Тази дейност утилизацията на боеприпаси не еработа за сульо и пульо пишман "бизнесмен", това не е като да продаваш кебабчета на панаира в Узунджово......
Затова Държавата трябва да си поеме тази функция черзе вонните, те за това са обучавани с години, да боравят с боеприпаси....
А то какво, един влязъл с мобифон, на друг не му стигнала охладителната течност, "бизнесмена" пратил служителката на МНО на почивка в "екзотични места" и те ти взривове....
Колко трябва да станат, за да ви уврат главите?
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Нима!? Че други варианти има ли? Да сме заплашвани от някакъв вид тероризъм наскоро? Комуноидите взривяват църкви, а не складове... Да ни е обявявана някаква война??? Да са кацали извънземни тъдява? Поне военен парад да е имало в района?
ЙОК! Ми тогава ще да е техническа неизправност.
Основната версия за взрива край Петолъчката е алчността и некадърноста на българските така наречени бизнесмени и корумпираноста на чиновниците ни,това е основната версия!!!
две от последните проверки на обекта са били съвместни с представители на министерството на околната среда и Главната инспекция по труда, и при тях не са открити нарушения.
Естествено - вие достатъчно умни, че да не пикаете срещу вятъра - ама май вече никой не ви вярва!
Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
Когато класическата българска соцмърлящина (немало охладителна течност за струга, фрезата била от 1952 година, бракувана от ЗММ-то, и пр.) и чиновническа корумпираност се намесят в рязането на снаряди, то резултатът са взривове, които убиват хора
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
ГЕРБ трябваше да си измислят друго име и абревиатура, а не на цвете. Цветята винаги са били в услуга и за радост на хората. Но на днешните гербери кръстът е доста тежък, да чистят помията на предишните управници. Как така боеприпаси в частни ръце, а държавата за мезе!?
Някои успяват,защото такава е съдбата им.Повечето успяват,защото такова е решението им. Анатол Франс
Колко време стана, вече 2-3 дни и още не могат да открият ни причината, ни работниците, или вероятно потулват истини , за да печелят време, в което да решат как точно да ни заблудят.
[quote#11:"Ивалина"]Колко време стана, вече 2-3 дни и още не могат да открият ни причината,[/quote]
Аха, не знаят! Снарядите са ги въртели на струга и като "загреят" ги топвали в легени със студена вода, да се охлаждат. Баси модерната технология, на всичкото отгоре имало 4/четири/ проверки от контролни органи, които "не намериха никакви нарушения"??? Какво е това - подигравка, или май си е тежка корупция. Оказва се, че някой е отишъл на екскурзия на остров Махуту0бахуту или Бали май се казваше за сметка на фирмата, която впоследствие спечелила търга...и довела катастрофата!
[quote#11:"Ивалина"]Колко време стана, вече 2-3 дни и още не могат да открият ни причината, ни работниците, или вероятно потулват истини , за да печелят време, в което да решат как точно да ни заблудят.[/quote]
Ти би ли влязла в гърмящо поле, а? Има си правила! По-потулена истина от престъпната приватизация има ли?
Някои успяват,защото такава е съдбата им.Повечето успяват,защото такова е решението им. Анатол Франс
Имаше на времето един специалист по взривове дето режеше с метална ножовка не метални противо танкови мини, докато един ден мината гръмна и го разпарчедоса.
На кой му пука?Всяко чудо за 3 дни.Ще пошумят,ще поприказват,па ще затихнат.Болката остава единствено за пострадалите.Но на кой ли му пука за тях?Да се готвят за взривяване и други военни складове.
[quote#18:"Gouverneur général"]един специалист по взривове дето режеше с метална ножовка не метални противо танкови мини[/quote]
Леле майко..после се чудим защо тка стана, ама кой виновена,а трябваше това или онова да направим..обърна се колата и пътища много, само хорицата загинаха мърцина!
Прав си, че този метод е най-безопасният ама е скъпо оборудване и иска инвестиции. По лесно е да дадеш някой лев за да си затворят очите контролните органи. И пак опираме до държавата. Каква е тази нормативна база дето позволява да се унищожават снаряди чрез разрязване на струг? Ако в закона е посочен безопасен метод то той ще се изпълнява. Но държавата е приела и одобрила този метод на утилизация чрез разрязване на боеприпаси и значи е поела отговорността. Щом в този бизнес има мутрогени като онзи дебелия собственик на фирмата, значи законодателството го е допуснало. И както споменават колеги в основата на всичко е корупцията.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Излиза, че виновниците са виновни, защото са наети некомпетентни и са оставени некомпетентни(без обучения и квалификация) на произвола на съдбата?!
Явно този склад е трябвало да гръмне, даже може би е закъснял в заложените отчети на фирмата, а интересно останаха ли етикетите на взривеното или някакви бумаги, или всичко по проект си отиде там, където му е мястото?!
Ще се окаже накрая, че сме в самото начало на гърмежите, защото от МО добре са си разчели нещата, имат удобно ала-бали(а) бушонче, нещо което винаги добре е сработвало при военните извратеняци(мародери), които не са и особено умни!!!
Ей, това под пагон да си, да гуляеш всеки ден на банкети, а военната тайна да те пази от любопитни външни погледи - нищо не се е променило за последните 22 години в МО и всичките вече частни военни заводи(комплекси за милиарди), все същите политофицерски проститутки са начело на всички нива(няма един на важна позиция, който да не е военизиран секретар на Партията)...
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
По време на гореспоменатото предаване по БНТ бе загатната и основната приччина не само за последните (по-правилно е да се наречат поРедните) взривове, а за всички такива от години на сам. Това е абдикацията на държавата от една чисто държавна отговорност....
Тук е мястото да се поразсъждава малко повече по тази абдикация. Исторически тя става в началото на така наречения преход, когато БКП най-безотговорно и съвсем целенасочено абдикира от всички контролни функции (знаем че преди 1989-та, тази партия бе иззела повсеместно всякакъв вид контрол в страната), които не носеха никакви възможности за забогатяване и власт, но носеха само и то много големи отговорности. Спомнете си как изведнъж се оказа колко нестабилни и опасни били станали мостове строени години преди 1989-та....Същата безперспективна, но много отговорна дейност...
Всъщност, без да си признае вината за докарването на страната ни до финансова, идейна и икономическа безисходица, БКП/БСП заряза всичко насред нищото и се загрижи единствено и само за своето оцеляване. Съществуващите понастоящем повсеместно (изразяващо се не само във военното дело, а във всички сфери на обществения живот) безхаберие и липса на наказуемост е следствие именно на тези безотговорни действия на тази толкова надута и самовлюбена партия....
Мислете за кой гласувате, защото в БСП все още преобладаващото мнозинство са хора обвързани и преживели именно тази толкова рекламирана тогава..."промяна" на тази самонарекла се партия.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
фирмите занимаващи се със специална продукци още от епохата на социализма си бяха "специалини"- ДС под прикритието на държавата изнасяше оръжие и боеприпаси за ембаргови държави. Поради секретността, печалбите бяха само предполагаеми, но във всеки случай огромни. След 1989 бизнеса пак си остана в ДС, ама в частни ръце, а в редиците им се шмугнаха и не дотам инилегентни играчи - някоя и друга мутра. Не бих искал да внушавам че по външния вид трябва да се съди за човека, ама външното излъчване на собственика на Берета Индъстри много ме безпокои. Като чух и какви заплати е давал на случайно подбраните си хора за извършване на толкова екстремално рискова работа ,съмненията ми направо се подтвърдиха. Получил 1,5 млн. за поръчката. Давал на 15 човека по 350 лв. Даже и да ги удвоим заради данъци и осигуровки (част от които също е икономисал) това е някъде около 120 000 годишно за ФРЗ ! Щом има предположение че искрата е станала от струг който не подавал охлаждаща течност, явно и технологичните му разходи са били символични. Разбира се всичко тава само заради печалбата. Щом си позволяваш и да подкупваш държавни служители срещу 6000 лв. явно си е струвало. А човешкия живот на работниците му роби е било без значение. Съвсем друг е въпроса при каква крайна немотия ще се съгласиш да работиш такава работа и то за 350 лв. на месец.
До коментар [#29] от "Храбър":
За мен в БГ няма БСП, СДС ДСБ, АТАКА, ГЕРБ, НДСВ и т.н., там всичко е "БЕРОЕ"!!!
Ако направя хронология на събитията ще ме застрелят последните наместници в цирка или ще ми запушат устата!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
Цялата дейност на тази фирма мирише и то много силно, като започнем от семейната командировка на една госпожа до остров Бали за 6800 лева, както и последвашите т.н. проверки на работата на същата! Лошото е че най-накрая се стига и до миризмата на човешка кръв! А тези всичките ще си стоят на топло и няма и отговорност да носят.
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
До коментар [#31] от "Ivan Petrov":
До колкото преди 1989-та, БКП (сега БСП) бяха иззели всички контролни функции, тяхната толкова незаинтересуваност и абдикация е престъпна и подсъдна. Тази абдикация демонстрира, че БСП понастоящем е не партия, а група по интереси. Интереси свързани с желание за власт и трупане на пари...
Разсъждения като твойто просто замазват отговорността на червените и служат само на техните интереси.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#33] от "Храбър":
Ти да си видял при днешните управляващи желание за реваншизъм или по-смекчено: за възмездие?!
Погледни какво се случва на всички нива в държавата, хората които дърпаха конците, Бойко ги вика на бял кон да спасят вече прахосаните приватизирани бизнеси, които те са разпределяли и дирижирали още от времето на БКП, за да ги закупят на безценица със същите откраднати пари от тях!!!
Имам твърде много информация и лични наблюдения, а ако искаш да съсредоточиш силата на народа върху един проблем, то нека започнем с Лустрация и да не забравяме и политпроститутките със зелени чорапогащи, които като изкарваха оръжие, през същите канали вкарваха наркотици, а как процъфтя аптекарския бизнес се страхувам да коментирам, защото и там Боцко гръмна!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
[quote#34:"Ivan Petrov"]Ти да си видял при днешните управляващи желание за реваншизъм или по-смекчено: за възмездие?[/quote]
Че кой ти говори за днешните управляващи. Та те са поредното мюре, създадено да измести истинското дясно. Че са псевдо десни си пролича и от отказа им от каквито и да е реформи. Виж ги колко близки до БСП са по произход. Знаеш ли как се влизаше на работа в МВР преди 1989-та. Сега навърха се точно такива личности.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#36] от "Храбър":
Тогава ти ли ще се цаниш за тяхното място, защото Аз виждам политически вакум в България?!
Предстои политическа криза, която надявам се и ти виждаш!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
[quote#33:"Храбър"]До колкото преди 1989-та, БКП (сега БСП) бяха .......[/quote]
Само донякъде си прав в този израз. По-близо до действителността би било, ако се напише "Доколкото преди 1989-та БКП (сега БСП, СДС, НДСВ, ГЕРБ, ДПС ....) бяха....."
Хм! Как само изплуваха нещата! Или по-точно избухнаха! Една фирма пратила една чиновничка на Бали за 6 бона и после взела една поръчка за 3млн. И това още в началото на Бойкоугодното управление! Смятайте още в началото колко са били настървени. Не ми се мисли какво правят сега!
Кофтито е, че тази тайна я научаваме с цената на 3 човешки живота! Не че те значат нещо за това правителство де. Щото ако някой се разприказва умира от инфаркт! Ако е да му викат Бирата или пък жената на Бирата!
Имам чувството, че сме се върнали в 56-та!
[quote#37:"Ivan Petrov"]Тогава ти ли ще се цаниш за тяхното място, защото Аз виждам политически вакум в България?! [/quote]
Нямам ни най-малко намерение за това. Ако БКП напълно отговорно се бе саморазпуснала още през 1989-та, сега едва ли щеше да има политически вакуум. За възникването му БСП изигра основна роля. Не желаейки дори да се извинят за сторените щети на България те останаха напълно отговорни за сегашното положение. Едновременно с това, заедно с предният им отряд ДС, те работеха усилено по унищожаване имиджа на сините. За целта се използваха както агентите внедрени в СДС, така и възможностите на напълно завзетите от тях медии. Едновременно лъжеха, шантажираха и раздухваха умраза към сините. Не случайно днес Иван Костов (най-успешния български държавен ръководител от най-новото време) сега е виновен за всичко. Включително и за градушките, земетресенията и наводненията...
Е как, при наличието на тази повсеместна и доста добре организирана заблуда, да избира един обикновен българин!?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#41] от "niki2003":
Според мен самата дейност изисква върховна прецизност и това не е работа за пенсионер човек,който е работил вече 8ч.,изморен е до предела си,но дава допълнителен труд, и то в сфера,която е изключително опасна при това.
До коментар [#39] от "Ваня":
Да бе да! Всички са виновни. Хайде стига с манипулациите. Виновни са тези, които бяха узурпирали ЦЯЛАТА власт! Те държаха всички лостове на управление. Все едно аз да карам колата. После да скоча от нея и след като вие се пребиете, да кажа, че всички заедно сме виновни. Хайде холам!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Та на въпроса:
Дали му на 1 господин милион и половина лева (приходи) и няколко стотин тона боеприпаси, да ги "оползотвори".
Разглобяват се боеприпасите, желязото на скрап (приходи), взривните вещества се продават на съмнителни клиенти (приходи)... Абе тая фирма няма ли някакви РАЗХОДИ ?!?
Ааа, сетих се... 6500 лв за екскурзия до Бали на проверяващия орган... И по 300 лв на работник.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
До коментар [#44] от "Тони!":
Казвам как биха се развили нещата ако това се беше случило. Хората от улицата превзеха ЩАЗИ в бившата ГДР. А в България служителите от ДС си го запалиха, заедно с партийния дом и изгориха (или скриха) архивите.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Утилизирам всичко ненужно на държавата. Срещу скромно заплащане... няма да си извиваме ръцете, ама и не може да съм валат...
За контакти - сигурен съм, че заинтересованите страни лесно ще ме намерят.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
"Собственикът на “Берета Трейдинг” Десислав Делев носи на ръката си уникален часовник за 100 000 лева. Поръчковото бижу с цена на лимузина е от титан, злато, с крокодилска кожа и сапфирено стъкло, съобщава "Стандарт".
Проверка на БЛИЦ показа, че часовникът е Romain Jerome Titanic-DNA rusted steel T-oxy III Chronograph pin. Повърхността му е облечена в крокодилска кожа. Болтовете и винтовете му са от сплав от титан и злато."
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
[quote#45:"Храбър"]Виновни са тези, които бяха узурпирали ЦЯЛАТА власт![/quote]
Пак бъркаш. Те не БЯХА, те СА узурпирали цялата власт. Когато успеем да вденем, че всъщност от 22 години ни управляват едни и същи, т.е., тези, които ни управляваха предните 45 и тяхните наследници, тогава имаме шанс да се измъкнем от калта. За сега обаче не виждам такива изгледи. България продължава да живее на стадиона и да вика "долу червени и долу сини, и т.н."
До коментар [#42] от "Храбър":
Да ме прощаваш, ама не си ти човекът, който да ми обяснява всичко за него, защото информацията ми за него е от първа ръка!
Има една приказка:С'Еди мирен, за да не изкараш Духа от бутилката!
Голям крадец на Прехода и изключително богат такъв, с обичайното потекло и изчезнал политически труд в УНСС бибилиотеката!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
Неизправността не е "техническа", а именно "технологична".
Сбъркана им е цялата технология - от даване на разрешителното до крайния резултат.
П.П. Техноло́гия (от на гръцки: téchne — изкуство, майсторство, умение и на гръцки: логия — изучаване) — съвкупност от методи и инструменти за постигане на желан резултат; начин за преобразуване на даденото в необходимо. Технологията включва последователността на операциите и процедурите, тя е тясно свързана с използваните машини, оборудване, инструменти и материали (техника).
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
В 8.15 тази сутрин по Нова телевизия Иван Костов прочете текст от закон приет от ГЕРБ, в който става ясно, че отговорността за взривовете е изцяло на МВР, а не на военното министерство. След по-малко от час вече било ясно, че причината е технологична неизправност.
И кога Цвъковите хора влязоха в зоната на взривовете, кога успяха да анализират всички факти и кога стигнаха до този категоричен извод?
До коментар [#56] от "Athanatos":
Аз го вярвам - хора притиснати до стената, дават мило и драго да отхлабят примката, а той ако загуби присъствие в парламента,
ще е схрускан!
Иван Костов, ако не друго знае цялата помия на Прехода и определно знае как да плува в нея, но това го прави добре оцеляващ, но не и спасител, а колко надежди удави навремето - на цели поколения!
Жалко за давещите се!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
Всъщност по въпроса за взривовете Иван Костов просто цитира закона. Който иска да вярва.
Сещам се за хубав пример - креационистите не вярват, че света е по-стар от 7-8 хиляди години. Това обаче по никакъв начин не прави въглеродния анализ метод, който дава неверни резултати. И този метод се използва успешно за куп неща, голяма част от които колосално по-стари от въпросните 7-8 хиляди години.
До коментар [#27] от "Чеша си езика":А аз бих запитал каква е тази държава,която е дала подобна отговорна,изключително опасна и изискваща изключителен професионализъм,изключитена технологична дисциплина,изключителен контрол,дейност на частна фирма? Но защо ли пък питам.Военният министър още в началото на управлението на ГЕРБ подхвърли идеята си охраната на военните поделения да се поеме от частни охранителни фирми!!!!!!Колко са изостанали американците,че не възложат охраната на президента си на частни бодигардове,не приватизират НАСА,не наемат частна охранителна фирма/защо не и българската ИПОН/ да охранява Пентагона.Не приватизират космодрума Кеп Канаверал.А ние тук се занимаваме с БКП,БСП,Ив.Костов,кой или коя била на почивка на остров Бали.Има дейности,които още дълги години трябва да бъдат в изключителната компетентност на държавата-железопътна и пътна инфраструктора,атомни централи....Дори желязната лейди,която се беше зарекла да приватизира и лондонското метро,не успя да стори това с железопътната мрежа на Великобритания,а към края на мандата си приватизира само крайградската мрежа на Лондон.И още първите години поради "изключителните" грижи на частната компания станаха няколко тежки ж.п. катастрофи там.Преди няколко години ц.ялата северна част на САЩ поради тежка авария в електропреноснат мрежа останаха без ток.Оказа се,че причината е в безхаберието на двете компании,собственички съответно на мрежата съответна в северната и южна част,което са работели всяка една по отделно с различни технологични правилници за експлоатация без да съгласуват дейностите си,което е изключително важно при производството и преноса на ел.енергия.Това беше и основната причина за разпада на системата.Незабавно американското правителство взе проблема в свои ръце и той със закон им наложи общи правила за поведение,а не ги изчака те сами да се договарят.
разграден двор , откъдето се снабдява "отряда " за мокри поръчки към умрелия филиал на Коминтерна- БКП-ту ! И те са гладни кат нас хора- когато трябва да премахнат някой кадърен българин ,който пречи на ционистите !!
[quote#49:"Dehumanizer"]Romain Jerome Titanic-DNA rusted steel T-oxy III Chronograph pin[/quote]
Нещо не скивам ни злато, ни крокодил:
A tribute to the giant of the seas in an ultra-virile interpretation of the traditional chronograph. The bezel, made from the fusion of rusted steel from the liner and steel from the Irish shipyards where it was built, enhances the architecture of the multi-level dial. Coal from the hold of the shipwreck provides a variation of black finishes, satin-finished on the emblematic transversal cross and a snailed sun pattern for the counters. A veritable timekeeping instrument with an intense personality, a symbol of power and the extreme.
[quote#53:"Ivan Petrov"]Дори и Нейнски, която е "сърбала" доста от него, го преживя и захвърли, а ти му се хвърляш на врата?![/quote]
Ами стойте си тогава с пожарникаря и с шивача на военни униформи.Те са много способни и ерудирани...Само не се оплаквайте!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
За да докажеш че нещо е станало така трябва да можеш да до повториш.
И тука играта загрубява.
Взимат един спален вагон двадесет литра люта ракия почват да манипулират електроинсталацията блясва искра лютата ракия пламва и натам е ясно.
Така версията е доказана.
Ама нещо не става повторението.
И тука е така да вземат един струг пет легена вода двадесет GSMа от тези които според Аню излъчват импулс.
За съспенс забиват четри снаряда в земята слагат отгоре тенекия отдолу огън и печът червени камби.
Гръмва снаряд и после е ясно ама как да гръмне?
Оръжията са тънка работа ако десет човека работят върху това една бомба да прави бум то дваисет работят това да не става по никакъв начин когато не трябва.
За да има бум трябва детонация а тя не става със струг с огън даже и с чук не става.
Е това трябва да питат журналята кажете къде е детонатора?
Напълнете един склад за боеприпаси проектиран в някакъв военен институт в Казанлък и построен през социализъма за сто тона тротил примерно с правилно изчислен брустер и отстояния от другите складове и го вздривете.
Какво ще стане нищо само този склад ще даде фира.
Обаче ако дебелака с часовника каже сложете двеста а не сто тона какво става?
Еми това което го дадоха по телевизията.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Ъхъхъхъхъхъхъ .... режели снарядите както са си с взрива .... ахахахахахаха ... особенно след като май рийш взривяването става с детонация, а не както ни лъжат като чавдарчета след искра. Понеже взривното вещество като му подадеш искра обикновенно изгаря като сухо дърво...не гърми бе необразовани крадци....
Спокойно другари, приятели и граждани! Утре лично нашето Слънце, уважаемият мин-председател др. Б. Борисов ще се извини на пострадалите, ще прочете декларация за престъпното управление на ГЕРБ и собственоръчно ще подаде оставка!
[quote#0:"Статията"]"Бойко Найденов потвърди, че се работи по версията, че стругът, на който са се рязали боеприпасите, не е имал охладителна течност, което е предизвикало искра и взрив"
[/quote]
И откога тротил се взривява от искра? Или там не е имало само тротил? Или май всичките боеприпаси са държани накуп, и по погрешка се е взривил снаряд?
Чувствителност - Нечувствителен към удар, прострелване с куршум, огън, искри, триене, химически взаимодействия. Пресования и прахообразен тротил е добре чувствителен към детонации и взривяването му е надеждно със стандартни капсул-детонатори, запалки и др. Излятият и люспестият тротил имат понижена чувствителност към детонация и се нуждаят от междинен детонатор (боевик) от пресован тротил или друго подходящо взривно вещество.
Горе под "запалка" разбирайте това, което се намира в ръчната граната, а не това, с което се палят цигарите.
Така че това от струг няма да гръмне. Нито от мобилен телефон. Някой много здраво не си е свършил работата във фирмата.
П.П. Като бях в казармата капитаните разправяха как през втората световна война сапьорите се топлели през зимата, като горели тротил от немски мини и го хвърляли в печката, горял с хубав, жълт пламък и топлел доста. Взрив, а?
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
[quote#43:"petar_333"]До коментар [#41] от "niki2003":
Според мен самата дейност изисква върховна прецизност и това не е работа за пенсионер човек,който е работил вече 8ч.,изморен е до предела си,но дава допълнителен труд, и то в сфера,която е изключително опасна при това.[/quote]
Талибаните ги обучават с клипове, как на такива снаряди първо се маха взривателя, след това се режат с ножовка, после се нагряват на огън, за да се втечни тротилът, който след това изливат навън и с него отливат шашки/бомби с правилния размер. Върховна прецизност и върховна опасност, а?
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
[quote#27:"Чеша си езика"]Ако в закона е посочен безопасен метод то той ще се изпълнява.[/quote]
Я покажи закон, за унищожаване на снаряди?
Абе хора, вие какво очаквате от закона? Да ви каже, как се яде по три пъти на ден и че наситените мазнини са вредни? В закона трябва да пише, че се осигуряват безопасни условия на труд, иначе виновните се наказват. Вие какво, утре като си палите колата ще очавате да има в закона "пъхнете внимателно ключа в ключалката и го завъртете надясно на леко 60-90-180 градуса, ама без да го счупите"?
Законите не могат да обхванат всички случаи и затова там се делегира отговорност.
В случая трябваше да арестуват собственика на фирмата и отговорника за охрана на труда за 72 часа и чак след това да се пишат всичките глупости, които се изписаха. Да не говорим за запора на сметки и възбраната върху имуществото, за да има с какво да отговаря, че иначе утре ще е разведен собственик на фалирала фирма без никакви наследници, освен ако междувременно някой циганин не стане собственик на фирмата.
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
До коментар [#33] от "Храбър":
До коментар [#34] от "Ivan Petrov":
Хайде, хайде, на вас двамата Хан Аспарух и баща му са ви виновни. Айде, дерзайте, догодина има избори, нали имало политически вакуум, имате шанс.......
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
В момент, в който държавни фирми нямат работа, а са далече по-компетентни и подготвени, законите и нравите не позволяват именно те да работят!
Новите също не ппроменят правилата откъм прозрачност и държавен интерес!
Основната версия е прикриване на кражби в огромни размери! Същото като предния взривен склад за боеприпаси. Време да влязат няколко човека в затвора за по 20-ина годинки!
До коментар [#75] от "epoc":
За 1200лв. заплата, не благодаря!
Докато бях в БГ, взимах три пъти повече и не се налагаше да се боря с цялото царско(комунистическо) войнство, а смисъл има ако знам, че след 5 години с една заплата от 10 000лв на месец, съм успял да ви оправя държавата и да се радвам на детето си в нея и на всички останали бг деца, че имат обещаващо бъдеще, ако са трудолюбиви и отговорни!
Ти, дерзай, Аз съм си в Германия и ако Боцко или някой друг не я оправи тази ваша изгубена държава, това ще е, ще си останем там където сме, далеч от вакуума!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Wornoxmaniak
Рейтинг: 676 НеутралноОткога на корупцията и казват технологична грешка?
Чеша си езика
Рейтинг: 853 РазстроеноКакъв е смисъла да търсят изчезналите работници. Те са били в епицентъра на взрива и са се изпарили. По скоро могат да търсят нещо от тях.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.boby1945
Рейтинг: 900 ВеселоТази дейност утилизацията на боеприпаси не еработа за сульо и пульо пишман "бизнесмен", това не е като да продаваш кебабчета на панаира в Узунджово......
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Затова Държавата трябва да си поеме тази функция черзе вонните, те за това са обучавани с години, да боравят с боеприпаси....
А то какво, един влязъл с мобифон, на друг не му стигнала охладителната течност, "бизнесмена" пратил служителката на МНО на почивка в "екзотични места" и те ти взривове....
Колко трябва да станат, за да ви уврат главите?
moriarti
Рейтинг: 853 НеутралноНима!? Че други варианти има ли? Да сме заплашвани от някакъв вид тероризъм наскоро? Комуноидите взривяват църкви, а не складове... Да ни е обявявана някаква война??? Да са кацали извънземни тъдява? Поне военен парад да е имало в района?
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"ЙОК! Ми тогава ще да е техническа неизправност.
purple_rain
Рейтинг: 458 РазстроеноОсновната версия за взрива край Петолъчката е алчността и некадърноста на българските така наречени бизнесмени и корумпираноста на чиновниците ни,това е основната версия!!!
bta
Рейтинг: 1416 НеутралноИстината няма как да излезе наяве ,единствено ще го отнесе някой ако има пропуски по документите.
madagaskar
Рейтинг: 958 Гневнодве от последните проверки на обекта са били съвместни с представители на министерството на околната среда и Главната инспекция по труда, и при тях не са открити нарушения.
Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повечеЕстествено - вие достатъчно умни, че да не пикаете срещу вятъра - ама май вече никой не ви вярва!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4647 ГневноПРИЧИНАТА Е ПРЕСТЪПНА САМОНАДЕЯНОСТ И ВСИЧКИ ГО ЗНАЯТ МНОГО ДОБРЕ АМА НАЛИ МОМЧЕТО СИ КИХА !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Dehumanizer
Рейтинг: 1416 НеутралноКогато класическата българска соцмърлящина (немало охладителна течност за струга, фрезата била от 1952 година, бракувана от ЗММ-то, и пр.) и чиновническа корумпираност се намесят в рязането на снаряди, то резултатът са взривове, които убиват хора
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»latinka_
Рейтинг: 458 ЛюбопитноГЕРБ трябваше да си измислят друго име и абревиатура, а не на цвете. Цветята винаги са били в услуга и за радост на хората. Но на днешните гербери кръстът е доста тежък, да чистят помията на предишните управници. Как така боеприпаси в частни ръце, а държавата за мезе!?
Някои успяват,защото такава е съдбата им.Повечето успяват,защото такова е решението им. Анатол ФрансСъни
Рейтинг: 515 НеутралноКолко време стана, вече 2-3 дни и още не могат да открият ни причината, ни работниците, или вероятно потулват истини , за да печелят време, в което да решат как точно да ни заблудят.
Dragoslava
Рейтинг: 1016 НеутралноНикога няма да се разбере.
Gouverneur général
Рейтинг: 1022 Любопитно"стругът, на който са се рязали боеприпасите" каза главен комисар Николай Николов !? ture=related ture=related
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯТрябва да си много неграмотен технически за да ползваш метален струг с метален стругарски нож за взривна бомба. В същия момент твърди че не трябва да има метални предмети.
Прави се с водна струя рязане
http://www.youtube.com/watch?v=YBqgofmdKc8&fea
Водна струя рязане 160mm стомана
http://www.youtube.com/watch?v=EHJ_uCaQpYk&fea
Darth Plagueis
Рейтинг: 1465 НеутралноА с телефоните кво стана, или просото олекна версията и трябваше да се смени?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКaron25
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#11:"Ивалина"]Колко време стана, вече 2-3 дни и още не могат да открият ни причината,[/quote]
Аха, не знаят! Снарядите са ги въртели на струга и като "загреят" ги топвали в легени със студена вода, да се охлаждат. Баси модерната технология, на всичкото отгоре имало 4/четири/ проверки от контролни органи, които "не намериха никакви нарушения"??? Какво е това - подигравка, или май си е тежка корупция. Оказва се, че някой е отишъл на екскурзия на остров Махуту0бахуту или Бали май се казваше за сметка на фирмата, която впоследствие спечелила търга...и довела катастрофата!
latinka_
Рейтинг: 458 Любопитно[quote#11:"Ивалина"]Колко време стана, вече 2-3 дни и още не могат да открият ни причината, ни работниците, или вероятно потулват истини , за да печелят време, в което да решат как точно да ни заблудят.[/quote]
Някои успяват,защото такава е съдбата им.Повечето успяват,защото такова е решението им. Анатол ФрансТи би ли влязла в гърмящо поле, а? Има си правила! По-потулена истина от престъпната приватизация има ли?
ivanalex2
Рейтинг: 515 НеутралноТоя взрив няма да е първия, който ще остане без виновни
Gouverneur général
Рейтинг: 1022 РазстроеноИмаше на времето един специалист по взривове дето режеше с метална ножовка не метални противо танкови мини, докато един ден мината гръмна и го разпарчедоса.
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯЮлиан Христов
Рейтинг: 402 НеутралноИзмамното спокойствие от Челопечене досега се "взриви" с пълна сила. Докога безхаберие, господа? http://www.sofiapost.net/2012/06/10559/
latinka_
Рейтинг: 458 ЛюбопитноСтари боеприпаси цъкат и в Дунарит - Русе, собственикът е особено известен, още по-безславни са и затриващите се фирми...
0
050426_korporativna_turgovska_korabostroitelnica/
Някои успяват,защото такава е съдбата им.Повечето успяват,защото такова е решението им. Анатол Франсhttp://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=115511
http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2011/02/25/1
dimitars
Рейтинг: 233 НеутралноНа кой му пука?Всяко чудо за 3 дни.Ще пошумят,ще поприказват,па ще затихнат.Болката остава единствено за пострадалите.Но на кой ли му пука за тях?Да се готвят за взривяване и други военни складове.
dimitars
Рейтинг: 233 НеутралноРуснаците имат една дума "безпредел" за подобни случаи.Много е подходяща в случая
aron25
Рейтинг: 1416 Разстроено[quote#18:"Gouverneur général"]един специалист по взривове дето режеше с метална ножовка не метални противо танкови мини[/quote]
Леле майко..после се чудим защо тка стана, ама кой виновена,а трябваше това или онова да направим..обърна се колата и пътища много, само хорицата загинаха мърцина!
Gouverneur général
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#20] от "latinka_":
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯКораби няма ама 300 работника от корабната опаковат снаряди за износ .
aron25
Рейтинг: 1416 РазстроеноА..Станимир, Николай и Енчо оставиха сирачета децата си..защото се бориха за залък хляб..
Хи-хи
Рейтинг: 1839 НеутралноДо изборите ще е така. Вниманието към боковия гений ще треба ежедневно да бъде пренасочвано, щото асфалта и лентите видимо не работят...
Чеша си езика
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#13] от "Gouverneur général":
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.Прав си, че този метод е най-безопасният ама е скъпо оборудване и иска инвестиции. По лесно е да дадеш някой лев за да си затворят очите контролните органи. И пак опираме до държавата. Каква е тази нормативна база дето позволява да се унищожават снаряди чрез разрязване на струг? Ако в закона е посочен безопасен метод то той ще се изпълнява. Но държавата е приела и одобрила този метод на утилизация чрез разрязване на боеприпаси и значи е поела отговорността. Щом в този бизнес има мутрогени като онзи дебелия собственик на фирмата, значи законодателството го е допуснало. И както споменават колеги в основата на всичко е корупцията.
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноИзлиза, че виновниците са виновни, защото са наети некомпетентни и са оставени некомпетентни(без обучения и квалификация) на произвола на съдбата?!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataЯвно този склад е трябвало да гръмне, даже може би е закъснял в заложените отчети на фирмата, а интересно останаха ли етикетите на взривеното или някакви бумаги, или всичко по проект си отиде там, където му е мястото?!
Ще се окаже накрая, че сме в самото начало на гърмежите, защото от МО добре са си разчели нещата, имат удобно ала-бали(а) бушонче, нещо което винаги добре е сработвало при военните извратеняци(мародери), които не са и особено умни!!!
Ей, това под пагон да си, да гуляеш всеки ден на банкети, а военната тайна да те пази от любопитни външни погледи - нищо не се е променило за последните 22 години в МО и всичките вече частни военни заводи(комплекси за милиарди), все същите политофицерски проститутки са начело на всички нива(няма един на важна позиция, който да не е военизиран секретар на Партията)...
Храбър
Рейтинг: 1983 НеутралноПо време на гореспоменатото предаване по БНТ бе загатната и основната приччина не само за последните (по-правилно е да се наречат поРедните) взривове, а за всички такива от години на сам. Това е абдикацията на държавата от една чисто държавна отговорност....
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Тук е мястото да се поразсъждава малко повече по тази абдикация. Исторически тя става в началото на така наречения преход, когато БКП най-безотговорно и съвсем целенасочено абдикира от всички контролни функции (знаем че преди 1989-та, тази партия бе иззела повсеместно всякакъв вид контрол в страната), които не носеха никакви възможности за забогатяване и власт, но носеха само и то много големи отговорности. Спомнете си как изведнъж се оказа колко нестабилни и опасни били станали мостове строени години преди 1989-та....Същата безперспективна, но много отговорна дейност...
Всъщност, без да си признае вината за докарването на страната ни до финансова, идейна и икономическа безисходица, БКП/БСП заряза всичко насред нищото и се загрижи единствено и само за своето оцеляване. Съществуващите понастоящем повсеместно (изразяващо се не само във военното дело, а във всички сфери на обществения живот) безхаберие и липса на наказуемост е следствие именно на тези безотговорни действия на тази толкова надута и самовлюбена партия....
Мислете за кой гласувате, защото в БСП все още преобладаващото мнозинство са хора обвързани и преживели именно тази толкова рекламирана тогава..."промяна" на тази самонарекла се партия.
paolo51
Рейтинг: 515 Неутралнофирмите занимаващи се със специална продукци още от епохата на социализма си бяха "специалини"- ДС под прикритието на държавата изнасяше оръжие и боеприпаси за ембаргови държави. Поради секретността, печалбите бяха само предполагаеми, но във всеки случай огромни. След 1989 бизнеса пак си остана в ДС, ама в частни ръце, а в редиците им се шмугнаха и не дотам инилегентни играчи - някоя и друга мутра. Не бих искал да внушавам че по външния вид трябва да се съди за човека, ама външното излъчване на собственика на Берета Индъстри много ме безпокои. Като чух и какви заплати е давал на случайно подбраните си хора за извършване на толкова екстремално рискова работа ,съмненията ми направо се подтвърдиха. Получил 1,5 млн. за поръчката. Давал на 15 човека по 350 лв. Даже и да ги удвоим заради данъци и осигуровки (част от които също е икономисал) това е някъде около 120 000 годишно за ФРЗ ! Щом има предположение че искрата е станала от струг който не подавал охлаждаща течност, явно и технологичните му разходи са били символични. Разбира се всичко тава само заради печалбата. Щом си позволяваш и да подкупваш държавни служители срещу 6000 лв. явно си е струвало. А човешкия живот на работниците му роби е било без значение. Съвсем друг е въпроса при каква крайна немотия ще се съгласиш да работиш такава работа и то за 350 лв. на месец.
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#29] от "Храбър":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataЗа мен в БГ няма БСП, СДС ДСБ, АТАКА, ГЕРБ, НДСВ и т.н., там всичко е "БЕРОЕ"!!!
Ако направя хронология на събитията ще ме застрелят последните наместници в цирка или ще ми запушат устата!
Ogiigo
Рейтинг: 1091 НеутралноЦялата дейност на тази фирма мирише и то много силно, като започнем от семейната командировка на една госпожа до остров Бали за 6800 лева, както и последвашите т.н. проверки на работата на същата! Лошото е че най-накрая се стига и до миризмата на човешка кръв! А тези всичките ще си стоят на топло и няма и отговорност да носят.
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Храбър
Рейтинг: 1983 НеутралноДо коментар [#31] от "Ivan Petrov":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"До колкото преди 1989-та, БКП (сега БСП) бяха иззели всички контролни функции, тяхната толкова незаинтересуваност и абдикация е престъпна и подсъдна. Тази абдикация демонстрира, че БСП понастоящем е не партия, а група по интереси. Интереси свързани с желание за власт и трупане на пари...
Разсъждения като твойто просто замазват отговорността на червените и служат само на техните интереси.
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#33] от "Храбър":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataТи да си видял при днешните управляващи желание за реваншизъм или по-смекчено: за възмездие?!
Погледни какво се случва на всички нива в държавата, хората които дърпаха конците, Бойко ги вика на бял кон да спасят вече прахосаните приватизирани бизнеси, които те са разпределяли и дирижирали още от времето на БКП, за да ги закупят на безценица със същите откраднати пари от тях!!!
Имам твърде много информация и лични наблюдения, а ако искаш да съсредоточиш силата на народа върху един проблем, то нека започнем с Лустрация и да не забравяме и политпроститутките със зелени чорапогащи, които като изкарваха оръжие, през същите канали вкарваха наркотици, а как процъфтя аптекарския бизнес се страхувам да коментирам, защото и там Боцко гръмна!
Знам и Мога
Рейтинг: 796 ВеселоМда, няма виновни. Така и се очакваше. Оставки няма да има.
Храбър
Рейтинг: 1983 Неутрално[quote#34:"Ivan Petrov"]Ти да си видял при днешните управляващи желание за реваншизъм или по-смекчено: за възмездие?[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Че кой ти говори за днешните управляващи. Та те са поредното мюре, създадено да измести истинското дясно. Че са псевдо десни си пролича и от отказа им от каквито и да е реформи. Виж ги колко близки до БСП са по произход. Знаеш ли как се влизаше на работа в МВР преди 1989-та. Сега навърха се точно такива личности.
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#36] от "Храбър":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataТогава ти ли ще се цаниш за тяхното място, защото Аз виждам политически вакум в България?!
Предстои политическа криза, която надявам се и ти виждаш!
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 Неутрално...да се чете: ВАКУУМ!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataВаня
Рейтинг: 624 Весело[quote#33:"Храбър"]До колкото преди 1989-та, БКП (сега БСП) бяха .......[/quote]
АзСамо донякъде си прав в този израз. По-близо до действителността би било, ако се напише "Доколкото преди 1989-та БКП (сега БСП, СДС, НДСВ, ГЕРБ, ДПС ....) бяха....."
wds23355772
Рейтинг: 1183 ЛюбопитноХм! Как само изплуваха нещата! Или по-точно избухнаха! Една фирма пратила една чиновничка на Бали за 6 бона и после взела една поръчка за 3млн. И това още в началото на Бойкоугодното управление! Смятайте още в началото колко са били настървени. Не ми се мисли какво правят сега!
Кофтито е, че тази тайна я научаваме с цената на 3 човешки живота! Не че те значат нещо за това правителство де. Щото ако някой се разприказва умира от инфаркт! Ако е да му викат Бирата или пък жената на Бирата!
Имам чувството, че сме се върнали в 56-та!
niki2003
Рейтинг: 458 НеутралноА вярно ли е,че в поделението до Петолъчката са работели пенсионери,и то дори с извънредни часове?
Храбър
Рейтинг: 1983 Неутрално[quote#37:"Ivan Petrov"]Тогава ти ли ще се цаниш за тяхното място, защото Аз виждам политически вакум в България?! [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Нямам ни най-малко намерение за това. Ако БКП напълно отговорно се бе саморазпуснала още през 1989-та, сега едва ли щеше да има политически вакуум. За възникването му БСП изигра основна роля. Не желаейки дори да се извинят за сторените щети на България те останаха напълно отговорни за сегашното положение. Едновременно с това, заедно с предният им отряд ДС, те работеха усилено по унищожаване имиджа на сините. За целта се използваха както агентите внедрени в СДС, така и възможностите на напълно завзетите от тях медии. Едновременно лъжеха, шантажираха и раздухваха умраза към сините. Не случайно днес Иван Костов (най-успешния български държавен ръководител от най-новото време) сега е виновен за всичко. Включително и за градушките, земетресенията и наводненията...
Е как, при наличието на тази повсеместна и доста добре организирана заблуда, да избира един обикновен българин!?
petar_333
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#41] от "niki2003":
Според мен самата дейност изисква върховна прецизност и това не е работа за пенсионер човек,който е работил вече 8ч.,изморен е до предела си,но дава допълнителен труд, и то в сфера,която е изключително опасна при това.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1465 Весело[quote#42:"Храбър"]Ако БКП напълно отговорно се бе саморазпуснала още през 1989-та[/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТова нали не си си го представял сериозно
Храбър
Рейтинг: 1983 НеутралноДо коментар [#39] от "Ваня":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Да бе да! Всички са виновни. Хайде стига с манипулациите. Виновни са тези, които бяха узурпирали ЦЯЛАТА власт! Те държаха всички лостове на управление. Все едно аз да карам колата. После да скоча от нея и след като вие се пребиете, да кажа, че всички заедно сме виновни. Хайде холам!
Athanatos
Рейтинг: 1433 Неутрално"утилизиране", "утилизиране", "утилизиране"...
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Утилизирам - оползотворявам.
"Унищожавам" е друга дума.
Та на въпроса:
Дали му на 1 господин милион и половина лева (приходи) и няколко стотин тона боеприпаси, да ги "оползотвори".
Разглобяват се боеприпасите, желязото на скрап (приходи), взривните вещества се продават на съмнителни клиенти (приходи)... Абе тая фирма няма ли някакви РАЗХОДИ ?!?
Ааа, сетих се... 6500 лв за екскурзия до Бали на проверяващия орган... И по 300 лв на работник.
Храбър
Рейтинг: 1983 НеутралноДо коментар [#44] от "Тони!":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Казвам как биха се развили нещата ако това се беше случило. Хората от улицата превзеха ЩАЗИ в бившата ГДР. А в България служителите от ДС си го запалиха, заедно с партийния дом и изгориха (или скриха) архивите.
Athanatos
Рейтинг: 1433 НеутралноВ този смисъл, пускам обява:
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Утилизирам всичко ненужно на държавата. Срещу скромно заплащане... няма да си извиваме ръцете, ама и не може да съм валат...
За контакти - сигурен съм, че заинтересованите страни лесно ще ме намерят.
Dehumanizer
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#46] от "Athanatos":
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»И разходи има:
"Собственикът на “Берета Трейдинг” Десислав Делев носи на ръката си уникален часовник за 100 000 лева. Поръчковото бижу с цена на лимузина е от титан, злато, с крокодилска кожа и сапфирено стъкло, съобщава "Стандарт".
Проверка на БЛИЦ показа, че часовникът е Romain Jerome Titanic-DNA rusted steel T-oxy III Chronograph pin. Повърхността му е облечена в крокодилска кожа. Болтовете и винтовете му са от сплав от титан и злато."
Ваня
Рейтинг: 624 Разстроено[quote#45:"Храбър"]Виновни са тези, които бяха узурпирали ЦЯЛАТА власт![/quote]
АзПак бъркаш. Те не БЯХА, те СА узурпирали цялата власт. Когато успеем да вденем, че всъщност от 22 години ни управляват едни и същи, т.е., тези, които ни управляваха предните 45 и тяхните наследници, тогава имаме шанс да се измъкнем от калта. За сега обаче не виждам такива изгледи. България продължава да живее на стадиона и да вика "долу червени и долу сини, и т.н."
Athanatos
Рейтинг: 1433 НеутралноДо коментар [#49] от "Dehumanizer":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Е значи успешно е утилизирал боеприпасите човека.
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#42] от "Храбър":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataДа ме прощаваш, ама не си ти човекът, който да ми обяснява всичко за него, защото информацията ми за него е от първа ръка!
Има една приказка:С'Еди мирен, за да не изкараш Духа от бутилката!
Голям крадец на Прехода и изключително богат такъв, с обичайното потекло и изчезнал политически труд в УНСС бибилиотеката!
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#42] от "Храбър":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataДори и Нейнски, която е "сърбала" доста от него, го преживя и захвърли, а ти му се хвърляш на врата?!
Athanatos
Рейтинг: 1433 НеутралноВсъщност в заглавието няма грешка.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Неизправността не е "техническа", а именно "технологична".
Сбъркана им е цялата технология - от даване на разрешителното до крайния резултат.
П.П. Техноло́гия (от на гръцки: téchne — изкуство, майсторство, умение и на гръцки: логия — изучаване) — съвкупност от методи и инструменти за постигане на желан резултат; начин за преобразуване на даденото в необходимо. Технологията включва последователността на операциите и процедурите, тя е тясно свързана с използваните машини, оборудване, инструменти и материали (техника).
venci_kr
Рейтинг: 515 НеутралноВ 8.15 тази сутрин по Нова телевизия Иван Костов прочете текст от закон приет от ГЕРБ, в който става ясно, че отговорността за взривовете е изцяло на МВР, а не на военното министерство. След по-малко от час вече било ясно, че причината е технологична неизправност.
И кога Цвъковите хора влязоха в зоната на взривовете, кога успяха да анализират всички факти и кога стигнаха до този категоричен извод?
Май ни вземат за мат'рял...
Athanatos
Рейтинг: 1433 Любопитно[quote#55:"venci_kr"]Май ни вземат за мат'рял...[/quote]
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Тва не го вярвам!
venci_kr
Рейтинг: 515 НеутралноИван Костов по Нова телевизия за взривовете край Петолъчката:
ture=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=a3NUFiXRQCk&fea
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#56] от "Athanatos":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataАз го вярвам - хора притиснати до стената, дават мило и драго да отхлабят примката, а той ако загуби присъствие в парламента,
ще е схрускан!
Иван Костов, ако не друго знае цялата помия на Прехода и определно знае как да плува в нея, но това го прави добре оцеляващ, но не и спасител, а колко надежди удави навремето - на цели поколения!
Жалко за давещите се!
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#57] от "venci_kr":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataНие достоверните източници ли сме?!
venci_kr
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#59] от "Ivan Petrov":
Всъщност по въпроса за взривовете Иван Костов просто цитира закона. Който иска да вярва.
Сещам се за хубав пример - креационистите не вярват, че света е по-стар от 7-8 хиляди години. Това обаче по никакъв начин не прави въглеродния анализ метод, който дава неверни резултати. И този метод се използва успешно за куп неща, голяма част от които колосално по-стари от въпросните 7-8 хиляди години.
Васил Дакев
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#27] от "Чеша си езика":А аз бих запитал каква е тази държава,която е дала подобна отговорна,изключително опасна и изискваща изключителен професионализъм,изключите на технологична дисциплина,изключителен контрол,дейност на частна фирма? Но защо ли пък питам.Военният министър още в началото на управлението на ГЕРБ подхвърли идеята си охраната на военните поделения да се поеме от частни охранителни фирми!!!!!!Колко са изостанали американците,че не възложат охраната на президента си на частни бодигардове,не приватизират НАСА,не наемат частна охранителна фирма/защо не и българската ИПОН/ да охранява Пентагона.Не приватизират космодрума Кеп Канаверал.А ние тук се занимаваме с БКП,БСП,Ив.Костов,кой или коя била на почивка на остров Бали.Има дейности,които още дълги години трябва да бъдат в изключителната компетентност на държавата-железопътна и пътна инфраструктора,атомни централи....Дори желязната лейди,която се беше зарекла да приватизира и лондонското метро,не успя да стори това с железопътната мрежа на Великобритания,а към края на мандата си приватизира само крайградската мрежа на Лондон.И още първите години поради "изключителните" грижи на частната компания станаха няколко тежки ж.п. катастрофи там.Преди няколко години ц.ялата северна част на САЩ поради тежка авария в електропреноснат мрежа останаха без ток.Оказа се,че причината е в безхаберието на двете компании,собственички съответно на мрежата съответна в северната и южна част,което са работели всяка една по отделно с различни технологични правилници за експлоатация без да съгласуват дейностите си,което е изключително важно при производството и преноса на ел.енергия.Това беше и основната причина за разпада на системата.Незабавно американското правителство взе проблема в свои ръце и той със закон им наложи общи правила за поведение,а не ги изчака те сами да се договарят.
kyphacah71
Рейтинг: 402 Неутралноразграден двор , откъдето се снабдява "отряда " за мокри поръчки към умрелия филиал на Коминтерна- БКП-ту ! И те са гладни кат нас хора- когато трябва да премахнат някой кадърен българин ,който пречи на ционистите !!
Еколог
Рейтинг: 703 Неутрално[quote#49:"Dehumanizer"]Romain Jerome Titanic-DNA rusted steel T-oxy III Chronograph pin[/quote]
Път без препятствия не води до никъде.Нещо не скивам ни злато, ни крокодил:
A tribute to the giant of the seas in an ultra-virile interpretation of the traditional chronograph. The bezel, made from the fusion of rusted steel from the liner and steel from the Irish shipyards where it was built, enhances the architecture of the multi-level dial. Coal from the hold of the shipwreck provides a variation of black finishes, satin-finished on the emblematic transversal cross and a snailed sun pattern for the counters. A veritable timekeeping instrument with an intense personality, a symbol of power and the extreme.
Еколог
Рейтинг: 703 Неутрално[quote#49:"Dehumanizer"]Romain Jerome Titanic-DNA rusted steel T-oxy III Chronograph[/quote]
Път без препятствия не води до никъде.Има го и в златен вариант, около 15 000 €
Храбър
Рейтинг: 1983 Неутрално[quote#53:"Ivan Petrov"]Дори и Нейнски, която е "сърбала" доста от него, го преживя и захвърли, а ти му се хвърляш на врата?![/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ами стойте си тогава с пожарникаря и с шивача на военни униформи.Те са много способни и ерудирани...Само не се оплаквайте!
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноЕто каква е ролята на МО: aloviha_103_raketi_zemyavazduh_kray_sliven-152502. html
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankatahttp://www.standartnews.com/balgariya-obshtestvo/z
dedoliben
Рейтинг: 2435 ЛюбопитноЗа да докажеш че нещо е станало така трябва да можеш да до повториш.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIИ тука играта загрубява.
Взимат един спален вагон двадесет литра люта ракия почват да манипулират електроинсталацията блясва искра лютата ракия пламва и натам е ясно.
Така версията е доказана.
Ама нещо не става повторението.
И тука е така да вземат един струг пет легена вода двадесет GSMа от тези които според Аню излъчват импулс.
За съспенс забиват четри снаряда в земята слагат отгоре тенекия отдолу огън и печът червени камби.
Гръмва снаряд и после е ясно ама как да гръмне?
Оръжията са тънка работа ако десет човека работят върху това една бомба да прави бум то дваисет работят това да не става по никакъв начин когато не трябва.
За да има бум трябва детонация а тя не става със струг с огън даже и с чук не става.
Е това трябва да питат журналята кажете къде е детонатора?
Напълнете един склад за боеприпаси проектиран в някакъв военен институт в Казанлък и построен през социализъма за сто тона тротил примерно с правилно изчислен брустер и отстояния от другите складове и го вздривете.
Какво ще стане нищо само този склад ще даде фира.
Обаче ако дебелака с часовника каже сложете двеста а не сто тона какво става?
Еми това което го дадоха по телевизията.
45iv
Рейтинг: 451 ВеселоДобре 4е нямаме атомни бомби.
greenhrast
Рейтинг: 683 Любопитно[quote#13:"Gouverneur général"]"стругът, на който са се рязали боеприпасите" каза главен комисар Николай Николов !? [/quote]
Сещам се за вица дето Чапай отива при Петка и той сножовка реже 1 снаряд!
- Петка, недей, ще гръмне, бе!!
- Спокойно, имам още два!!!
Blackradio
Рейтинг: 550 НеутралноЪхъхъхъхъхъхъ .... режели снарядите както са си с взрива .... ахахахахахаха ... особенно след като май рийш взривяването става с детонация, а не както ни лъжат като чавдарчета след искра. Понеже взривното вещество като му подадеш искра обикновенно изгаря като сухо дърво...не гърми бе необразовани крадци....
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.timeziko
Рейтинг: 449 ГневноСпокойно другари, приятели и граждани! Утре лично нашето Слънце, уважаемият мин-председател др. Б. Борисов ще се извини на пострадалите, ще прочете декларация за престъпното управление на ГЕРБ и собственоръчно ще подаде оставка!
Хе, хе, хе! Това е майтап бе...Сънувах го снощи!
epoc
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#0:"Статията"]"Бой ко Найденов потвърди, че се работи по версията, че стругът, на който са се рязали боеприпасите, не е имал охладителна течност, което е предизвикало искра и взрив"
%82%D0%B8%D0%BB
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....[/quote]
И откога тротил се взривява от искра? Или там не е имало само тротил? Или май всичките боеприпаси са държани накуп, и по погрешка се е взривил снаряд?
Специално ви давам линк към българската уикипедия:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%BE%D1
и наблягам на:
Чувствителност - Нечувствителен към удар, прострелване с куршум, огън, искри, триене, химически взаимодействия. Пресования и прахообразен тротил е добре чувствителен към детонации и взривяването му е надеждно със стандартни капсул-детонатори, запалки и др. Излятият и люспестият тротил имат понижена чувствителност към детонация и се нуждаят от междинен детонатор (боевик) от пресован тротил или друго подходящо взривно вещество.
Горе под "запалка" разбирайте това, което се намира в ръчната граната, а не това, с което се палят цигарите.
Така че това от струг няма да гръмне. Нито от мобилен телефон. Някой много здраво не си е свършил работата във фирмата.
П.П. Като бях в казармата капитаните разправяха как през втората световна война сапьорите се топлели през зимата, като горели тротил от немски мини и го хвърляли в печката, горял с хубав, жълт пламък и топлел доста. Взрив, а?
epoc
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#43:"petar_333"]До коментар [#41] от "niki2003":
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Според мен самата дейност изисква върховна прецизност и това не е работа за пенсионер човек,който е работил вече 8ч.,изморен е до предела си,но дава допълнителен труд, и то в сфера,която е изключително опасна при това.[/quote]
Талибаните ги обучават с клипове, как на такива снаряди първо се маха взривателя, след това се режат с ножовка, после се нагряват на огън, за да се втечни тротилът, който след това изливат навън и с него отливат шашки/бомби с правилния размер. Върховна прецизност и върховна опасност, а?
epoc
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#27:"Чеша си езика"]Ако в закона е посочен безопасен метод то той ще се изпълнява.[/quote]
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Я покажи закон, за унищожаване на снаряди?
Абе хора, вие какво очаквате от закона? Да ви каже, как се яде по три пъти на ден и че наситените мазнини са вредни? В закона трябва да пише, че се осигуряват безопасни условия на труд, иначе виновните се наказват. Вие какво, утре като си палите колата ще очавате да има в закона "пъхнете внимателно ключа в ключалката и го завъртете надясно на леко 60-90-180 градуса, ама без да го счупите"?
Законите не могат да обхванат всички случаи и затова там се делегира отговорност.
В случая трябваше да арестуват собственика на фирмата и отговорника за охрана на труда за 72 часа и чак след това да се пишат всичките глупости, които се изписаха. Да не говорим за запора на сметки и възбраната върху имуществото, за да има с какво да отговаря, че иначе утре ще е разведен собственик на фалирала фирма без никакви наследници, освен ако междувременно някой циганин не стане собственик на фирмата.
epoc
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#33] от "Храбър":
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....До коментар [#34] от "Ivan Petrov":
Хайде, хайде, на вас двамата Хан Аспарух и баща му са ви виновни. Айде, дерзайте, догодина има избори, нали имало политически вакуум, имате шанс.......
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
penkagk
Рейтинг: 458 ГневноВ момент, в който държавни фирми нямат работа, а са далече по-компетентни и подготвени, законите и нравите не позволяват именно те да работят!
Новите също не ппроменят правилата откъм прозрачност и държавен интерес!
grigoo
Рейтинг: 615 НеутралноОсновната версия е прикриване на кражби в огромни размери! Същото като предния взривен склад за боеприпаси. Време да влязат няколко човека в затвора за по 20-ина годинки!
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#75] от "epoc":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataЗа 1200лв. заплата, не благодаря!
Докато бях в БГ, взимах три пъти повече и не се налагаше да се боря с цялото царско(комунистическо) войнство, а смисъл има ако знам, че след 5 години с една заплата от 10 000лв на месец, съм успял да ви оправя държавата и да се радвам на детето си в нея и на всички останали бг деца, че имат обещаващо бъдеще, ако са трудолюбиви и отговорни!
Ти, дерзай, Аз съм си в Германия и ако Боцко или някой друг не я оправи тази ваша изгубена държава, това ще е, ще си останем там където сме, далеч от вакуума!