Самолет се приземи минути след излитането си

Заради технически проблем самолет на "България Еър" за Атина се е приземил обратно на летището в София, минути след като е излетял.


Прави се преразпределение на полетите, за да може полетът до Атина да бъде изпълнен с нов самолет, капитан Янко Георгиев, изпълнителен директор на "България Ер".


Георгиев коментира, че екипажът на самолета "Бритиш Аероспейс" е действал професионално и по инструкциите за безопасност.


От Летище София пък уточниха, че този случай не е класифициран като аварийно кацане. По информация на един от пътниците един от четирите двигатели на самолета е изгубил мощност и заради това полетът е бил прекратен, съобщи агенция "Фокус".

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Хубаво е че, се е разминало със сериозен инцидент.

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  2. 2 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#1:"ръпончо"]Хубаво е че, се е разминало със сериозен инцидент. [/quote]
    Изразът е "размина се БЕЗ сериозен инцидент" или "размина се с малко". Слава Богу, че не се е стигнало до фатални последици.

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2428 Неутрално

    този случай не е класифициран като аварийно кацане. По информация на един от пътниците един от четирите двигатели на самолета е изгубил мощност
    ___
    Ми тогава що са се върнали ?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Летете със самолетите на Балкан, че не останаха!

  5. 5 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 561 Неутрално

    късмета е до време! надеждния полет не се гарантира със стикер "застрахован

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  6. 6 Профил на бАрни
    бАрни
    Рейтинг: 572 Весело
  7. 7 Профил на 22
    22
    Рейтинг: 229 Неутрално

    "Бг Еър" нямат 4-ри двигателно самолети...

  8. 8 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1409 Любопитно

    До коментар [#7] от "22":

    А еърбъсите, с колко са?

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  9. 9 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1383 Неутрално



    ""Бг Еър" нямат 4-ри двигателно самолети... "




    Имаш предвид освен тези с 4-те двигателя?

    http://airlinersgallery.smugmug.com/keyword/146/1/1386218424_P26BbxH#!i=1386218424&k=P26BbxH&;lb=1&s=A








    -
    +

    !


    [/quote]

    [quote#7:"22"]"Бг Еър" нямат 4-ри двигателно самолети... [/quote]

    [quote#7:"22"]"Бг Еър" нямат 4-ри двигателно самолети... [/quote]

    До коментар [#7] от "22":

    In debt we trust
  10. 10 Профил на zhorogeorgiev
    zhorogeorgiev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Това е Бритиш Аероспейс допотопен четиридвигателен летял не помни от кого - от Хемус Ер контингента. Вътре е със зелени кожени седалки в БДЖ състояние - миналата седмица на 7 март излетя и се върна поради авария обратно - летеше по дестинация Брюксел. Това се покри! Сега пак! Доколкото знам поддръжката за този самолет са напуснали в поддръжката изобщо на България Ер цари хаос и смут - всеки чака да бъде уволнен и не работят. Какво чакаме - да се убият 100 човека че да кажем на трибуквения собственик да се грижи за клиентите си...

  11. 11 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Пътникът е казал на стюардесата , като какво се случва на двигателя ??? ...

  12. 12 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1639 Разстроено

    Ай, ай, ай, не искам да летя с България еър! Не стига другата мизерия ами и двигателите да откажат!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  13. 13 Профил на jori
    jori
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#11] от "dimko":

    не си прочел внимателно

  14. 14 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Браво на пилотите ,че са действали разумно.

  15. 15 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Браво на пилотите!

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  16. 16 Профил на zhorogeorgiev
    zhorogeorgiev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    За пилотите добре Иринке, ама това не променя факта че са скапани самолетите и на собственика НЕ МУ ПУКА ЗА БЕЗОПАСНОСТТА!
    Знаете ли, че преди време на един от големите европейски одити на България Ер им повдигнаха повече от 100 несъответствия свързани с безопасност!!! Затова не ги вземат в никакъв алайанс...

  17. 17 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#12] от "Нефертити":Една от най-сигурните авиокомпании ...не толкова заради техниката, колкото заради подготовката на гражданските ни пилоти. С какво ли не съм пътувала- Бритиш, Еър Франс, Луфтханза, Ал Италия, нискотарифни, но най-леките ми полети, дори при лоши метерологични условия са били с България Еър.

  18. 18 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#16] от "zhorogeorgiev":някакъв друга АЛИАНС освен стар алиънс да ти е известен, че на мен не....защо забравяш обаче БЛОК местата с редица авиокомпании, вкл. с Ал Италия, Еър Франс, Австрийски авиолинии.

  19. 19 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1383 Неутрално

    [quote#16:"zhorogeorgiev"]Знаете ли, че преди време на един от големите европейски одити на България Ер им повдигнаха повече от 100 несъответствия свързани с безопасност!!! [/quote]


    И колко катастрофи има България Еър? НУЛА!

    Колко има Луфтханса? 30
    Колко Еър Франс? 30
    Колко са загинали в полет при България Еър? Нула
    Колко в Еър Франс? 100

    Да ви ........ одитите!

    In debt we trust
  20. 20 Профил на zhorogeorgiev
    zhorogeorgiev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#18] от "dol":
    Одитът беше от Стар Алайънс, ако трябва да съм точен и несъответсвията бяха 117!

  21. 21 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#3] от "comandante":

    За всеки случай. Има си правила за безопасност и в случая те са спазени. Именно заради това се е върнал.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  22. 22 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1383 Неутрално

    [quote#20:"zhorogeorgiev"]Одитът беше от Стар Алайънс, ако трябва да съм точен и несъответсвията бяха 117! [/quote]


    Миналата година падна самолет преди Шипол на Стар Алайънс(Търкисх Еърлайнс) и то с нов самолет, заради повреден датчик отчитащ скоростта. Другия път ползвайте Стар Алайънс, много са добри!

    In debt we trust
  23. 23 Профил на 22
    22
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#9] от "Dollar Akbar":

    да прав си, бях забравил за тези.

  24. 24 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#20] от "zhorogeorgiev":Алиънс..това първо..второ- СТАР АЛИЪНС да прави одит на България Еър???????нещо си се объркал ЗДРАВО драги..одит би му правил само ако реши да го приема за мембър, но предвид кои са авиокомпаниите, които членуват в него едва ли....Това членство струва маса пари братчед, а ако не ти е известно всички авиокомпаниие в момента в света също са в криза...алиансите не се увеличават, а само фалитите , и по малко поглъщанията.

  25. 25 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    До коментар [#7] от "22":Самолетчето е Бритиш аероспейс и на снимката виждам два двигателя. Другите сигурно са в багажното.

  26. 26 Профил на zhorogeorgiev
    zhorogeorgiev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#22] от "Dollar Akbar":
    Да, но с такова отношение си го просиш да стане авария. Поддръжката е безкрайно важна да намалим риска!
    А 117 несъответствия не вещаят нищо добро!

  27. 27 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#17] от "dol":

    +

    Може техниката ни да не е най-новата, може наземната логистика да желае още, но пилотите, които са най-важният елемент при един полет, особено в критични ситуации, са ни на световно ниво.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  28. 28 Профил на zhorogeorgiev
    zhorogeorgiev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#24] от "dol":
    Иди и провери в управлението на България Ер - има си доклади и решение за неприемане!

  29. 29 Профил на zhorogeorgiev
    zhorogeorgiev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#27] от "Гилгамеш":
    Напълно съгласен

  30. 30 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    До коментар [#17] от "dol":Не си летяла с Аерофлот. На летището в Иркутск кацна при плътна приземна мъгла. Като спуснаха стълбата, долният и край не се виждаше отгоре.

  31. 31 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#28] от "zhorogeorgiev":неприемане къде бе пич?????ти май не си бил там...а барем да изредиш членовете на Стар Алиънс преди да се пениш и да тикаш там България Еър.

  32. 32 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 561 Разстроено

    jori от /13/ ,
    Не ми искай да карам в прав текст . Тук е нужно официално съобщение , , а не какво им е казал един от пасажерите , може би от друг полет , Приятелю . На "ешелони"ли ще ни самоубиват ? ...

  33. 33 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#19] от "Dollar Akbar":

    само дето количеството на полетите на българия еър е пъти по-малко от тия на луфта или франса.. няма база за срвнение

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  34. 34 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    Не разбирам от самолети, но преди известно време ми се наложи да летя до Рим и при проучване на офертите за полетите прегледах и тази на България Еър. Цена около 120 - 150 евро / някъде в този диапазон беше /. Направи ми впечатление, че бе посочена и марката на самолета - BAe 146. Понеже за първи път чувах за подобен самолет, прегледах wikipedia и разбрах, че производството му е било преустановено през 2002г., т.е. твърде вероятно е самолета да е доста стар. Това, което ми направи впечатление в статията бе, че електрониката често прегравяла и се случвало двигател да се изключи сам. Общо взето, макар и да съм пълен лаик по отношение самолетите, моментално се отказах и си купих билет за компания, която ползваше Airbus. Нямам представа дали съм бил прав, но някак си прочетеното не ми вдъхваше доверие.

  35. 35 Профил на zhorogeorgiev
    zhorogeorgiev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#31] от "dol":

    Преди време България Ер кандидатства за членство в Стар Алайънс и се готви за одита близо година. След това дойде одита и бяхме разпердушинени - най-вече заради липсата на подкрепа от тогавашните босове. Иначе всички други положиха сериозни усилия. След този резултат обаче кандидатстването остана в историята.

  36. 36 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#30] от "ahasver":ами доста от все още активните ни поилоти за възпитаници именно на руски авиационни школи...помня обаче как един младок на Бритиш хем с Боинг аха да ни приземи на дясно крило, и не зарад друго , макар да имаше вятър и дъжд, ми само щот не можеше да държи самолета хоризонтално изправен...кво ми дреме тогава че е Бритиш и е Боинг, кат през целия път подскачах от търбуленция, от която той не можа да се измъкне, и само дето не ме разби накрая.

  37. 37 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#35] от "zhorogeorgiev":Коте, нали се сещаш, че информацията дето я твърдиш, а НЯМА В НЕТА...айде докажи го викам!!!

  38. 38 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Заради технически проблем самолет на "България Еър" за Атина се е приземил обратно на летището в София, минути след като е излетял.
    Пак добре, че са го приели на летището в София. Ръководството на ДП „Ръководство на въздушното движение” да получи парична награда.

  39. 39 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#36] от "dol":

    Дол, всичките ни пилоти са обучени във военни школи, без значение дали са съветски. Просто те там получават умения на съвсем различно ниво. И понеже за повечето от тях така или иначе няма място в армията, те преминават към гражданската авиация. И пак са с класа над колегите си от чужбина, включително наследницата на СССР Русия, които след далеч по-кратки и лесни курсове, т.е. с по-малки умения, получават сертификати за граждански пилоти.

    Това не важи само за България. Цяла Източна Европа, както и много от малките страни в Западна, произвеждат прекрасни пилоти, които са на значително по-високо ниво от тези, които са изкарали курсовете, предназначени само за гражданската авиация.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  40. 40 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1383 Неутрално

    [quote#33:"Mypa"]само дето количеството на полетите на българия еър е пъти по-малко от тия на луфта или франса.. няма база за срвнение [/quote]


    Катастрофата над Атлантическия океан през 2009 на Еър Франс беше комбинация от дефектен датчик на скоростта плюс изключителна некомпетентност на пилотите. Това беше и заключението на комисията(когато самолета губи скорост и тя пада под критичната, последното нещо, което трябва да направи и най-неграмотния пилот е да му вдига муцуната нагоре и да губи още скорост!). Наистина няма база за сравнение. Никаква.

    In debt we trust
  41. 41 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1383 Неутрално

    Ето примера с Еър Франс, който показва удиветелна некомпетентност(нещо като учител по литература, който не може да чете):

    On 29 July 2011, the BEA released a third interim report on safety issues it found in the wake of the crash.[7] It was accompanied by two shorter documents summarizing the interim report[172] and addressing safety recommendations.[173]

    The third interim report stated that some new facts had been established. In particular:
    The pilots had not applied the unreliable airspeed procedure.
    The pilot-in-control pulled back on the stick, thus increasing the angle of attack and causing the plane to climb rapidly.
    The pilots apparently did not notice that the plane had reached its maximum permissible altitude.
    The pilots did not read out the available data (vertical velocity, altitude, etc.).
    The stall warning sounded continuously for 54 seconds.
    The pilots did not comment on the stall warnings and apparently did not realize that the plane was stalled.
    There was some buffeting associated with the stall.
    The stall warning deactivates by design when the angle of attack measurements are considered invalid and this is the case when the airspeed drops below a certain limit.
    In consequence, the stall warning stopped and came back on several times during the stall; in particular, it came on whenever the pilot pushed forward on the stick and then stopped when he pulled back; this may have confused the pilots.
    Despite the fact that they were aware that altitude was declining rapidly, the pilots were unable to determine which instruments to trust: it may have appeared to them that all values were incoherent.[7]


    http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447#Third_interim_report

    In debt we trust
  42. 42 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#27] от "Гилгамеш":Същото твърдя и аз, даже над средното световно.

  43. 43 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    България Еър е превозвач по схемата блок места на пътници на Ал Италия и други авиокомпании...да се твърди, че нашата авиокомпания е безотговорна за сигурността, просто щот българска разбираш ли сигурно е понятно за някои, но едва ли толкова понятно може да се твърди безотговорност на другите авиокомпании, които работят с нея.

  44. 44 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#42] от "dol":

    Даже доста над средното световно. Особено в големи страни (като територия) - Русия, Канада, САЩ, Китай, Бразилия, заради многото вътрешни полети се обучават пилоти, които са като първолаци, в сравнение с тези от "България Ер".

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  45. 45 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Ето как е подредил класацията Askmenданни от дек. 2010 г) за най-сигурните авиокомпании в света

    1. British Airways

    Много неща са се изприказвали по адрес на British Airways, но едно нещо никой не може да отрече, а именно: те знаят как да сглобяват самолети. Британската компания не е имала фатален инцидент от 1976 г., а оттогава е осъществила над 6 млн. успешни полета. Миналата година компанията стана една от най-старите, навършвайки 90 години. Годишно British Airways обслужва около 40 млн. пътника.Тези цифри заслужено и определят 1. място.

    2. Air Canada

    Последният фатален инцидент на канадската компания е от 1983 г., което я прави втората по сигурност авиокомпания в света. Оттогава компанията е извършила 4,84 млн. полета. Годишно Air Canada превозва 35 млн. души.



    3. All Nippon Airways

    Вторият по големина японски превозвач заема престижното трето място. Компанията не е имала фатален инцидент от 1975 г. All Nippon Airways извършва редовни полети до 35 държави, а за първите 5 месеца на 2010 г. е превозила над 2,07 млн. души.



    4. Qantas

    Австралийската авиокомпания е една от най-старите в света – 90 години. Последният инцидент, предизвикал смърт, е от преди почти 60 години – през 1951 г.Компанията щеше да е сред първите три компании, ако през последните месеци не бяха се случили няколко инцидента с двигателите. Qantas лети до 44 държави.

    5. Finnair

    Финландската авиокомпания не е имала фатален инцидент от 1963. Компанията лети до 55 държави и годишно превозва над 10 млн. души.





    6. Aer Lingus

    Ирландската компания е една от най-малките в класацията, но факта, че не е имала фатален инцидент от 1986 г. и отрежда престижно място. Годишно превозва по 10 млн. пътника.





    7. Air New Zealand

    Новозеландската авиокомпания не е имала инцидент с жертви от 1979 г., а оттогава е осъществила над 1,5 млн. полета. Годишно компанията превозва над 12 млн. души.



    8. Aerolineas Argentinas

    Аржентинският авиопревозвач е единствения представител от Южна Америка. През годините компанията претърпя два фалита – през 1990 г. и 2008 г. В момента контролът над авиокомпанията се държи от държавата. Aerolineas Argentinas не е имала фатален инцидент от 1970 г., но пада толкова ниско в класацията заради инцидент със заразена с холера храна през 1992 г.

    9. TAP Portugal

    Португалската авиокомпания не е имала фатален инцидент от 1977 г. TAP Portugal лети до 30 държави и осъществява по 1600 полета седмично. Тя нашумя през 1982 г. с превозването на Папа Йоан Павел Втори до Португалия.



    10. Cathay Pacific

    Основаната в Хонконг компания не е имала инциденти с жертви от 1972 г. Cathay Pacific лети до 100 дестинации в 36 държави. През 2009 г. авиокомпанията е превозила безаварийно около 25 млн. пасажера.


  46. 46 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 506 Неутрално

    http://samoletnibileti.check.bg/info/%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8/
    съответно най-опасните.............бе ЛУФТХАНЗА нещо ми съ губи от най-сигурните, бе може ли таквоз нещо!!!!!!!!!!!

  47. 47 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Уф, май доста се отклоняваме от темата, Модераторът ще ни бие Всъщност хубавата новина е, че пилотите са действали професионално и се е разминало без инциденти.

    Иначе
    До коментар [#46] от "dol":
    В далечната 1987 г. като част от музикален състав, летях за турне в Явония. До Москва- Ту154 (Балкан), после Bдeing747(JAL). Е, комфортът вътре и всичките екстри не си струва да се сравняват, при всички случаи сравнението далеч не е в полза на Балканчето. Ама като кацахме на пистата в Нарита, така тресна, че щеше да ми изкърти зъбите. Това в токио, по обратния път си кацна нормално. А с Ту-то, между София и Москва, и в двата случая нямаше никакъв проблем, макар на връщане да се приземявахме в буря. И това не е от самолетите, това е от умението на пилотите.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  48. 48 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Кой лети с ТИМ Еър, да не сме луди!!!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  49. 49 Профил на Лъвица
    Лъвица
    Рейтинг: 506 Неутрално

    редовно пътувам с тази компания.неразбирам от самолети марки модели и въобще на тема самолети ме няма.никога не съм се срахувала.тази новина ме върна към два спомена.в едно от пътуванията до мен стоеше млада жена и по време на полета тя запо1на да се вайка че сее зарекла да не пътува с тази компания но,синът и купил билета.постоянно посочваше че се движим много ниско сгррадите се виждаха доста ясно.аз се пошегувах че тъкмо ако ще се наложи да скачаме щее лесно.Втория път за който се сещам тогава се тъкмо се радвах на облаците се чу неясен звук който се повтори няколко пъти.забеляза се йеко смущение сред някои от пътниците и стюардесите...но,аз сега се сещам колко невъзмутима бях.сега нещо ме хвана шубето и май ще пътувам с други.въпреки че ,човек съдбата си неможе да промени.радвам се че,лошо не сее случило.дано се обърне внимание на летящата техника въобще а,не когато има трагедя да започнат познатите ни циркове....

  50. 50 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    [quote#19:"Dollar Akbar"]Колко са загинали в полет при България Еър? Нула
    Колко в Еър Франс? 100
    [/quote]
    ----------------------------
    ...И колко време съществува България Еър- броени години..
    Колко време Еър Франс- 80 години....
    Айде да не си припомняме Балкан..

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK