Какво стана с поръчката за "българския Лувър", където 9 от 10 кандидати бяха декласирани по причина "неправилно попълнен формуляр за големия талон на багера"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Очакванията на парламента са намаляване на разходите, след като бъдат купени новите автомобили.
И за 4млн. (колкото струват новите коли) не може да ремонтирате старите?!?!?!?!? За простаци ни вземате БЕ! Наглеци! Вместо да правите икономии, както по цяла Европа, коли ще купувате! То това да ви беше само кусура!
Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
[quote#2:"Long One"]Тия от шкода не са в ред. Депутат в шкода. Ха-ха-ха. [/quote]
Мен и депутат в Пасат ми се вижда странно. Как така ще се прежалят, без коли от най-висок клас?
Браво в България има конкуренция и тя започва от Парламента. Парламентарна република, Парламентарна конкуренция.
( Виж ст. за ГЕРБ и БСП и конкуренцията за новите депутатски листи.)
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
За нас метро , велосипеди и синя и зелена зона За тези мазносерци лъскави коли и пилеене на нашите пари по глезотии Да стимулират родното с Ловешките коли и то не повече от десет за целият парламент, бурканите от село да си ги карат с влак иавтобус,на които не му харесва да си ползва личните лимузини и джипове
А не е ли най евтино да се качат дупетатите в градски и междуградски транспорт + БДЖ, или се страхуват от всеобщата народна "любов", която може да ги налети?!
"Целта била осигуряване на максимална безопасност при движение, високо ниво на сигурност при пътуване, висока енергийна ефективност и минимално замърсяване на околната среда....."
Ала бала и секви простотии! Ей Славчов, ако не знаеш, няма човек у нас, който да не иска такъв автомобил, поради същите "цели", които си изброил! Въпроса е, дали може да си го позволи! След като 90%, че и повече не могат, то значи, че и вие не би трябвало да си го позволявате, най малкото, поради съпричастността ви към причината - защо не могат да си го позволят ))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
Както написах и под обясненията за улегналото метро, ГЕРБ заформи един голям Сезон на канарчетата.
Нека генсекът Славчов обясни недоразумения в изказването си:
- коя среден клас кола има резервоар над 45 л.?
- какво (освен негативно) влияние оказва резервоар от 70 л върху сигурността на автомобила?
- как системата 4х4 се съвместява с "висока енергийна ефективност и минимално замърсяване на околната среда в процеса на експлоатация", когато става дума за возене на само един депутатски задник?
Хах, наистини ни мислят за кухи и прости!
Искали нови коли куатро....ами и ние искаме да си вършат съвестно и безкористно работата , ама нъцки!
Ами дайте пари за качествен ремонт, и с другите направете детски градини, дайте пари за по-качествено здравеопазване! Ма не, на дебелие задници трябва да им е удобно и да им мирише на ново. Пожелавам тежки хемероиди на целият парламент!
[quote#17:"Без коз"]Парламентарно безочие!
За какво са им коли?[/quote]
За предизборни обиколки естествено )) Голямо шетане по селските пътища се задава Колко ли жители по селата ползват автомобили 4Х4, без да броим трактори разни ? ))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
[quote#11:"hodounski"]За фидоска ще трябва АТВ[/quote]
Няма да стане - Фидуошу само в лопата на фадрома може да се вози или в каросериаята на ЗИЛ. Може и с паяк да я вдигат след заседание.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
Е какво сте се разревали, аз пък искам, на хеликоптери само да летят депутатите, тогава ще е най-икономично и сигурно! Освен това ако народа успее да си купи на старо някой реактивен снаряд, я стрела 2М, ще може директно да гласува за някои избранници!
Този ни мисли за луди. Системата 4х4 е винаги с по-голям разход на гориво. Но по-важното е, че човекът ни лъже - какъв хлъзгав път - сняг, кал, пясък (виж цитата по-долу), след като благодарение на Строителя на магистрали, както и на Ловеца на снежинки, пътищата са асфалтирани идеално, а сняг по тях изобщо не пада?
"Системата 4x4 е особено ефикасна при движение по хлъзгав път- сняг, кал, пясък тъй като не позволява буксуване на колелата и загъване на автомобила. Автомобилът има по добро ускорение и при сух път поради по-доброто и пълноценно предаване на въртящия момент oт автомобила към пътя. Системата 4x4 подобрява и енергийната ефективност, т.е. намалява разхода на гориво, тьй като минимализира приплъзването на колелата спрямо пътя и изключва буксуване."
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.
Тетка явно изостава с лапането..Требе се поправи тая несправедивост..Все пак трябва да е в тройката на лапачите.Предвид габаритите на някои от безделниците ,може би е трябвало да има изискване за подсилено окачване и задъжителна лебедка , която да им помага при слизане..
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
"Парламентът има бюджет от 53 милиона лева през 2012 година и сумата е значително увеличена спрямо най-добрата предкризисна година (2007), когато парламентът се справяше с 34 милиона бюджет.
"През 2009 парламентът се справи с 40 милиона бюджет.
По кой индикатор българската икономика се намира по-добре от 2007 година, че Народното събрание има по-голям бюджет?
Не трябва ли той да е обвързан с реалното състояние на икономиката и по този начин парламентаристите да усещат ефекта от своята дейност?"
Ха-ха, никой не бил обжалвал законноста на процедурата. Ами това е много обезпокоително-даже вече никой не протестира и не си троши парите и нервите да се бори за нещо. Повече от ясно е, че няма смисъл.
[quote#36:"Drun_drun"]Ха-ха, никой не бил обжалвал законноста на процедурата. Ами това е много обезпокоително-даже вече никой не протестира и не си троши парите и нервите да се бори за нещо. Повече от ясно е, че няма смисъл. [/quote]
Това е, защото българският бизнес действа на принципа "Който каквото си уреди - за него си е, няма да му прави сечено. Ние като си уредим, и на нас колегите няма да ни правят!"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
И за какво са им 4Х4 на тия, та те не излизат от София...И резервоари за 70 л?! Та България по диагонал могат да пресекат с по-малко гориво...Най-старите им коли са от 1998г., значи са на 14 години. Я да видим каква е средната възраст на колите, карани от българите. Със сигурност е по-голяма. Ами тогава и депутатите да си карат със старите коли, да стягат колана заедно с народа си, все пак той ги е избирал.
При положение, че държим първенството по заплати в Европа (отзад напред ) ,закупуването на нови коли за Парламента в момент на криза е направо нахалство.
До коментар [#38] от "cinik":
Да, така е, защото "българският бизнес" не допуска нормални хора да направят бизнес, ама по никакъв начин. Всичко по-голямо от "микро" се смачква веднага, щом подаде сигнал за растеж. И защита няма отникъде - ни от съд, ни от други институции. Изпитал съм го - вервай ми.
[quote#33:"it"]Ако депутатите са родолюбци и подкрепят родното производство, да се качат на Great Wall[/quote]
Няма нужда от толкова високопарности.
Да подкрепят българското ... ъъъ ... не производство, ама поне стотината работни места за сглобяването.
Да не говорим, че щом ловешките Great Wall са добри за полицията, която по дифоут и в дъжд, и в сняг, и в буря трябва да се притичва където я пратят, то са достатъчно добри и за дупетатския задник, който си бръмчи в удобно време по възможно най-добрия маршрут ...
Всичките обяснения за изискванията са нагли, противоречащи си и повечето - откровена лъжа.
Не може някой да ми говори:
"Високо ниво на сигурност при пътуване
Висока енергийна ефективност и минимално замърсяване на околната среда в процеса на експлоатация
Съвременно технологично ниво..." - като преписано от рекламен проспект! И едновременно с това да се иска резервоар мин. 70 литра!! Резервоар над 70 литра имат САМО много мощни и неикономични автомобили.
Много хитър начин, без явно да го афишираш да кажеш, че искаш голям и мощен автомобил!
Всички обществени поръчки и търгове се правят по почина "за точно определен наш човек". Нещата са заложени в самата тръжна документация, ето този светъл пример в тая статия е доказателство. Затова сме толкова бедни, защото плащаме луди пари за всяко нещо, купено или изработено за държавата. Ако имахме журналисти, досега да се бяха сетили да разровят търговете на общините и министерствата, такива нещица щяха да открият...А пък ако имахме съдебна система, някой щеше да се самосезира, да поразследва, да поосъди кметчета, министърчета и т.н. Ако...Ако само имахме държава...Абе ако бяхме хора на място, може би...
[quote#36:"Drun_drun"]Ха-ха, никой не бил обжалвал законноста на процедурата. Ами това е много обезпокоително-даже вече никой не протестира и не си троши парите и нервите да се бори за нещо. [/quote]
Как да се борят?
Дадоха ли гювече коли за предизборната кампания другите?
Не дадоха!
Ама на VW се возеха Плевнелиев и Маргито!
Е, сега им е ред на вносителят на VW да си осребри "инвестицията". И всички са наясно с "правилата на играта". Утре ще се натискат да возят ...
Много нагли ве! Ама много?! Що не си купите танкове да се пазите от народната любоФ - ем са им значително по-големи резервоарите, нема зимни летни гуми - газиш наред и тФа е!
Системата 4x4 подобрява и енергийната ефективност, т.е. намалява разхода на гориво, тьй като минимализира приплъзването на колелата спрямо пътя и изключва буксуване.
Това сигурно е рожба на болния му мозък. Обосновката му е направо невероятна.
LED били 1000 пъти по барзи. Да ама не, преднината им пред обикновените крушки е 20 наносекунди.
[quote#43:"xm..."]Да подкрепят българското ... ъъъ ... не производство, ама поне стотината работни места за сглобяването. [/quote]
В момента у нас се сглобяват само малкият модел. Другото що е Грейт Уол по улиците е 100% китайски продукт от-до...
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
[quote#34:"petrov9"]Парламентът има бюджет от 53 милиона лева[/quote]
ей, браво бе той по-голям от този на БАН, я Дянков да им направи една атестация, брой изкавания, брой срещи с избранници, гласувани нормални закони, за грешките в държавен вестник да не говорим!
Помня, Бойчо като дойде на власт, щеше да спира всички коли...
Мони,Малката Пица, обеща да ходи на работа с велосипед!
"Бичиклет", тъй му викаше баба.
Бабини гербини!
До коментар [#52] от "ban":
Една проста сметка показва, че това прави по 220 833 лв. на депутатска глава на година. ?!?! 18 402 лв. на месец. Не'ам думи.
Според мен, който е писал тръжните документи не е бил толкова коварен. Просто са му казали горе-долу към каква цена да се ориентира, той е взел няколко каталога, избрал е един модел и е преписал всичко от там. Така се прави при търговете по ЗОП, защото правилата се спазват насила, а не с акъл.
Ако имаха акъл, щяха да пишат, че парламентът се нуждае от Х транспортни средства, за период еди какъв си и километраж толкова и толкова, и приема оферти за възлагане на поръчка.
Може да я спечели "Мерцедес", може "Шкода", а може някоя рентакар фирма или ОК Супертранс. Нали целта е да се осигури транспорт на минимална цена при определени изисквания, а не да се колекционират коли!
[quote#54:"getso"]
Помня, Бойчо като дойде на власт,[/quote]
Као казахте "Бойчо" се сетих, че нашият премиер има осанката като тази на един истински Огнянов! Ако Вазов беше жив, непременно щеше да го възпее в творчеството си, защото заслугите за просперитета на страната на Бойко далеч надхвърлят обикновените човешки възможности.
[quote#59:"gsb"]Старт-стоп системата е въпроса тук. 100% мерцедес имат такива модели, НО не на тази цена. [/quote]
По принцип, цената би трябвало да е тайна. Друг въпрос е, че от Балканстар не са глупаци и като са погледнали "екстрите", и им е станало ясно какво се търси.
Честно казано, не знам какво е старт-стоп система, но не мисля, че LED-стоповете придават някаква сигурност или престиж. На Голф ще стоят, но не и на Майбах.
Ако се гони сигурност - има куп системи за пасивна и активна сигурност, но за тях не пише.
Дайте им по-дълго въже за да могат сами да се обесят, друго им не тр'ебва на нашите измекяри!!!
Пътна инфраструктура са с 60 джипа "Киа Соренто", на по една година всеки, сега парламента ще е с "Пасати 4х4" - възможно най-капризният вариант кола за поддръжка, спрямо всичко, което е на пазара от среден клас лимузина, а Аз си запазвам мнението, че не им трябва кола по-скъпа от Хюндай Соната, също печелила приза "Кола на годината" и не мога да разбера: защо не вземат неамортизираните коли на "Пътна инфраструктура, а на тях да им купят "Дачия Дъстър" или "Фиат Пунто"(2+2 гумени глави)?!
Дали за такава поръчка не е редно да се направи първо директно запитване до всички представителства на коли, какво могат да предложат на дадената предполагаема цена и след това да се решава от какво да се лишат министрите ни, като екстри, за да може да се оползотвори бюджета правилно и впоследствие на търга да се знае, че при тези и тези изисквания на министерството, шанс имат, поне 5 сериозни представителства на коли и съответно да се избере това с най-добрия сервиз и окомплектовка срещу цена, след провеждането на търга?!
Какво е това странно проучване на министерството при поставянето на въпросните критерии в търга - някого са го стиснали много здраво под масата?!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
Нема тайна бе, има си прогнозна стойност и си я пише. Ще рече, НЕ Я НАДВИШАВАЙ! Хората даже са ти сметнали, че се връзва 50 кила лева без ДДС. Тва и за Е класа не стига, а старт-стоп можеби в S класата
[quote#66:"gsb"]Нема тайна бе, има си прогнозна стойност и си я пише. Ще рече, НЕ Я НАДВИШАВАЙ! [/quote]
Не може в един търг да има обявена прогнозна стойност. Това обезмисля самата процедура.
[quote#63:"Ivan Petrov"] не мога да разбера: защо не вземат неамортизираните коли на "Пътна инфраструктура, а на тях да им купят "Дачия Дъстър" или "Фиат Пунто"(2+2 гумени глави)[/quote]
Аууу, ама бива ли така??? Не си ли чувал приказката за принцесата и граховото зърно? Принцесите се познават с помощта на грахови зърна, а народните избранници по това, че изнежените им дупенца не могат да сядат на седалки, поизтъркани от други дупища.
[quote#65:"b_d_s"]Шокиран съм от МАЛОУМНИТЕ обяснения на секретаря на Парламента. Ще си изям инженерната диплома!!! [/quote]
Кой каквато има - такава ще яде!
[quote#71:"a.sensible"]Не си ли чувал приказката за принцесата и граховото зърно? [/quote]
Мога да предложа римейк, и то не приказка а истина, за депутата и гьостерицата.
Уважаеми г-да депутати,
Висока сигурност (от ПТП), енергийна ефективност и ниски разходи се постигат при ползване на обществен транспорт. В рамките на София обществен транспорт са и таксиметровите автомобили. При сключване на договор с таксиметрова фирма (и), разходите за километър пробег ще бъдат много по-малки от поддръжката на луксозни автомобили. Задължително трябва да има и лимит, за да се ползва транспорта по служебно предназначение, а не както сега за да се возят депутатите, шофьорите и техните семейства, а с горивото да се пълнят резервоарите на частните автомобили на шофьорите. За представителни цели НСО има предостатъчно подходящи автомобили. За извън столицата обществен транспорт - колкото искаш.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Абе човече, колко тръжни процедури си гледал? В момента дървенофилософстваш.
Не може ако има нещо да го забранява. Щом нищо не го забранява, значи може и не само може ами и я има в много търгове
До коментар [#74] от "varog":
От статията
"задни светлини с LED технология и старт-стоп система да двигателя."
Кое не ти е ясно?
Ако не си разбрал, иде реч за система, която гаси двигателя като спреш и пали като натиснеш съединителя.
Е много сте нагли мама ви д---ба депутатска! С тия пари можете купите всички учебници и пособия за ВСИЧКИ първокласници! А тоя мазник,нагъл секретар дано се задави от рушвета на Порше БГ...
Бахти наглостта! Хората стават все по-бедни, болни и отчаяни, а тия коли купуват! Дайте парите за здравеопазване и детски градини! Нали "милеете" за народа? Возете се с метро, рейс и маршрутка, ако не ви харесва - ползвайте дори собствените си коли! Не е държава, а бунище!
Имам въпрос към Праламента..или по точно към г-н Славчев.
С колко служебни автомобила разполага Парламента на Норвегия?
С колко сл................................................................... на Австрия?
С колко слу...................................................................на България?
Какви са БВП/брутните вътрешни продукти/ на тези три страни?
Само ще загатна отговора.. Норвежкия парламент разполага с автомобил САМО за председателя.....
Предварително Благодаря на г-жа Председателя на народното събрание на РБ и на г-н Славчев,както и на народните любимци/ да не казваме храненици/
ПП: жандармите нали ги оборудваха с такива. На няколко месеца коли скърцат като на старо мазе вратата. Чуват се през три пресечки... та елемента на изненада не го броим изобщо
Демагози!
Ако толкова се грижеха за екология и икономична експлоатация, щяха да заявят електромобили.
Ама не, искат луксозни, мощни лимузини, без значение колко постоянно поскъпващ бензин харчат.
[quote#49:"frunze"]Да ама не, преднината им пред обикновените крушки е 20 наносекунди. [/quote]
В тиквата на депутатина това са 20 пъти ПОВЕЧЕ секунди. Все пак хората там са завършвали задочно ВИФ, а не Физическия факултет на СУ...
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.
Не искат коли по 20-30 000 лв, искат по 60 000. Нали не дават те парите, могат да си купят по 100 000. Сега е момента някой да удари по масата и да ги накара да купят от асемблираните в България коли. Един джип с газова и най-високото оборудване от Ловеч струва 32-33 000 лв, точно наполовина. Има 4x4, LED светлини ще им измислят ако трябва. Да не говоря че ще вземат доста по-добра цена. С другата половина от парите могат да ремонтират основно някое школо, което не е виждало ремонт от 40 години. Ма искат на Мерцедес да си возят дебелите задници.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
Хубави неща ни е разказал Главният секретар на НС Иван Славчов, но когато човек харчи личните си пари за нов автомобил, разсъждава малко по-иначе от схемата, която той ни представя. За нормален човек алгоритъмът за покупка на нов автомобил е приблизително следният:
1. Автомобил от кой клас е нужен? В случая с Парламента очевидно на един депутат е предостатъчен автомобил от "среден" клас (т.нар. миттелклассе или клас "С".
Предлагани марки и модели в този клас (по азбучен ред, по-популярните): Алфа 159; Ауди А4; БМВ 3-та серия; Ситроен С5; Форд Мондео; Хонда Акорд; Хюндай I40; Мазда 6; Мерцедес С-класа; Опел Инсигния; Пежо 508; Шкода Супърб; Фолксваген Пасат; Волво S60.
Нормално - 14 достатъчно добри предложения.
Следващите критерии след класа на автомобила:
2. Съотношение цена-качество.
3. Ескплоатационни разходи и поддръжка.
4. Загуба на стойност при продажба на вторичния пазар.
Ясно е, че измежду тези 4 най-основни показатели са възможни твърде много различни комбинации, които ще водят до приблизително равен краен резултат при въпросните 10-ина марки. Просто защото така действа конкуренцията (един набляга повече на ниска цена; друг - на върховен лукс и качество).
Оттук тактиката на купувача е сравнително проста: заявяване на интерес пред ВСИЧКИ/ПОВЕЧЕТО от тях, за да бъдат "натискани" надолу в цената. Би трябвало НС като загрижен за парите си купувач да постъпи именно така. Както се вижда обаче от Обществената поръчка на НС, оферти са подали само трима търговци. Какъв коментар повече - останалите търговци не искат да си продават стоката ли ... Не че не искат, а явно не могат при така прецизно селектираните критерии на НС.
Нагласената обществена поръчка е проблем, но още по-голям проблем е, че парламента на 7 милионна България си позволява да притежава 150 луксозни автомобили, докато парламента на 70 милионна Германия има само 40, при това взети под наем!
[quote#29:"lazy_and_sleepy"]Фидуошу само в лопата на фадрома може да се вози или в каросериаята на ЗИЛ. Може и с паяк да я вдигат след заседание. [/quote]
За Фидоошу трябва специален кран - като тия големите строителни, дето по цял панел вдигат.
Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
Майко мила, като четох обясненията на тоя ... се чудех толкова ли е ТЪП или се прави на такъв? И в двата случая не намирам реален смисъл от прибиваването на подобен екземпляр в парламента. Аз не бих му поверил и ръчна количка с едно колело.
Между другото сега е момента да се направи един митинг по въпроса и Светилото гаранция ще спре поръчката. Под угорозата да му спадне рейтинга... би натоварил депутатите и на каруци Грехота е да не му ползваме сбелюбието в наш интерес.
Малък страничен коментар на тема "защо другите вносители не оспорват условията на търга":
Такова нещо обикновено не се прави, и то не защото участниците са си разделили пазара, а защото подалият оспорването знае, че след това НИКОГА няма шанс да спечели друга поръчка, дори ако е готов направо да подари стоката си.
Казвам го от собствен опит, били сме прецаквани с подобни нагласени условия, но и никога не сме давали "под масата".
[quote#79:"gsb"]Ако не си разбрал, иде реч за система, която гаси двигателя като спреш и пали като натиснеш съединителя. [/quote]
Това ли било старт-стоп система?
Че това е абсолютна лудост. Не може да има такава система!
[quote#78:"gsb"]Абе човече, колко тръжни процедури си гледал? В момента дървенофилософстваш.
Не може ако има нещо да го забранява. Щом нищо не го забранява, значи може и не само може ами и я има в много търгове [/quote]
Аз не знам вие какви търгове сте гледали. Но да обявиш прогнозна цена 4 млн$ и да очакваш честен конкурс - сори! Аман от съвременни икономисти от Свищов ли беше, от Тутракан ли...
Поти няма страна в ЕС която да не е принуждавана да плаща с бюджета си на Германски концерни било то за автомобили,строителна техника, строителни материали ,синтетична храна всичко това отговаря на специално подбраните европейски изисквания в полза на германските неоколониалисти.
Търговия за над $1.35 трилиона годишно която е не конкурентна а наложена с политическо-лобистки способи и не конвенционална реклама увреждаща психиката !
[quote#99:"comandante"]Поти няма страна в ЕС която да не е принуждавана да плаща с бюджета си [/quote]
Ми аз не виждам Германия да е принуждавала когото и да е, още по-малко пък българския парламент какво да купува.
Да си вземат грейт уол.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
cinik
Рейтинг: 2453 НеутралноКакво стана с поръчката за "българския Лувър", където 9 от 10 кандидати бяха декласирани по причина "неправилно попълнен формуляр за големия талон на багера"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Long One
Рейтинг: 605 НеутралноТия от шкода не са в ред. Депутат в шкода. Ха-ха-ха.
"We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"madagaskar
Рейтинг: 924 ГневноОчакванията на парламента са намаляване на разходите, след като бъдат купени новите автомобили.
Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повечеИ за 4млн. (колкото струват новите коли) не може да ремонтирате старите?!?!?!?!? За простаци ни вземате БЕ! Наглеци! Вместо да правите икономии, както по цяла Европа, коли ще купувате! То това да ви беше само кусура!
Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1366 НеутралноЕдно питане само - защо му е на депутат автомобил като на горски? Не е ли по-целесъобразно да ги качим на АТВ-та?
patladjan_91
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#2:"Long One"]Тия от шкода не са в ред. Депутат в шкода. Ха-ха-ха. [/quote]
Мен и депутат в Пасат ми се вижда странно. Как така ще се прежалят, без коли от най-висок клас?
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 573 ЛюбопитноГрадим разградени дворове!
MMK
Рейтинг: 439 НеутралноАлоооо, какви са тия БМВ/Мерцедес изисквания бе? Я бързо на евтините Great wall. Тарикати селски !
getso
Рейтинг: 388 НеутралноИ аз искам нова кола!...
Моята е 14 годишна.
А?
mitko11
Рейтинг: 2807 НеутралноНикакви автомобили, по един велосипед им стига. Ако депутатите почнат да се опъват, да се махнат седалките на велосипедите!!!
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовApolon ot Tiana
Рейтинг: 804 НеутралноБраво в България има конкуренция и тя започва от Парламента. Парламентарна република, Парламентарна конкуренция.
apoloniy( Виж ст. за ГЕРБ и БСП и конкуренцията за новите депутатски листи.)
hodounski
Рейтинг: 3061 ВеселоЗа фидоска ще трябва АТВ
xm...
Рейтинг: 1376 НеутралноЪффф, ше се повторя, ама тия първи почнаха
Те това вече е казано по въпроса:
http://vbox7.com/play:22957250
vassilun
Рейтинг: 5040 Весело[quote#11:"hodounski"]За фидоска ще трябва АТВ [/quote]
С усилено окачване!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
getso
Рейтинг: 388 НеутралноСамо да питам...
На Фидосова самосвал ли ще има?
Простете!...
pezar
Рейтинг: 497 ВеселоМаалии , тия гърбавите все на Партийни секретари на ТКЗ - та ми мязат , ма тя породата им такава де , кво ли се чудя .
Без коз
Рейтинг: 879 НеутралноДо коментар [#10] от "Apolon ot Tiana":
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Парламентарно безочие!
За какво са им коли?
Eisbär
Рейтинг: 945 НеутралноНа теория трябва да спечели или шкода или волксваген.
Да видим
shileto
Рейтинг: 1094 НеутралноЗа нас метро , велосипеди и синя и зелена зона За тези мазносерци лъскави коли и пилеене на нашите пари по глезотии Да стимулират родното с Ловешките коли и то не повече от десет за целият парламент, бурканите от село да си ги карат с влак иавтобус,на които не му харесва да си ползва личните лимузини и джипове
xm...
Рейтинг: 1376 Весело[quote#2:"Long One"]Тия от шкода не са в ред. Депутат в шкода. Ха-ха-ха. [/quote]
ture=related
Мдам.
За Фидоска МАЗ си требе
http://www.youtube.com/watch?v=QXRtCxuz-0c&fea
shileto
Рейтинг: 1094 ВеселоДо коментар [#11] от "hodounski": Може и един БЕЛАЗ второа ръка
TED (moderator är en faggot)
Рейтинг: 611 ВеселоА не е ли най евтино да се качат дупетатите в градски и междуградски транспорт + БДЖ, или се страхуват от всеобщата народна "любов", която може да ги налети?!
ь
Рейтинг: 1366 Неутрално"Целта била осигуряване на максимална безопасност при движение, високо ниво на сигурност при пътуване, висока енергийна ефективност и минимално замърсяване на околната среда....."
))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)Ала бала и секви простотии! Ей Славчов, ако не знаеш, няма човек у нас, който да не иска такъв автомобил, поради същите "цели", които си изброил! Въпроса е, дали може да си го позволи! След като 90%, че и повече не могат, то значи, че и вие не би трябвало да си го позволявате, най малкото, поради съпричастността ви към причината - защо не могат да си го позволят
war
Рейтинг: 393 Веселоза първи път чувам че системата 4х4 води до по-нисък разход на гориво! все си мислех че това да караш 4х4 води до поне 1 литър по-висок разход....
а разходите за смяна на крушки за стопове - ц-ц-ц малей, страшни са! и реакциите на шофьорите от НСО сега ще се ускорят 1000 пъти
*****
НеутралноЛапачи!
solaar
Рейтинг: 551 НеутралноКакто написах и под обясненията за улегналото метро, ГЕРБ заформи един голям Сезон на канарчетата.
Нека генсекът Славчов обясни недоразумения в изказването си:
- коя среден клас кола има резервоар над 45 л.?
- какво (освен негативно) влияние оказва резервоар от 70 л върху сигурността на автомобила?
- как системата 4х4 се съвместява с "висока енергийна ефективност и минимално замърсяване на околната среда в процеса на експлоатация", когато става дума за возене на само един депутатски задник?
easternalien
Рейтинг: 388 ВеселоХах, наистини ни мислят за кухи и прости!
Искали нови коли куатро....ами и ние искаме да си вършат съвестно и безкористно работата , ама нъцки!
Ами дайте пари за качествен ремонт, и с другите направете детски градини, дайте пари за по-качествено здравеопазване! Ма не, на дебелие задници трябва да им е удобно и да им мирише на ново. Пожелавам тежки хемероиди на целият парламент!
ь
Рейтинг: 1366 Весело[quote#17:"Без коз"]Парламентарно безочие!
)) Голямо шетане по селските пътища се задава
Колко ли жители по селата ползват автомобили 4Х4, без да броим трактори разни ?
))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)За какво са им коли?[/quote]
За предизборни обиколки естествено
Rozalina
Рейтинг: 551 Неутрално[quote#11:"hodounski"]За фидоска ще трябва АТВ[/quote]
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.Няма да стане - Фидуошу само в лопата на фадрома може да се вози или в каросериаята на ЗИЛ. Може и с паяк да я вдигат след заседание.
ban
Рейтинг: 737 ВеселоЕ какво сте се разревали, аз пък искам, на хеликоптери само да летят депутатите, тогава ще е най-икономично и сигурно! Освен това ако народа успее да си купи на старо някой реактивен снаряд, я стрела 2М, ще може директно да гласува за някои избранници!
Вени Марковски
Рейтинг: 768 ВеселоТози ни мисли за луди. Системата 4х4 е винаги с по-голям разход на гориво. Но по-важното е, че човекът ни лъже - какъв хлъзгав път - сняг, кал, пясък (виж цитата по-долу), след като благодарение на Строителя на магистрали, както и на Ловеца на снежинки, пътищата са асфалтирани идеално, а сняг по тях изобщо не пада?
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават."Системата 4x4 е особено ефикасна при движение по хлъзгав път- сняг, кал, пясък тъй като не позволява буксуване на колелата и загъване на автомобила. Автомобилът има по добро ускорение и при сух път поради по-доброто и пълноценно предаване на въртящия момент oт автомобила към пътя. Системата 4x4 подобрява и енергийната ефективност, т.е. намалява разхода на гориво, тьй като минимализира приплъзването на колелата спрямо пътя и изключва буксуване."
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1196 ВеселоТетка явно изостава с лапането..Требе се поправи тая несправедивост..Все пак трябва да е в тройката на лапачите.Предвид габаритите на някои от безделниците ,може би е трябвало да има изискване за подсилено окачване и задъжителна лебедка , която да им помага при слизане..
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."it
Рейтинг: 475 НеутралноАко депутатите са родолюбци и подкрепят родното производство, да се качат на Great Wall - кеф ти джип, кеф ти пикап, кеф ти евтина градска кола...
Nyama Znachenie
Рейтинг: 516 Гневно"Парламентът има бюджет от 53 милиона лева през 2012 година и сумата е значително увеличена спрямо най-добрата предкризисна година (2007), когато парламентът се справяше с 34 милиона бюджет.
6
"През 2009 парламентът се справи с 40 милиона бюджет.
По кой индикатор българската икономика се намира по-добре от 2007 година, че Народното събрание има по-голям бюджет?
Не трябва ли той да е обвързан с реалното състояние на икономиката и по този начин парламентаристите да усещат ефекта от своята дейност?"
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=144123
saseff
Рейтинг: 605 Неутрално"Според него средният пробег на автомобилите е 300 000 км, като през последните години се наблюдавало завишаване на експлоатационните разходи. "
saseffДоста бензинец купен със народни парици сте издухали.
Публикувано през m.dnevnik.bg
drun_drun
Рейтинг: 624 НеутралноХа-ха, никой не бил обжалвал законноста на процедурата. Ами това е много обезпокоително-даже вече никой не протестира и не си троши парите и нервите да се бори за нещо. Повече от ясно е, че няма смисъл.
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1196 ВеселоТова изискване за резервоарите пък е уникално..Нерде нема през 3 км бензиностанции..
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."cinik
Рейтинг: 2453 Неутрално[quote#36:"Drun_drun"]Ха-ха, никой не бил обжалвал законноста на процедурата. Ами това е много обезпокоително-даже вече никой не протестира и не си троши парите и нервите да се бори за нещо. Повече от ясно е, че няма смисъл. [/quote]
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Това е, защото българският бизнес действа на принципа "Който каквото си уреди - за него си е, няма да му прави сечено. Ние като си уредим, и на нас колегите няма да ни правят!"
drun_drun
Рейтинг: 624 НеутралноИ за какво са им 4Х4 на тия, та те не излизат от София...И резервоари за 70 л?! Та България по диагонал могат да пресекат с по-малко гориво...Най-старите им коли са от 1998г., значи са на 14 години. Я да видим каква е средната възраст на колите, карани от българите. Със сигурност е по-голяма. Ами тогава и депутатите да си карат със старите коли, да стягат колана заедно с народа си, все пак той ги е избирал.
Ало, Ваньо?
Рейтинг: 442 НеутралноУчудва ме, че в изискванията към новите автомобили не се включва голям багажник. Идат избори, как ще се превозват плакати, кебапчета и бира?
Спечелилият поръчка за около 50 000 лв. за коментари във форумите е 25-годишният Антони Стоев, управител на дружеството "ЕМ ЕНД МАРК" ЕООД.xxxxx1963
Рейтинг: 442 НеутралноПри положение, че държим първенството по заплати в Европа (отзад напред ) ,закупуването на нови коли за Парламента в момент на криза е направо нахалство.
drun_drun
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#38] от "cinik":
Да, така е, защото "българският бизнес" не допуска нормални хора да направят бизнес, ама по никакъв начин. Всичко по-голямо от "микро" се смачква веднага, щом подаде сигнал за растеж. И защита няма отникъде - ни от съд, ни от други институции. Изпитал съм го - вервай ми.
xm...
Рейтинг: 1376 Неутрално[quote#33:"it"]Ако депутатите са родолюбци и подкрепят родното производство, да се качат на Great Wall[/quote]
Няма нужда от толкова високопарности.
Да подкрепят българското ... ъъъ ... не производство, ама поне стотината работни места за сглобяването.
Да не говорим, че щом ловешките Great Wall са добри за полицията, която по дифоут и в дъжд, и в сняг, и в буря трябва да се притичва където я пратят, то са достатъчно добри и за дупетатския задник, който си бръмчи в удобно време по възможно най-добрия маршрут ...
marker
Рейтинг: 760 ГневноВсичките обяснения за изискванията са нагли, противоречащи си и повечето - откровена лъжа.
Не може някой да ми говори:
"Високо ниво на сигурност при пътуване
Висока енергийна ефективност и минимално замърсяване на околната среда в процеса на експлоатация
Съвременно технологично ниво..." - като преписано от рекламен проспект! И едновременно с това да се иска резервоар мин. 70 литра!! Резервоар над 70 литра имат САМО много мощни и неикономични автомобили.
Много хитър начин, без явно да го афишираш да кажеш, че искаш голям и мощен автомобил!
drun_drun
Рейтинг: 624 НеутралноВсички обществени поръчки и търгове се правят по почина "за точно определен наш човек". Нещата са заложени в самата тръжна документация, ето този светъл пример в тая статия е доказателство. Затова сме толкова бедни, защото плащаме луди пари за всяко нещо, купено или изработено за държавата. Ако имахме журналисти, досега да се бяха сетили да разровят търговете на общините и министерствата, такива нещица щяха да открият...А пък ако имахме съдебна система, някой щеше да се самосезира, да поразследва, да поосъди кметчета, министърчета и т.н. Ако...Ако само имахме държава...Абе ако бяхме хора на място, може би...
xm...
Рейтинг: 1376 Неутрално[quote#36:"Drun_drun"]Ха-ха, никой не бил обжалвал законноста на процедурата. Ами това е много обезпокоително-даже вече никой не протестира и не си троши парите и нервите да се бори за нещо. [/quote]
Как да се борят?
Дадоха ли гювече коли за предизборната кампания другите?
Не дадоха!
Ама на VW се возеха Плевнелиев и Маргито!
Е, сега им е ред на вносителят на VW да си осребри "инвестицията". И всички са наясно с "правилата на играта". Утре ще се натискат да возят ...
cybersas
Рейтинг: 497 ГневноМного нагли ве! Ама много?! Що не си купите танкове да се пазите от народната любоФ - ем са им значително по-големи резервоарите, нема зимни летни гуми - газиш наред и тФа е!
drun_drun
Рейтинг: 624 Весело"Създадохме конкуренция", казал този елемент от парламента...Последвал бурен смях.
frunze
Рейтинг: 388 НеутралноСистемата 4x4 подобрява и енергийната ефективност, т.е. намалява разхода на гориво, тьй като минимализира приплъзването на колелата спрямо пътя и изключва буксуване.
Това сигурно е рожба на болния му мозък. Обосновката му е направо невероятна.
LED били 1000 пъти по барзи. Да ама не, преднината им пред обикновените крушки е 20 наносекунди.
bat_plamen
Рейтинг: 3769 НеутралноТова го разбирам като ПСЕВДОКОНКУРЕНЦИЯ!
cinik
Рейтинг: 2453 Неутрално[quote#43:"xm..."]Да подкрепят българското ... ъъъ ... не производство, ама поне стотината работни места за сглобяването. [/quote]
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "В момента у нас се сглобяват само малкият модел. Другото що е Грейт Уол по улиците е 100% китайски продукт от-до...
ban
Рейтинг: 737 Неутрално[quote#34:"petrov9"]Парламентъ т има бюджет от 53 милиона лева[/quote]
ей, браво бе той по-голям от този на БАН, я Дянков да им направи една атестация, брой изкавания, брой срещи с избранници, гласувани нормални закони, за грешките в държавен вестник да не говорим!
Веселин Николов
Рейтинг: 497 Неутрално"Пасат"-ът ще дойде тексничък за Фидоска. По-добре специално за нея "Туарег" или още по-добре "Фаетон" дълга база.
getso
Рейтинг: 388 НеутралноПомня, Бойчо като дойде на власт, щеше да спира всички коли...
Мони,Малката Пица, обеща да ходи на работа с велосипед!
"Бичиклет", тъй му викаше баба.
Бабини гербини!
drun_drun
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#52] от "ban":
Една проста сметка показва, че това прави по 220 833 лв. на депутатска глава на година. ?!?! 18 402 лв. на месец. Не'ам думи.
varog
Рейтинг: 458 НеутралноСпоред мен, който е писал тръжните документи не е бил толкова коварен. Просто са му казали горе-долу към каква цена да се ориентира, той е взел няколко каталога, избрал е един модел и е преписал всичко от там. Така се прави при търговете по ЗОП, защото правилата се спазват насила, а не с акъл.
Ако имаха акъл, щяха да пишат, че парламентът се нуждае от Х транспортни средства, за период еди какъв си и километраж толкова и толкова, и приема оферти за възлагане на поръчка.
Може да я спечели "Мерцедес", може "Шкода", а може някоя рентакар фирма или ОК Супертранс. Нали целта е да се осигури транспорт на минимална цена при определени изисквания, а не да се колекционират коли!
leon12
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#54:"getso"]
Помня, Бойчо като дойде на власт,[/quote]
Као казахте "Бойчо" се сетих, че нашият премиер има осанката като тази на един истински Огнянов! Ако Вазов беше жив, непременно щеше да го възпее в творчеството си, защото заслугите за просперитета на страната на Бойко далеч надхвърлят обикновените човешки възможности.
stoiank
Рейтинг: 1331 ГневноКаква конкуренция.
Имате роден производител, ще си купувате от него. Като създадете конкуренция и други марки да произвеждат у нас, тогава избирайте.
gsb
Рейтинг: 660 НеутралноСтарт-стоп системата е въпроса тук. 100% мерцедес имат такива модели, НО не на тази цена.
ban
Рейтинг: 737 Неутрално[quote#55:"Drun_drun"]18 402 лв. на месец[/quote]
а на Дянков, 184,02 на учен му се виждат много!
varog
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#59:"gsb"]Старт-стоп системата е въпроса тук. 100% мерцедес имат такива модели, НО не на тази цена. [/quote]
По принцип, цената би трябвало да е тайна. Друг въпрос е, че от Балканстар не са глупаци и като са погледнали "екстрите", и им е станало ясно какво се търси.
Честно казано, не знам какво е старт-стоп система, но не мисля, че LED-стоповете придават някаква сигурност или престиж. На Голф ще стоят, но не и на Майбах.
Ако се гони сигурност - има куп системи за пасивна и активна сигурност, но за тях не пише.
getso
Рейтинг: 388 НеутралноХа ха!
Ще те натъжа!...
Бойчо е обикновен ментарджия.
Ivan Petrov
Рейтинг: 761 НеутралноДайте им по-дълго въже за да могат сами да се обесят, друго им не тр'ебва на нашите измекяри!!!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataПътна инфраструктура са с 60 джипа "Киа Соренто", на по една година всеки, сега парламента ще е с "Пасати 4х4" - възможно най-капризният вариант кола за поддръжка, спрямо всичко, което е на пазара от среден клас лимузина, а Аз си запазвам мнението, че не им трябва кола по-скъпа от Хюндай Соната, също печелила приза "Кола на годината" и не мога да разбера: защо не вземат неамортизираните коли на "Пътна инфраструктура, а на тях да им купят "Дачия Дъстър" или "Фиат Пунто"(2+2 гумени глави)?!
Дали за такава поръчка не е редно да се направи първо директно запитване до всички представителства на коли, какво могат да предложат на дадената предполагаема цена и след това да се решава от какво да се лишат министрите ни, като екстри, за да може да се оползотвори бюджета правилно и впоследствие на търга да се знае, че при тези и тези изисквания на министерството, шанс имат, поне 5 сериозни представителства на коли и съответно да се избере това с най-добрия сервиз и окомплектовка срещу цена, след провеждането на търга?!
Какво е това странно проучване на министерството при поставянето на въпросните критерии в търга - някого са го стиснали много здраво под масата?!
Ivan Petrov
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#62] от "getso":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataАаа, "Старши тарикат" си е звание, не го подценявай!
Trayan
Рейтинг: 775 НеутралноШокиран съм от МАЛОУМНИТЕ обяснения на секретаря на Парламента. Ще си изям инженерната диплома!!!
gsb
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#61] от "varog":
Нема тайна бе, има си прогнозна стойност и си я пише. Ще рече, НЕ Я НАДВИШАВАЙ! Хората даже са ти сметнали, че се връзва 50 кила лева без ДДС. Тва и за Е класа не стига, а старт-стоп можеби в S класата
paf
Рейтинг: 605 НеутралноТака е, нали девизът им беше "Град(б)им България!"
getso
Рейтинг: 388 НеутралноДа...
"Старши тарикат" , но ВРИД...
Временно изпълняващ длъжността.
След изборите ще бъде само тарикат, на държавен хотел.
avalanche
Рейтинг: 526 НеутралноОт нас зависи колко време ще ги ползват, може да направим така че те да се возят само 6-7 месеца на тези автомобили!
varog
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#66:"gsb"]Нема тайна бе, има си прогнозна стойност и си я пише. Ще рече, НЕ Я НАДВИШАВАЙ! [/quote]
Не може в един търг да има обявена прогнозна стойност. Това обезмисля самата процедура.
a.sensible
Рейтинг: 489 Весело[quote#63:"Ivan Petrov"] не мога да разбера: защо не вземат неамортизираните коли на "Пътна инфраструктура, а на тях да им купят "Дачия Дъстър" или "Фиат Пунто"(2+2 гумени глави)[/quote]
Аууу, ама бива ли така??? Не си ли чувал приказката за принцесата и граховото зърно? Принцесите се познават с помощта на грахови зърна, а народните избранници по това, че изнежените им дупенца не могат да сядат на седалки, поизтъркани от други дупища.
varog
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#65:"b_d_s"]Шокиран съм от МАЛОУМНИТЕ обяснения на секретаря на Парламента. Ще си изям инженерната диплома!!! [/quote]
Кой каквато има - такава ще яде!
2.5
Рейтинг: 1300 ВеселоА къде останаха автомобилите made in Loech?
I Want To BelieveЗащо депутатите не дадат пример в посока "изберете Българското"?
varog
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#66:"gsb"]старт-стоп можеби в S класата [/quote]
Каква е тая "старт-стоп", бе човек?
varog
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#71:"a.sensible"]Не си ли чувал приказката за принцесата и граховото зърно? [/quote]
Мога да предложа римейк, и то не приказка а истина, за депутата и гьостерицата.
Ogiigo
Рейтинг: 1051 НеутралноКолкото има конкуренция в състезание в което участва един кон, толкова и тук! Жалки сте господа ненародни избранници!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Gopeто
Рейтинг: 1619 НеутралноУважаеми г-да депутати,
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровВисока сигурност (от ПТП), енергийна ефективност и ниски разходи се постигат при ползване на обществен транспорт. В рамките на София обществен транспорт са и таксиметровите автомобили. При сключване на договор с таксиметрова фирма (и), разходите за километър пробег ще бъдат много по-малки от поддръжката на луксозни автомобили. Задължително трябва да има и лимит, за да се ползва транспорта по служебно предназначение, а не както сега за да се возят депутатите, шофьорите и техните семейства, а с горивото да се пълнят резервоарите на частните автомобили на шофьорите. За представителни цели НСО има предостатъчно подходящи автомобили. За извън столицата обществен транспорт - колкото искаш.
gsb
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#70] от "varog":
Абе човече, колко тръжни процедури си гледал? В момента дървенофилософстваш.
Не може ако има нещо да го забранява. Щом нищо не го забранява, значи може и не само може ами и я има в много търгове
gsb
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#74] от "varog":
От статията
"задни светлини с LED технология и старт-стоп система да двигателя."
Кое не ти е ясно?
Ако не си разбрал, иде реч за система, която гаси двигателя като спреш и пали като натиснеш съединителя.
rossen1967
Рейтинг: 442 НеутралноЕ много сте нагли мама ви д---ба депутатска! С тия пари можете купите всички учебници и пособия за ВСИЧКИ първокласници! А тоя мазник,нагъл секретар дано се задави от рушвета на Порше БГ...
kel4o
Рейтинг: 225 НеутралноБахти наглостта! Хората стават все по-бедни, болни и отчаяни, а тия коли купуват! Дайте парите за здравеопазване и детски градини! Нали "милеете" за народа? Возете се с метро, рейс и маршрутка, ако не ви харесва - ползвайте дори собствените си коли! Не е държава, а бунище!
Yomega
Рейтинг: 684 Неутралнопоредната нагласена гавра....А този на снимката не е едно и две депутатски кюфтета е изпапал...
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 497 НеутралноВ Ловеч правят коли да вземат да се позамислят нащи управници да не хвърчат в облаците.Гъзарията не топли.От Гъзария се умира.
БМЗ
Рейтинг: 1216 НеутралноЗа нашите депутати само Great Lol.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченВиктор Флоров
Рейтинг: 1149 ЛюбопитноИмам въпрос към Праламента..или по точно към г-н Славчев. ..................... на Австрия? .......................на България?
С колко служебни автомобила разполага Парламента на Норвегия?
С колко сл..............................................
С колко слу............................................
Какви са БВП/брутните вътрешни продукти/ на тези три страни?
Само ще загатна отговора.. Норвежкия парламент разполага с автомобил САМО за председателя.....
Предварително Благодаря на г-жа Председателя на народното събрание на РБ и на г-н Славчев,както и на народните любимци/ да не казваме храненици/
Vv
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#84] от "Bulgarische Motoren Werke":
. Чуват се през три пресечки... та елемента на изненада не го броим изобщо
Ако завода беше на Бойко и сие със сигурност
ПП: жандармите нали ги оборудваха с такива. На няколко месеца коли скърцат като на старо мазе вратата
Vv
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#73] от "2.5":
Защото са комплексари.
Колко от тях бегаха от сесия на парламента да се редят за Верту на половин цена та станаха за резил
marker
Рейтинг: 760 ГневноДемагози!
Ако толкова се грижеха за екология и икономична експлоатация, щяха да заявят електромобили.
Ама не, искат луксозни, мощни лимузини, без значение колко постоянно поскъпващ бензин харчат.
Вени Марковски
Рейтинг: 768 Весело[quote#49:"frunze"]Да ама не, преднината им пред обикновените крушки е 20 наносекунди. [/quote]
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.В тиквата на депутатина това са 20 пъти ПОВЕЧЕ секунди. Все пак хората там са завършвали задочно ВИФ, а не Физическия факултет на СУ...
dragozow
Рейтинг: 787 НеутралноНе искат коли по 20-30 000 лв, искат по 60 000. Нали не дават те парите, могат да си купят по 100 000. Сега е момента някой да удари по масата и да ги накара да купят от асемблираните в България коли. Един джип с газова и най-високото оборудване от Ловеч струва 32-33 000 лв, точно наполовина. Има 4x4, LED светлини ще им измислят ако трябва. Да не говоря че ще вземат доста по-добра цена. С другата половина от парите могат да ремонтират основно някое школо, което не е виждало ремонт от 40 години. Ма искат на Мерцедес да си возят дебелите задници.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.inn
Рейтинг: 1564 Неутрално"Мижи да те лажем".
.
Хубави неща ни е разказал Главният секретар на НС Иван Славчов, но когато човек харчи личните си пари за нов автомобил, разсъждава малко по-иначе от схемата, която той ни представя. За нормален човек алгоритъмът за покупка на нов автомобил е приблизително следният:
1. Автомобил от кой клас е нужен? В случая с Парламента очевидно на един депутат е предостатъчен автомобил от "среден" клас (т.нар. миттелклассе или клас "С"
Предлагани марки и модели в този клас (по азбучен ред, по-популярните): Алфа 159; Ауди А4; БМВ 3-та серия; Ситроен С5; Форд Мондео; Хонда Акорд; Хюндай I40; Мазда 6; Мерцедес С-класа; Опел Инсигния; Пежо 508; Шкода Супърб; Фолксваген Пасат; Волво S60.
Нормално - 14 достатъчно добри предложения.
Следващите критерии след класа на автомобила:
2. Съотношение цена-качество.
3. Ескплоатационни разходи и поддръжка.
4. Загуба на стойност при продажба на вторичния пазар.
Ясно е, че измежду тези 4 най-основни показатели са възможни твърде много различни комбинации, които ще водят до приблизително равен краен резултат при въпросните 10-ина марки. Просто защото така действа конкуренцията (един набляга повече на ниска цена; друг - на върховен лукс и качество).
Оттук тактиката на купувача е сравнително проста: заявяване на интерес пред ВСИЧКИ/ПОВЕЧЕТО от тях, за да бъдат "натискани" надолу в цената. Би трябвало НС като загрижен за парите си купувач да постъпи именно така. Както се вижда обаче от Обществената поръчка на НС, оферти са подали само трима търговци. Какъв коментар повече - останалите търговци не искат да си продават стоката ли ... Не че не искат, а явно не могат при така прецизно селектираните критерии на НС.
goodman69
Рейтинг: 479 НеутралноНагласената обществена поръчка е проблем, но още по-голям проблем е, че парламента на 7 милионна България си позволява да притежава 150 луксозни автомобили, докато парламента на 70 милионна Германия има само 40, при това взети под наем!
Вени Г.
Рейтинг: 1083 Неутрално[quote#29:"lazy_and_sleepy"]Фидуош у само в лопата на фадрома може да се вози или в каросериаята на ЗИЛ. Може и с паяк да я вдигат след заседание. [/quote]
Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън ЧърчилЗа Фидоошу трябва специален кран - като тия големите строителни, дето по цял панел вдигат.
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноМайко мила, като четох обясненията на тоя ... се чудех толкова ли е ТЪП или се прави на такъв? И в двата случая не намирам реален смисъл от прибиваването на подобен екземпляр в парламента. Аз не бих му поверил и ръчна количка с едно колело.
ПРОСТ СИ БЪЛГАРИНО! ПРОСТ!
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноМежду другото сега е момента да се направи един митинг по въпроса и Светилото гаранция ще спре поръчката. Под угорозата да му спадне рейтинга... би натоварил депутатите и на каруци
Грехота е да не му ползваме сбелюбието в наш интерес.
nigel
Рейтинг: 736 НеутралноМалък страничен коментар на тема "защо другите вносители не оспорват условията на търга":
Такова нещо обикновено не се прави, и то не защото участниците са си разделили пазара, а защото подалият оспорването знае, че след това НИКОГА няма шанс да спечели друга поръчка, дори ако е готов направо да подари стоката си.
Казвам го от собствен опит, били сме прецаквани с подобни нагласени условия, но и никога не сме давали "под масата".
varog
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#79:"gsb"]Ако не си разбрал, иде реч за система, която гаси двигателя като спреш и пали като натиснеш съединителя. [/quote]
Това ли било старт-стоп система?
Че това е абсолютна лудост. Не може да има такава система!
varog
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#78:"gsb"]Абе човече, колко тръжни процедури си гледал? В момента дървенофилософстваш.
Не може ако има нещо да го забранява. Щом нищо не го забранява, значи може и не само може ами и я има в много търгове [/quote]
Аз не знам вие какви търгове сте гледали. Но да обявиш прогнозна цена 4 млн$ и да очакваш честен конкурс - сори! Аман от съвременни икономисти от Свищов ли беше, от Тутракан ли...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4185 НеутралноПоти няма страна в ЕС която да не е принуждавана да плаща с бюджета си на Германски концерни било то за автомобили,строителна техника, строителни материали ,синтетична храна всичко това отговаря на специално подбраните европейски изисквания в полза на германските неоколониалисти.
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТърговия за над $1.35 трилиона годишно която е не конкурентна а наложена с политическо-лобистки способи и не конвенционална реклама увреждаща психиката !
Десен
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#99:"comandante"]Поти няма страна в ЕС която да не е принуждавана да плаща с бюджета си [/quote]
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Ми аз не виждам Германия да е принуждавала когото и да е, още по-малко пък българския парламент какво да купува.
Да си вземат грейт уол.