-Лилито да си седи на плажа и да раздава глоби. Хем тен ще хване, хем и атракция за туристите, хем и някой гларус може да закачи. Така де. Време и е да се задоми.
[quote#6:"1_bulgarin"]Комунетата кръв пикаят.Ако не крадяха като луди, те щяха да ги режат лентите.[/quote]
Досега не им пречи да режат ленти, че и по няколко пъти. И сега мисля, че ако не Борисов, то някой от шайката му ще реже, така че не виждам да пикаят кръв!?
До коментар [#6] от "1_bulgarin":
.... уффф .. те тия изобщо, ама изобщо не крадат ... ти на кой свят живееш?
За кръговото на Петолъчката (като временно решение) ОК!
Дано понамалеят и селските тарикати, дето изпреварват колона от задръстване, като че ли са най-специалните пътуващи по пътя!
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
МиниЩерката ако беше прочела в '' Дневниците на един луд '' / д-р Тони Филипов / за '' манталитета на мангалитета '' немаше да се чуди, защо са откраднати алуминиевите кошчета за боклук.
В събота 100 кг. само бетонни инак като разберат, че има и дЖелезо и пак ойде кофата.
===============
Министърът коментира, че са били сложени 20 алуминиеви кошчета в местата за почивка около магистралата, но всички са били откраднати. "В събота ще сложим големи 100 килограмови железобетонни кофи на тяхно мяст", каза Павлова.
===============
Доста драматична беше финалната права към тази отсечка, която трябваше да се открие в НАЧАЛОТО НА ПИКА НА СЕЗОНА, на 1 август, а не в края му, на 1 септември - Черепа се опита да изнудва Рапона за повече пари, и фирмата му се оказа изправена пред появил се "от нищото" съдебен иск за фалит, който изчезна също толкова мистериозно в мина, когато Черепа смали претенциите си:
Искането за фалит на “Холдинг Пътища”, строител на последната отсечка на магистрала “Тракия”, е оттеглен поради липса на претенции, се казва в съобщение на дружеството от сряда.
Според източници на Mediapool до внезапния обрат се е стигнало след разговори на представители на държавата "на най-високо ниво" с основния акционер на “Холдинг Пътища” Васил Божков. Дружеството е поело ангажимент най-късно до края на август първите 15 км от Ямбол до пътен възел Петолъчката да бъдат пуснати в експлоатация. Първоначалните планове бяха това да се случи на 1 август. Вместо това обаче стана ясно, че е поискан фалита на водещия партньор в обединението, което строи последната отсечка на магистралата, превърнала се в личен приоритет на премиера Борисов.
На 7 август в Софийския градски съд (СГС) е внесена молба от “Групстрой” за отказ от обявяване в несъстоятелност на “Холдинг Пътища”, потвърдиха от съда за Mediapool. Молбата все още не е докладвана на съдията по делото Румяна Чиналова. След като тя бъде уведомена делото ще бъде прекратено, а страните по него уведомени. Ако няма обжалвания решението ще влезе в сила, обясниха от СГС.
Хроника на отложения фалит
Искането за обявяване в несъстоятелност на “Холдинг Пътища” е внесено от “Групстрой” в СГС на 6 юли. Първоначално то е оставане без движение, защото фирмата от град Левски не е била внесла държавната такса. След приложено пълномощно, че това е направено, на 20 юли е образувано дело за фалита на “Холдинг Пътища”.
На 27 юли в закрито заседание съдия Румяна Чиналова взима решение за изпращане на препис от молбата на “Холдинг Пътища”, казаха от съда.
Съобщението е получено във фирмата на Васил Божков на 3 август. Три дни по-късно “Холдинг Пътища” официално уведоми акционерите си и всички заинтересовани страни за искането на “Групстрой”. На следващия ден “Групстрой” оттегля иска си.
Загадката “Групстрой”
Пълна мистерия остава какви са били мотивите на “Групстрой” да иска фалит на една от най-мощните доскоро компании в пътния сектор. Дружеството с ограничена отговорност е с капитал 5000 лв. Създадено през септември 2010 г. в град Левски от Златко Илиев Петров с дял от 2600 лв. и Илия Петров Пантелеев с останалите 2400 лв. Предметът на дейност на компанията е широк спектър от услуги – от транспортни с тежкотоварни автомобили до търговия с хранителни стоки, въглища и хотелиарство, показва справка в Търговския регистър.
“Групстрой” не е регистрирана в Камарата на строителите. Това означава, че ако фирмата е работила като подизпълнител на някой от обектите на “Холдинг Пътища”, това е ставало нелегално. По закон регистрацията в строителната камара е задължителна, за да работи дадена компания легално на строителни обекти. Друга възможност е “Групстрой” да е била доставчик на материали за холдинга. Последната хипотеза е да е подставена фирма. Официална информация какъв точно е казусът засега няма.
От съда отказаха информация с мотива, че делото все още не е приключило.
Безуспешни се оказаха опитите ни да се свържем със собствениците на “Групстрой”. На телефона за контакт, посочен в регистрацията, отговаря счетоводна кантора. От “Холдинг Пътища” също не дават официална информация в какви взаимоотношения са с “Групстрой”.
Към момента не е ясно дали и по какъв начин са уредени финансовите претенции на "Групстрой" към "Холдинг Пътища", за да бъде оттеглен съдебният иск.
Финансовият отчет на "Групстрой" за 2011 г., публикуван в Търговския регистър, показва, че фирмата има да взима от клиенти и доставчици 302 хил. лв. Задълженията й пък възлизат на 134 хил. лв. Оборотът на компанията е бил 25 хил. лв. от строителство, като “Групстрой” е приключила 2011 г. с печалба от 4000 лв.
Най-големите дългове на “Холдинг Пътища” са към банки
От публикувания неконсолидиран отчет на “Холдинг Пътища” за полугодието на 2012 г. не е посочено дружеството да има задължения към “Групстрой”. Дълговете на “Холдинг Пътища” над една година възлизат на 137.6 милиона лева, което е ръст от 5% спрямо края на юни 2011 г. За една година обаче холдингът е успял да намали краткосрочните си задължения от 11 млн. лв. на 581 хил. лв.
Дълговете на “Холдинг Пътища” са основно към банки и свързани с Васил Божков фирми от другия му основен бизнес – хазарта, показват още данните от неконсолидирания отчет на дружеството. Това са една от големите швейцарски банки UBS, “Уникредит Булбанк”, Първа инвестиционна банка, както и фирмите “ДСП-1” и “Еврофутбол”.
Заемът за над 20 млн. евро към “Уникредит Булбанк” е просрочен и е в процес на предоговаряне. От банката твърдят, че са спокойни за връщането на кредита, защото е обезпечен с достатъчно добри имоти. Това, което ги притеснява, е дали Божков няма да приложи нова схема да си ги запази, без да връща парите, каквато в момента изпробва срещу ОББ.
Кредитите на “Холдинг Пътища” към ПИБ са предоговорени, като това е станало след ипотекиране на имоти от групата на “ПСТ Холдинг”, което също се контролира от Васил Божков.
Строежът на “Тракия” ще приключи в срок
От “Холдинг Пътища” обещават строителството на участъка от Ямбол до Карнобат да приключи в срок и до края на август да предадат първите 15 км. От Агенция “Пътна инфраструктура” също твърдят, че компанията работи на пълни обороти по отсечката и се надяват да изпълни поетия ангажимент.
“Холдинг Пътища” е водещ партньор в обединението “Тракия ІV”, което спечели търга за най-дългата и сложна отсечка от 49 км на "Тракия" с цена от 174.7 млн. лв. без ДДС. Междувременно то получи допълнително още около 30 млн. лв. от държавата заради слабите почви по трасето. През пролетта на тази година пък изпълнителният директор Иван Иванов намекна, че ще са необходими още допълнителни средства заради форсмажорни обстоятелства – тежката и дълга зима и придошлите реки на Тунджа, които на два пъти отнесоха временния мост.
До момента официално искане за допълнителни средства не е постъпвало в пътната агенция, казаха от там.
След фалита на “Мостстрой” - друго контролирано от Божков дружество, което е част от обединението по строежа на “Тракия, тогавашният министър на регионалното развитие и настоящ президент Росен Плевнелиев обясняваше, че е спокоен за строителството на магистралата. Мотивът му беше, че делът на “Мостстрой” в сдружението е едва 5%, а според процедурата, ако някоя от компаниите в консорциума бъде обявена в несъстоятелност, останалите могат да поемат отговорностите по строежа. Нещо повече, Плевнелиев уверяваше обществеността, че е провел разговори с останалите фирми и всички са заявили готовност да продължат работа.
”Проблем би било, ако това се беше случило на някоя от компаниите, които имат по-голям процент в консорциума, например "Холдинг пътища”. В такъв случай държавата трябва да развали договора и наново да обяви търг за избор на строител на отсечката”, обясняваше Плевнелиев през есента на 2010 г.
След оттеглянето на иска от “Групстрой” очевидно до прекратяване на договори няма да се стигне.
Прави впчатление разминаването между внушението на Лилето, че "могат да се ползват още 17 километра" с това:
От “Холдинг Пътища” обещават строителството на участъка от Ямбол до Карнобат да приключи в срок и до края на август да предадат първите 15 км.
Да не би пътя пак по стахановски да е правен-недоправен, и да се открива целия участък само за да се спази заявената дата, а в същото време да продължава доработването на оставащите 2 километра?
Остава да се научим да ядем асфалт, защото само това се прави в БГ. Заплатите не мърдат от 3 години, как я мислят не ми е много ясно. Дреме ми, че има 300 км. магистрала. От къде 250 лв. да ида и да се върна?!
Ааа, то е важно за инвестициите бе, вярно. Е, и това се вижда. Няма що. Скъсаха се да инвестират.
До коментар [#16] от "Тони!":
"Аре по-сериозно - тук трябва да бъде магистрала, което изключва кръговото като вариант."
Строи се и се завършва. Нали следиш новините? Става въпрос за кръговото: на запад основно и вместо светофари има кръгови. Дори и на междуградските пътища (без магистралите).
Петолъчката не е магистрала. Затова и не виждам дилемата.
"По повод проверката на сградата на варнеснския плаж "Кабакум", която е собственост съпругата на варненския бизнесмен Веселин Марешки, която е установила, че сградата има незаконен втори етаж, Павлова заяви, че е сигнализирала Комисията за защита на потребителя. Според разрешенето за строеж на преместваема сграда, частният клуб е трябвало да бъде за обществени нужди.
Веселин Марешки, от своя страна, коментира, че фитнесът е отворен за всеки, който може да си позволи да плати 100 лева на час, за да го ползва"
WAWWWWWWW 100 ЛЕВА НА чАС ЗА ФИТНЕС!?!?!!?!?!?!?!? ВТФФ ООО.оо ЕБАСИ ФИТНЕСА!
Само за яки батки!? :ООО
[quote#6:"1_bulgarin"]Ако не крадяха като луди, те щяха да ги режат лентите. [/quote]
Не бой се за следващите управници, които и да са те - всеки може да реже лентичка на всеки километър, и да прави откриване на откриването, че даже и откриване на откриването на откриването
А и не е като да не остана доста за строене - примерно Струма, дето я отложиха за 2014-2020, което значи за следващите 2 мандата. Колко лента има да се накълца там - страх ме е да си помисля.
Когато Рапона падне от власт и истината най-после излезе наяве ще се види, че Празноглавата не е построила кой знае какво повече от Триглавата. Защо мисля така ли? Ами защото поръчките пак ги печелят същите фирми, и ги изпълняват по същия начин - т.е. скъпо, бавно и лошо.
По- правилно е надлез за главния път с кръгово отдолу,нещо подобно на 4-ти км в София. Ама като го направят и пуснат цялата магистрала - защо го направиха,ами то няма трафик....на българина няма угода..
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
Това ЗАКЪСНЯЛО откриване е една пирова победа за ГРОБ, защото дори посленото си лято под гербераска власт хората не можаха да идат до морето изцяло по магистрала.
Т.е. най-голямата обсесия на Рапона излезе кьорфишек - едните магисрали искаше да построи, и даже това не успя. "Всичко за магистралите, всичко за победата", но накрая закъсня, защото само с рязане на ленти и наливане на камиони с пари ввъ фирмите на червени олигарси не става - трябва и акъл, трябва и морал, трябва прозрачност и отчетност.
[quote#27:"Pavlik Morozov"]и да прави откриване на откриването, че даже и откриване на откриването на откриването[/quote]
Умишлено унизявате най-личният от всички премиери досега, появили се на политическия хоризонт
[quote#20:"оstavime"]Заплатите не мърдат от 3 години, как я мислят не ми е много ясно. [/quote]
Лъжа! Дянков даже чете документ, според който средната заплата е над 700 лева..бъдете честни, човекът си е заложил дипломата, жената, децата..в името на добруването на бг населението
"...защото само с рязане на ленти и наливане на камиони с пари ввъ фирмите на червени олигарси не става - трябва и акъл, трябва и морал, трябва прозрачност и отчетност."
Да, знам - трябваше да направят приоритетно участъка около петолъчката с детелините там, и после да си копат останалото. Там толкова човешки живота са прекъснати, и толкова часове са загубени в задръствания, че беше задължително да се приоритизира.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#34:"barcelonski"] БРАВО !!!
Гарантирано то ГЕРБ !!! [/quote]
Мисля че се поизложиха да открият ЦЕЛИ 17 км на 1 път!
Аз лично бих го разделил на 17 участъка по 1 км, така че всеки ден Вождът или някой от Пожарната Команда да може да позира пред камерите и да се пъчи със заслугите си...
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
48
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ако става върпос за цената на бензина всички я пикаем тая кръв, понеже навсякъде в европа цената е непоносима, така, че ако ще ти е виновен боко за всичко, то поне бензина ще трябва да го изключиш от графата, там където съм аз няма боко, цената на бензина обаче си е за пикаене на кръв.
[quote#48:"Pavlik Morozov"]Цар Тиква е плод на заговора на посредствените, триумф на диктатурата на мат'ряла[/quote]
Цял ден ще ходя обезверен и подтиснат, а причината ще сте единствено Вие..аз вярвам в ентусизъма на премиера! Всеки ден се бори с нещо човекът, заслужава малко похвала../Как е мн.ч. на ентусиазъм?/
Тиквичко се отнася към държавата ни като към играчка, която често чупи поради тромавото и безотговорно отношение с нея, а ти искаш да ми е жал за него, или за слепите му фенове?!
Бе за всичките не знам, ама за голяма част от тях - да. Сега и Боце прави същото, а и заради неподдържане на съществуващите магистрали, вече част от Хемус не е магистрала. Почти половината от нея.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
хаха, с тея цени на бензина и нали уж се очакваше и тол такса по магистралата на никой не му се строи бензиностанция, щото няма да има коли достатъчно по нея
Да вземат да пуснат некакви рентакар като стане магистралта от (София до Бургас само да се движат) и да са хибридни/електрически. Слагаш 100 такива, сигурен съм ,че ще се намерят хора, които да ги ползват срещу 30-40 лв за целия маршрут. Там я оставяш и някой я връща към София.
По-опасен от мързеливия глупак е само усърдния глупак!
За 3 години стрескава дейност какъв е ефекта от управлението на мутро-милционерите: срива на доходите, скок на безработицата, смазан малък и среден бизнес, заякнали монополи, скок във всички цени, образование и здравеопазване в колапс, продънен пенсионен фонд, изяден фискален резерв, растяща милиционерщина, зависими медии, развихрила се контрабанда, демографски срив (разжаедмостта пада с по 5000 на година), продължаваща емиграция ...
На какво да се радвам? Управлението не е ОЛИМПИЙСКА ДИСЦИПЛИНА, че да аплодираме ентусиазма и участието. Това е игра със съдбата, здравето и дори живота на милиони!
[quote#58:"leon12"]Никаква "милост" не съзирам и у Вас към правителството.. [/quote]
Каква милост и благодарност да имаш към човек, който се държи все едно историята и цивилизацията почват от него?!
За всичко хубаво - "аз, аз, аз ..."
За всичко лошо - "предишните, предишните, предишните ..."
Един път не е благодарил на данъкоплатеца за парите, с които се строи всичко на което реже ленти. Напротив - чака ние да му благодарим, че с нашите пари скъпо, бавно и лошо строи често излишни неща, като примерно зала Мутреец, дето веднага я хариза на ТИМ.
[quote#65:"Pavlik Morozov"]Управлението не е ОЛИМПИЙСКА ДИСЦИПЛИНА, че да аплодираме ентусиазма и участието. Това е игра със съдбата, здравето и дори живота на милиони! [/quote]
Бат Бойко обещава на целия народ, че първия мандат му бил "пробен"! Сега, за втория ще постигне големите успехи. Дянков също бил готов за нови подвизи..аз им вярвам.
И аз цял ден ходех обезверен и подтиснат, но като чух, че откриват още 17 км. - че като скочих, хвърлих си шапката във въздуха и щастлив, щастлив извиках - не ни трябва хляб и зрелища, дайте ни МАГИСТРАЛИ!
Сега сериозно - и аз се радвам, че се прави нещо отлагано много години, но това правителство прекалява с рекламата - за всяко нещо се тръби по вестниците и телевизиите, че дори и Б.Б. се изложи и каза, че представянето на България на Олимпиадата било успех ?!?!?
Тия се самозабравиха. И въобще не мислят какви са ги плещили само преди седмица.
"Тя отхвърли вчерашните критики, че 60 млн. лева са прекалено много пари за 3-километров участък от Околовръстния път. "12 млн. са за отчуждение на земите, 49 млн. лева е строителната стойност."
Само преди две седмици Главата плещеше загрижено друго:
"Седем милиона и половина са адски много пари за отчуждаване на три километра. И българските граждани трябва да го знаят. Но няма как да се измъкнем от това по простата причина, че там са в регулация парцелите. Столичната община въпреки молбата ми не можа да намери начин да им замени земите, да не даваме живи пари", коментира по този повод премиера Бойко Борисов...
И влезна у медиите като загрижен стопанин. ПР?
ПР разбира се. Не е важно какви ги вършим, а какво говорим..
Ало, гербероните, кво ще правите с другите адски много пари, некъде към 4.5 милиона?
Грабльовци.
Да сравним и другото.
Трасето на Софийски околовръстен път в частта му към ж.к. Младост" е дълго 3 километра и 620 метра. Общата стойност на строителните дейности е в размер на около 37 милиона лева.
Как пък скочиха цените с 32% у градежа? С грабежа може би.
Грабим България.
И така си е хубавка, ама .....Размислих-екстра е! [/quote]
- И да се научи да мери с рулетка. Иначе ще я излъжат в километрите. Много ще и отива минижуп, докато врътка инспекция с рулетката.
п.п.Вече са я излъгали,че "С това се съкращава разстоянието с повече от тридесет километра" . Даже не са и казали кое разстояние.
"Веселин Марешки от своя страна коментира, че фитнесът е отворен за всеки, който може да си позволи да плати 100 лева на час, за да го ползва".
Е, те това се казва демокрация! Никъде по света няма ТОЛКОВА ГОЛЯМА ДЕНОКРАЦИЯ! Пак тръшнахме сите уземи!
[quote#42:"B52"]Мисля че се поизложиха да открият ЦЕЛИ 17 км на 1 път! [/quote]
Не били цели, а само в едната посока, а откриването щели да го правят два пъти. Така искала Комисията.
Менчета, лентички, ножички и камери. Много камери и джурналистки с влажен поглед.
Иначе, по график таз магистрала требеше да е готова целата. Според президента. Ама той тогаваш не бе президент, а Главен строител.
"Трябват ни 7 магистрали. „Люлин” - първата българска магистрала от началото до края вече е факт. Следващата магистрала е „Тракия” – тя трябва да бъде изцяло готова през 2012 г., а през 2013 г. - „Марица”. Това заяви в предаването „Неделя 150” министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев."
Бе важното е да помним рязането на ленти. Даже и на двупосочно движение в едната лента на обекта. "Колкото повече, толкова повече".
[quote#71:"_dan_"]хвърлих си шапката във въздуха и щастлив, щастлив извиках - не ни трябва хляб и зрелища, дайте ни МАГИСТРАЛИ! [/quote]
Е, това вече е друго! Браво! Тръгвам, изпълнен с надежда и плам, зареден с положителната инергия на Бойко, поусилена от форумния ентусиазъм!
[quote#72:"Graf"]Да сравним и другото.
Трасето на Софийски околовръстен път в частта му към ж.к. Младост" е дълго 3 километра и 620 метра. Общата стойност на строителните дейности е в размер на около 37 милиона лева.
Как пък скочиха цените с 32% у градежа? С грабежа може би. [/quote]
Да си беше направил труда да погледнеш какви съоръжения се строят на едните 3 километра и на другите 3 км, нямаше да сравняваш ябълки с круши! На Западната дъга са предвидени огромни пътни възли с магистрала Люлин и бъдещата магистрала към Калотина + това ще правят пробив на Царица Йоана с кръстовище на две нива и мост в края на трасето над река Какач. Цената даже е ниска за това строителство, но иначе е много лесно да кудкудякаме неподготвени по форумите!
по делата им ще ги познаете.Комунетата крадат и говорят ,тези строят и оставят построеното да говори за тях.Браво може и да не е красавица ,но явно си разбира от работата.Ако напролет се пусне магистралата до Бургас познайте за кого ще гласуваме всички,дето постоянно пътуват.
[quote#76:"Graf"]Следващата магистрала е „Тракия” – тя трябва да бъде изцяло готова през 2012 г.[/quote]
Ти искаш да я построят цялата и тогава да я открият? Колко мъдро, графиньо. Винаги сте ме пленявали с изключително острия си ум и рационално мислене. И защо така набърже отписахте цялата година, а те още 2/3-ти от нея не са изтекли? Да не ви се приядоха сочни пръжки посред август, та да ви се прищя да е Коледа?
ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
Още по-лицемерни са оплакванията на Рапона като се вземе предвид, че в София ГЕРБ кметува от 2005-а, а от 2007-а има и мнозинство в СОС, а от 2009-а държи в комплект и цялата държавна власт.
Значи за 7 години Рапона, за 5 години ГЕРБ, и за 3 госдини целия държавен апарат не е успял да намери решение на проблемите на столицата?!
Какво е това - чиста некадържност, или користна некадърност?
[quote#80:"TPOTOAP"]но иначе е много лесно да кудкудякаме неподготвени по форумите![/quote]
Графинята е ненадмината в това упражнение. Що народна пара е потрошила да се изучи в партийните школи в Москва, ехее... Дори другарят Брежнев я бил аградил с грамота, разправят източници от Позитано.
ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
[quote#81:"acb16"]-От къде тези гениални прозрения.
-Защо ли цели 40г. се чака това феноменално решение. [/quote]
Защото през тези 40 години трафикът не е бил толкова интензивен. То и сега се натоварва само 1 месец в годината покрай курортистите. Горе някой искаше кръстовище на 2 нива вместо кръгово - от какъв зор?
Когато довършат Тракия, трафикът за морето изобщо няма да минава през петолъчката и кръговото ще е напълно достатъчно.
[quote#87:"Pavlik Morozov"]Значи за 7 години Рапона, за 5 години ГЕРБ, и за 3 госдини целия държавен апарат не е успял да намери решение на проблемите на столицата?![/quote]
Какви проблеми бе, Павлюха, че то проблеми има ли? Предишните свръхкадърни кметове не бяха ли ги решили всичките и за Бойко и Фандъкова да остана само да кръстосат крак връз крак и да си кметуват? Аз тъй разбирам по вашите приказки...
ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
До коментар [#82] от "g0nzi": Тази година трябваше да е готова до Петолъчката .
Между другото рядко прости хора виждам тук - да негодуват ,че се правят пътища ... Политикари,критикари,вечно недоволна паплач ,заради която сме и на тоя хал . Слагайте ,колкото минуси искате ,аз съм доволен,че догодина ще стигам до Бургас за три часа +/- 15 минути и няма да се притеснявам ,че поредния олигофрен от насрещното ще се опита да ме убие .
До коментар [#80] от "TPOTOAP":
Бордюр, запознат съм добре с "разликите" между двете отсечки, та тези 32% отгоре са множко та множко. За обезщетенията няма да споменавам, както и ти си ги подминал разсеяно.
С някакво безумно темпо взехте да гоните постиженията на Батко и Братко в този сектор, на Гагаузов и сие, даже да ги надминавате, а наглостта с която защитавате тази свинщина може да бъде продиктувана само от едно. Личен интерес.
Не мислиш ли, че е гнусничко, а паве?
[quote#91:"krell"]Между другото рядко прости хора виждам тук - да негодуват ,че се правят пътища ... Политикари,критикари,вечно недоволна паплач ,заради която сме и на тоя хал . [/quote]
+1
Защо трябва непрекъснато да се политизира всяка новина?
Аре сега да ми обосновеш нуждата от тоя пробив на булеварда, както и от кръстовището на три нива. Щото трети ден питам, и още никой от гербавите не ми е дал отговор.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
_dan_
Рейтинг: 571 ЛюбопитноБате Борисов няма ли да отиде да среже лентичката? Със правителствения самолет?
hodounski
Рейтинг: 2588 ЛюбопитноА къде е Ленторезец Храбър?
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноПетолъчката трябва да детелина на две нива!
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Какво е това кръгово на международен път, все едно е у родното и село пред хоремага?
cybersas
Рейтинг: 515 НеутралноЛеле бах снимката - я малко изфотошопете тая двойна гушка ве, не въ е срам
Eisbär
Рейтинг: 1001 НеутралноПерфектно.
Сега още по-бързо към Бургас.
1_bulgarin
Рейтинг: 507 НеутралноКомунетата кръв пикаят.Ако не крадяха като луди, те щяха да ги режат лентите.
Eisbär
Рейтинг: 1001 НеутралноДо коментар [#3] от "Десен":
Разгледай Франция.
Ще се смаеш
Lazar Petrov
Рейтинг: 571 НеутралноТези са гола вода в сравнение с Гагаузов и Церовски. Това са истински строителни министри. Вън ГЕРБ ! Бойко да си ходи!
acb16
Рейтинг: 909 Весело-Лилито да си седи на плажа и да раздава глоби. Хем тен ще хване, хем и атракция за туристите, хем и някой гларус може да закачи. Така де. Време и е да се задоми.
svoboden
Рейтинг: 2329 НеутралноДо коментар [#6] от "1_bulgarin":
а кръв пикаят.Ако не крадяха като луди, те щяха да ги режат лентите.[/quote]
[quote#6:"1_bulgarin"]Комунетат
Досега не им пречи да режат ленти, че и по няколко пъти. И сега мисля, че ако не Борисов, то някой от шайката му ще реже, така че не виждам да пикаят кръв!?
Georgi Yordanov
Рейтинг: 694 НеутралноДо коментар [#6] от "1_bulgarin":
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!.... уффф .. те тия изобщо, ама изобщо не крадат ... ти на кой свят живееш?
За кръговото на Петолъчката (като временно решение) ОК!
Дано понамалеят и селските тарикати, дето изпреварват колона от задръстване, като че ли са най-специалните пътуващи по пътя!
puhpuhan4o
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#3] от "Десен":
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!До коментар [#7] от "Eisbär":
"Разгледай Франция.
Ще се смаеш".
До "Десен":
Разгледай и Англия.
Ще се смаеш.
niki2003
Рейтинг: 458 НеутралноБраво, другата седмица ще се тества!
Танас
Рейтинг: 1416 ВеселоМиниЩерката ако беше прочела в '' Дневниците на един луд '' / д-р Тони Филипов / за '' манталитета на мангалитета '' немаше да се чуди, защо са откраднати алуминиевите кошчета за боклук.
Цацарoff - Оставка ! >:-)В събота 100 кг. само бетонни инак като разберат, че има и дЖелезо и пак ойде кофата.
===============
Министърът коментира, че са били сложени 20 алуминиеви кошчета в местата за почивка около магистралата, но всички са били откраднати. "В събота ще сложим големи 100 килограмови железобетонни кофи на тяхно мяст", каза Павлова.
===============
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 НеутралноДоста драматична беше финалната права към тази отсечка, която трябваше да се открие в НАЧАЛОТО НА ПИКА НА СЕЗОНА, на 1 август, а не в края му, на 1 септември - Черепа се опита да изнудва Рапона за повече пари, и фирмата му се оказа изправена пред появил се "от нищото" съдебен иск за фалит, който изчезна също толкова мистериозно в мина, когато Черепа смали претенциите си:
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАИскането за фалит на “Холдинг Пътища”, строител на последната отсечка на магистрала “Тракия”, е оттеглен поради липса на претенции, се казва в съобщение на дружеството от сряда.
Според източници на Mediapool до внезапния обрат се е стигнало след разговори на представители на държавата "на най-високо ниво" с основния акционер на “Холдинг Пътища” Васил Божков. Дружеството е поело ангажимент най-късно до края на август първите 15 км от Ямбол до пътен възел Петолъчката да бъдат пуснати в експлоатация. Първоначалните планове бяха това да се случи на 1 август. Вместо това обаче стана ясно, че е поискан фалита на водещия партньор в обединението, което строи последната отсечка на магистралата, превърнала се в личен приоритет на премиера Борисов.
На 7 август в Софийския градски съд (СГС) е внесена молба от “Групстрой” за отказ от обявяване в несъстоятелност на “Холдинг Пътища”, потвърдиха от съда за Mediapool. Молбата все още не е докладвана на съдията по делото Румяна Чиналова. След като тя бъде уведомена делото ще бъде прекратено, а страните по него уведомени. Ако няма обжалвания решението ще влезе в сила, обясниха от СГС.
Хроника на отложения фалит
Искането за обявяване в несъстоятелност на “Холдинг Пътища” е внесено от “Групстрой” в СГС на 6 юли. Първоначално то е оставане без движение, защото фирмата от град Левски не е била внесла държавната такса. След приложено пълномощно, че това е направено, на 20 юли е образувано дело за фалита на “Холдинг Пътища”.
На 27 юли в закрито заседание съдия Румяна Чиналова взима решение за изпращане на препис от молбата на “Холдинг Пътища”, казаха от съда.
Съобщението е получено във фирмата на Васил Божков на 3 август. Три дни по-късно “Холдинг Пътища” официално уведоми акционерите си и всички заинтересовани страни за искането на “Групстрой”. На следващия ден “Групстрой” оттегля иска си.
Загадката “Групстрой”
Пълна мистерия остава какви са били мотивите на “Групстрой” да иска фалит на една от най-мощните доскоро компании в пътния сектор. Дружеството с ограничена отговорност е с капитал 5000 лв. Създадено през септември 2010 г. в град Левски от Златко Илиев Петров с дял от 2600 лв. и Илия Петров Пантелеев с останалите 2400 лв. Предметът на дейност на компанията е широк спектър от услуги – от транспортни с тежкотоварни автомобили до търговия с хранителни стоки, въглища и хотелиарство, показва справка в Търговския регистър.
“Групстрой” не е регистрирана в Камарата на строителите. Това означава, че ако фирмата е работила като подизпълнител на някой от обектите на “Холдинг Пътища”, това е ставало нелегално. По закон регистрацията в строителната камара е задължителна, за да работи дадена компания легално на строителни обекти. Друга възможност е “Групстрой” да е била доставчик на материали за холдинга. Последната хипотеза е да е подставена фирма. Официална информация какъв точно е казусът засега няма.
От съда отказаха информация с мотива, че делото все още не е приключило.
Безуспешни се оказаха опитите ни да се свържем със собствениците на “Групстрой”. На телефона за контакт, посочен в регистрацията, отговаря счетоводна кантора. От “Холдинг Пътища” също не дават официална информация в какви взаимоотношения са с “Групстрой”.
Към момента не е ясно дали и по какъв начин са уредени финансовите претенции на "Групстрой" към "Холдинг Пътища", за да бъде оттеглен съдебният иск.
Финансовият отчет на "Групстрой" за 2011 г., публикуван в Търговския регистър, показва, че фирмата има да взима от клиенти и доставчици 302 хил. лв. Задълженията й пък възлизат на 134 хил. лв. Оборотът на компанията е бил 25 хил. лв. от строителство, като “Групстрой” е приключила 2011 г. с печалба от 4000 лв.
Най-големите дългове на “Холдинг Пътища” са към банки
От публикувания неконсолидиран отчет на “Холдинг Пътища” за полугодието на 2012 г. не е посочено дружеството да има задължения към “Групстрой”. Дълговете на “Холдинг Пътища” над една година възлизат на 137.6 милиона лева, което е ръст от 5% спрямо края на юни 2011 г. За една година обаче холдингът е успял да намали краткосрочните си задължения от 11 млн. лв. на 581 хил. лв.
Дълговете на “Холдинг Пътища” са основно към банки и свързани с Васил Божков фирми от другия му основен бизнес – хазарта, показват още данните от неконсолидирания отчет на дружеството. Това са една от големите швейцарски банки UBS, “Уникредит Булбанк”, Първа инвестиционна банка, както и фирмите “ДСП-1” и “Еврофутбол”.
Заемът за над 20 млн. евро към “Уникредит Булбанк” е просрочен и е в процес на предоговаряне. От банката твърдят, че са спокойни за връщането на кредита, защото е обезпечен с достатъчно добри имоти. Това, което ги притеснява, е дали Божков няма да приложи нова схема да си ги запази, без да връща парите, каквато в момента изпробва срещу ОББ.
Кредитите на “Холдинг Пътища” към ПИБ са предоговорени, като това е станало след ипотекиране на имоти от групата на “ПСТ Холдинг”, което също се контролира от Васил Божков.
Строежът на “Тракия” ще приключи в срок
От “Холдинг Пътища” обещават строителството на участъка от Ямбол до Карнобат да приключи в срок и до края на август да предадат първите 15 км. От Агенция “Пътна инфраструктура” също твърдят, че компанията работи на пълни обороти по отсечката и се надяват да изпълни поетия ангажимент.
“Холдинг Пътища” е водещ партньор в обединението “Тракия ІV”, което спечели търга за най-дългата и сложна отсечка от 49 км на "Тракия" с цена от 174.7 млн. лв. без ДДС. Междувременно то получи допълнително още около 30 млн. лв. от държавата заради слабите почви по трасето. През пролетта на тази година пък изпълнителният директор Иван Иванов намекна, че ще са необходими още допълнителни средства заради форсмажорни обстоятелства – тежката и дълга зима и придошлите реки на Тунджа, които на два пъти отнесоха временния мост.
До момента официално искане за допълнителни средства не е постъпвало в пътната агенция, казаха от там.
След фалита на “Мостстрой” - друго контролирано от Божков дружество, което е част от обединението по строежа на “Тракия, тогавашният министър на регионалното развитие и настоящ президент Росен Плевнелиев обясняваше, че е спокоен за строителството на магистралата. Мотивът му беше, че делът на “Мостстрой” в сдружението е едва 5%, а според процедурата, ако някоя от компаниите в консорциума бъде обявена в несъстоятелност, останалите могат да поемат отговорностите по строежа. Нещо повече, Плевнелиев уверяваше обществеността, че е провел разговори с останалите фирми и всички са заявили готовност да продължат работа.
”Проблем би било, ако това се беше случило на някоя от компаниите, които имат по-голям процент в консорциума, например "Холдинг пътища”. В такъв случай държавата трябва да развали договора и наново да обяви търг за избор на строител на отсечката”, обясняваше Плевнелиев през есента на 2010 г.
След оттеглянето на иска от “Групстрой” очевидно до прекратяване на договори няма да се стигне.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#12] от "puhpuhan4o":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАре по-сериозно - тук трябва да бъде магистрала, което изключва кръговото като вариант.
bibian
Рейтинг: 740 Весело[quote#4:"cybersas"]Леле бах снимката - я малко изфотошопете тая двойна гушка ве, не въ е срам [/quote]
以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子Сакън, не разваляйте хубавата жена бе комшу!
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#7] от "Eisbär":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.По Париж Лион кръгови няма, ни по Париж Брюксел, ни по Париж Берлин.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 НеутралноПрави впчатление разминаването между внушението на Лилето, че "могат да се ползват още 17 километра" с това:
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАОт “Холдинг Пътища” обещават строителството на участъка от Ямбол до Карнобат да приключи в срок и до края на август да предадат първите 15 км.
Да не би пътя пак по стахановски да е правен-недоправен, и да се открива целия участък само за да се спази заявената дата, а в същото време да продължава доработването на оставащите 2 километра?
оstavime
Рейтинг: 571 НеутралноОстава да се научим да ядем асфалт, защото само това се прави в БГ. Заплатите не мърдат от 3 години, как я мислят не ми е много ясно. Дреме ми, че има 300 км. магистрала. От къде 250 лв. да ида и да се върна?!
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Ааа, то е важно за инвестициите бе, вярно. Е, и това се вижда. Няма що. Скъсаха се да инвестират.
puhpuhan4o
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#16] от "Тони!":
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!"Аре по-сериозно - тук трябва да бъде магистрала, което изключва кръговото като вариант."
Строи се и се завършва. Нали следиш новините? Става въпрос за кръговото: на запад основно и вместо светофари има кръгови. Дори и на междуградските пътища (без магистралите).
Петолъчката не е магистрала. Затова и не виждам дилемата.
Dehumanizer
Рейтинг: 1416 Весело"Министърът коментира, че са били сложени 20 алуминиеви кошчета в местата за почивка около магистралата, но всички са били откраднати."
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»Е да бяхте сложили кофи от кована мед направо. С оловни орнаменти.
Канасубиги
Рейтинг: 648 Неутрално"Веселин Марешки, от своя страна, коментира, че фитнесът е отворен за всеки, който може да си позволи да плати 100 лева на час, за да го ползва."
I don't debate. Too much Word, not enough Excel.????
StiffUpperLip
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#19] от "Pavlik Morozov":
"Демагогията е на върха на БСП", "партийната аристокрация е една от най-уродливите форми на обществото". Жан Виденов ви го каза.[quote#19:"Pavlik Morozov"]Прави впчатление[/quote]
Прави впечатление, че плювалниците по традиция врещят под такива статии.
puhpuhan4o
Рейтинг: 658 Неутрално"По повод проверката на сградата на варнеснския плаж "Кабакум", която е собственост съпругата на варненския бизнесмен Веселин Марешки, която е установила, че сградата има незаконен втори етаж, Павлова заяви, че е сигнализирала Комисията за защита на потребителя. Според разрешенето за строеж на преместваема сграда, частният клуб е трябвало да бъде за обществени нужди.
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!Веселин Марешки, от своя страна, коментира, че фитнесът е отворен за всеки, който може да си позволи да плати 100 лева на час, за да го ползва"
WAWWWWWWW 100 ЛЕВА НА чАС ЗА ФИТНЕС!?!?!!?!?!?!?!? ВТФФ ООО.оо ЕБАСИ ФИТНЕСА!
Само за яки батки!? :ООО
Eisbär
Рейтинг: 1001 НеутралноДо коментар [#18] от "Десен":
По магистралата със сигурност.
По националните пътища са доста
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#6:"1_bulgarin"]Ако не крадяха като луди, те щяха да ги режат лентите. [/quote]
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАНе бой се за следващите управници, които и да са те - всеки може да реже лентичка на всеки километър, и да прави откриване на откриването, че даже и откриване на откриването на откриването
А и не е като да не остана доста за строене - примерно Струма, дето я отложиха за 2014-2020, което значи за следващите 2 мандата. Колко лента има да се накълца там - страх ме е да си помисля.
Когато Рапона падне от власт и истината най-после излезе наяве ще се види, че Празноглавата не е построила кой знае какво повече от Триглавата. Защо мисля така ли? Ами защото поръчките пак ги печелят същите фирми, и ги изпълняват по същия начин - т.е. скъпо, бавно и лошо.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#21] от "puhpuhan4o":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе е. Но трябва да стане. Трябваше да наблегнат първо на това съоражение.
leon12
Рейтинг: 1416 РазстроеноДо коментар [#20] от "оstavime":
Нв спряхте да хокате най0дейното правителство. Най-важното е, че даже и след 4 години волята им за победа не е отминала
Eisbär
Рейтинг: 1001 НеутралноДо коментар [#16] от "Тони!":
Тони, кръговото е на петолъчката, а не на магистралата.
kasko
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#3] от "Десен":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.По- правилно е надлез за главния път с кръгово отдолу,нещо подобно на 4-ти км в София. Ама като го направят и пуснат цялата магистрала - защо го направиха,ами то няма трафик....на българина няма угода..
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 НеутралноТова ЗАКЪСНЯЛО откриване е една пирова победа за ГРОБ, защото дори посленото си лято под гербераска власт хората не можаха да идат до морето изцяло по магистрала.
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАТ.е. най-голямата обсесия на Рапона излезе кьорфишек - едните магисрали искаше да построи, и даже това не успя. "Всичко за магистралите, всичко за победата", но накрая закъсня, защото само с рязане на ленти и наливане на камиони с пари ввъ фирмите на червени олигарси не става - трябва и акъл, трябва и морал, трябва прозрачност и отчетност.
leon12
Рейтинг: 1416 Разстроено[quote#27:"Pavlik Morozov"]и да прави откриване на откриването, че даже и откриване на откриването на откриването[/quote]
Умишлено унизявате най-личният от всички премиери досега, появили се на политическия хоризонт
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1416 Любопитно- БРАВО !!!
Гарантирано то ГЕРБ !!!
leon12
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#20:"оstavime"]Заплатите не мърдат от 3 години, как я мислят не ми е много ясно. [/quote]
Лъжа! Дянков даже чете документ, според който средната заплата е над 700 лева..бъдете честни, човекът си е заложил дипломата, жената, децата..в името на добруването на бг населението
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#24] от "donchoquihote":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАЗначи е "плюене" да констратираш, че една работа е свършена скъпо, бавно и лошо? Че се краде и мами?
А какво са тогава безкрайните оправдания на Рапона с Тройната, неспирните му обвинения към предшествениците за всеки скандал и провал?
puhpuhan4o
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#32] от "Pavlik Morozov":
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!"...защото само с рязане на ленти и наливане на камиони с пари ввъ фирмите на червени олигарси не става - трябва и акъл, трябва и морал, трябва прозрачност и отчетност."
Като например БСП...
...NOT!
С Стоянов
Рейтинг: 1178 ВеселоДо коментар [#4] от "cybersas":
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОДвойна гуша с малки устни . Тази как отпусква покровителите си нямам идея .
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#30] от "Eisbär":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДа, знам - трябваше да направят приоритетно участъка около петолъчката с детелините там, и после да си копат останалото. Там толкова човешки живота са прекъснати, и толкова часове са загубени в задръствания, че беше задължително да се приоритизира.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#34] от "barcelonski":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАДа, третокласни постижения или първокласни провали, обаче офанфарени като световен рекорд - това наистина е запазена марка на ГРОБ!
bokko
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#6] от "1_bulgarin":
А сега остана ти да пикеш кръв с бензин 3 лева .Да ти е честито ..
B52
Рейтинг: 1640 Весело[quote#34:"barcelonski"] БРАВО !!!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Гарантирано то ГЕРБ !!! [/quote]
Мисля че се поизложиха да открият ЦЕЛИ 17 км на 1 път!
Аз лично бих го разделил на 17 участъка по 1 км, така че всеки ден Вождът или някой от Пожарната Команда да може да позира пред камерите и да се пъчи със заслугите си...
Eisbär
Рейтинг: 1001 НеутралноДо коментар [#39] от "Тони!":
Прав си.
Само, че приоритета е магистралата.
Тоя път са го о.....и.
rantantan
Рейтинг: 407 НеутралноДо коментар [#3] от "Десен":
поразходи се из новите,искам да кажа санираните пътища в Германия, ще се смаеш, колко кръгови се правят, това е някаква безумна мода в момента....
SeoKungFu
Рейтинг: 740 НеутралноХач пара тава седемнайсту километър, ма булка ?
╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞ръмжо
Рейтинг: 801 НеутралноБе смях бе, смях, 17 километра и хвалба!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
SeoKungFu
Рейтинг: 740 НеутралноДано да ги правят с повечко разклони, за да има къде да се въдят бъдещи министри и министърки. Да ги зачеват по храстите и потните ТИР кабини там.
╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞rantantan
Рейтинг: 407 НеутралноДо коментар [#41] от "bokko":
ако става върпос за цената на бензина всички я пикаем тая кръв, понеже навсякъде в европа цената е непоносима, така, че ако ще ти е виновен боко за всичко, то поне бензина ще трябва да го изключиш от графата, там където съм аз няма боко, цената на бензина обаче си е за пикаене на кръв.
bta
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#1] от "_dan_":
Еми трябва.
bta
Рейтинг: 1416 НеутралноЕвала,Всички комунета пикат от завис.А догодина ще е още оп перфектно.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 Весело[quote#33:"leon12"]Умишлено унизявате най-личният от всички премиери досега, появили се на политическия хоризонт[/quote]
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАОсвен това не е "умишлено". Отвращението към хленчещи инфантилни питеканторпи ми идва съвсем спонтанно
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#50] от "rantantan":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМалко се бъркаш. За различните цени си има различни причини - тук е в осигуряването на безалтернативност на Лукойл. Това не трябва да бъде търпяно.
bokko
Рейтинг: 571 ЛюбопитноДо коментар [#50] от "rantantan":
Проблема е че тук пари нема от къде дасе изкарват.Изкарват само фирмите на ГРОБ
leon12
Рейтинг: 1416 Разстроено[quote#48:"Pavlik Morozov"]Цар Тиква е плод на заговора на посредствените, триумф на диктатурата на мат'ряла[/quote]
Цял ден ще ходя обезверен и подтиснат, а причината ще сте единствено Вие..аз вярвам в ентусизъма на премиера! Всеки ден се бори с нещо човекът, заслужава малко похвала../Как е мн.ч. на ентусиазъм?/
P.S.
Рейтинг: 459 ВеселоВлязох да погледна статията, не защото не знаех за информацията в нея, а за да видя колко изобретателни ще са левите и десни плювачи
Много е забавно
Единия търси магистрала или детелина на мястото на петолъчката, другия се чуди на кръговото е негодува за него.. абе гнилоч да се лее
leon12
Рейтинг: 1416 РазстроеноДо коментар [#55] от "bokko":
Никаква "милост" не съзирам и у Вас към правителството..
leon12
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "ръмжо":
А Бесипето колко напраи, а? Нито един км..щото всичките 150 км бяха незаконни, ааа - ко кат се ползуват, важното е, че нямат документи..
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#56] от "leon12":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАТиквичко се отнася към държавата ни като към играчка, която често чупи поради тромавото и безотговорно отношение с нея, а ти искаш да ми е жал за него, или за слепите му фенове?!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#59] от "leon12":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКБе за всичките не знам, ама за голяма част от тях - да. Сега и Боце прави същото, а и заради неподдържане на съществуващите магистрали, вече част от Хемус не е магистрала. Почти половината от нея.
mustak_dete
Рейтинг: 558 НеутралноДо коментар [#6] от "1_bulgarin":
а пък не-комунетата серът кръв.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Dude
Рейтинг: 684 Неутралнохаха, с тея цени на бензина и нали уж се очакваше и тол такса по магистралата на никой не му се строи бензиностанция, щото няма да има коли достатъчно по нея
Да вземат да пуснат некакви рентакар като стане магистралта от (София до Бургас само да се движат) и да са хибридни/електрически. Слагаш 100 такива, сигурен съм ,че ще се намерят хора, които да ги ползват срещу 30-40 лв за целия маршрут. Там я оставяш и някой я връща към София.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#56] от "leon12":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАПо-опасен от мързеливия глупак е само усърдния глупак!
За 3 години стрескава дейност какъв е ефекта от управлението на мутро-милционерите: срива на доходите, скок на безработицата, смазан малък и среден бизнес, заякнали монополи, скок във всички цени, образование и здравеопазване в колапс, продънен пенсионен фонд, изяден фискален резерв, растяща милиционерщина, зависими медии, развихрила се контрабанда, демографски срив (разжаедмостта пада с по 5000 на година), продължаваща емиграция ...
На какво да се радвам? Управлението не е ОЛИМПИЙСКА ДИСЦИПЛИНА, че да аплодираме ентусиазма и участието. Това е игра със съдбата, здравето и дори живота на милиони!
leon12
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#61:"Тони!"] Сега и Боце прави същото[/quote]
Той ще е поправи..обеща за втория мандат..
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#58:"leon12"]Никаква "милост" не съзирам и у Вас към правителството.. [/quote]
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАКаква милост и благодарност да имаш към човек, който се държи все едно историята и цивилизацията почват от него?!
За всичко хубаво - "аз, аз, аз ..."
За всичко лошо - "предишните, предишните, предишните ..."
Един път не е благодарил на данъкоплатеца за парите, с които се строи всичко на което реже ленти. Напротив - чака ние да му благодарим, че с нашите пари скъпо, бавно и лошо строи често излишни неща, като примерно зала Мутреец, дето веднага я хариза на ТИМ.
leon12
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#65:"Pavlik Morozov"]Управлението не е ОЛИМПИЙСКА ДИСЦИПЛИНА, че да аплодираме ентусиазма и участието. Това е игра със съдбата, здравето и дори живота на милиони! [/quote]
Бат Бойко обещава на целия народ, че първия мандат му бил "пробен"! Сега, за втория ще постигне големите успехи. Дянков също бил готов за нови подвизи..аз им вярвам.
leon12
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#67:"Pavlik Morozov"]За всичко хубаво - "аз, аз, аз ..."
За всичко лошо - "предишните, предишните, предишните ..." [/quote]
Ми..прав е - БСП не са ли виновни? А Костов не е ли виновен?
петро
Рейтинг: 571 НеутралноИ така си е хубавка, ама мааааалко да поотслабне ще е кукла!
Размислих-екстра е!
_dan_
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#56] от "leon12":
И аз цял ден ходех обезверен и подтиснат, но като чух, че откриват още 17 км. - че като скочих, хвърлих си шапката във въздуха и щастлив, щастлив извиках - не ни трябва хляб и зрелища, дайте ни МАГИСТРАЛИ!
Сега сериозно - и аз се радвам, че се прави нещо отлагано много години, но това правителство прекалява с рекламата - за всяко нещо се тръби по вестниците и телевизиите, че дори и Б.Б. се изложи и каза, че представянето на България на Олимпиадата било успех ?!?!?
Graf
Рейтинг: 1426 НеутралноТия се самозабравиха. И въобще не мислят какви са ги плещили само преди седмица.
Ecrasez l’infâme"Тя отхвърли вчерашните критики, че 60 млн. лева са прекалено много пари за 3-километров участък от Околовръстния път. "12 млн. са за отчуждение на земите, 49 млн. лева е строителната стойност."
Само преди две седмици Главата плещеше загрижено друго:
"Седем милиона и половина са адски много пари за отчуждаване на три километра. И българските граждани трябва да го знаят. Но няма как да се измъкнем от това по простата причина, че там са в регулация парцелите. Столичната община въпреки молбата ми не можа да намери начин да им замени земите, да не даваме живи пари", коментира по този повод премиера Бойко Борисов...
И влезна у медиите като загрижен стопанин. ПР?
ПР разбира се. Не е важно какви ги вършим, а какво говорим..
Ало, гербероните, кво ще правите с другите адски много пари, некъде към 4.5 милиона?
Грабльовци.
Да сравним и другото.
Трасето на Софийски околовръстен път в частта му към ж.к. Младост" е дълго 3 километра и 620 метра. Общата стойност на строителните дейности е в размер на около 37 милиона лева.
Как пък скочиха цените с 32% у градежа? С грабежа може би.
Грабим България.
acb16
Рейтинг: 909 Весело[quote#70:"péro"]
И така си е хубавка, ама .....Размислих-екстра е! [/quote]
- И да се научи да мери с рулетка. Иначе ще я излъжат в километрите. Много ще и отива минижуп, докато врътка инспекция с рулетката.
п.п.Вече са я излъгали,че "С това се съкращава разстоянието с повече от тридесет километра" . Даже не са и казали кое разстояние.
TPOTOAP
Рейтинг: 531 Неутрално[quote#16:"Тони!"]Аре по-сериозно - тук трябва да бъде магистрала, което изключва кръговото като вариант. [/quote]
Магистрала Тракия изобщо не минава през петолъчката. Там се пресичат главните пътища 6 и 7 както и път 707 от Стралджа. Аман от лаладжийски коментари
gibi
Рейтинг: 740 Неутрално"Веселин Марешки от своя страна коментира, че фитнесът е отворен за всеки, който може да си позволи да плати 100 лева на час, за да го ползва".
Е, те това се казва демокрация! Никъде по света няма ТОЛКОВА ГОЛЯМА ДЕНОКРАЦИЯ! Пак тръшнахме сите уземи!
Graf
Рейтинг: 1426 Неутрално[quote#42:"B52"]Мисля че се поизложиха да открият ЦЕЛИ 17 км на 1 път! [/quote]
Ecrasez l’infâmeНе били цели, а само в едната посока, а откриването щели да го правят два пъти. Така искала Комисията.
Менчета, лентички, ножички и камери. Много камери и джурналистки с влажен поглед.
Иначе, по график таз магистрала требеше да е готова целата. Според президента. Ама той тогаваш не бе президент, а Главен строител.
"Трябват ни 7 магистрали. „Люлин” - първата българска магистрала от началото до края вече е факт. Следващата магистрала е „Тракия” – тя трябва да бъде изцяло готова през 2012 г., а през 2013 г. - „Марица”. Това заяви в предаването „Неделя 150” министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев."
Бе важното е да помним рязането на ленти. Даже и на двупосочно движение в едната лента на обекта. "Колкото повече, толкова повече".
leon12
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#70] от "péro":
Внимавай в картинката, че дедо Веждю вече ривнува...
leon12
Рейтинг: 1416 Весело[quote#71:"_dan_"]хвърлих си шапката във въздуха и щастлив, щастлив извиках - не ни трябва хляб и зрелища, дайте ни МАГИСТРАЛИ! [/quote]
Е, това вече е друго! Браво! Тръгвам, изпълнен с надежда и плам, зареден с положителната инергия на Бойко, поусилена от форумния ентусиазъм!
Sioux
Рейтинг: 796 НеутралноПетолъчката отдавна трябваше да бъде направена на истинско кръгово движение, браво!
Така този участък става доста по-безопасен.
TPOTOAP
Рейтинг: 531 Неутрално[quote#72:"Graf"]Да сравним и другото.
Трасето на Софийски околовръстен път в частта му към ж.к. Младост" е дълго 3 километра и 620 метра. Общата стойност на строителните дейности е в размер на около 37 милиона лева.
Как пък скочиха цените с 32% у градежа? С грабежа може би. [/quote]
Да си беше направил труда да погледнеш какви съоръжения се строят на едните 3 километра и на другите 3 км, нямаше да сравняваш ябълки с круши! На Западната дъга са предвидени огромни пътни възли с магистрала Люлин и бъдещата магистрала към Калотина + това ще правят пробив на Царица Йоана с кръстовище на две нива и мост в края на трасето над река Какач. Цената даже е ниска за това строителство, но иначе е много лесно да кудкудякаме неподготвени по форумите!
acb16
Рейтинг: 909 ВеселоДо коментар [#79] от "Sioux":
-От къде тези гениални прозрения.
-Защо ли цели 40г. се чака това феноменално решение.
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 618 ЛюбопитноТази година ли трябваше да е готова цялата магистрала?
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1334 Неутралнопо делата им ще ги познаете.Комунетата крадат и говорят ,тези строят и оставят построеното да говори за тях.Браво може и да не е красавица ,но явно си разбира от работата.Ако напролет се пусне магистралата до Бургас познайте за кого ще гласуваме всички,дето постоянно пътуват.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1334 НеутралноВерно много се режат ленти,но по добре да се режат ленти отколкото да се въртят парички през Хохегер-нали СерГейко.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#69] от "leon12":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКААко погледнем достатъчно назад виновен е Адам, че е взел ябълката от Ева. Иначе и до ден днешен щяхме да се излежаваме из Райската градина.
avatar
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#76:"Graf"]Следващата магистрала е „Тракия” – тя трябва да бъде изцяло готова през 2012 г.[/quote]
ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДСТи искаш да я построят цялата и тогава да я открият? Колко мъдро, графиньо. Винаги сте ме пленявали с изключително острия си ум и рационално мислене. И защо така набърже отписахте цялата година, а те още 2/3-ти от нея не са изтекли? Да не ви се приядоха сочни пръжки посред август, та да ви се прищя да е Коледа?
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#72] от "Graf":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАОще по-лицемерни са оплакванията на Рапона като се вземе предвид, че в София ГЕРБ кметува от 2005-а, а от 2007-а има и мнозинство в СОС, а от 2009-а държи в комплект и цялата държавна власт.
Значи за 7 години Рапона, за 5 години ГЕРБ, и за 3 госдини целия държавен апарат не е успял да намери решение на проблемите на столицата?!
Какво е това - чиста некадържност, или користна некадърност?
avatar
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#80:"TPOTOAP"]но иначе е много лесно да кудкудякаме неподготвени по форумите![/quote]
ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДСГрафинята е ненадмината в това упражнение. Що народна пара е потрошила да се изучи в партийните школи в Москва, ехее... Дори другарят Брежнев я бил аградил с грамота, разправят източници от Позитано.
TPOTOAP
Рейтинг: 531 Неутрално[quote#81:"acb16"]-От къде тези гениални прозрения.
-Защо ли цели 40г. се чака това феноменално решение. [/quote]
Защото през тези 40 години трафикът не е бил толкова интензивен. То и сега се натоварва само 1 месец в годината покрай курортистите. Горе някой искаше кръстовище на 2 нива вместо кръгово - от какъв зор?
Когато довършат Тракия, трафикът за морето изобщо няма да минава през петолъчката и кръговото ще е напълно достатъчно.
avatar
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#87:"Pavlik Morozov"]Значи за 7 години Рапона, за 5 години ГЕРБ, и за 3 госдини целия държавен апарат не е успял да намери решение на проблемите на столицата?![/quote]
ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДСКакви проблеми бе, Павлюха, че то проблеми има ли? Предишните свръхкадърни кметове не бяха ли ги решили всичките и за Бойко и Фандъкова да остана само да кръстосат крак връз крак и да си кметуват? Аз тъй разбирам по вашите приказки...
krell
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#82] от "g0nzi": Тази година трябваше да е готова до Петолъчката .
Между другото рядко прости хора виждам тук - да негодуват ,че се правят пътища ... Политикари,критикари,вечно недоволна паплач ,заради която сме и на тоя хал . Слагайте ,колкото минуси искате ,аз съм доволен,че догодина ще стигам до Бургас за три часа +/- 15 минути и няма да се притеснявам ,че поредния олигофрен от насрещното ще се опита да ме убие .
puhpuhan4o
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#72] от "Graf":
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!...
"Грабльовци."
След тази ти дума спрях да чета.
Ще коментирам коментара ти с 4 думи:
"БСП". "Станишев". "Тройна Коалиция".
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 618 ВеселоДо коментар [#91] от "krell":
да не смее човек да попита!
Напълно те подкрепям, аз не знам кога трябва да е готова и за това питам, ама някои са решили минуси да ми бият
Graf
Рейтинг: 1426 НеутралноДо коментар [#80] от "TPOTOAP":
Ecrasez l’infâmeБордюр, запознат съм добре с "разликите" между двете отсечки, та тези 32% отгоре са множко та множко. За обезщетенията няма да споменавам, както и ти си ги подминал разсеяно.
С някакво безумно темпо взехте да гоните постиженията на Батко и Братко в този сектор, на Гагаузов и сие, даже да ги надминавате, а наглостта с която защитавате тази свинщина може да бъде продиктувана само от едно. Личен интерес.
Не мислиш ли, че е гнусничко, а паве?
puhpuhan4o
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#94] от "Graf":
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!4 милиарда за нищо свършено са още множко по-множко.
Доста още по-гнусничко.
TPOTOAP
Рейтинг: 531 Неутрално[quote#91:"krell"]Между другото рядко прости хора виждам тук - да негодуват ,че се правят пътища ... Политикари,критикари,вечно недоволна паплач ,заради която сме и на тоя хал . [/quote]
+1
Защо трябва непрекъснато да се политизира всяка новина?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#80] от "TPOTOAP":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАре сега да ми обосновеш нуждата от тоя пробив на булеварда, както и от кръстовището на три нива. Щото трети ден питам, и още никой от гербавите не ми е дал отговор.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#94] от "Graf":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДа знаеш графе, че на южната дъга нема кръстовища, няма нищо, път у равното било. Само на Сливница има убийствена нужда от кръстовище на 12 нива.
nage
Рейтинг: 580 НеутралноДа, ама няма да ги довършат както беше по план, защото избори идат и трябва да се нахранят стомахчетата на ромчетата и на пенсионерчетата.
TPOTOAP
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#94] от "Graf":
Нещо си ме объркал с някой от електората на ГЕРБ. Изобщо не се интересувам от политика за твое сведение.