Туризмът започна местенето в Пловдив

Туризмът започна местенето в Пловдив

© Анелия Николова



Започна местенето в Пловдив на администрацията, която отговаря за туризма в Министерството на икономиката, съобщи Би Ти Ви.


Общо 16 служители ще сменят работното си място, а 12 напускат, защото не са били съгласни да си сменят местоработата.


"Всяка раздяла е неприятна. Всеки от тях има право на собствен избор", така заместник-министър Иво Маринов коментира дали си е струвало местенето след като толкова хора са решили да напуснат.




Междувременно за обявените 6 работни места са били подадени 600 заявления.


В Пловдив на служителите ще бъдат дадени за ползване апартаменти по 40-50 кв. м и два дни да се устроят. те сами трябва да ги обзавеждат, а наемът щял да бъде около 1 лев на кв. м.


В сградата на Министерството на икономиката ще продължи да има деловодство, в което да се приемат документи, свързани с този ресор, посочва Иво Маринов. До 3 септември той ще представи данни за това колко е струвало местенето на тази администрация.


Очаква се Агенция "Митници" да бъде преместена в Русе, макар че има протести на служителите й. Засега няма информация дали и кога ще се случи това.

Коментари (137)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Весело

    Колко тона документи на хартия ще се размотават между Пловдив и София за този, дето клати (реже) гората... Не е истина...

    Governments never learn. Only people learn.
  2. 2 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Успех на преместилите се,скоро и за тяхните места ще се пуснат обяви така ми изглеждат нещата.

  3. 3 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1063 Весело

    Стъжни се на софийските бюрократи ...
    За шест места шестстотин кандидата, конкуренцията е жестока.
    А в наскоро проведеният конкурс в митниците беше нещо пак от сорта.

    Никъде не пише, че данъците събирани от цялата територия на България трябва да бъдат харчени в частта за администрация изключително в София.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  4. 4 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Нали се сещате, че местните ще се поддържат докато разучат нещата.Така не става или всички или нито един.Дано Митничарите-чиновници са по-умни.

  5. 5 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Нали се сещате, че местните ще се поддържат докато разучат нещата.Така не става или всички или нито един.Дано Митничарите-чиновници са по-умни.

  6. 6 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1322 Любопитно

    В Пловдив на служителите ще бъдат дадени за ползване апартаменти по 40-50 кв. м и два дни да се устроят. те сами трябва да ги обзавеждат, а наемът щял да бъде около 1 лев на кв. м.
    =================
    Къде има такъв наем от 1 лв. на кв.м. и кой ще плаща разликата ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  7. 7 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1063 Весело

    До коментар [#1] от "vladimirkarolev":

    Точно Вие да правите подобно изказване не Ви отива.
    Все пак сте образован човек, надявам се.

    От няколко години работя с определени администрации само с електронни документи подписани с универсален електронен подпис !!!

    Изказването Ви е тенденциозно, или поне показва как в НДСВ разбират деконцентрацията на администрацията в България.

    Доста нагодени кадри от предишните власти май ще се сбогуват с топли местенца, ето за това е големият рев.

    В интерес на истината с огромен интерес ще очаквам публикуването на раходите по преместването.
    Ако се окажат нищожни ....

    Свърши се с нагодените послушковци на топли местенца.
    Е не че в страната няма да има такива, но поне няма да са само в София, трябва да има ред все пак !

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  8. 8 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Това е само началото - би трябвало поне 50% от дминистрацията да е извън София след като се издържат с данъците на цялата държава. В ЕС няма друга държава, където 90% от адмиснитрацията да е в столицата. А чиновниците и да стачкуват и да протестират все тая - за местата им чакат армия от безработни, а и държавните чиновници не са известни с особенни способности.

  9. 9 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#7] от "ironhorse":
    +++++++++++++
    Браво!
    Много ми е интересно дали ще получиш отговор от г-н Каролев и какъв ще бъде?. Ужасно любопитна съм

  10. 10 Профил на maksim2genov
    maksim2genov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Мале,мале,че то сега като потръгне туризма у България де ще ги дяваме тия пари -и аз не знам! Дали да не ги трупаме в столични банки,ама - не български.

  11. 11 Профил на Тодор
    Тодор
    Рейтинг: 419 Любопитно

    Туризмът трябваше да бъде в Добрич, Варна или Бургас.

    Бъди смел
  12. 12 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    На кой му пука.Нещата се решават в ЕС и директорският състав и решенията ще са в Брюксел.Наште селяни си мислят, че ще стават началници..ха-ха-ха...

  13. 13 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    в София на техни свободни позиции, мислим да сложим гимназисти,от хуманитерните гимназии последен курс.

  14. 14 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 879 Неутрално

    А Дондуков 1 да се премести на Луната.
    Та да си отдъхне цял народ най-сетне.

  15. 15 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#6] от "Танас":
    в пловдив има апартаменти по 120 квадрата които се дават за по 270 лева , моя апартамент в пловдив е с подобна големина и наем

  16. 16 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#1] от "vladimirkarolev":

    Нещо да знаеш за електронно правителство или какви са параметрите на държавната оптична мрежа?
    Глупости.!

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  17. 17 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#8] от "sqrt":Във всички истински държави министерствата и централните администрации са в столиците. Те много често контактуват помежду си. Предлагам тия много да не бързат, защото след 10 месеца ще се връщат обратно.

  18. 18 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    пловдив е по красив , по малък , по 4ист и по добър за живеене от софия

  19. 19 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#1] от "vladimirkarolev":

    Много си назад с материала батка...вие от НДСВ-то да не пишете на пишеща машина още

    bigman
  20. 20 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1322 Весело

    [quote#14:"ppopov_67"]А Дондуков 1 да се премести на Луната.
    Та да си отдъхне цял народ най-сетне.[/quote]

    Защо на Луната няма ли по да им подхожда Червената планета даже вече може и от там да ги дават по телевизОрО.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  21. 21 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#1] от "vladimirkarolev":

    Вече ми е ясно, че голяма част от простотията е резултат от т.н. НДСВ и конкретно от един министър, който прилича досъщ на основния герой на Дисней.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  22. 22 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#11:"Тодор"]Туризмът трябваше да бъде в Добрич, Варна или Бургас.[/quote]

    Идиотите правят всичко въпреки логиката...
    Земеделието (барабар с Миро) да бяха отишли в Пловдив (отделът зърнопроизводство - в Добрич), но туризмът трябва да е в Бургас или Варна (сякаш Южното Черноморие има по-голям принос за туризма)
    В София трябва да останат МВР-то, ДАНС-манс и пр. безхаберници - да се дебнат един-друг

    Разтурям колоквиума!
  23. 23 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#20] от "Танас":

    Може и на Марс заедно с ХИВ позитивните, защото Кюриозити излъчва телевизия и ще е по евтино за данъкоплатците.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  24. 24 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#1] от "vladimirkarolev":

    Личният ми опит е ДОКАЗАЛ, че най-дълъг е пътят между две съседни канцеларии... Няколко метра се преодоляват в продължение на седмици, месеци, понякога години
    В ерата на компютрите, комуникациите, разни електронни и пр. подписи, механичното придвижване би следвало да е най-малкият проблем.

    Разтурям колоквиума!
  25. 25 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1322 Весело

    [quote#15:"dgidgo"]в пловдив има апартаменти по 120 квадрата които се дават за по 270 лева , моя апартамент в пловдив е с подобна големина и наем [/quote]

    Еми дайте им го на '' Туристите '' хем ще се подпомогнете хем ще решите квартирният проблем на държавните чиновници и без това са само 16 бройки, само не забравяйте, че тия са на Дянков от министерството дето правят ревизии в туризма.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  26. 26 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2974 Любопитно

    В Пловдив ще отидат малко чиновници,в София ще останат малко за контакти и хоп-2 агенции.Скоро и в други градове.

  27. 27 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1322 Весело

    До коментар [#23] от "Captain Shakespeare":
    Анджик де нали на Марс викат - Червената планета ?
    Може и Доган ефенди да ги хвърли с летящата чиния на 2-3 курса хем ще е на далавера няма да пътува сам.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  28. 28 Профил на panta22
    panta22
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#11] от "Тодор":

    В Варна и Бургас разбирам ама Добрич?

  29. 29 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1684 Неутрално

    Постригването на раята почна. Понеже болшинството квичи доволно естествено ще продължи. Спонсорите имат доста сгради за оправяне. А и на раята и харесва да я оправят.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  30. 30 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1899 Любопитно

    Ще ми е много интересно какъв ли вой ще вдигнат гереберастите, когато се реализира още едно местене. Местене в забутани провинциални градчета и села на главни и не толкова главни геребрасти. Като оставим евфемизмите на такова местене есе казва въдворяване. Да не вземе някой ревностен гербераст да ми каже, че в демокрациите не може такова нещо да става.  Може! От съображения за национална сигурност. За сигурността на демократичното държавно устройство …
    Герберастията си го заслужи. С тези не може да се действа културно. Мутромилиционер не разбира от култура, хуманизъм, демократичност ….
    Сегашните герберасти, които са бившите ендесевари, още по бившите седесари, а най-вече бивша комунистическа номенклатура.
    С тези само с ”критериите” на възмездието може да има оправия.
    Падането от власт идва, както и видовия ден.
    Възмездие!
    !

  31. 31 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2071 Весело

    "В сградата на Министерството на икономиката ще продължи да има деловодство..." - следите остават, но трябват и нови стъпки - Бс, Вн, зимни и други курорти. Бюрото е бюро навсякъде, а и производителността така ще скочи, че БВП ще достигне невиждани измерения.

    Коментиране на анализираното, вече...
  32. 32 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2510 Весело

    До коментар [#26] от "hodounski":
    И броят на "шефовете" расте ли расте..
    Точно според закона на Паркинсън:

    http://media.economist.com/images/columns/2009w30/1.jpg

  33. 33 Профил на Тодор
    Тодор
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#28] от "panta22":

    А защо не? В Добричка област са Албена, Балчик. Около 20% от туристите посещават този район.

    Бъди смел
  34. 34 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Весело

    [quote#24:"Ганий"]В ерата на компютрите, комуникациите, разни електронни и пр. подписи, механичното придвижване би следвало да е най-малкият проблем. [/quote]

    Май нямаш много опит с държавната администрация Ера на компютри, комуникации и разни електронни подписи? До тази ера на държавната администрация й остават едно 20-30 години, минимум

    Governments never learn. Only people learn.
  35. 35 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#7:"ironhorse"]В интерес на истината с огромен интерес ще очаквам публикуването на раходите по преместването.
    Ако се окажат нищожни .... [/quote]

    Като видим това "ако" как ще излезе, пак ще си говорим Само да не забравим, че има и пропуснати ползи Иначе ако ти си виждал всеобхватното електронно правителство на Република България, да го докладваш в IUCN - че са го обявили за митичен вид, като Голямата Стъпка

    Governments never learn. Only people learn.
  36. 36 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1439 Весело

    [quote#3:"ironhorse"]Стъжни се на софийските бюрократи ...
    За шест места шестстотин кандидата, конкуренцията е жестока. [/quote]

    "Общо 16 служители ще сменят работното си място.."



    "Междувременно за обявените 6 работни места са били подадени 600 заявления..."
    Горем мерак за работа у "бюрокрацията", а конче?
    Да го кажем простичко. Пловдив получи синекура от 22 бройки. Това ще вдигне забележително стандарта на пловдивчани, въпреки че не е сигурно, че някои от "преместените" няма да решат, че има начин да ползват служебните коли до София всеки ден. За час са на работното място.
    Конче, местенето на митниците е по-интересно. На Миро Шонтландското, със закриването на една администрация, му изчезна архива за ДМА-тата на цялата хидромелиоративна система.
    Дето сега я ровят и продават за скрап.
    А от архива на митниците какво ли ще изчезне?
    Следите за корабчетата де почнаха да ги фащат?

    Ecrasez l’infâme
  37. 37 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    А, между другото, децентрализация разбирам както го пише в дебелите книги и добрата световна практика - това се отнася до децентрализация на взимането на решение (т.е. вместо да е централен, да стане местен), а не децентрализация на физическото му място (т.е. от централно място - столица, център - да се премести в периферно, такова - голям град, краен квартал).

    Governments never learn. Only people learn.
  38. 38 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Весело

    Все по-често ставам съгласен с коментарите на Графа. Това май не е много добре

    Governments never learn. Only people learn.
  39. 39 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#21:"Captain Shakespeare"]Вече ми е ясно, че голяма част от простотията е резултат от т.н. НДСВ и конкретно от един министър, който прилича досъщ на основния герой на Дисней[/quote]

    Към 2040 година, все още той ли ще е виновен? Предполагам и Костов

    Governments never learn. Only people learn.
  40. 40 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3773 Весело

    До коментар [#17] от "ahasver":


    [quote#17:"ahasver"]Във всички истински държави министерствата и централните администрации са в столиците.[/quote] Тъпи холандци!!!Не са получили челен опит от тебе...

  41. 41 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#40:"yanne"]Тъпи холандци!!!Не са получили челен опит от тебе.[/quote]

    Вярно е, че не на всички са в столиците. Но не съм сигурен колко от тях си ги местят във втората декада на 21-ви век. Предполагам не е често срещана практика

    Governments never learn. Only people learn.
  42. 42 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#34:"vladimirkarolev"]Май нямаш много опит с държавната администрация [/quote]

    Цял съзнателен живот се боря против тях (държавна, общинска)... Професия, какво да се прави...
    И с всеки ден все повече се убеждавам, че Великият Братски Американски Народ е хиляди процента прав - от който нищо не става - става държавен/общински чиновник...
    Държавни/общински чиновници стават: некадърните, неможещите, незнаещите, неинициативните, мързеливите, хората неспособни да поемат риск, хора без въображение и собствено мнение, и т.н. и т.н.
    Всички отрицателни човешки черти да се кажат за държавните/общинските чиновници, ще е малко.
    Отнася се ДО ВСИЧКИ АДМИНИСТРАЦИИ В СВЕТА.

    Разтурям колоквиума!
  43. 43 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#40] от "yanne":Не си си дочел читанката. След нея е Винету. Холандия има столица и град , в който живее кралицата. Разликата на картата е два пръста.

  44. 44 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#33] от "Тодор":Може , бе ! Ама летният сезон е два-три месеца, зимният е по-дълъг -4-5 месеца. Значи , хайде в Банско, Пампорово, Боровец, Витоша. А, пак стигнахме до София.

  45. 45 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2111 Неутрално

    [quote#7:"ironhorse"]Свърши се с нагодените послушковци на топли местенца.[/quote]
    Как ли пък не. Просто едни послушковци ще бъдат сменени с други, този път от ГЕРБ. Прозрачен начин да се освободят от наследените кадри и да уредят своите, нали избори наближават и след тях не се знае. Пътем едно кокалче за местните послушковци, трябва да се помисли и за местните феодали.

    Няма да се учудя ако след изборите и ГЕРБ ги изгуби това да бъде обявено за неправилно и да последва отново връщане в София, нали ще трябва да се уреждат нови послушковци.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  46. 46 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#41] от "vladimirkarolev":

    Аз само не разбрах какво против имате за местенето на Министерството на туризма в Пловдив (освен тоновете хартия, която ще се изразходва. Всички запознати с интернет, скенера, и електроните носители на информация знаят как да избегнат този проблем)
    С две думи - какъв е точния проблем с местенето според Вас?

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  49. 49 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2111 Неутрално

    [quote#3:"ironhorse"]За шест места шестстотин кандидата, конкуренцията е жестока.[/quote]
    Това само показва колко голяма далавера се крие зад мижавото чиновническо място. Не ми се рови в Дневник но само преди 2 дена имаше статия за едни такива служители в министерство напуснали и създали фирма която веднага почва да печели търгове. И то какви търгове, за профили във Фейсбук и подобни. За около половин година и вече имат имоти за около милион явно много е капало в джобчето докато са били чиновници.

    И тези 600 души за 6 места показват още нещо - неустоимият стремеж на българина да не работи а да премята папки.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  50. 50 Профил на Storan
    Storan
    Рейтинг: 637 Весело

    АЙдее!
    Честито!
    От понеделник ще приемат документи на сцената на летния театър у Филибето!
    Има място за чакащи и възможности за надвикване!

  51. 51 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#46:"krismin"]С две думи - какъв е точния проблем с местенето според Вас?[/quote]

    Че няма смисъл извън партиен ПР. Достатъчен проблем ли е? Четох много добро изследване на някакъв адвокат занимаващ се с права на човека в Русия. Каза си го в прав текст. Демокрацията и корупцията са достигнали критична точка в държавата, но виновни са не политиците, а хората. Руснаците си нямат на идея какво значи гражданско общество, права на човека и т.н. Така и тук. Не е Бойко виновен, че ще станем като Беларус. Виновни сме си ние, че тайничко си го искаме.

    Governments never learn. Only people learn.
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  55. 55 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Хаха, половината напускат, не им се ходи в Пловдив.
    Тея от митниците, които ще се местят в Русе, сигурно ще са повече от половината предпочели да напуснат.
    На хората просто не им се живее в провинцията!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  56. 56 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#51] от "vladimirkarolev":

    Това с Русия е малко отклонение от темата.
    И не - не е достатъчен проблем. Ако ми бяхте казали, че това ще донесе повече загуби от колкото ползи и бяхте ме посочили конкретно какви, можеше да се съглася. Но тъй като двата проблема, които ми посочвате не са никакви проблеми и като се прибави и факта, че аз съм пловдивчанка и за Пловдив това означава нови работни места и пари за местния бизнес, аз съм твърдо за местенето. И още няколко министерства можем да приемем.

  57. 57 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1322 Весело

    Зърна Бойко, че в други държави, с друг исторически бекграунд и със съществено отличаващи се от нашите основополагащи принципи, с които техните общества са съгласни да се съгласят, за да продължават да съществуват съвместно, пращат, сегиз-тогиз, тук-таме... из "провинцията" свои управленски клонове.

    "Ми аз не мо'а ли тъй?" - рече си Бойко.

    Нищо чак толкова кофти няма в идеята, ако я разглеждаме сама по себе си. Но само като си представя изрядната логистична дейност, която ще се наложи да съпътства нейното осъществяване... започвам да се плаша.

    Свобода за Надежда Савченко!
  58. 58 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#56:"krismin"]Но тъй като двата проблема, които ми посочвате не са никакви проблеми и като се прибави и факта, че аз съм пловдивчанка и за Пловдив това означава нови работни места и пари за местния бизнес, аз съм твърдо за местенето. И още няколко министерства можем да приемем.[/quote]

    Тоест, държавата трябва да плати някаква цена (пък била и тя малка, а не е), за да премести 20 работни места от едно място на друго? Мисля, че държавата преди 89-та имаше за цел да осигурява работни места, а сега, по конституция, единствено гарантира правото на труд.

    Governments never learn. Only people learn.
  59. 59 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Не давайте пример с Холандия (по темата за `механичното` придвижване)
    Че те са само 41.5 х.кв.м. - горе долу една трета от нашата територия, дет се вика едно нищо, ни планини, ни проходи.
    При тях ВСИЧКО е близко, това ми е думата.

    Разтурям колоквиума!
  60. 60 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#34:"vladimirkarolev"]Ера на компютри, комуникации и разни електронни подписи? До тази ера на държавната администрация й остават едно 20-30 години, минимум [/quote]

    Тук пък си оптимист
    Едва ли, едва ли...
    Сигурно знаеш - я спусни инфо (т.е. клюка!) `отвътре` - Премиерът Слънце бачка ли на комп, а!?
    -----
    заб. Ква идея давам на карикатуристите - ББ зад компютър!!!



    Разтурям колоквиума!
  61. 61 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2974 Весело

    До коментар [#32] от "тулса":

    Нашите управници не четат,иначе щяха да се поучат от Паркингсон.

  62. 62 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#58] от "vladimirkarolev":

    Аз пак не видях конкретни цифри. (имам предвид - толкова е издръжката на Министеството в София, толкова - в Пловдив, толкова струва местенето, толкова са пропуснатите ползи или толкова са бъдещите ползи).
    Без тях спорът е излишен
    Добре дошло на Министерството на Туризма в Пловдив, Пожелаваме Ви приятно прекарване

  63. 63 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#57:"GogoPG"]Но само като си представя изрядната логистична дейност, която ще се наложи да съпътства нейното осъществяване... започвам да се плаша.[/quote]

    Не си далеч от истината, даже по-лошо - прав си!!!

    Разтурям колоквиума!
  64. 64 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4037 Неутрално

    [quote#6:"Танас"]Къде има такъв наем от 1 лв. на кв.м. и кой ще плаща разликата ? [/quote]
    Боже пази България от ГЕРБ от враговете си сами ще се опазим !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  65. 65 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#45:"Fred"]Няма да се учудя ако след изборите и ГЕРБ ги изгуби това да бъде обявено за неправилно и да последва отново връщане в София, нали ще трябва да се уреждат нови послушковци.[/quote]

    Тц! Според мен грешиш!
    Ще бъде обявено за неправилно, но пловдивското `полуминистерство` ще бъде реорганизирано в някаква друга структура (`с ранг на министерсто` - агенция, инспекция, директорат и пр.), като щатът леко ще се раздуе, за да няма обидени (ще съкратят 1-2, ще назначат 5-6 - древна бюрократична техника)
    А на жълтите павета ще се пръкне едно чисто ново министерство, с далеч по-многобройни търтеи и търтейки в него.
    Като притворя леко очи (така гледам в бъдещето!) - това виждам!

    Разтурям колоквиума!
  66. 66 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Весело

    [quote#62:"krismin"]Аз пак не видях конкретни цифри. (имам предвид - толкова е издръжката на Министеството в София, толкова - в Пловдив, толкова струва местенето, толкова са пропуснатите ползи или толкова са бъдещите ползи). [/quote]

    Чакай, само да уточня. Искаш от мен, редови член на партия от опозицията, незаемащ каквито и да било длъжности, цифри? А не от Министерството и Правителството? Не е ли по-логично да изискваш от тях да оправдаят една реформа с твърда аргументация, а не да търсиш нищо и никакви редови членове на опозицията да я опровергават? Странно мислене има българският избирател.

    Governments never learn. Only people learn.
  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  68. 68 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#66] от "vladimirkarolev":

    Не, г-н Каролев, не искам от член на опозицията цифри, искам цифри от противник на местенето, на което аз съм привърженик
    Аз съм готова да те изслушам, стига да има какво да ми кажеш
    Цифри, г-н Каролев, конкретни цифри

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  70. 70 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Весело

    [quote#68:"krismin"]Аз съм готова да те изслушам, стига да има какво да ми кажеш[/quote]

    И аз съм готов да изслушам привърженик на местенето. Продължавам да не виждам никакъв анализ с данни. Ти имаш ли такъв? Дай да го видим. Или ти може само да искаш, а аз само да давам?
    Българският избирател продължава да има странно мислене

    Governments never learn. Only people learn.
  71. 71 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#70] от "vladimirkarolev":

    Не, нямам
    Но на мен идеята ми харесва, а след като на теб не - убедиме в противното. И не ми говори за политика. Аз с политика не се занимавам. И стига с този "български избирател". Ясните доводи ще свършат добра работа

  72. 72 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1439 Весело

    [quote#62:"krismin"]Добре дошло на Министерството на Туризма в Пловдив, Пожелаваме Ви приятно прекарване[/quote]
    Да бъдем малко по-пунктоални.
    Добре дошли майна на 16 софиенеца, отварят се 6(шест) работни места, а в Пловдив се мести част от Министерството на тоците, топлофикациите, газта, чорапогащниците, алкохола и туризма...
    Дирекцията му демек.
    Вервам майна, че Пловдив ще върже и цъфне с новите шест работни места.
    Цената на мероприятието?
    Мисля, бързате с желанието да остойностим миткането на зам. министър и директор дирекция напред-назад...
    Не вервам заместник-министър Иво Маринов да участва в сбирките по скайпа.
    Ама ич не го вервам....
    Само от тук, за 8 напред-назад по маршрута Пловдив-София-Пловдив, месечно, са илядо километра, по 10 на сто за колата и командировъчни за шофьоро и министеро...
    Назад е работата, но по-интересни ще са загубите по документооборота....
    Кът' знам колко трудно се справят с мрежата ония от деловодствата.

    Ecrasez l’infâme
  73. 73 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#44:"ahasver"]Ама летният сезон е два-три месеца, зимният е по-дълъг -4-5 месеца.[/quote]

    Летният сезон не е по-кратък от зиминя, но в замяна на това (доколкото си спомням) дава някакви си мижави 97% от приходите от туризма, докато зимният туризъм дава цели 3% (три процента)
    Може и да греша - но някъде там е съотношението.


    Разтурям колоквиума!
  74. 74 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1439 Весело

    [quote#69:"vladimirkarolev"]Разликата между цифра и число е сред най-строго пазените тайни в света.[/quote]

    На времето проф. Сендов водИ неистова борба даже от трибуната на НС да обяснява на депутати, министри, джурналисти , че туй се учело във втори клас, че цифрата било знака, а числото нещо друго...
    Не се справи.

    Ecrasez l’infâme
  75. 75 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#72] от "Graf":

    Ние вече много отдавана не употребяваме "майна". Считаме го за селско
    Чорапогащниците може да си ги задържите. Останалите да ги прехвърлите към Пловдив.

  76. 76 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#44:"ahasver"]До коментар [#33] от "Тодор":Може , бе ! Ама летният сезон е два-три месеца, зимният е по-дълъг -4-5 месеца. Значи , хайде в Банско, Пампорово, Боровец, Витоша. А, пак стигнахме до София. [/quote]

    В съобщение № 73 исках да кажа, че, както обикновено, у нас се вдига повече шум за несъщественото (в темата - за зимния сезон)...
    Иначе Планината и Морето са прекрасни места за Живот!

    Разтурям колоквиума!
  77. 77 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1439 Весело

    [quote#75:"krismin"]Ние вече много отдавана не употребяваме "майна". Считаме го за селско[/quote]

    Ние, майна, у шоплука продължаваме обаче да си се бъзикаме с тия около Марица за Филибето и Тримона, та може и да е селско вече при вас, но при нас си е така..
    [quote#75:"krismin"]Останалите да ги прехвърлите към Пловдив. [/quote]
    И парното?
    Заедно с НЕК и Булгаргаз?
    Па вие още малко и Паметникът на савеЦката армия ще поискате, да го качим на Бунарджика до Альошата...
    Нъл' ви дадохме Маринов, още 16 шопи и цела дирекция?
    Паметника - другия мандат на Дянков.

    Ecrasez l’infâme
  78. 78 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#72:"Graf"]Само от тук, за 8 напред-назад по маршрута Пловдив-София-Пловдив, месечно, са илядо километра, по 10 на сто за колата и командировъчни за шофьоро и министеро...
    Назад е работата, но по-интересни ще са загубите по документооборота....
    Кът' знам колко трудно се справят с мрежата ония от деловодствата[/quote]

    Няма кво да добавя

    Governments never learn. Only people learn.
  79. 79 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Няма какво* да добавя

    Governments never learn. Only people learn.
  80. 80 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#77] от "Graf":

    Съветската армия си я дръжте да ви пази
    Парно си имаме, НЕК и Булгаргаз - може. (Ах - Ура!)Много ще им се зарадваме.
    Друго какво ще ни дадете? Какво още не ви трябва?)))

  81. 81 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#74:"Graf"]че цифрата било знака, а числото нещо друго... [/quote]

    А 42 - трето

    Governments never learn. Only people learn.
  82. 82 Профил на alextan
    alextan
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Къде има такъв наем от 1 лв. на кв.м. и кой ще плаща разликата ? - цитат на коментар #6 от “Танас”

    Ами община Пловдив - вече ги отпусна - нали си има кмет от ГЕРБ. Тя ще даде от нейните и без това крайно недостатъчни апартаменти, за сметка на това нуждаещи се хора чакат над 15 години, но опашката не мърда, пък ако мърдаше досега още хиляди хора да са се картотекирали като желаещи.

  83. 83 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#72] от "Graf":
    До коментар [#78] от "vladimirkarolev":

    Все пак, даже по времето на соца се разбираше, че `има нещо гнило` в София и прекомерната концентрация на всичко (на всичко!!!)
    Даже някои академични среди (примерно проф. Дерменджиев, тогава асистент, сега също професор Д. Хрусанов) твърдяха съвсем сериозно, че трябва да се помисли за някаква реформа - но това беше т.нар. `академична критика`, към която, както тогава, така и сега никой не се вслушва.
    За по-младите да кажа, че и тогава се използваше мъгливото понятие `реформа`
    А реформа, според мен, е процес, при който всеки, докопал се до властта, започва своеволно да моделира живота на другите по свой образ и подобие.

    Разтурям колоквиума!
  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  85. 85 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#80] от "krismin":

    Чрез Пловдив (и Марица) София ще получи излаз на Бяло море...

    Разтурям колоквиума!
  86. 86 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1439 Весело

    [quote#80:"krismin"]Друго какво ще ни дадете? Какво още не ви трябва?[/quote]

    На първо време, ако зависеше от мен веднага бих ви пратил целия парламент, столичния общински съвет и министерския такъв, но имам опасението, че после трябва да пътувам за Бургас през Варна...
    Щото и Карлово било у областта, та и Подбалканския нема да може да ползвам..
    Абе, що не си земете веднага и Миро Говеждото?
    Шъ обикаля и до Труд да следи за цените на арпаджика...
    Знаиш ли к'ъв цирк е..?

    Ecrasez l’infâme
  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  88. 88 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Аргументът за електронизацията на комуникациите е точно аргумент против всякакво физическо разкарване на каквото и да било, а точно обратното. Като всичко ти е електронно, няма значение дали централата ти е в Пловдив или в София. И съответно промяната на статуквото губи смисъл. Освен ако хората не желаят държавата да създава работни места, където има безработица. Но за това си има диагноза - комунизъм.

    Governments never learn. Only people learn.
  89. 89 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#86:"Graf"]че после трябва да пътувам за Бургас през Варна...[/quote]

    С тез ми ти магистрали, опасали страната нагъсто, няма да ти е нито трудно, нито времеемко.

    Разтурям колоквиума!
  90. 90 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#86] от "Graf":

    Взимаме всичко, което ни предлагате. Ние сме гостоприемни хора
    Няма само боклука да ви прибираме, я! (да, да онзи същия, който се чудехте какво да правите)

    Столичния съвет не го искаме. Видяхме какво направи от София. Живи ви оплакваме

  91. 91 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#88:"vladimirkarolev"]Аргументът за електронизацията на комуникациите е точно аргумент против всякакво физическо разкарване на каквото и да било, а точно обратното. Като всичко ти е електронно, няма значение дали централата ти е в Пловдив или в София.[/quote]

    Хем е так, хем не е така...
    Преди време пътувах от София до Н-ския град.
    Един СОФИЙСКИ катаджия съзря някакво опущение на шофьора, което му струваше 10 (десет) лева.
    Почти на другия край на страната ни спря Н-ският катаджия, също съзрял опущение на шофьора, и спомена ЧИСЛОТО (кх-кх!) 20 (двайсет.)
    Когато шофьорът сподели приятелски с него, че софийският му колега взел 10, той отговори, доста убедително и ПАЗАРНО ( според мен):
    `Ми имат работа колегите, оборотът при тях е по-голям...`

    Извод: ако се разтовари София и на другите места `оборотът` ще живне!

    Разтурям колоквиума!
  92. 92 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#91:"Ганий"]Извод: ако се разтовари София и на другите места `оборотът` ще живне! [/quote]

    Да се разтовари от какво?

    Governments never learn. Only people learn.
  93. 93 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#92:"vladimirkarolev"]Да се разтовари от какво?[/quote]

    От носителите на корупция!

    Разтурям колоквиума!
  94. 94 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#92] от "vladimirkarolev":

    Да не казвам сега расисткия виц...
    В края на който онзи, дето от балкона на киносалона в Йоханесбург, не пръскал насам-натам, а само на едно място...

    Извод: Искаме за всички да има! Рав-но-мер-но!

    Разтурям колоквиума!
  95. 95 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#93:"Ганий"]От носителите на корупция! [/quote]

    Само да не се разтоварва с правителствения самолет

    Governments never learn. Only people learn.
  96. 96 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1439 Весело

    [quote#90:"krismin"]Няма само боклука да ви прибираме, я! (да, да онзи същия, който се чудехте какво да правите)[/quote]

    Да ви кажа, ние още се чудим де да го лашкаме. И онзи пакетирания, а и другия, дето строи завод за него..
    Тъй де. Нема само ние шопите да сърбаме таз супа. Я по-добре цялата страна, та да разпределим щетите равномерно.
    Бе успешно се справяме. На вас инсталирахме Тотев, първо като областен, после и като кмет, на за втората работа заслугата ни е по-малка...
    И по другите градчета - подобни екземпляри.
    Сега и част от туристите ви дислоцирахме, но аз се надявам това да е само началото.
    Тогава ще ни разберете, само да не е късно...

    Ecrasez l’infâme
  97. 97 Профил на krismin
    krismin
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#94] от "Ганий":

    +++++++++
    Браво!

  98. 98 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 426 Весело

    Министерството на балнеологията и фонтаните също щяло да се мести. Кандидат домакинските дестинации са Банкя, Велинград и Хисар.

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  99. 99 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    [quote#96:"Graf"]Тогава ще ни разберете, само да не е късно...[/quote]

    +++

    Governments never learn. Only people learn.
  100. 100 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1322 Весело

    [quote#94:"Ганий"]Искаме за всички да има! Рав-но-мер-но![/quote]

    За всички да има корупция? С този лозунг ли ви грабнаха ГЕРБ? Браво, браво

    Governments never learn. Only people learn.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK