Влакове ще могат да се движат със 160 км/ч от Пловдив до Димитровград

Влакове ще могат да се движат със 160 км/ч от Пловдив до Димитровград

© Красимир Юскеселиев



От днес всички влакове по линията Пловдив – Димитровград могат да се движат със 160 км/ч. Това съобщи министърът на транспорта Ивайло Московски по време на официалното откриване на жп отсечката. Лентата на трасето беше прерязана съвместно с еврокомисаря по регионално развитие Йоханес Хаан, премиера Бойко Борисов, държавния глава Росен Плевнелиев и министрите на транспорта Ивайло Московски и на еврофондовете Томислав Дончев.


"Благодарение на съвместната ни работа над 220 млн. евро са инвестирани в железопътната ни инфраструктура и отговорно мога да заявя, че това трасе отговаря на всички европейски изисквания", посочи транспортният министър. По думите му са изградени десетки надлези и подлези, поставени са шумозаглушителни стени, а 12 гари са напълно реновирани.


"Историческата справка показва, че такива мащабни строителни дейности по железопътната инфраструктура не са били извършвани в нашата страна повече от 30 години", допълни министърът.
Той съобщи, че на това трасе ще бъдат извършени и тестовете на новите спални вагони, които са купени от Турция.




Преди откриването официалната делегация участва в демонстрационно пътуване с мотриса "Дезиро". По време на него бе развита скорост от 140 км/ч (максималната за това превозно средство). Максималната скорост на по-старите влакове е значително по-ниска.


Ако до днес стоките от Азия до Европа се движиха в този участък с 50 км/час, от утре те ще се движат със 160 км/час, каза президентът Плевнелиев. По думите му това е показателно за една държава, която знае какво прави, която работи и разбира, че модерната инфраструктура и работещите институции са в основата на успеха. Тези резултати според Плевнелиев показват, "че нещо дълбоко се е променило в нашата държава".


Той припомни, че преди три години Оперативна програма "Транспорт" е започнала от нула, а сега вече е с 92 на сто договорени и с над 35 на сто усвоени средства.


За разлика от други случаи тук говорим за действително изпълнение на практика, а не само за неща, написани на хартия, отбеляза и еврокомисарят Йоханес Хаан. Той добави, че в следващата финансова рамка - за периода 2014 - 2020 година, ще има предвиден достатъчен бюджет за продължаване на този проект.


"Специално искам да отбележа, че когато нашето правителство дойде на власт, европарите бяха спрени, а усвояeмостта им беше под един процент", каза премиерът. "Доживяхме деня, когато еврокомисарят по регионалното развитие "не говори за фирмите на батко и братко, заради които ни спряха парите", допълни Борисов.


Линията трябваше да бъде ремонтирана с пари по предприсъединителната програма ИСПА, като за това беше избрана италианската фирма "Асталди". Тя се отказа от участъка заради забавеното строителство, България изгуби средства по ИСПА, а отсечката беше прехвърлена за финансиране по оперативната програма "Транспорт".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (76)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на miron4o
    miron4o
    Рейтинг: 531 Неутрално

    На снимката- малката електричка се здрависва с големия товарен влак.

  2. 2 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Евала остава и другите трасета да станат такива и с нови влакчета ще е супер.

  3. 3 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Това бързо ли е? Ако да, поздравления за успеха.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  4. 4 Профил на Apolon ot Tiana
    Apolon ot Tiana
    Рейтинг: 785 Любопитно

    Влакът спира ли на гара Димтровград;Може ли да спре или вагоните отиват директно в Турция? И с колко км/ч?

    apoloniy
  5. 5 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    Това е бъдещето на междуселищния транспорт. Електрифицирани бързи железопътни линии, а после и такива на магнитна възглавница.

  6. 6 Профил на Apolon ot Tiana
    Apolon ot Tiana
    Рейтинг: 785 Неутрално

    ПО този проект се работи от 2000 г., когато ИСПА беше в първата си година като предприсъединителна програма на ЕС!

    apoloniy
  7. 7 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Като махнат Митницата , този проблем отпада ...

  8. 8 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Някой зне ли за коло се еминавало това разтояние преди и сега ?

  9. 9 Профил на Apolon ot Tiana
    Apolon ot Tiana
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#5] от "BlueWater":
    Това е настоящето в много държави от ЕС. За нас е в бъдещето, защото сме в дълбокото минало!

    apoloniy
  10. 10 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#3:"jubal harshaw"]Това бързо ли е?[/quote]Цитат:"Ако до днес стоките от Азия до Европа се движиха в този участък с 50 км/час, от утре те ще се движат със 160 км/час, каза президентът Плевнелиев."
    [quote#3:"jubal harshaw"]Ако да, поздравления за успеха.[/quote]

  11. 11 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#4] от "Apolon ot Tiana":
    До теб е постинга ми от по-горе , любопитен Приятелю ...

  12. 12 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#5] от "BlueWater":

    Аре леко с глупостите, маглева струва милиард на километър. От зелените.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  13. 13 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    Алилуя!

    Дано се намерят и пътници.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  14. 14 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#9:"Apolon ot Tiana"]За нас е в бъдещето, защото сме в дълбокото минало! [/quote]Забравихте да доуточните СОЦИАЛИСТИЧЕСКО минало.

  15. 15 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#10] от "BlueWater":

    Питам, щото по света 160 км/ч е градска железница. У твойта любима Япония, железницата влиза на перона с 80

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  16. 16 Профил на Apolon ot Tiana
    Apolon ot Tiana
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#11] от "dimko":
    Разбрах, и преди пояснениети си го мислех!

    apoloniy
  17. 17 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#6] от "Apolon ot Tiana":

    Ех, тоя Костов ... На синьоводния ще му излезе цирей на некой пръст.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  18. 18 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#12:"jubal harshaw"]Аре леко с глупостите, маглева струва милиард на километър.[/quote]Докато решат да го строим може да намерят евтини високотемпературни свръхпроводници и "магнитчетата", които са най-скъпото, да поветинеят.

  19. 19 Профил на s1lv3r
    s1lv3r
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#8] от "bta":

    Беше трагедия... стигаше се от Пловдив до Димитровград за минимум 2 часа, гарите приличаха на гробници, а влаковете на катафалки....гарите оправиха, дано оправят и катафалките...

  20. 20 Профил на HAGBARD
    HAGBARD
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Най- важната дестинация, браво!

  21. 21 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#19] от "s1lv3r":

    демек сега за 40-50 мин.така ли

  22. 22 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#15:"jubal harshaw"]Питам, щото по света 160 км/ч е градска железница. [/quote]В този ваш свят имало ли е
    [quote#14:"BlueWater"]СОЦИАЛИСТИЧЕСКО минало. [/quote]ако не то моля да правите по-коректни сравнения защото ставате смешен.

  23. 23 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    "...от утре те ще се движат със 160 км/час..." - само жп състави да организират, че напоследък от "Дезиро"-то са кът.

    Коментиране на анализираното, вече...
  24. 24 Профил на s1lv3r
    s1lv3r
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#21] от "bta":

    40-50 минути ама с кой влак не знам... те онея гробарки повече от 100 ако вдигнат ще се запалят... единствено мотрисите вдигат до 140 максимално, ама като нищо и Меркел да дойде да си ги вземе, тогава ще ходим да лъскаме линиите за здраве

  25. 25 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#22] от "BlueWater":

    След 100г ще стройм и за 300 км.

  26. 26 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#15:"jubal harshaw"] У твойта любима Япония, железницата влиза на перона с 80[/quote]У вашта Япония колко често реконструират защото в България

    "Историческата справка показва, че такива мащабни строителни дейности по железопътната инфраструктура не са били извършвани в нашата страна повече от 30 години", допълни министърът.

  27. 27 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#22] от "BlueWater":

    Има, разбира се, Япония е социалистическа държава.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  28. 28 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#24] от "s1lv3r":

    е нормално е да сложат хубавите мотриси там иначе за какво са го стройли.
    Е очаквам утре журналистите да се повозят и да кажат.

  29. 29 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#25:"bta"]След 100г ще стройм и за 300 км.[/quote]Не съм пророк, но мисля че ще е много по-скоро. Все пак авиацията е само на 109 години, а ние в България летим от 101 години.

  30. 30 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Експерт до експерта ... Във Франция от години има скорости около 400 км/ч, но във Франция има огромни равнини, на фона на които Тракия е кратка отсечка. В трасета за високи скорости, а за нашия релеф 160км/ч си е прилично висока скорост има смисъл да се инвестира в основните трасета Видин - Петрич, София - Бургас, Варна - София, София - Русе и ако има още нещо - ок. Държава, в която 500 км е голямо разстояние няма нужда от 300 км/ч по железен път. Ако се направи може да си живееш в София и да работиш във Варна, но ще изисква големи инвестиции, които не е ясно кога ще се върнат. А Маглев - то още е само за престиж.

    preklara rara
  31. 31 Профил на boris_ivanov
    boris_ivanov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Дневник, не давате информация за дължината на отсечката. Каква средна скорост РЕАЛНО ще може да бъде развивана по нея предвид състоянието на композициите. За колко време може да се стигне от Пловдив до Димитровград от днес? С колко по-кратко ще бъде пътуването от вчера?

  32. 32 Профил на krass
    krass
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Сега остава да го направят и по линиите София- Варна и София - Бургас, но няма да стане скоро, защото лобито на гнусните автобусни превозвачи натиска държавното БДЖ в калта. 3 часа за 400-500 километра никога не могат да го посигнат. А можехме да имаме ЖП превоз като слънце.

  33. 33 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#27:"jubal harshaw"]Има, разбира се, Япония е социалистическа държава.[/quote]Остава да кажете, че член първи от Конституцията и на Япония е бил за РЪКОВОДНАТА РОЛЯ НА ПАРТИЯТА.

  34. 34 Профил на s1lv3r
    s1lv3r
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#28] от "bta":

    Ами май е повече заради товарния трафик от южната ни съседка, защото наистина там минават много товарни композиции, които заминават за Европа...А товарните компании разполагат с по-нова техника...Нали и имаше идея тази линия да стане част от високоскоростна отсечка Пекин - Лондон или нещо такова беше... за съжаление тази скорост трябва да я видим и от столицата към морето и на много други места, защото в цяла Европа това е алтернативата, и много хора се възползват от нея... но с толкова "болно" БДЖ не знам колко "лекарства" трябва да се налеят за да тръгнат нещата...а има и доста "тумори"

  35. 35 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    [quote#32:"krass"]София - Бургас[/quote]

    Сакън, БББ защо я открива тая магистрала днес, за да я дублира с ЖП линия ли?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  36. 36 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 591 Неутрално


    Ако до днес стоките от Азия до Европа се движиха в този участък с 50 км/час, от утре те ще се движат със 160 км/час, каза президентът Плевнелиев.
    Бати и повърхностното изказване!

  37. 37 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#36] от "ръмжо":

    България дотира Ж.П. транспортна инфраструктура с 200 млн. лв на година. Отделно от това е съфинансирала въпросната отсечка неясно с колко пари, за да може да върви търговията между Турция и Германия, от която ние нищо не печелим. Великите и много "умни" българи дотират немския и турски бизнес, нямам какво да добавя. Милиционерите да започват с минусите.

    икономист - неграмотник с диплома
  38. 38 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2554 Неутрално

    Той съобщи, че на това трасе ще бъдат извършени и тестовете на новите спални вагони, които са купени от Турция.
    =====================
    тестове

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  39. 39 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#30:"edin slep"] Във Франция от години има скорости около 400 км/ч[/quote]Посмали малко, защото най-голямата скорост във Франция е ДО 320 км/ч по линията Париж - Страсбург.

    Рекорда за скорост по релси е 574.8 км/ч от 3 април 2007г. на специално направения Френски TGV V150.

    На магнитна възглавница рекорда е 581 км/ч от 2003г. поставен в Япония.

  40. 40 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#33] от "BlueWater":

    В Япония има една партия, дето беше на власт непрекъснато от корейската война до 1992 или 1993-та. Влаковете са от онова време

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  41. 41 Профил на Доколянков
    Доколянков
    Рейтинг: 479 Весело

    Премиерът що не сряза някоя релса вместо лента,за по-интересно?

    „Луната е обитаема, защото там свети."
  42. 42 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Истината е само една - от години всички държавници искат да фалират иначе доброто решение наречено железопътен транспорт. Имат си цели - постигат ги!

  43. 43 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#41] от "Доколянков":

    Сакън, нема нужда да дава пример на тия с отпадъците. Знаеш ли какво ще стане с железниците, ако видят, че може релсите с ножицата?

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  44. 44 Профил на melchett
    melchett
    Рейтинг: 583 Любопитно

    какво беше това за електирификацията, дето Ленин го беше казал?

  45. 45 Профил на reshuffle
    reshuffle
    Рейтинг: 636 Неутрално

    След 50 години се очаква супер, хипер, мега, ултра, тера, пета модерния влак стрела (magnet levitation)

  46. 46 Профил на reshuffle
    reshuffle
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#41] от "Доколянков":

    хахаха

  47. 47 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#31] от "boris_ivanov":

    и аз това питах

  48. 48 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#41] от "Доколянков":

    Ще го хване цецо за цветни метали

  49. 49 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    [quote#2:"bta"]Евала остава и другите трасета да станат такива и с нови влакчета ще е супер. [/quote]
    Ами от няколко хиляди километри жп явно Пловдив – Димитровград е интензивно натоварено направление и това е приоритет за ЕС ...
    Изобщо защо губят времето на хората с такива простотии?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  50. 50 Профил на pinokio11
    pinokio11
    Рейтинг: 419 Неутрално

    линията е за 160км в час..а вагоните и локомотивите??? глупаци,защо заблуждавате хората,и отново ги карате да вярват на глупостите ви.

  51. 51 Профил на inkk
    inkk
    Рейтинг: 8 Гневно

    Вижте разписанието на БДЖ и ще разберете,че може да се движат и се движат са две напълно различни неща.
    БДЖ не си мърда пръста да иска разрешение и да промени разписанието си. Влаковете ще продължат да се движат с 50-60км/ч и ако имаме линия за 160/200 км/ч

  52. 52 Профил на Марин Мидилев
    Марин Мидилев
    Рейтинг: 479 Неутрално

    http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet?action=listOptions

    Гара/Спирка Влак Състав Заминава Пристига
    ПЛОВДИВ » ДИМИТРОВГРАД ПВ10141
    05:54 07:55
    Вариант за печат | Карта на маршрута | Цени
    2 07:10 09:02 КПВ 0 01:52
    3 09:38 11:35 КПВ 0 01:57
    4 13:25 15:03 БВ 0 01:38
    5 14:45 16:44 ПВ 0 01:59
    6 17:49 19:46 ПВ 0 01:57
    7 19:10 20:49 БВ 0 01:39
    8 21:30 23:02 МБВ 0 01:32

  53. 53 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 740 Весело

    Ако Япония спре да се развива до 2070г. може и да я настигнем както сме се засилили!

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.
  54. 54 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#31] от "boris_ivanov":

    Тези въпроси са маловажни (по-скоро отговорите им), важното е да се бие тъпана!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  55. 55 Профил на Стоян Стоянов
    Стоян Стоянов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Така говорят двамцата за това трасе и пръскат слюнка, сякаш са открили строителството преди 3 години... Та отчуждаването на имотите започна от преди 12-13 години!!!! Плевнелиев още е спал в жигулата в Германия тогава...

  56. 56 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    [quote#55:"сссттт"]сякаш са открили строителството преди 3 години... Та отчуждаването на имотите започна от преди 12-13 години![/quote]Именно! Защо тогава тази отсечка не е ОТДАВНА ЗАВЪРШЕНА, а трябваше да минат толкова години?!

  57. 57 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Чудесно! Но какво се случва извън този участък? Ще превозим товарите за 30-40 минути през участъка, и след това отново с 50... Производителността на една система се определя от най-бавното звено на системата, не от най-бързото...
    Къде е планът за цялостно модернизиране на железниците?

    Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"
  58. 58 Профил на skiper
    skiper
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Целия парламент со се сите министри и президента да се возят ако щат и 500км/ч!

  59. 59 Профил на dalaver3
    dalaver3
    Рейтинг: 445 Весело

    78 км за близо 2 часа с пътнически и около 1ч. и 30 мин с бърз влак !!! според :
    http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet?action=listFares&id=1&cardId=30
    Смехория. Какви 160 км/ч какви пет лева ?????

    Такса смет (ТБО) - Варна е НЕЗАКОННА !!! НЕ Я ПЛАЩАЙТЕ !!!, http://bit.ly/1gVr8qA, http://bit.ly/1mZMw5b, Iniqua nunquam imperia retinentur diu.
  60. 60 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Ще се движат с 160 км/ч влаковете, ха-ха. Къде ги тези влакове и вагони? БДЖ ли ще ги купи, дето не може да си погасява вноските по заема? Обиждам от това изказване, че ни взимат за толкова тъпи. Бих искал, като ме лъжат, поне да си напънат малко мозъка и да съчинят нещо умно. Дали могат?

  61. 61 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Както винаги половинчата работа. Имаме трасе за 160 км/ч, но не и тягов и подвижен състав за тези скорости, т.е. няма как и пътуването да е по-бързо от досегашното.
    Направо ми втръсна да чувам "Ще" за някъде в бъдещето, евентуално!

  62. 62 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Дано не съм прав но бъдещето е в ЖП-то. При настоящия стандарт на живот и цени на горивата над 3лв. ще си резервираме билетите поне месец преди да пътуваме за някъде.

    Too much цензура Баце.
  63. 63 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    След близо петилетка направиха ли връзката? Щото така и не разбрах! Разбрах за прерязани ленти, за фукни, за коктейли... Щото и досега се движеха до там, а после малко автобус

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  64. 64 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Кои влакове?
    Френски или немски?
    ПОРЕДНИЯТ БАЛОН НА "УПРАВЛЯВАЩИТЕ" НИ РАЗБОЙНИЦИ.

  65. 65 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    [quote#61:"Blaster _"]Имаме трасе за 160 км/ч, но не и тягов и подвижен състав за тези скорости, т.е. няма как и пътуването да е по-бързо от досегашното. [/quote]

    БДЖ и НКЖИ са отделни компании.

  66. 66 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1746 Весело

    Простотията на Димитровград ще стига по-бързо до Пловдив и пловдивчани ще имат по-лесен достъп до нея.

  67. 67 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 647 Неутрално

    До коментар [#31] от "boris_ivanov":
    И аз това се питам, но не питам, тъй като този въпрос е безмислен. По скоро трябва да запитаме имаме ли пътнически влакове, които могат да се движат с тази скорост(Дезире макс.140), с каква скорост могат да се движат товарните влакове, за които всъщност това трасе е най важно. И още тези инвестиции къде би било по-добре да се вложат? Трасе на изток или трасе на запад....А иначе телешкия възторг си е хубаво нещо, повдига духа на масите......

  68. 68 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1004 Весело

    Обектът Пловдив-Димитровград е част от проекта "Реконструкция и електрификация на ж.п.-линия Пловдив - Свиленград - турска/гръцка граница". Финансирането по него е мостово /преходно/ по програмите ИСПА и "Транспорт". С осъществяването на проекта се повишава скоростта по железопътната линия до 160 км/ч за пътнически влакове, 200 км/ч - за влакове с накланящи се кошове, и 120 км/ч - за товарни влакове. Изградени са нова контактна мрежа, тягови подстанции, системи за сигнализация, телекомуникации и радиоуправление - съоръжения, които позволяват бъдещо удвояване на цялата линия.
    ........Строителните работи са разделени на три договора за проектиране и строителство - от Крумово до Първомай, от Първомай до Димитровград и Системи за сигнализация и телекомуникации.
    ........Останалите отсечки от направлението Пловдив - Свиленград - турска граница се строят със средства по ОП "Транспорт". Очаква се до края на годината да бъде завършена отсечката Свиленград - турска граница. Частта Димитровград - Свиленград е разделена на два лота, като вече има избрани изпълнители, които трябва през лятото да започнат работа.
    http://www.mediapool.bg/%D1%86%D1%8F%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B5-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0-%E2%80%93-%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8F-%D0%B8-%D1%81%D1%80%D0%B5%D0%B4-%D1%82%D1%8F%D1%85-%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B8%E2%80%9D-news194677.html

  69. 69
    pinokio11
    Рейтинг: 419 Гневно

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  70. 70 Профил на willy75
    willy75
    Рейтинг: 374 Весело

    Тези двамата пак са яли гъби.

  71. 71 Профил на Vedrin Jeliazkov
    Vedrin Jeliazkov
    Рейтинг: 583 Неутрално

    "От днес всички влакове по линията Пловдив – Димитровград могат да се движат със 160 км/ч." -- туй хубаво, а ще се движат ли и от кога? (ако изобщо има някаква последователност в управленските решения, би могло да се запитаме дали въобще някакви влакове ще се движат в близкото бъдеще, камо ли пък с 160 км/ч)

  72. 72 Профил на dimitarcho
    dimitarcho
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#40] от "jubal harshaw":
    Партията се казва-Либерал-Демократическа Партия.Тя не е социалистическа и никога не е била!Тази партия управлява Япония от 1955 до 2009 с малко прекъсване-1 год 1993/1994.Можеш ли да ми кажеш защи мислиш Япония за социалистическа?

  73. 73 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#72:"dimitarcho"]Тя не е социалистическа и никога не е била![/quote]

    Кое те кара да мислиш така? Строгият контрол върху всичките важни вътрешни пазари? Предаването на политически постове по наследство? Субсидиите на едро за големите корпорации? Политиката на покриване на кражби и измами? Жестоката повсеместна корупция в управлението?

    ЛДП през цялата си история е действала точно като социалистическа партия. Неслучайно японците се обичаха толкова с нашите.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  74. 74 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Браво!Догодина и със 260км/ч...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  75. 75 Профил на wag_
    wag_
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "bta":

    Преди се минаваше от Пловдив до Димитровград минимум за 1:50мин,а сега минимум за 1:15-има напредък

  76. 76 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#75] от "wag_":

    Супер значи.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK