Жал ми е за тези хора. Няма ли кой да им обясни, че са ужилени. Единственото което могат да направят е да заведат дела или дело за обещетение и да чакат....чакат. Някой ги бъзика !
Неплащането на заплата е равносилно на кражба на кола! (противозаконно отнемане за временно ползване)! Присъдата трябва да е същата! Всички го искат да се криминализира, освен престъпниците (в случая некоректните работодатели)!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Горките хорица... ! Преживял съм го. Време е да се криминализира неплащането на заплати! Това е най-добрия за работодателите вариант!
Иначе във време за мъст и дни за разплата ще има да си мечтаят да стигнат живи до затвора.
За правосъдие има давност,за отмъщение няма!
Тогава няма синдикати и няма адвокати.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
"да внесат предложение в парламента да се ускори законодателният процес за криминализиране на неплащането на работни заплати и осигуровки от страна на работодателите"
А защо още не е криминализирано? Тук винта пада не само върху ГЕРБ. Със съжаление отбелязвам, че това не е направено и от социалистическите правителства преди това. За седерастите и герберастите е ясно защо – те са крадци и мутри. Само натискът от улицата може да ги принуди.
Ясно и точно е определен виновникът! Това е Дянков с неговата тъпа, по-скоро малоумна икономическа политика! Той и сега си мисли, че всички, които имат бизнес са крадци и прави всичко възможно нищо да не работи в тая държава, хората да са безработни и да се скитат гладни по улиците! Може да не го мисли, но на практика върши точно това - рекетира всички фирми, изцежда и последните им активи и в много скоро време ще видите поне 50 от тях, които ще поемат пътя на Горубсо/ако вече не са тръгнали и те по надолнището/. Сега разбирам какво е искал да каже едеин умен човек: Прости му Господи, той не знае какво върши))
Крайно време беше, само че къде е държавата, след като е от ясно по-ясно що за измамник е Захариев и какви далавери е правил: http://novinata.net/?p=74
Когато всички мислят еднакво, значи че никой не мисли достатъчно!
Това което си написал е откровена глупост. Така си се заслепил от политическите си убеждения и други твои несгоди, че тряскаш неземни простотии.
Не виждам как Дянков е виновен, че Захариев не плаща заплатите.
Намери нещо за което да критикуваш основателно. Икономическата политика не е само на Дянков, а на цялото правителство. А в правителството некадърници бол
Принципно, човека май иска да каже, че благодарение на Дянков икономиката ни умре. Това със сигурност е вярно, но основно в малкия и средния бизнес. Що се касае до Захариев, по-скоро не е вярно.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Икономиката ни умре по много причини Тони. Главната е, че никога не сме имали модерна и развита такава. Съгласен съм, че Дянков има вина, но той обира много повече негативи отколкото трябва.
Той самият обаче е заявявал, че е наясно с този факт и не се трогва особено като го плюят.
Аз не твърдя, че държавата няма вина. Просто казвам, че се търси не там където трябва.
[quote#12:"aron25"]Ясно и точно е определен виновникът! Това е Дянков с неговата тъпа, по-скоро малоумна икономическа политика![/quote]
Какво общо има Дянков с едно частно предприятие, което е с настоящите си собственици от 2006-та година?!
Ако търсиш вина, търси в правителството на Костов, което направи Захариев крупен бизнесмен и в това на тройната и по специално в ДПС, което забранява и разрешава бизнеса в региона.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Стачка до дупка.... Боко да не се оправдава с предишните, щото и след него големи ла.на остават. Да си министър не е само да режиш ленти....С тенис и мачлета държава не се управлява....
Дянков също има вина. Трябваше вече да е направил законодателна инициатива за криминализиране на неплащането на заплати и осигоровки. Вече три години е министър.
Извинете ,но за каква икономика говорите ,за тази преди 90г където Братушките ни даваха безплатно петрол и всичко пройзведено ни го копуваха или за след това където не остана завод който да изнася -пройзвежда продукт.
Добре бе умнико! Разкажи ни ти!
Имаш ли идея как се прави масова приватизация?! Естествено че нямаш.
Това, че банката е водела в задабалнса си сметките на акционерите не означава, че има нищо общо с продажбата на предприятието.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
[quote#18:"Dorian Gray"]Икономическата политика не е само на Дянков, а на цялото правителство. А в правителството некадърници бол[/quote]
Е те тук си заслужи плюса.
Все пак, като размислим, Дянков е "корифеят" сред групата за екстремна разруха. Изповядвайки вярата, че ниското ниво на преразпределение чрез централните и местни бюджети автоматично води до просперитет, "геният" от Ловеч отне единствената възможност на другите некадърници да пробват да направят нещо. Сал най-главният некадърник се къпе в ресурс, който използва за фър насам, фър натам - да ленторези...
Иначе, с всяко намаление на разходите от бюджета с 1% БВП-то пада с 0.5%, а едни "бизнесмени" захлебват кой с яхти, кой с хвърчила...
Захариев?
Па цигането си е любимец на няколко управляващи маймунарника, та да не го мислим много.
ПП
[quote#37:"Dorian Gray"]Подкрепям! Ето това се казва основателна критика! [/quote]
Тук пък си заслужи минуса.
Нужно е да споменем, че реализацията на идеята за криминализиране на неплащането на заплати и осигуровки ще сложи черешката върху тортата. И без това блатовете от глупост са нагъсто, пропити с крем от некадърност, та още един нюанс към тази безпомощност не ще ни впечатли толкова.
Горките хора! Живеят в някаква илюзия, че някой се интересува от тях и че ще им помогне. Примерно Бог Бойко.
По-добре е да се спасяват по единично. Преживял съм го това 1991 година, а синдикатите трупат активи на тяхна сметка и си оправдават съществуването с тях!
[quote#23:"tribiri"]Ако търсиш вина, търси в правителството на Костов, което направи Захариев крупен бизнесмен и в това на тройната и по специално в ДПС, което забранява и разрешава бизнеса в региона. [/quote]
Викаш, понеже днешните са странични наблюдатели на процеса, гледат го я от Марс, я от по-далеч, та може и да им го спестим факта. За експанзията на остатъците от Мултигруп и за специфичната помощ на Министерството на сечта и наводненията в тази експанзия.
А някои от Дневник си задават въпроса, кога конкубинатната връзка между Боко и Аамед ще се узакони, та отрочетата да могат да разчитата на повече от наследствената маса...
Работници не харесват собственика си или новите строители на капитализма. Поредно доказателство, че нито една система в държавата не функционира както трябва. Друг е въпросът, че и собственикът на ОЦК има трески за дялане, но в една нормална икономика инструментът за решаване на подобни проблеми е фалитът, придобиването и оздравяването...
Дянков е трябвало да накара тлъстото пр.се от нап да си събере парите.
И, ако дянков тръгне да прокарва наказателни промени, ще се опита да вкара и мъртъвците в затвора. Власт на откачени хора е много опасно да се дава....
поред КНСБ заявления за напускане са готови да подадат всичките над 500 работници. Около 400 вече са подали такива, като са уважени молбите на 40 от тях.
Не разбирам - никой никого не може да държи насила на работа!
[quote#12:"aron25"]Това е Дянков с неговата тъпа, по-скоро малоумна икономическа политика![/quote]Въобще не е малоумна политиката на Дянков, а престъпна! Цели да задълбочи кризата и тези които не успеят да си изплащат кредитите, банките да им приберат имотите!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Идеята трябва да бъде идването на синдик, ако не е платено и да се провери, няма ли престъпно поведение – укриване на пари в офшорки, например. Никой не предлага да се вкарват в затвора фалирали, но честни бизнесмени. След фалит обаче, има ли дългове, трябва задължително да следва бедност на бижнесмена и семейството му. Не да плащат три хиляди от уставния капитал и да се спасяват от преследване.
Всъщност, някъде между редовете остана информацията, че ОЦК е завело дело за 45 милиона срещу държавата във връзка с първоначлано издаден и след това отменен ОВОС.
За мене е повече от очевидна ролята на ДПС във фалита на ОЦК.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
[quote#49:"bajtan"]Цели да задълбочи кризата и тези които не успеят да си изплащат кредитите, банките да им приберат имотите![/quote]
И какво да ги правят после тези имоти?!
Ама вие малоумни ли сте бре или на малоумни се правите.
Банките прибират имоти защото са принудени да го правят, а не защото го искат. Имотът за разлика от кредитът не носи лихва, а по депозитите, с които се дават кредити се плащат лихви.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
[quote#16:"bta"]ти се шегуваш-квообщо има Дянков с ликвидатора Захариев.[/quote]
Аа, нека Боко да скиа колко е кофти да се оправдаваш с ланския сняг, хахаха. Интриганствувам, какво толкова)))))
[quote#48:"ivanalex2"]Не разбирам - никой никого не може да държи насила на работа![/quote]Тя и Мария-Антоанета Австрийска не е разбирала защо хората са се обидили, че "вместо хляб могат да ядат пасти" и се е наложило да се констрира специална машина по този повод .... Такива приказки са крайно опасни в нажежена обстановка! Пътя по който върват нашите "работодатели" няма да излезе на добре.Вразумете се, да не ви вразуми Господ!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Относно криминализирането на неплащането на осигурвки и заплати, съм твърдо "за". Не можеш по никакъв начин да ме убедиш, че на който и да е бизнес трябва да се пуска такава аванта, че да не плаща.
Сам знаеш, че като не получа заплата не харча пари и така убивам средния и малък бизнес. А точно срещу това плачеш ти.
Когато не съм осигурен, съответно няма пари за пенсии или болнични. Което пак е на гърба на продажбите на дребно. Естествено държавата е виновна за това, щото тя ги дължи тези пари, но откъде да ги вземе мисли ли някой?
Една строителна фирма не може да си позволи да не си плаща тухлите. Но може да си позволи да не плаща на работниците. Защо?
Така че колкото по-скоро всеки работодател осъзнае, че да плащаш на работниците и осигурителните фондове е също толкова задължително колкото и на доставчиците, няма мърдане от това блато.
А за харченето на парите от бюджета, ще се опитам простичко да формулирам моето мнение:
Ако Дянков и Борисов искаха да харчат повече от народната пара, няма логика да държат ниски данъци.
А пък ако ме питаш кой искам да ми храчи парите - Дянков или Вежди? Отговора мисля, че е ясен. Същото е и с Московски. И с министъра на яйцата. И с този на транспорта. И с този на спорта. И с тази на регионалното. Този на образованието, ако мисли да ги дава на частни училища, също не искам да ми харчи парите, щото Дянков едва ли би изсипал там. За здравеопазването няма смисъл да споменавам, щото позеленявам и започвам да се пеня.
[quote#28:"zeer_streng"]Дянков също има вина. Трябваше вече да е направил законодателна инициатива за криминализиране на неплащането на заплати[/quote]
Ама не му "държи:, нали? Защото има много "приближени" босове, които диктуват политиката - също като в БФС
[quote#57:"Dorian Gray"] Естествено държавата е виновна за това, щото тя ги дължи тези пари, но откъде да ги вземе мисли ли някой? [/quote]
Ето едно умно заключение. Трябва само да се добави: "Държавата - това съм аз"! Визирам Дянков, защото наистина той "кара влака", Бойко е безгласна буква. За три години ми стана ясно кой и как му дърпа конците/ както е ясно и на всички хора с "НЕпромити мозъци"/)) Най-трагичното е, че каквото и да правят, все нямат пари, горките! Това, да си архинекадърен, също не е лесна работа...
[quote#44:"tribiri"]Цанковия камък постепенно започна да избледнява и да се забравя. [/quote]
Наиситна ли вярваш на писъците на Борисов, че "Цанков камък" е лош и скъп проект? http://www.nek.bg/cgi?d=2611
И какво търси там камилата сред камерите?
След десет години, помни ми думата, Цанков камък ще бъде еталон за качествено обединение на усилията на финансови институции, строители и енергетици, а съоръжението ще се окаже добра инвестиция за частните капитали насочили се към проекта.
[quote#44:"tribiri"]Прав си! Мостовете между Доган и Боко започват да стават прекалено много. [/quote]
Хм..ако наистина е така, ще задам един въпрос, който е актуален от две-три седмици:
Кой нареди да се забрани на куриерските фирми, а и на пощите да не приемат пратки от селата в Родопите, където се произвежда тютюн? Всички знаят, че шивашките фабрики и други дребни фирмички от години не плащат заплати на заетите жени? Мъжете могат само едно - да произвеждат тютюн. Държавата им го изкупува за мизерни 5-6 лева килото. Хората бяха намерили малка вратичка и си прдаваха продукцията по двайсетина лева килцето и вързваха двата края. Сега там цари тишина..Скоро ще се разбунтуват, парите неминуемо ще свършат. Тогава? Какво ще прави правителството с над 700 000 гладни гърла? Не е случен съветът на водещи западни икономисти към Дянков: "В дни на криза е необходимо да се "отпусне" коляното от гръкляна на сивата икономика, защото тя осигурява работни места". Колкото и скандално да звучи, това за момента е "спасението" за това население. Дянков обаче, в типичния си войснтвен стил, подобно на глупашки вдигнатия акциз/предизвикал небивала конрабанда/, отново върши глупости) Не, че съм изнанадан, де...
".....че планират да внесат предложение в парламента да се ускори законодателният процес за криминализиране на неплащането на работни заплати и осигуровки от страна на работодателите."
Смешно е, да се криминализира неплащането на заплати, в територия с мафиотско управление, защото на практика държава няма! Та нали същото мафиотско управление, дължи близо 1,5 млрд. лв. неразплатени към фирмите, а те от своя страна са поставени в ролята, хем на безлихвен кредитор на "държавата", а от другфа страна са под натиск и заради данъците, които трябва да плащат. По закон в момента, в който извършената от тях работа се фактурира или се актува, фирмите трябва да внесат ДДС (а понякога и авансова вноска за данък печалба). В противен случай са заплашени от блокиране на банковите им сметки и лоши данъчни досиета. Отделно - върху неплатения данък се дължат лихви за просрочия, които също са за сметка на фирмите. Данъците се плащат или за сметка на други проекти, отказ от належащи инвестиции, увеличаване на задлъжнялостта към банки и просрочия към същите и всичко това се увеличава лавинообразно. Все по-често ще сме свидетели на масови фалити на фирми и компании, а те ще повлекат след себе си и своите доставчици. Ще спрат да плащат лизинговите вноски за закупеното оборудване, да обслужват кредитите си, ще освободят служителите си и не на последно място - ще спрат да плащат данъци, а уволнените ще направят същото, защото остават без средства за препитание. И всичко това, защото държава няма! Мафиотите затова са мафиоти, защото единственото което ги интересува е да им плащаш, защото са по-силни и по тази причина си им длъжен, а в случая са облечени и във власт.Те разбира се не искат да плащат за нищо, което не е в техния кръг на интереси и няма да им донесе още по-големи печалби! Заплашват те "законово", притискат те отвсякъде и те смучат, докато не те отчаят и те накарат да си вдигнеш чукалата нанякъде, тъй като законово няма как да им се противопоставиш! Нали те са "Държавата"?
Първо да уточня: Не познавам Захариев и не го защитавам!
Второ: След като всички плюете работодателите, да ви перна един прост въпрос. Какво сте направили Вие или Държавата, за да създадете или създавате работодатели? Къде е Вашата и отговорността на Държавата за създаването на такива хора, че само ги плюете и изкарвате виновни за всички смъртни грехове в тази държава!
[quote#57:"Dorian Gray"]Сам знаеш, че като не получа заплата не харча пари и така убивам средния и малък бизнес. А точно срещу това плачеш ти. [/quote]
Мислете за средствата и целите. Сигурно е ефективно да убиеш муха с фугас, ама съпътстващите щети са такива, че никой не го прави.
Да задам няколко въпроса.
1. Защо само тази част на гражданските правоотношения да я слагаме в НК? Защо да не криминализираме и неплащането на вода, парно, телефон?
2. Защо не търсите проблема в самата система за търсене на тези вземания законовата, а и съдебната, а е нужно да включвате цялата машина на държавната репресия срещу икономически процеси, които могат да бъдат управлявани къде по-умно и ефективно?
Дали пък тази заплаха няма да си остане само средство за рекет и изнудване на "чужди" в политически смисъл стопански субекти?
3. Защо примерно не помислите за промени в ГПК, които да дадат права на работниците, равни на тези на банките.
Да припомня:
ЗАПОВЕДНО ПРОИЗВОДСТВО
Заповед за изпълнение въз основа на документ
.............................................................................................
Чл. 417. Заявителят може да поиска издаване на заповед за изпълнение и когато вземането, независимо от неговата цена, се основава на:
2. документ или извлечение от счетоводни книги, с които се установяват вземания на държавните учреждения, общините и банките;
Мога да дам достатъчно идеи и съвети на огладнелите "управленци" от всякакъв ранг, които са работещи и разумни, но нивото им е такова, че всеки проблем го решават я с армията, я с милицията, я с прокуратурата. Това са завършили, това знаят.
[quote#17:"bta"]пак манипулираш-Боко реки от мед Станишев океани от злато и мед [/quote]
A един черен крадец години преди това продаде завода и огромна част от иконмиката на ей такива измамници като Захариев, а сега мангала с "малката" къщичка в Драгалевци се прави на паднал от Луната, но ние не сме го забравили и го сурвакаме на всякакви избори от тогава до сега
Златко това, че си дал на някого работа, не ти дава основание да не му плащаш за това
Не ти дава и основание да не плащаш осигуровки.
Още по-малко някой е длъжен да те освободи от данъци или от правилника за движение по пътищата и наказателния кодекс.
И най-накрая, като най-важно ще ти кажа:
Аз лично нямам нищо против бизнеса. Имам против този бизнес, който оцелява на гърба на служителите си и държавата.
Няма по уважаван човек от мен, който дава на някого работа, третира го като човешко същество, спазва му правата и най-важното - плаща всичко и навреме.
[quote#64:"Graf"]1. Защо само тази част на гражданските правоотношения да я слагаме в НК? Защо да не криминализираме и неплащането на вода, парно, телефон? [/quote]
Мисля, че тези неща и сега са си уредени. Спират ти тока, водата и телефона и угасваш Идва после съдята изпълнител да ти вземе и лаптопа, така че не виждам какво още трябва в тази насока
[quote#64:"Graf"]2. Защо не търсите проблема в самата система за търсене на тези вземания законовата, а и съдебната, а е нужно да включвате цялата машина на държавната репресия срещу икономически процеси, които могат да бъдат управлявани къде по-умно и ефективно?
Дали пък тази заплаха няма да си остане само средство за рекет и изнудване на "чужди" в политически смисъл стопански субекти? [/quote]
Не виждам държавата да репресира Захариев (като събирателен образ на бизнесмени от този род). Точно обратното. Поради съображенията които ти изказа (че принудително събиране на вземанията би убило даден бизнес), се дава толеранс на подобни случаи. И виждаш докъде води това.
[quote#64:"Graf"]3. Защо примерно не помислите за промени в ГПК, които да дадат права на работниците, равни на тези на банките[/quote]
За това се говори отскоро. Много съм съгласен, че е закъсняла мярка и работника трябва да има повече права върху вземанията си. Основателна критика в която те подкрепям с две ръце.
Не казвам нищо за проекта. Имах предвид хонорара на консултанта и данданията дето се вдигна около него.
А иначе е ясно, че Цанков камък ще се окаже добър особено в светлината на решението за Белене.
Сега е моментът и да започнем да изграждаме един язовир в Кресненското дефиле и един под Добинище.
Мисля, че репарациите приключват до 2020-та година. Тамън достатъно време за да се изградят.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
[quote#61:"aron25"]Кой нареди да се забрани на куриерските фирми[/quote]
Дай някакъв линк! Защо се опитваш да ми разкажеш историята от Адам и Ева.
И аз мога да задам въпрос от рода на "Чии са стъпките върху маслото в хладилника" и след това да ти обясня изторията за зеления слон.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Дали сега Боко няма да подучи пак лакея си Бареков да ги гони от ефира на депесарската телевизия? Той Бойчето много не обича протестите, иска хората да живеят с по 300 лв месеци наред.
[quote#62:"Musashi"]Смешно е, да се криминализира неплащането на заплати, в територия с мафиотско управление, защото на практика държава няма! Та нали същото мафиотско управление, дължи близо 1,5 млрд. лв. неразплатени към фирмите, а те от своя страна са поставени в ролята, хем на безлихвен кредитор на "държавата", а от другфа страна са под натиск и заради данъците, които трябва да плащат.[/quote]
А не е смешни инкасо фирмите да тормозят хората, които не получават заплати и не си обслужват заемите? Фирмажиите да не приемат държавни и общински поръчки, щом не им се плаща. Като не умеят да играят, да не се хващат на хорото. Това са работници, а не роби. Трябва да им се плаща!
[quote#70:"Dorian Gray"] Поради съображенията които ти изказа (че принудително събиране на вземанията би убило даден бизнес), се дава толеранс на подобни случаи.[/quote]
Фалита на едни фирми за тях е край, но за тия след тях е ново начало. Други ще дойдат на тяхно място и ще си правят по-добре сметката. След фалита обаче трябва във всички случаи да следва бедност на фалиралия и семейството му. Не да плаща в рамките на уставния капитал и да оставя дълговете неплатени. Ако е укрил пари, това да се смята за престъпно поведение и да лежи в затвора с конфискация на имуществото.
Аз ти работя на Теб с няколко работника, свършвам работата, за което не получавам нищо и не се знае дали изобщо ще получа! Обаче съм длъжен да им плащам заплатите, осигуровките, да плащам данъци, такси, да осигурявам материали и внасям ДДС и т.н., за което ще бъда преследван от "закона" ако не го правя, а теб закон не те лови, така ли? А за да свърша работата и да съм изряден, трябва да се загробя с кредити и лихви ли?
И какви други поръчки има, ако не са държавни или общински, да ти доставям пица или нещо друго?
Тук пак ще те подкрепя. Защото по принцип, в една работеща пазарна икономика фалитът изобщо не е страшен. Напротив, много е полезен даже. Така се очиства бизнес средата от неконкурентноспособните.
Да вземем пример. Фирма Х произвежда чехли и е с пазарен дял 25% и фалира. Хората са без работа известно време, кредиторите разфасоват фирма Х и т.н.
Но от тук не следва, че потреблението на чехли ще спадне с 25%. Просто този дял ще премине към фирми А, В, С, или пък ще се създаде нова фирма У, с по-малък дял естествено.
Поради повишеното търсене/производство фирмите А, В, С и У имат нужда от работници и наемат старите или нови.
Имаме стария резултат на пазара, с един неспособен бизнесмен по-малко.
Но това е за работеща пазарна икономика. Не съм сигурен, че пазарният механизъм в България работи точно така.
[quote#79:"Musashi"]Аз ти работя на Теб с няколко работника, свършвам работата, за което не получавам нищо и не се знае дали изобщо ще получа! [/quote]
Ми тва си е твой проблем бе. Иди в съда и искай запор на сметки. Много ли е трудно?
Това, че някой не ти е платил на теб, не те освобождава от задължения. Ако мислиш обратното - значи си някъде в 17 век и треа да копаш, а не да правиш бизнес.
Само за информация. Аз плащам заплатата за месец март на 30 март или 1 април. Освен това на всеки работещ при мен не съм отказал аванс, без значение от сумата и на коя дата го иска, както и заем ако има нужда от такъв и той го връща от заплатата си, когато може и по колкото може!
Та не мога да разбера защо всички са против работодателите? И най-много е самата държава, която се чуди с какви простотии да ни занимава и с какви административни глупости да ни занимава и как да ни спъва бизнеса!
Не са против работодателите, които честно плащат на работниците си. Нека да печелят и да станат милиардери даже. Аз съм доволен от моя работодател.
В Китай даже са обсъдили, може ли милиардер да бъде комунист. Решили са, че да, може, стига да е забогатял честно.
[quote#86:"zeer_streng"]Не са против работодателите, които честно плащат на работниците си. Нека да печелят и да станат милиардери даже.[/quote]
[quote#66:"Dorian Gray"]Аз лично нямам нищо против бизнеса. Имам против този бизнес, който оцелява на гърба на служителите си и държавата.
Няма по уважаван човек от мен, който дава на някого работа, третира го като човешко същество, спазва му правата и най-важното - плаща всичко и навреме.[/quote]
Подкрепям протестиращите,защото хората са прави да се борят за собствените си права!У нас е масово е разпространено да не се плаща редовно/за съжаление приличаме много по това на Африка/! В този случай вече явно е станало нетърпимо за хората ,работещи в ОЦК и вече са готови до дупка да стачкуват!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ANTONIY DIMOV
Рейтинг: 434 РазстроеноЖал ми е за тези хора. Няма ли кой да им обясни, че са ужилени. Единственото което могат да направят е да заведат дела или дело за обещетение и да чакат....чакат. Някой ги бъзика !
Ум царува, ум робува, ум патки пасе!boby1945
Рейтинг: 823 ВеселоЗахарчо плаче за панделата, ама властта спинка, както винаги.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....convince
Рейтинг: 1191 НеутралноДо коментар [#1] от "ANTONIY DIMOV":
Боко нали им обясни, колко бил прост и затова се разбирали.
Изглежда не са го разбрали...
dark'star
Рейтинг: 4344 НеутралноНеплащането на заплата е равносилно на кражба на кола! (противозаконно отнемане за временно ползване)! Присъдата трябва да е същата! Всички го искат да се криминализира, освен престъпниците (в случая некоректните работодатели)!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОANTONIY DIMOV
Рейтинг: 434 ВеселоДо коментар [#2] от "boby1945":
Ум царува, ум робува, ум патки пасе!Тя и голяма част от власта плаче за панделата, ама ние спинкаме !
dark'star
Рейтинг: 4344 НеутралноГорките хорица... ! Преживял съм го. Време е да се криминализира неплащането на заплати! Това е най-добрия за работодателите вариант!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОИначе във време за мъст и дни за разплата ще има да си мечтаят да стигнат живи до затвора.
За правосъдие има давност,за отмъщение няма!
Тогава няма синдикати и няма адвокати.
lz2
Рейтинг: 2327 НеутралноРаботниците,не могат ли да си осигурят среща от четвърти вид,с тоя Захариев?
ПравописА е поле за изява на неграмотните!След това вече няма да прави така!
Alice in Chains
Рейтинг: 541 НеутралноТова е единственият начин да ги чуят!
Dorian Gray
Рейтинг: 768 ВеселоПомислете за всички хора в сходна ситуация, които и звук не искат да изпуснат, еле па да стачкуват, въпреки че не им е плащано с месеци.
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Всеки знае по няколко предприятия в които не се плаща редовно, условията на труд са лоши и трудовото законодателство се нарушава ежедневно.
Затова - ПРОТЕСТИ ДО ДУПКА. Учете се от тези хора които не търпят и си търсят правата (и парите)
stenli1
Рейтинг: 968 ВеселоБоко, кой продаде ОЦК на Захариев?
zeer_streng
Рейтинг: 587 Неутрално"да внесат предложение в парламента да се ускори законодателният процес за криминализиране на неплащането на работни заплати и осигуровки от страна на работодателите"
А защо още не е криминализирано? Тук винта пада не само върху ГЕРБ. Със съжаление отбелязвам, че това не е направено и от социалистическите правителства преди това. За седерастите и герберастите е ясно защо – те са крадци и мутри. Само натискът от улицата може да ги принуди.
aron25
Рейтинг: 1341 НеутралноЯсно и точно е определен виновникът! Това е Дянков с неговата тъпа, по-скоро малоумна икономическа политика! Той и сега си мисли, че всички, които имат бизнес са крадци и прави всичко възможно нищо да не работи в тая държава, хората да са безработни и да се скитат гладни по улиците! Може да не го мисли, но на практика върши точно това - рекетира всички фирми, изцежда и последните им активи и в много скоро време ще видите поне 50 от тях, които ще поемат пътя на Горубсо/ако вече не са тръгнали и те по надолнището/. Сега разбирам какво е искал да каже едеин умен човек: Прости му Господи, той не знае какво върши
))
bta
Рейтинг: 1341 НеутралноПари за път откъде стойте си там и без това тука може да ви набият .
mihluzin
Рейтинг: 381 НеутралноКрайно време беше, само че къде е държавата, след като е от ясно по-ясно що за измамник е Захариев и какви далавери е правил: http://novinata.net/?p=74
Когато всички мислят еднакво, значи че никой не мисли достатъчно!Darth Plagueis
Рейтинг: 1349 НеутралноЕ, Боко обеща реки от мед и си би шута. Кой им е виновен, че се вързаха?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКbta
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#12] от "aron25":
ти се шегуваш-квообщо има Дянков с ликвидатора Захариев.
bta
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#15] от "Тони!":
пак манипулираш-Боко реки от мед Станишев океани от злато и мед
Dorian Gray
Рейтинг: 768 ВеселоДо коментар [#12] от "aron25":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Това което си написал е откровена глупост. Така си се заслепил от политическите си убеждения и други твои несгоди, че тряскаш неземни простотии.
Не виждам как Дянков е виновен, че Захариев не плаща заплатите.
Намери нещо за което да критикуваш основателно. Икономическата политика не е само на Дянков, а на цялото правителство. А в правителството некадърници бол
Darth Plagueis
Рейтинг: 1349 НеутралноДо коментар [#18] от "Dorian Gray":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПринципно, човека май иска да каже, че благодарение на Дянков икономиката ни умре. Това със сигурност е вярно, но основно в малкия и средния бизнес. Що се касае до Захариев, по-скоро не е вярно.
Dorian Gray
Рейтинг: 768 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "Тони!":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Икономиката ни умре по много причини Тони. Главната е, че никога не сме имали модерна и развита такава. Съгласен съм, че Дянков има вина, но той обира много повече негативи отколкото трябва.
Той самият обаче е заявявал, че е наясно с този факт и не се трогва особено като го плюят.
Аз не твърдя, че държавата няма вина. Просто казвам, че се търси не там където трябва.
mihluzin
Рейтинг: 381 НеутралноСамо дано пак не почнат да ни обяснявак как Костов бил виновен... Ако не се лъжа според Б.Б. Костов е виновен и за изчезването на динозаврите.
Когато всички мислят еднакво, значи че никой не мисли достатъчно!typalypa
Рейтинг: 488 ЛюбопитноДокато няма протест във народното събрание така ще е.............
tribiri
Рейтинг: 914 Неутрално[quote#12:"aron25"]Ясно и точно е определен виновникът! Това е Дянков с неговата тъпа, по-скоро малоумна икономическа политика![/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Какво общо има Дянков с едно частно предприятие, което е с настоящите си собственици от 2006-та година?!
Ако търсиш вина, търси в правителството на Костов, което направи Захариев крупен бизнесмен и в това на тройната и по специално в ДПС, което забранява и разрешава бизнеса в региона.
zeer_streng
Рейтинг: 587 НеутралноДо коментар [#16] от "bta":
Ликвидатора Захариев е човек на мавъра. Седераст.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1349 НеутралноДо коментар [#20] от "Dorian Gray":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМда - прав си на 100%.
tribiri
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#21] от "mihluzin":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Не! Костов е спасил динозаврите! Той е последния от тях!
За случаи, като твоя е измислена поговорката "гузен негоне бяга". Кой направи Захариев бизнесмен? Какво прави министъра на Костов в управата на ОЦК?
Хи-хи
Рейтинг: 1925 НеутралноСтачка до дупка.... Боко да не се оправдава с предишните, щото и след него големи ла.на остават. Да си министър не е само да режиш ленти....С тенис и мачлета държава не се управлява....
zeer_streng
Рейтинг: 587 НеутралноДянков също има вина. Трябваше вече да е направил законодателна инициатива за криминализиране на неплащането на заплати и осигоровки. Вече три години е министър.
stenli1
Рейтинг: 968 ВеселоДо коментар [#27] от "Хи-хи":
Боко да разкаже за Цветелинка и ОЦК
bta
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#28] от "zeer_streng":
боко ще си сърба попарата 2-рия мандат
bta
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#28] от "zeer_streng":
Няма да има с кой да се оправдава.
bta
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#19] от "Тони!":
До коментар [#20] от "Dorian Gray":
Извинете ,но за каква икономика говорите ,за тази преди 90г където Братушките ни даваха безплатно петрол и всичко пройзведено ни го копуваха или за след това където не остана завод който да изнася -пройзвежда продукт.
tribiri
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#29] от "stenli1":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Добре бе умнико! Разкажи ни ти!
Имаш ли идея как се прави масова приватизация?! Естествено че нямаш.
Това, че банката е водела в задабалнса си сметките на акционерите не означава, че има нищо общо с продажбата на предприятието.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1349 НеутралноДо коментар [#32] от "bta":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККъм 2001ва година имаме 36% самоосигуряващи се. Към 2012 имаме 16% самоосигуряващи се. Средно за ЕС 50%. Толкова за малкия бизнес и кога и как вирее.
Нещо неясно?
bta
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#34] от "Тони!":
Това парици от гурбет ли са.
stenli1
Рейтинг: 968 НеутралноДо коментар [#33] от "tribiri":
ot;
За разлика от тебе имам представа, и не само за масовата приватизация....."умнико&qu
Dorian Gray
Рейтинг: 768 ВеселоДо коментар [#28] от "zeer_streng":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Подкрепям! Ето това се казва основателна критика!
kuku032
Рейтинг: 648 НеутралноОт обещания глава не боли и така вече 3 години. ББ за пореден път се подигра с хората.
Вели
Рейтинг: 1007 НеутралноДо коментар [#7] от "lz2":
Струвами се, че потърпевши ще бъдат работниците, а не Захариев!! Кога ще разбарате, че който плаща, той поръчва музиката!
Graf
Рейтинг: 1341 Весело[quote#18:"Dorian Gray"]Икономическата политика не е само на Дянков, а на цялото правителство. А в правителството некадърници бол[/quote]
Ecrasez l’infâmeЕ те тук си заслужи плюса.
Все пак, като размислим, Дянков е "корифеят" сред групата за екстремна разруха. Изповядвайки вярата, че ниското ниво на преразпределение чрез централните и местни бюджети автоматично води до просперитет, "геният" от Ловеч отне единствената възможност на другите некадърници да пробват да направят нещо. Сал най-главният некадърник се къпе в ресурс, който използва за фър насам, фър натам - да ленторези...
Иначе, с всяко намаление на разходите от бюджета с 1% БВП-то пада с 0.5%, а едни "бизнесмени" захлебват кой с яхти, кой с хвърчила...
Захариев?
Па цигането си е любимец на няколко управляващи маймунарника, та да не го мислим много.
ПП
[quote#37:"Dorian Gray"]Подкрепям! Ето това се казва основателна критика! [/quote]
Тук пък си заслужи минуса.
Нужно е да споменем, че реализацията на идеята за криминализиране на неплащането на заплати и осигуровки ще сложи черешката върху тортата. И без това блатовете от глупост са нагъсто, пропити с крем от некадърност, та още един нюанс към тази безпомощност не ще ни впечатли толкова.
nulew
Рейтинг: 434 НеутралноГорките хора! Живеят в някаква илюзия, че някой се интересува от тях и че ще им помогне. Примерно Бог Бойко.
Липсва Закон за защита на РАБОТОДАТЕЛЯПо-добре е да се спасяват по единично. Преживял съм го това 1991 година, а синдикатите трупат активи на тяхна сметка и си оправдават съществуването с тях!
Graf
Рейтинг: 1341 Весело[quote#23:"tribiri"]Ако търсиш вина, търси в правителството на Костов, което направи Захариев крупен бизнесмен и в това на тройната и по специално в ДПС, което забранява и разрешава бизнеса в региона. [/quote]
Ecrasez l’infâmeВикаш, понеже днешните са странични наблюдатели на процеса, гледат го я от Марс, я от по-далеч, та може и да им го спестим факта. За експанзията на остатъците от Мултигруп и за специфичната помощ на Министерството на сечта и наводненията в тази експанзия.
А някои от Дневник си задават въпроса, кога конкубинатната връзка между Боко и Аамед ще се узакони, та отрочетата да могат да разчитата на повече от наследствената маса...
tribiri
Рейтинг: 914 Неутрално[quote#36:"stenli1"]За разлика от тебе имам представа, и не само за масовата приватизация..[/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!И като имаш представа, разкажи ми в кой точно момент от съществуването на земното кълбо, акциите на ОЦК са били собственост на Бориславова?!
tribiri
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#42] от "Graf":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Прав си! Мостовете между Доган и Боко започват да стават прекалено много.
Цанковия камък постепенно започна да избледнява и да се забравя.
dow_jones
Рейтинг: 604 НеутралноРаботници не харесват собственика си или новите строители на капитализма. Поредно доказателство, че нито една система в държавата не функционира както трябва. Друг е въпросът, че и собственикът на ОЦК има трески за дялане, но в една нормална икономика инструментът за решаване на подобни проблеми е фалитът, придобиването и оздравяването...
zeer_streng
Рейтинг: 587 Неутрално[quote#40:"Graf"]Подкрепям! Ето това се казва основателна критика! - цитат на коментар #37 от “Dorian Gray”
Тук пък си заслужи минуса. [/quote]
Графе, не ме разочаровай, моля те! Фен съм ти.
Обясни ни, защо да не се криминализира неплащането на заплати и осигуровки?
Хи-хи
Рейтинг: 1925 НеутралноДо коментар [#28] от "zeer_streng":
А смъртно наказание да очакваме ли?...
Дянков е трябвало да накара тлъстото пр.се от нап да си събере парите.
И, ако дянков тръгне да прокарва наказателни промени, ще се опита да вкара и мъртъвците в затвора. Власт на откачени хора е много опасно да се дава....
ivanalex2
Рейтинг: 488 Неутралнопоред КНСБ заявления за напускане са готови да подадат всичките над 500 работници. Около 400 вече са подали такива, като са уважени молбите на 40 от тях.
Не разбирам - никой никого не може да държи насила на работа!
dark'star
Рейтинг: 4344 Неутрално[quote#12:"aron25"]Това е Дянков с неговата тъпа, по-скоро малоумна икономическа политика![/quote]Въобще не е малоумна политиката на Дянков, а престъпна! Цели да задълбочи кризата и тези които не успеят да си изплащат кредитите, банките да им приберат имотите!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОzeer_streng
Рейтинг: 587 НеутралноИдеята трябва да бъде идването на синдик, ако не е платено и да се провери, няма ли престъпно поведение – укриване на пари в офшорки, например. Никой не предлага да се вкарват в затвора фалирали, но честни бизнесмени. След фалит обаче, има ли дългове, трябва задължително да следва бедност на бижнесмена и семейството му. Не да плащат три хиляди от уставния капитал и да се спасяват от преследване.
ivanalex2
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#5] от "ANTONIY DIMOV":
Нали само независимия съд има право да вкарва в затвора.
tribiri
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#42] от "Graf":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Всъщност, някъде между редовете остана информацията, че ОЦК е завело дело за 45 милиона срещу държавата във връзка с първоначлано издаден и след това отменен ОВОС.
За мене е повече от очевидна ролята на ДПС във фалита на ОЦК.
tribiri
Рейтинг: 914 Неутрално[quote#49:"bajtan"]Цели да задълбочи кризата и тези които не успеят да си изплащат кредитите, банките да им приберат имотите![/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!И какво да ги правят после тези имоти?!
Ама вие малоумни ли сте бре или на малоумни се правите.
Банките прибират имоти защото са принудени да го правят, а не защото го искат. Имотът за разлика от кредитът не носи лихва, а по депозитите, с които се дават кредити се плащат лихви.
Гръмотевичен
Рейтинг: 585 ЛюбопитноДо коментар [#42] от "Graf":
549_valentin_zahariev_dps_vodi_organizirana_kampan iia_za/
http://www.capital.bg/blogove/arhiv/2009/01/26/621
Дали има връзка?
aron25
Рейтинг: 1341 Весело[quote#16:"bta"]ти се шегуваш-квообщо има Дянков с ликвидатора Захариев.[/quote]
)))))
Аа, нека Боко да скиа колко е кофти да се оправдаваш с ланския сняг, хахаха. Интриганствувам, какво толкова
dark'star
Рейтинг: 4344 Неутрално[quote#48:"ivanalex2"]Не разбирам - никой никого не може да държи насила на работа![/quote]Тя и Мария-Антоанета Австрийска не е разбирала защо хората са се обидили, че "вместо хляб могат да ядат пасти" и се е наложило да се констрира специална машина по този повод .... Такива приказки са крайно опасни в нажежена обстановка! Пътя по който върват нашите "работодатели" няма да излезе на добре.Вразумете се, да не ви вразуми Господ!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОDorian Gray
Рейтинг: 768 ЛюбопитноДо коментар [#40] от "Graf":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Относно криминализирането на неплащането на осигурвки и заплати, съм твърдо "за". Не можеш по никакъв начин да ме убедиш, че на който и да е бизнес трябва да се пуска такава аванта, че да не плаща.
Сам знаеш, че като не получа заплата не харча пари и така убивам средния и малък бизнес. А точно срещу това плачеш ти.
Когато не съм осигурен, съответно няма пари за пенсии или болнични. Което пак е на гърба на продажбите на дребно. Естествено държавата е виновна за това, щото тя ги дължи тези пари, но откъде да ги вземе мисли ли някой?
Една строителна фирма не може да си позволи да не си плаща тухлите. Но може да си позволи да не плаща на работниците. Защо?
Така че колкото по-скоро всеки работодател осъзнае, че да плащаш на работниците и осигурителните фондове е също толкова задължително колкото и на доставчиците, няма мърдане от това блато.
А за харченето на парите от бюджета, ще се опитам простичко да формулирам моето мнение:
Ако Дянков и Борисов искаха да харчат повече от народната пара, няма логика да държат ниски данъци.
А пък ако ме питаш кой искам да ми храчи парите - Дянков или Вежди? Отговора мисля, че е ясен. Същото е и с Московски. И с министъра на яйцата. И с този на транспорта. И с този на спорта. И с тази на регионалното. Този на образованието, ако мисли да ги дава на частни училища, също не искам да ми харчи парите, щото Дянков едва ли би изсипал там. За здравеопазването няма смисъл да споменавам, щото позеленявам и започвам да се пеня.
aron25
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#28:"zeer_streng"]Дянков също има вина. Трябваше вече да е направил законодателна инициатива за криминализиране на неплащането на заплати[/quote]
Ама не му "държи:, нали? Защото има много "приближени" босове, които диктуват политиката - също като в БФС
aron25
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#57:"Dorian Gray"] Естествено държавата е виновна за това, щото тя ги дължи тези пари, но откъде да ги вземе мисли ли някой? [/quote]
)) Най-трагичното е, че каквото и да правят, все нямат пари, горките! Това, да си архинекадърен, също не е лесна работа...
Ето едно умно заключение. Трябва само да се добави: "Държавата - това съм аз"! Визирам Дянков, защото наистина той "кара влака", Бойко е безгласна буква. За три години ми стана ясно кой и как му дърпа конците/ както е ясно и на всички хора с "НЕпромити мозъци"/
Graf
Рейтинг: 1341 Любопитно[quote#44:"tribiri"]Цанковия камък постепенно започна да избледнява и да се забравя. [/quote]
Ecrasez l’infâmeНаиситна ли вярваш на писъците на Борисов, че "Цанков камък" е лош и скъп проект?
http://www.nek.bg/cgi?d=2611
И какво търси там камилата сред камерите?
След десет години, помни ми думата, Цанков камък ще бъде еталон за качествено обединение на усилията на финансови институции, строители и енергетици, а съоръжението ще се окаже добра инвестиция за частните капитали насочили се към проекта.
aron25
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#44:"tribiri"]Прав си! Мостовете между Доган и Боко започват да стават прекалено много. [/quote]
) Не, че съм изнанадан, де...
Хм..ако наистина е така, ще задам един въпрос, който е актуален от две-три седмици:
Кой нареди да се забрани на куриерските фирми, а и на пощите да не приемат пратки от селата в Родопите, където се произвежда тютюн? Всички знаят, че шивашките фабрики и други дребни фирмички от години не плащат заплати на заетите жени? Мъжете могат само едно - да произвеждат тютюн. Държавата им го изкупува за мизерни 5-6 лева килото. Хората бяха намерили малка вратичка и си прдаваха продукцията по двайсетина лева килцето и вързваха двата края. Сега там цари тишина..Скоро ще се разбунтуват, парите неминуемо ще свършат. Тогава? Какво ще прави правителството с над 700 000 гладни гърла? Не е случен съветът на водещи западни икономисти към Дянков: "В дни на криза е необходимо да се "отпусне" коляното от гръкляна на сивата икономика, защото тя осигурява работни места". Колкото и скандално да звучи, това за момента е "спасението" за това население. Дянков обаче, в типичния си войснтвен стил, подобно на глупашки вдигнатия акциз/предизвикал небивала конрабанда/, отново върши глупости
Musashi
Рейтинг: 488 Неутрално".....че планират да внесат предложение в парламента да се ускори законодателният процес за криминализиране на неплащането на работни заплати и осигуровки от страна на работодателите."
Смешно е, да се криминализира неплащането на заплати, в територия с мафиотско управление, защото на практика държава няма! Та нали същото мафиотско управление, дължи близо 1,5 млрд. лв. неразплатени към фирмите, а те от своя страна са поставени в ролята, хем на безлихвен кредитор на "държавата", а от другфа страна са под натиск и заради данъците, които трябва да плащат. По закон в момента, в който извършената от тях работа се фактурира или се актува, фирмите трябва да внесат ДДС (а понякога и авансова вноска за данък печалба). В противен случай са заплашени от блокиране на банковите им сметки и лоши данъчни досиета. Отделно - върху неплатения данък се дължат лихви за просрочия, които също са за сметка на фирмите. Данъците се плащат или за сметка на други проекти, отказ от належащи инвестиции, увеличаване на задлъжнялостта към банки и просрочия към същите и всичко това се увеличава лавинообразно. Все по-често ще сме свидетели на масови фалити на фирми и компании, а те ще повлекат след себе си и своите доставчици. Ще спрат да плащат лизинговите вноски за закупеното оборудване, да обслужват кредитите си, ще освободят служителите си и не на последно място - ще спрат да плащат данъци, а уволнените ще направят същото, защото остават без средства за препитание. И всичко това, защото държава няма! Мафиотите затова са мафиоти, защото единственото което ги интересува е да им плащаш, защото са по-силни и по тази причина си им длъжен, а в случая са облечени и във власт.Те разбира се не искат да плащат за нищо, което не е в техния кръг на интереси и няма да им донесе още по-големи печалби! Заплашват те "законово", притискат те отвсякъде и те смучат, докато не те отчаят и те накарат да си вдигнеш чукалата нанякъде, тъй като законово няма как да им се противопоставиш! Нали те са "Държавата"?
nulew
Рейтинг: 434 НеутралноПърво да уточня: Не познавам Захариев и не го защитавам!
Липсва Закон за защита на РАБОТОДАТЕЛЯВторо: След като всички плюете работодателите, да ви перна един прост въпрос. Какво сте направили Вие или Държавата, за да създадете или създавате работодатели? Къде е Вашата и отговорността на Държавата за създаването на такива хора, че само ги плюете и изкарвате виновни за всички смъртни грехове в тази държава!
Graf
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#57:"Dorian Gray"]Сам знаеш, че като не получа заплата не харча пари и така убивам средния и малък бизнес. А точно срещу това плачеш ти. [/quote]
...........................................
Ecrasez l’infâmeМислете за средствата и целите. Сигурно е ефективно да убиеш муха с фугас, ама съпътстващите щети са такива, че никой не го прави.
Да задам няколко въпроса.
1. Защо само тази част на гражданските правоотношения да я слагаме в НК? Защо да не криминализираме и неплащането на вода, парно, телефон?
2. Защо не търсите проблема в самата система за търсене на тези вземания законовата, а и съдебната, а е нужно да включвате цялата машина на държавната репресия срещу икономически процеси, които могат да бъдат управлявани къде по-умно и ефективно?
Дали пък тази заплаха няма да си остане само средство за рекет и изнудване на "чужди" в политически смисъл стопански субекти?
3. Защо примерно не помислите за промени в ГПК, които да дадат права на работниците, равни на тези на банките.
Да припомня:
ЗАПОВЕДНО ПРОИЗВОДСТВО
Заповед за изпълнение въз основа на документ
..................................................
Чл. 417. Заявителят може да поиска издаване на заповед за изпълнение и когато вземането, независимо от неговата цена, се основава на:
2. документ или извлечение от счетоводни книги, с които се установяват вземания на държавните учреждения, общините и банките;
Мога да дам достатъчно идеи и съвети на огладнелите "управленци" от всякакъв ранг, които са работещи и разумни, но нивото им е такова, че всеки проблем го решават я с армията, я с милицията, я с прокуратурата. Това са завършили, това знаят.
نجمة الصباح
Рейтинг: 381 ВеселоДо коментар [#17] от "bta":
[quote#17:"bta"]пак манипулираш-Боко реки от мед Станишев океани от злато и мед [/quote]
A един черен крадец години преди това продаде завода и огромна част от иконмиката на ей такива измамници като Захариев, а сега мангала с "малката" къщичка в Драгалевци се прави на паднал от Луната, но ние не сме го забравили и го сурвакаме на всякакви избори от тогава до сега
Dorian Gray
Рейтинг: 768 ЛюбопитноДо коментар [#63] от "zlatco33":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Златко това, че си дал на някого работа, не ти дава основание да не му плащаш за това
Не ти дава и основание да не плащаш осигуровки.
Още по-малко някой е длъжен да те освободи от данъци или от правилника за движение по пътищата и наказателния кодекс.
И най-накрая, като най-важно ще ти кажа:
Аз лично нямам нищо против бизнеса. Имам против този бизнес, който оцелява на гърба на служителите си и държавата.
Няма по уважаван човек от мен, който дава на някого работа, третира го като човешко същество, спазва му правата и най-важното - плаща всичко и навреме.
Един чудесен пример за това е Ричард Брансън.
errata
Рейтинг: 880 Неутрално[quote#2:"boby1945"]Захарчо плаче за панделата, ама властта спинка, както винаги..... [/quote]
"Да, България"Нали, ако го вкарат (в панделата), има вероятност след това тях да ги вкарат.
Не бива такива опасни прецеденти да бъдат правени!
drachan
Рейтинг: 488 НеутралноПремиерът в момента е зает с уреждането на мача, който обеща след това ще оправи нещата.
fawni42
Рейтинг: 434 ЛюбопитноМеталурзите да целунат още веднъж краката на Мухобойко.Може пък да помогне.
Dorian Gray
Рейтинг: 768 НеутралноДо коментар [#64] от "Graf":
Идва после съдята изпълнител да ти вземе и лаптопа, така че не виждам какво още трябва в тази насока
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!![quote#64:"Graf"]1. Защо само тази част на гражданските правоотношения да я слагаме в НК? Защо да не криминализираме и неплащането на вода, парно, телефон? [/quote]
Мисля, че тези неща и сега са си уредени. Спират ти тока, водата и телефона и угасваш
[quote#64:"Graf"]2. Защо не търсите проблема в самата система за търсене на тези вземания законовата, а и съдебната, а е нужно да включвате цялата машина на държавната репресия срещу икономически процеси, които могат да бъдат управлявани къде по-умно и ефективно?
Дали пък тази заплаха няма да си остане само средство за рекет и изнудване на "чужди" в политически смисъл стопански субекти? [/quote]
Не виждам държавата да репресира Захариев (като събирателен образ на бизнесмени от този род). Точно обратното. Поради съображенията които ти изказа (че принудително събиране на вземанията би убило даден бизнес), се дава толеранс на подобни случаи. И виждаш докъде води това.
[quote#64:"Graf"]3. Защо примерно не помислите за промени в ГПК, които да дадат права на работниците, равни на тези на банките[/quote]
За това се говори отскоро. Много съм съгласен, че е закъсняла мярка и работника трябва да има повече права върху вземанията си. Основателна критика в която те подкрепям с две ръце.
tribiri
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#60] от "Graf":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Не казвам нищо за проекта. Имах предвид хонорара на консултанта и данданията дето се вдигна около него.
А иначе е ясно, че Цанков камък ще се окаже добър особено в светлината на решението за Белене.
Сега е моментът и да започнем да изграждаме един язовир в Кресненското дефиле и един под Добинище.
Мисля, че репарациите приключват до 2020-та година. Тамън достатъно време за да се изградят.
tribiri
Рейтинг: 914 Неутрално[quote#61:"aron25"]Кой нареди да се забрани на куриерските фирми[/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Дай някакъв линк! Защо се опитваш да ми разкажеш историята от Адам и Ева.
И аз мога да задам въпрос от рода на "Чии са стъпките върху маслото в хладилника" и след това да ти обясня изторията за зеления слон.
Дедо Либен
Рейтинг: 1234 Разстроено"Металурзите от ОЦК - Кърджали пренасят протеста си в София"
Металурзите трябва да влязат в Парламента с кирките и лопатите и да изринат всичкия боклук там!!!
krasimirboevski
Рейтинг: 434 ЛюбопитноДали сега Боко няма да подучи пак лакея си Бареков да ги гони от ефира на депесарската телевизия? Той Бойчето много не обича протестите, иска хората да живеят с по 300 лв месеци наред.
krasimirboevski
Рейтинг: 434 ВеселоДо коментар [#61] от "aron25":
Той внимателно е обмислил контрабандата, предупредиха го , ама май търсеше желания ефект
zeer_streng
Рейтинг: 587 Неутрално[quote#62:"Musashi"]Смешно е, да се криминализира неплащането на заплати, в територия с мафиотско управление, защото на практика държава няма! Та нали същото мафиотско управление, дължи близо 1,5 млрд. лв. неразплатени към фирмите, а те от своя страна са поставени в ролята, хем на безлихвен кредитор на "държавата", а от другфа страна са под натиск и заради данъците, които трябва да плащат.[/quote]
А не е смешни инкасо фирмите да тормозят хората, които не получават заплати и не си обслужват заемите? Фирмажиите да не приемат държавни и общински поръчки, щом не им се плаща. Като не умеят да играят, да не се хващат на хорото. Това са работници, а не роби. Трябва да им се плаща!
zeer_streng
Рейтинг: 587 Неутрално[quote#70:"Dorian Gray"] Поради съображенията които ти изказа (че принудително събиране на вземанията би убило даден бизнес), се дава толеранс на подобни случаи.[/quote]
Фалита на едни фирми за тях е край, но за тия след тях е ново начало. Други ще дойдат на тяхно място и ще си правят по-добре сметката. След фалита обаче трябва във всички случаи да следва бедност на фалиралия и семейството му. Не да плаща в рамките на уставния капитал и да оставя дълговете неплатени. Ако е укрил пари, това да се смята за престъпно поведение и да лежи в затвора с конфискация на имуществото.
shileto
Рейтинг: 1074 ВеселоДо коментар [#10] от "stenli1": Как кой, този които го направи милионер с продажбата на Кремиковци! Кой беше , нарочно ли забрави?
Musashi
Рейтинг: 488 НеутралноДо # 76 от "zeer_streng"
Аз ти работя на Теб с няколко работника, свършвам работата, за което не получавам нищо и не се знае дали изобщо ще получа! Обаче съм длъжен да им плащам заплатите, осигуровките, да плащам данъци, такси, да осигурявам материали и внасям ДДС и т.н., за което ще бъда преследван от "закона" ако не го правя, а теб закон не те лови, така ли? А за да свърша работата и да съм изряден, трябва да се загробя с кредити и лихви ли?
И какви други поръчки има, ако не са държавни или общински, да ти доставям пица или нещо друго?
Dorian Gray
Рейтинг: 768 НеутралноДо коментар [#77] от "zeer_streng":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Тук пак ще те подкрепя. Защото по принцип, в една работеща пазарна икономика фалитът изобщо не е страшен. Напротив, много е полезен даже. Така се очиства бизнес средата от неконкурентноспособните.
Да вземем пример. Фирма Х произвежда чехли и е с пазарен дял 25% и фалира. Хората са без работа известно време, кредиторите разфасоват фирма Х и т.н.
Но от тук не следва, че потреблението на чехли ще спадне с 25%. Просто този дял ще премине към фирми А, В, С, или пък ще се създаде нова фирма У, с по-малък дял естествено.
Поради повишеното търсене/производство фирмите А, В, С и У имат нужда от работници и наемат старите или нови.
Имаме стария резултат на пазара, с един неспособен бизнесмен по-малко.
Но това е за работеща пазарна икономика. Не съм сигурен, че пазарният механизъм в България работи точно така.
А би трябвало !
Dorian Gray
Рейтинг: 768 Весело[quote#79:"Musashi"]Аз ти работя на Теб с няколко работника, свършвам работата, за което не получавам нищо и не се знае дали изобщо ще получа! [/quote]
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Ми тва си е твой проблем бе. Иди в съда и искай запор на сметки. Много ли е трудно?
Това, че някой не ти е платил на теб, не те освобождава от задължения. Ако мислиш обратното - значи си някъде в 17 век и треа да копаш, а не да правиш бизнес.
45iv
Рейтинг: 427 НеутралноДа доидоха да се разберат с Бетнен кои е по прост.
nulew
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#66] от "Dorian Gray":
Липсва Закон за защита на РАБОТОДАТЕЛЯСамо за информация. Аз плащам заплатата за месец март на 30 март или 1 април. Освен това на всеки работещ при мен не съм отказал аванс, без значение от сумата и на коя дата го иска, както и заем ако има нужда от такъв и той го връща от заплатата си, когато може и по колкото може!
Та не мога да разбера защо всички са против работодателите? И най-много е самата държава, която се чуди с какви простотии да ни занимава и с какви административни глупости да ни занимава и как да ни спъва бизнеса!
shileto
Рейтинг: 1074 ВеселоДо коментар [#82] от "45iv": Как кой , ти си по ,пък и малограмотен
nulew
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#62] от "Musashi":
Липсва Закон за защита на РАБОТОДАТЕЛЯАбсолютно те подкрепям!++++++++++++++++++++++!
zeer_streng
Рейтинг: 587 НеутралноДо коментар [#83] от "zlatco33":
Не са против работодателите, които честно плащат на работниците си. Нека да печелят и да станат милиардери даже. Аз съм доволен от моя работодател.
В Китай даже са обсъдили, може ли милиардер да бъде комунист. Решили са, че да, може, стига да е забогатял честно.
Dorian Gray
Рейтинг: 768 ЛюбопитноДо коментар [#83] от "zlatco33":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Златко, ти четеш ли кво пиша? И то не само аз:
[quote#86:"zeer_streng"]Не са против работодателите, които честно плащат на работниците си. Нека да печелят и да станат милиардери даже.[/quote]
[quote#66:"Dorian Gray"]Аз лично нямам нищо против бизнеса. Имам против този бизнес, който оцелява на гърба на служителите си и държавата.
Няма по уважаван човек от мен, който дава на някого работа, третира го като човешко същество, спазва му правата и най-важното - плаща всичко и навреме.[/quote]
Ти прецени в коя категория работодатели си...
45iv
Рейтинг: 427 НеутралноДо коментар [#84] от "shileto":Абе шиле ли си уфцъ ли си скрии се
bat_plamen
Рейтинг: 4777 НеутралноПодкрепям протестиращите,защото хората са прави да се борят за собствените си права!У нас е масово е разпространено да не се плаща редовно/за съжаление приличаме много по това на Африка/! В този случай вече явно е станало нетърпимо за хората ,работещи в ОЦК и вече са готови до дупка да стачкуват!