"...който няма да работи дълго, ако да се отваря на всеки час, обясниха специалистите." - ??????
Кой малоумник му хрумна да маха велосипедистите? И как точно ще ги пренасочват по съседните улички, като там тротоарите са тесни за двама души, а пък улиците са с по един ред от двете страни паркирали автомобили? Абе, пълна малоумщина
Подкрепям:
Кой малоумник му хрумна да маха велосипедистите? И как точно ще ги пренасочват по съседните улички, като там тротоарите са тесни за двама души, а пък улиците са с по един ред от двете страни паркирали автомобили? Абе, пълна малоумщина ...
Поредния фантастичен трилър на архитектчето....
Следващия път ще ни разкаже, как ще отоплява София с реотани от въздуха. Ще има диреци на Витоша и Стара Планина, а те ще висят на тях над града...
Некаква невероятна каша е това предложение. Защо велосипедисти не могат да влизат в улицата? Къде ще ги построят тия "гаражни клетки", на местото на трамвайните релси или в парка пред НДК? И т.н.
Да се уволнят сътворилите го и да се изпрати обратно за преработка.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Идеята е добра, ала велосипедистите ще се конфронтират с автомобилите по успоредните улици, които не са от най-широките. С оглед спокойствието на пешеходците, вероятно наистина не е удачно да има велоалеи по "Витошка", единствен регулатор за скоростта е броя на хората по улицата - колкото са повече, толкова по-бавно е придвижването (да се разчита на самосъзнанието е илюзия, особено при подрастващите).
До коментар [#1] от "dwars": И ще го повторя:"Всъщност местата няма да са открити, а като гаражни клетки със заключващ се механизъм, който няма да работи дълго, ако да се отваря на всеки час, обясниха специалистите."
Я пак да обяснят "специалистите", щото нещо не схванАх )))
За велосипедистите - малоумно! Предполагам, за да не рзанася миризма на пот )))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
за да бъде истински пешеходна улицата, тя НЕ ТРЯБВА да бъде пресичана на пет места от преминаващи автомобили. нито пък да си позволява куките, СОТаджиите и баничарките, зареждащи кафенетата, да се движат или паркират на нея. писна ми тук всичко да е наполовина! и без това т. нар. "пешеходен" участък е има-няма 800 метра дълъг, но дори там има автомобили... ненормално.
За други градове нямам наблюдения как е уредено, ала в Стара Загора велоалеите минават през централната пешеходна част на града. Което е удобно за тези, които са на две колела (личен опит). Ала от позицията на пешеходец не е от най-приятните усещания някой да ти минава иззад гърба и чак като те задмине да го усетиш. И ако се налага да се отклониш като велосипедист с 20-40 метра повече от маршрута, не е фатално.
Наистина поредният психотрилър, направо орър!
Особено забраната за велосипедисти! Та това е най-прякото трасе в тази част на центъра. Да набутат велосипедите по съседните преки е все едно да им организират паркур (каране с препятствия) .
То и останалата част ми звучи доста странно. По цялата част едва 200-300 места за паркиране (клетки ?), хем платени, хем за живеещите в района, хем щели да се повреждат редовно .
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
И може да си сигурен, че поне един от тях е на некоя общинска служба, на ченгетата или на некой друг синекур, свързан със транспорта на красивата ни столица.
МНОГО ЩЕ<ЩЕ -има и това ме успокоява че,има време да се осъзнае колко глупави са тези приумици!-навсякъде по света стимулират предвижване с велосипеди.На нас ни се предлага неуместно движение .При такива тесни ,,улички''велосипедиста трябва да е АЛПИНИСТ.
[quote#9:"ь"]Я пак да обяснят "специалистите", щото нещо не схванАх ))) [/quote]
1.Чакаш с часовник в ръка(пред клетката) да щракне механизма.
2. Заключващия механизъм се отваря за кратко. Влизаш в клетката.Механизма заключва.
3. Чакаш с часовник в ръка(в клетката) да дойде следващия час..
4.Идва време за отключване (след час). Заключващия механизъм отключва. Излизаш.
5.Хукваш към Пирогов.
"Ще има и покрити места, където минувачите да могат да скрият при лоши атмосферни условия. Там ще могат да се провеждат и закрити изложби, панаири и други събития."
Демек ще става една голяма сергия, нещо като пл.Славейков или антикварната до Ал.Невски. Витошка Чарши. Или всъщност улицата ще изчезне от покрити/закрити заведения ("за да се крият хората от лошите атмосферни условия". Направо ще ни върнат в първи клас. А махането на велоалеите е откровено най-малоумното нещо.
Метрото не трябваше да минава под "Витоша" а под "Христо Ботев". Някой може ли да ми обясни каква ще е връзката на големите южни квартали с центъра - преди поне имаше трамвай (7 и 17) до халите. Сега какво ? - трамваите минават по смешната единична линия (която уж беше временна) по "Скобелев".
Изобщо имам усещането че градоустройството (а и ред други неща - транспорта например) на града е в ръцете на мазни селски тарикати без грам мозък. А на бул. "Витоша" - лека му пръст, със спирането на трамвая го доубиха ритуално.
"Проектантите се надяват и собствениците на сградите да преосмислят вижданията си за имотите, които стопанисват или отдават по наем. Според проф. Булев централният булевард трябва да се превърне в място, където хората да се срещат с приятели, да е уютно и затова не е подходящо там да има бутици, а кафенета и места за хапване. Дано магазините да останат само в моловете, изрази надеждите си още той." - по идиотско мнение от това - здраве му кажи.
Какво бучите толкова за велосипедистите?! Точно на Витошка вчера един такъв за малко да ме блъсне с колелото си. Нито спря да се извини, нито нищо. Като толкова им се кара колело, да си намерят други улици, а не пешеходните зони! Аз там съм отишъл да се разхождам, а не да ме блъскат разни гамени с велосипедите си!
ГМО с Тире от Микре - Най-гнусното нещо, пръквало се някога в българския футбол. Даже ЦСКА ми липсва...
Добра е идеята. Велосипедистите наистина трябва да ги отделят от пешеходците. Заради безопасността на пешеходците. Дали ще е в съседни улици или някакво отделено трасе е все едно. В България все още нямаме толкова много велосипедисти, но вероятно те ще се увеличават. Имайки предвид какви "талибани" има сред велосипедистите из другите страни на ЕС ( не толкова в отрицателен смисъл, колкото до търсещи до последно правата си), ако прекарат велоалеята през пешеходния поток, ще има постоянни конфликти. И без това все още в България велоалеите се считат за "най-удачното" място за бебешки колички.
Само тези 200-300 места за паркиране са смешно малко за 800 метра трасе. Според мен на 800 метра на 2-3 етажа могат да направят хиляди места за паркиране.
[quote#19:"Tai Lung"]Витошка Чарши[/quote]
Точно!
[quote#12:"Читател"]Ала от позицията на пешеходец не е от най-приятните усещания някой да ти минава иззад гърба и чак като те задмине да го усетиш[/quote]
Няма "абсолютно щастие" И аз използвам велоалеите, но не мога да разбера, защо и пешеходците го правят, че и се възмущават, ако им направиш забележка )) Пак опираме до манталитет и култура на придвижване!
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
[quote#23:"ь"]И аз използвам велоалеите, но не мога да разбера, защо и пешеходците го правят, че и се възмущават, ако им направиш забележка )) Пак опираме до манталитет и култура на придвижване![/quote]
Всичко е до свикване. В добре устроени градове като Виена и Копенхаген този проблем отдавна е отстранен и пешеходците добре знаят къде точно могат и не могат да вървят. Друг е въпросът, че в тези градове има и пешеходни зони, и нормални тротоари без автоталибани на тях, и нормално широки велоалеи...
И мен не ме кефи това, че трамвая се отклонява, ала трасето на метрото отдавна е разчертано. Пък и от гледна точка пешеходната функция на "Витошка" така е много по-удобно, отколкото да се ослушваш откъде ще дойде някое колесно.
Голяма глупост беше премахването на трамвая. Сега спирките на метрото са на няма и километър. Защо не бяха на по голяма дистанция и между тях да има достатъчно спирки на трамвая за да се придвижиш?
Защо ще бъдат спирани велосипедистите по "Витошка"? Навсякъде в цивилизована Европа има велоалеи. Това е най-чистия, бързия и здравословен вид транспорт за градовете. Просто велоалеите не са само очертани, а са с реални заграждения (понякога са по 5 сантиметра високи, ама ги има) и пешеходците им зачитат правата. Тук 'сичкото кеч напиня да се хепне и да марширува връз малкото велоалеи и за самите велосипедисти няма място. Намерете ми велоалея, по която да не се движат рамо до рамо: баба с пазарска количка, майка с тризнаци, глух дядо с валдхорна, влюбена двойка с либидо, бюрократ с "гранде" его, банда чавета с шапки, чалгаджийка с "бюст" и полицай с "Астра". Хора, да се научим да живеем заедно! И не опропастявайте улицата. Уж тръгна на добре...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Спирките на метрото горе долу следват трамвая всъщност, пропуска се една - на Св. Неделя (старо име Св. Крал). Тоест, трябва малко да се върне човек към ЦУМ. Станциите са Централна гара - Лъвов мост - ЦУМ - Аптеката на П. Евтимий - Подлеза зад НДК с детските чалга заведения - хотел Хемус - Японския
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мирише ми на поредните закопани в подземни паркоклетки пари.
Неадекватен проект. При положение, че до сега имаше място за трамвайни линии в двете посоки, сега няма за велосипедна алея. Това звучи доста несериозно. Може би звънчетата на велосипедите ще нарушат проектоидилията и ще заглушат чайките и гларусите в насадения ни морски привкус в проектното решение на иначе наречения бул."ВИТОША". Ха, ха...смях. Това не е крайморска алея, а централен булевард, който освен това е свързваща траектория на център, парка пред НДК-Южен Парк 1, с ЮП 2 и ЮП 3. И вместо велосипедистите да са улеснени и стимулирани, ще бъдат насочени да слаломират между колите в съседните улици, понеже там има много място.
Следя промяната на пл. Гарибалди в София.
---
пл. Гарибалди и ул. Иван Денкоглу ще станат много по-оживено място.
От тук ще преминават всички, които се придвижват с трамвай и искат да почиват на Витошка, а после да се качат на метрото.
Спирката на трамваи на пл. Гарибалди става връзка на трамваите с метрото.
ул. Иван Денкоглу ще измести ул. Солунска, защото е най-късото разстояние от спирка на трамвай до бул. Витоша и метростанция.
---
Метрото в София изгради един „ луксозен виртуален булевард” около който живеят всички, които имат пари да си го позволят.
В зависимост от парите и начина на живот хората избират в коя част на „ виртуалният булевард Метрополитен” да живеят.
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
Спрете да вървите по велоалеите и се оглеждайте преди да ги пресичате. Тогава няма да има ситуации "за малко да ме бутне". Иначе е ясно, че не е достатъчно да се маркират със жълта линия,но е най-евтино и най-бързо.
Хм, не мога да разбера какво толкова се оплаквате от велосипедистите (аз лично не съм такъв) - има си (разчертани) алеи, но никой пешеходец не се съобразява с това. В Копенхаген ако пешеходец случайно застане на велоалея има голям риск да го отнесат тутакси - и никой няма да обвини велосипедиста. Просто всички трябва да спазват установените правила - но за България това естествено е утопия. Та и за това - "няма велосипедист - няма проблем". Ами дай да забраним и автомобилите в София тогава - хептен няма да има проблем...
Може би най-идиотският проект от много време насам. Витоша е направена по нея да минават коли, трамваи и т.н. Вместо обаче тя да не се пипа, а да се помисли как най-хубавата част на София - Университета - Народния театър да се направи пешеходна зона, се прави точно обратното.
Толко ли евтини станахме, че се продаваме на десетина магазинчета???
"Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
На мен идеята ми допадна, с две изключения - едното е за велосипедистите. Аз бих ги пуснал, но не в отделна алея, а в пешеходния поток.
Другото е подмянта на кестените с други дървета. Кестена е дърво, символ на града и подмяната му е безумна.
Останалите предложения ми се струват в правилната посока - улицата трябва да е пешеходна, а гаража под нея трябва да бъде единствено за живущите там, иначе ще се загуби смисъла.
Да видим какво ще излезе накрая..
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
а това за дърветата не го разбрах, тези които са оставени, при прокопаването на подземните гаражи ще бъдат засегнати корените им? Но въпреки това са оставени?
и друго
Гледали сме, чели сме, как при многократната смяна на магазини и многото ремонти на помещения в партерите и първите етажи на кооперациите е нарушена конструкцията им и при по-сериозно земетресение най-постадала ще бъде именно Витошка, за това дали е помислено...
Супер потискащо място е в момента, дано да се посъживи малко. Съгласна съм с Диков за магазините единствено, защото Витошка в момента е окупирана от боклуци тип илиенци - псевдо аутлети с турски и китайски ментета, второ качество стока или минала през 10 разпродажби в западна европа парцалки на цени, които се конкурират директно с повечето нормални магазини. За велоалеите не се чувствам компетентна да говоря - но най-правилното и нормално нещо е Диков да седне с представители на велосипедистите и да обсъдят заедно какво как да стане, което се съмнявам че е станало.
Под четните номера има подземна река. По тази причина от Алабин до Солунска сградите имат двойни мазета по 4 метра високи, както сега строят моловете.
Може би тези мазета искат да направят подземен паркинг.
Това е много опасно, защото една взривена кола ще срути сградата отгоре.
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
На мен ми е най-чудно как ще разкопават всичко за паркинг и накрая няма да е обществен и през деня ще стои празен и толкова ли не могат да видят как ги строят тия неща по Европата. Какви за бога провинциалисти неизлизали от България работят в тая община...?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Не съм сигурна, че идеята за преориентирането на велосипедистите е добра- разбирам, че трябва да има константно внимание за велосипедисти, движещи се с висока скорост, но да се намали скороста, това се учи и усвоява. И всичко ще заработи полека-лека.
Паралелните улици на Витоша обаче няма как да станат по-широки в близкото бъдеще и на нашето дередже като цяло.
Така, че нека веднъж нещата се обмислят малко повече, от това да бъде приет първият вариант, който по някакъв първосигнален начин "уж" разрешава проблема, в случая за скоростта на велосипедистите.
А що се отнася до магазините, тази нова политика на зониране на хора според действията, които извършват е най-лошото нещо, което може да бъде създадено в 21-ви Век. Правено е и преди, не е проработило- La Defense, Париж.
Магазините в мола, кафенетата на улицата, офисите в бизнес парка и т.н.- градът като жив организъм е много повече от откъслечни действия- и по-скоро най-малкото, което може да се направи е да се спомогне симбиозата между всички тях.
От една европейска търговска улица Витошка заприлича на кенеф благодарение на тъпия ни главен архитект. Като махне трамвайте и веолоалеята, ще се изнесът и малкото останали магазини и кафета и на тяхно място ще отворят сергии за гащи и чорапи и ще се напълни с цигани, а наемите ще се сринат. Да не говорим колоко ще бъдат затруднени хората който работят около халите да обикалят по Христо Ботев с раздрънканите трамвай. Някой да го разкара тоя Диков!
НЕГЪР НЕ СЪМ, НИТО БИЯЧ, МИС КАЛИФОРНИЯ ДАЖЕ НЕ СЪМ Я ВИЖДАЛ САМО ЧЕ ЗНАЙ ТАЙСЪН СЪМ АЗ
Малко отстрани в темата,но трябва да се направи нещо за велоалеите.Като заклет велосипедист,карам колело всеки ден когато метеорологичните условия го позволяват и сигурно съм един от много малкото,които карат колелото си правилно,тоест на улицата по посока на движението,в крайно дясно.Деветдесет процента от велосипедистите карат по тротоарите,което трябва да бъде абсолютно забранено.Велотранспортът е най-добрия във всяко едно отношение(екология+спорт),и да се изгради подходяща инфраструктура в град с претенциите за европейска столица,не би трябвало да бъде проблем.
"Представи си,че не съществуваш и бъди свободен!"- Омар Хаям
[quote#1:"dwars"]Кой малоумник му хрумна да маха велосипедистите?[/quote]
Доста елементарно мнение. Велосипедистите не са добре дошли по пешеходните зони на никой голям Северно Европейски град. Тъй като се движат 3-4 пъти по-бързо от пешеходците често стават катастрофи. Абсолютно нормално е по пешеходните улици да няма велосипедисти. Ама проучете малко и после пишете бе!
Чакай сега, у нас новите тенденции идват когато остареят в Париж...
Друго, отчасти може да се приложи зониране. Например, да не може да отваряш автоморга или дъскорезница в двора на къщата си, ако искаш - в някаква зона (и тя да бъде ДАЛЕЧЕ от Околовръстното, не на него!)
Радвам се, че след толкова години има шанс "Витошка" да се превърне в адекватно за европейска столица представително пешеходно авеню! Само да не го орезилят с всякакви идиотски приумици, вкл. с идеята за художниците - хората на изкуството творят там, където ги споходи музата, а не където им се каже, че трябва да стоят.
Като цяло е добра идеята София да има централна пешеходна зона. От гледна точка на настоящата инфраструктура на града обаче не е добре това да е тази улица. Витоша (преливаща в Мария-Луиза) остава "чист" булевард без трамвайно платно. Ако се затвори окончателно за коли, всички ще се изнесат окончателно към единствената алтернативна възможност-Ботев, където има непрестанен поток от трамваи (в едната посока минават 8, ако правилно си спомням), а малоумните съветници са навряли и синя зона, понеже Ботев е с големина на магистрала, разбираш ли. Разтоварването на трафика подобрява много повече условията за дишане в града отколкото заграждането на 800 м. улица. При това не пречи там да има и велоалея и автомобили(Ломско шосе вече е така), а да се върви към правене на пешеходни зони в по-малките улици. Всъщност да попитам-това кой пореден проект за промяна на Витошка е? Други улици в София няма ли?
Тия в НАГ/ДАГ са тотално изтрещели без връзка с реалността клинично луди хора.
Сигурно разговарят с коледния заек, лудия шапкар и чеширския котарак.
Тия хора подиграват ли се със столичаните или наистина не си дават сметка за малоумиците които се готвят да насътворят?
Казус Първи - държавата, чрез общината строи подземи паркинги които после продава на съседите? WTF? Значи инвеститора ще взема пари от данъци, ще прави гаражи и ще ги продава и това докато узаконява ОУП? И как ще ги продава, на търг ли, под масата ли, или Плевньо ще ги раздава с медал за заслуги към ГЕРБ?
Казус Втори - кой малоумен глупак копа с тунелопробивна машина вместо с открит способ и после откопава горната част поради именно която е ползвана тунелопробивната машина, чийто машиносмени са космически съспоставени с открит способ, за да направи после паркинги над тоя тунел? Това може да го измисли само някой клинично болен от някакъв ментален синдром за който още няма изследвания, но мжое да е вирусен и да се предава по образователен ценз, възраст и месторабота.
Сигурен съм че де що има инжилери и архитекти сега гледат и мигат на парцали в недоумение.
Па и забранено за велосипедисти. Абе аланкоолу. Те в момента катаджиите не могат да ти спрат такситата да спират на асфалта на пешеходните алеи а ти за велосипедисти викаш. Бе тоя изобщо в кой град живее, да не спи в ДАГ в мазетата някъде и да му носят котлова кухня?
Аман от некадърници бе, аман! Не това не може да се коментира! Човек коментира нещо с някой който поне се опитва да му е на ниво. Това заслужава само да иде в канала.
Когато казвахме че връзките над тунела са калпави и че трябва дренаж по продължението на витошка и всичко да се отвори за да се подновят връзките и да се положат в канали герберугите се смееха и питаха кой ще плати. Ами ето кой - софиянци които са били толкова тъпи че да платят чрез данъците си два пъти копане на едно и също нещо. Богат град, богата нация. Да им завидиш, пък после да си вземеш куфара па да не се обръщаш назад.
За парите които се дадоха за тунел от Аптека до Св. Неделя, можеше с открит способ да се свърже чак с Лъвов Мост, трафика през перпендикулярните улици да мине на второ ниво, така че да се обособи пешеходната зона.
Ама нали някой трябва да лапа. Лапайте па гледайте да не се задавите, вашта .... .
ул. Цар Иван Шишман е Шишман и
започва зад "опашката на Коня" ;
ул. Граф Игнатиев е Графа ;
ул. Георги Раковски от Царя до Славейков е Ръкси ;
бул. Цар Освободител е Царя ;
площта около Паметника на Патрирах Евтимий, вместо ПЛОЩАД Патриарх Евтимий наричаме Попа ;
бул. Витоша, в централната част е Витошка ;
...
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
До коментар [#67] от "Десен": Много рядко съм съгласен с теб но тука си абсолютно прав. ТОТАЛНА ИДИОТИЯ!.
Ще те допълня.
1. Покрити места при лоши метеорологични условия?>?????? Какво, спирки ли ще правите???
2. Паркинга не можел да се ползва от всички, т.к. механизмите щели да се счупят???!!!! т.е. не можеш да вземаш наем за почасово паркиране (което априори е в пъти по-скъпо) и така да си подменяш бариерките, ами се надяваш съседите да излизат по-малко с колата за да не амортизират механизма
Ама Дневник, тия новини ги слагайте с един гриф - първоаприлско / Funny Ideas или нещо от този тип. Или пишете в заглавието - ново двайсет от главен клоун Диков и малките клоунчета.
До него. Дори да звучи амбициозно и скъпо, досега можеха да го направят, ако искаха. Но не го направиха, защото са тъпи като амеби и некадърни като еуглени !!!
Никак не е гот да затворят основната вело алея в София, свързваща центъра на града с Южния парк. И дано улицата да не се превърне в паркинг като пешеходната ул. Пиротска...
За мен тази улица е пълно мъртвило. Преди поне трамвай минаваше. Сега половината магазини са празни. Улицата е завладяна от клошари и улични псета. Тук-там по някое мутренско заведение, ама като разкараха бутиците, мутресите спряха да пазаруват от там. Струва ми се, че всеки подобен опит да се превърне някакво място в нещо, което отдавна не е било (или никога не е било) е смешен напън за одухотворяване на неодухотвореното.
Безумните мераци вяко ново нещо, което се прави да бъде свързано със стъкло, също не го разбирам. Хубаво, настроиха стъклени грозилища навсякъде, но от какъв зор им трябва да слагат централна улица под похлупак?! И преди бях коментирала - тези "места за отдих" са идеалните домове за бездомните... Само не знам колко време ще просъществуват...
Най-жалкото е, че в този град всички сме пасивни наблюдатели...
Само аз ли не схващам смисъла на подобно решение в центъра на града? Според мен улиците са, за да минават по тях коли. А 5-те човека, които минават по празната Витоша, могат да минат и в най-крайната част на тротоара, както и преди са минавали, така че да може и да се паркира освен да минават колите.
Похвално Диков, но да си уеднаквят цените,подизпълнителите.За засаждане дръвче тип храст в Плевен и Ловеч вземали по 350 лева надник ,а в София цената била 3 лева.Не намирам нито връзка нито логика.
Поредното градоманско пилеене на парите на данъкоплатците.... нито има нужда от "планираните" реконструкции, нито с нещо ще допринесат за бизнеса и живеещите покрай "Витошка"
Вместо да харчат пари на вятъра да демонтират осмоъгълният пето..... от пред НДК, докато не е пребил някого и да организират пракинги, по възможност евтини, за живеещите в района, докато господа рестипутите не са "застроили плътно" всеки квадратен метър....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Тъпи и меркантилни некадърници. Оня долен и нагъл крадец главния архитект щеше да се потроши да се снима на колело и да разправя как ходел с него на работа, сега плещи простотии като "обходни маршрути по съседните улички", сякаш там има място за велоалеи.
Българските политици не са раждани - те са изходени.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
dwars
Рейтинг: 402 Неутрално"...който няма да работи дълго, ако да се отваря на всеки час, обясниха специалистите." - ??????
Кой малоумник му хрумна да маха велосипедистите? И как точно ще ги пренасочват по съседните улички, като там тротоарите са тесни за двама души, а пък улиците са с по един ред от двете страни паркирали автомобили? Абе, пълна малоумщина
msc
Рейтинг: 627 ГневноПодкрепям:
Кой малоумник му хрумна да маха велосипедистите? И как точно ще ги пренасочват по съседните улички, като там тротоарите са тесни за двама души, а пък улиците са с по един ред от двете страни паркирали автомобили? Абе, пълна малоумщина ...
elevation04
Рейтинг: 627 ВеселоПоредния фантастичен трилър на архитектчето....
Следващия път ще ни разкаже, как ще отоплява София с реотани от въздуха. Ще има диреци на Витоша и Стара Планина, а те ще висят на тях над града...
jubal harshaw
Рейтинг: 1416 ВеселоНекаква невероятна каша е това предложение. Защо велосипедисти не могат да влизат в улицата? Къде ще ги построят тия "гаражни клетки", на местото на трамвайните релси или в парка пред НДК? И т.н.
http://jubalharshaw.wordpress.comДа се уволнят сътворилите го и да се изпрати обратно за преработка.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
jubal harshaw
Рейтинг: 1416 Весело[quote#0:"статията"]Цветов ете на новата настилка ще са жълто, охра и отчасти кафяво[/quote]
http://jubalharshaw.wordpress.comБез съмнение, за кафявото ще се погрижат бездомните псета, които ще се изтегат вечер под покритите площи.
Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 683 НеутралноПо цял ден "мислят" как да "усвоят" нашите пари...
и не им остава време да направят нещо хубаво , полезно и да не е скъпо!
Читател
Рейтинг: 1448 НеутралноИдеята е добра, ала велосипедистите ще се конфронтират с автомобилите по успоредните улици, които не са от най-широките. С оглед спокойствието на пешеходците, вероятно наистина не е удачно да има велоалеи по "Витошка", единствен регулатор за скоростта е броя на хората по улицата - колкото са повече, толкова по-бавно е придвижването (да се разчита на самосъзнанието е илюзия, особено при подрастващите).
ь
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#1] от "dwars": И ще го повторя:"Всъщност местата няма да са открити, а като гаражни клетки със заключващ се механизъм, който няма да работи дълго, ако да се отваря на всеки час, обясниха специалистите."
)))
)))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)Я пак да обяснят "специалистите", щото нещо не схванАх
За велосипедистите - малоумно! Предполагам, за да не рзанася миризма на пот
Читател
Рейтинг: 1448 НеутралноДо коментар [#9] от "ь":
Ще сложат от най-евтините механизми, какво има за чудене?
Йонас
Рейтинг: 458 Неутралноза да бъде истински пешеходна улицата, тя НЕ ТРЯБВА да бъде пресичана на пет места от преминаващи автомобили. нито пък да си позволява куките, СОТаджиите и баничарките, зареждащи кафенетата, да се движат или паркират на нея. писна ми тук всичко да е наполовина! и без това т. нар. "пешеходен" участък е има-няма 800 метра дълъг, но дори там има автомобили... ненормално.
Читател
Рейтинг: 1448 НеутралноДо коментар [#9] от "ь":
За други градове нямам наблюдения как е уредено, ала в Стара Загора велоалеите минават през централната пешеходна част на града. Което е удобно за тези, които са на две колела (личен опит). Ала от позицията на пешеходец не е от най-приятните усещания някой да ти минава иззад гърба и чак като те задмине да го усетиш. И ако се налага да се отклониш като велосипедист с 20-40 метра повече от маршрута, не е фатално.
Музар
Рейтинг: 1416 НеутралноЧета и не вярвам на ушите си!
.
.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдНаистина поредният психотрилър, направо орър!
Особено забраната за велосипедисти! Та това е най-прякото трасе в тази част на центъра. Да набутат велосипедите по съседните преки е все едно да им организират паркур (каране с препятствия)
То и останалата част ми звучи доста странно. По цялата част едва 200-300 места за паркиране (клетки ?), хем платени, хем за живеещите в района, хем щели да се повреждат редовно
Йонас
Рейтинг: 458 НеутралноХаха, сега забелязвам, че на водещата снимка към статията на "пешеходната" улица се виждат четири автомобила. смех, смех!
emil
Рейтинг: 2449 НеутралноА как точно ще ги махнат велосипедистите?
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Иначе премахването на трамваите и паркинга са прогрес в сивотата.
jubal harshaw
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#14] от "Йонас":
http://jubalharshaw.wordpress.comИ може да си сигурен, че поне един от тях е на некоя общинска служба, на ченгетата или на некой друг синекур, свързан със транспорта на красивата ни столица.
Лъвица
Рейтинг: 515 НеутралноМНОГО ЩЕ<ЩЕ -има и това ме успокоява че,има време да се осъзнае колко глупави са тези приумици!-навсякъде по света стимулират предвижване с велосипеди.На нас ни се предлага неуместно движение .При такива тесни ,,улички''велосипедиста трябва да е АЛПИНИСТ.
acb16
Рейтинг: 909 Весело[quote#9:"ь"]Я пак да обяснят "специалистите", щото нещо не схванАх ))) [/quote]
1.Чакаш с часовник в ръка(пред клетката) да щракне механизма.
2. Заключващия механизъм се отваря за кратко. Влизаш в клетката.Механизма заключва.
3. Чакаш с часовник в ръка(в клетката) да дойде следващия час..
4.Идва време за отключване (след час). Заключващия механизъм отключва. Излизаш.
5.Хукваш към Пирогов.
Tai Lung
Рейтинг: 853 Неутрално"Ще има и покрити места, където минувачите да могат да скрият при лоши атмосферни условия. Там ще могат да се провеждат и закрити изложби, панаири и други събития."
. Направо ще ни върнат в първи клас. А махането на велоалеите е откровено най-малоумното нещо.
Демек ще става една голяма сергия, нещо като пл.Славейков или антикварната до Ал.Невски. Витошка Чарши. Или всъщност улицата ще изчезне от покрити/закрити заведения ("за да се крият хората от лошите атмосферни условия"
sclera_bg
Рейтинг: 233 РазстроеноМетрото не трябваше да минава под "Витоша" а под "Христо Ботев". Някой може ли да ми обясни каква ще е връзката на големите южни квартали с центъра - преди поне имаше трамвай (7 и 17) до халите. Сега какво ? - трамваите минават по смешната единична линия (която уж беше временна) по "Скобелев".
и като каза, рече говорейки...Изобщо имам усещането че градоустройството (а и ред други неща - транспорта например) на града е в ръцете на мазни селски тарикати без грам мозък. А на бул. "Витоша" - лека му пръст, със спирането на трамвая го доубиха ритуално.
"Проектантите се надяват и собствениците на сградите да преосмислят вижданията си за имотите, които стопанисват или отдават по наем. Според проф. Булев централният булевард трябва да се превърне в място, където хората да се срещат с приятели, да е уютно и затова не е подходящо там да има бутици, а кафенета и места за хапване. Дано магазините да останат само в моловете, изрази надеждите си още той." - по идиотско мнение от това - здраве му кажи.
...And justice for all
Рейтинг: 571 НеутралноКакво бучите толкова за велосипедистите?! Точно на Витошка вчера един такъв за малко да ме блъсне с колелото си. Нито спря да се извини, нито нищо. Като толкова им се кара колело, да си намерят други улици, а не пешеходните зони! Аз там съм отишъл да се разхождам, а не да ме блъскат разни гамени с велосипедите си!
ГМО с Тире от Микре - Най-гнусното нещо, пръквало се някога в българския футбол. Даже ЦСКА ми липсва...sasoss
Рейтинг: 590 НеутралноДобра е идеята. Велосипедистите наистина трябва да ги отделят от пешеходците. Заради безопасността на пешеходците. Дали ще е в съседни улици или някакво отделено трасе е все едно. В България все още нямаме толкова много велосипедисти, но вероятно те ще се увеличават. Имайки предвид какви "талибани" има сред велосипедистите из другите страни на ЕС ( не толкова в отрицателен смисъл, колкото до търсещи до последно правата си), ако прекарат велоалеята през пешеходния поток, ще има постоянни конфликти. И без това все още в България велоалеите се считат за "най-удачното" място за бебешки колички.
Само тези 200-300 места за паркиране са смешно малко за 800 метра трасе. Според мен на 800 метра на 2-3 етажа могат да направят хиляди места за паркиране.
ь
Рейтинг: 1416 Весело[quote#19:"Tai Lung"]Витошка Чарши[/quote]
И аз използвам велоалеите, но не мога да разбера, защо и пешеходците го правят, че и се възмущават, ако им направиш забележка
)) Пак опираме до манталитет и култура на придвижване!
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)Точно!
[quote#12:"Читател"]Ала от позицията на пешеходец не е от най-приятните усещания някой да ти минава иззад гърба и чак като те задмине да го усетиш[/quote]
Няма "абсолютно щастие"
Йонас
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#23:"ь"]И аз използвам велоалеите, но не мога да разбера, защо и пешеходците го правят, че и се възмущават, ако им направиш забележка )) Пак опираме до манталитет и култура на придвижване![/quote]
Всичко е до свикване. В добре устроени градове като Виена и Копенхаген този проблем отдавна е отстранен и пешеходците добре знаят къде точно могат и не могат да вървят. Друг е въпросът, че в тези градове има и пешеходни зони, и нормални тротоари без автоталибани на тях, и нормално широки велоалеи...
Читател
Рейтинг: 1448 НеутралноДо коментар [#20] от "sclera_bg":
И мен не ме кефи това, че трамвая се отклонява, ала трасето на метрото отдавна е разчертано. Пък и от гледна точка пешеходната функция на "Витошка" така е много по-удобно, отколкото да се ослушваш откъде ще дойде някое колесно.
ivo_ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноГоляма глупост беше премахването на трамвая. Сега спирките на метрото са на няма и километър. Защо не бяха на по голяма дистанция и между тях да има достатъчно спирки на трамвая за да се придвижиш?
moriarti
Рейтинг: 853 НеутралноЗащо ще бъдат спирани велосипедистите по "Витошка"? Навсякъде в цивилизована Европа има велоалеи. Това е най-чистия, бързия и здравословен вид транспорт за градовете. Просто велоалеите не са само очертани, а са с реални заграждения (понякога са по 5 сантиметра високи, ама ги има) и пешеходците им зачитат правата. Тук 'сичкото кеч напиня да се хепне и да марширува връз малкото велоалеи и за самите велосипедисти няма място. Намерете ми велоалея, по която да не се движат рамо до рамо: баба с пазарска количка, майка с тризнаци, глух дядо с валдхорна, влюбена двойка с либидо, бюрократ с "гранде" его, банда чавета с шапки, чалгаджийка с "бюст" и полицай с "Астра". Хора, да се научим да живеем заедно! И не опропастявайте улицата. Уж тръгна на добре...
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Жълт кантарион
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#26] от "ivo_ivanov":
Спирките на метрото горе долу следват трамвая всъщност, пропуска се една - на Св. Неделя (старо име Св. Крал). Тоест, трябва малко да се върне човек към ЦУМ. Станциите са Централна гара - Лъвов мост - ЦУМ - Аптеката на П. Евтимий - Подлеза зад НДК с детските чалга заведения - хотел Хемус - Японския
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
БГ Владо
Рейтинг: 571 Любопитноабе тия не се ли научиха да предложат на хората сами да избират какво да има
оти да се косиме, като ке ни мине"ще пренасочват велосипедистите"
"паркинги със некви заключалки"
bta
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#26] от "ivo_ivanov":
Леле що ли не върнат колите са трамвая няма да им пречи и да има задръстване.А що ли направиха метрото сега хората няма да се будят в 5:30.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
lord71
Рейтинг: 233 НеутралноМирише ми на поредните закопани в подземни паркоклетки пари.
Неадекватен проект. При положение, че до сега имаше място за трамвайни линии в двете посоки, сега няма за велосипедна алея. Това звучи доста несериозно. Може би звънчетата на велосипедите ще нарушат проектоидилията и ще заглушат чайките и гларусите в насадения ни морски привкус в проектното решение на иначе наречения бул."ВИТОША". Ха, ха...смях. Това не е крайморска алея, а централен булевард, който освен това е свързваща траектория на център, парка пред НДК-Южен Парк 1, с ЮП 2 и ЮП 3. И вместо велосипедистите да са улеснени и стимулирани, ще бъдат насочени да слаломират между колите в съседните улици, понеже там има много място.
NPaine
Рейтинг: 1416 ВеселоАХАХАХАХАхахахахаха....
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Петър Диков тотално е изтрещел...
Иначе Витошка-чарши ми харесва...натам отиват нещата май.
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноСледя промяната на пл. Гарибалди в София.
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти---
пл. Гарибалди и ул. Иван Денкоглу ще станат много по-оживено място.
От тук ще преминават всички, които се придвижват с трамвай и искат да почиват на Витошка, а после да се качат на метрото.
Спирката на трамваи на пл. Гарибалди става връзка на трамваите с метрото.
ул. Иван Денкоглу ще измести ул. Солунска, защото е най-късото разстояние от спирка на трамвай до бул. Витоша и метростанция.
---
Метрото в София изгради един „ луксозен виртуален булевард” около който живеят всички, които имат пари да си го позволят.
В зависимост от парите и начина на живот хората избират в коя част на „ виртуалният булевард Метрополитен” да живеят.
Николов
Рейтинг: 571 НеутралноСпрете да вървите по велоалеите и се оглеждайте преди да ги пресичате. Тогава няма да има ситуации "за малко да ме бутне". Иначе е ясно, че не е достатъчно да се маркират със жълта линия,но е най-евтино и най-бързо.
Публикувано през m.dnevnik.bg
bluechemical
Рейтинг: 409 ВеселоВелосипедистите сме виновни за трафика по "витоша"
W140
Рейтинг: 572 НеутралноВсичко звучи интересно, но защо ще се махат велоалеите?
http://www.panoramio.com/user/1141979И за да се върне Витошка в нормален вид трябва и самите сгради да се обновят и изобщо чистотата на самата улица да се поддържа.
Tai Lung
Рейтинг: 853 ЛюбопитноХм, не мога да разбера какво толкова се оплаквате от велосипедистите (аз лично не съм такъв) - има си (разчертани) алеи, но никой пешеходец не се съобразява с това. В Копенхаген ако пешеходец случайно застане на велоалея има голям риск да го отнесат тутакси - и никой няма да обвини велосипедиста. Просто всички трябва да спазват установените правила - но за България това естествено е утопия. Та и за това - "няма велосипедист - няма проблем". Ами дай да забраним и автомобилите в София тогава - хептен няма да има проблем...
Master of Puppets
Рейтинг: 1127 НеутралноМоже би най-идиотският проект от много време насам. Витоша е направена по нея да минават коли, трамваи и т.н. Вместо обаче тя да не се пипа, а да се помисли как най-хубавата част на София - Университета - Народния театър да се направи пешеходна зона, се прави точно обратното.
"Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"Толко ли евтини станахме, че се продаваме на десетина магазинчета???
Darth Plagueis
Рейтинг: 1589 НеутралноНа мен идеята ми допадна, с две изключения - едното е за велосипедистите. Аз бих ги пуснал, но не в отделна алея, а в пешеходния поток.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДругото е подмянта на кестените с други дървета. Кестена е дърво, символ на града и подмяната му е безумна.
Останалите предложения ми се струват в правилната посока - улицата трябва да е пешеходна, а гаража под нея трябва да бъде единствено за живущите там, иначе ще се загуби смисъла.
Да видим какво ще излезе накрая..
W140
Рейтинг: 572 Неутралноа това за дърветата не го разбрах, тези които са оставени, при прокопаването на подземните гаражи ще бъдат засегнати корените им? Но въпреки това са оставени?
http://www.panoramio.com/user/1141979и друго
Гледали сме, чели сме, как при многократната смяна на магазини и многото ремонти на помещения в партерите и първите етажи на кооперациите е нарушена конструкцията им и при по-сериозно земетресение най-постадала ще бъде именно Витошка, за това дали е помислено...
makarena
Рейтинг: 500 РазстроеноСупер потискащо място е в момента, дано да се посъживи малко. Съгласна съм с Диков за магазините единствено, защото Витошка в момента е окупирана от боклуци тип илиенци - псевдо аутлети с турски и китайски ментета, второ качество стока или минала през 10 разпродажби в западна европа парцалки на цени, които се конкурират директно с повечето нормални магазини. За велоалеите не се чувствам компетентна да говоря - но най-правилното и нормално нещо е Диков да седне с представители на велосипедистите и да обсъдят заедно какво как да стане, което се съмнявам че е станало.
lol
Рейтинг: 1416 НеутралноДиков е надминал себе си с тая тъпотия дето минава за проект.
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "W140":
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имотиПод четните номера има подземна река. По тази причина от Алабин до Солунска сградите имат двойни мазета по 4 метра високи, както сега строят моловете.
Може би тези мазета искат да направят подземен паркинг.
Това е много опасно, защото една взривена кола ще срути сградата отгоре.
saseff
Рейтинг: 627 НеутралноИ ко ще стане това......през 2220 година :))
saseffПубликувано през m.dnevnik.bg
W140
Рейтинг: 572 ВеселоДо коментар [#46] от "Владимир Йосифов":
http://www.panoramio.com/user/1141979интересно
Ама ако искат 'мазЪта' на хората ще има борби и със собствениците. "Давам под наем мазе"
lol
Рейтинг: 1416 НеутралноНа мен ми е най-чудно как ще разкопават всичко за паркинг и накрая няма да е обществен и през деня ще стои празен и толкова ли не могат да видят как ги строят тия неща по Европата. Какви за бога провинциалисти неизлизали от България работят в тая община...?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
solaar
Рейтинг: 571 ЛюбопитноИ къде ги наместиха тия гаражи под Витошка, като отдолу едва на 4 метра под улицата е тръбата на метрото?!?
haokarapora
Рейтинг: 515 ЛюбопитноСамо не разбах-трябва или ще е?!
haokaraporaА,да има изцяло пешехона зона ,за отдих и развлечение е прекрасна идея...ако и повече зеленина се появи супер!
weneedrevolution
Рейтинг: 458 РазстроеноНе съм сигурна, че идеята за преориентирането на велосипедистите е добра- разбирам, че трябва да има константно внимание за велосипедисти, движещи се с висока скорост, но да се намали скороста, това се учи и усвоява. И всичко ще заработи полека-лека.
Паралелните улици на Витоша обаче няма как да станат по-широки в близкото бъдеще и на нашето дередже като цяло.
Така, че нека веднъж нещата се обмислят малко повече, от това да бъде приет първият вариант, който по някакъв първосигнален начин "уж" разрешава проблема, в случая за скоростта на велосипедистите.
weneedrevolution
Рейтинг: 458 НеутралноА що се отнася до магазините, тази нова политика на зониране на хора според действията, които извършват е най-лошото нещо, което може да бъде създадено в 21-ви Век. Правено е и преди, не е проработило- La Defense, Париж.
Магазините в мола, кафенетата на улицата, офисите в бизнес парка и т.н.- градът като жив организъм е много повече от откъслечни действия- и по-скоро най-малкото, което може да се направи е да се спомогне симбиозата между всички тях.
petranica
Рейтинг: 458 НеутралноНема в Булгаристан умни управляващи...
Любов и светлина!Тикви!
Ама без цвят - всички са маскари!
Tyson
Рейтинг: 458 НеутралноОт една европейска търговска улица Витошка заприлича на кенеф благодарение на тъпия ни главен архитект. Като махне трамвайте и веолоалеята, ще се изнесът и малкото останали магазини и кафета и на тяхно място ще отворят сергии за гащи и чорапи и ще се напълни с цигани, а наемите ще се сринат. Да не говорим колоко ще бъдат затруднени хората който работят около халите да обикалят по Христо Ботев с раздрънканите трамвай. Някой да го разкара тоя Диков!
НЕГЪР НЕ СЪМ, НИТО БИЯЧ, МИС КАЛИФОРНИЯ ДАЖЕ НЕ СЪМ Я ВИЖДАЛ САМО ЧЕ ЗНАЙ ТАЙСЪН СЪМ АЗNan_Kurunir
Рейтинг: 1303 НеутралноМалко отстрани в темата,но трябва да се направи нещо за велоалеите.Като заклет велосипедист,карам колело всеки ден когато метеорологичните условия го позволяват и сигурно съм един от много малкото,които карат колелото си правилно,тоест на улицата по посока на движението,в крайно дясно.Деветдесет процента от велосипедистите карат по тротоарите,което трябва да бъде абсолютно забранено.Велотранспортът е най-добрия във всяко едно отношение(екология+спорт),и да се изгради подходяща инфраструктура в град с претенциите за европейска столица,не би трябвало да бъде проблем.
"Представи си,че не съществуваш и бъди свободен!"- Омар ХаямЖълт кантарион
Рейтинг: 571 ГневноДо коментар [#35] от "NPaine":
Диков доразруши това дето Стоян Янев не беше успял....
wds23355772
Рейтинг: 1188 Весело[quote#1:"dwars"]Кой малоумник му хрумна да маха велосипедистите?[/quote]
Доста елементарно мнение. Велосипедистите не са добре дошли по пешеходните зони на никой голям Северно Европейски град. Тъй като се движат 3-4 пъти по-бързо от пешеходците често стават катастрофи. Абсолютно нормално е по пешеходните улици да няма велосипедисти. Ама проучете малко и после пишете бе!
Жълт кантарион
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#54] от "weneedrevolution":
Чакай сега, у нас новите тенденции идват когато остареят в Париж...
Друго, отчасти може да се приложи зониране. Например, да не може да отваряш автоморга или дъскорезница в двора на къщата си, ако искаш - в някаква зона (и тя да бъде ДАЛЕЧЕ от Околовръстното, не на него!)
КДС
Рейтинг: 676 Неутрално" През лятото "Шишман" затваря за седмица"
Проклета да е Русия!Редакторе, Шишман е ЦАР! Български Цар. Не е водопроводчик, нито на петел шията.
Въпреки, че царуването му не е от успешните.
xmm
Рейтинг: 1134 ЛюбопитноА трамваи № 1 и 7 все така ли ще вървят,изчаквайки се като на селски мост?
И колко време ще издържи уличката?
simar
Рейтинг: 8 НеутралноРадвам се, че след толкова години има шанс "Витошка" да се превърне в адекватно за европейска столица представително пешеходно авеню! Само да не го орезилят с всякакви идиотски приумици, вкл. с идеята за художниците - хората на изкуството творят там, където ги споходи музата, а не където им се каже, че трябва да стоят.
veragena
Рейтинг: 519 НеутралноНе мога да повярвам, че ще позволим да осъществят това безумие!
bzm
Рейтинг: 481 НеутралноГолям зор видяха,но ще успеят да я бастисат таз улица
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!Antoaneta Getova
Рейтинг: 8 НеутралноКато цяло е добра идеята София да има централна пешеходна зона. От гледна точка на настоящата инфраструктура на града обаче не е добре това да е тази улица. Витоша (преливаща в Мария-Луиза) остава "чист" булевард без трамвайно платно. Ако се затвори окончателно за коли, всички ще се изнесат окончателно към единствената алтернативна възможност-Ботев, където има непрестанен поток от трамваи (в едната посока минават 8, ако правилно си спомням), а малоумните съветници са навряли и синя зона, понеже Ботев е с големина на магистрала, разбираш ли. Разтоварването на трафика подобрява много повече условията за дишане в града отколкото заграждането на 800 м. улица. При това не пречи там да има и велоалея и автомобили(Ломско шосе вече е така), а да се върви към правене на пешеходни зони в по-малките улици. Всъщност да попитам-това кой пореден проект за промяна на Витошка е? Други улици в София няма ли?
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноТия в НАГ/ДАГ са тотално изтрещели без връзка с реалността клинично луди хора.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Сигурно разговарят с коледния заек, лудия шапкар и чеширския котарак.
Тия хора подиграват ли се със столичаните или наистина не си дават сметка за малоумиците които се готвят да насътворят?
Казус Първи - държавата, чрез общината строи подземи паркинги които после продава на съседите? WTF? Значи инвеститора ще взема пари от данъци, ще прави гаражи и ще ги продава и това докато узаконява ОУП? И как ще ги продава, на търг ли, под масата ли, или Плевньо ще ги раздава с медал за заслуги към ГЕРБ?
Казус Втори - кой малоумен глупак копа с тунелопробивна машина вместо с открит способ и после откопава горната част поради именно която е ползвана тунелопробивната машина, чийто машиносмени са космически съспоставени с открит способ, за да направи после паркинги над тоя тунел? Това може да го измисли само някой клинично болен от някакъв ментален синдром за който още няма изследвания, но мжое да е вирусен и да се предава по образователен ценз, възраст и месторабота.
Сигурен съм че де що има инжилери и архитекти сега гледат и мигат на парцали в недоумение.
Па и забранено за велосипедисти. Абе аланкоолу. Те в момента катаджиите не могат да ти спрат такситата да спират на асфалта на пешеходните алеи а ти за велосипедисти викаш. Бе тоя изобщо в кой град живее, да не спи в ДАГ в мазетата някъде и да му носят котлова кухня?
Аман от некадърници бе, аман! Не това не може да се коментира! Човек коментира нещо с някой който поне се опитва да му е на ниво. Това заслужава само да иде в канала.
Когато казвахме че връзките над тунела са калпави и че трябва дренаж по продължението на витошка и всичко да се отвори за да се подновят връзките и да се положат в канали герберугите се смееха и питаха кой ще плати. Ами ето кой - софиянци които са били толкова тъпи че да платят чрез данъците си два пъти копане на едно и също нещо. Богат град, богата нация. Да им завидиш, пък после да си вземеш куфара па да не се обръщаш назад.
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноЗа парите които се дадоха за тунел от Аптека до Св. Неделя, можеше с открит способ да се свърже чак с Лъвов Мост, трафика през перпендикулярните улици да мине на второ ниво, така че да се обособи пешеходната зона.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Ама нали някой трябва да лапа. Лапайте па гледайте да не се задавите, вашта .... .
bzm
Рейтинг: 481 НеутралноДо коментар [#64] от "veragena":Ама си ...,че кой може да ги спре?Имат пари за крадене-нямат спиране
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!Владимир Йосифов
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "КДС":
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имотиТова е жаргона на софиянци.
ул. Цар Иван Шишман е Шишман и
започва зад "опашката на Коня" ;
ул. Граф Игнатиев е Графа ;
ул. Георги Раковски от Царя до Славейков е Ръкси ;
бул. Цар Освободител е Царя ;
площта около Паметника на Патрирах Евтимий, вместо ПЛОЩАД Патриарх Евтимий наричаме Попа ;
бул. Витоша, в централната част е Витошка ;
...
bono_vox
Рейтинг: 620 НеутралноДо коментар [#67] от "Десен": Много рядко съм съгласен с теб но тука си абсолютно прав. ТОТАЛНА ИДИОТИЯ!.
Ще те допълня.
1. Покрити места при лоши метеорологични условия?>?????? Какво, спирки ли ще правите???
2. Паркинга не можел да се ползва от всички, т.к. механизмите щели да се счупят???!!!! т.е. не можеш да вземаш наем за почасово паркиране (което априори е в пъти по-скъпо) и така да си подменяш бариерките, ами се надяваш съседите да излизат по-малко с колата за да не амортизират механизма
Ама Дневник, тия новини ги слагайте с един гриф - първоаприлско / Funny Ideas или нещо от този тип. Или пишете в заглавието - ново двайсет от главен клоун Диков и малките клоунчета.
Жълт кантарион
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#61] от "КДС":
Оди си на село
Angeloff
Рейтинг: 1078 НеутралноПодземен паркинг, къде, в тунела за метрото ли?
))
Жълт кантарион
Рейтинг: 571 ГневноДо коментар [#73] от "Angeloff":
До него. Дори да звучи амбициозно и скъпо, досега можеха да го направят, ако искаха. Но не го направиха, защото са тъпи като амеби и некадърни като еуглени !!!
кака мара
Рейтинг: 578 НеутралноДа я затворят за пешеходци!!! Велосипедистите са по-важни от тях за София, защото ще са най-здрави и работоспособни.
Лилия Костова
Рейтинг: 684 НеутралноКретени. Ще затворите ли някоя от съседните улички, за да има място за велосипедистите? Или те ще трябва да карат върху колите?
Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.Диков, Диков, кога ще ти изстине топлото местенце, гнидо проклета ненаядена...
Оги Ковачев
Рейтинг: 458 ЛюбопитноНикак не е гот да затворят основната вело алея в София, свързваща центъра на града с Южния парк. И дано улицата да не се превърне в паркинг като пешеходната ул. Пиротска...
Оги Ковачев http://ogniancho.blogspot.comveragena
Рейтинг: 519 НеутралноЗа мен тази улица е пълно мъртвило. Преди поне трамвай минаваше. Сега половината магазини са празни. Улицата е завладяна от клошари и улични псета. Тук-там по някое мутренско заведение, ама като разкараха бутиците, мутресите спряха да пазаруват от там. Струва ми се, че всеки подобен опит да се превърне някакво място в нещо, което отдавна не е било (или никога не е било) е смешен напън за одухотворяване на неодухотвореното.
Безумните мераци вяко ново нещо, което се прави да бъде свързано със стъкло, също не го разбирам. Хубаво, настроиха стъклени грозилища навсякъде, но от какъв зор им трябва да слагат централна улица под похлупак?! И преди бях коментирала - тези "места за отдих" са идеалните домове за бездомните... Само не знам колко време ще просъществуват...
Най-жалкото е, че в този град всички сме пасивни наблюдатели...
batipetio
Рейтинг: 402 НеутралноМного е готино заглавиет. Поздравления на Дневник. Че за какво са гаражите ако ще е пешеходна. Озаглавявате ги едни чак да се чудя да го чета ли?
Надявам се да доживея деня в който на митинг някой политик ще спрегне глагол в минало свършено време. Различен от еб.хме ви мамата разбира се.batipetio
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#78] от "veragena":
Надявам се да доживея деня в който на митинг някой политик ще спрегне глагол в минало свършено време. Различен от еб.хме ви мамата разбира се.За да си имат клошарите парник. Кой ли ще гушка обществени парички
Постовете на някой друг
Рейтинг: 627 НеутралноСамо аз ли не схващам смисъла на подобно решение в центъра на града? Според мен улиците са, за да минават по тях коли. А 5-те човека, които минават по празната Витоша, могат да минат и в най-крайната част на тротоара, както и преди са минавали, така че да може и да се паркира освен да минават колите.
izabell
Рейтинг: 1368 НеутралноПохвално Диков, но да си уеднаквят цените,подизпълнителите.За засаждане дръвче тип храст в Плевен и Ловеч вземали по 350 лева надник ,а в София цената била 3 лева.Не намирам нито връзка нито логика.
Лилия Костова
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#49] от "lol":
Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.Тъпи.
boby1945
Рейтинг: 902 ВеселоПоредното градоманско пилеене на парите на данъкоплатците.... нито има нужда от "планираните" реконструкции, нито с нещо ще допринесат за бизнеса и живеещите покрай "Витошка"
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Вместо да харчат пари на вятъра да демонтират осмоъгълният пето..... от пред НДК, докато не е пребил някого и да организират пракинги, по възможност евтини, за живеещите в района, докато господа рестипутите не са "застроили плътно" всеки квадратен метър....
bravo
Рейтинг: 515 НеутралноТъпи и меркантилни некадърници. Оня долен и нагъл крадец главния архитект щеше да се потроши да се снима на колело и да разправя как ходел с него на работа, сега плещи простотии като "обходни маршрути по съседните улички", сякаш там има място за велоалеи.
Българските политици не са раждани - те са изходени.