В София има задръствания заради мащабните ремонти, каза кметът

Така ще изглежда кръстовището на телевизионната кула

© Столичната община

Така ще изглежда кръстовището на телевизионната кула



В София има нетипични за летния сезон затруднения в трафика заради сериозните ремонти, които се извършват на ключови места в града. Това съобщи днес кметът Йорданка Фандъкова, след като провери как върви работата по бул. "Черни връх". Градоначалникът посочи, че в момента в столицата се работи по 10 големи обекта, предаде БТА.


Фандъкова обяви, че първото кръстовище на две нива в София ще е готово на 7 юли и ще се намира в "Младост", където се пресичат булевардите "Андрей Сахаров" и "Андрей Ляпчев". Тя допълни, че след като е наложена санкция на изпълнителя - "Трейс груп", оттам са увеличили темпа на работа и до събота ще предадат обекта.


Закъснението от един месец на строителя му е струвало 400 000 лева. В края на септември ще е готово продължението на бул. "Андрей Сахаров" в жк "Младост 3", съобщи пред журналисти изпълнителният директор на "Метрополитен" ЕАД Стоян Братоев. След изграждането на булеварда над пуснатото през май ново трасе - от жк "Младост 1" до бул. "Цариградско шосе", ще бъде изградена нормалната довеждаща инфраструктура в участъка, тъй като в момента гражданите се придвижват по временни асфалтирани пътеки, добави той.




В средата на месеца ще бъде готов участъкът по бул. "Черни връх" - между бул. "България" и бул. "Арсеналски". Там е изграден изцяло нов тротоар, трамвайно трасе, ще има и велосипедна алея.


До средата на август ще продължи работата на строителите от "ПСТ холдинг" по другия участък от булеварда, който се ремонтира - от бул. "Арсеналски" до бул. "Н. Й. Вапцаров", който също ще е с нов асфалт, тротоари и ново трамвайно трасе.


Общата стойност на ремонта на булеварда е 1.85 млн. лв., а дължината на ремонтирания участък - два километра.


В края на месеца ще бъде готов и ремонтираният в момента участък на надлез "Надежда", в средата на юли трябва да е готово изгражданото в момента трасе на бул. "Ломско шосе" от ул. "Бели Дунав" към изхода за София.


През септември ще бъде готов бул. "Братя Бъкстон", а през ноември - кръстовището на две нива при Телевизионната кула.


Кметът припомни, че в София през тази година ще се изградят 25 километра нови тротоари. Общият бюджет за ремонта им е два милиона лева.


В отговор на въпрос за пропадането на бул. "Ломско шосе" в ремонтирания участък след строителството на метрото кметът посочи, че ремонтът ще се направи след пускането на второто платно за движение, тъй като не може да бъде спряно движението на автомобили там изцяло. По думите на Фандъкова след установяването на причинителя на пропадането ще се наложат и глоби. Според изпълнителния директор на "Метрополитен" ЕАД Стоян Братоев пропадането в участъка е след изграждането на колектор от електроразпределително дружество.


По думите на Братоев в края на август ще са завършени ремонтите на бул. "Княгиня Мария-Луиза", където са обновяват асфалтовите настилки, тротоарите и се изгражда нова велосипедна алея. От края на август започва строителството на участъка на метрото от бул. "Цариградско шосе" до летище София.


Подготвена е тръжната документация за другия участък, който ще се строи - от жк "Младост 1" до "Бизнес парк - София". Там ще се строи на два лота, като трасето от 2.7 километра ще има три метростанции.

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cybersas
    cybersas
    Рейтинг: 476 Неутрално

    В края на месеца ще бъде готов и ремонтираният в момента участък на надлез "Надежда"

    Това да го видя - няма да повярвам - всяка сутрин минавам оттам и са до никъде. Явно и този "строител" ще се раздели с едни 400К - ама те са си калкулирани в цената - сигурен съм.

  2. 2 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 655 Неутрално

    В София се строи адски бавно. Редовно минавам през кръстовището на Гешов о Г. Софийски - строежа се влачи едва едва. Това в нормална държава ще го направят за седмица-две.

  3. 3 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#1] от "cybersas":

    Не са до никъде - работите им вървят с прилична скорост. Проблема е колко след това трябва пак да се прави ремонт - защото спускането от надлеза към Надежда все пак е нов участък, на няколко месеца, а вече е ремонтиран три пъти. Затова има непрекъснати ремонти.

    А тия големи инфраструктурни градски обекти са пълна простотия, която тепърва ще доказва безумието си.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    " в края на август ще са завършени ремонтите на бул. "Кн. Мария Луиза", където са обновяват асфалтовите настилки, тротоарите и се изгражда нова велосипедна алея. "

    >>> напомням, че това ще е единственият европейски булевард с услуга банк-драйв. Освен ако не са го махнали междувременно, но опитът показва, че подобни цигании в София са вечни. Ето:

    http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2012/06/23/1852357_sofiiskiiat_bank-_draiv/

    http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2012/05/22/1832056_usluga_bank_draiv_v_centura_na_sofiia/

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  5. 5 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 419 Неутрално

    А пропадналия няколко пъти Костенски водопад какво ще го правят?

    Много шум за нищо е работата с кръстовищата на две нива. тапата ще се измести на следващото кръстовище и ще е по- голяма.
    Иначе няма лошо да ги строят, но да са в контекста на цялостно решаване на проблема поне за отделен квартал или място.

  6. 6 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    Горният ми коментар засягаше услугата банк драйв, налична в момента по бул. "Мария Луиза". Повече впечатления може да придобиете от линковете

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  7. 7 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#2:"grigoo"]Редовно минавам през кръстовището на Гешов о Г. Софийски - строежа се влачи едва едва. Това в нормална държава ще го направят за седмица-две.
    [/quote]

    Хахахахах, точно този строеж си върви доста бързо. А за нормалните държави... по мои наблюдения сравними обекти в Германия се строят доста по-дълго, отколкото в България. За качеството не коментирам, но ти гарантирам, че е много по-бързо.

  8. 8 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#7:"sasho1914"]За качеството не коментирам, но ти гарантирам, че е много по-бързо.[/quote]

    Имам предвид, че в България се строи по-бързо.

  9. 9 Профил на old27530804
    old27530804
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Браво, Браво, Браво! Всичко ще стане, споко.
    После лошото ще се забрави бързо.

  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3082 Неутрално

    [quote#3:"Тони!"]А тия големи инфраструктурни градски обекти са пълна простотия, която тепърва ще доказва безумието си. [/quote]
    Няма нищо безумно , усвояват огромно количество пари !
    Променят движението на пътникопотока така ,че да се пълнят моловете и хипермаркетите !
    Цели улици и квартали са в плен на ремонтите , наемите и цените на имотите ще паднат още и атрактивни ще са само имотите които се строят от близките до властта фирми!

    След време хората няма и да си задават подобни въпроси как стана така ,че половин София стана на гето а отделни части ги лъснаха и оправиха всички инфраструктури с парите на данъкоплатците в полза на анонимните инвеститори.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    Проблемът идва от това, че кварталните улици и второстепенните булеварди са цялостно объранти на паркинги и складове за бракувани трошки, поради което или не може да се мине изобщо, или колите се изчакват насрещно, или се придвижват едвам-едвам. Поради което ги избягват и се струпват на главните булеварди. Ето конкретен пример. Ремонтират на телевизионната кула. Потокът от запад се отбива през "Никола Габровски". Първа възможност за заобикаляяне: "Тинтява". Улицата е цялата в дупки, по двата тротоара колите са една върху друга, винаги си има и втори ред коли на платното с дръпната ръчна и пуснати аварийки. Така колите се чакат насрещно. Стига се до бившия ЖП прелез при "П. Дегейтер" - там 3 улици се вливат в 1 платно за т-образно кръстовище. Толкова ли не можаха да настелят 20 квадарата джоб за десен завой, който щеше да се източва веднага?

    Другата възможност за заобикаляне на ТВ кула: продължаваш по "Габровски" и стигаш "Г.М. Димитров". Там е голямото чакане за левия завой, а можеше поне дясно завиващите да се отбиват през "А. Карамитев", която сече завоя. Само че последната е цялата в паркирали коли и коли на аварийки. Има и около 100-150 изоставени трошки на трупчета. Едната я снимах, как около нея от асфалта е порастнала горичка, та чак не се вижда.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  12. 12 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#2] от "grigoo":

    Това са пълни глупости - първо, за 1-2 седмици дори и денонощно да работят няма как да го свършат. И второ строежът на Гешов си върви съвсем нормално. Ако не ми вярвате вижте ето този сайт. Виж Трейсаджиите здравата се изложиха с естакадата Сахаров-Ляпчев, но вчера разбрах че поне най-накрая ще ги одрусат здравата с близо половин милион.

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1504557

    Veritas odium parit obsequim amicos
  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3082 Неутрално

    [quote#7:"sasho1914"]А за нормалните държави... по мои наблюдения сравними обекти в Германия се строят доста по-дълго, отколкото в България. [/quote]
    Ами тук едни колектори за смесване на дъждовна и фекална вода се строиха няколко години и през следващите години постоянно ще се затварят улици защото пропадат.
    В германия как го правят ?

    Аз лично съм виждал там как разкопана улица за един ден е закопана и асфалтирана така ,че една малка резка на асфалта издава ,че е имало кръпка.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    Да не забравя да кажа за "Тинтява", че заради колите и бракуваните трошки по тротоарите, по платното покрай спрелите на аварийки баничарки и ванове щъкат доста пешеходци: дядовци с бастуни, майки с колички и лелки с 2 кученца на каишка, запътени за Ловния парк. Така този дублюр на "Яворов", при това с нито един светофар по него, е цялостно опропастен единствено заради скудоумието и циганския манталитет на градската управа.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  15. 15 Профил на dragalevski
    dragalevski
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Изцяло съм съгласен с коментар № 2. Темповете на работа са безумно бавни! Смешно е да се твърди, че някакъв обект ще бъде готов седмица предсрочно, когато е можел да бъде изграден за четири месеца, вместо за осем. А за качеството е излишно да се говори: всички сме свидетели как се претупват нещата....

  16. 16 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#13] от "comandante":

    А аз съм виждал улица, която седи разкопана от една година, заради някви тръби... пак в Германия. Или една година за поставяне на навес на спирка на надземна спирка на метрото? Пред моя блок копаха за оптични кабели и седи разорано от няколко месеца, смисъл няма кой да дойде да нареди плочките. И така.

  17. 17 Профил на Гита Ог
    Гита Ог
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#11:"cinik"]Проблемът идва от това, че кварталните улици и второстепенните булеварди са цялостно объранти на паркинги и складове за бракувани трошки, поради което или не може да се мине изобщо, или колите се изчакват насрещно, или се придвижват едвам-едвам. Поради което ги избягват и се струпват на главните булеварди.[/quote]

    Споделям мнението ти напълно. Това се наблюдава във всеки квартал без изключение.

    Вещица от Овнерог
  18. 18 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3082 Неутрално

    До коментар [#16] от "sasho1914":
    ми не съм много стоял там но при всяко анцайге ответните органи взимат решение и въпростите се решават в реално време !
    Ще се изненадам ако ми кажеш ,че там някой се е оплакал в Германия и общината от общината не са наредили на фирмите да си заличат ремонтите.тези неща се случват само тук!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  19. 19 Профил на venisimo
    venisimo
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "В София има задръствания заради мащабните ремонти, каза кметът"

    КАК ПЪК НЕ.............

  20. 20 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 799 Любопитно

    Нарисувайте ми на тази компютърна графика два Икаруса и два буса отгоре, 'щото на другите кръгови изчисленията на инжИнерите нещо не са се получили много добре.

  21. 21 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 856 Неутрално

    През лятото трафикът намалява. Сега ще има задръствания, после няма да има. Продължаването на метрото до Б. парка ще улесни много движението по Ал. Малинов, което сега е доста натоварено.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK