкова повече се убеждавам че никак не е прост! За първи път имаме премиер, който не само има поглед върху всичко каквото става в държавата, но всъщност и вниква и разбира материята. Сигурно предпочитаме да имаме някой премиер който говори с кухи и неразбираеми фрази и претендира че е наясно, а в същото време гледа с празен поглед докато съветниците му се изказват и си протяга краката под масата.
Прочетете текста внимателно!
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1036 Неутрално[quote#64:"alexn"]Нещата в България са толкова абсурдни имам чувството че живеем в "лудница" където главния лекар е Б.Б. И вече не е смешно.[/quote]
The Man Who Mistook His Wife for a HatНаскоро колеги вербализираха подозрението, че самият г-н Борисов е луд.
Съмнение, което аз не подкрепям, защото смятам, че зад всеки, уж случайно, изтърван лаф, стои мозъчният тръст на ГЕРБ, който целенасочено се опитва да зомбира електората окончателно.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1036 Неутрално[quote#72:"VеnRus 2008"]Нямаме толкова добри същества... [/quote]


The Man Who Mistook His Wife for a HatDorian Gray
Рейтинг: 837 ЛюбопитноДо коментар [#75] от "Гогич":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Не знам какво се има предвид саниране, но външната изолация на нашия блок струваше 800 лв на семейство. Платихме си на бригадата която ни облицова и никаква банка не се намеси. Температурата сега е с поне 5 градуса по-висока през зимата. Безценно.
Гогич
Рейтинг: 1269 НеутралноДо коментар [#79] от "khaleesi":
Идеята е добра сама по себе си, схемата е неработеща. Ако при тази схема се санират дори 1 процент от блоковете, ще е грандиозен успех
И насила хубост не става.
Gopeто
Рейтинг: 1670 НеутралноДо коментар [#2] от "normandy":Ако имаш 20-30000 депозит, каква лихва се взима на месец? И ако имаш този депозит, дохода ти е 300 лв . - това охолен живот ли е?
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровГогич
Рейтинг: 1269 НеутралноДо коментар [#83] от "Dorian Gray":
Така постъпват и ще постъпят и доста други.
Gopeто
Рейтинг: 1670 НеутралноВъпроса е кои домикини премиера взима за двигател? Тези, които гледат по-цял ден турски и латиносапунки, или тези, които гледат теливизия от време на време, когато не са на работа?
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровgsb
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#80] от "emil":
Абе човек, ти сериозно ли говориш? Премиера ми говори как всички си били подменили ламповите телевизори а и кухни имат видиш ли, не ги е срам! Че и тоалетни вътре, буржоата му с буржоа! Това е огромно потребление. Как не са се сетили да начислят ДДС на тоалетните , Дянков!
Дончев, искам да вложиш целия си талант, за да могат бакалиите в Казанлък да назначат по един от 900те съкратени от Арсенал. Какво ще се случи с безработицата? Ще изчезне. Ами да! Мързи ги и си взимат лихвите от парите дето ги взеха от магистралата на Лили а се оплакват, и винетки не купуват. Ма как не ги е срам
dosetliv
Рейтинг: 1512 ЛюбопитноТука не е съвсем ясно:
"С Лили сме платили нивата по 700-800 лева квадратния метър, хайде парите в банката и всеки месец лихвичка – колкото, толкова."
Има няколко възможни предположения:
1. Бойко и Лили са платили за нива по 700-800 лв квадрата. Лирическият герой - продавач е турил парите в банка за лихви.
2. Лирическият герой и Лили са платили на бат' Бойко по 700-800 лева за нива, а той е турил парите в банка.
3. Лирическият герой и Лили са платили по 700-800 лева за нива и:
а) откраднали са парите обратно и са ги турили в банка
б) нивата им плаща лихва, като всеки месец праща парите в банка
outside
Рейтинг: 727 ЛюбопитноЧета, чета, пак чета и просто не мога да повярвам.
Възможно ли този човек да е толкова т%п.
Това сигурно се лекува, но все пак начело на държавата седи човек, който явно няма никаква идея за какво става въпрос в страната.
плащали по 800 лв на кв. м - това е една много добра цена и аз искам да знам той излъга или наистина е плащал 800 лв за квадрат?
Dorian Gray
Рейтинг: 837 ЛюбопитноДо коментар [#86] от "Гогич":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Радвам се за което. Проблемът е от онези, на които им фучат прозорците, бъхтят здраво калорифера, и после плюят по държавата щото им били високи сметките за тока...
Нали, без да ме разбират хората погрешно, ЕРП-тата си имат много трески за дялане. Говорим за неоснованата критика към правителство и държава като цяло, превръщаща се в постоянен хленч. Както и под тази статия.
Парите са в банките. Факт. Не разбирам какво смешно има в изказването на Борисов, за да плюем тук. Има много неща за които да го виним, но това не е едно от тях.
gsb
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#90] от "outside":
Не се лекува брад'чет! За цял живот е
gsb
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#91] от "Dorian Gray":
Как какво смешно има бе? Сменили си хората ламповите телевизори видиш ли и хладилниците Мраз! Тва значи че са богати! Взимат си лихвата и си живеят царски! А за инфлация ББ чувал ли е? Ако не, да пита Цветелина.
Излезе че бащицата ни храни с магистралата "на Лили" все едно Лили я плаща от джоба си тая магистрала а не аз и вие а нас ни мързи.
Прав си, не е смешно.
Не пей ми се
не смей ми се
mailer_deamon
Рейтинг: 506 Неутрално[quote#80:"emil"]А кое точно е смешното и какво точно го прави "шедьовър"?[/quote]
"Невежеството е сила!" - Джордж ОруелСмешното, Емиле, е в откровеното неразбиране на ББ за начина, по който функционира икономиката и още по-откровеното му неразбиране на причините, пораждащи високите нива на спестявания.
Същият този човек три години не спря да повтаря във всяко едно свое публично изказване думата "КРИЗА". Във всяка икономика, когато премиерът ти говори не просто за криза, а за КРИЗА, се свива потреблението и се увеличават спестяванията. Един път вкарани в банките, тези пари не излизат и под формата на кредити за фирмите, респективно не влизат в икономиката като инвестиции, защото премиерът и финансовият министър не само говорят за криза, но и впрягат всеки НАП-аджия да събере и последното възможно левче от бизнеса, а това Емиле, влошава инвестиционния климат и свива кредитирането. Същите тези двамата още в началото на мандата си намалиха държавните покупки драстично, а две години и половина по-късно се загрижиха за нивата на потребление. Същият този човек, докарал потреблението до под кривата круша, заедно с финансовия си министър, в началото на седмицата декларира загриженост за високите нива на лихвите по кредитите, а в края на седмицата прави изказвания за това, че ще продават ДЦК на вътрешния пазар и ще плаща външния дълг с вътрешен ресурс, което означава, че ще свият допълнително паричното предлагане - т.е. лихвите по кредитите не само няма да паднат, а вероятно ще скочат още. Ето-това е смешното в изказването на премиера ти слънце.
dtpopov
Рейтинг: 229 НеутралноИ от къде пари за да наеме поне по един безработен?
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
gsb
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#95] от "dtpopov":
Е как от къде бе? От спестяванията! Вместо да ги държи в банката за лихва, може да плаща на един безработен
emil
Рейтинг: 4035 НеутралноДо коментар [#88] от "gsb":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ![quote#88:"gsb"]Дончев, искам да вложиш целия си талант, за да могат бакалиите в Казанлък да назначат по един от 900те съкратени от Арсенал.[/quote]
Това си е твоята изопачена трактовка повлияна от журналистическия цитат. Т.е. "глупакът" премиер все едно ще излезе с призив някакъв към фирмите патриотично да назначават хора.
Ето какво точно казва Бойко:
"Ако ние намерим с Дянков инструмент да накараме по един служител, по един човек да вземат тези фирми, за което да им поемем осигуровки, част от заплата, някакви инструменти, да накараме да стане това изгодно"
Звучи по друг начин, нали? Всичко зависи от прочита и намеренията ти. Ти какво имаш против вместо държавата да плаща помощи за безработни да плаща на фирмите за да назначават хора? Повече полза ли ще има ако за същите държавни пари безработните стоят в кафенетата и чакат да поникнат бананите?
HAGBARD
Рейтинг: 561 НеутралноАха, с фризьорката ми всеки път обсъждаме енергийната ефективност и въобще проблемите на енергетиката.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.