Таксиметрови шофьори протестират в София и Пловдив

Таксиметрови шофьори протестират в София и Пловдив

© Цветелина Белутова, Капитал



Таксиметрови превозвачи ще протестират днес в София и Пловдив, съобщи БНР. В Пловдив протестното шествие ще премине през основни булеварди до 9.30 ч. За 11 ч. пък е насрочен протест на таксита пред храма "Свети Александър Невски" в столицата.


Организаторите настояват за увеличаване на минималната възраст на автомобилите, въвеждане на минимум за тарифите и промяна в системата за контрол върху таксиметровите превози.


Председателят на транспортния синдикат "Авто-94" Димчо Иванов обясни, че в Закона за автомобилните превози има два възрастови прага за таксиметровите автомобили - пет години, за да бъдат регистрирани като такива, и за експлоатация на автомобила до 10 години. Протестиращите ще настояват да се премахнат тези изисквания:




Горната граница да се вдигне минимум на 15 години, без да има долна граница. При закупуване на една кола - цял живот да я изплащаме и накрая, след като сме я изплатили, трябва да купуваме нова, обяснява представителят на превозвачите пред БНР.


Протестиращите настояват още да отпадне контролът на ИА "Автомобилна администрация" при таксиметровите автомобили и тя да се извършва само от служители на КАТ "Пътна полиция". Според тях не е нужно експерти на Агенцията да проверяват за техническата изправност на автомобили, при положение че има пунктове, които проверяват състоянието на автомобилите:


ИА "Автомобилна администрация" по закон получава 20% от глобите, които отиват за тяхното материално стимулиране. Това е конфликт на интереси. Тези хора правят всичко възможно да пишат колкото се може повече актове за несъществуващи нарушения и ако премиерът не ни приеме, почваме протести в цялата страна, заплашват таксиметровите шофьори.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Горната граница да се вдигне минимум на 15 години без да има долна граница. При закупуване на една кола- цял живот да я изплащаме и накрая, след като сме я изплатили, трябва да купуваме нова.
    ................
    Сега ако ония от Ловеч са малко по-умни, биха спазарили един сносен лизинг с таксиметровите фирми.
    Хем като реклама на автомобила им, хем като осигряване на начален старт в пласмента.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  2. 2 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1704 Неутрално

    А аз къде да протестирам срещу таксиметровите шофьори?

    Предразсъдъците са за ограничените.
  3. 3 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 660 Гневно

    Как не ги е срам? Возят ни в някви разпадащи се каруци,на метан,а цената е калкулирана на бензин. За какво искат да протестират? Като се качиш някакъв незнаен субект ти пуши в колата по анцуг,слушайки музика със зурли и те запознава детайлно с безмисленият си живот,като се сърди ако му направиш забележка за нещо. Трябват по-сериозни марки и затягане на коланите за бакшишите

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  4. 4 Профил на omega
    omega
    Рейтинг: 660 Любопитно

    По-стари коли и по-слаб контрол?

    Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.
  5. 5 Профил на theWho
    theWho
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#1] от "СДС":

    Нямат подходящо возило за такси. Най-удачната кола за такси е среден/голям седан, какъвто нямат. Нямат и комби.

  6. 6 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 822 Разстроено

    Няма оправия с таксиметраджиите. Един дол дренки са по целия свят.

    Така се получава, след дългогодишно целодневно климбарене и чакане на гюме...

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  7. 7 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 593 Неутрално

    Със сигурност държавата краде от таксиметраджиите така, както краде от всяка друга българска фирма. Защото 68 лева от всеки 100, под формата на данъци, такси, осигуровки,срещу които нищо не получаваш, си е кражба.
    (е, има едни големи данъкоплатци, които всъщност не плащат, но това е друга тема)

    И такситата прехвърлят тежестта върху клиентите - върху всички нас.

    И супер им идва на управлението едни социални слоеве да са настроени срещу други. Докато се изяждат взаимно, управляващите продължават да крадат.

  8. 8 Профил на red.mary
    red.mary
    Рейтинг: 500 Весело

    Хаха, разсмяха ме. Действително - протестират, че има напълно резонни изисквания и органи, които да ги контролират. Искат да правят каквото си искат?! Не искат държава - искат Бакшишленд?

  9. 9 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 388 Любопитно

    [quote#1:"СДС"]Сега ако ония от Ловеч са малко по-умни, биха спазарили един сносен лизинг с таксиметровите фирми. [/quote]

    Трябва да направят нещо подобно на Опел Зафира, за да имат успех. Прави са за искането за вдигане на горната граница, от друга страна аз съм за въвеждането на единна цена за всички таксита, по-строг контрол и наказания за некоректни таксиджии.

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  10. 10 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Бакшишите първо да се научат да карат,след това да ми протестират,мислят си че правилата за тях не важат.Голямата работа.

  11. 11 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1366 Весело

    Да ги проверява само КАТ и друг да не им проверява техническото състояние !?! И що бе джанъм? Като всичко ти е наред, какъв ти е проблема?
    В пунктовете за ГТП, все още не е проблем да минеш с поне десетина проблема, при това не несъществени!
    За желанието да ви проверява КАТ, нямам обяснение, освен, че установените "тарифи" работят успешно и за двете страни ))))
    Скоро ме вози нов на външен вид автомобил, но предницата му тропаше и возеше, като най-обикновен таралясник ))

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  12. 12 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#1] от "СДС":

    Добра идея, ама кой ще ти кара китайска кола, произведена в България за такси?! Не искам да поставям под въпрос издържливостта на китайските коли, но първо трябва да се докажат. Или за целите на таксиметров превоз да им дават 5 години гаранция. Впрочем, това е една от причините в Западна Европа да карат предимно немски коли от висок клас за такси. А цените на таксиметровия превоз не са безумно високи - от порядъка на 1-1.50€/км. И не ги карат на метан като в БГ А, да - и 15-годишни коли не съм виждал.

    Жизнь или Life - избор има.
  13. 13 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    [quote#1:"СДС"]Сега ако ония от Ловеч са малко по-умни, биха спазарили един сносен лизинг с таксиметровите фирми.
    Хем като реклама на автомобила им, хем като осигряване на начален старт в пласмента.[/quote]
    Далеч си от нещата. Лизингът за таксиметровите фирми е супер изгоден и на цени бая под тези за гражданите, та Ловеч нищо не би могъл да промени. Най-малкото се купуват куп коли, а не една. Проблемът е друг- лицензите се държат от големите фирми, скъпи са за обикновен човек да си ги изкара сам, та шофьорите масово са на лизинг към голяма фирма или под наем. Там вече изведнъж кола за 20000(при такава за мен и теб 30000) става при лизинга си 40000 или с наемите по 100лв на ден си сметни за 3-4 години колко ляга. Затова и е протестът срещу възрастта от 5г за регистрация- за толкова едва изплатиш колата и тя вече не може да се регистрира или след още 4-5 години глътка въздух пак си набутан да плащаш 3/4 от изкараното за деня на големия- след близо 100лв(70-80, ако си под наем 1 смяна) твърди за лизинг или наем плюс гориво и такси за ефир чак си на плюс за себе си от 20-30лв.
    Иначе изискването на шофьорите за минимални цени е лудост. Просто да им дадат да карат коли и на 15г, ако са изправни, но пазарът сам да определи цената на услугата им- ако си в трошка, ще караш на 20-30ст и пак ще си на сметка, защото не изплащаш вече нищо и си само на текущи разходи.
    И... Ловешка кола за такси скоро няма да се кара- много важно при режима на каране на такъв автомобил е колко ще ти издържи той(много правят по близо 100000км на година) и колко ще ти струва като ремонти, колко ще стои по сервизи. Да не си мислиш, че първите излезли от напълно нов завод без хора с някакъв опит в автомобилостроенето може да се ползват за таксита и да има сметка спрямо 3 пъти по-скъпи автомобили на изпитана марка с разработен от 10г завод? Дачиите се оказаха много добри за нашия пазар- евтина подръжка и адски издържливи с ниска цена на закупуване, но румънците имат десетилетия опит в същите заводи, че и в момента марката е евтино рено.

  14. 14 Профил на bat johnny
    bat johnny
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Това нещо бакшиша трябва с наморник само да се разхожда. Най-големите селяци и олигофрени с които съм се сблъсквал са били бакшиши. Е
    Един веднъж ми се караше как съм можел от летището до дружба да се качвам при него, как като направили минимума по 5 лв на киломентър щели сме да видим такива като мен (само баровци щели да се качват) и тн....Бях на косъм да го сваля от таксито и да го наритам, ама рекох да не падам до тяхното ниво.

    Дюнери пробирам, ЕГН-та си набирам....
  15. 15 Профил на baba_minka
    baba_minka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Хахаха, смешници.
    Пак реват а не знаят защо.Ами да се съберат фирмите и да предложат приемане на наредба за квота на такситата в градовете, примерно 70% коли да са фирмени а 30% да са "частни".Така няма сульо и пульо да става бакшиш, ще могат да си купуват нови хубави коли и ще има работа за всички.Ама не им е изгодно защото фирмите си цуцат от наемите на колите, от ефир и това че ползваш името им, вносителите на коли пък продават повече коли и така...
    Както каза колега по-горе такситата трябва да бъдат минимум средно голям седан и нагоре.Да приемат изискване за минимум обем багажник като всяка бутилка газ/метан да го намалява съобразно обема си, да приемат и разпоредба за вътрешно пространство като разстояние между дръжките на задните врати...Има много работи които да измислят като осигурят пазар на услугите си и "държавата" няма да има против да приеме предложенията но няма далавера.

    Така че да се гръмнат, да живее градския транспорт, мотопеда и велосипеда.

  16. 16 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Не може да регистрират таралясници за таксита. Тарифите ги определя пазара, държавата само резна тия които возят на 7 лв на км за да не лъжат хората. Искат да не ги проверяват, да правят каквото си искат, да не се къпят, да слушат чалга, да пушат и да карат по джапанки....ми не може.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  17. 17 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Аман от бакшиши ,като не могат да поддържат коли да ходят да сеят картофи !!!

  18. 18 Профил на Борислав Борисов
    Борислав Борисов
    Рейтинг: 442 Неутрално

    За какви ловешки коли говорите,като в момента те предлагат джип,малка кола от класа на Поло и пикап...
    А таксиметровите шофьори са най-голямата утайка на обществото и дори не знам с конкурс ли ги избират да са такива кретени.Сигурен съм,че за такива не се явяват само мангали с анцузи и психопати,но не знам каква е причината да назначават само такива..

  19. 19 Профил на Jasen Jankov
    Jasen Jankov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Нахалство! Даже, правилата трябва да са по строги, също така да се редуцира броят им. Крайно време е да разберат, че всяка професия има своите особености и не може всеки да е таксиметров шофьор. Както и всяка таратайка да е такси. Отделно за тяхното възпитание, коректност - кръгла нула, повечето имат помпи, пътувам винаги едно и също разтояние и знам колко километра е то. В 50% от случаите дава отклонение с около една четвърт до една трета, и това са фирмени коли, поръчани по телефон. На какво отгоре имат претенции?

  20. 20 Профил на петър палчев
    петър палчев
    Рейтинг: 605 Неутрално

    СЪГЛАСЕН СЪМ САМО С ЕДНО, НЕ Е РЕДНО КОЛА НА ОПРЕДЕЛЕН БРОЙ ГОДИНИ ДА НЕМОЖЕ ДА БЪДЕ ТАКСИ. ТОВА ДА ЗАВИСИ ОТ НЕЙНОТО ТЕХНИЧЕСКО СЪСТОЯНИЕ.

  21. 21 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Вярно е, че има големи боклуци при тях, но къде ли няма ...
    Не е честно и коректно това "заклеймяване", попадал съм на много готини пичове, без значение възраст, или раса даже ...
    А че ДАЙ си ги рекетират, е факт, както е факт че има и големи таралясници ...
    Този протест не е на фирмите /както бяха "зърнопроизводителите"/, а на хората, които се борят за хляба си ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  22. 22 Профил на baba_minka
    baba_minka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#18:"Борислав Борисов"]...Сигурен съм,че за такива не се явяват само мангали с анцузи и психопати...[/quote]
    За психопатите не е много сигурно
    А за другите...има си нелегални цигански таксита които се ползват от тази общност.По нищо не се разбира че са таксита и че работят срещу заплащане.Съвсем нормални коли които си стоят някъде където всички си ги знаят.Когато на някой от малцинството му се наложи да ползва такси стискат ръцете и готово, няма касови апарати, данъци и лицензи.Това до известна степен обяснява защо не сме виждали циганин в такси, просто си ползват техните нелегалните понеже са ефтини.

  23. 23 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Изключително тъпи и много нахални! Вместо да протестират срещу безбожните цени на горивата, те искат да ни возят в 15 годишни брички, а на всичко отгоре и да няма контрол върху тях. А за рекордно високите цени на горивата е ясно, че не ги притесняват, понеже и дума не обелват за това. Ще си я избиват от тарифите т.е. от всички нас, които имаме жалкия късмет да се качим на такси!

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  24. 24 Профил на baba_minka
    baba_minka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#20:"петър палчев"]СЪГЛАСЕН СЪМ САМО С ЕДНО, НЕ Е РЕДНО КОЛА НА ОПРЕДЕЛЕН БРОЙ ГОДИНИ ДА НЕМОЖЕ ДА БЪДЕ ТАКСИ. ТОВА ДА ЗАВИСИ ОТ НЕЙНОТО ТЕХНИЧЕСКО СЪСТОЯНИЕ. [/quote]
    Не е така колега.Такситата са много натоварени коли.По цял ден скачат в дупките и за година минават колкото нормална лична кола за шест-седем години.Една кола не е само двигател и окачване.Дупките и смазаните от теглото на метановите уредби автомобили в комбинация с многото километри натоварват купето до краен предел и си има умора на материала което е предпоставка за произшествие.Видимо здрав и некорозирал метал може да се разпори буквално или да се скъсат заварките точно заради тези натоварвания които изпитва.

  25. 25 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 823 Любопитно

    Мързеливите и нефелни простаци, отдадени на чалга и тотална нечистоплътност (физическа и духовна, че и психическа) стават... (вие познайте какви). Редовно ползвам такси през зимата и всеки път пристъпям към жълтата кола със смесица от страх, притеснение и досада. Чалгата ужасна ли ще е или свръхгадна? Само краката ли ще му миришат или ще е смесица коктейл от всякакви телесни "оцети"? Ще ми надуе сметката с 10% или ще изнаглее и ще трябва да си "контактуваме"?... и т.н. Това са плодовете на 65 години обезличаване на нацията ни.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  26. 26 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#12] от "Дразнител":

    абе я иди в Германия или Франция и си хвани такси за 1 евро на километър....

    от 2-2.50 евра нагоре са. 1 евро е билета за трамвая

  27. 27 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#24] от "baba_minka":

    Ти за колко скъсани на две таксита знаеш? Колко подобни случая можеш да цитираш...

  28. 28 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 598 Любопитно

    НА СНИМКАТА ВИЖДАМ ТАКСИ от фирмата на ... Трактора .... вместо да е във затвора той си протестира

  29. 29 Профил на liksen
    liksen
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Действително цените на горивата не ги засягат, дупките по пътищата също, нарушенията по улиците - засичане, минаване на червено; непоставяне на колани - също! Защото за това ЛИПСВА контрола на КАТ - те имат привилегията за безнаказаност.
    И къде е този безсмислен протест - пред църквата - на бог ли се оплакват или на патриарха?!
    Дали ще дойде там един корифей на журналистиката да "им реже гумите на тия селяни" и ще ги глобят ли за замърсяване на паветата?!

  30. 30 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#25] от "moriarti":
    Изключително тъпи много нахални! Вместо да протестират срещу безбожните цени на горивата, те искат да ни возят в 15 годишни брички, а на всичко отгоре и да нямат контрол.

    Съгласен съм на 100% !

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  31. 31 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#25] от "moriarti":
    Мързеливите и нефелни простаци, отдадени на чалга и тотална нечистоплътност (физическа и духовна, че и психическа)

    Съгласен на 100%

    Последният ми постинг беше грешка...

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  32. 32 Профил на dan4eto
    dan4eto
    Рейтинг: 388 Гневно

    Тези мързеливи, нахални и невъзпитани хорица, какво искат!? Онзи ден се возих на едно такси, мръсно, вътре мирише на бензин, колата тропа. Шофьорът ми говореше, като че сме стари приятели. Сега в жегата шофьорите смърдят на пот, климатиците не се пускат, за да се пести. Да не говорим, че дори и в големите фирми няма никакъв подбор. Всякакви луди ги взимат. И да уточня още нещо, не се качвам в 1280 и други подобни. Возя се само при най- голямата компания, но и там е пълна трагедия.
    В 15 годишна кола, кой ще ни гаранитира СИГУРНОСТТА!!!

  33. 33 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3280 Неутрално

    До коментар [#15] от "baba_minka":
    Ко думаш, бабо минке? Квоти за таксита? Ви да го направят като в Гърция - 50000евро лиценз и бакшишлъка става наследствена професия. И сега при толкоз безработни едно такси не можеш да се хванеш да караш като останеш на улицата.

  34. 34 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Таксиджиите са си и винаги ще си останат най-големите мошенници в Бг.Постоянно се оплакват че бензина бил скъп а возят на метан и рядко включват брояча,особенно нощем.А сега искат и да ни возят и на лади и жигулита отново.Като не им харесва да се отказват.Без това са множко.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  35. 35 Профил на baba_minka
    baba_minka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#27:"niakoi_si"]До коментар [#24] от "baba_minka":
    Ти за колко скъсани на две таксита знаеш? Колко подобни случая можеш да цитираш... [/quote]
    Колега, нали не смяташ че е нормално да влизаме в такава безумна полемика.Ако си с техническо образование с машинна специалност ще знаеш какво е умора на материала.Ако не си ще ти дам няколко примера, хващаш парче тел и започваш да я огъваш, в един момент след десет секунди ще се счупи въпреки че е нов материал.Асмалъка на селото е ръждясал от 20 години но заварките му държат, в същото време ако завариш два нови винкела и започнеш да ги напъваш циклично можеш да скъсаш заварките доста бързо въпреки че метала блести и заварката е направена преди десет минути.
    Сега предполагам ти се изяснява ситуацията как нещо ново което е смазано от употреба за три дена е по-зле от нещо неизползвано два месеца.За това и професионалните уреди са по-скъпи и издръжливи от хоби или за домашна експлоатация.Няма как бормашина китайска за 20лв. която се ползва два пъти в годината да издържи колкото една професионална за 200лв с която на ден се пробиват стотици отвори.Същото е и с колите.
    Само ще спомена че съм имал автомобил който е аналогичен с останалите от същата марка и същия модел но е такси вариант и така е произведен.Разликата е осезаема, подсилена автоматична кутия и диференциал, подсилени биалетки и друг тип амортисьори и пружини, заводски гумени стелки и липса на мокет и изолация на пода като това се изпълнява от стелките които са със специална форма отдолу, кожена тапицерия с повишени изисквания, допълнително осветление отзад което се включва с отделен бутон за да може пътника да си извади парите на светло а не да си навре портфейла под огледалото, заводска инсталация за свързване на такси апарат и кабели до покрива за табелата и т.н. Това е кола изработена само и единствено да бъде такси а не е такава предвидена за лична употреба.Има разлика нали?

  36. 36 Профил на Donix
    Donix
    Рейтинг: 551 Весело

    "Въвеждане минимум на тарифите" - тия нещо са проспали май факта, че от 23г. сме в пазарна икономика.

    Боян Р.
  37. 37 Профил на milena_82
    milena_82
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Според мен по-прекаляват - твърде много се нароиха вече и все ламтят за пари тези бакшиши. Да останат само най-съвестните и тези, които имат ресурс да се справят. Не може куцо и сакато да става таксиджия, щото е по-лесно.Каквито и коли да им дадат те пак ще ги амортизират бързо,бързо!

  38. 38 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    При закупуване на една кола- цял живот да я изплащаме.
    Как лъжат боклуците изплащат ги до 5 годими макс,такива са им лизинговите условия,а по евтините модели до 3 години.

  39. 39 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#1] от "СДС":

    Ми дачия не спи дава им го до 15 бона с всичко.

  40. 40 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    аз ще стачкувам срещу таксиметровите шофьори

  41. 41 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#26] от "niakoi_si":

    Пич, живея във Франция и ти давам 100% гаранция, че си хващам таксита за 1€, на които началната такса е 2€. Проблемът на хората е друг - както сами казват, цените са паднали много (явно заради конкуренцията) и с тия приходи им е зор да си плащат лизинга. А въпросната конкуренция идва явно от най-евтините коли, които може да се предположи, че са и най-стари.

    Жизнь или Life - избор има.
  42. 42 Профил на ldyyt
    ldyyt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    В България всеки първи човек от населението е или е бил таксиметров бакшиш.

  43. 43 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    [quote#41:"Дразнител"]Пробемът на хората е друг - както сами казват, цените са паднали много (явно заради конкуренцията) и с тия приходи им е зор да си плащат лизинга.[/quote]
    Не. Не са им паднали цените. Старите са си. Паднали са оборотите- преди ако са имали без зор 150-200лв, сега 100 на смяна се докарват с клизма. Просто хората нямат по 10-15лв, за да идат от единия край на града до другия за работа. Така шофьорите си мислят, че с по-висока цена ще успеят да скалъпят положението, а тя по-скоро би отказала съвсем клиентите, защото всички доходи в страната паднаха яко от д2008 насам.
    Единственото, което е смислено в исканията на шофьорите, е коли и на 15г да може да се карат като такси, ако минат преглед. Другото са просто опити на хора без много голяма идея за водене на бизнес да измислят нещо, което според тях би ги спасило- примерно всички да карат поне на 80ст. Ама това е наистина глупаво, защото оскъпява все по-рядко ползвана услуга. Досега защо фирмите не са вдигнали сами цена? Защото търсенето е адски малко и вдигналият цените ще фалира за 0 време от отлива към конкуренцията. Даже и 2-3 фирми накуп не се събират да го направят това, въпреки че пазарът на София се държи на 70-80% от толкова, а другите са не с по 3-4000 коли, а с по 10-20.

  44. 44 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3858 Неутрално

    Във всички браншове на производство и търговия, където има свободен пазар, надценките паднаха, заради по-високите разходи. А ги е страх да вдигат цените, за да не откажат и без друго оределите клиенти.
    Проблема обаче е, че във всички браншове има фирми, които инвестират и спазват изискванията, а "нередовните" им подбиват цените, защото техния продукт е с по-ниска себестойност. Бизнеса отива на тъмно, в сивия сектор. Скоро пак ще започне дори хляба да се прави през ноща.

    Любовта ще спаси света!!!
  45. 45 Профил на zoli76
    zoli76
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А бе хора,вия Българи ли сте засрамете се ,може ли така да обиждате .Една шепа хора бяхме излезли да си търсим правата,а вие си седите и плюете.Не е лесно да се изплаща кола в днешно време,повечето от вас не могат да заделят на месец по 1200лв за лизинг в продължение на 4 год. плюс осигуровки и още куп неща,някой даже и гаджето на кафе не могат да изведат , а само плюете.Вярно е има мизерници,по анцузи,не къпани не по стригани,но това си е до човек,но не само в таксита та ги има, аз също съм возил много не чистоплътни хора.Е то за това сме на това дередже всеки плюе другия,никой никого не подкрепя,всеки гледа себе си,всеки се бие в гърдите ,затова ще ни мачкат.90% от вас работят на заплата и като ви скръцнат с зъби,че за вашето място чакат 10 човека и млъквате като( не искам да обиждам)така че не се подигравайте на хората с труда





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK