"...държавният глава очерта шестте приоритета... и надпартийност, конкретика на изпълнението и ясна технология, прозрачност в планирането..." – да, ама Лиляна настоявала, а пък от министерството на транспорта не казали за някаква си ОТГОВОРНОСТ!? Та и РПл добре ги мисли, но каква ЩЕ стане с тази приемственост на КАДРИ е ясно предварително, без разчети... Поне водата да ни остане...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Всички български държавни канцеларии и служби професионално и технически са във времето, което е изобразено на картината зад президента. На компютер се пише с 2 пръста, всичко е на хартия, подкупи едри и малки, груби служители - пълна тргадия... Какви приоритети, какви дебати????????????
Управете си канцелариите и изискайте от хората си да вършат работа и да се усмихват.
Преди малките фирми да помислят за иновации, трябва да натрупат малко мускули. Тук е проблемът на държавата. Ха си получил ЕИК-то, ха са те зачесали. Нищо, че нямаш още нито лев оборот, вече трябва да храниш един счетоводител и един адвокатин, да ти казват откъде да се пазиш....Че за всичко глобата е от 500 нагоре....Пример: за пропуснат нулев отчет в ТР (подчертавам: нулев) - 3000 лв глоба на фирмата и още 1000 на всеки от управителите.
И тъй като ежедневието вече познава стотици хиляди случаи на разкостени от глоби дребни предприемачи,всичко се крие в сивия сектор докато може да се стиска...Хората се "насърчават" един друг с принципа "Няма ЕИК - няма на кого да пишат глобата!"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Пълен ГЕРБ- аджийски позор. Плевнелиев на жена си не може да се наложи, тръгнал да определя "приоритети".
[quote#4:"Югозомби"]Продължава строителството на магистралите на България. Снимки [/quote]
Тези магистрали нещо ядат ли се, пият ли се, пенсии ли изплащат, мляко безплатно ли дават или са някакъв чудодеен цяр за бедността ?
Роската реши да компенсира странната липса на Борисов, в днешния дъждовен априлски ден. Цялата работа е едно бла,бла и идеи за "усвояване на средства".
Росицааа, Росица, тъпа си ти и тъпа ще си отидеш от президентския пост. Как може главни приоритети да са ти някакви глупави инфраструктурни проекти, а хората в малките населени места да се борят по 100 човека за едно работно място?!?
"Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян Венев
Отричането на смисъла и ползата от съвременната транспортна инфраструктура е толкова неадекватно, че едва ли се нуждае от какъвто и да е коментар.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
До коментар [#5] от "kardinalat":
В най-ужасните при това...А логореята му е бонус...към кошмарите ни+нелепата гримаса, залепена на лицето му, имитираща "радостна усмивка" в стил "идиотчето на мама"....
Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
[quote#12:"Югозомби"]Отричнето на смисъла и ползата от съвременната транспортна инфраструктура е толкова неадекватно[/quote]
Ти си ултранеадекватен. "Изграждането" на нещо е едно, самото нещо е друго. Изграждането на магистрали не значи че имаме магистрали, напротив, едно е изграждането на една къща, друго е готовата къща. Не можеш да живееш в строяща се къща, както не можеш да се движиш по "изграждаща се" магистрала. Докога ще строи Боко, то му мина мандата, може ли да се хвали с нещо, което го няма - магистрали, които обаче се "строят". Сега пък и саниране. Виж, гледай си снимките, явно разсъжденията не са ти силна страна.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Вярвам, че ГРОБ не се гласят да управляват дотогава. Че ще се пренесем в родовообщинния строй: събират се мъжете от десет апартамента, купуват две агнета колективно и ги пекат задружно на двора. През това време се развличат като опитват ракията от общия казан в мазето и си разправят истории от времето, когато е имало икономика в държавата. През това време жените вече са замесили козунака в общото корито, чакат го да втаса, и се навъртат покрай курника на блока, за да видят не са ли снесени яйцата за празника.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#19] от "daniel defoe": Хахахахахахаха, няма нужда да повтаряме - това са фактите. А пред фактите и 'антикомунизмът' на 'комунистите' е комичен
" ... енергийна ефективност и жилищна политика ... "
Ако ще кара пенсионерите да извадят по 5-10 хиляди лева за да санират жилищата си и то насила, Плевенлиев по-добре да си подава оставката. А по-смешна теза, че със много саниране, нова АЕЦ ще е ненужна, не съм чувал. Все едно (ако вземате 1000 лв. заплата) да ви кажа - защо не почнете да вземате по 500 лв. и да пестите - и ще живеете по същия начин както когато сте вземали 1000 лв.?
[quote#8:"Митко Василев"]Санира му се и това е [/quote]
Въпросът е този напън за саниране дали има някаква връзка с факта, че преди да стане президент, Плевнелиев е натрупал богатството си от строителен бизнес. Казано по-просто, дали поръчките няма да бъдат насочени към определени фирми, сред които и неговата/неговите.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#26:"Митридат"]Обикнвено е трудно жена да се наложи... на мъж.[/quote]
Да, не се бях сещал да го погледна от тази страна. Но може би сте прав, Боко обича да ръководи жени - Цецка, Цачка и т.н.
Толкова ли не разбирате, че на власт вече не може да се дойде само с тотално оплюване? Старата българска опозиция е свикнала всеки управляващ да се проваля, тоест резултатите от всяко управление да са по презумпция само негативни. И когато при една (почти) двупартийна система едната партия се провали, другата автоматично идва на власт. Трябва й само да бездейства, да чака до изборите и да оплюва. Само че в момента покрай всички неуспехи и отложени реформи се правят и немалко положителни неща. Неща, които всички предишни правителства правеха в пъти по-бавно. Преди няколко дни изчислих, че магистралното строителство сега е приблизително 6-7 пъти по-бързо в сравнение с периода 2000-2009 година. А това магистрално строителство, каквото и да си говорим, трябва да бъде завършено успешно, защото иначе ще се окажем, всички ние, управляващи, опозиция и необвързани политически граждани, в позицията на пълни идиоти - да ни се дават безвъзмездно 80% от стойността на магистралите и ние да не успеем да използваме този подарък на съдбата! Затова, уважаеми, българските опозиционери трябва да променят "мисленето", наследено от Прехода. На власт вече ще се идва не с безогледно оплюване, а с опити да се докаже, че може да се управлява и още по-добре от сега управляващите.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
До коментар [#28] от "Югозомби": Многоуважаемите апологети на сега управляващите пък трябва да се научат,че сравняването с предишните не променя качеството на настоящите.
НЕКАДЪРНОСТТА И КРАЖБИТЕ при сторежите на 'Тракия', 'Марица' и 'Струма' няма да създадат устойчива инфраструктура. Това ПЪРВО!
Второ - сегашният капацитет на милиционерско-партийната шайка заграбиула властта не стига да подготви проекти. НЯМА НИТО ЕДИН ПРОЕКТ ПРОЕКТИРАН СЕГА!!!!!!
ОТ МЕТРОТО ДО МАГИСТРАЛИТЕ - ВСИЧКО Е ПРОЕКТИ НА ПО ТРИДЕСЕТ И ПОВЕчЕ ГОДИНИ!
така,че зомбирайте се ВИЕ. не се пробвайте да го пробутате на нас. ВИФ и Симеоново не са ни еталон!
Колкото и да ми е чудно, един излъчен от ГЕРБ президент (засега) се държи изключително премерено, умно и адекватно. Едно от обясненията е, че той - все пак - не е и никога не е бил член на ГЕРБ.
Ако не се ограничи в приказките и показните инициативи, Плевнелиев ще бъде изправен пред перспективата както да се окаже дългоочакваната глътка чист въздух след Гоцето, така и истински трън в петата на Б.Б., какъвто Петър Стоянов само се опита да стане за И.К., но - уви - не успя.
Щом храчките те удовлетворяват като жизнена среда... Твое право е да останеш в нея.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
До коментар [#31] от "Югозомби": Ако някой се занимава само с хвалебствия и това е начина му на издръжка - мога да го разбера. Но аз си имам други задачи и отговорностти.
А критиките ми се основават на фактите. Ня виждам защо трябва да си затварям за 'комунистическото минало' на настоящите властимеющи. Нито да се правя,че не виждам че няма нито един НОВ проект.
ако за теб изпълнението на старите планове е най-важното - хоризонта ти е доста къс
И на мен ми се струва, че Плевнелиев не е свикнал да стои със скръстени ръце, нито да чака да му дават идеи по-глупавите от него. Да, може да не е "мачо", ама в тази държава някой трябва да върши и работа, нали?
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
Не искам да съм като Касандра, но подобни стратегии и ентусиазъм си спомням точно преди 10 години, когато Първанов създаде своите съвети. Истината е проста: дори и Плевнелиев да иска да направи нещо, под него има една огромна черна дупка, в която добрите идеи бъдат поглъщани веднага, дори още по-бързо. Дано греша, разбира се, но този филм май сме го гледали.
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.
Като малко дете си с мантрата за старите проекти... Разбирам желанието ти да критикуваш управляващите, но не и настървението да отричаш очевидно полезни неща. Сякаш всички стари проекти са непременно лоши и сякаш е по-добре да има проект на хартия, но да няма завършена инфраструктура. Защото, уважаеми, тунелът на метрото между националния стадион и "Интерпред" беше завършен преди 1989 година, но по него метро тръгна чак през 2009 година. Е, какво е за предпочитане, неизползван тунел на 20 години или тунел на 20 години, през който ежедневно пътуват десетки хиляди столичани?
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Старата кохорта на първановистите е по-добре да замълчи след всичките провали на патрона й.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Дано грешиш, наистина. Самият аз не твърдя, че съм обхванат от възторжен оптимизъм. Просто се прокрадва крехка надеждица. Тя, както е широко известно, имала навика да умира последна...
До коментар [#35] от "Югозомби": Трудно мога да Ви изместа от ролята на 'малкото дете' относно хвалебствията
Само дето никой от Вас неможе да даде съдържателен отговор какво се прави после Защото провала по европейските програми е свързан не само с кражбите и лошото изпълнение. А И С ЛИПСАТА НА ПРОЕКТИ!
НЕ АСФАЛТЪТ,А Ж.П.МАГИСТРАЛИТЕ, ШИРОКОЛЕНТОВИЯТ ИНТЕРНЕТ, ОСЪВРЕМЕННЕНАТА ЖИЛИЩНА СРЕДА, ЕФЕКТИВНОТО ОБРАЗОВАНИЕ И КАЧЕСТВЕНОТО ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ СА КИТОВЕТЕ НА БЪДЕЩЕТО.
така,че не ни продавайте ващето зомбисъществуване. нямаме нужда от него.
Проблемът на България за следващия финансов период в инфраструктурното строителство най-вероятно ще е обратен, тоест не липса на проекти, а липса на европейско финансиране за всички значими проекти. Затова например се говори за други начини за финансиране на автомагистрала "Черно море". Изглежда не следиш развитието на плановете за времето след 2013 година и се задоволяваш с общото писане за кражби, стари проекти, липса на проекти и други подобни алабализми.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
За "балансирано градско развитие" не може да говорим , при непропорционалната квота на "селяни и виладжии" в Градската общност . Който познава Историческото развитие , е длъжен да помисли повече , как става реалното отдалечаване от Селото ...
До коментар [#40] от "Югозомби": Каква 'Черно море' какви 5 левва бе пич?
Стана за смях. Ти виждал ли си проект за 'Черно море'? Явно не,иначе би трябвало да знаеш че единственото черно на бяло. Изчертано и проучено е трасето до Шкорпиловци. Малко за интелектуалнбо натрупване.
За какво финансиране ми бръщолевиш когато СЕГА тече междуправителствената конференция в участие на страните-членки, ЕК и ЕП относно бюджетната рамка за периода 2013-20 година започващ на 01 януари 2014 година
АЛОООООООООООООООООО, Я МАЛКО СИ ПРОЧЕТЕТЕ МАТЕРИАЛИТЕ.
[quote#30:"GogoPG"]Едно от обясненията е, че той - все пак - не е и никога не е бил член на ГЕРБ.
[/quote]
Но както всички останали в ГЕРБ беше назначен за министър и после издигнат за президент не поради качествата си, а заради лична вярност към Боко, доказана още от близките му далавери с (бившата) метреса на Борисов, Цветелина Бориславова. Безличен, незабележим , снишен, без ясна дикция и без запомнящи се идеи, част от жалката кохорта Вежди, Миро, Дянков, Цачка, Цецо и всички лично предани на Боко хора. С други думи от най - опасните, както казваха на времето - безпартиен комунист.
[quote#35:"Югозомби"]Разбиам желанието ти да критикуваш управляващите, но не и настървението да отричаш очевидно полезни неща.[/quote]
Мисля, че "полезните" неща свършиха днес..Да изхарчиш всичко и да тръгнеш като просяк за заеми..егати "великия икономист
националния приоритет е изграждане на истинска икономика базирана на производство и износ , от там повишаването на доходите на хората и едва след това инфраструктура и тем подобни проекти . Инвеститори е ясно ,че няма да дойдат - те не дойдоха преди кризата , сега е просто абсурд . А и дори да дойде някой да се излъже той идва да краде и евентуално да види дали може да прерастне в монополист . Всичко друго е недалновидност и липса на управленски капитал и визия .
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
А промишленост кога? Индустрия кога? Корабостроене, кораборемонт, химическа промишленост, електроника, металургия, машиностроене,електротехнческа промишленост, двигателостроене, каростроене...........? Всичките псевдоприоритети с изключение на транспортната инфраструктура са насочени към обслужващата сфера. Кой ще развива структуроопределящи отрасли - добивна, обработваща и преработваща промишленост?Кой ще инвестира в образование, здравоопазване?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
49
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
50
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
51
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#47] от "mitko11":
Митко тези отрасли се развиват в една работеща система.
Инвеститорите бягат от държави с виока степен на корупция по ГОРНИТЕ етаи на властта и с право. Властта може винаги да ги рекетира, когато пожелае.
Докато съдебната система в България е подкупна и изцяло зависима от организираната престъпност т.е. ДС, няма да има развитие. Гарантирано.
Ала бала... България е като латино сериал - и да изпуснеш 10 серии, нищо не се е променило: хубавото все предстои. Някога в бъдеще време. Чудя се на всички, които без причина все още са там. Какво чакат - да стане чудо ли? Е, да са спокойни - няма.
[quote#28:"Югозомби"]Преди няколко дни изчислих, че магистралното строителство сега е приблизително 6-7 пъти по-бързо в сравнение с периода 2000-2009 година. А това магистрално строителство, каквото и да си говорим, трябва да бъде завършено успешно, защото иначе ще се окажем, всички ние, управляващи, опозиция и необвързани политически граждани, в позицията на пълни идиоти[/quote]
Юго, може ли да ни осветлиш с изчисленията? Защото моите, статистическите, показват, че днешните са назад с около 25% и по обем и по стойност. Демек, че лъжат синковците.
Требе да ти кажа, че накрая ще се окажем в позицията на пълните идиоти, ама за мое съжаление ще съм с вас....
Баси, па и нямам начин да ви попреча .... маа му...
За периода 2000-2009 са били завършвани и пускани в експлоатация по около 9,5 километра средно на година, а за периода 2009-2013 ще бъдат пуснати между 60 и 80 км средно на година (разликата идва от колебанието как да се отнесат отсечките от Перник до Долна Диканя и от Харманли до Любимец, които не бяха напълно завършени до 2009 година).
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Тъпа ситуация .Все още новия президент се изживява като регионален министър . Шест приоритета - и нито един не не е обърнат към най-важния капитал на една държава - варода . Основно задължение на една власт , основна ЦЕЛ е осигуряване на благоденствието на хората . И за постигането и могат да се прилагат средства , към които МОГАТ да се прикрепят с доста уговорки и споменатите приоритети . С уговорки , защото от всичко споменато досега не е посочена нито една цифричка , от която да е видно че реализирането на тези приоритети носи реален принос към осъществяване на основната цел.На нашичкия като муха му бръмчи в главата мисълта за пустото саниране като основно мероприятие за постигане на енергиина ефективност . Но от това ,което циркулира в общественото пространство, става ясно , че се има пред вид само изолирането и освежаването на панелните блокове . И се споменава страшните последици ако не се САНИРАТ - два милиона ще останат без жилища . Думите са на Пикасото . Някой може ли да си представи ръждясали заварки на носещи конструкции скрити под пластове бетон? Сигурно има и блокове с проблеми , но да се създава масова психоза за апокалипсис , ако не се осъществи идеята на Плевнелиев,ми говори само за неуравносен мозък. И ако човек поразнищи и другите приоритети , , сигурно би си помислил - абе тия в кой свят живеят? Но едва ли ще дочака отговор.
Пускането на УЧАСТЪЦИ от магистрали не означава пускане на МАГИСТРАЛА . НЯМА АКТ 16. И този който пусне този акт, може да каже - построихМЕ магистрала . Защото един проектира , друг строи , трети може да довърши и да узакони . Това е процес. Знае се от мислещи хора.
Главен приоритет на България требва да е равномерното развитие на целата страната, а не само на София. Това е основния проблем и след време ще имаме град-държава и 27 обезлюдени области, ако не се вземат мерки. Не казвам че требва да се наливат средства в безперспективни райони като СЗ България, а да се наблегне на ония в които все още има живец и потенциал за икономическо развитие. Начини има много, но липсва желание у софийското правителство и смелост да отнемат кокала от София.
Нали не искаш да кажеш, че магистрала "Марица" е някъде край София? Същото се отнася и за магистрала "Тракия" на изток от Стара Загора. В момента се строи най-вече в югоизточната част на страната, а София е в западната. Впрочем не съм убеден, че Северозападна България е обречен район. С Дунав мост 2 и модернизацията на автомобилните и железните пътища по Коридор 4 ситуацията може да се промени.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Стига с тия магистрали, ти си вманиачен на тая тема. Само магистрали не са достатъчни - примери много, а и всичките се планират и правят с цел да се стигне до София или да се заобиколи София - но достатъчно близо (защото хем искат всички магистрали, хем реват от натоварен трафик и искат обходни маршрути).
Убеден съм, че и магистрала "Черно море" един ден ще бъде оплюта като път, направен само заради софиянци.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
За основната функция на "Черно море" няма да има никакво значение дали ще е магистрала или скоростен път. Основната функция ще е да обслужва софиянци.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Не е вярно ! Дори и не можехме да си мечтаем за толкова изтрещял , нереален и смешен "президент".
Плевньо е най-голямото недоразумение в политиката , заедно с Боко и Цеко
Животът е сцена , на която всеки от нас играе роля , било то положителна или отрицателна ! А за този театър е нужна постановка ! Кой ли пише сценария , кой ли е режисьорът !
Само с дебати не става Роска.Само си чешете езиците и триете креслата с дебелите си гъзове.И кви са тия приоритети.Най-главния приоритет е народа да заживее както трябва,да има работа и стабилни и добри заплати,стига вече с тия магистрали.
Точно Плевнелиев да постави като цел надпартийност - той, на когото така унизително му бе напомняно, че стана президент не заради качествата си, а заради подкрепата на Партията.
аз ли не мога да чета или никъде в статията не се посочва кои са тези приоритети в стратегията за развитие на България до 2020 г., по които се търси консенсус, коя е тази стратегия, кой я е изготвял/или сега се изготвя, и въобще това много ми прилича на бръщолевене, и не ми е ясно кой е виновен репортера или президентството
освен това надпартийност, конкретика на изпълнението и ясна технология, прозрачност в планирането - това не са цели на програма, а принципи и методи на изпълнението на целите. да си оправят дефинициите тези хора.
Плевнята много обича думата "приоритети", употребява я във всяко второ изречение. И неговия мандат ще мине без да направи нещо съществено. Ще си повтаря приоритетите, а как ще ги постигне, никой не знае.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
Кой ще ги развива тези райони бе??? То хора не останаха!!! Кой ще бачка??? Тъмнозелените и виетнамците ли???И кой ще ги определя приоритетите??? Тези същите малоумници с накрадените пари, които за 22 години разсипаха България ли???
Тва ми звучи като някво безсмислено събрание на кварталната организация на БКП.
Знаят, че има "инфраструктури" - което за тях обикновено са магисралите...
"Конкурентоспособност" ма на кое и за кво и как тва животно да не пречи на "нашия" бизнес е голема мъгла...
"Енергийна ефективност и иновации", което въобще не го знаят какво е
И т.н.
И тва се пише по медиите от последния конгрес на БКП насам...
И то без промени.
Някой може ли да посочи къде и как могат да се дадат мнения по отношение на този "дебат". Не че ще има някаква гаранция, че някой ще обърне внимание на тези мнения, но излиза че пак тези, които винаги знаят най-добре как и какво ще дебатират. Но от техните "дебати" знаем какви резултати има.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 983 НеутралноПлевнелив - президентът за който мечтахме
Няма шики-мики.Къти
Рейтинг: 572 НеутралноИ к'во от това? С какво нещо ще се промени? Цирка продължава да пълен фарс и фиаско!
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bgЗаНиЗа
Рейтинг: 2616 Любопитно"...държавният глава очерта шестте приоритета... и надпартийност, конкретика на изпълнението и ясна технология, прозрачност в планирането..." – да, ама Лиляна настоявала, а пък от министерството на транспорта не казали за някаква си ОТГОВОРНОСТ!? Та и РПл добре ги мисли, но каква ЩЕ стане с тази приемственост на КАДРИ е ясно предварително, без разчети... Поне водата да ни остане...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "kuty":
5569&page=80
7453&page=50
9413&page=88
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Не. Продължава строителството на магистралите на България. Снимки от последните дни:
"Тракия"
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=118
"Марица"
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=122
"Струма"
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=127
kardinalat
Рейтинг: 829 ВеселоДо коментар [#1] от "daniel defoe": В кошмарите - ДА!
и най-умният си е малко прост....void
Рейтинг: 213 НеутралноВсички български държавни канцеларии и служби професионално и технически са във времето, което е изобразено на картината зад президента. На компютер се пише с 2 пръста, всичко е на хартия, подкупи едри и малки, груби служители - пълна тргадия... Какви приоритети, какви дебати????????????
Управете си канцелариите и изискайте от хората си да вършат работа и да се усмихват.
cinik
Рейтинг: 2326 НеутралноПреди малките фирми да помислят за иновации, трябва да натрупат малко мускули. Тук е проблемът на държавата. Ха си получил ЕИК-то, ха са те зачесали. Нищо, че нямаш още нито лев оборот, вече трябва да храниш един счетоводител и един адвокатин, да ти казват откъде да се пазиш....Че за всичко глобата е от 500 нагоре....Пример: за пропуснат нулев отчет в ТР (подчертавам: нулев) - 3000 лв глоба на фирмата и още 1000 на всеки от управителите.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "И тъй като ежедневието вече познава стотици хиляди случаи на разкостени от глоби дребни предприемачи,всичко се крие в сивия сектор докато може да се стиска...Хората се "насърчават" един друг с принципа "Няма ЕИК - няма на кого да пишат глобата!"
Митко Василев
Рейтинг: 616 ВеселоСанира му се и това е
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаКаишков - Либерален мислител
Рейтинг: 726 НеутралноПълен ГЕРБ- аджийски позор. Плевнелиев на жена си не може да се наложи, тръгнал да определя "приоритети". жава строителството на магистралите на България. Снимки [/quote]
[quote#4:"Югозомби"]Продъл
Тези магистрали нещо ядат ли се, пият ли се, пенсии ли изплащат, мляко безплатно ли дават или са някакъв чудодеен цяр за бедността ?
miron4o
Рейтинг: 521 НеутралноРоската реши да компенсира странната липса на Борисов, в днешния дъждовен априлски ден. Цялата работа е едно бла,бла и идеи за "усвояване на средства".
monarchist
Рейтинг: 521 ГневноРосицааа, Росица, тъпа си ти и тъпа ще си отидеш от президентския пост. Как може главни приоритети да са ти някакви глупави инфраструктурни проекти, а хората в малките населени места да се борят по 100 човека за едно работно място?!?
"Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян ВеневЮгозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ВеселоДо коментар [#9] от "Каишков":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Отричането на смисъла и ползата от съвременната транспортна инфраструктура е толкова неадекватно, че едва ли се нуждае от какъвто и да е коментар.
appen 13
Рейтинг: 470 РазстроеноДо коментар [#5] от "kardinalat":
Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.В най-ужасните при това...А логореята му е бонус...към кошмарите ни+нелепата гримаса, залепена на лицето му, имитираща "радостна усмивка" в стил "идиотчето на мама"....
Yuri Dobrev
Рейтинг: 521 ВеселоПароле,пароле,пароле!!!
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 983 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#5] от "kardinalat":
В кошмарите на идиотите комунисти
Каишков - Либерален мислител
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#12:"Югозомби"]Отрич нето на смисъла и ползата от съвременната транспортна инфраструктура е толкова неадекватно[/quote]
Ти си ултранеадекватен. "Изграждането" на нещо е едно, самото нещо е друго. Изграждането на магистрали не значи че имаме магистрали, напротив, едно е изграждането на една къща, друго е готовата къща. Не можеш да живееш в строяща се къща, както не можеш да се движиш по "изграждаща се" магистрала. Докога ще строи Боко, то му мина мандата, може ли да се хвали с нещо, което го няма - магистрали, които обаче се "строят". Сега пък и саниране. Виж, гледай си снимките, явно разсъжденията не са ти силна страна.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Dehumanizer
Рейтинг: 1291 НеутралноВярвам, че ГРОБ не се гласят да управляват дотогава. Че ще се пренесем в родовообщинния строй: събират се мъжете от десет апартамента, купуват две агнета колективно и ги пекат задружно на двора. През това време се развличат като опитват ракията от общия казан в мазето и си разправят истории от времето, когато е имало икономика в държавата. През това време жените вече са замесили козунака в общото корито, чакат го да втаса, и се навъртат покрай курника на блока, за да видят не са ли снесени яйцата за празника.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 983 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#17] от "kardinalat":
Тцъ. В кошмарите на идиотите, които си повтарят за комунистите от ГЕРБ и милиционерите. И аз това отбелязах.
kardinalat
Рейтинг: 829 ВеселоДо коментар [#19] от "daniel defoe": Хахахахахахаха, няма нужда да повтаряме - това са фактите. А пред фактите и 'антикомунизмът' на 'комунистите' е комичен
и най-умният си е малко прост...._dan_
Рейтинг: 521 Любопитно" ... енергийна ефективност и жилищна политика ... "
Ако ще кара пенсионерите да извадят по 5-10 хиляди лева за да санират жилищата си и то насила, Плевенлиев по-добре да си подава оставката. А по-смешна теза, че със много саниране, нова АЕЦ ще е ненужна, не съм чувал. Все едно (ако вземате 1000 лв. заплата) да ви кажа - защо не почнете да вземате по 500 лв. и да пестите - и ще живеете по същия начин както когато сте вземали 1000 лв.?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
ju.li
Рейтинг: 951 ВеселоТова ми звучи като: "Стратегия за развитие на коледните играчки и цъфналите налъми", нещо за хората няма ли? Например за този Човек: 9706_kucheta_pred_detskata_gradina/
http://www.dnevnik.bg/novini_ot_vas/2012/04/18/180
kardinalat
Рейтинг: 829 ВеселоДо коментар [#22] от "daniel defoe": А вие ни омръзнахте с грабежите и лъжите си
и най-умният си е малко прост....xrp43572691
Рейтинг: 1188 Неутрално[quote#8:"Митко Василев"]Санира му се и това е [/quote]
Въпросът е този напън за саниране дали има някаква връзка с факта, че преди да стане президент, Плевнелиев е натрупал богатството си от строителен бизнес. Казано по-просто, дали поръчките няма да бъдат насочени към определени фирми, сред които и неговата/неговите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Каишков - Либерален мислител
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#26:"Митридат"]Обикн вено е трудно жена да се наложи... на мъж.[/quote]
Да, не се бях сещал да го погледна от тази страна. Но може би сте прав, Боко обича да ръководи жени - Цецка, Цачка и т.н.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ВеселоДо коментар [#24] от "kardinalat":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Толкова ли не разбирате, че на власт вече не може да се дойде само с тотално оплюване? Старата българска опозиция е свикнала всеки управляващ да се проваля, тоест резултатите от всяко управление да са по презумпция само негативни. И когато при една (почти) двупартийна система едната партия се провали, другата автоматично идва на власт. Трябва й само да бездейства, да чака до изборите и да оплюва. Само че в момента покрай всички неуспехи и отложени реформи се правят и немалко положителни неща. Неща, които всички предишни правителства правеха в пъти по-бавно. Преди няколко дни изчислих, че магистралното строителство сега е приблизително 6-7 пъти по-бързо в сравнение с периода 2000-2009 година. А това магистрално строителство, каквото и да си говорим, трябва да бъде завършено успешно, защото иначе ще се окажем, всички ние, управляващи, опозиция и необвързани политически граждани, в позицията на пълни идиоти - да ни се дават безвъзмездно 80% от стойността на магистралите и ние да не успеем да използваме този подарък на съдбата! Затова, уважаеми, българските опозиционери трябва да променят "мисленето", наследено от Прехода. На власт вече ще се идва не с безогледно оплюване, а с опити да се докаже, че може да се управлява и още по-добре от сега управляващите.
kardinalat
Рейтинг: 829 ВеселоДо коментар [#28] от "Югозомби": Многоуважаемите апологети на сега управляващите пък трябва да се научат,че сравняването с предишните не променя качеството на настоящите.
и най-умният си е малко прост....НЕКАДЪРНОСТТА И КРАЖБИТЕ при сторежите на 'Тракия', 'Марица' и 'Струма' няма да създадат устойчива инфраструктура. Това ПЪРВО!
Второ - сегашният капацитет на милиционерско-партийната шайка заграбиула властта не стига да подготви проекти. НЯМА НИТО ЕДИН ПРОЕКТ ПРОЕКТИРАН СЕГА!!!!!!
ОТ МЕТРОТО ДО МАГИСТРАЛИТЕ - ВСИЧКО Е ПРОЕКТИ НА ПО ТРИДЕСЕТ И ПОВЕчЕ ГОДИНИ!
така,че зомбирайте се ВИЕ. не се пробвайте да го пробутате на нас. ВИФ и Симеоново не са ни еталон!
heatseeker
Рейтинг: 1291 НеутралноКолкото и да ми е чудно, един излъчен от ГЕРБ президент (засега) се държи изключително премерено, умно и адекватно. Едно от обясненията е, че той - все пак - не е и никога не е бил член на ГЕРБ.
Свобода за Надежда Савченко!Ако не се ограничи в приказките и показните инициативи, Плевнелиев ще бъде изправен пред перспективата както да се окаже дългоочакваната глътка чист въздух след Гоцето, така и истински трън в петата на Б.Б., какъвто Петър Стоянов само се опита да стане за И.К., но - уви - не успя.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#29] от "kardinalat":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Щом храчките те удовлетворяват като жизнена среда... Твое право е да останеш в нея.
kardinalat
Рейтинг: 829 ВеселоДо коментар [#31] от "Югозомби": Ако някой се занимава само с хвалебствия и това е начина му на издръжка - мога да го разбера. Но аз си имам други задачи и отговорностти.
и най-умният си е малко прост....А критиките ми се основават на фактите. Ня виждам защо трябва да си затварям за 'комунистическото минало' на настоящите властимеющи. Нито да се правя,че не виждам че няма нито един НОВ проект.
ако за теб изпълнението на старите планове е най-важното - хоризонта ти е доста къс
Мария
Рейтинг: 1320 НеутралноДо коментар [#30] от "GogoPG":
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)И на мен ми се струва, че Плевнелиев не е свикнал да стои със скръстени ръце, нито да чака да му дават идеи по-глупавите от него. Да, може да не е "мачо", ама в тази държава някой трябва да върши и работа, нали?
Вени Марковски
Рейтинг: 726 НеутралноНе искам да съм като Касандра, но подобни стратегии и ентусиазъм си спомням точно преди 10 години, когато Първанов създаде своите съвети. Истината е проста: дори и Плевнелиев да иска да направи нещо, под него има една огромна черна дупка, в която добрите идеи бъдат поглъщани веднага, дори още по-бързо. Дано греша, разбира се, но този филм май сме го гледали.
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ВеселоДо коментар [#32] от "kardinalat":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Като малко дете си с мантрата за старите проекти... Разбирам желанието ти да критикуваш управляващите, но не и настървението да отричаш очевидно полезни неща. Сякаш всички стари проекти са непременно лоши и сякаш е по-добре да има проект на хартия, но да няма завършена инфраструктура. Защото, уважаеми, тунелът на метрото между националния стадион и "Интерпред" беше завършен преди 1989 година, но по него метро тръгна чак през 2009 година. Е, какво е за предпочитане, неизползван тунел на 20 години или тунел на 20 години, през който ежедневно пътуват десетки хиляди столичани?
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "Вени Марковски":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Старата кохорта на първановистите е по-добре да замълчи след всичките провали на патрона й.
heatseeker
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#34] от "Вени Марковски":
Свобода за Надежда Савченко!Дано грешиш, наистина. Самият аз не твърдя, че съм обхванат от възторжен оптимизъм. Просто се прокрадва крехка надеждица. Тя, както е широко известно, имала навика да умира последна...
kardinalat
Рейтинг: 829 ВеселоДо коментар [#35] от "Югозомби": Трудно мога да Ви изместа от ролята на 'малкото дете' относно хвалебствията
Защото провала по европейските програми е свързан не само с кражбите и лошото изпълнение. А И С ЛИПСАТА НА ПРОЕКТИ!
и най-умният си е малко прост....Само дето никой от Вас неможе да даде съдържателен отговор какво се прави после
НЕ АСФАЛТЪТ,А Ж.П.МАГИСТРАЛИТЕ, ШИРОКОЛЕНТОВИЯТ ИНТЕРНЕТ, ОСЪВРЕМЕННЕНАТА ЖИЛИЩНА СРЕДА, ЕФЕКТИВНОТО ОБРАЗОВАНИЕ И КАЧЕСТВЕНОТО ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ СА КИТОВЕТЕ НА БЪДЕЩЕТО.
така,че не ни продавайте ващето зомбисъществуване. нямаме нужда от него.
donyon
Рейтинг: 623 ВеселоАбе,къде е ББ?Плевнелиев това,Плевнелиев онова...всеки ден в медиите.ББ в Б група ли е вече???
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#38] от "kardinalat":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Проблемът на България за следващия финансов период в инфраструктурното строителство най-вероятно ще е обратен, тоест не липса на проекти, а липса на европейско финансиране за всички значими проекти. Затова например се говори за други начини за финансиране на автомагистрала "Черно море". Изглежда не следиш развитието на плановете за времето след 2013 година и се задоволяваш с общото писане за кражби, стари проекти, липса на проекти и други подобни алабализми.
dimko
Рейтинг: 521 НеутралноЗа "балансирано градско развитие" не може да говорим , при непропорционалната квота на "селяни и виладжии" в Градската общност . Който познава Историческото развитие , е длъжен да помисли повече , как става реалното отдалечаване от Селото ...
kardinalat
Рейтинг: 829 ВеселоДо коментар [#40] от "Югозомби": Каква 'Черно море' какви 5 левва бе пич?
и най-умният си е малко прост....Стана за смях. Ти виждал ли си проект за 'Черно море'? Явно не,иначе би трябвало да знаеш че единственото черно на бяло. Изчертано и проучено е трасето до Шкорпиловци. Малко за интелектуалнбо натрупване.
За какво финансиране ми бръщолевиш когато СЕГА тече междуправителствената конференция в участие на страните-членки, ЕК и ЕП относно бюджетната рамка за периода 2013-20 година започващ на 01 януари 2014 година
АЛОООООООООООООООООО, Я МАЛКО СИ ПРОЧЕТЕТЕ МАТЕРИАЛИТЕ.
Каишков - Либерален мислител
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#30:"GogoPG"]Едно от обясненията е, че той - все пак - не е и никога не е бил член на ГЕРБ.
[/quote]
Но както всички останали в ГЕРБ беше назначен за министър и после издигнат за президент не поради качествата си, а заради лична вярност към Боко, доказана още от близките му далавери с (бившата) метреса на Борисов, Цветелина Бориславова. Безличен, незабележим , снишен, без ясна дикция и без запомнящи се идеи, част от жалката кохорта Вежди, Миро, Дянков, Цачка, Цецо и всички лично предани на Боко хора. С други думи от най - опасните, както казваха на времето - безпартиен комунист.
aron25
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#35:"Югозомби"]Разби ам желанието ти да критикуваш управляващите, но не и настървението да отричаш очевидно полезни неща.[/quote]
Мисля, че "полезните" неща свършиха днес..Да изхарчиш всичко и да тръгнеш като просяк за заеми..егати "великия икономист
Ivaylo Daskalov
Рейтинг: 778 Неутралнонационалния приоритет е изграждане на истинска икономика базирана на производство и износ , от там повишаването на доходите на хората и едва след това инфраструктура и тем подобни проекти . Инвеститори е ясно ,че няма да дойдат - те не дойдоха преди кризата , сега е просто абсурд . А и дори да дойде някой да се излъже той идва да краде и евентуално да види дали може да прерастне в монополист . Всичко друго е недалновидност и липса на управленски капитал и визия .
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
mitko11
Рейтинг: 2684 НеутралноА промишленост кога? Индустрия кога? Корабостроене, кораборемонт, химическа промишленост, електроника, металургия, машиностроене,електротехн ческа промишленост, двигателостроене, каростроене...........? Всичките псевдоприоритети с изключение на транспортната инфраструктура са насочени към обслужващата сфера. Кой ще развива структуроопределящи отрасли - добивна, обработваща и преработваща промишленост?Кой ще инвестира в образование, здравоопазване?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
СДС
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#47] от "mitko11":
nemo malus felix, minime corruptor.Митко тези отрасли се развиват в една работеща система.
Инвеститорите бягат от държави с виока степен на корупция по ГОРНИТЕ етаи на властта и с право. Властта може винаги да ги рекетира, когато пожелае.
Докато съдебната система в България е подкупна и изцяло зависима от организираната престъпност т.е. ДС, няма да има развитие. Гарантирано.
rino
Рейтинг: 213 НеутралноАла бала... България е като латино сериал - и да изпуснеш 10 серии, нищо не се е променило: хубавото все предстои. Някога в бъдеще време. Чудя се на всички, които без причина все още са там. Какво чакат - да стане чудо ли? Е, да са спокойни - няма.
forumer
Рейтинг: 521 НеутралноМоже и хубава програма да се получи, да видим дали ще се изпълни
Публикувано през m.dnevnik.bg
2029
Рейтинг: 575 НеутралноПриоритетите на страната според мен:
1. Изкореняване на корупцията
2. Върховенство на закона
3. Защита на българските малцинства
Всичко останало е следствие на горните
Graf
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#28:"Югозомби"]Преди няколко дни изчислих, че магистралното строителство сега е приблизително 6-7 пъти по-бързо в сравнение с периода 2000-2009 година. А това магистрално строителство, каквото и да си говорим, трябва да бъде завършено успешно, защото иначе ще се окажем, всички ние, управляващи, опозиция и необвързани политически граждани, в позицията на пълни идиоти[/quote]
Ecrasez l’infâmeЮго, може ли да ни осветлиш с изчисленията? Защото моите, статистическите, показват, че днешните са назад с около 25% и по обем и по стойност. Демек, че лъжат синковците.
Требе да ти кажа, че накрая ще се окажем в позицията на пълните идиоти, ама за мое съжаление ще съм с вас....
Баси, па и нямам начин да ви попреча .... маа му...
Десен
Рейтинг: 1291 Весело[quote#7:"cinik"] Ха си получил ЕИК-то, ха са те зачесали[/quote]
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Кьорав карти не играе.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "Graf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.За периода 2000-2009 са били завършвани и пускани в експлоатация по около 9,5 километра средно на година, а за периода 2009-2013 ще бъдат пуснати между 60 и 80 км средно на година (разликата идва от колебанието как да се отнесат отсечките от Перник до Долна Диканя и от Харманли до Любимец, които не бяха напълно завършени до 2009 година).
papуre
Рейтинг: 624 НеутралноТъпа ситуация .Все още новия президент се изживява като регионален министър . Шест приоритета - и нито един не не е обърнат към най-важния капитал на една държава - варода . Основно задължение на една власт , основна ЦЕЛ е осигуряване на благоденствието на хората . И за постигането и могат да се прилагат средства , към които МОГАТ да се прикрепят с доста уговорки и споменатите приоритети . С уговорки , защото от всичко споменато досега не е посочена нито една цифричка , от която да е видно че реализирането на тези приоритети носи реален принос към осъществяване на основната цел.На нашичкия като муха му бръмчи в главата мисълта за пустото саниране като основно мероприятие за постигане на енергиина ефективност . Но от това ,което циркулира в общественото пространство, става ясно , че се има пред вид само изолирането и освежаването на панелните блокове . И се споменава страшните последици ако не се САНИРАТ - два милиона ще останат без жилища . Думите са на Пикасото . Някой може ли да си представи ръждясали заварки на носещи конструкции скрити под пластове бетон? Сигурно има и блокове с проблеми , но да се създава масова психоза за апокалипсис , ако не се осъществи идеята на Плевнелиев,ми говори само за неуравносен мозък. И ако човек поразнищи и другите приоритети , , сигурно би си помислил - абе тия в кой свят живеят? Но едва ли ще дочака отговор.
papуre
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#58] от "Югозомби":
Пускането на УЧАСТЪЦИ от магистрали не означава пускане на МАГИСТРАЛА . НЯМА АКТ 16. И този който пусне този акт, може да каже - построихМЕ магистрала . Защото един проектира , друг строи , трети може да довърши и да узакони . Това е процес. Знае се от мислещи хора.
asparuhkanchov
Рейтинг: 367 НеутралноГлавен приоритет на България требва да е равномерното развитие на целата страната, а не само на София. Това е основния проблем и след време ще имаме град-държава и 27 обезлюдени области, ако не се вземат мерки. Не казвам че требва да се наливат средства в безперспективни райони като СЗ България, а да се наблегне на ония в които все още има живец и потенциал за икономическо развитие. Начини има много, но липсва желание у софийското правителство и смелост да отнемат кокала от София.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "asparuhkanchov":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Нали не искаш да кажеш, че магистрала "Марица" е някъде край София? Същото се отнася и за магистрала "Тракия" на изток от Стара Загора. В момента се строи най-вече в югоизточната част на страната, а София е в западната. Впрочем не съм убеден, че Северозападна България е обречен район. С Дунав мост 2 и модернизацията на автомобилните и железните пътища по Коридор 4 ситуацията може да се промени.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#60] от "papyre":
tara-zagora-s-magistrala-trakiia-3926.html
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Акт 16 се дава и на завършен участък от магистрала:
http://stznews.bg/evropejski-paten-vazel-svarzva-s
asparuhkanchov
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#62] от "Югозомби":
Стига с тия магистрали, ти си вманиачен на тая тема. Само магистрали не са достатъчни - примери много, а и всичките се планират и правят с цел да се стигне до София или да се заобиколи София - но достатъчно близо (защото хем искат всички магистрали, хем реват от натоварен трафик и искат обходни маршрути).
Virgin
Рейтинг: 675 НеутралноА аз се надявам приоритетите на президента да не му се задават от отсрещната на президенството сграда.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ВеселоДо коментар [#64] от "asparuhkanchov":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Убеден съм, че и магистрала "Черно море" един ден ще бъде оплюта като път, направен само заради софиянци.
Virgin
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#66] от "Югозомби":
Извинявай, но нека най-напред я видим тази магистрала.
И да ли ще е магистрала или скоростен пъ
Както и "Хемус".
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ВеселоДо коментар [#67] от "virgin":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.За основната функция на "Черно море" няма да има никакво значение дали ще е магистрала или скоростен път. Основната функция ще е да обслужва софиянци.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тъмносин вирусоносител
Рейтинг: 726 ВеселоПриоритети:
Програма 2013 - изчезване на сините комунисти...
Програма 2014 - изчезване на червените комунисти...
Програма 2020 може да си върви паралелно...
Ал Тиквоне
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#1] от "daniel defoe":
ПРОСТ БОЙКО - СЛАБА ДЪРЖАВА !"Плевнелив - президентът за който мечтахме"
Не е вярно ! Дори и не можехме да си мечтаем за толкова изтрещял , нереален и смешен "президент".
Плевньо е най-голямото недоразумение в политиката , заедно с Боко и Цеко
step_by
Рейтинг: 482 НеутралноЖивотът е сцена , на която всеки от нас играе роля , било то положителна или отрицателна ! А за този театър е нужна постановка ! Кой ли пише сценария , кой ли е режисьорът !
.... never say never ..... !step_by
Рейтинг: 482 Неутрално[quote#71:"area3700"]Плевньо е най-голямото недоразумение в политиката , заедно с Боко и Цеко [/quote]
.... never say never ..... !Напротив най - голямото недоразумение сме ТИ , АЗ и всички НИЕ !
saseff
Рейтинг: 572 НеутралноСамо с дебати не става Роска.Само си чешете езиците и триете креслата с дебелите си гъзове.И кви са тия приоритети.Най-главния приоритет е народа да заживее както трябва,да има работа и стабилни и добри заплати,стига вече с тия магистрали.
saseffПубликувано през m.dnevnik.bg
yavor.noev
Рейтинг: 410 НеутралноТочно Плевнелиев да постави като цел надпартийност - той, на когото така унизително му бе напомняно, че стана президент не заради качествата си, а заради подкрепата на Партията.
owen
Рейтинг: 521 Неутралноаз ли не мога да чета или никъде в статията не се посочва кои са тези приоритети в стратегията за развитие на България до 2020 г., по които се търси консенсус, коя е тази стратегия, кой я е изготвял/или сега се изготвя, и въобще това много ми прилича на бръщолевене, и не ми е ясно кой е виновен репортера или президентството
owen
Рейтинг: 521 Неутралноосвен това надпартийност, конкретика на изпълнението и ясна технология, прозрачност в планирането - това не са цели на програма, а принципи и методи на изпълнението на целите. да си оправят дефинициите тези хора.
yavor.noev
Рейтинг: 410 НеутралноДо коментар [#77] от "owen":
Това, последното, е много вярно! Изпрати го в президентството - дано на някого там на заплатка да му светнат тези истини!
iliope4enia
Рейтинг: 316 НеутралноРоска, още си млад и зависим, изпедепцай се първо, еманципирай се, тогава говори
soave
Рейтинг: 1086 НеутралноПлевнята много обича думата "приоритети", употребява я във всяко второ изречение. И неговия мандат ще мине без да направи нещо съществено. Ще си повтаря приоритетите, а как ще ги постигне, никой не знае.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчилkimba3
Рейтинг: 1137 РазстроеноКой ще ги развива тези райони бе??? То хора не останаха!!! Кой ще бачка??? Тъмнозелените и виетнамците ли???И кой ще ги определя приоритетите??? Тези същите малоумници с накрадените пари, които за 22 години разсипаха България ли???
Blackradio
Рейтинг: 496 НеутралноТва ми звучи като някво безсмислено събрание на кварталната организация на БКП. t; ма на кое и за кво и как тва животно да не пречи на "нашия" бизнес е голема мъгла...
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.Знаят, че има "инфраструктури" - което за тях обикновено са магисралите...
"Конкурентоспособност&quo
"Енергийна ефективност и иновации", което въобще не го знаят какво е
И т.н.
И тва се пише по медиите от последния конгрес на БКП насам...
И то без промени.
Венцеслав Йонков
Рейтинг: 418 НеутралноНякой може ли да посочи къде и как могат да се дадат мнения по отношение на този "дебат". Не че ще има някаква гаранция, че някой ще обърне внимание на тези мнения, но излиза че пак тези, които винаги знаят най-добре как и какво ще дебатират. Но от техните "дебати" знаем какви резултати има.
Венцеслав Йонков
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#75] от "yavor.noev":
А какъв способен и надпартиен интелектуалец имахме десет години!