[quote#1:"xmm"]Циганите като пътници ли ще се таксуват?[/quote]
[quote#2:"dragozow"]Циганите ще ги глобяват ли или пак ще се правят че не ги виждат. Щото да си циганин в България е дискриминация към българите.[/quote]
============================
На тях ще им издават преференциални карти без железо и жици по тях.
До коментар [#2] от "dragozow":У нас ромите се раждат привилегировани ,поради факта че са особено ценен матриал ,отглеждан за избори на крадливи политици !!!
Като такива те не работят ,не плащат ток ,вода ,пътуват безплатно ,и от тук извода е че глобите са за българи,турци ,арменци ,евреи и други етнически групи !!!
Все пак масрафите на ромският матриял все някой трябва да го плати!!!
Чудя се как до сега Общината не е взела да даде по една карта за градския транспорт на бай *ангал..... Да видите тогава какво ще е в градския транспорт....
За циганите ясно, ама най-голямата цигания е в държавната и общинската администрация - маса народ, вкл. депутатските задници имат право да се возят без пари, т.е. и това им плащаме на тези хрантути. И полицаите се возят безплатно. И пенсионерите. И то всъщност кой си плаща?
А поставяне на скоба и "арестуване/задържане" на собственост (автомобил) за няколко (десетки) хиляди лева съответства ли на 1 лев за паркиране?!
Иначе няма лошо глобите да са високи - има и много бледолики тарикати, които искат да се возят на гърба на плащащите карти, билети и общински данъци. Тия от общината да бяха погледнали как се процедира в нормалните държави - първата глоба е сравнително малка - 10-20€. Втората е 100-200€, а третата поне 1000€, една седмица арест и полицейско досие за кражба на услуги.
Ако София е 2 мил с приходящи(ром-10%).Ако се возят на ден
200 хиляди 20% са без билет.Демек 1 % от хората не дупчат ,а Булгарите са останалия %.
много хипотетичен анализ,но е така.
Отпадат обаче картите за две линии, както и картите за три и шест месеца за категориите пътници, които пътуват с преференции.
Тоест няма да има карти за всички линии за студенти/ученици за повече от месец? Що за безумие? Ама че алчност за тази за две линии, толкова хора познавам, на които такава им върши прекрасна работа.
А за тия 20лв глоба какво си мислят? Че хората ей така се разхождат с излишни двайсетачки в джоба или че ще си дадат данните на някакви смешници да им пишат глоба?
Цената на услугата трябва да е пропорционална на изминатото разстояние.Неприемливо е цената на билета да е една и съща,за разстояние от 2 спирки например и 15 такива.
ГЛОБА:
20 лв. за нередовен пътник!
Без обосновка!
-----------------------------------------
От днес всички търговци и тези по пазарчетата и тези с обороти от 10лв. трябва да са с нови касови апарати които струват 400 лв. и по 10 лв. за смс-и на месец и така още 120 лв. годишно РАЗХОДИ!
ГЛОБА:
Сега глобата да нямаш такъв скъп и безсмислен апарат е 10 000 лв. /ДЕСЕТ ХИЛЯДИ ЛЕВА/
----------------------------------------
Сега въпросът към общината!
С колко трябва да глоби общината проф. Ботьо Тачков за това,че е почти изяден от безпризорните кучета на общината. Всичко което не е собственост на частни лица е общинска собственост, затова е нормално проф. Тачков да осъди общината с 10 000 000 лв., като сравнявам,че без билет те глобяват 20 лв., а без касов апарат те глобяват 10 000 лв. !!!!
А за дупките по пътищата и мирищещите и опасни автобуси с колко да глобим общината!
А за незаконните климатици по фасадите на МРРБ,Софийска община и ДАГ с колко ще глобим общината!
А за незаконните подлези,детски площадки,административни сгради без Технически паспорти с колко да глобим общината?
Кога гражданите ще могат да глобяват общинарите????
градскиат транспорт за да взима пари триабва да използва превозни средства произведени в европа по европеиските стандарти за качество
сега е се едно аз да давам билетчета от времето на социализьма дето струваха 6 стотинки напечатани на сьвременни принтери
софиа триабва да внесе нови транспортни средства
"Цената на абонаментните карти по редовна тарифа ще зависи от това дали са поименни или не. За поименните се запазват сегашните цени. "
Коментар 1:
Каква е тарифата за безименни карти? И на какво основание се прилагат различни тарифи?
Коментар 2:
Поименна карта - още един начин за проследяване на придвижване от Биг Брадър!
Коментар 3:
За "невалидирана" електронна карта се заплаща - такса?, глоба? - един лев. Защо трябва да плащам втори път нещо, което съм платил предварително!?
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
До коментар [#22] от "Дразнител":
Никът ти е диагноза за мислене
Не говоря само за пазарите, но чиновника чете точно като теб
Има търговци които имат 0 лв. оборот на ден, има фалиращи търговци. Не всички могат да работят в рекетиращите държавн/общински администрации!Има всякакви случаи, но това което е за всички еднакво това са разходите и нарстващите и скъпи изисквания да си бял, ефектът е ПОВИШАВАНЕ НА ЦЕНИТЕ НА КРАЙНИТЕ ПРОДУКТИ! Познай кой ще е потърпевш? Това са Малките фирми и обикновените безпарични граждани!
А за билетите и глобите,колко хора ходят с 20 лв. в джобовете си, та да платят такива глоби! Бог да пази контрольорите защото професията им става много опасна, но чиновниците от общината толкова им е мисленето.Позор за СОС!Не чух мнението ти за каква глоба ще бъде платена на полуизядения проф.Тачков от страна на общината? В нормална община - кметицата би си подала оставка, но може би трябва всички софиянци да ни изядат кучетата та да се сепнат тези от безмозъчната община!!!!!
Много са проблемите на СКГТ, но пък се компенсират с повече наглост! Хората изредиха до момента по-голямата част: билетът не съответства на реално изминато време/разстояние. За една спирка и от Люлин до Младост се возя на едни и същи пари, което е несправедливо; Рейсовете са разпадащи се катафалки, шофьорите пушат в тях, а май-май не би трябвало... Закъсненията са част от българския колорит, колебая се дали си струва даже да се коментират; системата на "контролиране" пък е почти напълно безсмислена: наглите не плащат и нищо не им се прави, а контролите са неграмотни озлобени хиени, които само си търсят жертва, но ако им се опънеш нямат средства да ти направят каквото и да е, а почват да обвиняват за всичко бг-манталитета, въпреки че те са едни от най-характерните му представители. Нека първо си оправят бакиите, а после да искат от хората пари! Това пък с премахването на картите за две линии е върха на простотията! Аз не чух аргументи за това. Просто решили -- направили. А това, че на хората им е неудобно така, няма никакво значение. Аман от бирници и самозабравили се лапачи-еднодневки! Дали им малко "власт", те се помислили за голяма работа и почнали да колят и бесят... На бас се хващам, че тези мерки няма да решат нито един проблем.
Ако има някакви протести, петиции или нещо от рода, което знаете, моля пуснете линк в коментарите. Благодаря!
Виж, никой не се интересува какви са оборотите на някой. Както никой не се интересува какви са моите обороти - трябва да си плащам за работно помещение, за касови и картови апарати, за осигуровки и т.н. Няма какво да ме убеждаваш за търговците по софийските улици - 99% от оборота е скрит и стоките се купуват без фактура и се продават също така. Това трябва да се прекрати в колкото е възможно по-голяма степен.
А за глобите - може и да не се плащат в брой - пише ти се акт и си го плащаш по банков път. Да отидат да видят как е в Германия. Ама то се иска и политическа воля за това.
И за нахапания човек ще ти кажа - ако в БГ имаше нормален съд, общината щеше да бъде осъдена да плати на този човек стотици хиляди (от нашите данъци, разбира се). Следващия път пак гласувайте за някоя овца, която не може да оправи елементарни неща в града.
За последен път ползвах обществен транспорт в София преди 7-8 години - един отвратителен автобус, в който по навик се опитах да се кача от предната врата и почти ме пометоха скачащи отттам субекти. Автобусът беше раздрънкан до безобразие, мръсен и студен, а шофьорът пушеше на отворено стъкло (ноември). Отидох да му направя забележка и дори не благоволи да ми отговори! Слязох на първата спирка, потресена от това и всичко останало наоколо. Разказвам това, защото четейки коментарите, нямам чувството, че нещо се е променило, а би трябвало - толкова години за една фирма е дълъг срок!
Та, нека ПЪРВО има уреден транспорт, ВТОРО на разумни цени, и ТРЕТО глобата да е много по-висока и да няма изключения. Пример: билет 1 лев, значи глобата не 20, а 50 лв. Пътниците да се казват само от първата врата - така шофьорът може да следи за качил се нередовен пътник. Постоянните пътници трябва да се поощряват всячески, начело с адресно регистрираните в столицата.
Това с електронните носители е добре. Добре е, че и най-после международната студентска карта ще важи и в България. Представям си каква лавина от жалби е имало...
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
продължавате с глупавите си формулировки ! човече как е в Германия където взимат 10 /десет / пъти по-високи заплати и пенсии НЕ ИСКАМ ДА СЛУШАМ !!!
У нас няма никакъв проблем търговците да бъдат изрядни и в белия сектор АКО ДЪРЖАВАТА ИМАШЕ НОРМАЛНО ПОВЕДЕНИЕ ! Защото СЕГА да си изряден означава само едно да калкулираш в крайната цена всички изисквания на закона!
ПОРАДИ ТЗИ причина яйцата станаха по 40 ст. защото тръгнахме да спазваме правилата на Европа да имаме щастливи кокошки!
По същия начи сега ще ни се повишат и таксите за интернет и телевизия поради задължението всичко да минава под земята!
Правилата трябва да важат не само за гражданите?
КОГА АДМИНИСТРАЦИЯТА ЩЕ СИ СВАЛИ НЕЗАКОННИТЕ КЛИМАТИЦИ?
Последно - такива касови апарати със смс-и каквито от 1 април вече има в България няма никъде в цивилизования свят, хайде да дадем пример отново с Германия и Франция!
България в момента става по-католик от Папата, а сме на голо шкембе чифте пищови!!!! Към днешна дата 30 000 търговци не са си сменили касовите апарати, поне половината са във фалит обаче ще ги глобяват и с 10 000 лв. !!!! Виждаш ли как държавата смята да прибере от нашия гръб 300 000 000 лв. ТОВА Е ОЛИГОФРЕНИЯ НА ДЪРЖАВНО НИВО! ТОВА Е НАПЪЛНО СБЪРКАНО УПРАВЛЕНИЕ! ТОВА Е ПОДПИСВАНЕ НА СМЪРТНИ ПРИСЪДИ НА ВСИЧКО ИЗРЯДНО И ЧИТАВО! ТОВА Е ПООЩРЯВАНЕ НА СИВИЯ СЕКТОР!
ТАКА НЕ СЕ ВЪРВИ КЪМ СВЕТЛИ БЪДНИНИ, ПО-ВИСОК СТАНДАРТ И ВЯРА В ДЪРЖАВАТА!
Първо, в БГ пенсиите са ниски, защото няма кой да плаща високи осигуровки. А осигуровките са ниски, защото всеки гледа как да се скатае. Мога да ти кажа как стои въпроса във Франция - медицинските осигуровки нямат таван по отношение на доходите. За пенсионните, тавана е 190,000 годишно, но после пенсиите не са линейно пропорционални на осигуровките! Т.е. над определен праг, двойната осигуровка не означава двойна пенсия.
За поведение на държавата не искам да коментирам - дебилно е, но пък данъците в БГ са смешно ниски и укриването им не е от бедност, а от нахалство и наглост. За яйцата няма какво да се коментира - работата е ясна - просто няма достатъчно предлагане. Това не е стока, която може да се държи на склад с години. Просто няма достатъчно яйца, защото не се произвеждат достатъчно. Как в Германия и Франция има яйца и са дори по-евтини? И защо българските птицевъди се сетиха в последния момент да изпълняват директива, която съществува от 12 години и се знае, че 31.12.2011 е крайният срок!!!? Пак ли Ганьо чака някой да му удължи още малко срока?!
За кабелите, климатиците и т.н. няма какво да се коментира - трябва да се разкарат. Въпросът е кой изобщо е позволил да се сложат по този абсурден начин?! На Запад всичко е чисто и прегледно, но струва пари. Не си мисли, че всички тук си щракат с пръсти. Има зверски глоби, а ако някой подкупен архитект е одобрил такъв проект, смятай че ще има и хора в затвора.
За касовите апарати пък мога да ти ГАРАНТИРАМ, че във Франция са именно такива - постоянно свързани с тукашните данъчни - било с SMS-и, било по телефонната линия. Ако има проблем с комуникацията, най-късно до 48 часа получаваш обаждане от банката и от данъчните. И такива апарати има всеки мангал, който иска да продава нещо на пазара в неделя. Тук първото нещо, което се иска като започнеш бизнес е да имаш банкова сметка и апарат. След това вече може да се регистрираш и да започнеш работа. Това важи за абсолютно всички от продавачите на пазара, през дребните занаятчии, магазинери, лекари, архитекти и всякакви професионалисти на свободна практика.
А за сивия сектор - явно полицията и данъчните не си вършат работата. Тук за незаконна дейност като търговец има затвор. Освен глобите.
Според мен не се е променило това, което трябва. Няма условия нито за бизнес, нито нормална данъчна политика, нито най-елементарна сигурност. Цари си безхаберие, скотоумие, късогледство и всичко онова, за което пишат участниците във форума. Както и преди 10 години. Някои намират начини да оцеляват и да минават между капките, други си плащат и си траят, трети си правят каквото си искат, но нещата не са както трябва и това е ясно на абсолютно всички. Настоящият казус с градския транспорт е просто много добра илюстрация. Малко неща са толкова депресиращи колкото хора с робска психика, които знаят какво трябва да направи, но не им се занимава.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
xmm
Рейтинг: 1054 ЛюбопитноЦиганите като пътници ли ще се таксуват?
dragozow
Рейтинг: 756 НеутралноЦиганите ще ги глобяват ли или пак ще се правят че не ги виждат. Щото да си циганин в България е дискриминация към българите.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.paf
Рейтинг: 583 НеутралноДа не забравяме, че днес е 1 април!
xmm
Рейтинг: 1054 НеутралноЯ някой юрист да си каже мнението - глоба от 20 лв съответства ли на провинение от 1 лв?
Стана ми интересно как са направили това "20 лв"
Танас
Рейтинг: 1316 Весело[quote#1:"xmm"]Циганите като пътници ли ще се таксуват?[/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)[quote#2:"dragozow"]Циганите ще ги глобяват ли или пак ще се правят че не ги виждат. Щото да си циганин в България е дискриминация към българите.[/quote]
============================
На тях ще им издават преференциални карти без железо и жици по тях.
mitkobomb
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#2] от "dragozow":У нас ромите се раждат привилегировани ,поради факта че са особено ценен матриал ,отглеждан за избори на крадливи политици !!!
Като такива те не работят ,не плащат ток ,вода ,пътуват безплатно ,и от тук извода е че глобите са за българи,турци ,арменци ,евреи и други етнически групи !!!
Все пак масрафите на ромският матриял все някой трябва да го плати!!!
Нефертити
Рейтинг: 1347 ЛюбопитноЧудя се как до сега Общината не е взела да даде по една карта за градския транспорт на бай *ангал..... Да видите тогава какво ще е в градския транспорт....
Предразсъдъците са за ограничените.petranica
Рейтинг: 426 НеутралноА каква е глобата за нередовни политици?
Любов и светлина!Затвор май на запад от Мордор...
m_style
Рейтинг: 535 ВеселоЗа циганите ясно, ама най-голямата цигания е в държавната и общинската администрация - маса народ, вкл. депутатските задници имат право да се возят без пари, т.е. и това им плащаме на тези хрантути. И полицаите се возят безплатно. И пенсионерите. И то всъщност кой си плаща?
liksen
Рейтинг: 479 НеутралноКаква е глобата за НЕРЕДОВЕН ТРАНСПОРТ?! Колко обезщетение се плаща на пътниците?!!? Този въпрос къде е поставен !?
bta
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#1] от "xmm":
До коментар [#2] от "dragozow":
Абе да ви кажа от там където живея доста Ром се качва и си дупчат билети.
Beyond
Рейтинг: 1054 ВеселоДо коментар [#11] от "bta":
TAKE THE RED PILL!Аз до сега не съм виждал таквоз нещо!
Дразнител
Рейтинг: 621 НеутралноДо коментар [#4] от "xmm":
; на собственост (автомобил) за няколко (десетки) хиляди лева съответства ли на 1 лев за паркиране?!
Жизнь или Life - избор има.А поставяне на скоба и "арестуване/задържане"
Иначе няма лошо глобите да са високи - има и много бледолики тарикати, които искат да се возят на гърба на плащащите карти, билети и общински данъци. Тия от общината да бяха погледнали как се процедира в нормалните държави - първата глоба е сравнително малка - 10-20€. Втората е 100-200€, а третата поне 1000€, една седмица арест и полицейско досие за кражба на услуги.
bta
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#12] от "Beyond":
А по лошото е ,че ние не дупчим.
Beyond
Рейтинг: 1054 ВеселоДо коментар [#14] от "bta":
TAKE THE RED PILL!Е какво излезе сега, че ромите дупчат, а ние - не?
Аз имам карта.
Луд Общественик
Рейтинг: 809 НеутралноАбсолютно "ЗА"! Искаш да ползваш услуга - плащаш!
Удавете ги в сигнали: https://grajdanite.bg/homeТрябва да се отбележи, че СГТ вече има много нови коли и е доста
редовен според моите наблюдения.
Защо не се качите в такси и не се пробвате да се возите без пари?
bta
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#15] от "Beyond":
Ако София е 2 мил с приходящи(ром-10%).Ако се возят на ден
200 хиляди 20% са без билет.Демек 1 % от хората не дупчат ,а Булгарите са останалия %.
много хипотетичен анализ,но е така.
nemeria
Рейтинг: 552 НеутралноОтпадат обаче картите за две линии, както и картите за три и шест месеца за категориите пътници, които пътуват с преференции.
Тоест няма да има карти за всички линии за студенти/ученици за повече от месец? Що за безумие? Ама че алчност за тази за две линии, толкова хора познавам, на които такава им върши прекрасна работа.
А за тия 20лв глоба какво си мислят? Че хората ей така се разхождат с излишни двайсетачки в джоба или че ще си дадат данните на някакви смешници да им пишат глоба?
stile libero
Рейтинг: 583 НеутралноОтпадат обаче картите за две линии, както и картите за три и шест месеца за категориите пътници, които пътуват с преференции.
ученици и студенти - или месец, или година
голям прецак!
райничка цветкова
Рейтинг: 636 НеутралноЦената на услугата трябва да е пропорционална на изминатото разстояние.Неприемливо е цената на билета да е една и съща,за разстояние от 2 спирки например и 15 такива.
newmind
Рейтинг: 531 НеутралноСтига с тези глоби!
ГЛОБА:
20 лв. за нередовен пътник!
Без обосновка!
-----------------------------------------
От днес всички търговци и тези по пазарчетата и тези с обороти от 10лв. трябва да са с нови касови апарати които струват 400 лв. и по 10 лв. за смс-и на месец и така още 120 лв. годишно РАЗХОДИ!
ГЛОБА:
Сега глобата да нямаш такъв скъп и безсмислен апарат е 10 000 лв. /ДЕСЕТ ХИЛЯДИ ЛЕВА/
----------------------------------------
Сега въпросът към общината!
С колко трябва да глоби общината проф. Ботьо Тачков за това,че е почти изяден от безпризорните кучета на общината. Всичко което не е собственост на частни лица е общинска собственост, затова е нормално проф. Тачков да осъди общината с 10 000 000 лв., като сравнявам,че без билет те глобяват 20 лв., а без касов апарат те глобяват 10 000 лв. !!!!
А за дупките по пътищата и мирищещите и опасни автобуси с колко да глобим общината!
А за незаконните климатици по фасадите на МРРБ,Софийска община и ДАГ с колко ще глобим общината!
А за незаконните подлези,детски площадки,административни сгради без Технически паспорти с колко да глобим общината?
Кога гражданите ще могат да глобяват общинарите????
Дразнител
Рейтинг: 621 НеутралноДо коментар [#21] от "newmind":
Жизнь или Life - избор има.За 10лв. оборот на ден не си струва да ходи изобщо до пазара. Стига мрънкане - няма само будалите да плащат данъци. Стига с тия балкански тарикатлъци!
dearblue
Рейтинг: 524 Неутралноградскиат транспорт за да взима пари триабва да използва превозни средства произведени в европа по европеиските стандарти за качество
сега е се едно аз да давам билетчета от времето на социализьма дето струваха 6 стотинки напечатани на сьвременни принтери
софиа триабва да внесе нови транспортни средства
ТНТ
Рейтинг: 599 НеутралноЦитат от статията:
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой""Цената на абонаментните карти по редовна тарифа ще зависи от това дали са поименни или не. За поименните се запазват сегашните цени. "
Коментар 1:
Каква е тарифата за безименни карти? И на какво основание се прилагат различни тарифи?
Коментар 2:
Поименна карта - още един начин за проследяване на придвижване от Биг Брадър!
Коментар 3:
За "невалидирана" електронна карта се заплаща - такса?, глоба? - един лев. Защо трябва да плащам втори път нещо, което съм платил предварително!?
newmind
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#22] от "Дразнител":
Никът ти е диагноза за мислене
Не говоря само за пазарите, но чиновника чете точно като теб
Има търговци които имат 0 лв. оборот на ден, има фалиращи търговци. Не всички могат да работят в рекетиращите държавн/общински администрации!Има всякакви случаи, но това което е за всички еднакво това са разходите и нарстващите и скъпи изисквания да си бял, ефектът е ПОВИШАВАНЕ НА ЦЕНИТЕ НА КРАЙНИТЕ ПРОДУКТИ! Познай кой ще е потърпевш? Това са Малките фирми и обикновените безпарични граждани!
А за билетите и глобите,колко хора ходят с 20 лв. в джобовете си, та да платят такива глоби! Бог да пази контрольорите защото професията им става много опасна, но чиновниците от общината толкова им е мисленето.Позор за СОС!Не чух мнението ти за каква глоба ще бъде платена на полуизядения проф.Тачков от страна на общината? В нормална община - кметицата би си подала оставка, но може би трябва всички софиянци да ни изядат кучетата та да се сепнат тези от безмозъчната община!!!!!
ginunting
Рейтинг: 374 НеутралноМного са проблемите на СКГТ, но пък се компенсират с повече наглост! Хората изредиха до момента по-голямата част: билетът не съответства на реално изминато време/разстояние. За една спирка и от Люлин до Младост се возя на едни и същи пари, което е несправедливо; Рейсовете са разпадащи се катафалки, шофьорите пушат в тях, а май-май не би трябвало... Закъсненията са част от българския колорит, колебая се дали си струва даже да се коментират; системата на "контролиране" пък е почти напълно безсмислена: наглите не плащат и нищо не им се прави, а контролите са неграмотни озлобени хиени, които само си търсят жертва, но ако им се опънеш нямат средства да ти направят каквото и да е, а почват да обвиняват за всичко бг-манталитета, въпреки че те са едни от най-характерните му представители. Нека първо си оправят бакиите, а после да искат от хората пари! Това пък с премахването на картите за две линии е върха на простотията! Аз не чух аргументи за това. Просто решили -- направили. А това, че на хората им е неудобно така, няма никакво значение. Аман от бирници и самозабравили се лапачи-еднодневки! Дали им малко "власт", те се помислили за голяма работа и почнали да колят и бесят... На бас се хващам, че тези мерки няма да решат нито един проблем.
Ако има някакви протести, петиции или нещо от рода, което знаете, моля пуснете линк в коментарите. Благодаря!
maria_toycheva
Рейтинг: 452 НеутралноВ Гърция глобата е около 80 пъти цената на билета за единично таксуване. Гратисчии почти няма.
Roger
Рейтинг: 740 Гневно"Отпадат обаче картите за две линии, както и картите за три и шест месеца за категориите пътници, които пътуват с преференции..."
НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.Направо много удобно го правят.А напиканите клошари и братята пак ще се возят без пари.Тия глоби ще са само за българите(най-вече деца).
Дразнител
Рейтинг: 621 НеутралноДо коментар [#25] от "newmind":
Жизнь или Life - избор има.Виж, никой не се интересува какви са оборотите на някой. Както никой не се интересува какви са моите обороти - трябва да си плащам за работно помещение, за касови и картови апарати, за осигуровки и т.н. Няма какво да ме убеждаваш за търговците по софийските улици - 99% от оборота е скрит и стоките се купуват без фактура и се продават също така. Това трябва да се прекрати в колкото е възможно по-голяма степен.
А за глобите - може и да не се плащат в брой - пише ти се акт и си го плащаш по банков път. Да отидат да видят как е в Германия. Ама то се иска и политическа воля за това.
И за нахапания човек ще ти кажа - ако в БГ имаше нормален съд, общината щеше да бъде осъдена да плати на този човек стотици хиляди (от нашите данъци, разбира се). Следващия път пак гласувайте за някоя овца, която не може да оправи елементарни неща в града.
Мария
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#26] от "ginunting":
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)За последен път ползвах обществен транспорт в София преди 7-8 години - един отвратителен автобус, в който по навик се опитах да се кача от предната врата и почти ме пометоха скачащи отттам субекти. Автобусът беше раздрънкан до безобразие, мръсен и студен, а шофьорът пушеше на отворено стъкло (ноември). Отидох да му направя забележка и дори не благоволи да ми отговори! Слязох на първата спирка, потресена от това и всичко останало наоколо. Разказвам това, защото четейки коментарите, нямам чувството, че нещо се е променило, а би трябвало - толкова години за една фирма е дълъг срок!
Та, нека ПЪРВО има уреден транспорт, ВТОРО на разумни цени, и ТРЕТО глобата да е много по-висока и да няма изключения. Пример: билет 1 лев, значи глобата не 20, а 50 лв. Пътниците да се казват само от първата врата - така шофьорът може да следи за качил се нередовен пътник. Постоянните пътници трябва да се поощряват всячески, начело с адресно регистрираните в столицата.
Това с електронните носители е добре. Добре е, че и най-после международната студентска карта ще важи и в България. Представям си каква лавина от жалби е имало...
newmind
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#29] от "Дразнител":
продължавате с глупавите си формулировки ! човече как е в Германия където взимат 10 /десет / пъти по-високи заплати и пенсии НЕ ИСКАМ ДА СЛУШАМ !!!
У нас няма никакъв проблем търговците да бъдат изрядни и в белия сектор АКО ДЪРЖАВАТА ИМАШЕ НОРМАЛНО ПОВЕДЕНИЕ ! Защото СЕГА да си изряден означава само едно да калкулираш в крайната цена всички изисквания на закона!
ПОРАДИ ТЗИ причина яйцата станаха по 40 ст. защото тръгнахме да спазваме правилата на Европа да имаме щастливи кокошки!
По същия начи сега ще ни се повишат и таксите за интернет и телевизия поради задължението всичко да минава под земята!
Правилата трябва да важат не само за гражданите?
КОГА АДМИНИСТРАЦИЯТА ЩЕ СИ СВАЛИ НЕЗАКОННИТЕ КЛИМАТИЦИ?
Последно - такива касови апарати със смс-и каквито от 1 април вече има в България няма никъде в цивилизования свят, хайде да дадем пример отново с Германия и Франция!
България в момента става по-католик от Папата, а сме на голо шкембе чифте пищови!!!! Към днешна дата 30 000 търговци не са си сменили касовите апарати, поне половината са във фалит обаче ще ги глобяват и с 10 000 лв. !!!! Виждаш ли как държавата смята да прибере от нашия гръб 300 000 000 лв. ТОВА Е ОЛИГОФРЕНИЯ НА ДЪРЖАВНО НИВО! ТОВА Е НАПЪЛНО СБЪРКАНО УПРАВЛЕНИЕ! ТОВА Е ПОДПИСВАНЕ НА СМЪРТНИ ПРИСЪДИ НА ВСИЧКО ИЗРЯДНО И ЧИТАВО! ТОВА Е ПООЩРЯВАНЕ НА СИВИЯ СЕКТОР!
ТАКА НЕ СЕ ВЪРВИ КЪМ СВЕТЛИ БЪДНИНИ, ПО-ВИСОК СТАНДАРТ И ВЯРА В ДЪРЖАВАТА!
Дразнител
Рейтинг: 621 НеутралноДо коментар [#31] от "newmind":
Жизнь или Life - избор има.Първо, в БГ пенсиите са ниски, защото няма кой да плаща високи осигуровки. А осигуровките са ниски, защото всеки гледа как да се скатае. Мога да ти кажа как стои въпроса във Франция - медицинските осигуровки нямат таван по отношение на доходите. За пенсионните, тавана е 190,000 годишно, но после пенсиите не са линейно пропорционални на осигуровките! Т.е. над определен праг, двойната осигуровка не означава двойна пенсия.
За поведение на държавата не искам да коментирам - дебилно е, но пък данъците в БГ са смешно ниски и укриването им не е от бедност, а от нахалство и наглост. За яйцата няма какво да се коментира - работата е ясна - просто няма достатъчно предлагане. Това не е стока, която може да се държи на склад с години. Просто няма достатъчно яйца, защото не се произвеждат достатъчно. Как в Германия и Франция има яйца и са дори по-евтини? И защо българските птицевъди се сетиха в последния момент да изпълняват директива, която съществува от 12 години и се знае, че 31.12.2011 е крайният срок!!!? Пак ли Ганьо чака някой да му удължи още малко срока?!
За кабелите, климатиците и т.н. няма какво да се коментира - трябва да се разкарат. Въпросът е кой изобщо е позволил да се сложат по този абсурден начин?! На Запад всичко е чисто и прегледно, но струва пари. Не си мисли, че всички тук си щракат с пръсти. Има зверски глоби, а ако някой подкупен архитект е одобрил такъв проект, смятай че ще има и хора в затвора.
За касовите апарати пък мога да ти ГАРАНТИРАМ, че във Франция са именно такива - постоянно свързани с тукашните данъчни - било с SMS-и, било по телефонната линия. Ако има проблем с комуникацията, най-късно до 48 часа получаваш обаждане от банката и от данъчните. И такива апарати има всеки мангал, който иска да продава нещо на пазара в неделя. Тук първото нещо, което се иска като започнеш бизнес е да имаш банкова сметка и апарат. След това вече може да се регистрираш и да започнеш работа. Това важи за абсолютно всички от продавачите на пазара, през дребните занаятчии, магазинери, лекари, архитекти и всякакви професионалисти на свободна практика.
А за сивия сектор - явно полицията и данъчните не си вършат работата. Тук за незаконна дейност като търговец има затвор. Освен глобите.
ginunting
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#30] от "Мими":
Според мен не се е променило това, което трябва. Няма условия нито за бизнес, нито нормална данъчна политика, нито най-елементарна сигурност. Цари си безхаберие, скотоумие, късогледство и всичко онова, за което пишат участниците във форума. Както и преди 10 години. Някои намират начини да оцеляват и да минават между капките, други си плащат и си траят, трети си правят каквото си искат, но нещата не са както трябва и това е ясно на абсолютно всички. Настоящият казус с градския транспорт е просто много добра илюстрация. Малко неща са толкова депресиращи колкото хора с робска психика, които знаят какво трябва да направи, но не им се занимава.