Зелената зона трябва да се разшири на територията на целия град, пък ако ще и цената на паркирането да е 30 стотинки на час. И толкова стига, на онези с трошките на трупчета да им излезне златно, да си съхраняват своеобразния уличен клиер в ущърб на останалите. Също както и на сотаджията, 3-те чистачки и 4-те девойки от бюфета, чиито коли паркират всяка сутрин в 7 пред офис-сградата и места за други не оставят. Та се налага всички таксита, куриери и камиони за зареждане да дърпат ръчната насред платното и да пускат аварийките, за да си свършат работата.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Куче с кокал и софиянец с платено паркиране не можеш да изплашиш...Последният винаги ще намери, къде да си "кАчи" колата, без да даде и стотинка. В това отношение задръжките падхана отдавна. Може и човек да заколи, не се шегувам. Най-малкото нали виждам, че редовно си посягат.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
цените за паркиране ИЗВЪН определените за това паркинги трябва да бъдат още по-високи! всеки знае че тротоарите в центъра на София са недостъпни за пешеходци, камо ли за майки с колички, заради паркирани автомобили...
...следващата стъпка е да започне поетапно превръщане на цели карета в иделания център в пешеходни зони както е във всеки град в европа
крайно време беше Столична община да реши дали София ще е град за автомобили или за хора ... очевидно последните доклади на Европейската комисия за замърсяването на въздуха и шумовото замърсяване са си казали думата
Доколкото съм имал пряк контакт с няколко общински съветника, тяхното полугласно намерение било София да се прочуе по света като нещо като Холивуд и Боливуд: инкубатор на филми на циганска тематика. Като доведе Костурица своя Гърга Питич, да не му се налага да строи декори, ами самите улици, сгради, тротоари, пък и минувачи, да бъдат като естествен фон на филма.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Като човек отрасал в синята зона само мога да приветсвтам това паркирането в центъра да е скъпо, така авто-талибаните 6те се замислят дали да се търкалят с тенекиите си или да се поразмърдаи - или да походят малко, или (неда си Боже!) да се качат да грАдския транспорт...
Само ме изумява далтонизма на хората които "управляват". В Европа синята зона е безплатна за каркиране до 1ч., платените са бели и... ама то е явно че никого няма да достигнем.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
"Зелената зона трябва да се разшири на територията на целия град, пък ако ще и цената на паркирането да е 30 стотинки на час." - Подкрепям изцяло!
Цялата синя зона трябва да е с платен вход за влизане с личен автомобил (освен на живеещите в нея). Пълно премахване на служебните паркинги в района на Московска, Народния театър, Двореца, БНБ и подобни. Никакво и в никоя част на града паркиране на тротуарите.
[quote#6:"chevyvolt"]въвежданео на годишни абонаменти за живущите в нея[/quote]
Въвеждането?!
Практикува се от доста време, с БГ "добавка" че може да се паркира само на улициата на която човек живее?!?
Това че поскъпва - по принцип не е зле, ама пусто да не бе поредното скубене, ами да се подобри не6то, да се вложат тези пари в инфраструктура, а не да се откраднат ПАК!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
Новината ще е приветствана от собствениците на частни паркинги в центъра на София - вече ще очакваме цена от 3 или 4 лева на час вместо сегашните 2 лева. На печелившите, честито!
От друга страна, нека да бъдем честни - трафикът в центъра е ужасно претоварен, а увеличението на цените за паркиране си е стандартен метод в борбата със задръстванията в големите градове и столици на Европа. Повечето хора са пътували в чужбина, едва ли е необходимо да давам конкретни примери.
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
Прогонването на колите от тротоарите не знам как ще стане, освен с мащабна военна операция. Страхувам се, че масата разярени автоталибани, въоръжена с крикове и гаечни ключове, определено е в състояние да обърне в бяг днешната ни пехота. Евентуално подкрепа от авиацията и бомбардировка с ракетни компекси Град и Топол-М може да промени баланса на силите. Първо артилерийската подготовка, после десантчици от отряда за специално проникване, с каски от кевлар и бронирани жилетки. Дори при тяхната поява на някой балкон от обгорялата сграда ще цъфне Бат Гочу и ще ги пита "Ей, момчета, кво прайте долу бе". "Горе ръцете, претърсваме района". "Ааа, бомбардирайте, претърсвайте, само ъ не съм ви видел ъ ми паркирате на местуту, оти ви го вденем у гъзото, че ви излезне през ушото!"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Съгласна съм и 10 лв да стане синята зона, стига в замяна на таксите да се построят подземни паркинги, да се оправят тротоарите, да има повече пешеходни зони, градинки, зеленина т.н. Сега плащаш и какво от това?! Това с нищо не подобрява нито живота на хората, които живеят и работят в центъра, нито улеснява посетителите на града.
Всички ние сме затворници, но едни килии имат прозороци, а други - не...
Кой ви каза, че има коли по тротоарите? В рамките на синята зона (т.е. в целия център) такива няма. Защото има колчета. На места някое е изкъртено или са забравили да сложат, но като цяло тротоарите в центъра са свободни.
Сега в София, скоро и в други градове. Нали се сещаш че на Андрешко винаги му намират цаката. Който си има кола да си купи и гараж, или парко место. Както е по целия бел свет. Не е задължително да се ръчка човек в центъра в час пик с личния си автомобил. Това само болни гъзари и безделници го правят. Хората дето са тръгнали по работа положително ще ползват метро, такси или гр. транспорт. Да не говорим че частта около НДК вече е относително достъпна и с велосипед. Хората обаче които живеят в центъра не ги облазявам. Но... както е казал народа, който си има брада си има и бръснач. С други думи като живееш в центъра и имаш кола, ще трябва да си плащаш.
Абе какво ограничаване на трафика,балнувате!
То е ясно,защо го правят това,тези който използват синя зона в центъра,я използват най-чсто за да свършат служебена или личена работа,много по-малък е процента на тези,който влизат в центара,за да ходят по заведенията,през деня к,когато се плаща,те ходят вечер,по баровете,когато няма синя зона.
Та аз бих искал общината да излезне,така лекичко да изкочи с една статистика,едно парко място в синя зона,колко часа се ползва на ден и от тези часове,колко часа се ползват от един и същ автомобил.Защото,този който има офис в центъра ,си плаща абонамент, живущият си плаща.Просто е.От къде на къде,ще се повишава цената със 100%,пък и зоната ще се разширява,айде бе,много коли имало в центъра,ами ако общинарите ги е грижа за центъра на столицата,да го затворят,и проблема ще се реши от раз,ама не ще сваляме по две кожи,докато хората сами се откажат....хахахахахвсичко друго може да е ,но тези промени са си чиста проба пълненен на бюджета,от септември месец,сещайте се!
В центъра на най-мръсната европейска столица са почти всички национални институции, които не са осигурили паркинги за клиентите си. Вместо това някои са заградили цели улички - като МП, МО и МФ около Народния театър. Ако за второ място се плаща тройно, КОЛКО ПЛАЩАТ тези за 10-то, 20-то ?!!?
Когато наваля сняг, нито едно от местата в синята зона НЕ БЕШЕ почистено! Паркираше се извън тях върху платното!
Кой краде парите от паркингите и за какво ги дава болната даскалица?!
Най-лесното е да се вдигат цените. Ама да се решават проблеми хич ги няма. Оня ден Фандъчето се появи да обяснява какви благини за софиянчетата е спретнала тая година, а не вижда каква кочина е навън. Пръста не си мърдат ония боклуци от Перник.
Ама - от 30 години не били асфалтирани улиците. Тия констатации, с известни вариации, ги слушам всеки мандат. И нищо. Само се констатира - След няколко мандата ще се яви някоя като тая вуйна и ще заквичи - то не са ремонтирани улиците от 50 години. И така и те си отидоха и ние..в чакане
Идеята да се вземат повече пори от хората е видна от километри. Не е видна другата идея- как да се направи по-удобен живота на хората . А това става така: При сегашните еди -колко си паркоместа и приходи от еди колки си лева ,увеличаваме паркоместата на ...броя.Приходи се очакват такива и такива ,разходите -такива и такива. С останалата печалба от еди колко си лева ще изградим ... броя подземни паркинги ,за да се освободят улиците.И така постепенно ,за ... години смятаме да освободим улиците от паркирали автомобили и центърът да придобие европейски вид.
Да виждате такова нещо? Не. А пари след разходите на структурата дали ще останат? Едва ли. Както казват хората "Хубава работа,ама циганска" . За съжаление ,не е и хубава.
Най-дейният в операция " да изсмучем жизнените сокове на софиянци" е мафиотът Радослав Тошев. Той е син на друг мафиот и агент от ДС - Тошо Тошев. Това не е грижа за столичани , а отново са задействани лобистки интереси, откъдето ще падат пари. Държавата е в ръцете на мафиоти и ченгета - Тошевци, Гоцевци и прочие паплач!
Значи улиците пак ще са задръстени, ама срещу заплащане. Във факта, че броя на автомобилите в София е нараснал експоненциално през последните години мутрата и наследилата го на поста негова марионетка виждат не проблем за разрешаване, а източник на доходи. За толкова години начено на общината не са направили нито един паркинг. За сметка на това измъдрят малоумия като това да превръщат улици като Хр. Ботев, Пиротска и маса други в паркинги, принуждавайки шофьорите да се движат по релсите в разрез със закона.
Българските политици не са раждани - те са изходени.
Хубаво е че засяга и почивните дни, защото щом няма синя зона и всички се втурват да паркират там и положението е по-зле и от работните дни. А приходите от паркоместата трябва да ги инвестират в няколко голеееми подземни паркинга, собственост на общината. Това е единственото спасение срещу многото коли, защото навремето в кооперациите в централната част е имало 3-4 коли, сега има 34.....
откровен рекет,А РЕКЕТЬОРИТЕ,КОНЦЕСИОНЕРИТ ДЕМЕК,са една от най стриктно пазените тайни в тая държава.да седиш пред болницата и да рекетираш тежкоболни хора търсещи някакво спасение,КОЛКО ИЗВРАТЕН МОЗЪК ТРЯБВА ДА ИМАШ,ей богу нямам думи
честита нова транспортировка и нова паркировка! ама много слабо,бе..много малко,бе! Софийското си е софийско...водят класациите..това са баш гражданята бугарски! не можем си го мери с тях! )
Не се бъркай, пак повтарям, не се бъркай. Преди синята зона беше тотален хаос в центъра, сега може да не е перфектно но като за начало спря паркирането от двете страни и повечето тротоари. Леко и нещата си застават на място.
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
На пръв поглед добра идея, която гледам - среща одобрение. Като се надникне в детайла обаче виждам просто поредното безумие. Това няма да доведе до намаляване на трафика. Няма да доведе до намаляване на паркиралите върху тротоарите. Няма да освободи центъра от колите. Напротив. Ще доведе единствено до повече приходи, но не в столичния бюджет, а в частната фирма - паркинги и гаражи.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Ето ги лицата и транспортната комисия на СО , която прави транспортната политика на столицата. Съставена само от аматьори:
Любомир Христов – зам.кмет по транспорта – Университет за национално и световно стопанство
Елен Стойчев Герджиков - СУ "Св. Климент Охридски" специалност "Философия",
Радослав Тошев Тошев.- фирмено планиране в УНСС
Иван Илиев Илиев –Техническия университет в София ,специалност "Ръководител полети" и втора специалност -"Авиационна техника".
Кирил Георгиев Георгиев –УНСС - София: -спрециалност "Икономика и управление на териториалните системи"и "Публична администрация".
Борислав Иванов Борисов -ТУ София, специалност "Електроснабдяване и електрообзавеждане на промишлени сгради и транспорт".
Йордан Димитров Господинов –ВСУ "Черноризец Храбър" специалност "Публична администрация".
Зафир Кирилов Зарков -СА "Д. Цанков", специалност "Икономика на търговията".
Калоян Драгомиров Паргов -"Международни отношения" и магистър по "Европейска интеграция".
Борислав Иванов Бориславов –“Св. Климент Охридски” - специалност "История",
Капка Георгиева Сидерова в сайта на общината няма данни
Абе няма ли един от УАСГ или ТУ, пътищар, градостроител, транспортник, автомобилист, социолог . Ако няма - поне шофьор да бяха попитали. Пълни аматьори.
Погледнете им “Програмата за развитие на градския транспорт до 2015 г. Пълна боза – пожелания, глупости, без срокове, суми, писана на коляно. Вижте какво пише (само картинка) за “интелигентни транспортни системи” Тези даже не знаят какво е това....”
Ебаси комисията...
Много градове по света имат безплатен обществен транспорт в централната, най-натоварена, зона.
Повишаване цената на градския транспорт не се връзва с повишаване цената за паркиране. Все пак човек трябва да се придвижва.
Привидно е чудесно. И с това с привидното си оставаме. В действителност е поредното състезание по стригане на овце. А дано новозеландците го извоюват като олимпийски спорт, че поне една титла да имаме лятоска.
Да изгонят офисите без паркинги от центъра, после да махнат и държавната администрация от там и ефекта ще е много по-голям. Или направо да я правят пешеходна зона....Нито на офисите, нито на администрацията, мястото им е по тесните улички в историческият център на града....
Оня ден точно до сградата на Националната телевизия един човек, според хората от Паркинги и гаражи човека и полицай, но не знам, значи тоя човек си отряза скобата с флекс, метна я в багажника и отпраши. Та мисълта ми е че в София определено има проблем с паркирането.
Още една безумна идея, обоснована с Директива на ЕС - до 2015г. да постигнем двукратно увелиение на пътниците с градски транспорт. Ами в София около 55-60 % пътуват с обществен транспорт и двукратно увеличение означава 110-120 % от населението да ползва градски транспорт???. Да внасяме ли селяни за да изпълним директивата? малоумници...
В големите градове на ЕС с обществен транспорт пътуват около 15-25 % от населението, но в София.... И да използуваш тази директива си е пълно малоумие. А може би има други интереси...
Това клише "не строят" паркинги, "няма паркинги" като го чуя се изприщвам. Ганьо не му трябват паркинги, а безплатни места за паркиране пред входа, по възможност на тротоара или в градинката, за да не измине 5 метра пеша и да си гледа курника през прозореца. Паркингът на МС "Васил Левски" (300 места) не иска никой да го вземе на концесия, защото всеки предприема, който направи проучване на пазара е наясно, че в град, в който можеш да паркираш безнаказано на тротоара и в парка, икономическа логика от паркинги няма. Пред паркинга има безплатни 500 парко места в калта! Кой ще инвестира в паркинг?! гараж "Витоша" до НДК е 2 лева на час, има 350 места, от който поне 200 винаги са свободни.
Подкрепям скъпата синя зона! Вън автоталибаните поне от центъра на София. В тази държава трябва да има поне едно цивилизовано парче земя и нека започнем с центъра на София.
Дори да се построят паркинги в центъра, ще бъдат празни, защото няма как да се пред входа на всеки столичанин. А столичанинът, потомък на Ганьо Балкански, има наднормено тегло и не ходи пеша.
Аз ли не се ориентирам, или в картната схема има нещо сгрешено? Цялата зона на Ректората (на Софийския университет) е зелена зона. За сметка на това хотел "Радисън" (онзи, срещу НС) е добре изрисуван.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
[quote#14:"monique"] Сега плащаш и какво от това?! Това с нищо не подобрява нито живота на хората, които живеят и работят в центъра, нито улеснява посетителите на града. [/quote]
Не си разбрала добре: идеята не е да се "подобрява живота на хората, които живеят и работят в центъра, или де се улесняват посетителите на града." Идеята е да се гушнат едни пари. И това най-лесно може да стане, като се стрижат тия, които и без това си плащат.
Чудя се колко от изказващите се действително живеят в Синята зона, за да имат мнение? Или просто, когато "слизат до Центъра", си палят таралясника щото не познават Градския транспорт и пешеходните маршрути.
За съветниците е ясно - повечето са отдалеч и доста АГРАРНИ!!!
Абсолютно си прав - около така наречения "Бизнес парк" са паркирали по всички тротоари и ниски зелени площи, докато паркингите вътре строят полу-празни.
Но в крайна сметка вината е на общината, че десет години не намери едни сто хиляди да си върже системата с КАТ и да пускат глоби по предните стъкла, както е в белите страни, за да не се паркира по този безумен начин по тротоари и детски площадки. Така ще има и интерес от строежа на масови паркинги, както и всяка нова сграда ще е доброволно с достатъчен брой парко-места. А не като в новите гета като Манастирски ливади, където изтарикателите да си вземат жилище без гараж си паркират вече по главите едва ли не....
Ами казах го вече! Алгоритъмът е прост - само от 4 стъпки:
1. Има ли задръствания? Ако "да" отиди на 2, ако "не" отиди на 4
2. Вдигай цените
3. Отиди на 1.
4. Край.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Може би най-малоумните реформи в градския транспорт, откакто има градски транспорт въобще (а трамваи има от 1901г.).
Хубаво ще може да се возят животни, а колелета кога ще може да возим (за справка - в някои страни /дори някои индийски щати/ автобусите имат допълнителни съоръжения, извън каросерията, на които се 'закачат' велосипеди - така не пречат на хората вътре).
[quote#36:"stoyant"]Подкрепям скъпата синя зона! Вън автоталибаните поне от центъра на София. В тази държава трябва да има поне едно цивилизовано парче земя и нека започнем с центъра на София.[/quote]
Съгласен, за синята зона...обаче, аз като живея в центъра и сега ми вдигат двойно абонамента - при положение че не ми гарантират място...как да го възприема това ? ...щом като ще мога да паркирам само при възможност, дали няма да е възможно и да си плащам само ако имам финансова възможност ?
[quote#43:"lim"]Чудя се колко от изказващите се действително живеят в Синята зона, за да имат мнение? Или просто, когато "слизат до Центъра", си палят таралясника щото не познават Градския транспорт и пешеходните маршрути. [/quote]
Аз живея в тая пуста зона.Досега таксата ми за паркиране беше 79 лева.Сега искат да стане 150...ама пътната винетка за 1 година е под 80 лева...абсолютен парадокс...и узаконяване на общинския рекет !
Решението не може да бъде различно от 100-200 доброволни идеалисти, които няма да платят 30 + 60 +няколкочаса по 2, или към 100 лева (къде 5 % от стойността на 60 % от колите в автопарка), а ще им задръстят наказателните паркинги.
Всъщност може и да не са доброволни, и да не са идеалисти...
Столична община наистина е сбирщайн от лаици: (
Как за колко години вече синя зона един тротоар не ремонтираха, ами бият някакви псевдо-колци, които след два дни сочат под 60 градуса към сградите и аха-аха да набучат някого...
В Богота си бяха избрали кмет, който за един мандат промени коренно облика на града, но за жалост е загубил изборите наското.
Но човекът е успял да прокара велоалеи и бус ленти из града, пък желаещите да киснат в задръстване - имат тази неограничена възможност: )
С гордост показваше как колите карат по кални и счупени трасета, а се наливат пари за обществени места и пешеходна и велоинфраструктура.
Кога ще видим и тук разумна политика на управление на този грохнал отвсякъде град? Кога?
Знаех си - само един си призна мъката да живее "баш у центъро".
Е присъединявам се - и аз съм оттам, и ще си плащам по новому. Как да не си спомниш вица за двата глиста дето надничали изотзад -"Родина, сине"...
Според мен трябва синята зона да започва от Ботевград и да свършва в Перник. Освен това тези, които имат автомобили, да ги оставят извън синята зона и да дупчат по 3 билета- 1ако трамвая е претъпкан, 2-ри ако си чакал повече от 20 минути и 3-ти ако вътре е мръсно и гадно. Ако трамваят се развали преди да си стигнал дупчиш 4-ти билет бонус.
Таксата в синята зона трябва да е поне 12лв. и то ако автомобилът е паркиран на две гуми - иначе 30лв. Паяците да извозват нарушителите поне до Стара загора от където собствениците да си ги получават срещу такса от 2500лв.
Ти все пак не ми отговори караш ли кола?
Според мен - не. А причините за това са че живееш в центъра и практически нямаш нужда от такава. Нито имаш къде да я държиш, нито ти се занимава да търчиш постоянно да и търсиш място, да вадиш карти от общината. Пазаруваш си там, деца нямаш да развеждаш, родните не ги виждаш кой знае колко често - за по-добро себеусещане. Не че и аз не съм така, но хората са различни - някои не могат без кола. Не могат без да са мобилни. Въобще модерния човек е мобилният човек. Ей виж ги германците - карат по 2 часа до работата си - кара и хвърля. И такива извращения на градското планиране като у нас - няма. Ами в Италия бил ли си? Карат некви скутери падали 1000 пъти облепени с тиксо ама се движи през целия града да види тъщата и да пие едно кафе с тъста.
Според мен, тръгнеш ли да караш и ти ще си същия. Ще паркираш по тротоари, ще се навираш в насрещните улици и така. Тука просто е така. Не защото хората го избират, а защото няма друг начин.
Лично моето мнение с което не ангаржирам никого е че паркинг от 2 лв на час е напълно резонно, както и карта от 50 лв/месец.
Само, че карти за намаление на тия общинарите - да не са поименни според мен е цинично.
Би трябвало всеки който ползва намаление да има карта със снимка, а не да ми плащат по 3 лв на месец някакви шушумиги от общините, егида и учителниците от даскалата и да си ги менкат в родата постоянно.
Ето какъв ми е проблема на мене!
Адски тъпо нещо е таксата в съботния ден до обяд!
Първо лично аз в петък обичам да заформям главата с приятели и определено не се качвам в колата за да се прибера в къщи!Естествено това ще разбие прекрасният ми съботен махмурлук защото, ако искам да се излежавам в леглото преди да си взема колата ще трябва да платя 4 лв за паркинг ,а ако не се събудя направо съм изгорял!
Добре, съгласен съм да плащам по 2 лева. Но искам да видя отчет колко пари са събрани и за какво са изхарчени. Такъв няма. Няма и да има. Нито се знае колко действително се местата в зоната, нито колко талони са продадени и есемеси пуснати. Не се знае и колко точно автомобила се вдигат. Информацията трябва да е публична и да се отчита ежедневно. Това естествено няма да се случи никога. Защото моите два лева се крадат от Радо Тошев и сие. Туй то.
Живея в центъра и точно вчера сутринта псувах поредния селянин (с мерцедес с кюстендилски номер), който пак "спираше за минутка", спираше така, че нито пешеходци, нито трамвай можеха да минат. И не дейте да разправяте, че няма коли по тротоарите -пълно е с тях. Но нещото, което няма да видите, са полицаи, които да глобяват. Вместо това има синя зона (ама не навсякъде).
Да не говорим, че между 19:30-21:30 е някакъв ад, защото всеки, домъкнал се я от студентски град я от Люлин/Младост гледа да слезе с колата и да паркира ако меое директно в пицарията/кафето.
Добавете малоумните знаци "Влизането забранено освен за живущи и зареждане на магазини 4-4:30", които нито селяните нито полицията спазва (само дето не е ясно тогава кой и защо ги слага навсякъде) и става ясно, че хаосът е пълен.
Аз съм за затварянето на целия център и да се влиза след заплащане на такса, и то солена (както е в Лондон например). Ама как да стане, като приходите от синята зона трябват, за да помпат партийните каси (спомнете си, те не отиват в общинския бюджет, а в бюджета на общинска фирма, която по мои спомени е на загуба откато съществува).
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
Има и още нещо - като изключим метрото, градския транспорт е кошмарен - и като качества, и като скорост. Да не говорим, че сега и ще поскъпва. Ами тогава за какво говорим? Що преди няколко години в Париж не видях да има подобни прпблеми?
П.П. Преди няколко години говорих с чужденец от скандинавските страни и като му описах схемата за паркиране и вдигане на коли той каза "о, общината определя къде да се паркира и вдига колите, това не е ли конфликт на интереси?". Оказа се, че при тях контролът се осъществява от тяхната полиция и глобите отиват не в някаква фирма, а директно в бюджета.....
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
Прост факт: С колата отивам до работата за 20 минути, а с градския транспорт за 45. Всеки работен ден това прави разлика от 50 минути (общо за двете посоки) или 18 часа (!?!) за работните дни в един месец. Това са ми 2,5 допълнителни работни дни, бе хора. Прекарани в автобуса, заобиколен от рядко къпещи се индивиди. Може ли да става сравнение?!?
Прост факт 2: С увеличението на таксите ще се постигнат 2 неща - допълнително обогатяване на Паркинги и гаражи и допълнително оскубване на шофьорите, но НЯМА да се постигне ефект подобряване на инфраструктурата или живота на хората в центъра. А викащите "браво" не печелят нищо, освен перверзното удоволствие, че на мен, шофьора, ми е по-зле.
как така не се построи многоетажен паркинг в синиата зона които да поеме колите на живеещите и идващите в центьра на софиа и другите центрове на градове в бьлгариа
в паркингите в синиата зона ще се плаща престоиа и общината ще печели а хората ще си идват с колите на работа и разходка в централните части на градовете
сега без паркинги губиат тьрговците с магазините в центьра при които не идват хора с коли а тези с колите отиват в моловете и си пазаруват от моловете кьедто има паркинг и с асансиора разглеждаш всички бутици на ниаколко етажа с охрана
в централните градски части с магазините не може да се осигури такава охрана
Общината трябва да почне да строи паркинги, докато има още свободни места и в "синята" и особено в "зелената" зона....
Докато пишман капиталистите-рестипути не са ги нагъчкали с офиси и жилищни сгради.......
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#64:"sylvester"]С колата отивам до работата за 20 минути, а с градския транспорт за 45[/quote]
Не ме заблуждавай, че колата ти се движи по- бързо от градския транспорт в тия задръствания.
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
До коментар [#71] от "Тони!": Ще се реши естествено, можеше да се направи още преди 20 години ама рестипутите мислеха само за строежи на сгради модел 1940 ......
Как например е решен в компелкс Явоворов, около бул. Мадрид .....
И сега има маса празни места и съборетини в "синята" зона на "синята зона" които стоят ей така, чакат да паднат някому на главата....
Ама трябва да се мисли, а общинарите най-мразят да мислят...
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Не можа да ме убедиш! Твоите аргументи бяха в стил "Дайте да запалим Ламанша и Англичаните няма да могат да дебаркират. Ама как ще го запалим? А-а-а-а! Това е работа на експертите!"
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Мутрата от Банкя и слугите му само това знаят - да вдигат цените на горивата, лекарствата, яйцата, паркирането и престоя, градския транспорт,въвеждат непосилни такси за пенсионерите, работели през целия си живат за да си живеят райски комунистите от БКП то! Сега трябва пак да ги издаржаме!!!
А я сега ми обясни защо подкрепяш годишната такса за живеещите в центъра на София?? Ще ти отговоря - ЗАЩОТО СИ СЕЛЯАНДУР, живеещ максимум в панелно блокче и завиждаш!!! Това, че ние, плащащите в центъра на София ще напълним гушите на общинарчетата , ДА СИ РАЗДАВАТ БОНУСИ с НАШИТЕ ПАРИ, ТЕБ НЯМА ДА ТЕ НАПРАВИ ПО -БОГАТ!! Ще остане само злобатата ти зависта ти!!! Дано се задаваш с тях!!!!
Донякъде е така наистина, в избирателните секции в общините "Средец" и "Оборище", както и отделни секции на "Лозенец" резултатите на ГЕРБ в последните избори бяха средно с 30% по-ниски от другите части на София. http://results.cik.bg/tur1/protokoli_os/2246/01024.html
Ти па откога почна да пишеш безмислени и безаргументирани мнения? Казах, че първо се прави пешеходна зона, и велоалеи, след това градски транспорт, и казах, че тези неща не искат големи инвестиции. Едва след това тръгват рестрикциите. Да използваш принципа на тоягата и моркова, но да нямаш морков може да доведе единствено до злоупотреби и корупция. Да се хванем на бас, че ефекта от това ще е нулев?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
РЕШЕНИЕ № 15599 София, 17.12.2009 на Върховния административен съд
..........................СОС е приел един незаконосъобразен нормативен акт.....
................В доклада към проекта за наредбата освен това няма и анализ за съответствие с правото на Европейския съюз и никаква финансова обосновка на цената на новопредоставяната от Общината "услуга", която е оценена на 70 лв. за една година, поради което следва да се приеме, че на практика няма изготвен доклад, съответстващ на изискванията на чл. 28, ал. 2 от ЗНА.
А нормата на алинея трета на чл. 28 от ЗНА предвижда "проект на нормативен акт, към който не са изложени мотиви, съответно доклад, съгласно изискванията на ал. 2, да не се обсъжда от компетентния орган".
Посочените дотук нарушения на административнопроизводствените правила при приемането на оспорената Наредба са твърде съществени, тъй като те са императивни, а не пожелателни, и с тяхното ненарушаване се гарантира действителното спазване на принципа на откритост, съгласуваност и местно самоуправление, поради което само те сами по себе си са основание за отмяна на оспореният нормативен акт.
.........................
Разпоредбата на чл. 146, т. 5 от АПК задължава съда да съобрази дали оспореният нормативен акт съответства с целта на закона, а това означава той да създава реални фактически и правни възможности за изпълнение, да осигурява равни права на всички лица, до които се отнася, да има реципрочност между цена и предоставена услуга и други.В оспорената Наредба тези условия не са налице.
До коментар [#82] от "Тони!":много си запечен, асъл като кмет рестипут тип Янчулев....
Имали трафик в Центъра сега? Има!,
Има ли хора с коли които ги ползват? Има!
Има ли места за паркиране? Няма!
Значи и трябва да има и места къде да паркират, днес и утре....
Ако ти се вижда трафика голям, ограничи го, но за всеки трафик се искат определени пътища и ПАРКИНГИ ....
Между другото 1959 когато се прави един от многото генерални планове за София, комунетата "планираха" 800 000 жители 2000 година, от тях 8% с вили и 12% с аФтоНобили.....
И сегашните рестипутчета и те така планират.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Като строиш паркинги ще оправиш проблема, да
А като строиш пътища - още повече.
Местата за паркиране в центъра биха били достатъчни, ако се използват за живеещите там, а работещите в центъра имат адекватен градски транспорт и не им трябват колите.
Ма правенето на нормален градски транспорт е въпрос на много работа и малко пари, съответно няма какво и откъде да се източи, та не е приорите.
Ти продължавай да гасиш пожара с бензин.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
До коментар [#86] от "Тони!":Те и комунаките така планираха София 1959 800000 жители в 2000 година, 8% с вили 12% с коли... и те, като тебе, смятаха че не им трябват на 88-те% коли да, ама не...... палачинката се обърна по съвсем друг начин....
Лошото е не че в 1959 някой сбъркал, а че днес управниците не се учат....
И в 1970 казваха на "планьорите" че разширението на Цариградското шосе няма бъдеще щото "свършва" никъде, ама те викаха ние ще оправим работата, те ти и Мафиянски, бул.Тодор Александров "спира" в Шератон за по ракия....
Така и с паркингите, щом има трафик трябва да се изгради и инфраструктура, а не да се гадае кому какво трябва.... в следващите 50 години.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lordcris
Рейтинг: 632 НеутралноСофианци два пъти избираха Борисов и два Фандъкова. 2 лева паркинг на час са им малко. 20 да го направят.
cinik
Рейтинг: 2326 НеутралноЗелената зона трябва да се разшири на територията на целия град, пък ако ще и цената на паркирането да е 30 стотинки на час. И толкова стига, на онези с трошките на трупчета да им излезне златно, да си съхраняват своеобразния уличен клиер в ущърб на останалите. Също както и на сотаджията, 3-те чистачки и 4-те девойки от бюфета, чиито коли паркират всяка сутрин в 7 пред офис-сградата и места за други не оставят. Та се налага всички таксита, куриери и камиони за зареждане да дърпат ръчната насред платното и да пускат аварийките, за да си свършат работата.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "cinik
Рейтинг: 2326 НеутралноДо коментар [#1] от "lordcris":
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Куче с кокал и софиянец с платено паркиране не можеш да изплашиш...Последният винаги ще намери, къде да си "кАчи" колата, без да даде и стотинка. В това отношение задръжките падхана отдавна. Може и човек да заколи, не се шегувам. Най-малкото нали виждам, че редовно си посягат.
dun
Рейтинг: 588 Неутралноцените за паркиране ИЗВЪН определените за това паркинги трябва да бъдат още по-високи! всеки знае че тротоарите в центъра на София са недостъпни за пешеходци, камо ли за майки с колички, заради паркирани автомобили...
...следващата стъпка е да започне поетапно превръщане на цели карета в иделания център в пешеходни зони както е във всеки град в европа
крайно време беше Столична община да реши дали София ще е град за автомобили или за хора ... очевидно последните доклади на Европейската комисия за замърсяването на въздуха и шумовото замърсяване са си казали думата
cinik
Рейтинг: 2326 НеутралноДо коментар [#4] от "dun":
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Доколкото съм имал пряк контакт с няколко общински съветника, тяхното полугласно намерение било София да се прочуе по света като нещо като Холивуд и Боливуд: инкубатор на филми на циганска тематика. Като доведе Костурица своя Гърга Питич, да не му се налага да строи декори, ами самите улици, сгради, тротоари, пък и минувачи, да бъдат като естествен фон на филма.
chevyvolt
Рейтинг: 1097 ВеселоБраво!
Напълно подкрепям повишението на "синята зона" и въвеждането на годишни абонаменти за живущите в нея!
каруцар
Рейтинг: 470 ГневноТия ни правият роби в собствения ни град !
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4301 ГневноНЕ Е ЛУД КОЙТО ЯДЕ БАНИЦАТА И СТРИЖЕ НАРОДА А ТОЗИ КОЙТО МУ ПОЗВОЛЯВА !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!B52
Рейтинг: 1639 ЛюбопитноКато човек отрасал в синята зона само мога да приветсвтам това паркирането в центъра да е скъпо, така авто-талибаните 6те се замислят дали да се търкалят с тенекиите си или да се поразмърдаи - или да походят малко, или (неда си Боже!) да се качат да грАдския транспорт...
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Само ме изумява далтонизма на хората които "управляват". В Европа синята зона е безплатна за каркиране до 1ч., платените са бели и... ама то е явно че никого няма да достигнем.
void
Рейтинг: 213 Неутрално"Зелената зона трябва да се разшири на територията на целия град, пък ако ще и цената на паркирането да е 30 стотинки на час." - Подкрепям изцяло!
Цялата синя зона трябва да е с платен вход за влизане с личен автомобил (освен на живеещите в нея). Пълно премахване на служебните паркинги в района на Московска, Народния театър, Двореца, БНБ и подобни. Никакво и в никоя част на града паркиране на тротуарите.
B52
Рейтинг: 1639 Неутрално[quote#6:"chevyvolt"]въвеждане о на годишни абонаменти за живущите в нея[/quote]
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Въвеждането?!
Практикува се от доста време, с БГ "добавка" че може да се паркира само на улициата на която човек живее?!?
Това че поскъпва - по принцип не е зле, ама пусто да не бе поредното скубене, ами да се подобри не6то, да се вложат тези пари в инфраструктура, а не да се откраднат ПАК!
Станислав
Рейтинг: 1124 НеутралноНовината ще е приветствана от собствениците на частни паркинги в центъра на София - вече ще очакваме цена от 3 или 4 лева на час вместо сегашните 2 лева. На печелившите, честито!
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. FranklinОт друга страна, нека да бъдем честни - трафикът в центъра е ужасно претоварен, а увеличението на цените за паркиране си е стандартен метод в борбата със задръстванията в големите градове и столици на Европа. Повечето хора са пътували в чужбина, едва ли е необходимо да давам конкретни примери.
cinik
Рейтинг: 2326 НеутралноДо коментар [#10] от "void":
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Прогонването на колите от тротоарите не знам как ще стане, освен с мащабна военна операция. Страхувам се, че масата разярени автоталибани, въоръжена с крикове и гаечни ключове, определено е в състояние да обърне в бяг днешната ни пехота. Евентуално подкрепа от авиацията и бомбардировка с ракетни компекси Град и Топол-М може да промени баланса на силите. Първо артилерийската подготовка, после десантчици от отряда за специално проникване, с каски от кевлар и бронирани жилетки. Дори при тяхната поява на някой балкон от обгорялата сграда ще цъфне Бат Гочу и ще ги пита "Ей, момчета, кво прайте долу бе". "Горе ръцете, претърсваме района". "Ааа, бомбардирайте, претърсвайте, само ъ не съм ви видел ъ ми паркирате на местуту, оти ви го вденем у гъзото, че ви излезне през ушото!"
monique
Рейтинг: 624 ЛюбопитноСъгласна съм и 10 лв да стане синята зона, стига в замяна на таксите да се построят подземни паркинги, да се оправят тротоарите, да има повече пешеходни зони, градинки, зеленина т.н. Сега плащаш и какво от това?! Това с нищо не подобрява нито живота на хората, които живеят и работят в центъра, нито улеснява посетителите на града.
Всички ние сме затворници, но едни килии имат прозороци, а други - не...Божидар Божанов
Рейтинг: 688 НеутралноКой ви каза, че има коли по тротоарите? В рамките на синята зона (т.е. в целия център) такива няма. Защото има колчета. На места някое е изкъртено или са забравили да сложат, но като цяло тротоарите в центъра са свободни.
Kobra
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#1] от "lordcris":
Noone needs the truth.Сега в София, скоро и в други градове. Нали се сещаш че на Андрешко винаги му намират цаката. Който си има кола да си купи и гараж, или парко место. Както е по целия бел свет. Не е задължително да се ръчка човек в центъра в час пик с личния си автомобил. Това само болни гъзари и безделници го правят. Хората дето са тръгнали по работа положително ще ползват метро, такси или гр. транспорт. Да не говорим че частта около НДК вече е относително достъпна и с велосипед. Хората обаче които живеят в центъра не ги облазявам. Но... както е казал народа, който си има брада си има и бръснач. С други думи като живееш в центъра и имаш кола, ще трябва да си плащаш.
tomiboi
Рейтинг: 367 НеутралноАбе какво ограничаване на трафика,балнувате!
tomiboiТо е ясно,защо го правят това,тези който използват синя зона в центъра,я използват най-чсто за да свършат служебена или личена работа,много по-малък е процента на тези,който влизат в центара,за да ходят по заведенията,през деня к,когато се плаща,те ходят вечер,по баровете,когато няма синя зона.
Та аз бих искал общината да излезне,така лекичко да изкочи с една статистика,едно парко място в синя зона,колко часа се ползва на ден и от тези часове,колко часа се ползват от един и същ автомобил.Защото,този който има офис в центъра ,си плаща абонамент, живущият си плаща.Просто е.От къде на къде,ще се повишава цената със 100%,пък и зоната ще се разширява,айде бе,много коли имало в центъра,ами ако общинарите ги е грижа за центъра на столицата,да го затворят,и проблема ще се реши от раз,ама не ще сваляме по две кожи,докато хората сами се откажат....хахахахахвсичко друго може да е ,но тези промени са си чиста проба пълненен на бюджета,от септември месец,сещайте се!
liksen
Рейтинг: 470 НеутралноВ центъра на най-мръсната европейска столица са почти всички национални институции, които не са осигурили паркинги за клиентите си. Вместо това някои са заградили цели улички - като МП, МО и МФ около Народния театър. Ако за второ място се плаща тройно, КОЛКО ПЛАЩАТ тези за 10-то, 20-то ?!!?
Когато наваля сняг, нито едно от местата в синята зона НЕ БЕШЕ почистено! Паркираше се извън тях върху платното!
Кой краде парите от паркингите и за какво ги дава болната даскалица?!
SSS
Рейтинг: 958 НеутралноНай-лесното е да се вдигат цените. Ама да се решават проблеми хич ги няма. Оня ден Фандъчето се появи да обяснява какви благини за софиянчетата е спретнала тая година, а не вижда каква кочина е навън. Пръста не си мърдат ония боклуци от Перник.
Ама - от 30 години не били асфалтирани улиците. Тия констатации, с известни вариации, ги слушам всеки мандат. И нищо. Само се констатира - След няколко мандата ще се яви някоя като тая вуйна и ще заквичи - то не са ремонтирани улиците от 50 години. И така и те си отидоха и ние..в чакане
чобанмахала
Рейтинг: 681 НеутралноИдеята да се вземат повече пори от хората е видна от километри. Не е видна другата идея- как да се направи по-удобен живота на хората . А това става така: При сегашните еди -колко си паркоместа и приходи от еди колки си лева ,увеличаваме паркоместата на ...броя.Приходи се очакват такива и такива ,разходите -такива и такива. С останалата печалба от еди колко си лева ще изградим ... броя подземни паркинги ,за да се освободят улиците.И така постепенно ,за ... години смятаме да освободим улиците от паркирали автомобили и центърът да придобие европейски вид.
Да виждате такова нещо? Не. А пари след разходите на структурата дали ще останат? Едва ли. Както казват хората "Хубава работа,ама циганска" . За съжаление ,не е и хубава.
bubana
Рейтинг: 367 НеутралноНай-дейният в операция " да изсмучем жизнените сокове на софиянци" е мафиотът Радослав Тошев. Той е син на друг мафиот и агент от ДС - Тошо Тошев. Това не е грижа за столичани , а отново са задействани лобистки интереси, откъдето ще падат пари. Държавата е в ръцете на мафиоти и ченгета - Тошевци, Гоцевци и прочие паплач!
bravo
Рейтинг: 470 НеутралноЗначи улиците пак ще са задръстени, ама срещу заплащане. Във факта, че броя на автомобилите в София е нараснал експоненциално през последните години мутрата и наследилата го на поста негова марионетка виждат не проблем за разрешаване, а източник на доходи. За толкова години начено на общината не са направили нито един паркинг. За сметка на това измъдрят малоумия като това да превръщат улици като Хр. Ботев, Пиротска и маса други в паркинги, принуждавайки шофьорите да се движат по релсите в разрез със закона.
Българските политици не са раждани - те са изходени.sasoss
Рейтинг: 736 НеутралноДо коментар [#9] от "B52":
Къде в Европа е така?
hades_
Рейтинг: 367 НеутралноХубаво е че засяга и почивните дни, защото щом няма синя зона и всички се втурват да паркират там и положението е по-зле и от работните дни. А приходите от паркоместата трябва да ги инвестират в няколко голеееми подземни паркинга, собственост на общината. Това е единственото спасение срещу многото коли, защото навремето в кооперациите в централната част е имало 3-4 коли, сега има 34.....
4i4e
Рейтинг: 470 Неутралнооткровен рекет,А РЕКЕТЬОРИТЕ,КОНЦЕСИОНЕРИТ ДЕМЕК,са една от най стриктно пазените тайни в тая държава.да седиш пред болницата и да рекетираш тежкоболни хора търсещи някакво спасение,КОЛКО ИЗВРАТЕН МОЗЪК ТРЯБВА ДА ИМАШ,ей богу нямам думи
4i4e
Рейтинг: 470 Неутралноhttp://www.vbox7.com/play:3f71ac4b
triton123
Рейтинг: 521 Неутралночестита нова транспортировка и нова паркировка! ама много слабо,бе..много малко,бе! Софийското си е софийско...водят класациите..това са баш гражданята бугарски! не можем си го мери с тях!
)
Соколов
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#14] от "monique":
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.Не се бъркай, пак повтарям, не се бъркай. Преди синята зона беше тотален хаос в центъра, сега може да не е перфектно но като за начало спря паркирането от двете страни и повечето тротоари. Леко и нещата си застават на място.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1328 НеутралноНа пръв поглед добра идея, която гледам - среща одобрение. Като се надникне в детайла обаче виждам просто поредното безумие. Това няма да доведе до намаляване на трафика. Няма да доведе до намаляване на паркиралите върху тротоарите. Няма да освободи центъра от колите. Напротив. Ще доведе единствено до повече приходи, но не в столичния бюджет, а в частната фирма - паркинги и гаражи.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКСофианец
Рейтинг: 586 НеутралноПълни лайци. Засрамете се.....
Ето ги лицата и транспортната комисия на СО , която прави транспортната политика на столицата. Съставена само от аматьори:
Любомир Христов – зам.кмет по транспорта – Университет за национално и световно стопанство
Елен Стойчев Герджиков - СУ "Св. Климент Охридски" специалност "Философия",
Радослав Тошев Тошев.- фирмено планиране в УНСС
Иван Илиев Илиев –Техническия университет в София ,специалност "Ръководител полети" и втора специалност -"Авиационна техника".
Кирил Георгиев Георгиев –УНСС - София: -спрециалност "Икономика и управление на териториалните системи"и "Публична администрация".
Борислав Иванов Борисов -ТУ София, специалност "Електроснабдяване и електрообзавеждане на промишлени сгради и транспорт".
Йордан Димитров Господинов –ВСУ "Черноризец Храбър" специалност "Публична администрация".
Зафир Кирилов Зарков -СА "Д. Цанков", специалност "Икономика на търговията".
Калоян Драгомиров Паргов -"Международни отношения" и магистър по "Европейска интеграция".
Борислав Иванов Бориславов –“Св. Климент Охридски” - специалност "История",
Капка Георгиева Сидерова в сайта на общината няма данни
Абе няма ли един от УАСГ или ТУ, пътищар, градостроител, транспортник, автомобилист, социолог . Ако няма - поне шофьор да бяха попитали. Пълни аматьори.
Погледнете им “Програмата за развитие на градския транспорт до 2015 г. Пълна боза – пожелания, глупости, без срокове, суми, писана на коляно. Вижте какво пише (само картинка) за “интелигентни транспортни системи” Тези даже не знаят какво е това....”
Ебаси комисията...
dissident
Рейтинг: 726 НеутралноМного градове по света имат безплатен обществен транспорт в централната, най-натоварена, зона.
Повишаване цената на градския транспорт не се връзва с повишаване цената за паркиране. Все пак човек трябва да се придвижва.
Вера Су
Рейтинг: 1108 НеутралноПривидно е чудесно. И с това с привидното си оставаме. В действителност е поредното състезание по стригане на овце. А дано новозеландците го извоюват като олимпийски спорт, че поне една титла да имаме лятоска.
john_law
Рейтинг: 470 РазстроеноДа изгонят офисите без паркинги от центъра, после да махнат и държавната администрация от там и ефекта ще е много по-голям. Или направо да я правят пешеходна зона....Нито на офисите, нито на администрацията, мястото им е по тесните улички в историческият център на града....
KenSen
Рейтинг: 367 НеутралноОня ден точно до сградата на Националната телевизия един човек, според хората от Паркинги и гаражи човека и полицай, но не знам, значи тоя човек си отряза скобата с флекс, метна я в багажника и отпраши.
Та мисълта ми е че в София определено има проблем с паркирането.
Софианец
Рейтинг: 586 НеутралноОще една безумна идея, обоснована с Директива на ЕС - до 2015г. да постигнем двукратно увелиение на пътниците с градски транспорт. Ами в София около 55-60 % пътуват с обществен транспорт и двукратно увеличение означава 110-120 % от населението да ползва градски транспорт???. Да внасяме ли селяни за да изпълним директивата? малоумници...
В големите градове на ЕС с обществен транспорт пътуват около 15-25 % от населението, но в София.... И да използуваш тази директива си е пълно малоумие. А може би има други интереси...
Stoyan Tsolov
Рейтинг: 367 НеутралноТова клише "не строят" паркинги, "няма паркинги" като го чуя се изприщвам. Ганьо не му трябват паркинги, а безплатни места за паркиране пред входа, по възможност на тротоара или в градинката, за да не измине 5 метра пеша и да си гледа курника през прозореца. Паркингът на МС "Васил Левски" (300 места) не иска никой да го вземе на концесия, защото всеки предприема, който направи проучване на пазара е наясно, че в град, в който можеш да паркираш безнаказано на тротоара и в парка, икономическа логика от паркинги няма. Пред паркинга има безплатни 500 парко места в калта! Кой ще инвестира в паркинг?! гараж "Витоша" до НДК е 2 лева на час, има 350 места, от който поне 200 винаги са свободни.
Подкрепям скъпата синя зона! Вън автоталибаните поне от центъра на София. В тази държава трябва да има поне едно цивилизовано парче земя и нека започнем с центъра на София.
Stoyan Tsolov
Рейтинг: 367 НеутралноДори да се построят паркинги в центъра, ще бъдат празни, защото няма как да се пред входа на всеки столичанин. А столичанинът, потомък на Ганьо Балкански, има наднормено тегло и не ходи пеша.
ЗА платено влизане в центъра!
Музар
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноАз ли не се ориентирам, или в картната схема има нещо сгрешено? Цялата зона на Ректората (на Софийския университет) е зелена зона. За сметка на това хотел "Радисън" (онзи, срещу НС) е добре изрисуван.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдПостовете на някой друг
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#1] от "lordcris":
Ти избра Борисов и Фандъкова като не си подкрепил ДОИП.
customize
Рейтинг: 470 Неутралновазелинът е безплатен
С Стоянов
Рейтинг: 1131 ГневноА какво става с няколкоетажните паркинги каквито има във ВСЯКА европейска столица ??? Или тези тикви от общината си мислят , че София е в Африка ?!?
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОКДС
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#14:"monique"] Сега плащаш и какво от това?! Това с нищо не подобрява нито живота на хората, които живеят и работят в центъра, нито улеснява посетителите на града. [/quote]
Проклета да е Русия!Не си разбрала добре: идеята не е да се "подобрява живота на хората, които живеят и работят в центъра, или де се улесняват посетителите на града." Идеята е да се гушнат едни пари. И това най-лесно може да стане, като се стрижат тия, които и без това си плащат.
lim
Рейтинг: 370 НеутралноЧудя се колко от изказващите се действително живеят в Синята зона, за да имат мнение? Или просто, когато "слизат до Центъра", си палят таралясника щото не познават Градския транспорт и пешеходните маршрути.
За съветниците е ясно - повечето са отдалеч и доста АГРАРНИ!!!
Ridiculous Върнете стария сайт!
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#26] от "4i4e":
Сърдечно пожелавам на всички, участвали в прокарването и изпълнението на днешното решение да споделят съдбата на интервюирания.
Donix
Рейтинг: 521 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "cinik":
Боян Р.Абсолютно си прав - около така наречения "Бизнес парк" са паркирали по всички тротоари и ниски зелени площи, докато паркингите вътре строят полу-празни.
Но в крайна сметка вината е на общината, че десет години не намери едни сто хиляди да си върже системата с КАТ и да пускат глоби по предните стъкла, както е в белите страни, за да не се паркира по този безумен начин по тротоари и детски площадки. Така ще има и интерес от строежа на масови паркинги, както и всяка нова сграда ще е доброволно с достатъчен брой парко-места. А не като в новите гета като Манастирски ливади, където изтарикателите да си вземат жилище без гараж си паркират вече по главите едва ли не....
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноАми казах го вече! Алгоритъмът е прост - само от 4 стъпки:
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!1. Има ли задръствания? Ако "да" отиди на 2, ако "не" отиди на 4
2. Вдигай цените
3. Отиди на 1.
4. Край.
blaf
Рейтинг: 589 НеутралноМоже би най-малоумните реформи в градския транспорт, откакто има градски транспорт въобще (а трамваи има от 1901г.).
Хубаво ще може да се возят животни, а колелета кога ще може да возим (за справка - в някои страни /дори някои индийски щати/ автобусите имат допълнителни съоръжения, извън каросерията, на които се 'закачат' велосипеди - така не пречат на хората вътре).
gtx
Рейтинг: 462 Любопитно[quote#36:"stoyant"]Подкрепям скъпата синя зона! Вън автоталибаните поне от центъра на София. В тази държава трябва да има поне едно цивилизовано парче земя и нека започнем с центъра на София.[/quote]
Нищо лично !Съгласен, за синята зона...обаче, аз като живея в центъра и сега ми вдигат двойно абонамента - при положение че не ми гарантират място...как да го възприема това ? ...щом като ще мога да паркирам само при възможност, дали няма да е възможно и да си плащам само ако имам финансова възможност ?
gtx
Рейтинг: 462 Гневно[quote#43:"lim"]Чудя се колко от изказващите се действително живеят в Синята зона, за да имат мнение? Или просто, когато "слизат до Центъра", си палят таралясника щото не познават Градския транспорт и пешеходните маршрути. [/quote]
Нищо лично !Аз живея в тая пуста зона.Досега таксата ми за паркиране беше 79 лева.Сега искат да стане 150...ама пътната винетка за 1 година е под 80 лева...абсолютен парадокс...и узаконяване на общинския рекет !
asenpp
Рейтинг: 418 НеутралноРешението не може да бъде различно от 100-200 доброволни идеалисти, които няма да платят 30 + 60 +няколкочаса по 2, или към 100 лева (къде 5 % от стойността на 60 % от колите в автопарка), а ще им задръстят наказателните паркинги.
Всъщност може и да не са доброволни, и да не са идеалисти...
valeridg
Рейтинг: 418 НеутралноСтолична община наистина е сбирщайн от лаици: (
Как за колко години вече синя зона един тротоар не ремонтираха, ами бият някакви псевдо-колци, които след два дни сочат под 60 градуса към сградите и аха-аха да набучат някого...
В Богота си бяха избрали кмет, който за един мандат промени коренно облика на града, но за жалост е загубил изборите наското.
Но човекът е успял да прокара велоалеи и бус ленти из града, пък желаещите да киснат в задръстване - имат тази неограничена възможност: )
С гордост показваше как колите карат по кални и счупени трасета, а се наливат пари за обществени места и пешеходна и велоинфраструктура.
Кога ще видим и тук разумна политика на управление на този грохнал отвсякъде град? Кога?
lim
Рейтинг: 370 НеутралноЗнаех си - само един си призна мъката да живее "баш у центъро".
Е присъединявам се - и аз съм оттам, и ще си плащам по новому. Как да не си спомниш вица за двата глиста дето надничали изотзад -"Родина, сине"...
Батков-вън
Рейтинг: 470 НеутралноНай-накрая!!!
Руританец
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#1] от "lordcris":
Тънкият момент е, че онези софиянци, които избират Борисов и Фандъкова, съвсем не живеят нито в синята, нито в зелената зона...
ivailo abadjiev
Рейтинг: 726 НеутралноДо коментар [#37] от "stoyant":
Обществото на бъдещето: робство без господари. "Н.Давила"селянино , къде ти е колелото?
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 624 НеутралноСпоред мен трябва синята зона да започва от Ботевград и да свършва в Перник. Освен това тези, които имат автомобили, да ги оставят извън синята зона и да дупчат по 3 билета- 1ако трамвая е претъпкан, 2-ри ако си чакал повече от 20 минути и 3-ти ако вътре е мръсно и гадно. Ако трамваят се развали преди да си стигнал дупчиш 4-ти билет бонус.
"We're not gonna take it! Anymore."Таксата в синята зона трябва да е поне 12лв. и то ако автомобилът е паркиран на две гуми - иначе 30лв. Паяците да извозват нарушителите поне до Стара загора от където собствениците да си ги получават срещу такса от 2500лв.
Десен
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#13] от "cinik":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Ти все пак не ми отговори караш ли кола?
Според мен - не. А причините за това са че живееш в центъра и практически нямаш нужда от такава. Нито имаш къде да я държиш, нито ти се занимава да търчиш постоянно да и търсиш място, да вадиш карти от общината. Пазаруваш си там, деца нямаш да развеждаш, родните не ги виждаш кой знае колко често - за по-добро себеусещане. Не че и аз не съм така, но хората са различни - някои не могат без кола. Не могат без да са мобилни. Въобще модерния човек е мобилният човек. Ей виж ги германците - карат по 2 часа до работата си - кара и хвърля. И такива извращения на градското планиране като у нас - няма. Ами в Италия бил ли си? Карат некви скутери падали 1000 пъти облепени с тиксо ама се движи през целия града да види тъщата и да пие едно кафе с тъста.
Според мен, тръгнеш ли да караш и ти ще си същия. Ще паркираш по тротоари, ще се навираш в насрещните улици и така. Тука просто е така. Не защото хората го избират, а защото няма друг начин.
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 624 НеутралноПАК ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ГЕРБавата Фандъкова!!!
"We're not gonna take it! Anymore."Сега следва данък сгради и такса смет - миналата година ги отмениха, но скоро ще опитат пак, сигурен съм.
Десен
Рейтинг: 1291 НеутралноЛично моето мнение с което не ангаржирам никого е че паркинг от 2 лв на час е напълно резонно, както и карта от 50 лв/месец.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Само, че карти за намаление на тия общинарите - да не са поименни според мен е цинично.
Би трябвало всеки който ползва намаление да има карта със снимка, а не да ми плащат по 3 лв на месец някакви шушумиги от общините, егида и учителниците от даскалата и да си ги менкат в родата постоянно.
agenciagruh
Рейтинг: 470 ГневноЕто какъв ми е проблема на мене!
Адски тъпо нещо е таксата в съботния ден до обяд!
Първо лично аз в петък обичам да заформям главата с приятели и определено не се качвам в колата за да се прибера в къщи!Естествено това ще разбие прекрасният ми съботен махмурлук защото, ако искам да се излежавам в леглото преди да си взема колата ще трябва да платя 4 лв за паркинг ,а ако не се събудя направо съм изгорял!
znayko84
Рейтинг: 494 ГневноДобре, съгласен съм да плащам по 2 лева. Но искам да видя отчет колко пари са събрани и за какво са изхарчени. Такъв няма. Няма и да има. Нито се знае колко действително се местата в зоната, нито колко талони са продадени и есемеси пуснати. Не се знае и колко точно автомобила се вдигат. Информацията трябва да е публична и да се отчита ежедневно. Това естествено няма да се случи никога. Защото моите два лева се крадат от Радо Тошев и сие. Туй то.
epoc
Рейтинг: 1291 НеутралноЖивея в центъра и точно вчера сутринта псувах поредния селянин (с мерцедес с кюстендилски номер), който пак "спираше за минутка", спираше така, че нито пешеходци, нито трамвай можеха да минат. И не дейте да разправяте, че няма коли по тротоарите -пълно е с тях. Но нещото, което няма да видите, са полицаи, които да глобяват. Вместо това има синя зона (ама не навсякъде).
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Да не говорим, че между 19:30-21:30 е някакъв ад, защото всеки, домъкнал се я от студентски град я от Люлин/Младост гледа да слезе с колата и да паркира ако меое директно в пицарията/кафето.
Добавете малоумните знаци "Влизането забранено освен за живущи и зареждане на магазини 4-4:30", които нито селяните нито полицията спазва (само дето не е ясно тогава кой и защо ги слага навсякъде) и става ясно, че хаосът е пълен.
Аз съм за затварянето на целия център и да се влиза след заплащане на такса, и то солена (както е в Лондон например). Ама как да стане, като приходите от синята зона трябват, за да помпат партийните каси (спомнете си, те не отиват в общинския бюджет, а в бюджета на общинска фирма, която по мои спомени е на загуба откато съществува).
epoc
Рейтинг: 1291 НеутралноИма и още нещо - като изключим метрото, градския транспорт е кошмарен - и като качества, и като скорост. Да не говорим, че сега и ще поскъпва. Ами тогава за какво говорим? Що преди няколко години в Париж не видях да има подобни прпблеми?
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....П.П. Преди няколко години говорих с чужденец от скандинавските страни и като му описах схемата за паркиране и вдигане на коли той каза "о, общината определя къде да се паркира и вдига колите, това не е ли конфликт на интереси?". Оказа се, че при тях контролът се осъществява от тяхната полиция и глобите отиват не в някаква фирма, а директно в бюджета.....
sylvester
Рейтинг: 447 НеутралноПрост факт: С колата отивам до работата за 20 минути, а с градския транспорт за 45. Всеки работен ден това прави разлика от 50 минути (общо за двете посоки) или 18 часа (!?!) за работните дни в един месец. Това са ми 2,5 допълнителни работни дни, бе хора. Прекарани в автобуса, заобиколен от рядко къпещи се индивиди. Може ли да става сравнение?!?
Прост факт 2: С увеличението на таксите ще се постигнат 2 неща - допълнително обогатяване на Паркинги и гаражи и допълнително оскубване на шофьорите, но НЯМА да се постигне ефект подобряване на инфраструктурата или живота на хората в центъра. А викащите "браво" не печелят нищо, освен перверзното удоволствие, че на мен, шофьора, ми е по-зле.
dearblue
Рейтинг: 514 Неутралнокак така не се построи многоетажен паркинг в синиата зона които да поеме колите на живеещите и идващите в центьра на софиа и другите центрове на градове в бьлгариа
Darth Plagueis
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#65] от "dearblue":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПаркинг в синята зона? Ти майтапиш ли се?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#46] от "tribiri":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе ти ли показах досатъчно ясно пропуските в тоя алгоритъм?
dearblue
Рейтинг: 514 Неутралнов паркингите в синиата зона ще се плаща престоиа и общината ще печели а хората ще си идват с колите на работа и разходка в централните части на градовете
сега без паркинги губиат тьрговците с магазините в центьра при които не идват хора с коли а тези с колите отиват в моловете и си пазаруват от моловете кьедто има паркинг и с асансиора разглеждаш всички бутици на ниаколко етажа с охрана
в централните градски части с магазините не може да се осигури такава охрана
boby1945
Рейтинг: 822 ВеселоОбщината трябва да почне да строи паркинги, докато има още свободни места и в "синята" и особено в "зелената" зона....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Докато пишман капиталистите-рестипути не са ги нагъчкали с офиси и жилищни сгради.......
Десен екстремист
Рейтинг: 983 Неутрално[quote#64:"sylvester"]С колата отивам до работата за 20 минути, а с градския транспорт за 45[/quote]
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Не ме заблуждавай, че колата ти се движи по- бързо от градския транспорт в тия задръствания.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1328 ВеселоДо коментар [#69] от "boby1945":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПаркинги в синята зона? И така ще решиш проблема? Браво бе
boby1945
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#71] от "Тони!": Ще се реши естествено, можеше да се направи още преди 20 години ама рестипутите мислеха само за строежи на сгради модел 1940 ......
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Как например е решен в компелкс Явоворов, около бул. Мадрид .....
И сега има маса празни места и съборетини в "синята" зона на "синята зона" които стоят ей така, чакат да паднат някому на главата....
Ама трябва да се мисли, а общинарите най-мразят да мислят...
17:50
Рейтинг: 521 НеутралноПровинцията да намали малко тона в коментарите.
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#67] от "Тони!":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Не можа да ме убедиш! Твоите аргументи бяха в стил "Дайте да запалим Ламанша и Англичаните няма да могат да дебаркират. Ама как ще го запалим? А-а-а-а! Това е работа на експертите!"
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1291 ГневноБлагодарим, Бойко!
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАБлагодарим, Данче!
Бий, Бойко!
Прибирай, Данче!
small
Рейтинг: 470 ГневноРЕВОЛЮЦИЯ!!!!!
Десен екстремист
Рейтинг: 983 НеутралноВ синя зона където и да копнеш ще излезе форум /не нашия/, колизеум или римска баня.
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Тука предлагат да вземем да я разкопаем, смешковци.
Вели
Рейтинг: 983 ГневноМутрата от Банкя и слугите му само това знаят - да вдигат цените на горивата, лекарствата, яйцата, паркирането и престоя, градския транспорт,въвеждат непосилни такси за пенсионерите, работели през целия си живат за да си живеят райски комунистите от БКП то! Сега трябва пак да ги издаржаме!!!
Вели
Рейтинг: 983 НеутралноДо коментар [#6] от "chevyvolt":
А я сега ми обясни защо подкрепяш годишната такса за живеещите в центъра на София?? Ще ти отговоря - ЗАЩОТО СИ СЕЛЯАНДУР, живеещ максимум в панелно блокче и завиждаш!!! Това, че ние, плащащите в центъра на София ще напълним гушите на общинарчетата , ДА СИ РАЗДАВАТ БОНУСИ с НАШИТЕ ПАРИ, ТЕБ НЯМА ДА ТЕ НАПРАВИ ПО -БОГАТ!! Ще остане само злобатата ти зависта ти!!! Дано се задаваш с тях!!!!
nick686466
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#54] от "Руританец":
.html
Донякъде е така наистина, в избирателните секции в общините "Средец" и "Оборище", както и отделни секции на "Лозенец" резултатите на ГЕРБ в последните избори бяха средно с 30% по-ниски от другите части на София. http://results.cik.bg/tur1/protokoli_os/2246/01024
Оги Ковачев
Рейтинг: 418 ВеселоДобро решение! Мярката за ограничаване на потока от МПС към центъра ще е още по-ефективен, когато тръгне и метро-линия номер 2!
Оги Ковачев http://ogniancho.blogspot.comDarth Plagueis
Рейтинг: 1328 ВеселоДо коментар [#72] от "boby1945":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПаркинги в центъра единствено стимулира нов трафик. А точно от това искаме да избягаме. Това е като да гасиш пожар с бензин. Уникално.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#74] от "tribiri":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТи па откога почна да пишеш безмислени и безаргументирани мнения? Казах, че първо се прави пешеходна зона, и велоалеи, след това градски транспорт, и казах, че тези неща не искат големи инвестиции. Едва след това тръгват рестрикциите. Да използваш принципа на тоягата и моркова, но да нямаш морков може да доведе единствено до злоупотреби и корупция. Да се хванем на бас, че ефекта от това ще е нулев?
Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 623 НеутралноРЕШЕНИЕ № 15599 София, 17.12.2009 на Върховния административен съд
вените правила при приемането на оспорената Наредба са твърде съществени, тъй като те са императивни, а не пожелателни, и с тяхното ненарушаване се гарантира действителното спазване на принципа на откритост, съгласуваност и местно самоуправление, поради което само те сами по себе си са основание за отмяна на оспореният нормативен акт.
..........................СОС е приел един незаконосъобразен нормативен акт.....
................В доклада към проекта за наредбата освен това няма и анализ за съответствие с правото на Европейския съюз и никаква финансова обосновка на цената на новопредоставяната от Общината "услуга", която е оценена на 70 лв. за една година, поради което следва да се приеме, че на практика няма изготвен доклад, съответстващ на изискванията на чл. 28, ал. 2 от ЗНА.
А нормата на алинея трета на чл. 28 от ЗНА предвижда "проект на нормативен акт, към който не са изложени мотиви, съответно доклад, съгласно изискванията на ал. 2, да не се обсъжда от компетентния орган".
Посочените дотук нарушения на административнопроизводст
.........................
Разпоредбата на чл. 146, т. 5 от АПК задължава съда да съобрази дали оспореният нормативен акт съответства с целта на закона, а това означава той да създава реални фактически и правни възможности за изпълнение, да осигурява равни права на всички лица, до които се отнася, да има реципрочност между цена и предоставена услуга и други.В оспорената Наредба тези условия не са налице.
boby1945
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#82] от "Тони!":много си запечен, асъл като кмет рестипут тип Янчулев....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Имали трафик в Центъра сега? Има!,
Има ли хора с коли които ги ползват? Има!
Има ли места за паркиране? Няма!
Значи и трябва да има и места къде да паркират, днес и утре....
Ако ти се вижда трафика голям, ограничи го, но за всеки трафик се искат определени пътища и ПАРКИНГИ ....
Между другото 1959 когато се прави един от многото генерални планове за София, комунетата "планираха" 800 000 жители 2000 година, от тях 8% с вили и 12% с аФтоНобили.....
И сегашните рестипутчета и те така планират.....
Darth Plagueis
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#85] от "boby1945":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККато строиш паркинги ще оправиш проблема, да
А като строиш пътища - още повече.
Местата за паркиране в центъра биха били достатъчни, ако се използват за живеещите там, а работещите в центъра имат адекватен градски транспорт и не им трябват колите.
Ма правенето на нормален градски транспорт е въпрос на много работа и малко пари, съответно няма какво и откъде да се източи, та не е приорите.
Ти продължавай да гасиш пожара с бензин.
boby1945
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#86] от "Тони!":Те и комунаките така планираха София 1959 800000 жители в 2000 година, 8% с вили 12% с коли... и те, като тебе, смятаха че не им трябват на 88-те% коли да, ама не...... палачинката се обърна по съвсем друг начин....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Лошото е не че в 1959 някой сбъркал, а че днес управниците не се учат....
И в 1970 казваха на "планьорите" че разширението на Цариградското шосе няма бъдеще щото "свършва" никъде, ама те викаха ние ще оправим работата, те ти и Мафиянски, бул.Тодор Александров "спира" в Шератон за по ракия....
Така и с паркингите, щом има трафик трябва да се изгради и инфраструктура, а не да се гадае кому какво трябва.... в следващите 50 години.....