Дупка в закона пречи кредитните милионери-агенти на ДС, да бъдат обявени

Евтим Костадинов

© Анелия Николова

Евтим Костадинов



Несъответствие в закона за досиетата прави невъзможно обявяването на агентите сред кредитните милионери, една част от които вече са проверени от комисията по досиетата. Това съобщи сайтът Държавна сигурност.com, цитирайки председателят на комисията Евтим Костадинов.


Преди около половин година Костадинов съобщи, че ръководеното от него звено започва проверка на обявени от банките през 1997 г. като кредитни милионери.


Днес се оказва, че макар проверката да тече, информацията от нея не може да бъде съобщена заради законов пропуск. Юристи от ГЕРБ казаха, че не са запознати с проблема, но при сезиране от страна на комисията биха предприели законодателна инициатива за преодоляване на проблема.




Оказва се, че има несъответствие в закона, като е записано, че задължително се установява принадлежност на лицата, посочени като длъжници или са били членове на управителен или контролен орган на предприятие, посочено като длъжник по Закона за информация относно необслужвани кредити. Тези лица обаче не фигурират в списъците в закона, по които става самото обявяване на принадлежност на лицата, обяснява Костадинов.


Така комисията е задължена да извърши проверка на кредитните милионери, но въпросът със самото им огласяване е оставен висящ, тъй като те не са отнесени нито към публичните длъжности, изброени в закона, нито към лицата, извършващи публична дейност.


Според Евтим Костадинов това разминаване може да бъде отстранено с поправка в закона. Заедно с това изменение, комисията ще предложи и други, които да улеснят прилагането на закона.

Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1149 Весело

    Значи закона е в дупка.

  2. 2 Профил на prisoner
    prisoner
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Всичките ни закони са така измислени...с удобни дупки и вратички за който трябва.

  3. 3 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ако има воля, ще се запълни законодателно...

  4. 4 Профил на at.kaan
    at.kaan
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#3:"alhio"]Ако има воля, ще се запълни законодателно...[/quote]


    Бе от 23 години все има воля, ама за какво ...

    http://youtu.be/yPsUxLLeV1E
  5. 5 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    "Юристи от ГЕРБ казаха, че не са запознати с проблема, но при сезиране от страна на комисията биха предприели законодателна инициатива за преодоляване на проблема"

    Подкрепям преодоляването на проблема!!! Нека се разплетат и тия свински черва!

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  6. 6 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1366 Любопитно
  7. 7 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 705 Неутрално

    "Най-голямата кражба е законната" - Ф. Бастия

  8. 8 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 584 Разстроено

    По-добре , дупка в закона , отколкото в тила ...

  9. 9 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Че кой ли я е отворил тази дупка ???!!!
    Надали който озоновата ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  10. 10 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Естествено, че законът ще е такъв. Нали кредитните милионери и приятелите им седят в Народното събрание.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  11. 11 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 823 Весело

    Късметлии

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  12. 12 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1732 Гневно

    Да не казвам от кого е изкопана тая дупка

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  13. 13 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#2] от "prisoner":

    Точно в десятката!++++++++++

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  14. 14 Профил на hanseatic
    hanseatic
    Рейтинг: 599 Разстроено

    Запушвайте дупката и ги слагайте на масата!! Дано само запушването не отиде в следващата петилетка!!

  15. 15 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3099 Неутрално

    [quote#6:"Irina"]Те не се знаят ? [/quote]

    Ти може да ги знаеш, ама ние не и искаме да разберем кои са.

    Gunter glieben glauchen globen
  16. 16 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Впрочем и без обявяване е ясно. Процентът ченгета сред кредитните милионери е минимум 80. Останалите са само Партийци.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  17. 17 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Гневно

    Пълно отваряне и пълна лустрация както във всички други поскомунистически страни в ЕС.
    Как на тях не им пречи нито закон нито нещо друго ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  18. 18 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1366 Весело

    Ами толкова години все комунета и ДС агенти приемаха законите...как няма да има дупка...НЕДОСЕГАЕМИТЕ...

    الرجل الكبير
  19. 19 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Законът специално е направен с дупка.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  20. 20 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Законът=швейцарско сирене.

  21. 21 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 986 Любопитно

    До коментар [#16] от "Dehumanizer":
    ДС офицери 1989 г. са присвоили $ 2 млрд. , с част от тях е телевизия бТВ на манекена Гергов.

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  22. 22 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално


    [quote#18:"BGman1"]НЕДОСЕГАЕМТЕ[/quote]
    ....

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  23. 23 Профил на krasimiren
    krasimiren
    Рейтинг: 497 Неутрално

    всеки от кредитните милионери ,изкопана дупка да намери.......

  24. 24 Профил на Боно Нончев
    Боно Нончев
    Рейтинг: 659 Весело

    [quote#20:"paf"]Законът=швейарско сирене.[/quote]
    Законъ е кат' врата у поле - само улавите минават през него...

  25. 25 Профил на ivanko001
    ivanko001
    Рейтинг: 442 Неутрално

    след 23 години "демокрация" населението е още по бедно и пропадащо. А други за сметка на това си живеят доста добре, с нашите парици. и все има черна дупка в закона, няма нито един осъден за толкова години, а колко пари изгоряха не е истина

  26. 26 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1198 Весело

    ми где е четвъртата власт...? где са смелите и безстрашни борци против асти, власти и шисти и прочее...? где е биволът...? где е редник маннинг...?
    нема ги...
    щото ги е страх от милицюйнерската класа...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  27. 27 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4148 Гневно

    Ами оправете го този закон!20 и повече години сме жертви на разни кредитно-партийни милионери и пишман бизнесмени!

  28. 28 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 986 Любопитно

    България » Рушители на България
    Кръгът на Краделунгите в най-новата ни история.
    http://www.plevenonline.com/images/stories/bg_top10/bogata6_bg.jpg
    Краделунги™ = Крадящи лалугери — деца на тъмнината и кражбите из територията, наречена България
    (авт. определение ©®)
    Краделунги (на немски: Kradelungen, скандинавски Kradelungar, на български: от скрщ. на Крадящи лалугери — деца на тъмнината и кражбите в територията България) са българска многокралска династия от правоверни (т.е. "правилни" и верни), наречена още българска мафия, и/или олигархия, живееща из градовете и селата на юг от десния бряг на Дунав. Приказното богатство на династията на Краделунгите поражда множество митове и легенди, включително знаменитият български епос «Песен за Краделунгите». С времето думата « краделунги» станала нарицателно име и с нея се назовават митичен род джуджета, владетели и пазители на съкровищата. Митът за Краделунгите е съществена част от българската митология. Той бил предаван от устната традиция в много различни версии, някои от които били записани по вестници, в телевизии, сайтове, флашки и пр., и достигнали до наши дни.
    http://www.plevenonline.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1817&Itemid=98

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  29. 29 Профил на toniarisa
    toniarisa
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Абе хора, сигурно е неприятно да знаеш, че бившите от ДС са станали минлионери, но това са само 1 - 2 %, останалите са си нормални хора или мъртви хора. Стига с тези вещици в гардероба. Дайте да оправиме нещата в следващата година, айде две да са. Тия работи със старите работи нито можем да ги промен, нито можем да ги избегнем. Важно е че сме живи и какво трябва да направим в момента и утре.

  30. 30 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 660 Гневно

    Дупка в закона пречи кредитните милионери-агенти на ДС, да бъдат обявени..............................................................................
    ЛУСТРАЦИЯ до дупка.До ДУПКА.Само това е начина.Да се види аджеба кои от кредитните милионери НЕ са били агенти на ДС...
    Щото имам едно голямо съмнение и едно непреодолимо чуство за повръщане!!

    Защо сме още член на ЕСССР?
  31. 31 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1090 Гневно

    [quote#1:"xmm"]Значи закона е в дупка. [/quote]
    Дупката е умишлено заложена от архитектите на комунтистическо олигархичния преход. В основата му беше да се трансформира всевластието на висшата комунистическа нонеклатура чрез всевластието на банките, които заради това бяха напълнени с ръководители и собственици - ченгета и висша номнклатура, задължена поради зависимостите си от досиетата да служи на старите си господари - да служи, в смесъл да им подари държавната собственост по ужкимските тогава пазарни закони. По тази причина през 90-те бе отхвърлена лустрацията на банкерите - но оставиха дребнавата на този фон лустрация на университетските кадри. Сега битката е за комунистическите банкстери. Защото ако лъснат досиетата им, ще стане кристално ясно как и от кого бе ограбена България.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  32. 32 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2493 Неутрално

    Интересно дали ГЕРБ ще направят необходимите промени.

  33. 33 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#29] от "toniarisa":

    [quote#29:"toniarisa"]. Дайте да оправиме нещата в следващата година, айде две да са. [/quote]
    Извинявай но не съм съгласен в гардероба си да слагам нови дрехи докато от там наднича скелета на някой ДС агент...само когато ги осветим и лустрираме ще можем да започнем на чисто...иначе ще си тъпчем на едно място ще дълбаем в дупката на историята и ще се чудим защо олигархията е червена...

    الرجل الكبير
  34. 34 Профил на psjordanov
    psjordanov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ами депутатите нали за това са "законодатели" за да ги оправят тези дупки. ГЕРБ имат всички инструменти да решат такива проблеми в момента но изглежда просто не желаят.

  35. 35 Профил на toniarisa
    toniarisa
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#33] от "BGman1":

    Ситурно си прав за себеси, но Аз лично гледам само напред. Вчера не ме интересува. Моето вчера много пъти е било такова, че нежелая да помня какво е било. Единственото нещо което има значение, е когато умирам да несъжалявам, че не съм успял да направя това което съм искал. Както и поне 50/ 100 години след като не съм на този свят, наследниците и хората които ме познават да се гордеят с Мен. Лошото се забравя, помни се само доброто.

  36. 36 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 986 Любопитно

    Как е ограбена България от милиционерите комунисти и комунистическия "елит" на БКП .
    http://tosho-peykov.com/books/Kniga_na_letopisite.pdf

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  37. 37 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    Как сега ехидно се кискат всички шафиорчета, сервитьори и бармани дето бяха направени милионери, а?
    Национално отговорен капитал.
    Който от назначените си повярва, че е голямата работа биде опушкан. Който тихо и кротко подписваше каквото му кажат сега е баровец, а новата му жена дизайнер

    Така са направени всички закони - да ловят баламурниците, дето смятаха да правят честен бизнес. Честито

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  38. 38 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 986 Любопитно

    "При което се оказа, че почти всички висши постове в БНБ – основната финансова институция на България – са заети от милиционери. Оказа се, че “консенсусният” проф. Тодор Вълчев, шеф на БНБ по време на банковата катастрофа на България, този хрисим човечец, уважаван и от сини, и от червени, е с цели 22 години стаж като агент на ДС.
    Оказа се, че неговите колеги не му отстъпват. Както Иван Драгневски, управлявал БНБ преди него, така и неговият наследник Любомир Филипов, се оказаха с двойна биография. Същото може да се каже за подуправителя на централната банка Пламен Илчев, както и за ръководителите на управления "Валутни операции" и "Банков надзор" Стоян Шукеров и Камен Тошков. Същото може да се каже и за собствениците, и за изпълнителните директори на частните банки, никнещи като гъби в периода между 1992 и 1996 г.
    Това се все хора, раздавали парите на България. Как? По една доста ясна схема.
    http://www.sibir.bg/blog/Labom50/?catID=13001

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  39. 39 Профил на tivoli
    tivoli
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#16:"Dehumanizer"]Впрочем и без обявяване е ясно. Процентът ченгета сред кредитните милионери е минимум 80. Останалите са само Партийци. [/quote]
    Или ченгета и патрийци са им давали заеми при нищожни лихви, за да превъртат парите.

  40. 40 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Кредитните копелета не бяха индивидуалисти..) Те бяха изпълнителите , слугите ...
    Ограби ни БКП - партията на комунистите..Някои още не са стигнали до тази проста истина..ВСИЧКИ банкери , БЕЗ изключение, през 1989-1995 година , изпълняваха заповедите на партията..Крадци и преди 1944 година, кримита и СЛЕД 1989 година ..Такъв им е гена ...

    BIG AL
  41. 41 Профил на tivoli
    tivoli
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#35:"toniarisa"]Ситурно си прав за себеси, но Аз лично гледам само напред. Вчера не ме интересува. [/quote]
    Проблемът е, че това "вчера" всъщност управлява твоето и моето "днес" и твоето и моето "утре".
    [quote#35:"toniarisa"]Единственото нещо което има значение, е когато умирам да несъжалявам, че не съм успял да направя това което съм искал.[/quote]
    Няма как да направиш това, което си искал, ако някой ти е ограбил миналото и ти е управлявал бъдещето.

  42. 42 Профил на mihaild
    mihaild
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Адвокат лежи на смъртен одър. При него идва свещеник да го изповяда. Адвокатът грава Библията от ръцете на свещеника и бясно започва да прелиства. Отчето пита:
    -Какво правиш, синко?
    -Търся вратички!!!

  43. 43 Профил на bate_Ventzi
    bate_Ventzi
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Изходът от ситуацията е много прост - да се запълни дупката!

    Хем да го видим Бат' ви Бойко как ще скочи срещу спонсорите и кукловодите си?

  44. 44 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 931 Неутрално

    НЯМА НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ!
    ПРОСТИ ВСИЧКИ КРЕДИТНИ МИЛИОНЕРИ СА БИЛИ АГЕНТИ НА ДС.
    Това беше ясно дори и на първолачетата преди 15 години.

  45. 45 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 877 Неутрално

    При всички досегашни обявявания на агенти на ДС винаги съм писал коментар ,че за мен е най-важно да изкарат списъка на агентите на ДС в така наречения НОК/национално-отговорен капитал/ защото тогава ще видим къде и кой прибра нашите и на нашите родители парички и собствеността на държавата/демек нашата /.
    Да ,ама не !
    Оказа ,че имало дупка!
    Има дупка и то голяма разбира ,но тя е останала от изгребаната държавна собственост и активи от шайката на Държавна сигурност.
    И всички сме набутани в нея .Драпаме нагоре ,ама все едно катерим Еверест .Ни сила, ни въздух,а като гледам и воля и инат не ни остана.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  46. 46 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1022 Гневно

    Бързо оправяйте закона!!!! Всички СЛУЖИТЕЛИ на ДС , СЪЗДАВАЛИ агенти и доносници да им видим ИМЕНАТА В ДЪРЖАВЕН ВЕСТНИК!!!!! ЧЕСТНИТЕ ЧЕКИСТИ СЪС СТУДЕНИ СЪРЦА, ИЗБИВАЛИ ХОРА С РАЗЛИЧНО ОТ КОМУНИСТИЧЕСКОТО МИСЛЕНЕ!!

  47. 47 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Няма закон в който да няма дупка.Дупките са дело на законотворците и те ги правят(дупките) за лично ползване.

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  48. 48 Профил на NikB
    NikB
    Рейтинг: 454 Весело

    Абе АГЕНТИТЕ са последната тупка на КАВАЛА .

    Много по-важни са:
    - Висшата номенклатурата на БКП (ЦК и ОК)
    - офицерите от репресивния апарат на МВР и МНО (ВКР)

  49. 49 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Ми сменете закона бе. Във вас е ножа, във вас е и сиренето. Имате мнозинство у парламента, остава само желание......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  50. 50 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ами... радвам се, със голямо закъснение е, но все пак нещо във тази посока е направено... След като тези мушмороци се ослушват, остава - или промяна в закона, или информацията за ''Богоравните'' да излезе на флашка. Нека бъдат осветени, - да се порадват на ''всенародната обич'', защо се крият ?

    urkobozambo
  51. 51 Профил на Виктор Къдринов
    Виктор Къдринов
    Рейтинг: 442 Неутрално

    М/у другото тоя председател(-комунист)

    не е ли настоявал (преди) за запечатване на всички досиета за 120 години?!

    Само питам.

    Пък сега да се прави на "обективен законоводупков констататор",

    който уж има мерак да ги обяви, аха-аха на устата му са,

    ама нейсе, пусти му закон.

    А законите, както знаем, за тях са нещо свято.

    http://picbg.net/img.php?file=4b82d9b7521c8837.png
  52. 52 Профил на Григор Лилов
    Григор Лилов
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Отвратителна лъжа.
    Противоречие няма. Член 1, ал 2 казва, че "ОБЯВЯВАНЕТО на лица, заемащи публични длъжности се извършва по реда на този закон". Обявяват се според условията в този закон и нищо повече.
    Никъде се не казва, че се обявяват единствено лица, заемащи публични длъжности. И това е така, защото всеки може да обяви досието си (теоретична, макар и абсурдна ситуация). Или друг, вече реален и случил се на няколко пъти казус - политическите партии могат да поискат справка за кандидати за ръководството им (според закона това не са "длъжности" - правилно е в юридическия смисъл на думата), което иначе не е вменено в закона и да обяват сведенията публично. Или друг казус - да го направи профсъюз или обществена организация (неполотическа) - също се е случило един път. Същото може да направи и една реакция на медия, ако го пожелае. Или пък компания. И т.н., и т.н.
    Капаните са в член 26. Според него проучването за принадлежност е задължително за кандидати за публични личности - президент, депутати, кметове, съветници, за заемали публични длъжности до приемането на закона и в онзи момент. Никъде няма текст за задължително проучване на заелите публични длъжности след приемането на закона. И комисията не го прави. Отворете й сайта и ще видите, че с изключение на изборните длъжности няма нито един човек, оповестен като агент, която е заел публично място след приемането на закона в действие.
    Вторият капан е текста за кредитните милионери. Казано е - членове на контролните и управителните съвети. Но кои от изреждалите се на тези места не е посочено. Кога - онези, взели кредита, онези - плащали го, онези, които ги е заварил на постовете им моментът на съставянето на списъка на кредитните милионери, въпреки че са нямали вина (такъв е слачят с редица държавни предприятия).Т.е. изборът е оставен на комисията - кого да прикрие, а защо не и кого да натопи.
    Третият капан е в самия списък на кредитните милионери. Колко хора знаят, че публикуваният не е истинския - той не отговаря на атрибутите на Закона за отмяна на банковата тайна за лица с несъбираеми кредити). Списъкът по закон трябваше да носи информация по видове валута, посочени дати на вземане, обобщена сума по всички кредити - изплатена и неиздължена в лв и валута към датата на взимане, лица, взели кредита. На публиката беше подхвърлен списък, размахан от агента на ДС Ал. Каракачанов. Има едно интервю от онова време в "Труд" с него, където той си признава, че е получил дискета с данни от супервайзори на БНБ, ала не и пълната информация. Има и поредица от статии във вестника, която внезапно спря, тамън когато започна да нищи задграничните дружества и защо не фигурират в този "списък".
    В него не фигурираха освен задграничните дружества редица партийни фирми, 470 фирми на прикритие на чужденци, над 110 руски фирми, регистрирани у нас, стотици лица - партийни лидери и т.н. Например нямаше ги фирмите на актуалните сега В.Златев, на Б. Борисов, вкл. и личните им заеми и да не изброявам повече (разполагам със списъка на БНБ - истинския, както и първичната документация от 17 банки)
    Обаче фигурираха фиктивни дългове на държавни предприятия (за да се приватизират на безценица), обикновени граждани, пропуснали някоя и друга вноска заради хиперинфлацията, а подозирам и натопени умишлено лица.
    Имаше и публичен списък на върнатите кредити - вкл. Мултигруп, който след обществен скандал (заслугата е основно на в. "Капитал", а и на публикации на Г.Лилов в "Труд" беше бракуван от БНБ и обявен като недостоверен.
    Навремето освен досието на Гоце сините укриха и пълната фактология и поднесоха само част от картината. Предполагам, че Иван Костов е нямал друга алтернатива при наличието на пета колона в редовете си. Все пак правителството му беше редено колкото от Вашингтон, толкова и от Москва.

  53. 53 Профил на Григор Лилов
    Григор Лилов
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Пускам един стар свой пост от Дневник, уцелил десетката, както сега се видя:
    Комисията е парлама - нещо разкрива, но най-важното прикрива. Защо?! Вижте й състава:
    Самият председател на комисията Евтим Костадинов е бил шеф в милицията в Добрич от 1980 до 1992 г. Активен участник във възродителния процес, награден от ДС за това. А според закона кадри, съпричастни към органите, нямат място в комисията, обаче парламентът го избра.
    Зам.председателят Орхан Исмаилов е завършил военно училище и защищил дисертацията си в школата на МВР. Т.е. също е кадър на органите, макар и след падането на Живков.
    Според закона и устройствения правилник на комисията САМО ТЕЗИ ДВАМАТА имат права да контролират и ровичкат архива. Членът на комисията Апостол Димитров е завършил военно училище и специализирал в Академията на ЦК на КПСС в Москва, бивша висша номенклатура е на БКП като отговорен комсомолски и партиен деятел.
    Валери Кацунов се е занивамал с международната дейност в областта на българистиката по времето на Живков. За мен изводът е ясен.
    Георги матеев георгиев е бивша висша номенклатура на ЦК на ДКМС и ЦК на БКП.
    Екатерина Бончева е била психолог в Транспортна болница - по времето на комунизма тя е военнизирана структура, а после е работила във в. "АБВ". Той пък се водеше по щата на Шесто управление на ДС (идеологическото) заедно с в. Антени.
    Татяна Кирякова е отговорен работник от Институтите на ЦК на БКП, а при демокрацията шеф на отдел "Анализи" във Висшия съвет на БСП.
    Трифон Трифонов е син на висш партиен и държавен дейтел при Живков.
    Какво да искаме от тези хора. Истината ли?! Те ни дават само част от истината, а това е най-добрата лъжа според нациста д-р Гьобелс.

  54. 54 Профил на ninna56bg
    ninna56bg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    какъв шеф на милицията от 1980 г.
    Е.Костадинов е роден 1959 г.
    На 21 г.според теб е бил шеф на полицията в добрич
    смях в залата





  55. 55 Профил на ninna56bg
    ninna56bg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    като си измисляш,поне се замисляй преди да пишеш глупости

  56. 56 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#5] от "emil":
    Ти наистина ли числиш,че Герб са за отваряне на досиетата,правят гоа след натиск от Брюксел,но го правят полвинчато.Половината от парламентарната група на Герб са доносници на ДС,начело с комунистическия милиционер боко тиквата,познат ни още,като агент Буда

  57. 57 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#54] от "ninna56bg":
    Много от комунистическите отрепки още в казармата ги правеха членове на БКП,да не говорим,че в парламентарната група на герб,няма нито един който да не е бил с червен комунистически билет

  58. 58 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#53] от "pogled":
    Атанас Семерджиев ,като вътрешен министър,още през 1990 унищожава голяма част от досиетатПрез времето на Костов,част от архива на ДС е преместен в Москва,така ,че всичката тази комунистическа измет,каквито са и гербарите,без съмнение са били куки на ДС

  59. 59 Профил на Григор Лилов
    Григор Лилов
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#54] от "ninna56bg":

    Видях, че съм допуснал грешка. От 1980 г е в милицията в Добрич, а пет години по-късно вече е един от шефовете (зам. - наистина ошемлителна кариера, както отбелязвате - въпреки грешката с годините, след като официално е завършил школата на МВР през 1988 г.). Има и награди за участие във Възродителния процес! Служи до 1992 г., след което е прехвръкнал като бос на частна охранителна фирма - "Гард-груп". МИСЛЯ, ЧЕ ЗНАЕТЕ по онова време какво представляваха които и да са охранители, където и да са базирани.
    По времето на Виденов пак е шеф на МВР в Добрич. И т.н., и т.н.
    Смехът в залата е за вас!
    А плачът изглежда е за всички нас, понеже е нарушен законът - той категорично визира текст, с който служители в системата на сигурността и охраната на обществения ред - независимо дали при тоталитаризма или при демокрацията, нямат място в комисията. Аз имам отговор защо опозицията не протестира, защо не сезира Административния и Конституционен съд, защо не повдигна скандал.
    А вие изглежда трябва да си го потърсите в себе си на фона на репликите по-нагоре..

  60. 60 Профил на Григор Лилов
    Григор Лилов
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#58] от "kitaec__":
    Досиета не се унищожават никога. Ако отвориш архивите, ще видиш, че цели 16 години упорито и неотклонно се твърдеше от ченгета и боклук-политици, че архивът на Шесто е изгорен. В разкритията на комисията обаче фигурират маса агенти от Шесто. Само това опровергава историята за ген. Семерджиев - гол мит и нищо друго. Иначе съм убеден, че има копиран архив в Москва. Там шефът на архивите на КГБ Митрохин се оказа английски агент от десетилетия и избяга на острова с маса документация - официално се говори за 400 000 документа, неофициално за милиони, вкл. и на електрони носители. Цареше тишина дълго време около него. Митрохин почина през 2004 година и това беше обявено на сайта на руското разузнаване като нива (англичаните премзълчаха). Малко по-късно около нас започна шумотевицата около досиетата и с типичното балканско протакане новият закон се роди през 2006 - единствено заради натиска на Запада. Тогава Първанов съобщи, че има папка Гоце за него в ДС, а Комисията официално го оповести година по-късно. Първанов го съобщи, понеже с това го притисна Запада. Оповестиха част от досието, но без страници, пак заради този натиск. А дотогава имаше още три комиси и маса министри, които нищо не съобщиха. Така че да не вярваме на историите за Семерджиев - чист мит са си! Горено е, но и филмирано.

  61. 61 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#60] от "pogled":
    Съгласен съм напълно с теб.На практика,досиетата са унищожени,след като не са на разположение да бъдат отворени.Нямаше как да стане,Бойко Борисов ,Максим и още много комунистически гъзомииници да се правят на ,,чисти",ако не беше така

  62. 62 Профил на Григор Лилов
    Григор Лилов
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#61] от "kitaec__":
    Напълно прав си. На практика ги няма, а какво ни грее дали са филмирани и изгорени след това, или филмирани и укрити, или съществуващи, налични за Комисията, но с нормативни пречки за отварянето им. Крайният резултат за обществото е един и същ.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK