Магистрала "Тракия" е с 32 км по-дълга от днес

Магистрала "Тракия" е с 32 км по-дълга от днес

© Дневник



Отсечката на магистрала "Тракия" между Стара и Нова Загора ще бъде открита днес в часа. Аутобанът се удължава с 31.8 километра, изграждането на които е струвало 137 868 000 лева.


Финансирането е осигурено от Кохезионния фонд на Европейския съюз чрез Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г. и държавни средства. Отсечката между Стара и Нова Загора е т.нар. лот 2 на магистралата.


Лот 3 -от Нова Загора до Петолъчката, се очаква да бъде пуснат до края на месеца. Според разчетите на пътната агенция тогава стигането до морето ще става с минимум час по-бързо.




Автомагистрала "Тракия" е част от Трансевропейския транспортен коридор VІІІ. Изграждането й е приоритетен инфраструктурен проект с национално и международно значение.


Общата дължина на проекта "Доизграждане на АМ "Тракия" лот 2, 3 и 4 (от Петолъчката до готовата отсечка при Карнобат) е 115 км.

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5352 Неутрално

    Тази отсечка е много важна ! Там ставаха много ПТП с човешки жертви !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Скоро гледах един документален американски филм за Аутобан в Германия. Та от него разбрах, че това е нещо различно от магистрала, особено от нашите (и от двете).
    Аутобан е нещо като супер магистрала!
    Все пак поздравления!

  3. 3 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    и ще преначертаем пътната карта на Европа,ако ни се даде възможността

  4. 4 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    От следващият мандат започваме да поглеждаме и към Азия,защо не

  5. 5 Профил на jetchev
    jetchev
    Рейтинг: 367 Неутрално

    да живей Бойко.
    от признателен заралия

  6. 6 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2515 Неутрално

    "Лот 3 -от Нова Загора до Петолъчката, се очаква да бъде пуснат до края на месеца."

    >>> много бързате! Първо до Ямбол, после Ямбол-Петолъчката. И догодина: Петолъчката - Карнобат

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  7. 7 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2515 Неутрално

    [quote#1:"КМЕТ В СЯНКА"] Тази отсечка е много важна ! Там ставаха много ПТП с човешки жертви !!! [/quote]

    А също се пишеха много глоби и вземаха много книжки

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  8. 8 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Добре би било ако покажете карта на магистралата със завършените отсечки (по дати) и оставащите, както и кога би трябвало да се завършат. Тогава информацията ви би била по-пълна и по-полезна.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  9. 9 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#6:"cinik"]много бързате! Първо до Ямбол, после Ямбол-Петолъчката. И догодина: Петолъчката - Карнобат [/quote]

    Научи географията.

  10. 10 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Отсечката се открива защото....(виж препратката по темата). Този лош навик да се отчитаме тържествено няма да го забравят.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  11. 11 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 572 Неутрално

    до tademan
    Тези аутобани в Германия са строени 1935-38 г от АХитлер-3000 км за 4,5 г/заедно с това ликвидирана безработицата в Германия-5,8 млн/ януари 1933г./Аутобаните са изградени от бетон и винаги в посока север-юг..За нашите магистрали-поздравление за строежа и усвояването на евросредствата.Трябва да се отбележи,че нито при строителството на магистралите в Германия,нито КЪДЕТО И ДА Е БИЛО В ЕВРОПА,не се намери идиот да напише или спомене,че асфалтът не се яде!Другите нации построиха своите национални магистрали и забравиха за това-но НИКОЙ НЕ ВЪЗРОПТА СРЕщУ СТРОЕЖА ИМ.

  12. 12 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 916 Неутрално

    [quote#11:"papadok"]Трябва да се отбележи,че нито при строителството на магистралите в Германия,нито КЪДЕТО И ДА Е БИЛО В ЕВРОПА,не се намери идиот да напише или спомене,че асфалтът не се яде![/quote]

    И добре че не се яде , и не го изкупуват в пунктовете за вторични суровини !


  13. 13 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#8] от "Храбър":

    Като малки деца сте. За 5 секунди щеше да намериш всичко с Гугъл. И какво не си реазбрал за датите сега е се открива отсечката до НЗ и по късно този месец до Ямбол/Петолъчката/ . А догодина ще се завърши и последният лот Ямбол -Карнобат-47 километра.

    Местоположенията са приблизителни, защото магистралата не преминава през центъра на града и когато кажем Ямбол да се разбира на 10-15 километра от Ямбол.

  14. 14 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 624 Весело

    Браво ГЕРБ,браво юнаци,браво български орли...

    bigman
  15. 15 Профил на kuku032
    kuku032
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#11:"papadok"] НИКОЙ НЕ ВЪЗРОПТА СРЕщУ СТРОЕЖА ИМ.
    [/quote]

    До коментар [#11] от "papadok":

    И ние не роптаем срещу строежа им! Дразни ни медийното отразяване на събитията.

  16. 16 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    До коментар [#13] от "normandy":

    Предвид споровете кой какво бил построил и какво довършвал, необходимо е!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  17. 17 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2900 Весело

    Днес пак ще видим Ленторезец Храбър, ако сте се затъжили.

  18. 18 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Чудесно, че накараха гръцката фирма да подмени асфалта с нов! А дали строителната фирма на Черепа хитрува по-малко от едни гърци? Дали и там асфалта не е бил за смяна? И достатъчно ли е бил проверен? Ако някой има обективно данни моля да каже!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  19. 19 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 985 Неутрално

    "Общата дължина на проекта "Доизграждане на АМ "Тракия" лот 2, 3 и 4 (от Петолъчката до готовата отсечка при Карнобат) е 115 км."

    Общата дължина от Стара Загора до Карнобат е 115 км, не от Петолъчката до Карнобат. Всъщност магистралата няма да минава до самата Петолъчка, а южно от нея, трасето й е маркирано в Уикимапия с оранжево:

    http://wikimapia.org/#lat=42.5943985&lon=26.5604134&z=12&l=0&m=b

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  20. 20 Профил на gerjik
    gerjik
    Рейтинг: 420 Неутрално

    До коментар [#13] от "normandy":


    [quote#13:"normandy"]сега е се открива отсечката до НЗ и по късно този месец до Ямбол/Петолъчката/[/quote]

    До Ямбол и до Петолъчката са два отделни участъка.

  21. 21 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 985 Неутрално

    До коментар [#8] от "Храбър":

    В Уикимапия завършената към днешна дата част до Нова Загора е маркирана с дебела жълта линия, а оставащите отсечки до Карнобат с оранжево:

    http://wikimapia.org/#lat=42.3386068&lon=25.6615944&z=12&l=0&m=b

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  22. 22 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 572 Неутрално

    "И ние не роптаем срещу строежа им! Дразни ни медийното отразяне."
    Нямах предвид този форум,игнорирайки сарказма и закачките.Оценката с "минус"на цитираните от мен факти за Германия е неадекватна.Просто исках да ви запозная с това какво и кога е направено.Що се касае до медиините изяви и отразяване те са двупосочни.Лидери на бсп се опитват да умаловажат пропуснатото от тях преди години вкарвайки в употреба Гъобелсови прийоми на пропаганда-АСФАЛТЪТ НЕ СЕ ЯДЕ.Това се поема от преобладаващата необразована и опростачена прослойка от населението,към което всъчност е насочена и усилено се афишира.Това имах предвид.По важното е,че се строят магистрали.

  23. 23 Профил на jalal_al_din
    jalal_al_din
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Нищо не се споменава за това, че целият трафик ще минава през Н. Загора за да продължи до Сливен.
    Има известно заобикаляне, като преминем през участъка ще се види дали си е заслужавало сега да го откриват.

  24. 24 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 582 Весело

    Само не разбрах от статията, в колко часа ще се реже лентата, та да отида да видя, когото трябва...

  25. 25 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 916 Неутрално

    До коментар [#16] от "Храбър":

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3f/Trakia_highway_historical.gif

    Това гифче е дело на колегата REAKTOR от форума за българската инфраструктура !

  26. 26 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2900 Неутрално

    До коментар [#24] от "paf":

    Няма да пропуснеш.Днес цял ден ще гледаш ленторязането по всички т.в

  27. 27 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    "ще бъде открита днес в часа"

    Така е правилно! Бях се притеснил да не я открият в междучасието.

  28. 28 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 985 Неутрално

    За любителите на точността: лентата беше току-що отрязана.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  29. 29 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 572 Неутрално

    до paf
    Все пак като се докопате до този "когото трябва",взирайки се в "ленторязането"моля повтяряйте си,че магистралата е на всички и не заръбвайте асфалта .Разбирате,че всеки ако отхапе за по една вечеря или закуска ще трябва непрекъснато да се асфалтита и лентореже,а току виж ,че ленторезците са се сменили.....

  30. 30 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    До коментар [#25] от "do":
    Благодаря! Всъщност, точно това открих преди двайсетина минути. Трябваше да го проследя два-три пъти, но е добро и полезно.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  31. 31 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#23:"jalal_al_din"]Нищо не се споменава за това, че целият трафик ще минава през Н. Загора за да продължи до Сливен.
    [/quote]

    Toй сега трафика откъде минава, през Луната.

  32. 32 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#20:"gerjik"]До Ямбол и до Петолъчката са два отделни участъка[/quote]

    Не не са различни участъците. Сега магистралата завършва с Лот 3, което се пада Северно от Ямбол и южно от петолъчката.Затова едни викат Ямбол, други Петолъчката.

  33. 33 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1476 Весело
  34. 34 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#11:"papadok"]не се намери идиот да напише или спомене,че асфалтът не се яде![/quote]

    Каза го цяла ЕС, защото се прие решение магистрали да се строят само в краен случай. Те се оказаха изключително скъпи за поддръжка и в тежест на бюджетите. В Германия не се строят от бетон, а се поддържат старите от времето на Хитлер, основно в бившата ГДР.

    Ако на някой му се търси да види какъв беше "медийният шум" при откриване на лотовете от тройната. Вероятно по една статия във вестник и един репортаж по телевизиите в деня на откриването-

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  35. 35 Профил на peshovuchev
    peshovuchev
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Браво! Комуникациите и пътната инфраструктура са изключително важни за всяка европейска икономика! Да ни е честита! А който много плюе, накрая се дави...

  36. 36 Профил на Един Варненец
    Един Варненец
    Рейтинг: 411 Гневно

    На север от Стара планина хората кучета ги яли,те коли не карат и магистрала не им трябва.

  37. 37 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1476 Весело

    "Лот 3 -от Нова Загора до Петолъчката, се очаква да бъде пуснат до края на месеца."


    Айде,че резервацията ми е от 28-ми

    [quote#15:"kuku032"] Дразни ни медийното отразяване на събитията. [/quote]

    А не те ли дразни факта,че ако бе построена при "Царя",щеше да струва 717 млн....Евра и щеше да се плаща за ползването и...Не те ли дразни,че при Станишев имаше "Батко-Братко",единия,т които живее в къща със 700 кв.м. РЗП : http://www.blitz.bg/news/article/112165

    Медийното им отразяване не те ли дразни...

  38. 38 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#36] от "yanku":

    Нали гласуваха за Герб? Кучета ги яли!
    Аз пътувах скоро между Плевен и Свищов, та те кучетата вече са ги изяли, а тука разни пускат снимки от руски пътища, да ходят там и да снимат, немски танк се чупи за една седмица!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  39. 39 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#34:"др. Иванов"]Каза го цяла ЕС, защото се прие решение магистрали да се строят само в краен случай.[/quote]

    Oнзи ден пътувах през региона Ямбол и Сливен, трафика е доста интензивен, тоест случаят е краен.

  40. 40 Профил на 7vodki
    7vodki
    Рейтинг: 367 Неутрално

    щом Г-да Европейците искат да дойдат на море у нас --резонно е да си платят пътя !Нормално е да финансират магистрали и пътища ,по които тръгвайки да кажем от Швеция и ...хвърррр на морския бряг !Лошото е ,че от тук на татък ,разни малки градчета ,с малките си търговиики просто забравят що е то турист и ще остави ли някое евро в касата на буля Станка или да си купи пъпеш от бай Иван . Но бъдете сигурни ,че види ли му се края на пътя ,ще започне слагането на пунктовете за таксуване. и най-доволен от цялата работа ще е .......

  41. 41 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#37] от "popovski31":

    Цените на магистралите строени при царя и Станишев ги има записани и са същите, а като се отчетат материалите и заплатите и чуствително по-ниски. Да не говорим за качеството, защото тяхното го знаем от 5 години, а гаведарските отсечки ги ремонтират преди да са ги пуснали, нова световна практика, подлежаща на патентоване!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  42. 42 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 572 Неутрално

    34:"др. Иванов"]Каза го цяла ЕС, защото се прие решение магистрали да се строят само в краен случай. Те се оказаха изключително скъпи за поддръжка и в тежест на бюджетите."
    Сумнявам се дълбоко ЕС да са изразили такава позиция и в същото време да субсидират строежа им.Покажете ми страна в Европа/без източна/която в момента да се нуждае от магистрала.Те отдавна са изградени.Да,против са срещу нова магистрала през Алпите.Покажете покажете ми страна в стара Европа която има нужда от магистрала.В същото време по магистралите в Германия няма винетки и тол-такси. Хитлер е строил магистрали от бетон по онова време,сега никой не прави това.Не разбирам" за"или "против"сте-изказа ви е като депутат от бсп пред НС.
    "

  43. 43 Профил на jalal_al_din
    jalal_al_din
    Рейтинг: 445 Весело

    До коментар [#31] от "normandy":

    от другата страна на града се има предвид, първо отиди там и тогава философствай оригинално

  44. 44 Профил на reshuffle
    reshuffle
    Рейтинг: 624 Любопитно

    " ...днес в часа. "

    А часът е?

  45. 45 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Сега кой ще ги плаща? Всички българи през винетки, пътен данък и акциз върху горивото, а не тези, които карат по тях. Винетките трябва да станат по 300 лв. за да покрият само поддръжката и лихвите на нашите пари в магистралите, а в същото време камионите на ЕС карат по тях без пари.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  46. 46 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Обяснявам, че като гледам нито статията, нито коментиращите го правят точно и ясно.
    1. Днес откриват до Нова загора.
    2. На 15ти Юли откриват до пътен възел Хаджи Димитрово. Този пътен възел е на пътя Ямбол - Сливен и е на северозапад от Ямбол.
    И тъй като Ямбол няма пълноценно околовръстно и ще настане малък ужас, е форсирана за изграждане малка отсечка от последния ЛОТ, минаваща северно от града и стигаща до пътя Ямбол/Петолъчката (който е в сравнително добро състояние. Така че:
    3. На 1 август се отваря до пътен възел до с. Зимница, от където трафика ще заминава в посока петолъчката.

    Вече между 15 Юли и 1 Август човек идващ от София ще трябва да избира, дали да отиде до Ямбол и от там до Петолъчката или да се върне малко по пътя до Сливен и от там по сегашния път.

  47. 47 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1476 Любопитно

    [quote#41:"др. Иванов"]Цените на магистралите строени при царя и Станишев ги има записани и са същите, а като се отчетат материалите и заплатите[/quote]


    Ти в час ли си?!

  48. 48 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#42] от "papadok":

    Сулзидират га тука и в новите страни, защато парите отиват в техни фирми, а разходите остават за нас! Като допълнителна екстра техните камиони пътуват безплатно, а нашите плащат. Скоро съюзът на нашите превозвачи искаше законови промени за да ги защитят, защото те са по-добре без магистрали, отколкото с магистрали!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  49. До коментар [#34] от "др. Иванов":
    До коментар [#38] от "др. Иванов":
    До коментар [#41] от "др. Иванов":
    До коментар [#45] от "др. Иванов":

    :-P

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  50. 50 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#47] от "popovski31":

    Вземи и чети, цените ги има публикувани! А качеството се вижда!
    Да не говорим, че скакалците вадят от цените неща, които по правило влизат. Напр. от тази отсечка са извадени като отделна поръчка десетки милиони дадени за пресушаване на мочурливи почви.
    Четенето му е майката!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  51. 51 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Неутрално

    [quote#44:"reshuffle"]А часът е?[/quote]

    Когато пристигне Лентореза

  52. 52 Профил на reshuffle
    reshuffle
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#51] от "stenli1":

    хахаха

  53. 53 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 676 Неутрално

    др. Иванов пийни си хапченцата и лягай да халюцинираш в кревата. Стига писа глупости тук!

  54. 54 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [#48:""Сулзидират га тука и в новите страни, защато парите отиват в техни фирми, а разходите остават за нас! Като допълнителна екстра техните камиони пътуват безплатно, а нашите плаща
    Това е извратена логика ала д-р Гъобелс/вече го споменах един път ,но вие сте типичен пример/Разбирам,страната ни е трън в очите на световния империализъм,ционизъм ,които от сутрин до вечер мислят как да ни затрият."Техни фирми" правят магистрали,мерцедеси,платформи за газ и нефр,бойни и граждански самолети и пречат на родните български исполини в икономиката да заемат своето достойно място,извоювано през социализЪма/развития или зрелия/ на не най бедната страна в Европа ,а предпоследна по бедност!

  55. 55 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1476 Любопитно

    [quote#50:"др. Иванов"]Вземи и чети, цените ги има публикувани![/quote]


    Я дай нещо и ние да прочетем...

  56. 56 Профил на Sergey  Yordanov
    Sergey Yordanov
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Мен нещо не ме кефи темпото на герберастките строители на на банкянския комунизъм.Три години-ТРИДЕСЕТ километра,значи за да достроят само магистрала Тракия,ще им трябват два мандата/щото един мандат 30 километра,при положение че Станишката им осигури финансирането/.
    Големи строители това гърбавите ей.-три години заедно с м.Люлин нема и 50 км.щото и там Станишката беше направил 7-8 км.Та извода е.БОКИЧ е НАПРАВИЛ ПО МАЛКО КОЛОМЕТРА МАГИСТРАЛИ от ДЪЛЖИНАТА НА ЛЕНТИЧКИТЕ КОИТО Е НАРЯЗЪЛ ЗА ОТКРИВАНЕТО НА КРЪСТОВИЩА ,КАНАФКИ,ПЪТНИ ЗНАЦИ,ДУПКИ ЗА ЗАЙЦИ КОСТЕНУРКИ И ВСЯКАКЪВ ВИД ЕДЪР И ДРЕБЕН ДИВЕЧ,всичко откри това момче, всичко което му се изпречи на пътя го открива,даже и това което не може да се открие,Тиквич му реже лентата,за да не може догодина като дойде Станишката на власт да му бичи стойки с откриването.Никой не може да открива нищо в България освен,Тиквон,-защото той е открил всичко за 1300 години напред.ДА ВИ СА ЧЕСТИТИ НОВИТЕ 31км МАГИСТРАЛИ И ДОГОДИНА ПАК ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ НАПРАВЯТ ОЩЕ ТОЛКОВА ЗАЩОТО ТЕ МОГАТ И ПО-ВЕЧЕ АМА НЕ ИМ СТИГАЛИ МАТЕРИАЛИТЕ КАЗВА ПАВЛОВА.

  57. 57 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#55] от "popovski31":

    Отваряш страницата на магистралата и ги четеш! След това прибавяш към новия участък и десетките милиони по допълнителните поръчки и сравняваш!

    По времето на Станишев се пуснаха към 120-130 км. магистрали, дори скакалците да построят всички, които са обещали техните ще са 135 км. с ниско качество. Това е положението!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  58. 58 Профил на Един Варненец
    Един Варненец
    Рейтинг: 411 Неутрално

    [quote#50:"др. Иванов"]Четенето му е майката![/quote]
    От четене ли си в това зомбирано състояние?

  59. 59 Профил на skiper
    skiper
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Айде хаирлия да е новата отсечка!
    Дано по-бързо да стигаме от София до Бургас и да има по-малко катастрофи и задръствания!
    А Бойко вече няколко костюма може да си спретне само от лентичките - е ще му отива много!

  60. 60 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 423 Неутрално

    "Отсечката на магистрала "Тракия" между Стара и Нова Загора"

    Нещо не мога да открия град "Стара" на картата... За сметка на това открих пряк път между "Ка" и "Варна"

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  61. 61 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    [quote#50:"др. Иванов"]Напр. от тази отсечка са извадени като отделна поръчка десетки милиони дадени за пресушаване на мочурливи почви. [/quote]


    Та да ти кажа,дори и с десетки милиони лева да се е оскъпила,пак няма да достигне нивото 717 млн евра или около 1,4 млрд. лева,защото в момента цената на трите лота,които се строят са около 480 млн. лева.С твоите "десетки милиона оскъпяване" да достигне най-много 550-560 млн.Пак 900 млн разлика в полза на държавата.А и част от сегашната сума,ще се плати от Еврофондовете...
    Какво ли те е накарало да напишеш това:

    [quote#41:"др. Иванов"]Цените на магистралите строени при царя и Станишев ги има записани и са същите, [/quote]


  62. 62 Профил на antlaz
    antlaz
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар #57, от др. иванов

    Др. Иванов, много интересна информация съобщавате. Само, че нещо не се отваря. Пробвам страницата на магистралата - магистралата.бг, но ми дава грешка. А също и за споменатите милиони за отводняване ли там има инфо? Благодаря

  63. 63 Профил на Марин
    Марин
    Рейтинг: 473 Неутрално

    [quote#46:"p_s"]Обяснявам, че като гледам нито статията, нито коментиращите го правят точно и ясно[/quote]
    Много благодаря за инфото, най-сетне ми стана ясно

    ... потим ... не за славата ... създава изкуство!
  64. 64 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Др.Иванов,предлагам да се оттеглите на заслужена почивка.Аз отивам да потърся 130 -те км магистрали ,построени от специалиста по униформите на съветската армия.Възползвайте се от ценните съвети,които получихте от доброжелатели на форума-в карая на краищата лекарствата са затова-да се вземат своевременно.Може би след подходящта предписана ви доза,магистралите на дрСсТАНИШЕВ ЩЕ СЕ СВЕДАТ ДО 0 КМ.

  65. 65 Профил на antlaz
    antlaz
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар #62 към коментар #57
    Др. Иванов, нещо се ззатруднихте....ами да то "магистралата" страница няма. А десетките милиони....като сте толкова запознат не знаете ли колко са точно....15 ли са? 85 ли са? Има разлика нали? Но не по добре да плюем само кой не става без да предлагаме алтернатива. Бойко може да е много неща, но построи поне някой друг км нормален път. А 6000 км, първокласен път които станишев поправил....то се вижда....плевен-свищов....та имате наглостта и да коментирате.

  66. 66 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3436 Весело

    До коментар [#34] от "др. Иванов":Ами по селски пътища как ще идват туристи до Слънчев Люлин,бе другарю?!Как ще се порадват на бетонните чудеса,които предлагат червените кратуни като тебе?!

  67. 67 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3436 Неутрално

    До коментар [#41] от "др. Иванов":


    [quote#41:"др. Иванов"]Цените на магистралите строени при царя и Станишев ги има записани и са същите, а като се отчетат материалите и заплатите и чуствително по-ниски[/quote] С малко уточнение,че нищо от това,дето го пишеш не беше построено...Още си спомнян обещанията на Церовски как за 2004-та магистрала "Струма" ще е готова а за онази карикатура на Церовки,седнал върху магистрала помниш ли?!А за онази испано-португалска фирма,дето беше на синовете на Дедо Симо и щеше да краде от "Тракия" ,помниш ли?!Ти си най-яркото доказателство,че за да си комунист трябва да си с ампутирана памет...

  68. 68 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3436 Весело

    До коментар [#56] от "sergeyyordanov":СерГей,ти ли си?!Азерчо къде е?!

  69. 69 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 916 Весело

    Ами на др.Иванов му се отваря страницата щото си плюнчи пръстите , а вие кво искате , така на сухо ....а не може !

  70. 70 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#30] от "Храбър":

    С изключение на малката неточност на края!

  71. 71 Профил на Асенчо
    Асенчо
    Рейтинг: 367 Неутрално

    уш беше крайната цена 2 000 000 на километар и нито лев повече а сега как стана така че струва четворно по скъпо
    май банкетите и бонусите не съм сложил

    Казвам се Асен и съм от Сливен но не съм Костовист
  72. 72 Профил на Sergey  Yordanov
    Sergey Yordanov
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Към ком.71,,капрал''.
    Тя пак си струва толкова пари,само че честната партия от Банкя,нали трябва да си купи следващия мандат ,а за това ще им трябват много ама много пари.То трябват пари за ТВ7,за БТВ,за Пеевски,и почти за всички ,,свободни медий'',що в кавички всички се сещате.Ако си спомняте,за околовръстното,от Княжево до Драгалевския расклон,Боцето плати близо 80 млн.лева .Този участък сега става за гребна база по кану-каяк-мислите ли че струва толкова.Нека да си помислят избирателите на Банкянските комунисти.Девиза на споменатите комунисти е следният,,Магистрали до дупка-И пенсионерите,и соц.слабите в Дупката''.Живей народе,,Всички овце си заслужават овчаря,и овчарското куче,но при Българската демокрация,ни овцете са овце,нито овчаря е овчар,с една дума ГЕРБЕРИЗАЦИЯ''.

  73. 73 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    Участъкът се простира на територията на две области – Стара Загора и Сливен, където се намира и най-натовареното място по пътя към морето, известно с много катастрофи в района.

    Изграждането на лот 2 струва 137,9 млн. лв. Строежът на обекта започна на 9 юни 2010 г.

    До 12 дни ще бъде готов и третият лот на магистрала "Тракия",заяви премиерът Бойко Борисов, цитиран от Агенция "Фокус". Той обяви, че по-рано е направил инспекция на трасето от Нова Загора до Ямбол. По думите му още днес е могъл да бъде пуснат и този участък, но се е наложило цели 17 километра да бъдат преасфалтирани, защото "страната ни е дала дума на Европа да строи качествено".

    Въпреки това Лот 3 ще бъде открит предсрочно, увери премиерът.

    Ала, бала!
  74. 74 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    "България не случайно е станала член на Европейския съюз, заяви европейският комисар по регионална политика Йоханес Хаан

    Страната ви е доказала, че тук идеите не остават само на хартия, а се реализират в срок и в рамките на определения бюджет. Европа се гордее с постигнатото от България, подчерта Хаан.

    Премиерът и Йоханес Хан, заедно с министрите Ивайло Московски, Томислав Дончев, Лиляна Павлова и Мирослав Найденов и президента Росен Плевнелиев откриха и

    67 километра реконструирана ж.п.-линия между Пловдив и Димитровград.

    Официалната делегация, която е преминала по маршрута с електрическа мотриса "Дезиро", е пътувала със 140 километра в час, тъй като това е максималната скорост за този тип мотриси.

    В обновения ж.п.-участък са вложени около 220 милиона евро. Всичките 12 гари по ж.п.-трасето са ремонтирани, оборудвани са с информационни табла, снабдени са и с климатични системи.

    Успоредно на магистрала "Тракия" днес откриваме и жп магистрала, която свързва Европа и Азия, каза премиерът Бойко Борисов на церемонията по официалното откриване.

    Доживяхме деня, когато еврокомисарят не говори за фирмите на батко и братко, а хвали българските институции за това, че работят добре и затова, че усвояват средствата така, както го правят другите по-развити държави, добави той."

    Ала, бала!
  75. 75 Профил на silent step
    silent step
    Рейтинг: 418 Неутрално
  76. 76 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 916 Неутрално

    [quote#75:"silent step"]4,3 млн. лв./км.[/quote]

    Вероятно най-ниската цена в ЕС. Дано качеството е по високо.

  77. 77 Профил на cordoba
    cordoba
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Нека някои не си мислят, че немските аутобани са нонплусултра. Днес пътувах от Кьолн до Дортмунд по А1 и после по А43 и на двете имаше много ремонти, намалена скорост до 80км и страшно много неравности на платното. Особено А43 е кофти. Обаче е готино, че има много участъци по магистралите, където няма ограничение на скоростта. Дано в България скоро да се построи и Хемус.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK