
© Столичната община
Така ще изглежда кръстовището на телевизионната кула
В София има нетипични за летния сезон затруднения в трафика заради сериозните ремонти, които се извършват на ключови места в града. Това съобщи днес кметът Йорданка Фандъкова, след като провери как върви работата по бул. "Черни връх". Градоначалникът посочи, че в момента в столицата се работи по 10 големи обекта, предаде БТА.
Фандъкова обяви, че първото кръстовище на две нива в София ще е готово на 7 юли и ще се намира в "Младост", където се пресичат булевардите "Андрей Сахаров" и "Андрей Ляпчев". Тя допълни, че след като е наложена санкция на изпълнителя - "Трейс груп", оттам са увеличили темпа на работа и до събота ще предадат обекта.
Закъснението от един месец на строителя му е струвало 400 000 лева. В края на септември ще е готово продължението на бул. "Андрей Сахаров" в жк "Младост 3", съобщи пред журналисти изпълнителният директор на "Метрополитен" ЕАД Стоян Братоев. След изграждането на булеварда над пуснатото през май ново трасе - от жк "Младост 1" до бул. "Цариградско шосе", ще бъде изградена нормалната довеждаща инфраструктура в участъка, тъй като в момента гражданите се придвижват по временни асфалтирани пътеки, добави той.
В средата на месеца ще бъде готов участъкът по бул. "Черни връх" - между бул. "България" и бул. "Арсеналски". Там е изграден изцяло нов тротоар, трамвайно трасе, ще има и велосипедна алея.
До средата на август ще продължи работата на строителите от "ПСТ холдинг" по другия участък от булеварда, който се ремонтира - от бул. "Арсеналски" до бул. "Н. Й. Вапцаров", който също ще е с нов асфалт, тротоари и ново трамвайно трасе.
Общата стойност на ремонта на булеварда е 1.85 млн. лв., а дължината на ремонтирания участък - два километра.
В края на месеца ще бъде готов и ремонтираният в момента участък на надлез "Надежда", в средата на юли трябва да е готово изгражданото в момента трасе на бул. "Ломско шосе" от ул. "Бели Дунав" към изхода за София.
През септември ще бъде готов бул. "Братя Бъкстон", а през ноември - кръстовището на две нива при Телевизионната кула.
Кметът припомни, че в София през тази година ще се изградят 25 километра нови тротоари. Общият бюджет за ремонта им е два милиона лева.
В отговор на въпрос за пропадането на бул. "Ломско шосе" в ремонтирания участък след строителството на метрото кметът посочи, че ремонтът ще се направи след пускането на второто платно за движение, тъй като не може да бъде спряно движението на автомобили там изцяло. По думите на Фандъкова след установяването на причинителя на пропадането ще се наложат и глоби. Според изпълнителния директор на "Метрополитен" ЕАД Стоян Братоев пропадането в участъка е след изграждането на колектор от електроразпределително дружество.
По думите на Братоев в края на август ще са завършени ремонтите на бул. "Княгиня Мария-Луиза", където са обновяват асфалтовите настилки, тротоарите и се изгражда нова велосипедна алея. От края на август започва строителството на участъка на метрото от бул. "Цариградско шосе" до летище София.
Подготвена е тръжната документация за другия участък, който ще се строи - от жк "Младост 1" до "Бизнес парк - София". Там ще се строи на два лота, като трасето от 2.7 километра ще има три метростанции.
cybersas
Рейтинг: 471 НеутралноВ края на месеца ще бъде готов и ремонтираният в момента участък на надлез "Надежда"
Това да го видя - няма да повярвам - всяка сутрин минавам оттам и са до никъде. Явно и този "строител" ще се раздели с едни 400К - ама те са си калкулирани в цената - сигурен съм.
grigoo
Рейтинг: 681 НеутралноВ София се строи адски бавно. Редовно минавам през кръстовището на Гешов о Г. Софийски - строежа се влачи едва едва. Това в нормална държава ще го направят за седмица-две.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1433 НеутралноДо коментар [#1] от "cybersas":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе са до никъде - работите им вървят с прилична скорост. Проблема е колко след това трябва пак да се прави ремонт - защото спускането от надлеза към Надежда все пак е нов участък, на няколко месеца, а вече е ремонтиран три пъти. Затова има непрекъснати ремонти.
А тия големи инфраструктурни градски обекти са пълна простотия, която тепърва ще доказва безумието си.
cinik
Рейтинг: 2564 Неутрално" в края на август ще са завършени ремонтите на бул. "Кн. Мария Луиза", където са обновяват асфалтовите настилки, тротоарите и се изгражда нова велосипедна алея. "
3/1852357_sofiiskiiat_bank-_draiv/
2/1832056_usluga_bank_draiv_v_centura_na_sofiia/
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!>>> напомням, че това ще е единственият европейски булевард с услуга банк-драйв. Освен ако не са го махнали междувременно, но опитът показва, че подобни цигании в София са вечни. Ето:
http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2012/06/2
http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2012/05/2
ial
Рейтинг: 470 НеутралноА пропадналия няколко пъти Костенски водопад какво ще го правят?
Много шум за нищо е работата с кръстовищата на две нива. тапата ще се измести на следващото кръстовище и ще е по- голяма.
Иначе няма лошо да ги строят, но да са в контекста на цялостно решаване на проблема поне за отделен квартал или място.
cinik
Рейтинг: 2564 НеутралноГорният ми коментар засягаше услугата банк драйв, налична в момента по бул. "Мария Луиза". Повече впечатления може да придобиете от линковете
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!sasho1914
Рейтинг: 374 Неутрално[quote#2:"grigoo"]Редовно минавам през кръстовището на Гешов о Г. Софийски - строежа се влачи едва едва. Това в нормална държава ще го направят за седмица-две.
[/quote]
Хахахахах, точно този строеж си върви доста бързо. А за нормалните държави... по мои наблюдения сравними обекти в Германия се строят доста по-дълго, отколкото в България. За качеството не коментирам, но ти гарантирам, че е много по-бързо.
sasho1914
Рейтинг: 374 Неутрално[quote#7:"sasho1914"]За качеството не коментирам, но ти гарантирам, че е много по-бързо.[/quote]
Имам предвид, че в България се строи по-бързо.
old27530804
Рейтинг: 740 НеутралноБраво, Браво, Браво! Всичко ще стане, споко.
После лошото ще се забрави бързо.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2273 Неутрално[quote#3:"Тони!"]А тия големи инфраструктурни градски обекти са пълна простотия, която тепърва ще доказва безумието си. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНяма нищо безумно , усвояват огромно количество пари !
Променят движението на пътникопотока така ,че да се пълнят моловете и хипермаркетите !
Цели улици и квартали са в плен на ремонтите , наемите и цените на имотите ще паднат още и атрактивни ще са само имотите които се строят от близките до властта фирми!
След време хората няма и да си задават подобни въпроси как стана така ,че половин София стана на гето а отделни части ги лъснаха и оправиха всички инфраструктури с парите на данъкоплатците в полза на анонимните инвеститори.
cinik
Рейтинг: 2564 НеутралноПроблемът идва от това, че кварталните улици и второстепенните булеварди са цялостно объранти на паркинги и складове за бракувани трошки, поради което или не може да се мине изобщо, или колите се изчакват насрещно, или се придвижват едвам-едвам. Поради което ги избягват и се струпват на главните булеварди. Ето конкретен пример. Ремонтират на телевизионната кула. Потокът от запад се отбива през "Никола Габровски". Първа възможност за заобикаляяне: "Тинтява". Улицата е цялата в дупки, по двата тротоара колите са една върху друга, винаги си има и втори ред коли на платното с дръпната ръчна и пуснати аварийки. Така колите се чакат насрещно. Стига се до бившия ЖП прелез при "П. Дегейтер" - там 3 улици се вливат в 1 платно за т-образно кръстовище. Толкова ли не можаха да настелят 20 квадарата джоб за десен завой, който щеше да се източва веднага?
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!Другата възможност за заобикаляне на ТВ кула: продължаваш по "Габровски" и стигаш "Г.М. Димитров". Там е голямото чакане за левия завой, а можеше поне дясно завиващите да се отбиват през "А. Карамитев", която сече завоя. Само че последната е цялата в паркирали коли и коли на аварийки. Има и около 100-150 изоставени трошки на трупчета. Едната я снимах, как около нея от асфалта е порастнала горичка, та чак не се вижда.
anihilator_jack
Рейтинг: 607 НеутралноДо коментар [#2] от "grigoo":
4557
Veritas odium parit obsequim amicosТова са пълни глупости - първо, за 1-2 седмици дори и денонощно да работят няма как да го свършат. И второ строежът на Гешов си върви съвсем нормално. Ако не ми вярвате вижте ето този сайт. Виж Трейсаджиите здравата се изложиха с естакадата Сахаров-Ляпчев, но вчера разбрах че поне най-накрая ще ги одрусат здравата с близо половин милион.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=150
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2273 Неутрално[quote#7:"sasho1914"]А за нормалните държави... по мои наблюдения сравними обекти в Германия се строят доста по-дълго, отколкото в България. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleАми тук едни колектори за смесване на дъждовна и фекална вода се строиха няколко години и през следващите години постоянно ще се затварят улици защото пропадат.
В германия как го правят ?
Аз лично съм виждал там как разкопана улица за един ден е закопана и асфалтирана така ,че една малка резка на асфалта издава ,че е имало кръпка.
cinik
Рейтинг: 2564 НеутралноДа не забравя да кажа за "Тинтява", че заради колите и бракуваните трошки по тротоарите, по платното покрай спрелите на аварийки баничарки и ванове щъкат доста пешеходци: дядовци с бастуни, майки с колички и лелки с 2 кученца на каишка, запътени за Ловния парк. Така този дублюр на "Яворов", при това с нито един светофар по него, е цялостно опропастен единствено заради скудоумието и циганския манталитет на градската управа.
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!dragalevski
Рейтинг: 434 НеутралноИзцяло съм съгласен с коментар № 2. Темповете на работа са безумно бавни! Смешно е да се твърди, че някакъв обект ще бъде готов седмица предсрочно, когато е можел да бъде изграден за четири месеца, вместо за осем. А за качеството е излишно да се говори: всички сме свидетели как се претупват нещата....
sasho1914
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#13] от "comandante":
А аз съм виждал улица, която седи разкопана от една година, заради някви тръби... пак в Германия. Или една година за поставяне на навес на спирка на надземна спирка на метрото? Пред моя блок копаха за оптични кабели и седи разорано от няколко месеца, смисъл няма кой да дойде да нареди плочките. И така.
Гита Ог
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#11:"cinik"]Проблемът идва от това, че кварталните улици и второстепенните булеварди са цялостно объранти на паркинги и складове за бракувани трошки, поради което или не може да се мине изобщо, или колите се изчакват насрещно, или се придвижват едвам-едвам. Поради което ги избягват и се струпват на главните булеварди.[/quote]
Вещица от ОвнерогСподелям мнението ти напълно. Това се наблюдава във всеки квартал без изключение.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2273 НеутралноДо коментар [#16] от "sasho1914":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleми не съм много стоял там но при всяко анцайге ответните органи взимат решение и въпростите се решават в реално време !
Ще се изненадам ако ми кажеш ,че там някой се е оплакал в Германия и общината от общината не са наредили на фирмите да си заличат ремонтите.тези неща се случват само тук!
venisimo
Рейтинг: 374 Неутрално"В София има задръствания заради мащабните ремонти, каза кметът"
КАК ПЪК НЕ.............
Tademan
Рейтинг: 770 ЛюбопитноНарисувайте ми на тази компютърна графика два Икаруса и два буса отгоре, 'щото на другите кръгови изчисленията на инжИнерите нещо не са се получили много добре.
валентин николов
Рейтинг: 1048 НеутралноПрез лятото трафикът намалява. Сега ще има задръствания, после няма да има. Продължаването на метрото до Б. парка ще улесни много движението по Ал. Малинов, което сега е доста натоварено.