Заглавието цепи мрака.
Статията е отлична но и липсва едно нещо - как и какви бяха позициите на довчерашните десебари Прошков и Ангеличин.
А на настоящите най-вече на Вили Лилков?
малка група викащи хора не трябва да се оставят да взимат инициативата. никакъв рекет не е това. нито крачка назад с реформата. всяко ново нещо създава проблеми в началото. ако слушаме тези дето викат, нищо няма да мръдне и викането ще стане норма на общуване
Преди да пишете проучете как е в Ню Йорк, Лондон, Цюрих и прочие. НЕ случайно по филмите в Ню Йорк има само таксита. Ако искаш да имаш кола: 1. Градския днък е 4 цифрена сума 3000-5000, 2. за паркирането трябва да му мислиш, 3. Застраховката ти е в пъти по-голяма..., а час паркинг стига до 10 долара... Това че някой живее в центъра няма повече право от другите на парко местата и затова се въвежда такса... Нека плюването да започне сега...
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
Най-обичам когато приказките на някой разбрал-недоразбрал льольо се вземат за чиста монета, че и се публикуват в най-четената онлайн медия - да кажеш да няма Гуугъл да се види за "безплатния транспорт" в Загреб. Няма такова нещо
После хвалби, че била професионална статията. Funny.
честно казано, не мога да си представя, че 150 лева са непосилна сума за собственик на кола. Проблема не е в тези пари, а в организацията в която отиват. Тази организация днес отказа ревизия от Сметната палата, като използва за целта платените си депутатски места.
Те в Талин решиха да е безплатен транспорта и то от 2013, ама Загреб, Талин, кога, как, това са подробности. важно е да викаш силно и да звучиш убедително.
една груба сметка да направим. Предполагаме, че в синя-та и зелената зона има около 100 000 домакинства. Пак предполагаме, че едно на 10 домакинства имат автомобил, и предполагаме, че имат САМО по 1 автомобил. Тоест 10 000 автомобила, нуждаещи се от винетки по 150лв = 1 500 000лв на година. Защо никой не е задал въпроса, при условие че тези пари са ясен приход, КАКВО е запланувано да се случи с тях, кога, в какъв ред, и тн?
Градски транспорт не може и не трябва да е безплатен. Нямам намерение да плащам с данъците си возията на чалга поколението, или мангалите, или комунист-пенсионерите.
А който влиза с кола в центъра, или който живее там трябва да плаща по 150-200 лв. на общината. Ето колко е просто. Каквото потребяваш трябва да си го плащаш. Одитите на общинската фирма са друга тема. И тук няма никакво значение дали София се управлява от комунисти, демократи, учителки или Сергишевите мъжеложци.
П.П. Пенсионерите в Манхатън, или живеещите там да не би да искат безплатен транспорт, или безплатни паркоместа?
Всичко е за пари... Да е ограничи ползването на лични автомобили в града за да се ползува обществен транспорт....за да се реши въпроса с трафика. Глупости на търкалета и заблуждаване на хората.
Отново ще повторя по данни на ЕВРОСТАТ в големите градове на Европа (включително в любимите на СО примери с Амстердам и Хага) използуването на лични автомобили за трудови пътувания в градовете е около 50 %, а на много уредения обществен транспорт е около 25 %. За София трудовите пътувания с градски транспорт са около 60-65 %. И наште Общинари начело с разбирача философ Тошев искат още да увеличат този процент. Може би иска трафика да е като в Северна Корея - без лични автомобили и само градски транспорт.
Ура, да живее Ким Ир Сен и неговите последователи.
Къде отиват парите от тези такси? В "наши" фирми, обслужващи общината.
Нека си спомним това на изборите.
Нека си спомним, че Софийска община работи против интересите на софиянци.
Ако действително колите в Центъра пречат ще видим и Премиера в метрото, нали?
цената обаче се оказа че е висока. сега направих справка и абонамента за паркинг в Ню Йорк е 75$ на година, а в Лондон е по зони и кубици. за най-скъпата зона Уестминстър за двигател под 1200 кубика е 94 паунда или 83 онлайн за година, а за над 1200 кубика е 132 паунда или 115 онлайн. с тези 150 кинта минахме нюйоркчани и гоним лондончаните
"Човек отива да си купи баничка и подава 1 лв. Продавачът:
- От днес вече струва 2 лв.
- Защо? Вчера беше 1 лв.?
- Днес вече е 2 лв. - 1 лв. за баничката и 1 лв. за Бойко Борисов.
На следващия ден човекът пак отива за закуска, подава 2 лв., но получава 1 лв. ресто.
- Защо, нали беше 2 лв.?
- Да, но днес няма банички - отвръща продавачът."
От три дни синята зона около "Александър Невски" пустее, само общинския паркинг е пълен на макс. Депутатския - също.
Инвалидна кола може да спре само при наличието на инвалид вътре. Спираш на мястото, контрольорът се уверява, че човекът няма ръце и крака и издава пърмишън за четири часа. Отнасяш инвалида на ръце до мястото, за което всъщност си тръгнал. След четири часа пак го взимаш на ръце, занасяш го до колата, местиш я на друго място и пак повтаряте удостоверяването с контрольора.
Не ми казвайте, че инвалидът се вози на количка. Центърът е непроходим за инвалидни колички, а кооперациите рядко имат асансьори.
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
Виж два коментара по-нагоре каква сметка ти е направил човекът. С тези пари, а те вероятно са доста повече, особено като прибавим и цената за почасово паркиране в центъра, е напълно възможно градският транспорт да стане безплатен, редовен и удобен.
Което именно е ключът към разтоварването на движението в центъра.
Но няма да стане, заради такива като тебе, които не сакат на тях да им е добре, а на Вуте да е зле и които че си подпалят къщата, че да му изгори плевнико.
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
То е ясно, че дори и живеещите трябва да плащат нещо като паркират в синята или зелената зони. В крайна сметка не е справедливо човек, който има гараж и го е превърнал в магазин, от което печели, да иска да паркира безплатно, защото нямало къде да си държи колата. Някакси е малко нагло, нали? В повечето градове в Европа живеещите имат право да използват синьото бутонче на машините за паркиране и да платят за един ден това, което другите плащат за 1 час. Обикалящите служители като въведат номера на колата веднага виждат на терминала си къде е регистрирана тази кола и дали използва правилният билет за паркиране. Нищо не пречи живеещите да имат право да попълнят талон за 1 час само с дата, който да важи за целия ден. Няма нужда от никакви винетки, стикери и т.н. Все пак живеем във времето на комуникационните и информационни технологии, нали!?!
Само да припомня, че един от принципите на разпределение на ограничени блага е "опашката" или "First-come, first-served (FCFS)". Т.е. тези, които живеят най-отдавна в София, те, или техните семейства или притежават имот и т.н., биха могли да ползват правата с предимство. Това е идея за размишление.
Чл. 5. (1) Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.
Чл. 6. (1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права.
(2) Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.
Наредбата на Столична община, която дори не е закон, ограничава правата на групи, живеещи на определено място. Същата Наредба дава привилегии на хора, работещи на определено място. По същество е противоконституционна.
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
На какво основание депутатски и общинарски автомобили паркират неограничено по време и безплатно навсякъде в центъра? Това са привилегии на база обществено положение в чистия смисъл на думата.
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
До коментар [#30] от "Iron Maiden":
В своята дейност кметът се ръководи от закона, актовете на общинския съвет и решенията на населението (чл. 139, ал. 2 КРБ), като специални закони са - Законът за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), Законът за общинските бюджети (ЗОбщБ) и др., регулират правомощията на кмета и взаимоотношенията му с органа на местното самоуправление - общинския съвет.
В своята дейност кметът се ръководи и от решенията на населението, "Iron Maiden".
В своята дейност Юрданка се ръководи единствено от решенията на Тиквата.
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
Какви 100000 домакинства бе, спрете се. Наполовина са, и то апартаментите, от които процентът на необитаеми и офиси е близо до 50. А и той няма значение, защото такса има за да се махнат колите , кото не се карат, но имат платена ГО и не са спрени от движение. А и н протестиращите проблемът им е токсата за втора кола - всички дето протестират са с по 2-3 коли
[quote#14:"Comandante Marques"]герберите никога не успяват да защитят едно свое решение от принципни позиции. Винаги отстъпват под натиск. [/quote]
Стига натиска да е силен !
На 5-6 кьорфишека герберите винаги пробутват по едно решение в полза на комерсиалното си лоби и касичката за изборите се пълни !
Всичко е за пари... Да е ограничи ползването на лични автомобили в града за да се ползува обществен транспорт....за да се реши въпроса с трафика. Глупости на търкалета и заблуждаване на хората.
Отново ще повторя по данни на ЕВРОСТАТ в големите градове на Европа (включително в любимите на СО примери с Амстердам и Хага) използуването на лични автомобили за трудови пътувания в градовете е около 50 %, а на много уредения обществен транспорт е около 25 %[/quote]
А в Хонг-Конг общественият транспорт заема 90% от придвижванията. При това е 100% частен и внася милиарди печалби в хазната, вместо да чака субсидии. Не се бъркай с тези данни, защото това очевадно са данни за целите градски ареали с предградията. А до самите центрове не можеш да припариш с кола, без да се оръсиш здраво. В Амстердам съм бил на студентско пътуване. Планът беше бусчетата ни да спрат на паркинга на Аякс арена и оттам с метрото. Не стана - паркингът е твърде нисък за бусове. Влязохме по принуда в центъра - а там хем платено, хем пак няма места. Накрая от един строеж се смилиха над бедните чужденци и ни пуснаха да паркираме вътре.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
До коментар [#30] от "Iron Maiden":
Всички са равни, но някои са по-равни от другите - с тези думи Джордж Оруел прави акцент в последната десета глава
от новелата си "Фермата на животните"
и в нашата законодателна уредба могат да се намерят примери, в които едни са по-равни от другите.
Този Радослав Тошев не е ли онзи, за когото Кадиев излъга, че е бил един от брокерите, които са искали пари от Плевналиев, което пък се оказа, че е лъжа съчинена от Цветанов?
[quote#8:"jackdaniels"]малка група викащи хора не трябва да се оставят да взимат инициативата. никакъв рекет не е това[/quote]...малката група от хора представлява пред общинарите голямата група от хора които се подписаха - срещу отмяната на тези безумни правила...
[quote#35:"Батков-вън"]всички дето протестират са с по 2-3 коли [/quote]
...не знаех че имам още 2 коли...ще дам едната на жената ...а другата на дъщерята...ха-ха...
В българия опозицията винаги вади с лекота подписки с милиони подписи вътре :) от нашата сграда никой не е подписал , приятелите ми живеещи в центъра също. Сега ако са строили партийните клубове по селата да събират подписи може и да ги докарат до 3 милиона примерно
родена съм и живея в непосредствена близост до НДК, в сърцето на синята зона; шофьор съм и притежавам автомобил;
много добре помня какво представляваше квартала, преди да въведат синята зона преди години; помня как колите паркираха от двете страни, как не можеше да се направи ляв завой, как не можеше да се преминава по тротоарите;
сега центърът е проходим - и по улиците, и по тротоарите; вечерно време като се прибирам от работа, винаги има къде да си паркирам колата (след 7 вечерта е безплатно);
твърдо подкрепям системата на синята зона; в центъра колите трябва да се сведат до минимум; вече има много удобно метро, така че не може да се мине и с обяснението, че няма транспорт; единствено не подкрепям синята зона да е платена и в събота;
Да, ако бяха поставили нормални знаци и маркировка...
1.Чий ум е измислил тези означения и табели и защо все още заема тази длъжност?
2. Колко струва изработването и поставянето им и с какви пари са платени ?
3. Къде отиват и как се израздходват средствата от "зоните"?
това е съвършенно различна тема;
темата е - да има или да няма синя / зелена зона; да плащат ли живущите в нея;
убедена съм, че ако не се налагаше живущите да плащат за паркирането си, нямаше да има никакви протести;
а, че маркирането само на началото и края на зоната е недомислица - това е факт; че се крадат пари от предприятието - не се съмнявам в това; тези съмнения, обаче, изобщо не ме разколебават в ползата от ограничаването на автомобилите в центъра
[quote#48:"vtrendy"]това е съвършенно различна тема;
темата е - да има или да няма синя / зелена зона; да плащат ли живущите в нея;
убедена съм, че ако не се налагаше живущите да плащат за паркирането си, нямаше да има никакви протести; [/quote]...ами да..всъщност това е нашата тема...темата която ни интересува...защото колчетата,неспазването на правилата за паркиране по улиците,метрото...- НЕ КАСАЯТ синята зона.
Разбира се ...всеки нормален човек одобрява спазването на закона...но за да се фокусираме върху проблема - Синята зона, таксите, услугите които се предлагат в замяна на тези суми...
[quote#48:"vtrendy"]убедена съм, че ако не се налагаше живущите да плащат за паркирането си, нямаше да има никакви протести[/quote]...не е необходимо да сте убедена - а просто осведомена...тъй като всеки който следи новините знае че недоволството на хората идва от опита на общината да им продаде "право" а не място за паркиране...и да ...таксата е малка като за една година (150)...обаче аз на такава цена получавам интернет,сателитна телевизия,вода и какво ли още не...и това са реални неща...
До коментар [#48] от "vtrendy":Хоро ли ще играеш в твоя център,скъпа?Наблъскали са всичко де що става за бизнес в центъра,даже и общината в центъра,ами да изместят учрежденията в периферията и тогава ще се освободи центъра,нали.Аз в Ботунец или Нови Искър съм ходил по 1 път за 10 г,.......Умрял съм за скапания център
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
nilak
Рейтинг: 516 НеутралноВсичко е много добре измислено, само да махнат 150-те лева и да ги свалят до необходимия минимум, за бумащина.
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноЗаглавието цепи мрака.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Статията е отлична но и липсва едно нещо - как и какви бяха позициите на довчерашните десебари Прошков и Ангеличин.
А на настоящите най-вече на Вили Лилков?
Георги Марчев
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#2] от "Десен":
Прошков го нямаше. Ангеличин се появи за кратко, но не продума.
fpyyh
Рейтинг: 498 Любопитноа утре до обяд може ли да се паркира в синята зона? или събота ще е събота и тогава ще слагат скоби?
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеНихната Макя
Рейтинг: 1094 НеутралноБраво на г-н Марчев за статията. Повече от добра е. Много професионално написана.
berbenkov
Рейтинг: 1366 ЛюбопитноТая "синя зона"
www.berbenkov.hit.bgмай е над закона!
ПАВЛА
Рейтинг: 1366 ГневноГербаджийска стратегия - плащаш, без да получаваш нищо.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.jackdaniels
Рейтинг: 664 Неутралномалка група викащи хора не трябва да се оставят да взимат инициативата. никакъв рекет не е това. нито крачка назад с реформата. всяко ново нещо създава проблеми в началото. ако слушаме тези дето викат, нищо няма да мръдне и викането ще стане норма на общуване
vladek
Рейтинг: 388 НеутралноПреди да пишете проучете как е в Ню Йорк, Лондон, Цюрих и прочие. НЕ случайно по филмите в Ню Йорк има само таксита. Ако искаш да имаш кола: 1. Градския днък е 4 цифрена сума 3000-5000, 2. за паркирането трябва да му мислиш, 3. Застраховката ти е в пъти по-голяма..., а час паркинг стига до 10 долара... Това че някой живее в центъра няма повече право от другите на парко местата и затова се въвежда такса... Нека плюването да започне сега...
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.Nikolay Spasov
Рейтинг: 388 НеутралноНай-обичам когато приказките на някой разбрал-недоразбрал льольо се вземат за чиста монета, че и се публикуват в най-четената онлайн медия - да кажеш да няма Гуугъл да се види за "безплатния транспорт" в Загреб. Няма такова нещо
После хвалби, че била професионална статията. Funny.
Comandante Marques
Рейтинг: 1366 Неутралночестно казано, не мога да си представя, че 150 лева са непосилна сума за собственик на кола. Проблема не е в тези пари, а в организацията в която отиват. Тази организация днес отказа ревизия от Сметната палата, като използва за целта платените си депутатски места.
low riders teamComandante Marques
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#9] от "vladek":
low riders teamв Ню Йорк около 80% от хората нямат лични коли. И вероятно и не им трябват. За разлика от Айдахо или Монтана, където без кола си умрял прав.
Вера Су
Рейтинг: 1183 Неутралноhttp://www.youtube.com/watch?v=XVSRm80WzZk ?
Comandante Marques
Рейтинг: 1366 Неутралногерберите никога не успяват да защитят едно свое решение от принципни позиции. Винаги отстъпват под натиск.
low riders teamНихната Макя
Рейтинг: 1094 НеутралноДо коментар [#14] от "Comandante Marques":
Основните причини за това им постоянно отстъпление са две:
1.Некадърност.
2.Популизъм.
jackdaniels
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#10] от "finchybg":
Те в Талин решиха да е безплатен транспорта и то от 2013, ама Загреб, Талин, кога, как, това са подробности. важно е да викаш силно и да звучиш убедително.
nilak
Рейтинг: 516 Неутралноедна груба сметка да направим. Предполагаме, че в синя-та и зелената зона има около 100 000 домакинства. Пак предполагаме, че едно на 10 домакинства имат автомобил, и предполагаме, че имат САМО по 1 автомобил. Тоест 10 000 автомобила, нуждаещи се от винетки по 150лв = 1 500 000лв на година. Защо никой не е задал въпроса, при условие че тези пари са ясен приход, КАКВО е запланувано да се случи с тях, кога, в какъв ред, и тн?
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 570 ГневноА за тъпотията с новата цена на картата за метрото не стана ли дума?
Rage Against
Рейтинг: 1040 НеутралноГрадски транспорт не може и не трябва да е безплатен. Нямам намерение да плащам с данъците си возията на чалга поколението, или мангалите, или комунист-пенсионерите.
РЕФОРМИ !А който влиза с кола в центъра, или който живее там трябва да плаща по 150-200 лв. на общината. Ето колко е просто. Каквото потребяваш трябва да си го плащаш. Одитите на общинската фирма са друга тема. И тук няма никакво значение дали София се управлява от комунисти, демократи, учителки или Сергишевите мъжеложци.
П.П. Пенсионерите в Манхатън, или живеещите там да не би да искат безплатен транспорт, или безплатни паркоместа?
Софианец
Рейтинг: 610 НеутралноВсичко е за пари... Да е ограничи ползването на лични автомобили в града за да се ползува обществен транспорт....за да се реши въпроса с трафика. Глупости на търкалета и заблуждаване на хората.
Отново ще повторя по данни на ЕВРОСТАТ в големите градове на Европа (включително в любимите на СО примери с Амстердам и Хага) използуването на лични автомобили за трудови пътувания в градовете е около 50 %, а на много уредения обществен транспорт е около 25 %. За София трудовите пътувания с градски транспорт са около 60-65 %. И наште Общинари начело с разбирача философ Тошев искат още да увеличат този процент. Може би иска трафика да е като в Северна Корея - без лични автомобили и само градски транспорт.
Ура, да живее Ким Ир Сен и неговите последователи.
yavooor
Рейтинг: 1556 НеутралноКъде отиват парите от тези такси? В "наши" фирми, обслужващи общината.
Нека си спомним това на изборите.
Нека си спомним, че Софийска община работи против интересите на софиянци.
Ако действително колите в Центъра пречат ще видим и Премиера в метрото, нали?
jackdaniels
Рейтинг: 664 Неутралноцената обаче се оказа че е висока. сега направих справка и абонамента за паркинг в Ню Йорк е 75$ на година, а в Лондон е по зони и кубици. за най-скъпата зона Уестминстър за двигател под 1200 кубика е 94 паунда или 83 онлайн за година, а за над 1200 кубика е 132 паунда или 115 онлайн. с тези 150 кинта минахме нюйоркчани и гоним лондончаните
ng_fees.shtml
dstreets/parking/residentsparking/resparkhowmuchdo esitcost/
http://www.nyc.gov/html/nycha/html/residents/parki
http://www.westminster.gov.uk/services/transportan
Tai Lung
Рейтинг: 823 Неутрално"Човек отива да си купи баничка и подава 1 лв. Продавачът:
- От днес вече струва 2 лв.
- Защо? Вчера беше 1 лв.?
- Днес вече е 2 лв. - 1 лв. за баничката и 1 лв. за Бойко Борисов.
На следващия ден човекът пак отива за закуска, подава 2 лв., но получава 1 лв. ресто.
- Защо, нали беше 2 лв.?
- Да, но днес няма банички - отвръща продавачът."
hodounski
Рейтинг: 3085 НеутралноДо коментар [#17] от "nilak":
Там е заровено кучето!И когато става дума за много пари всички разумни доводи изчезват
Iron Maiden
Рейтинг: 761 НеутралноОт три дни синята зона около "Александър Невски" пустее, само общинския паркинг е пълен на макс. Депутатския - също.
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лицаИнвалидна кола може да спре само при наличието на инвалид вътре. Спираш на мястото, контрольорът се уверява, че човекът няма ръце и крака и издава пърмишън за четири часа. Отнасяш инвалида на ръце до мястото, за което всъщност си тръгнал. След четири часа пак го взимаш на ръце, занасяш го до колата, местиш я на друго място и пак повтаряте удостоверяването с контрольора.
Не ми казвайте, че инвалидът се вози на количка. Центърът е непроходим за инвалидни колички, а кооперациите рядко имат асансьори.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2777 Неутрално"...ние ще ви прекратим мандата..." - силни НА думи...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.rapidfire
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#19] от "Rage Against":
It is nice to be important, but it's more important to be nice!Виж два коментара по-нагоре каква сметка ти е направил човекът. С тези пари, а те вероятно са доста повече, особено като прибавим и цената за почасово паркиране в центъра, е напълно възможно градският транспорт да стане безплатен, редовен и удобен.
Което именно е ключът към разтоварването на движението в центъра.
Но няма да стане, заради такива като тебе, които не сакат на тях да им е добре, а на Вуте да е зле и които че си подпалят къщата, че да му изгори плевнико.
Дразнител
Рейтинг: 648 НеутралноТо е ясно, че дори и живеещите трябва да плащат нещо като паркират в синята или зелената зони. В крайна сметка не е справедливо човек, който има гараж и го е превърнал в магазин, от което печели, да иска да паркира безплатно, защото нямало къде да си държи колата. Някакси е малко нагло, нали? В повечето градове в Европа живеещите имат право да използват синьото бутонче на машините за паркиране и да платят за един ден това, което другите плащат за 1 час. Обикалящите служители като въведат номера на колата веднага виждат на терминала си къде е регистрирана тази кола и дали използва правилният билет за паркиране. Нищо не пречи живеещите да имат право да попълнят талон за 1 час само с дата, който да важи за целия ден. Няма нужда от никакви винетки, стикери и т.н. Все пак живеем във времето на комуникационните и информационни технологии, нали!?!
Жизнь или Life - избор има.lessonsoftime
Рейтинг: 497 НеутралноСамо да припомня, че един от принципите на разпределение на ограничени блага е "опашката" или "First-come, first-served (FCFS)". Т.е. тези, които живеят най-отдавна в София, те, или техните семейства или притежават имот и т.н., биха могли да ползват правата с предимство. Това е идея за размишление.
Iron Maiden
Рейтинг: 761 НеутралноКОНСТИТУЦИЯ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лицаЧл. 5. (1) Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.
Чл. 6. (1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права.
(2) Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.
Наредбата на Столична община, която дори не е закон, ограничава правата на групи, живеещи на определено място. Същата Наредба дава привилегии на хора, работещи на определено място. По същество е противоконституционна.
Гневник
Рейтинг: 714 Неутрално"Запазете тишина", крещи Радослав Тошев.
"брокери" !
Iron Maiden
Рейтинг: 761 НеутралноНа какво основание депутатски и общинарски автомобили паркират неограничено по време и безплатно навсякъде в центъра? Това са привилегии на база обществено положение в чистия смисъл на думата.
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лицаГневник
Рейтинг: 714 ВеселоДо коментар [#30] от "Iron Maiden":
В своята дейност кметът се ръководи от закона, актовете на общинския съвет и решенията на населението (чл. 139, ал. 2 КРБ), като специални закони са - Законът за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), Законът за общинските бюджети (ЗОбщБ) и др., регулират правомощията на кмета и взаимоотношенията му с органа на местното самоуправление - общинския съвет.
В своята дейност кметът се ръководи и от решенията на населението, "Iron Maiden".
Iron Maiden
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#33] от "latcho59":
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лицаВ своята дейност Юрданка се ръководи единствено от решенията на Тиквата.
Батков-вън
Рейтинг: 497 НеутралноКакви 100000 домакинства бе, спрете се. Наполовина са, и то апартаментите, от които процентът на необитаеми и офиси е близо до 50. А и той няма значение, защото такса има за да се махнат колите , кото не се карат, но имат платена ГО и не са спрени от движение. А и н протестиращите проблемът им е токсата за втора кола - всички дето протестират са с по 2-3 коли
Публикувано през m.dnevnik.bg
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4198 Неутрално[quote#14:"Comandante Marques"]герберите никога не успяват да защитят едно свое решение от принципни позиции. Винаги отстъпват под натиск. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleСтига натиска да е силен !
На 5-6 кьорфишека герберите винаги пробутват по едно решение в полза на комерсиалното си лоби и касичката за изборите се пълни !
cinik
Рейтинг: 2446 Неутрално[quote#20:"Софианец2"]
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Всичко е за пари... Да е ограничи ползването на лични автомобили в града за да се ползува обществен транспорт....за да се реши въпроса с трафика. Глупости на търкалета и заблуждаване на хората.
Отново ще повторя по данни на ЕВРОСТАТ в големите градове на Европа (включително в любимите на СО примери с Амстердам и Хага) използуването на лични автомобили за трудови пътувания в градовете е около 50 %, а на много уредения обществен транспорт е около 25 %[/quote]
А в Хонг-Конг общественият транспорт заема 90% от придвижванията. При това е 100% частен и внася милиарди печалби в хазната, вместо да чака субсидии. Не се бъркай с тези данни, защото това очевадно са данни за целите градски ареали с предградията. А до самите центрове не можеш да припариш с кола, без да се оръсиш здраво. В Амстердам съм бил на студентско пътуване. Планът беше бусчетата ни да спрат на паркинга на Аякс арена и оттам с метрото. Не стана - паркингът е твърде нисък за бусове. Влязохме по принуда в центъра - а там хем платено, хем пак няма места. Накрая от един строеж се смилиха над бедните чужденци и ни пуснаха да паркираме вътре.
Ogiigo
Рейтинг: 1054 НеутралноДо коментар [#15] от "Боби Цветелинов":
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.+++++++++++++++++
Гневник
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#30] от "Iron Maiden":
Всички са равни, но някои са по-равни от другите - с тези думи Джордж Оруел прави акцент в последната десета глава
от новелата си "Фермата на животните"
и в нашата законодателна уредба могат да се намерят примери, в които едни са по-равни от другите.
svoboden
Рейтинг: 2007 НеутралноТози Радослав Тошев не е ли онзи, за когото Кадиев излъга, че е бил един от брокерите, които са искали пари от Плевналиев, което пък се оказа, че е лъжа съчинена от Цветанов?
gtx
Рейтинг: 489 Любопитно[quote#8:"jackdaniels"]малка група викащи хора не трябва да се оставят да взимат инициативата. никакъв рекет не е това[/quote]...малката група от хора представлява пред общинарите голямата група от хора които се подписаха - срещу отмяната на тези безумни правила...
Нищо лично !gtx
Рейтинг: 489 Любопитно[quote#35:"Батков-вън"]всич ки дето протестират са с по 2-3 коли [/quote]
Нищо лично !...не знаех че имам още 2 коли...ще дам едната на жената ...а другата на дъщерята...ха-ха...
Батков-вън
Рейтинг: 497 НеутралноВ българия опозицията винаги вади с лекота подписки с милиони подписи вътре :) от нашата сграда никой не е подписал , приятелите ми живеещи в центъра също. Сега ако са строили партийните клубове по селата да събират подписи може и да ги докарат до 3 милиона примерно
Публикувано през m.dnevnik.bg
saseff
Рейтинг: 605 Неутрално"ГЕРБ е само за мръсотия и геноцид - цяла София вече го знае"
saseff....И не само София,цяла България го разбра :)
Публикувано през m.dnevnik.bg
saseff
Рейтинг: 605 Неутрално"ГЕРБ е само за мръсотия и геноцид - цяла София вече го знае"
saseff....И не само София,цяла България го разбра :)
Публикувано през m.dnevnik.bg
Vera Petrova
Рейтинг: 225 Неутралнородена съм и живея в непосредствена близост до НДК, в сърцето на синята зона; шофьор съм и притежавам автомобил;
много добре помня какво представляваше квартала, преди да въведат синята зона преди години; помня как колите паркираха от двете страни, как не можеше да се направи ляв завой, как не можеше да се преминава по тротоарите;
сега центърът е проходим - и по улиците, и по тротоарите; вечерно време като се прибирам от работа, винаги има къде да си паркирам колата (след 7 вечерта е безплатно);
твърдо подкрепям системата на синята зона; в центъра колите трябва да се сведат до минимум; вече има много удобно метро, така че не може да се мине и с обяснението, че няма транспорт; единствено не подкрепям синята зона да е платена и в събота;
Tademan
Рейтинг: 786 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "vtrendy":
Да, ако бяха поставили нормални знаци и маркировка...
1.Чий ум е измислил тези означения и табели и защо все още заема тази длъжност?
2. Колко струва изработването и поставянето им и с какви пари са платени ?
3. Къде отиват и как се израздходват средствата от "зоните"?
Vera Petrova
Рейтинг: 225 Неутралнотова е съвършенно различна тема;
темата е - да има или да няма синя / зелена зона; да плащат ли живущите в нея;
убедена съм, че ако не се налагаше живущите да плащат за паркирането си, нямаше да има никакви протести;
а, че маркирането само на началото и края на зоната е недомислица - това е факт; че се крадат пари от предприятието - не се съмнявам в това; тези съмнения, обаче, изобщо не ме разколебават в ползата от ограничаването на автомобилите в центъра
gtx
Рейтинг: 489 Любопитно[quote#48:"vtrendy"]това е съвършенно различна тема;
Нищо лично !темата е - да има или да няма синя / зелена зона; да плащат ли живущите в нея;
убедена съм, че ако не се налагаше живущите да плащат за паркирането си, нямаше да има никакви протести; [/quote]...ами да..всъщност това е нашата тема...темата която ни интересува...защото колчетата,неспазването на правилата за паркиране по улиците,метрото...- НЕ КАСАЯТ синята зона.
Разбира се ...всеки нормален човек одобрява спазването на закона...но за да се фокусираме върху проблема - Синята зона, таксите, услугите които се предлагат в замяна на тези суми...
gtx
Рейтинг: 489 Любопитно[quote#48:"vtrendy"]убедена съм, че ако не се налагаше живущите да плащат за паркирането си, нямаше да има никакви протести[/quote]...не е необходимо да сте убедена - а просто осведомена...тъй като всеки който следи новините знае че недоволството на хората идва от опита на общината да им продаде "право" а не място за паркиране...и да ...таксата е малка като за една година (150)...обаче аз на такава цена получавам интернет,сателитна телевизия,вода и какво ли още не...и това са реални неща...
Нищо лично !bzm
Рейтинг: 490 Неутралноаз съм да ги гоним от СОС,явно това не са хората който са избраниците ни за да ни защитават,а за да ни крадат,какво да ги чакаме 4 г ???
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!bzm
Рейтинг: 490 РазстроеноДо коментар [#48] от "vtrendy":Хоро ли ще играеш в твоя център,скъпа?Наблъскали са всичко де що става за бизнес в центъра,даже и общината в центъра,ами да изместят учрежденията в периферията и тогава ще се освободи центъра,нали.Аз в Ботунец или Нови Искър съм ходил по 1 път за 10 г,.......Умрял съм за скапания център
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!