Метрото до "Цариградско шосе" в София тръгва предсрочно на 25 април

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Svetopolk
    Svetopolk
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Супер, ще се възползвам ежедневно

    Не ви псувам, това е специална вербална операция.
  2. 2 Профил на Alexandros
    Alexandros
    Рейтинг: 564 Весело

    петилетката за четири! Хвала на такъви достойни люде!

    Но шегата на страна това наистина е добра новина

    Inside every cynical person, there is a disappointed idealist.
  3. 3 Профил на gsb
    gsb
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Браво Фандъкова! Само глей са.. покрай тия кучешки проблеми да не стане некоя бърза кучка

  4. 4 Профил на rosko1306
    rosko1306
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#3] от "gsb":

    Няма страшно, тя е на изборна длъжност. Няма как Цвъкито да и поиска оставката като на Трайчо

  5. 5 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Трафикът в София е ужасен.Дано се облекчи значително с пускането на втория метродиаметър.Аз бих предпочел метрото пред автомобил.

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.
  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#5] от "Roger":

    Кое точно да го облекчи? Тази отсечка има един единствен смисъл - да приеме хората, идващи по Цариградско, които ще паркират там, и ще си хванат метрото. Паркинга обаче още не е пуснат. А без добро и адекватно тарифиране на неговата цена, цялата отсечка ще обслужва само хората работещи в Техномаркет, Метро и изложбения център.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 816 Неутрално

    Всеки би предпочел метрото пред автомобил, стига да има лесен достъп до него

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  8. 8 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Искаме още добри новини за Столицата!
    Напоследък се натрупаха само негативи.
    Дано с хубавото време идват и повече хубави новини.
    Подкрепа за Данчето!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1818 Неутрално

    Сега Централна Автогара и Автогара Юг да бъдат изместени върху тази метростанция, не автобусите да цепят през всички прословути кръстовища на града. Че накрая от Пловдив до Горубляне се пътува по-бързо, отколкото от Горубляне до Централна гара

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  10. 10 Профил на николай
    николай
    Рейтинг: 571 Неутрално

    При 7 лв литър дизел, както прогнозира Негово Светейшество Тиквий Първи сред Първите, ще са нужни скоро мотриси на два етажа...

  11. 11 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    До коментар [#6] от "Тони!":

    Колегата ясно написал, "...с пускането на втория метродиаметър..."

  12. 12 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Добра новина.

    "Пълна реконструкция се извършва на пешеходния подлез до жп и автогарата."

    Ако това включва и кенефа между автогарата и Принцес ще е просто прекрасно.

  13. 13 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 478 Неутрално

    А Цариградско Шосе - Премахване на кучета кога?

    I had a dream, Joe
  14. 14 Профил на kotrag
    kotrag
    Рейтинг: 515 Неутрално


    Браво. Много добри новини.

  15. 15 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 889 Весело

    [quote#10:"niki_m"]При 7 лв литър дизел, както прогнозира Негово Светейшество Тиквий Първи сред Първите, ще са нужни скоро мотриси на два етажа...[/quote]
    Споко! Ако дизела стигне 7 лева, билетче за метрото ще струва 4 лева. Мотрисите пак няма да са пълни.

  16. 16 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Весело

    До коментар [#6] от "Тони!":

    Смешко,продължавай,има и хора във форума,които не знаят какъв мрънкалник си
    Кажи сега нещо и за релсите или за некадърните касиерки,които са приготвили за откриването на станцията,гербаджийки са май,а?

  17. 17 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Повече за метрото тук:

    http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1818


    Иначе...пускането на тези станции и на следващите от МД2 ми е много странно. Спомням си София с метро само до Сердика, още не мога да повярвам колко път извървяхме, за да имаме само след 3-4 месеца 27 станции и две линии

  18. 18 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1897 Неутрално

    Новината е чудесна. Действително се разбира, че паркингът още не е готов, но и това ще стане. Не е необхдимо да се чака всичко да се построи, това което е готово, трябва да се използва. Ще ми бъде интересно дали идващите в София ще използват паркинга, или отново тъпо и упорито ще създават познатата картина на движение.

  19. 19 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    Това добре. Айде сега и завода за боклука.

  20. 20 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1155 Весело

    Ууу, долу, оставка!!! Чакай... какво?

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  21. 21 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 571 Неутрално

    снимката не е свързана с новината! спирка Хемус е част от другият лъч на метрото, който е в строеж и ще бъде пуснат есента.

  22. 22 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2178 Весело

    До коментар [#6] от "Тони!

    Както винаги си прав. Защо изобщо трябва да се хвърлят пари в метрото, след като така или иначе няма смисъл от него - по-добре със спестените пари да увеличат пенсиите.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  23. 23 Профил на royaldnk
    royaldnk
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Хубава работа, ама ... Пускат метрото предсрочно - чудесно, но защо не изпълниха обещанията си и арх. Диков, и Савина, и Фандъкова, обещания, които дадоха на избирателите си само преди 6 месеца? За тези, които сега вдигат вежди - обещаха на хората от Дружба 2 и Цариградски комплекс пътека до метростанцията, защото сега метрото ще е на 50 метра по въздух, но няма как да се прелети над ЕКСПО ЦЕНТЪР и ще обикалят майките с количките и учениците през калта 2 км пеша. Обещаха да започне изграждането на историческия бул. КОПЕНХАГЕН, на който Борисов прави първа копка преди 3 години !!! - нищо до момента! Обещаха на хората от Горубляне, че ще се разчистят незаконните автокъщи под Цариградско шосе (при автоборсата) и ще има кръгово там, както и път (бул. Копенхаген), който ще свързва Дружба с Младост - нищо до момента! Обещаха пешеходна алея и велоалея на хората от Дружба покрай този булевард-фантом, които алеи да стигат и до метрото - нищо досега! Вярно, че следващите избори са след повече от 3 години, но лъжите се помнят, макар и кратко у нас. Защо пак се изсипа кофа катран в чашата с мед?

  24. 24 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Весело

    Буууууу! Долу! Не щем метро! Искаме да ни е гадно! Долу ББ! Задръстване , задръстване , задръстване! Уууууу! Долу!

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  25. 25 Профил на Alexandros
    Alexandros
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#21] от "toshiro":

    Голяма работа!
    Пък и чак да не е свързана показана ти е метро станция пред завършване.

    Inside every cynical person, there is a disappointed idealist.
  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4565 Неутрално

    ФАНДЪКОВА няма никакъв принос за метрото така че да си гледа боклъка,к учетата и отровният въздух а и да каже нещо за далаверата с фалшивите жълти павета и ГАФА с асфалтирането на Мария Луиза !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Това ме зарадва определено.

  28. 28 Профил на Alexandros
    Alexandros
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#6] от "Тони!":

    Еми да те хората дето идват по Цариградско са между пет и десет на ден така че верно кво ще облекчи. А и кви са тия глупост с магистрала Тракия тя ще ускори единствено връзката между югоизточна и западна България. А кви са тия глупости електроцентрали като те ще служат само на хората дето ползват ток

    Inside every cynical person, there is a disappointed idealist.
  29. 29 Профил на чорли
    чорли
    Рейтинг: 909 Весело

    измислих го!!! да се пленят 10-те хиляди помияра и да се вържат за траверсите и Бате Б. да се качи на чистак-бърсак мотрисата и с мръсна газ да разреши 2 проблема на софиянци едновременно...

    а зад мотрисата да тичат Фандъкова и Найденов в пълно бойно и ако някое хайванче случайно оцелее - да го довършват с контролен в главата....

    също така да се поканят Софи Маринова и всички от БХК... ей така - да имат едно наум как се разрешават проблеми тук....

  30. 30 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    До коя Младост,ще стигне ли до Камбаните?

  31. 31 Профил на Iva Belokapova
    Iva Belokapova
    Рейтинг: 402 Разстроено

    аз не разбрах от този текст кое ще тръгне на 25 април, и кое - през август

  32. 32 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Предсрочното пускане на участъка от метрото - в чест на Конгреса на БСП!...Нъл тъй....

  33. 33 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 957 Весело

    До коментар [#30] от "xalikarans":
    Даже отвъд Камбаните. Дано и до Бакърена да направят, че не се издържа вече...

  34. 34 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#23] от "royaldnk":

    Ми ако успееш да вземеш земята предвидена за бул. Копенхаген от реститутите (хора на Софиянски и Костов), общината веднага ще го направи. Иначе цената е около 30-40 млн.евро само за земята.

    Иначе за пътеката съм съгласен, но по-важното е, че почват да строят следващите станции до Дружба, което е окончателното решение.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  35. 35 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 965 Неутрално

    [quote#6:"Тони!"]А без добро и адекватно тарифиране на неговата цена, цялата отсечка ще обслужва само хората работещи в Техномаркет, Метро и изложбения център. [/quote]

    Не разбирам, защо да не обслужва и хората посещаващи Техномаркет, Метро и изложбения център.

    Сигурно защото би звучало добре, а ние такива работи много ги мразим!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  36. 36 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Много добре звучи, дано хората да съумеят и да ги опазят тези обекти...

  37. 37 Профил на Strygalldwir
    Strygalldwir
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Бързата кучка с двата крака.

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  38. 38 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 458 Неутрално

    да оправят трафика по евлоги георгиев, че целодневно е ад!

  39. До коментар [#6] от "Тони!":

    Точно така. Това е единственият смисъл на тази отсечка. Вторият единствен смисъл на същата е, че тя е етап от продължението на Метродиаметър 1, който ще стигне до летището.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  40. 40 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#15] от "teridan":

    Я кажи сега, колко дизел харчи влакчето за един курс? И как може да обвързваш цената на електротранспорта с дизела?
    Мотрисите са смесени(т.е. дизел+електричество), но вървят на ток, дизела е предвиден при спиране на захранването да закара композицията до спирка и да свали пътниците.

    Иначе адмирации, това е прекрасна новина за софианци и със сигурност ще облекчи трафика.

    Virtus est medium vitiis.
  41. 41 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#16] от "ret":


    До коментар [#22] от "nv":


    До коментар [#28] от "Alexandros":

    Малко напън да се схване написаното нямаше да е излишен. Казах, че тази отсечка има своя смисъл едва след пускането в действие на паркинга под Цариградско, с адекватното му ценообразуване. Ако това твърдение е прекалено сложно за герберопреклонната мисъл, то проблема не е в мен.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  42. 42 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#39] от "Югозомби":

    Като стигне до летището, тогава ще има и друг смисъл. До тогава май има време?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 43 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#6] от "Тони!":

    Е хубаво бе човек и така да е, въпросните хора които изброи са един малък град като бройка.

    Айде стига вече негативизъм към всичко де! Плюйте ама се целете

  44. 44 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#43] от "niakoi_si":

    Бая малък град ще да е - нещо като Мелник - 209 човека, та и по-малко.
    Виж, нямам нищо против тази отсечка, аз съм от хората държащи да има метро. Казвам, че паркинга е основна нейна част и без него тя няма да има смисъл. Кое е неясното, че го пиша за трети път тук?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. До коментар [#42] от "Тони!":

    И за да се стигне до летището, се строи поетапно. Не ти ли омръзна да тровиш коментарите с абсурден негативизъм?

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  46. 46 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#40] от "Емо":

    Че кой е казал, че мотрисите харчат дизел? Това са си твои интерпретации. Просто казвам, че билетите също ще поскъпнат. Особено като започнем, както се очертава, да задоволяваме нуждите си от електричество с внос и от възобновяеми източници, където електроенергията е 10 пъти по-скъпа.

  47. 47 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#45] от "Югозомби":

    Научи се да четеш и да осмисляш това, което четеш. Разбира се, че се строи поетапно. Някой да си чул да има нещо против? Имаш ли идея точно какво искаш да кажеш, или се почуства длъжен да изплющиш нещо като на комсомолските ви сбирки?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 48 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Някой знае ли дали на 25 април ще заработи и паркинга на цариградско и системата с паркиране и пътуване?

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  49. 49 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Това е добре и похвално. Дано да няма, обаче, глутници кучета и по новите метростанции.

  50. 50 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Уважаеми хейтъри , предлагам ви още някои идеи за коментари , съвсем алтруистично :
    1. Ама много е скъпо.
    2. Ама що до там , а не до (дестинация по избор)
    3. Да ама стъпалата са хлъзгави , а ескалатора - много бавен.
    4. Вентилацията.
    5. Т'ва колко ще изтрае , щото ми изглежда зле направено.
    6. Ба , ще се напълни с кучета и клошари.
    7. (най-важното) посочете кой е виновен , за какво , какъв е бил преди 20 години и кои са му роднините

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  51. 51 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Весело

    До коментар [#49] от "evtimvz":

    Хаха , изпревари ме!

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  52. 52 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    [quote#50:"Karla LaVey"]7. (най-важното) посочете кой е виновен , за какво , какъв е бил преди 20 години и кои са му роднините [/quote]
    Е как кой? Костов, естествено.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  53. 53 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2178 Весело

    До коментар [#41] от "Тони!":

    Уважаеми г-н Кутев,

    (Не съм сигурен дали сте Вие наистина, но един от форумистите вчера Ви нарече така и ми стана много забавно), може би е трудно да го проумеете, но все пак оценяването на позитивните промени в града ни не прави човек автоматично (платен или не) поддръжник на ГЕРБ. А между другото, не е лошо и да попрочетете кога се използва пълен и кога - непълен член; може би в Партията организират курсове по правопис?

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  54. 54 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#7] от "Михаил":

    Твърдо подкрепям. Макар че много обичам да шофирам, с радост ще се лиша от делничния трафик и чуденката къде да си паркирам батмобила днес, в замяна на едно чисто и топло метро.
    А колата ще я оставя само за уикенда, за извън града.

  55. 55 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#46] от "teridan":

    [quote#15:"teridan"]Споко! Ако дизела стигне 7 лева, билетче за метрото ще струва 4 лева. Мотрисите пак няма да са пълни. [/quote]

    Това виждам аз в твоето изречение. Ако не разбирам нещо- съжалявам.

    Но не знам защо твърдиш, че мотрисите не са пълни, сравнително често пътувам с метро в непикови часове, и влакчетата са почти пълни. По разкази на приятели, които ходят на работа с метро, качването сутрин в час пик е доста затруднено, а сядането след първа спирка-мираж. Така , че не се притеснявам, че влаковете ще са празни.




    Virtus est medium vitiis.
  56. 56 Профил на yazkata
    yazkata
    Рейтинг: 233 Неутрално

    сега ще кажат че трябва да се вдигнат цените на картите за метрото... Въпреки че съвестта им би ги посъветвала да не се правят на много хитри и да зонират метрото, като цените да се определят от ползваните зони като в Европа...

  57. 57 Профил на royaldnk
    royaldnk
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#34] от "brutester":

    Няма да споря, колко струва земята (в никакъв случай не е ''30 -40 млн.''), както и дали ''реститутите'' са хора на Костов и Софиянски, въпросът е защо Борисов преди три години направи тържествено първа копка на бул Копенхаген, а до момента този виртуален (иначе изключително важен) булевард е само бурени, камънаци и кал? Да не искаш да кажеш, че преди три години Борисов е излъгъл хората от Дружба 2?

  58. 58 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 661 Неутрално

    То метрото е хубаво нещо, но не бива да се абсолютизира, че ще реши проблемите с трафика и пътуванията.
    Трябва да ясно:
    1. Колко е себестойността на едно пътуване и кои плаща разликата до цената на билета.
    2. Как ще се реши проблема с шума около надземните части, където той достига до 95 децибела.
    3. Не може само с метро да се постигне пешеходна достъпност 450-500м, т.е. пътуванията ще са с прекачвания или отново пътуване с автомобил.
    Така,че по-умерен оптимизъм.
    И нещо извън темата от днес - Мот Макдоналд ще правят транспортния план на Пловдив, колкото го направиха в София

  59. 59 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Браво Фандъкова и Борисов.

  60. 60 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 889 Неутрално

    [quote#55:"Емо"]Това виждам аз в твоето изречение. Ако не разбирам нещо- съжалявам. [/quote]
    И къде точно видя в поста ми, че мотрисите се движат с дизел? Ако при поскъпване на горивата поскъпва хляба, това означава ли, че брашното се замесва с нафта? Или ако при поскъпване на горивата расте цената на месото, означава ли че свинете пият бензин? Не ти ли е хрумвало, че може да има и индиректни връзки между горивата и който и да е бизнес? За да поскъпнат билетите на метрото не е необходимо мотрисите да се движат с дизелово гориво. Обществения транспорт в София се осъществява главно от автобуси. При поскъпване на горивата ще се вдигнат не само цените на автобусните билети, но на всички билети, независимо дали се движат на ток. От печалбите на един вид транспорт ще се компенсират загубите на друг, за да се поддържат еднакви или близки цени на билетите.

  61. 61 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    Петилетката в съкратени срокове. Уррррааааааа спомням си Боце как пусна отсечката от Младост до ст. Васил Левски през пролетта на 2009-та, малко преди изборите. После пусна и връзката между двете метролинии (В. Левски - Университета) и така преряза две ленти - преди и след парламентарните избори.
    Докога ли ще се радваме, че някой е свършил работата, за която е взел пари?

    low riders team
  62. 62 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#60] от "teridan":

    Моля те, не ми говори снизходително. При изброените от теб примери цената се покачва, тъй като се увеличава себестойността на транспорта на тези стоки. При логистиката на тока транспорт във вида, в който повечето хора го познават, няма, има преносна мрежа.
    Относно вторият ти аргумент, до колкото знам, метрото е отделно дружество - Метрополитен мисля, че беше, което няма нищо общо с автобусите, т.е. ако заедно с билетите на автобусите вдигнат и метрото, няма да е логично и обосновано.

    Virtus est medium vitiis.
  63. 63 Профил на Kiro
    Kiro
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Лелииии, колко много клакьорки са се насъбрали
    Браво! Да живей! Слава на нашата (пардон - Вашата) партия, Слава ))
    А, ми що така тия хора там навън пред прозорците дърпат едни големи куфари и с еднопосочни билети в ръка са се запътили (с автобуса) към Терминал 2???
    Защото метрото трябваше да даде връзка с Бизнес Парка, където хората отиват да работят, и да даде шанс на тия от гъсто населените Младости (или Дружби) да имат връзка към Центъра и Западната Индустриална зона.
    За чий им е на тия в Дружба метро, което свършва сега в калта, а после ще минава през пущинака към летището? За чий им е метро на тия, които работят/пазаруват в Метро К§К, Аутлета (че там пък кой ходи), Международния Изложбен Център? Те всички си имат паркинги, и си имат и бърз автобус от Орлов мост специално за тях (ходи полупразен).
    А в Амстердам да знаете как е - с техните свързани летище/паркинг/метро/влакое/трамваи ...

    Duck
  64. 64 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 889 Неутрално

    [quote#62:"Емо"]Относно вторият ти аргумент, до колкото знам, метрото е отделно дружество - Метрополитен мисля, че беше, което няма нищо общо с автобусите, т.е. ако заедно с билетите на автобусите вдигнат и метрото, няма да е логично и обосновано.[/quote]
    Много любопитно как две дружества с един и същ собственик нямат нищо общо.

  65. 65 Профил на Popolinka
    Popolinka
    Рейтинг: 466 Весело

    Прекалено сте заядливи и човек докат ви прочете забравя, че всъщност трябва да се зарадва, че има напредък.

    Кога паднеш духом, пий една ракийка да паднеш и телом...
  66. 66 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    Когато нещо е хубаво - то е хубаво!!!!
    От мен +++++++++++++ за общината!

  67. 67 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#64] от "teridan":

    Ами Дачия и Рено са на един собственик, цените еднакви ли са?

    Това, че са на един собственик, не ги прави с равна себестойност и в никакъв случай не приравнява цените.

    Virtus est medium vitiis.
  68. 68 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#67] от "Емо":

    Ние нещо не говорим на един език. Ако един производител произвежда пъстарма и кренвиши означава ли, че двата продукта трябва да струват еднакво. Това са два различни по качества автомобили и няма как да са с една цена.
    Но това няма нищо общо с градския транспорт. В момента имаме автобуси и електротранспорт. И независимо дали разходите за изграждане и поддръжка са различни билетите струват еднакво. Така ще бъде и занапред. Ако искаш да изчакаме и като дойде моментът, когато един билет за автобус ще струва 7 лева и билетът за метрото ще си остане 1 лев, пусни ми един саркастичен пост. Тогава ще си посипя главата с пепел.

  69. 69 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Браво, най-после ще може да отидеш от единия край на София до другия.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  70. 70 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#68] от "teridan":

    Целта ми не е да пиша саркастични постове в бъдеще неопределено. Може и ти да излезеш прав, идеята ми е, че обръзване на цената на дизела и метрото не е оправдано, тъй като двете нямат нищо общо.Едва ли цената на метрото ще стои 1 лев вечно, но промяна и не би трябвало да се влияе от цената на колонката в бензиностанцията. Между другото, не смятам, че 1 лв е нормална цена за транспорт от единият край на София до другия, във всички нормални големи градове има зониране и цената на превоза зависи от разстоянието, но това е една друга тема на разговор.

    Virtus est medium vitiis.
  71. 71 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#57] от "royaldnk":

    Без да споря, по-скоро се опитвам да обясня какво става обикновено.
    Ето малко по темата. В момента не мога да намеря самото дело, но сигурно и това ще намеря.
    1. Това е заповедта за отчуждаване на земята, подписана от Борисов (с компенсации за земята за около 1 млн. лева):
    http://www.sofia.bg/strategii.asp?sub_open=40453
    2. Това са коментари по темата на една гражданска организация:
    http://druzhba-sofia.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=51&viewmode=flat&order=DESC&amp;type=&mode=0&start=50
    3. Това е коментар по темата за оценките на земята и как тя се увеличава няколко пъти:
    http://www.dnes.bg/sofia/2011/08/21/stolichnata-obshtina-se-byrka-dylboko-za-otchujdavane-na-imoti.126915

    Има и още доста изписано по темата, но ме мързи да търся

    В крайна сметка ситуацията е, че преди 2010, ако се оспори в съда отчуждаването на земята се блокира строителството. Същевременно цената (по оценка на оценителя) скача няколко пъти. Когато свърши делото (след няколко години) общината не може да откаже да плати обезщетението отсъдено от съда.

    След като дойде на власт, ГЕРБ прие закон с които може да се започне строителството, а ако съдът отсъди друга цена, то общината да я плати. Но понеже делото е заведено преди новият закон, то се води по старият и ще продължи още някоя друга година.

    Без да съм фанатизиран на темата ББ мога да кажа, че в случаят системата прецака цяла Дружба.

    А защо казах Костов и Софиянски - справка земята е върната докато те бяха управляващи, а се знае, че там ще се строи още от комунистическо време.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  72. 72 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Една от малкото добри новини напоследък. Дано!

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  73. 73 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 571 Весело

    До коментар [#50] от "Karla LaVey":

    МОжеш да се кефиш "Котараците " на Боко са нахранени добре с данъците на бедните българи

  74. 74 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 889 Неутрално

    [quote#70:"Емо"]Може и ти да излезеш прав, идеята ми е, че обръзване на цената на дизела и метрото не е оправдано, тъй като двете нямат нищо общо[/quote]
    Не ги обвързвам директно. Но че имат нещо общо имат. Градския транспорт принадлежи на държавата и когато цената на градския транспорт като цяло расте заради горивата, ще расте и цената на електротранспорта. Даже не исках да навлизам в темата. Но ме принуждаваш. Но след като по повод на един шеговит пост, че когато горивата станат 7 лева, държавата няма да ни остави да страдаме без да ползваме колите си и билетчето ще стане 4 лева ти или не ме разбра или ме захапа като доберман заради спорта, ще се наложи да ти обяснявам, че метрото има връзка с всичко останало в тази държава дори само заради факта, че е собственост на тази държава и ако цената на транспорта расте, метрото няма да остане като изолиран остров. Най-малкото цената на билета ще расте заради основополагащия принцип в една капиталистическа икономика - за реализиране на максимална печалба. Цените на един монополист не се формират на принципа разходи плюс процент печалба. Там играят роля други фактори. А що се отнася до градския транспорт държавата е монополист.

  75. 75 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3262 Неутрално

    До коментар [#50] от "Karla LaVey":
    Идеите ти не са лоши. Ще си помисля.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  76. 76 Профил на pipeto
    pipeto
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Фандъкова , скоро гледах как изглежда спирката на метрото Младост 3 - наоколо поле, кал и остатъци от изгорялата дискотека на Карамански.
    Някакво разчистване и облагородяване ????

  77. 77 Профил на БГ Владо
    БГ Владо
    Рейтинг: 571 Любопитно

    еееее
    доживяхме най-после

    браво на хората който направиха това възможно

    оти да се косиме, като ке ни мине
  78. 78 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 909 Неутрално

    С наличие на толкова много свободни кучета Фандъчката може да помисли за екологизиране на градския транспорт. Чрез кучешки впрягове например. 10 хиляди бездомни кучета има в София и ако средно се сложат по 10 кучета на впряг, това прави 1000 зелени транспортни маршрутки. Ако се пуснат из София с по един кочиаш на маршрутка ( всяка неправителствена организация да осигури по един) и 6 места в кучешката каручка, голяма част от транспортните проблеми на т.н. европейска столица ще се решат отма. Кучешките приюти да се реорганизират в няколко депа, където транспортните екипи да се прибират след работа за да нощуват.

  79. 79 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#74] от "teridan":

    Чак пък доберман В спора се ражда истината.

    Ако описаната от теб ситуация се случи, народът ще има пълното право да скочи срещу това с въпроса "Добре, автобусните превози поскъпнаха заради цената на дизела, защо поскъпна метрото?". Това искам да кажа във всичките си постове до сега. Не трябва да приемаме монополите за даденост и да се примиряваме с всякакви идиотщини, които не са дори логически обосновани.

    Virtus est medium vitiis.
  80. 80 Профил на antikomunist
    antikomunist
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#51] от "Karla LaVey":

    софиански е бита карта и зе закачи за герберастите

  81. 81 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 889 Весело

    [quote#79:"Емо"]Чак пък доберман В спора се ражда истината. [/quote]
    Зависи, някои търсят истината в спора, други във виното (говоря по принцип). А едва ли народът като скочи някой ще му обърне внимание.

  82. 82 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Браво! Сега и магистрала Тракия да я приключат предсрочно до Август ...

  83. 83 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2369 Весело

    До коментар [#6] от "Тони!":

    [quote#6:"Тони!"]Кое точно да го облекчи?....Паркинга обаче още не е пуснат. А без добро и адекватно тарифиране на неговата цена... [/quote]

    Мър-мър. Няма край мърморенето, а хората ви тръгнаха да бягат при Кунева, че била спасението от Бойко.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  84. 84 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    До коментар [#9] от "cinik":

    Верно! Защо трябва да минават всички автобуси от източна България през целият град? Да им направят лесен достъп до метрото още на входа на София.

    Браво само такива новини да се чуват!

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  85. 85 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ослик, суслик, паукан":

    Много добре знаеш, че тези неща не стават за 1-2 дни. Според заядливата ти логика какво излиза? Да не пускат метрото, преди да са решили проблема с кучетата? И изобщо какво общо имат кучетата с метрото?

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  86. 86 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Слагайте ми минуси, но проверете себестойността на едно пътуване на един пътник с метро. На всички които ми слагат минуси ще им паднат капите. И кои плаща???
    Не че съм против метрото, но по малко ентусиазъм.

  87. 87 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 742 Любопитно

    [quote#34:"brutester"]Ми ако успееш да вземеш земята предвидена за бул. Копенхаген от реститутите (хора на Софиянски и Костов), общината веднага ще го направи. Иначе цената е около 30-40 млн.евро само за земята. [/quote]
    И земята под Цариградско ли е реституирана? Сега и в най ненатоварените дни за да излезеш от Дружба на Цариградско трябва да чакаш .А това кръгово бе заложено в бюджета на София още преди 6-7 години.

  88. 88 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 742 Любопитно

    [quote#6:"Тони!"]Паркинга обаче още не е пуснат. А без добро и адекватно тарифиране на неговата цена, цялата отсечка ще обслужва само хората работещи в Техномаркет, Метро и изложбения център. [/quote]
    Тони , мисля че целта на тоя паркинг не е точно за идващите от Ю България или хората ,които работят на трите места ,които си указал ,а за работещите в "небостъргача", наклонената кула и кораба ,от другата страна на Цариградско. Когато копнаха копката на "небостъргача" ,го обсъждахме ,че предвидените от закона паркоместа за работещите там ги няма. А мутрата тогава се изцепи, че щели да обединят паркинЗите на Метро и Техномаркет.Ще ,ама друг път.А интересно и защо спря продължението на метрото за Бизнес парка.Може би защото парите ,дето не ги искаха от от Плевнелиев ,а той не даде неисканите пари и останаха без метро?

  89. 89 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 742 Неутрално

    [quote#84:"Пешката"]Браво само такива новини да се чуват! [/quote]
    Къде е тук новината ? Че някой предложил неща разумно? Там където се прави метро ,се съобръзява цялага схема на обществения транспорт с метрото. Тук да си чул да се промени маршрутът на някой автобус ,за да минава близо до метрото? И това се прави не като се прави спирката на метрото ,а много преди това.

  90. 90 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#89] от "cobanmaala":


    [quote#89:"cobanmaala"] Тук да си чул да се промени маршрутът на някой автобус ,за да минава близо до метрото?[/quote]

    Като обитател на столичния квартал Младост 1, трябва да ти кажа, че много маршрути се промениха. И всичко това във връзка с метрото. Хайде да не сипваме приказки на едро, ок?

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  91. 91 Профил на jetchev
    jetchev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#86] от "Софианец2":

    не софиянец, а селянин си ти байно

  92. 92 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#63] от "Kiro":

    Защото парите за метрото се дават от европейски програми, а те дават с предимство пари за интермодалност.. т.е. свързване на 2-3 вида транспорт (гара-летище). Затова първо тръгна изграждането на лъча до летището.
    За младост 4 се търси друго финансиране..

    ..ама е по-лесно да плюем вместо да се информираме, нали..?

  93. 93 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До "jetchev"
    Кажи ми коя гимназия си завършил?
    И може ли да си отговориш на трите проблема?
    Или проблема ти е в мозъка, ако имаш такъв.

  94. 94 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#41:"Тони!"]. Казах, че тази отсечка има своя смисъл едва след пускането в действие на паркинга под Цариградско, с адекватното му ценообразуване.[/quote]
    Ама ти си не само мрънкащо нещо си,ами и тъпунгер.
    Откриването е на 25-ти,ценообразуване за паркинга има,ако не си доволен пускай жалби или съдене до дупка
    И кой ти казва,че от Техномаркет,Метро или ИЕЦ ще паркират там,ти освен,че си тъпчо още какво си?
    То пък от тъпунгери кой ли не бяга и кой обича такива?
    Казвам го пак,Гаргамел догодина ще гледа Парламента само по ТВ,а вие конете с капаци ще четете стари вестници.

  95. 95 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До простака "jetchev"
    И още роден съм в София на петте кюшета, ако знаеш къде е. Къщата още стои.

  96. 96 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 2150 Любопитно

    До коментар [#58] от "Софианец2":

    Изграждането на метро е типичен пример за огромна начална инвестиция, която не може да се изплати бързо от цената на билетите. В себестойността на пътуването има променлива част, в която са текущите разходи, и част за изплащане на инвестицията. Проблемът в момента е, че лихвите са високи и приходите от билети трудно могат да изплащат лихвите. И все пак, строителството на метро е правилна стратегическа инвестиция в инфраструктура! След време, когато по един или друг начин началната инвестиция е платена, обществото ще има очевидно по-удобен транспорт. По-малко замърсяване, по-бързо пътуване, достъпна цена за всеки.

  97. 97 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Весело

    [quote#95:"Софианец2"]И още роден съм в София на петте кюшета[/quote]
    Да не бъркаш със с.Петте могили?
    Айде по-умерен оптимизъм

  98. 98 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До "vankata1"
    Не съм против метрото. Това е необходима инвестиция.
    За себестойността - вижте експлоатациаонните разходи за едно пътуване, не капиталовите.
    Не трябва метрото да се смята ,че е панацея за придвижването на хората.

  99. 99 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Това е много добра новина и значително спестяване на време и нерви за всички софиянци, освен за тримата глупаци по-горе. А, те били четирима.

  100. 100 Профил на forumer
    forumer
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Какво толкова я славословим за метрото? Откога е започнат този проект, все някога е нормално да минава към следващия етап. Готова ли е промяната в организацията на движението, която адекватно да съответства на удълженото метро





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK