БСП: Кой сега е на мястото на Емел Етем и ще си подаде ли оставката

БСП: Кой сега е на мястото на Емел Етем и ще си подаде ли оставката

© Георги Кожухаров



Кой е на мястото на вицепремиера и министър на държавната политика при бедствия и аварии Емел Етем в момента и трябва ли да си подаде оставката. Това попитаха на пресконференция в парламента депутатите от БСП Петър Курумбашев и Антон Кутев по повод наводнението в хасковското село Бисер


Те извадиха декларация на ГЕРБ от юни 2007 г. заради наводненията тогава в областите Пловдив
и Пазарджик, озаглавена "Престъпното бездействие на министър Емел Етем удави цели райони". В нея се иска министър Етем да отговори "защо, след като още през 2005 г. е настоявано да се създаде работна група и планово задание за обследване на проблемите и причините за наводненията от лятото на същата година, все още нищо не е направено".


Петър Курумбашев отбеляза, че въпреки че при наводненията през 2007 г. не е имало човешки жертви, от ГЕРБ са поискали оставката на министър Етем, а днес реакцията на управляващите е повече от минорна. "Очевидно в България правителствата се сменят, задават се едни и същи въпроси през 2005 и 2007 г., но когато тези същите хора станат управляващи - тези въпроси отново могат да бъдат зададени със същата сила и оказва се - нямат отговори. Ако ме попитате докога така, ще ви кажа - до следващото наводнение", коментира депутатът.


"Въпросът сега е: Кой днес е на мястото на Емел Етем?", попита Антон Кутев и напомни, че вицепремиерът и вътрешен министър Цветан Цветанов отговаря на този въпрос с "Гражданска защита". Затова сега ние питаме кога ГЕРБ ще поиска оставката на Цветан Цветанов, както поиска оставката на Емел Етем, обобщи той.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (64)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на galina_blanca
    galina_blanca
    Рейтинг: 409 Неутрално

    БСП адвокати ли и се явяват?

  2. 2 Профил на Weingro
    Weingro
    Рейтинг: 889 Гневно

    (Изобщо не съм привърженик на ББ и ЦвЦв, но)

    на кои места е била БСП от 44-та насам и кога ТФ си е подавала оставката?!?!?!?!

  3. 3 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Не, че Ебем Хептен си подаде оставката, когато ставаха гафове...
    Обаче, не може да се отрече, че са прави да отбелязват, че отговорността се размива между институции, министерства, общини, хора, агенции и прочие. А хората си умряха и виновен няма да има.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  4. 4 Профил на koshmei
    koshmei
    Рейтинг: 466 Гневно

    Престанете да политизирате трагедията на хората бе, гниди!
    Помислете как да помогнете!
    Всичките сте еднакви!

    http://www.youtube.com/watch?v=FTt1MyXCfzs мултак до мултак
  5. 5 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Тя пък Емел Етем все едно си подаде оставката...

    Цоциалистите пак погрешната струна дърпат...матриала може да е прост, ама трудно може да бъде убеден че Емел Етем беше нещо различно от касичка на ДПС за източване на държавата.

    Иначе по изказването на цоциалистите излиза, че Министър на бедствията съществува само за да има бушон който да изгърми в случай на бедствие.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  6. 6 Профил на redrock
    redrock
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Абе смешни комунета, Емел Етем толкова се "грижеше" за бедствията и авариите, че през зимата ходеше на топлите екзотични острови докато магистралите в България, доколкото ги имаше, се превръщаха в ледени пързалки, а да не ви напомням за Батко и Братко дето източиха милиони чрез АПИ и не знам съдебните дела кога ще им видим края след като и т.н. съдебна система е все още под ваш задкулисен контрол до следващия избор на ВСС през есента на тази година. Арогантна сган сте!

  7. 7 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    точно тия хомосексуални човечета ли квичат за оставки?

    след като те оставиха всичките тези проблеми от нехайство, откровена некадърност и явни кражби?!?

    едва ли ще посрещнем 2020 г. мирна и спокойна, заради причинените щети от Сергишев, Доган, Царъ и мазното Гоце...

    РЕФОРМИ !
  8. 8 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    И аз питам: защо ГЕРБ не разследваха злоупотребите на Емел Етем? Дали нямат някакви скрити договорки с ДПС и какви са те?

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  9. 9 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    А госпожа Етем ,получавала ли е пари ,предназначени за укрепване на язовирните стени ?

  10. 10 Профил на lisco
    lisco
    Рейтинг: 524 Неутрално

    фани единия, удари другия - все едни и същи клонинги на Тъпотията и Лакомията

  11. 11 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1441 Весело

    Емел Етем продължава
    бедствията да управлява!

    www.berbenkov.hit.bg
  12. 12 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    Да не би Етем да е подала оставка?
    Въпроса за отговрността го има, но начина на задаване за подерен път е грешен.
    тъжното е че вместо да помогнат на хората политиканстват. Комунисти.

  13. 13 Профил на optimu_s
    optimu_s
    Рейтинг: 524 Неутрално

    "...депутатите от БСП Петър Курумбашев и Антон Кутев..." Ей за това, още дълго време, ще гледате през крив макарон към Министерски съвет! Помните ли вашата Емел как с черен костюм и черни токчета подскачаше покрай локвите на наводненията!!!
    Колко не адекватно!
    Спуканата стена е официално документирана още през 2004г.
    Аман от популисти....

  14. 14 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1212 Любопитно

    Хм! Кой бил на мястото не Мемел Етем?! Трябва да е някой много крадлив, щото иначе не може да и бъде достоен заместник!

  15. 15 Профил на johristov
    johristov
    Рейтинг: 237 Весело
  16. 16 Профил на prokopi
    prokopi
    Рейтинг: 409 Неутрално

    тия верно са цървули, цала Европа замръзнала, те си въртят техните мръсни политически игрички. А те какво направиха за 20 години в парламента?

  17. 17 Профил на urgent.
    urgent.
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#4:"koshmei"]Престанете да политизирате трагедията на хората бе, гниди!
    Помислете как да помогнете![/quote]
    Обществото може да помогне най-добре, като прояви непримиримост и потърси отговорност на онези, които са отговорни, които носят вината в конкретния случай, и на които им се плаща, за да вършат тази работа.
    Ако си мислиш, че като дариш стария си пуловер и износените обувки помагаш на някой, много се лъжеш.
    Защото след време всичко ще се повтори така, както се повтаря и днес.
    Всеки (и най-вече онези, които носят вината) ще казва : "Виновни няма. Дайте сега да помогнем".

  18. 18 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Ама Емел Етем подала ли и е оставката?

  19. 19 Профил на johristov
    johristov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#18] от "kaka_ginka":
    Има да почакаш някой от крадливите комунета и резънчета да си подаде оставката...кучето не пуска кокала...

  20. 20 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално
  21. 21 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    Горките бесепари! Няма по кой да плюят и на кого да искат оставката! Защо се заблуждават, че като проплакват по двайсет пъти на ден рейтинга им ще се покачи. Нали са си пак същите. Същите дето нищо не правеха, а само се чудеха от къде какво да отмъкнат.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  22. 22 Профил на Атанас Христов
    Атанас Христов
    Рейтинг: 504 Неутрално

    "...депутатите от БСП Петър Курумбашев и ..."-ти кво правиш в БСП ве ,седесарче?

  23. 23 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    До коментар [#4] от "koshmei":
    Да ти припомням ли, хората от Бисер са изпращали сигнали именно по времето на тройната коалиция!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  24. 24 Профил на koshmei
    koshmei
    Рейтинг: 466 Гневно

    До коментар [#23] от "Храбър":

    Не ме интересува кой е управлявал. Както казах, повечето са боклуци, бояджии и гъзолизци! Сега трябва да се помогне на хората, а те си правят черен "пи-ар"

    http://www.youtube.com/watch?v=FTt1MyXCfzs мултак до мултак
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  26. 26 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 810 Весело

    В Бисер в калта, снега и студа се изсипаха за дни 1/2 министерски съвет, заедно с Премиера - ако не за пряко ръководство - поне за съпричастност и за утешение на хората. И 2 дни след това тръгнаха помощи, вкл. и 1 (един милион) лева парична помощ.
    Това е национално бедствие. Ако комунистите се бяха дигнали от бюрата и бяха отишли и те - поне за съпричастност, а и да бяха отделили някой лев - имаха право да вият и плюят.
    Иначе излиза злорадо потриване на ръце - виж ги "ония" как не се справиха, а ако бяхме ние - комунисти - язовирът щеше да е здрав, хората щяха да благоденстват и да реват "Благодаря ти Партийо велика"....

    Поздрави
  27. 27 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 710 Неутрално

    емел етем освен с нулевия коефициент на интелигентност ще се запомни и как облечена с маркови дрехи и дамска чанта за 800евро предизборно обикаляха с хидролога да агитират хората как ще живеят по-добре ако ги изберат

  28. 28 Профил на moreto
    moreto
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#1:"galina_blanca"]БСП адвокати ли и се явяват? [/quote]

    Така е, когато Боко с герб влязоха в тайна уговорка с ДПС, да не ги закачат. Затова Емел не е в затвора за откраднатите милиони, дадени уж за справяне с бедствията и авариите. Затова сега ще слушаме "справедливите" критики на крадливата тройная и ще се съгласяваме с думите на сергейчовци и курумбашевци, пък и на местановци.

  29. 29 Профил на Цанко Цанов
    Цанко Цанов
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Не намирам за правилен ход закриването на Министерство за държавна политика при бедствия и аварии. Кой координира сега тази дейност? Великият Цветанов ли? Защо тогава не поеме отговорност за трагичните резултати?

  30. 30 Профил на urgent.
    urgent.
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#23] от "Храбър":

    Последното писмо от кмета на общината до областния управител е от октомври миналата година.
    Преди това са изпращани още две до същата инстанция пак в мандата на герб.
    По закон, когато има спор за собствеността, решенията се вземат от областния управител. Той обаче се е покрил.
    Виж, ако язовирът бе от онези, при които има далавера и ползи, тогава областният щеше да е първа пушка на сцената.
    Сега обаче, се е скатал и се чуди как да се измъкне.
    Плюс това, тези съоръжения подлежат на периодична проверка.
    Не може да ги изоставиш на произвола на съдбата.
    Преди да строиш спортни зали, добре е да се сетиш, че пари ще потрябват и за поддръжка на такива съоръжения, които ако не се поддържат могат да убият много хора.
    Така и стана.
    Нека онзи, който събира овациите за спортните зали, сега да дойде в с.Бисер и да си сърба попарата.

  31. 31 Профил на Ваня
    Ваня
    Рейтинг: 636 Весело

    [quote#4:"koshmei"]Престанете да политизирате трагедията на хората бе, гниди! [/quote]
    Минава ли ти през акъла, голяма бяла въшко, че ако политиците си бяха вършили работата, за която сме ги назначили и им плащаме, сега нямаше да има трагедия, която да политизираме.

    Аз
  32. 32 Профил на Атанас Христов
    Атанас Христов
    Рейтинг: 504 Неутрално

    До коментар [#28] от "moreto":

    Бойко и ГЕРБ не могат да вкарат никого в затвора!
    В затвора вкарват единствено и само съда.

  33. 33 Профил на svoboda1
    svoboda1
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#8] от "soave":

    Ето защо, така си вършеха работата от БСП и ДПС !!! Сета имат наглостта да искат оставки, обаче един ден ще се намерят доказателства и тогава ще има 10 - 15 г на топличко !

    "Ексвицепремиерът и бивш министър на Министерството на извънредните ситуации Емел Етем започна да чисти улики срещу себе си, съхранени в архива на ведомството. Способът е един от най-традиционните, но и от най-ефикасните – пожар, след който не оставят никакви следи на хартиен носител. Огънят унищожил стотици папки с данни за европейски проекти, по които е работило министерството на Емел Етем за своя 4-годишен мандат. „Странно е избухването на пожар точно в институция, към която принадлежеше Гражданска защита – организацията, която се грижеше за мерките за обществена безопасност” – коментират служителите от бившето ведомство, които все още освобождават работните си места. Основната версия на пожарникарите след огледа била „умишлен палеж”, което автоматично открива досъдебно разследване на инцидента.

    Пожарът в бившето ведомство на министерството на извънредните ситуации показва само, че Емел Етем е една от застрашените министри, които новите управляващи искат да изоблечат като злоупотребили с власт и за нанасяне на огромни щети на държавата. Точно ексминистрите на ДПС се гледат под лупа от институциите на ГЕРБ, а Атака мощно подкрепя тази кампания – разкриват политически анализатори."

  34. 34 Профил на tedif
    tedif
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    до *30*:Ами ТОЙ беше там,са голямо съжаление на червените плужеци.Не съм му фен,ама точно тези двамцата от ТАЗИ терористична организация да говорят?!?!?Гьонсуратлък ала*Хептем Етем*....И тъй,между другото,се сещам,че ако у нас всичко беше *от мед,масло и луканка до 1989 година*,нямаше ние да се чудим къде да емигрираме,а щяха да се бият да дойдат със зелена карта за нас.

  35. 35 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    Въпросът си е добър и си е съвсем коректен.
    Отговорът в стил ГЕРБ е "Емел Етем НЕ СИ ПОДАДЕ оставката"
    Но безочието на тройната логично доведе до падането им от власт. Ако ГЕРБ не искат да ги сполети същото, наред с всички мерки които се канят да вземат по отношение на язовирите, спешно ще трябва да уволнят някой, а ако прокуратурата докаже престъпление, същият да влезе и в затвора.
    Ето така ще ме убедят, че са различни от тройната.
    А специално на другарите от БСП искам да напомня, че с пари за бедствия и аварии имаше доказани злоупотреби. Но паднаха глави на много ниски нива. В случая поне това липсва, по простата причина че такива пари (за укрепване на диги, почистване на речни корита и т.н.) няма
    Или има?

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  37. 37 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#33] от "svoboda1":
    Всичко това е така и е потресаващо. Но нали тройната точно затова изгуби властта?
    Ако Костов утре каже същото - ясно... БГА Балкан, Сапио.. и т.н.
    Кога ще разберете, че не е важно кой казва нещо, а какво казва.
    Кога ще разберете че сега топката е в ГЕРБ и те са ДЛЪЖНИ да правят нещо различно и по-добро от предишните? Длъжни, защото са обещавали, длъжни защото са критикували, и накрая , длъжни просто защото така трябва, иначе лошо.... човешки жертви, които е могло да бъдат избегнати.

  38. 38 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#29] от "ccanov":
    Отговорността е размита между МВР , МИЕТ и екологията. Може би нарочно.

  39. 39 Профил на svoboda1
    svoboda1
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#37] от "Дамян":

    Абсолютно си прав. Ето как правителството ще регулира стопанисването на ВСИЧКИ язовири, за да се знае чия е отговорността и кой трябва да ги поддържа !!! Сега да ти обясня разликата: след също толкова тежкото наводнение 2006 в Цар Калоян, пак в следствие на лошо поддържани съоръжения, ДПС и подотчетното и министерство, при правителството на Сергейчо, не си помръдна пръста ! Ако бяха сторили това, което днес се прави, нямаше да се стигне до тази трагедия и да се чудим кой е отговорен !!!

  40. 40 Профил на urgent.
    urgent.
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#35:"Дамян"]по простата причина че такива пари (за укрепване на диги, почистване на речни корита и т.н.) няма [/quote]

    Щом има пари за спортна зала, за втори национален стадион (въпреки, че неотдавна се изразходиха 60 милиона за основен ремонт на сегашния), щом има пари за спонсориране на любимия футболен клуб на премиера, следва да се намерят и пари за поддръжка на съоръжения, които могат да причинят големи беди.
    При ограничен бюджет, приоритетите трябва да имат мероприятията, свързани с безопасността на населението, а не по атрактивност за пред камерите и микрофоните и за лична реклама на определени лица.

  41. 41 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Ето това вече е неква смислена опозиция! Така се прави. ИЗвадиха ДВУЛИЧИЕТО И ЛИЦЕЧЕРИЕТО НА ГЕРБ! Не че БСП са по-различни!

    България на гражданите на Кунева и Дани Вълчев ще ги издуха и двете партнии на следващите избори!

    Днес се създаде ГОРД със слави Бинев Мартин Захариев Крум Савов Любо Ганевн и Бюлен Дилов син. А освен това е имало страшен скандал и дори заплахи срещу БТВ задето са си позволили да поканят Слави Бинев! Също възсатнал срещу режима. Много от тези хора не са ми симпатични някои дори са ми противни но шапка им свалям че от началото се противопоставиха на режима на Борисов! Става въпрос за Слави Бинев Слави Трифонов Сашо Диков Милен Цветков Мира Баджева медиапул дневник капитал и вестник сега! ТЕ НЕ СЕ ПРОДАДОХА! Независимо какво мислите за тях трябва да бъдат похвалени за смелостта и достойнството си! Докато тия които наведоха глава пред режима след падането му трябва да искат прошка или поне разкажат за безпрецедентният натиск от режима!

  42. 42 Профил на Strygalldwir
    Strygalldwir
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Не че нещо, ама защо Емел Етем не е в затвора точно в този момент?

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  43. 43 Профил на svoboda1
    svoboda1
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#37] от "Дамян":

    Ето ако не си спомняш !

    " Тройната коалиция и основно

    министрите на ДПС злоупотребиха с помощите, които държавата отдели за пострадалите при наводненията.

    Парите получиха не пострадалите граждани и общини, а "обръчът от фирми" на Ахмед Доган. Олигархията се обогати от нещастието на хората. Това даде допълнителни доказателства, защо България не показва политическа воля за борба с корупцията на високите етажи на властта и защо са негативни оценките на ЕС за нас", се казва в мотивите.

    След като се посочва, че стартът на сегашното правителство бе белязан от безпрецедентни за България наводнения и липса на всякакви превантивни мерки в тази област от страна на кабинета Сакскобургготски, в мотивите се подчертава, че, е било възприето предложението на Сергей Станишев за създаване на специално министерство на държавната политика при бедствия и аварии, което да бъде оглавено от Емел Етем, зам.-председател на ДПС.

    Въпреки наличието на отделно министерство и постоянна комисия, обаче не са били използвани всички механизми за финансиране по линия на ЕС. "Правителството не се възползва от предложената от ЕС помощ, не подготви проекти и не беше готово за конкретни действия и строга отчетност".

    "Отделени бяха сериозни средства за компенсиране на щетите от наводненията, както и за извършването на превантивни мерки, които да не позволят нови бедствия. Последната вълна от наводнения, ясно показа, че голяма част от отпуснатите средства не са усвоени ефективно. Видно е, че
    липсва всякакъв контрол или, че се толерират корупционни практики".И се напомня, че наводненията през февруари 2006 г. отново са заварили правителството неспособно да защити интересите на българските граждани и неподготвено да се справи с последствията от тях. Залети бяха хиляди декари обработваема земя. Нарушени са транспортната инфраструктура, електроснабдяването и водоснабдяването на десетки селища. Много домове бяха наводнени, унищожено беше имущество, а стотици български граждани останаха без покрив, и то посред зима.

    Опозицията е съгласна с извода на медиите, че
    министерството на Емел Етем е създадено за усвояване на средства от тройната коалиция и за трайно насаждане на корупционни практики при управление на държавата.

    т, че действията, които трябваше да се предприемат, за да се спаси населението от нови бедствия не са извършени. Налице е безпрецедентен организационен хаос в изграждането на програма за реагиране на природни катаклизми.

    При наличие на специално министерство за държавната политика при бедствия и аварии, за повече от половин година след наводненията от лятото няма изработена защитна програма. Нещо повече, дори не е установено чия е собствеността върху много от язовирите - а това е само една от задължителните предварителни стъпки в изработването на защитна програма. "

    http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=869214

  44. 44 Профил на svoboda1
    svoboda1
    Рейтинг: 466 Неутрално
  45. 45 Профил на Ваня
    Ваня
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#5:"NPaine"]Иначе по изказването на цоциалистите излиза, че Министър на бедствията съществува само за да има бушон който да изгърми в случай на бедствие. [/quote]
    То аз не се сещам за някого, който да е изгърмял. Ама и Цецо не е поел гражданската отбрана за повече отговорност, а само за повече власт.

    Аз
  46. 46 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Брей,че гьонсурати!
    Нека питат Емел къде беше при едно от поредицата наводнения през август 2005.
    Ако не си признае,аз им казвам директно-в Истанбул,на първото състезание от Ф1 за Турция,там беше министърката.
    Знам го от шофьора й от НСО,а ето какво беше тогава:

    "Още 200 млн. долара е струвал вторият потоп за годината през август. При него е и най-големият брой на засегнати от бедствието в страната. Пострадали са над 13 000 българи, но засегнатите по някакъв начин са повече от 60 хил. човека. Засегната е 70% от територията на страната, удавили са се 11 хил. селскостопански животни, а над 3 хил. постройки са били непригодни за обитаване. "

    Кутев,питай я дали е вярно,или с такива неща не ти се занимава,а?

  47. 47 Профил на hrige
    hrige
    Рейтинг: 524 Весело

    Уф , колко е кофти да не можеш да не се съгласиш с КоруПбашев?!
    За мое съжаление, този напълно уместен въпрос е зададен от БСП! Де ги бре войните сини и "независимите" от себе си депутати? Ами атакуващите с волни души?
    Така, зададен въпросът има готов отговор, та се пита в задачката, е ли си играе с ГЕРБ КоруПбашев?! Да не би дфа си постиламе за една нова "тайна" коалиция?!

  48. 48 Профил на Ваня
    Ваня
    Рейтинг: 636 Весело

    [quote#14:"Варненски"]Хм! Кой бил на мястото не Мемел Етем?! Трябва да е някой много крадлив, щото иначе не може да и бъде достоен заместник!
    [/quote]
    Всъщност е Цветан Цветанов. От него по-достоен заместник - здраве му кажи!

    Аз
  49. 49 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#3] от "1951":

    Тези, както знаем, са прави, когато съгрешат дори...

    Но защо още не сме ги измели от политическата сцена, се пита в задачката.
    Ако ме е срам от Бйко Борисов, дважди по ме е срам, че това му е опозицията...

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  50. 50 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#39] от "svoboda1":
    До коментар [#43] от "svoboda1":

    По това спор няма, но пак казвам. Това е изместване на темата. А тя е какво направи ГЕРБ от средата на 2009 до сега така, че да не се случват такива неща.
    виж пост 40 на urgent. какво казва по този въпрос. И аз съм съгласен с него - въпрос на приоритети, въпрос на професионализъм и отговорност, бих добавил.
    Аз дълбоко вярвам, че сега СЛЕД случилото се, ГЕРБ ще вземат някакви смислени мерки и с това ще покажат различие и превъзходство над тройната коалиция. И все пак въпросът защо ДОСЕГА не са направили нищо, е ужасно актуален, кънти от актуалност. И в цивилизованите страни в такива случаи валят оставки и падат глави. И то по волята и желанието на САМАТА управляваща партия!!!
    Ако сега системата не накаже някой, който е бил отговорен, всичко това може да се повтори.
    Но малко избързваме. Да видим Прокуратурата какво ще свърши в това отношение. Има вече досъдебно производство.

  51. 51 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Гафовете на герб вече не се траят, но комунетата са последните, които имат очи да се изказват.

    Нагли червени търтеи, наместо да си траят за Ептем Крадем и да се правят, че не я познават, те ни я завират пак в очите.

  52. 52 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3281 Неутрално

    Точно пък тия нямат ни най-малко основание да се обаждат.Още помним космическия център за изследване на климата,дето Емел Етем щеше да прави.Спомняме си и че тя "усвои" няколко стотин милиона лева ,които се вижда,че са потънали в дън земя.

  53. 53 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#24] от "koshmei":
    [quote#24:"koshmei"]Сега трябва да се помогне на хората, а те си правят черен "пи-ар" [/quote]
    На хората се помага. Сега трябва спешно да се въведе ред, да се инвестира, да се поеме отговорност занапред, но и да се накаже според закона и морала този, който не си е свършил работата в момента, който е бил натоварен с отговорност. И не може да се окаже, че няма такъв! Защото ако няма на обределено по-ниско ниво, значи има някой на по-високо, който е отговорен ... и така от нямане се стига чак до Премиерът.
    Предполагам, че Боко го осъзнава това и ще резне нечия главичка някъде в низините.
    Вчера по темата за мониторинга излязаха много смешни неща. Цитати от Станишев от преди 3 г. почти едно към едно проплакани вчера от Борисов. Престанете бе! Спрете да се оправдавате с тоя оня или годишните времена! Свършете нещо като хората!

  54. 54 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#41] от "merkel":

    Хах, намерил си кой да похвалиш - архонта! Горкото ДС, вече в отчаянието си се чуди какво да извади от ръкава...

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  55. 55 Профил на Гошо
    Гошо
    Рейтинг: 237 Неутрално

    то Емел Етем оставка не даде , но пък колко пари се откраднаха по осъществяване на проектите по почистване на речните корита!
    Там няма и как да се сметне колко са изписани - колко вложени!

  56. 56 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2874 Любопитно

    "Те извадиха декларация на ГЕРБ от юни 2007 г. заради наводненията тогава в областите Пловдив
    и Пазарджик, озаглавена "Престъпното бездействие на министър Емел Етем удави цели райони"."

    Ако не ми изневерява паметта, при наводненията през 2007 г. ГЕРБ въобще не беше в парламента. Доколкото помня, до този момент само ББ беше спечелил междинните кметски избори, редовните местни избори още не бяха проведени. Не ми е ясно, що за декларация е била подадена ?

  57. 57 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    [quote#30:"urgent."]Виж, ако язовирът бе от онези, при които има далавера и ползи, тогава областният щеше да е първа пушка на сцената. Сега обаче, се е скатал и се чуди как да се измъкне.
    Плюс това, тези съоръжения подлежат на периодична проверка. [/quote]
    Всичко хубаво, но това положение на е от вчера!..В друга тема заявих, че преминаването през чисто имагинерната идея на комунизма е довело да тотално разрушаване на българското общество..като почнем от тоталното унищожение на българската интелигенция (чието място сега червените номенклатурчици се опитват да заемат), преминем през тоталната забрана на религиозните празници (които са неразделно свързани с българската идентичност и национално осъзнаване), през принудителното остановяване на една идеология, коренно различна от българската нагласа... Не ме карайте да изброявам...Всичко това води до насиластвено разбиване на заинтересоваността на българските селяни (от къде искате да дойде сега интереса? от наследниците на насилствено произведениете 1944-47-ма г. пролетарии!?) Хората не знаят как се садят домати....И всичкото това е следствие на БКП/БСП...Партията, която дори не пожела да се извини за всичките глупави изхвърляници в нашата родина България....

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  58. 58 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    [quote#24:"koshmei"]Не ме интересува кой е управлявал.[/quote]
    Аз пък искам отговорния за тези безмислени жертви да си поемат вината и да понесат съответните наказания...А това са първо измамниците от НДСВ, след това са от тройната коалиция, и едва тогава са герберите.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  59. 59 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    [quote#33:"svoboda1"]Министерсвото на извънредните ситуации Емел Етем започна да чисти улики срещу себе си, съхранени в архива на ведомството. Способът е един от най-традиционните, но и от най-ефикасните – пожар, след който не оставят никакви следи на хартиен носител. Огънят унищожил стотици папки с данни за европейски проекти, по които е работило министерството на Емел Етем за своя 4-годишен мандат.[/quote]
    Тоя номер с пожарите комунетата са го усвоили още от времето, когато си подпалиха партийния дом.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  60. 60 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2874 Весело

    До коментар [#41] от "merkel":

    "България на гражданите на Кунева и Дани Вълчев ще ги издуха и двете партнии на следващите избори"

    На следващите избори (и не само тогава) Кунева и Вълчев действително ще духат, но нещо много по-пикантно от двете партии. Какво точно- оставям на въображението ти, защото ще ме издухат модераторите ....

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на Григор Лилов
    Григор Лилов
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Присмял се хърбел на щърбел. Преди са били отговорни БСП и тройната им коалиция, сега са ГЕРБ. И никой нищо не е свършил.
    Разберете, че отговорността се носи от управляващите в момента, вкл. и за начина, по който се оправя наследството от миналото, а не от предишни управления. Рузвелт е поел Америка в Голямата депресия и не си е измил ръцете с грешките на предишните, а светкавично е стартирал новата политика и е започнал да я вади от кризата. У нас всяко управление акцентира на "наследството" и забравя, че неговата грижа е "настоящето" и "бъдещето". Този потоп е колкото следствие от миналото - съгласен съм, но също толкова, че дори и повече е резултат от настоящето на нищоправене и много говорене.

  63. 63 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2539 Неутрално

    Трябва на др.Емел Етем да и бъде направена ревизия на похарчените пари и свършената работа по речните корита и директно в затвора!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  64. 64 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1441 Весело

    Комунетата много нахални, брей!

    Етемката подаде ли оставка?

    СерГейчо не хвърляше на вълците мърлячи-министри! За разлика от Борисов, дето ги хвърля само по подозрения, че се опитват да намажат от кацата с мед!!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK