"Атака" иска референдум и за АЕЦ "Белене", и за членството в НАТО

"Атака" иска референдум и за АЕЦ "Белене", и за членството в НАТО

© Юлия Лазарова



Атака" подкрепя провеждането на референдум за строителството на АЕЦ "Белене", но иска да се добави и въпрос за членството на България в НАТО. Това обяви лидерът на "Атака" Волен Сидеров след среща при президента Росен Плевнелиев.


С днешния разговор завършиха политическите консултации с парламентарните сили, свикана от държавния глава по повод формулировката на въпроса за референдума. Президентът смята, че от него трябва да отпадне частта за АЕЦ "Белене", защото това е конкретен инвестиционен проект.


Според Сидеров обаче развитието на ядрената енергетика е обвързано със строежа на втора атомна централа и подписката за допитването е предизвикана от решението на правителството да спре проекта. "Атака", която участва заедно с БСП и ВМРО на Красимир Каракачанов в събирането на подписката, е за строежа на АЕЦ "Белене" като тя да бъде българска собственост, държавата да има мажоритарен дял и печалбите да влизат в българския бюджет, заяви Сидеров.




От "Атака" предложили на президента на референдума да се зададе и друг въпрос - "за" и "против" членството на България в НАТО. По думите му държавният глава трябва да свика и заседание на Консултативния съвет за национална сигурност заради евентуален конфликт Турция - Сирия и потенциалното въвличане на България в него като член на Алианса.


По повод идеята на ГЕРБ организацията на допитването за АЕЦ "Белене" да се плати от държавните субсидии на партиите Сидеров предложи премиера и лидер на управляващата партия Бойко Борисов да го направи със субсидията на ГЕРБ и "откраднатата субсидия от "Атака", ако не му стигнат да вземе и от бюджета на Националната служба за охрана (НСО)".


"Атака" предлага и поправки в закона за референдумите, с които да отпадне изискването за праг за валидност. Подобно изменение поискаха и от БСП. Атакистите искат още да бъде намален от 500 хиляди на 200 хиляди подписа, които задължават Народното събрание да свика допитване. Освен това залагат и тридневен срок от постъпване на подписката в парламента, в който председателят на Народното събрание да я даде за проверка на Главна дирекция "Гражданска регистрация и административно обслужване".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (136)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    и аз искам, и ако загубят от атака и бсп да ги закрият тези партии, а членовете им да нямат право 40 години да са във всяка една власт.

  2. 2 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1139 Весело

    Явно това са били инструкциите получени в мАсква )

    Партията ДПС-Атака и Болен-Доганов винаги са ми били най-смешни

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  3. 3 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Сидеров какво предлага да се върнем към Варшавския договор ли?

  4. 4 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 902 Любопитно

    Атакистите искат още да бъде намален от 500 хиляди на 200 хиляди подписа, които задължават Народното събрание да свика допитване.

    И почти всеки, който иска да се допита до баба Куна и дедо Любе, дали дължината на тоалетната хартия в България е достатъчна за 4-членно семейство за два дни, ще може и държавата (разбирай НИЕ данъкоплатците) ще плащаме за този кеф всеки път по 40млн.лв.

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  5. 5 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 902 Весело

    До коментар [#1] от "stanislavdi":
    [quote#1:"stanislavdi"]атака и бсп да ги закрият тези партии[/quote]

    И ДПС и ДПС! Не ги забравяй!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  6. 6 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Кефи ме упоритостта с която БГ "политиците" и "медиите" играят спектакъла "Не гледай към АЕЦ "Козлодуй"" Скоро ще се разбере, защо толкова са се старали!

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  7. 7 Профил на kritikar
    kritikar
    Рейтинг: 485 Весело

    Още теми за налудничави референдуми в България:
    - За или Против Баумгартнер да скочи от ръба на Космоса
    - За или Против Тройната коалиция БСП
    - За или Против членството на Б-я в ЕС
    - За или Против прехода на Б-я през 1989 г.
    - За или Против създаването на Екогласност и ДПС
    - За или Против 9 септември 44...
    и т.н. и т.н... глупости още три страници мога да напиша...

  8. 8 Профил на Мадлен
    Мадлен
    Рейтинг: 434 Весело

    Точно така, истината е в референдума. Подкрепям

  9. 9 Профил на Blackradio
    Blackradio
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Аз викам, че по добре е разпускане на народното събрание и свикване на Велико народно събрание. И съответно никой от досега управлявали и неуправлявали партии и участвали "независими" да не бъде допуснат на по-малко от километър от Народното събрание.

    Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.
  10. 10 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1139 Любопитно

    Повръща ми се и от референдума за ядрения самовар БелеНЕ!

    За него ще бъда похарчени м/у 30 и 40 000 000 лв, а в същото време обсерваторията в Рожен ще бъде затворена, защото не и доситгат 250 000 ;-( Жална родна картинка!

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  11. 11 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#2:"spas27"]Явно това са били инструкциите получени в мАсква[/quote]
    За всичко е виновна Москва, няма друг начин. Волен и Боко са си лика прилика, цялата им пара отива в това да дразнят другите - Боко си е набелязал Станишев, а Волен - Боко. Каквото каже единия, другия точно обратно. На това се казва демокрация. Хората не са важни, трябва да ядосаш "политическия опонент" и всички да разберат какъв великан си.

  12. 12 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    [quote#4:"madagaskar"]да се допита до баба Куна и дедо Любе, дали дължината на тоалетната хартия в България е достатъчна за 4-членно семейство за два дн[/quote]
    За тези въпроси се терзае обикновено европейския парламент !
    Ако не отговаряме се налагат санкции !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3492 Неутрално

    Не си е губило времето в Масква маломерното Дуче...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1837 Разстроено

    След като Волен Сидеров лично поздрави Путин за рождения му ден, "Атака" със всички сили подкрепя провеждането на референдум за строителството на АЕЦ "Белене", но иска да се добави и въпрос за членството на България в НАТО. Евалла, пичове - дружбата ни със СССР е като Слънцето и Въздуха за всяко живо същество - бе казал навремето Георги Димитров.
    Ние вече си имаме Слънце в лицето на Боко, а за Волен остава Въздуха, защото той е пълен ВЪЗДУХАР!!!!

  15. 15 Профил на ekip
    ekip
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Около изборите всички луди изпадат в резонанс. А когато ти поръча Москва - става още по-шантаво.

  16. 16 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 6938 Неутрално

    Волен се върна с инструкции от Москва,затова квичи!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  17. 17 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    На кого въобще му пука какво иска Болен Лидеров?! Крайно време е да го забравим този ненормалник и да не му обръщаме никакво внимание. И ние, и журналистите.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  18. 18 Профил на poshbook
    poshbook
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Да добавят и за членството ни в ЕС.

  19. 19 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    Толкова е смешен и абсурден този... човечец, че даже не ми се коментират постоянните му напъни и глупости.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3492 Неутрално

    [quote#2:"spas27"]Партията ДПС-Атака и Болен-Доганов [/quote]

    Поздравление за това мнение - малко хора (и нито един "патриот" ) си дават сметка, че Атака и ДПС са едно и също, две "партии", които се обуславят и усилват взаимно!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на heineken
    heineken
    Рейтинг: 664 Неутрално

    АТАКА иска власт, но няма да получи! Каратистките номера на бат Боко и слабият ангел на Волен превърнаха партийката в пример какво не трябва да се прави.

  23. 23 Профил на Sioux
    Sioux
    Рейтинг: 740 Весело

    Аха, смисълът на скорошното посещение на Болен до кораба-майка придобива вече някакво конкретно изражение.

  24. 24 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Неутрално

    [quote#10:"spas27"]а в същото време обсерваторията в Рожен ще бъде затворена, [/quote]

    http://www.nao-rozhen.org/job/fr.htm

  25. 25 Профил на Станислав Генов
    Станислав Генов
    Рейтинг: 614 Весело

    С последните си искания Атака окончателно се разконспирираха като руско комунистически подлоги и платени агенти на Москва. Надявам се масовия избирател да не се заблуждава от псевдопатриотичните им брътвежи и предателската им същност да лъсне пред цялото общество. Ако тези са патриоти аз съм трамвай.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  27. 27 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    Точно най-големите продажници винаги се пъчат като най-големи патриоти. Що за психопат е този който иска родината му да не е в НАТО заобиколена от натовски ( Румъния, Турция, Гърция ) и кандидат натовски ( Сърбия, Македония ) държави. Това е равносилно с референдум да се поставим в положението след Първата световна война, когато на Балканите от гореизброените държави е сформирана Малката Антанта - всички срещу нас. И този човек ми се пише патриот !!!
    Другите "големи патриоти" са тези дето искаха да ни правят 16-а република и дето с терор караха българите от Пиринска Македония да се пишат македонци.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  28. 28 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#11:"Каишков"]За всичко е виновна Москва, няма друг начин. [/quote]

    Не за всичко, а само от Междусъюзническата война включително насам.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  29. 29 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#27:"Ian Smith"] Що за психопат е този който иска родината му да не е в НАТО заобиколена от натовски ( Румъния, Турция, Гърция ) и кандидат натовски ( Сърбия, Македония ) държави. [/quote]

    Ужаст! Австрийците живи да ги оплачеш, заобиколени от натовски (Германия, Чехия, Словакия, Унгария, Словения, Италия) държави, и да имаш една мижава граница с никаква страна като Швейцария, която при зор веднага ще ти обърне гръб с приказката "неутралитет". Горките

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  31. 31 Профил на chugunitz
    chugunitz
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Атака отново действа правилно. Жалко, че имаше толкова разломи в тази партия. без нея на неолибералите им става по-лесно да лъжат и грабят.

  32. 32 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Любопитно

    [quote#13:"dodge_ram"]Не си е губило времето в Масква маломерното Дуче... [/quote]

    Всички Дучета, Фюрери, Вождове и прочее са маломерни. Дали пък не става дума за комплекси ?!

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  33. 33 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    [quote#3:"simeonov_"]Сидеров какво предлага да се върнем към Варшавския договор ли?[/quote]
    Седеров като един туркофон се притеснява ,че ако сме в НАТО Турция не може да ни анексира!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  34. 34 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1365 Любопитно

    Само едно не мога да разбера - що па трябвало да напуснем НАТО?

    Тоя бунак Сидеров изобщо дава ли си сметка, че да изрине американските бази от територията на България граничи с гражданска война?
    И общо взето вместо да работят за България тези упорито бачкат против нея.

    Жената е покана за щастие
  35. 35 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Аз пък искам референдум,дали тоя Болен да влезе в лудница.

    Пролича си комунистическото мекере,не случайно го освободиха от "Демокрация"навремето

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  36. 36 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#18:"poshbook"]Да добавят и за членството ни в ЕС.[/quote]
    [quote#8:"Мадлен"]Точно така, истината е в референдума. Подкрепям[/quote]+++++++++ След време да мога да кажа на внуците си : "ТАКА РЕШИХМЕ ТОГАВА !"
    ... а не да мрънкам след поредната национална катастрофа,че насила ни натикали при Кайзера, при Фюрера, при Сталин, в ЕС, в НАТО и ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  37. 37 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 762 Неутрално

    [quote#31:"chugunitz"]
    Атака отново действа правилно. [/quote]

    -Не им симпатизирам,но в този случай това е вярно-така е позицията им е правилна.

  38. 38 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4260 Любопитно

    "Атака" подкрепя провеждането на референдум за строителството на АЕЦ "Белене", но иска да се добави и въпрос за членството на България в НАТО. Това обяви лидерът на "Атака" Волен Сидеров след среща при президента Росен Плевнелиев."

    Аз лично съм против НАТО, така, че приемам идеята на Волен за референдум и по този въпрос.... но е повече от ясно и сигурно, че референдум за членството на България в НАТО няма да има, защото нашите политици (и леви и десни) са против провеждането на такъв референдум!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  39. 39 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Любопитно

    [quote#26:"be_google"]НАТО беше пометено от ислямските фанатици навсякъде....[/quote]

    Изумително !!! ПОМЕТЕНО !!! Да ни светнеш нещо за мащабите на тази военна катастрофа - загуби в самолети, танкове, кораби, пехота ? Сам разбираш, че няма как да сме информирани за "разгрома" на НАТО разгърнал се на някое партийно събрание на запасните фатмаци от БНА-то.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  40. 40 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4260 Любопитно

    [quote#22:"heineken"]АТАКА иска власт, но няма да получи! [/quote]

    Няма да получи много ясно.... след семейните скандали в "Атака" тази партия едва ли ще влезне в следващия парламент!

    П.П.
    ДСБ и СДС по отделно също няма да влезнат в следващия парламент!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  41. 41 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    Недейте плю бившият главен редактор на в.Демокрация!
    Амаха! Пича има минало на горд седесар, който първи е публикувал голи снимки в БГ списание!

  42. 42 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3378 Неутрално

    Атака може да поискат и референдум за присъединяване към Съветския Съюз. Пишман националисти с руско самосъзнание.

    Gunter glieben glauchen globen
  43. 43 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#27:"Ian Smith"]( Румъния, Турция, Гърция ) и кандидат натовски ( Сърбия, Македония ) държави. Това е равносилно с референдум да се поставим в положението след Първата световна война, когато на Балканите от гореизброените държави е сформирана Малката Антанта - всички срещу нас. [/quote]Турция не е била в Малката Антанта със сигур-ност и дори на паметника на Ататаюрк е изобр-азено как е опрял гръб в Климент Ворошилов

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  44. 44 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#29:"Федор Венедиктович Езерский"]Австрийците живи да ги оплачеш, заобиколени от натовски (Германия, Чехия, Словакия, Унгария, Словения, Италия)[/quote]

    Австрия за последно воюва с Германия през 1866-а ( мисля някъде там ), оттогава са съюзници. С Чехия, Словакия, Унгария, Словения, ако въобще е водила войни е било за последно някъде през 14-15 век. С Италия е през ПСВ, но между италианци и австрийци няма враждебност.
    Нито една от държавите заобикалящи Австрия не е извършвала геноцид срещу австрийците, нещо което не може да се каже за нашите съседи по отношение на нас.
    Въобще сравнението ти е като между краставици и домати.
    Напоследък се наблюдава отчайващо ниско ниво на позитанската ви агитка.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  45. 45 Профил на Blackradio
    Blackradio
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#39] от "Ian Smith":

    Малко изчисляваш военните победи като бакал. То и ние побеждавахме в Балканската и Междусъюзническата войни ма на - ядец. Очистихме се от ненужни територии.

    Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.
  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4260 Любопитно

    [quote#45:"Blackradio"]То и ние побеждавахме в Балканската и Междусъюзническата войни ма на - ядец. [/quote]

    Балканската побеждаваме, но в следващата Междусъюзническата губим... и то доста тежко!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 762 Неутрално

    [quote#19:"The Shadow"]Толкова е смешен и абсурден този... човечец, че даже не ми се коментират постоянните му напъни и глупости. [/quote]

    -Това,може би, е така,но дори разваленият часовник показва точно време 1-2 пъти в денонощието.И няма значени кой казва нещо-то,а дали е разумно,вярно и правилно.

  48. 48 Профил на heineken
    heineken
    Рейтинг: 664 Неутрално

    [quote#29:"Федор Венедиктович Езерский"]да имаш една мижава граница с никаква страна като Швейцария,[/quote]

    В "никаквата" страна Швейцария живеят в пъти, в пъти по-добре от хилядолетната, държавотворна България. И то благодарение освен на местоположение и на собствените си решения - там нямат 500 г. османско и 130 години руско-съветско-руско присъствие.

  49. 49 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#43:"bay Tan"]Турция не е била в Малката Антанта със сигур-ност[/quote]

    За Малката Антанта ми е изневерила паметта - оказва се, че това е централноевропейски съюз насочен против Унгария. Общите договорки на всичките ни съседи ( включително Турция ), след ПСВ, насочени против нас, обаче са факт. Нека оставим подробностите и да се концентрираме върху основното, а то е че:
    1) няма наши съседи които да нямат апетити към български територии и НАТО е единствен гарант срещу това.
    2)без НАТО няма ЕС.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  50. 50 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#39:"Ian Smith"]Изумително !!! ПОМЕТЕНО !!! Да ни светнеш нещо за мащабите на тази военна катастрофа - загуби в самолети, танкове, кораби, пехота ? Сам разбираш, че няма как да сме информирани за "разгрома" на НАТО[/quote] Войната не е спечелена, а не бива да бъде загу-бена, защото НИЕ сме на границата с исляма!
    За България НАТО е въпрос на оцеляване.(+)

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  51. 51 Профил на heineken
    heineken
    Рейтинг: 664 Неутрално

    [quote#40:"Иво"]П.П.
    ДСБ и СДС по отделно също няма да влезнат в следващия парламент! [/quote]

    А вероятно и заедно, освен ако не се набутат в някоя тройна коалиция.

  52. 52 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Любопитно

    [quote#45:"Blackradio"]Малко изчисляваш военните победи като бакал. [/quote]

    Ами разясни ми тогава ти определението "НАТО беше пометено". Аз не виждам такова нещо, напротив, но ти може би ще ме осветлиш.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  53. 53 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#44:"Ian Smith"]Нито една от държавите заобикалящи Австрия не е извършвала геноцид срещу австрийците, [/quote]

    Браво бре ))))) Вместо да кажеш, че Австрия граничи със собствените си имперски територии, ти ми приказваш за геноцид.
    Но за геноцида си прав. Например аз съм много притеснен от геноцида, който ни дръпнаха македонците преди... колко време беше?
    Тц тц тц тц, хем си тръгна Уорлик, хем не ги спряхте глупостите

  54. 54 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3203 Неутрално

    Ееех!!Показаха си руските душички!!!!Надали е сличайно,че от АТАКА са такива редетели за АЕЦ Белене!!

  55. 55 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 762 Любопитно

    [quote#44:"Ian Smith"]Нито една от държавите заобикалящи Австрия не е извършвала геноцид срещу австрийците, [/quote]

    -Само едно малко заличаване на държавата им,наречено "Anschluss".
    След унищожаването на Австро-Унгария по силата на Сен-Жерменския договор, Австрия от Империя се превръща в дребна държавица, с около 90 000 кв. км. територия. Даже вътрешно се появяват отцепнически движения в провинциите Тирол, Щирия и Каринтия. Това създава настроения за присъединяване към Германия, но договора от Сен-Жермен не разрешавал. До 1933 г. всички партии в Австрия с изключение на Комунистическата, са за обединение с Германия. Но щом нацистите идват на власт в Берлин, социал-демократите и християн-социалистите веднага бият отбой.
    На 20 Май 1932 г. канцлер на Австрия става Енгелберт Долфус, ревностен католик, издигнат от своята Християн-Социална партия. Епична е битката на Долфус с нацисти и комунисти, с неразбирателството на социал-демократите, с равнодушието на Англия и Франция към съдбата на Австрия. Обкръжен отвсякъде, той се принуждава на крайни мерки. Първо сключва таен съюз с Мусолини, който като съсед на Австрия, нямал никакъв интерес Германия да я погълне. Дълго време Дучето му е единствения външен съюзник.

    Само след 8 месеца, на 30 Януари 1933 г. нацистите идват на власт в Германия, но в коалиция. Затова незаконния правнук на Майер Ротшилд, евреинът Адолф Ротшилд, с измислената фамилия Хитлер, насрочва нови избори за 5 Март 1933 г. Макар и да ползват цялата мощ на държавата, нацистите пак не могат да прескочат прага от 50 % - те получават под 44 % от гласовете. Разочарования Хитлер повече не провежда избори. Но Долфус действа бързо. На 4 Май 1933 г., само 2 месеца по-късно той разпуска парламента във Виена и започва да управлява с декрети. В рамките на 20 дена, забранява и разтуря комунистическата и нацистката партии ! Комуняги и фашуги, са натикани "zusammen" (заедно) в концентрационни лагери. После Долфус създава Патриотичен фронт , който има и въоръжени отряди. Но и това не е всичко. Застраховайки се, Канцлера започва щателно да преравя полицейските архиви на бившата Австро-Унгария. Чиито гражданин е бил Адолф Шекел-Грубер, Хидлер, Хютлер и накрая Хитлер. И открива много интересен произход. Най-големият ариец е ... евреин. Също както нашият най-голям българин Сидер, който се оказа циганин !
    Nil novi sub sole = Нищо ново под слънцето ...
    Но има и друга следа. Генерал Шлайхер, последния канцлер на Ваймарската република, бил голям "къщовник". Тоест човек, който грижливо колекционира и пази, разни документчета. Та той разузнал, че по време на Първата Световна Война, ефрейторчето не е прекарало нито ден в окопите. Бил е ординарец на ротния командир. Шлайхер също така открил, че в официалния списък на полка, където е служил Хитлер, неговото име го няма сред наградените. Откъде е тогава прочутия "Железен кръст", който ефрейторчето уж получило, за уж храброста си ?! Последния канцлер установил, че Хитлер получава този кръст, няколко години след войната, през 1923 г., чрез мошеничество от генерал Лудендорф, по време на "Бирения пуч". Малко преди гибелта си, Шлайхер успява да изпрати тези документи на Долфус. На 30 Юни 1934 г. той е убит в "Нощта на дългите ножове".
    Долфус прибавя сведенията на Шлайхер към своите. Така се създава прочутото досие на Хитлер. Юдо-ефрейторчето научава за съществуването на това досие. На 25 Юли 1934 г. 150 местни нацисти, преоблечени в униформи на австрийската армия, нахлуват в двореца "Балхаузплац". Долфус е предупреден в последния момент и се опитва да избяга. Но се сблъсква с нападателите, които го прострелват два пъти. Целия в кръв го пренасят в кабинета му и го хвърлят на дивана. До него слагат стол, с чист лист хартия. Карат го да подпише отказ от поста, в полза на нациста Ринтелен. Той отказва и умира след няколко часа. Италия струпва войски на Бренерския проход, а нацисткия бунт бързо е потушен. Хитлер свири отбой.
    Следващия канцлер на Австрия Курт Шушниг, наследява секретното досие на Адолф Ротшилд, което пази в бронирана каса. Когато към края на 1937 г, той научава, че Хитлер готви аншлус, канцлерът вади досието и му прави копие. Което изпраща на Мусолини, приятеля на Долфус. Дучето пак прави копие и го изпраща на самия заинтересован в Берлин, с молба да не пипа Австрия. Иначе ... има вестници !
    Но войните в Етиопия и Испания, дотолкова са изтощили Италия, че Мусолини накрая се отказва от защитата на Австрия. Пътят към Виена е открит. Остава само една пречка. Хитлер нарежда на Хайдрих, шефа на SD, да открадне оригинала на досието от Шушнинг. Но Хайдрих също е "къщовник". Като Шлайхер, и като нашия Алексей. Та той събирал досиета за всички нацистки водачи и така ги държал в шах. Направил и собствено досие за Хитлер, в което имало медицинско за болест, която не е прието да се споменава в салоните.
    И ... какво следва ? На 27 Май 1942 г. райхс-протектора на Бохемия и Моравия - Райнхард Хайдрих е ранен с граната от чехи, спуснати с парашути от английски самолет. Но въпреки леките рани ( в ребрата и далака ) умира "неочаквано" , само след няколко дена на 4 Юни 1942 г. Има запазени кинокадри, от посещението на Хитлер при Хайдрих в болницата. Там се вижда как ранения е в добро състояние и бодро настроение. Скоро след смъртта на Хайдрих, Химлер конфискува всички документи от личния му сейф ...
    Шушниг, знаейки каква голяма цел е досието, го държи в дома си в сейф, а съпругата му не излиза никъде. Малко след като Хайдрих се заема с това дело, Канцлера заедно с жена си претърпява тежка автомобилна катастрофа. В нея загива съпругата му. Използвайки нейната липса, посланника на Германия във Виена, Фон Папен успява да изпревари Хайдрих, и да открадне досието. Папен веднага изпраща своя най-близък сътрудник барон Кетлер, да занесе плячката на Хитлер.

    Успокоено че досието му пътува, Фюрерчето веднага "кани" Шушнинг на "преговори" в Берхтесгаден. Изоставеният от Италия, Франция и Англия Канцлер няма изход и отива. Но ... не го приемат в определеното време. Той не знае, че оригинала на досието все още не е пристигнал. Накрая Кетлер пристига с няколко часа закъснение. Едва тогава "преговорите" започват. Хитлер поставя ултиматум пред Шушниг - да легализира Австрийската нацистка партия, да състави ново правителство в което на поста министър на вътрешните работи, да бъде назначен лидера на местните фашисти Артур Зайс-Инкварт. Канцлера първоначално отказва, като вади, както той мисли, своя решителен коз. Заплашва Юдо-Ефрейторчето, че досието му ще бъде публикувано във вестниците. Но Хитлер отваря сейфа си и показва откраднатото досие. Шушнинг капитулира и приема всички искания. Това става през Февруари 1938 г.

    Оттам нататък събитията се развиват светкавично. Освободените от лагерите нацисти открито започват да готвят аншлуса. Зайс-Инкварт овладява полицията и специалните служби. В тези критични дни Австрия се обръща за помощ към западните "демократични" държави, но среща ледено мълчание. На 12 Март "Österreich" е окупирана от Вермахта и на следващия ден е включена в Третия райх. "

  56. 56 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#49:"Ian Smith"]без НАТО няма ЕС.[/quote](+)(+)За два поредни коментара сме на едно мнение. Това е добра поличба за България.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  57. 57 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#48:"heineken"]В "никаквата" страна Швейцария живеят в пъти, в пъти по-добре от хилядолетната, държавотворна България.[/quote]

    Eми така си е. Живеят в пъти по-добре. А и имат 5 пъти повече атомни централи, отколкото имаме ние. Но така се прави
    Ако трябваше да разчитат само на търговията с шоколади и часовници, щяха да прокопсат

  58. 58 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#50:"bay Tan"]За България НАТО е въпрос на оцеляване.(+) [/quote]


    ++++++++

    На това викам аз мъдра позиция продиктувана от здрав разум.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  59. 59 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Любопитно

    [quote#53:"Федор Венедиктович Езерский"]Вместо да кажеш, че Австрия граничи със собствените си имперски територии, ти ми приказваш за геноцид. [/quote]

    Австрия граничи със свои имперски територии, но населени с други народи, ние граничим с наши територии населени ( или поне в миналото ) с българи. Тази "минимална" разлика затруднява ли те !

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  60. 60 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    "Атака"
    отдавна я чака
    батака!!!

    www.berbenkov.hit.bg
  61. 61 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#58:"Ian Smith"]позиция продиктувана от здрав разум.[/quote]

    ?! Здрав разум? Наличие на здрав разум за НАТО има у USA, за да могат евентуалните битки по суша да са в Европа...
    Я Евросъюза да си направи собствени военни сили, тогава ще е съвсем друга историята.

  62. 62 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1139 Любопитно

    [quote#57:"Федор Венедиктович Езерский"]А и имат 5 пъти повече атомни централи[/quote]

    И няма да строят повече!!! А ще закрият вскички, които имат

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  63. 63 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#53:"Федор Венедиктович Езерский"]Но за геноцида си прав. Например аз съм много притеснен от геноцида, който ни дръпнаха македонците преди... колко време беше? [/quote]

    "Македонците" са следствие от геноцид над българи. Разбирам, че трудно схващаш и много трябва да ти се разяснява ама това все пак струва пари.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  64. 64 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Любопитно

    До коментар [#59] от "Ian Smith":

    Ми незнам... като ходих във Виена, преди четири месеца... абе там немски не чух. Навсякъде сърби и хървати, тук таме чехи. Определено е приятно да си на екскурзия в славянска държава, където дори и да не знаеш езика, бързо се разбираш с хората ))

  65. 65 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    До коментар [#63] от "Ian Smith":

    Та колко плащаш за разясненията? )))))

  66. 66 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#53:"Федор Венедиктович Езерский"]Но за геноцида си прав. Например аз съм много притеснен от геноцида, който ни дръпнаха македонците преди... колко време беше? [/quote]

    Разбирам, че за теб коминтерновски дрОгарю, македонците не са българи, но за мен са. Тогава съседа извършвал геноцид спрямо българи е Сърбия.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  67. 67 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#55:"benkovski11"]Само едно малко заличаване на държавата им,наречено "Anschluss". [/quote]

    Посрещнато от австрийците с огромен възторг.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  68. 68 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#66:"Ian Smith"] Тогава съседа извършвал геноцид спрямо българи е Сърбия.[/quote]

    Аха, и какви са ги извършили сърбите? Ако може поименно да ми изброиш жертвите на сръбският геноцид, че ми станА любопитно )))
    Виждам теб, че те тресе ожаса от Евросъюза, щото в границите му ще стане мечтата на едновремешните комунязи - Балканска федерация ))
    Ужас, нали?

  69. 69 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1948 Разстроено

    До коментар [#49] от "Ian Smith":
    Умник с тази мъдрост как НАТО ще ни пази от агресивните ни съседи направи изби рибата. Значи ако Турция ни нападне цялята натовска мощ ще се стовари върху нея?! Това могат да го мислят само пълни олигофрени. При всички случаи Аржентина имаше повече основание да се надява САЩ да я защити срущу Англия по време на Фолклендската криза отколкото ние да разчитаме на НАТО срещу Турция. И между другото да ти припомня, че Финландия никога не влезе в НАТО да я защитава от Съветския съюз въпреки всички исторически обременености помежду им.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  70. 70 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    До коментар [#65] от "Федор Венедиктович Езерский":

    На мен не са ми необходими, но на теб ще ти искат много пари.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  71. 71 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#62:"spas27"]И няма да строят повече!!! А ще закрият вскички, които имат[/quote]

    О, не бързай )) До 2036-та година колко референдуми ще извъртят пичовете )))))) За сега ги карат на доизживяване )))

  72. 72 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#70:"Ian Smith"]На мен не са ми необходими, но на теб ще ти искат много пари.[/quote]

    Ех... и ти си от тарикатите - на безплатното )))) Не е по американски това, Янчо... Какви са тези комунистически мераци от теб. Все така без пари, на аванта )))
    Не се прави така пазарна икономика

  73. 73 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#69] от "Julian Mall":

    Финландия не я гледай )) Там е друга историята и нямаше как да влезе в НАТО, дори и да иска ))))
    Достатъчно е да се покажат самолетчетата на Гърция и Турция, които всяка година профилактично се пуцат, за спорта ))
    Дето е приказката - мирно натовско съревнование
    http://youtu.be/OOu0-V9gB60

  74. 74 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4294 Весело

    След ИНСТРУКТАЖА И НАБИВАНЕТО НА КАНЧЕТО В МОСКВА,виж какви неща почна да иска "Преродения Левски",ха-хааааа....пу,да не са му уроки...

    Сега стана ли ясно КОЙ ИСКА РЕФЕРЕНДУМ ЗА НАТО.
    Така де,това е вентрологията,Нашта кукла само си отваря устата,когато говорят КУКЛОВОДИТЕ....

  75. 75 Профил на old27530804
    old27530804
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Да добавят и въпроса за влизане на Турция в ЕС.

  76. 76 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 480 Неутрално

    То и за членство в ЕС трябва да има референдум, ама първо искам изследванията да потвърдят, че евроскептицизмът е преобладаващ.

    Колкото до НАТО, Сидеров каква алтернатива дава? Задължителна казарма - това знам, че го искат.

  77. 77 Профил на fanagoreca
    fanagoreca
    Рейтинг: 594 Весело

    Болката се е разболял в Масква от БСП -болестта . Ако мудадем някой лев за ресторант , и възможност да повика от някоя трибуна в черен латексов костюм , ще мине в ремисия кажи-речи до изборите догодина .

  78. 78 Профил на Georgi Sevov
    Georgi Sevov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#27] от "Ian Smith":
    Страх го е ,че при евентуална война между Сирия и Турция ще трябва да пращаме наши момчета да се бият на страната на Турция ,....коетооо еее ,..трагедия !!!

    vimeo.com/11693318
  79. 79 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Га Митето ядеше евродепутатски кифтета в Брюксел ни НАТО, ни ЕС му пречеха на "татко" Волен, но сега в кризата, при оскъдица на алтернативни доходи, той пак трябва да се върне към старите тези, да са си заработи 30-те сребърни рубли.

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  80. 80 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Атака винаги е изказвала най-крайните мечти на родната русофилистия (от по-просташкия тип), които дори БСП ги е срам.

    (Е, гоце ага не го беше срам 1999 и той да ги изказва).

  81. 81 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Проблема не са глупостите на Волен.
    Проблема са че критичното мнозинство избиратели на които подобни глупости не минават, намаляват стремглаво.
    С намаляването на броя на нормалните, радикалните идеи ще набират все повече и повече популярност. Скоро ще има и призиви за излизане от ЕС, от НАТО, от Еваратом да не допускаме наблюдатели на МААЕ ако не си платят по $500 за нощувка и подобни глупости.
    Това е цената на кофти вот който българина прави съвсем безотогворно.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  82. 82 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 586 Неутрално

    [quote#27:"Ian Smith"]в НАТО заобиколена от натовски ( Румъния, Турция, Гърция )[/quote]
    ЕЙ България преди 2004 година имаше 90 балистични ракети.Те могат да ударят цел 300 до 500 км.Всички на балканите са треперили от нас и нашите ракети,а и сс-23 можеше да носи атомна бомба само за 10-12 мин. можеше да се монтира атомба.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  83. 83 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Заповядайте във цирк "Атака"....

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  85. 85 Профил на caprari
    caprari
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Когато наблюдавам цялостната пропаганда против АТАКА, ширеща се на всички фронтове в българското пространство, упованието ми в нашата победа става безгранично. Вече 7 години се върши такава пропаганда срещу нас. Мои съратници, вие си спомняте тази пропаганда. Тази бълвоч от същите думи, същите фрази, лъжи и опетняване. И когато се вгледаме по-отблизо, ние виждаме същия почерк на група страхливи и продажни анонимници, които ни убеждаваха, че в България- турцизация няма. Тези мекотели ни втълпяваха, че циганизация няма. Същите тези медийни мишоци, които вместо перо в ръката си държаха палците на краката си. Тяхната поръчка бе да омърсят идеала за националното възраждане, да възпрат чрез всякакви мръсни похвати обединението на народа под знамето на патриотизма. И тяхната крайна цел е да съсипят и АТАКА и България, и по този начин да изтръгнат последната надежда за възход на родината. И днес те продължават да използват откровени неистини и черен пиар за съсипването на лидера на партията, просто защото същият е най-голямата опасност за техните господари. За тези, които награбиха в ръцете си активите на държавата.Тези, които ни държат в състояние на мизерия и глад изповядвайки единствено собствените си материалистични и властови интереси. Своите, и тези на господарите си от запада в голямата геополитическа игра. Игра, в която православието на Балканите трябва да бъде изкоренено.

  86. 86 Профил на caprari
    caprari
    Рейтинг: 218 Неутрално

    И днес, ние отново сме свидетели на всеобхватното медийно затъмнение от страна на т.н. национални медии. И днес, медии и социолози отново ни заливат с лъжи относно бъдещето на АТАКА. Днес, манипулацията продължава с пълна сила.
    И ако ние като народ продължим по същото това течение да вярваме безрезервно на тези които ни лъгаха с години, то ще ни сполети съдбата на рибата, която вярва на водата, а в същата тази вода после я сготвят.

  87. 87 Профил на caprari
    caprari
    Рейтинг: 218 Неутрално

    В същата тази държава, в която премиера Борисов ходи на съвместни парламентарни заседания с турците и ислямиста Ердоган. Същият този Ердоган, с който Борисов се прегръща и целува, който Борисов поздравява на турски език.
    Днес, Евростат излезе с доклад, според който България е с най-много джамии на глава от мюсюлманското си населението в целия ЕС. Точно 1 година и четири месеца, след като АТАКА алармира за същият проблем в свое собствено изследване. От Евростат закъсняха с тези си изводи, но преди година и четири месеца медиите в България не дадоха гласност на проучването на АТАКА. Питам защо ?

  88. 88 Профил на caprari
    caprari
    Рейтинг: 218 Неутрално

    И същите тези медии и слуги на чужди интереси сега ще ви лъжат, че в това няма нищо лошо. Ще ви натрапват, че трябва да сте толерантни, да зачитате другите религии и права. Ще ви плашат, че ако АТАКА дойде на власт ще стане гражданска война.
    А аз убедено твърдя, че ако АТАКА не дойде на власт, то тогава ще стане гражданска война ! Ще стане гражданска война, защото след джамиите идват претенциите, сепаратизма, тероризма и войната ! Примерите са много – Косово, Тетово и т.н.

  89. 89 Профил на caprari
    caprari
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Скъпи съратници. Когато наблюдавам цялостната пропаганда против АТАКА, ширеща се на всички фронтове в българското пространство, упованието ми в нашата победа става безгранично !
    Системата се страхува от нас, и има защо ! С нас е истината, Бог и родолюбието, а тях не могат да ни отнемат никога ! Рано или късно ще има справедливост.
    И както е казал Апостола – „Всекиму ще се държи сметка за делата”. Треперете предатели народни !

  90. 90 Профил на platon22
    platon22
    Рейтинг: 434 Неутрално

    И аз съм против НАТО...Влезнахме в НАТО заради ЕС, е вече може да го напуснем спокойно. ЕС има клауза за защита на членовете си по принцип. Ако някой нападне Австрия например всички членки на ЕС са длъжни да и помогнат. А референдум за НАТО трябваше да има преди 2004 година не сега. Мен като ходя по света и вземат да ми говорят, че съм в НАТО отговарям- Аз лично не членувам в тази организация! Това че някакви прозападни слуги решиха да вкарат страната там без допитване или референдум, да ми докарат американски бази, като по този начин ни превърнат в мишена за враговете на САщ, да унищожат българската армия, и сега да издържаме чужда армия, си е техен проблем. Никога не е късно да оправим тази грешка-излизане от НАТО, оставане в ЕС( зашитени сме от защитната клауза на ЕС) и се превръщаме в Австрия на Балканите.

  91. 91 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 800 Неутрално

    еЕ , щом е почнало тъй , то трябва да има и референдум и за ЕС и еврото /но то няма да ни дочака , а ще изгори следващата година / .

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  92. 92 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Няма да е лошо да включати въпрос: Нуждае ли се спешно волен от адекватно лечение

  93. 93 Профил на Interceptor
    Interceptor
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#2] от "spas27":

    И на мен биха ми били смешни ако не ни правеха живота трагичен! Боклуци!

  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на woland
    woland
    Рейтинг: 970 Неутрално

    А ако трябва да превеждаме думите на г-н Сидеров на човешки език, ще е: "Атака иска на всяка цена да остане и в следващия парламент".

  96. 96 Профил на Alan Shore
    Alan Shore
    Рейтинг: 381 Неутрално
  97. 97 Профил на niki2003
    niki2003
    Рейтинг: 433 Неутрално

    На тази фурнаджийска лопата Сидеров изобщо не мога да повярвам!

  98. 98 Профил на Slartibartfast
    Slartibartfast
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Не може една руска подлога да се нарича "националист" и това да не прави впечатление на никого.

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  99. 99 Профил на caprari
    caprari
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Братя и сестри Българи,

    Днес ние сме изправени пред реалното начало на заличаването и претопяването ни като нация. В името на тези, които жертваха живота си заради нас, НИЕ сме длъжни с всички сили да се противопоставим на турската паплач, да се борим за родната си земя и език, за собствените ни деца и поколенията след нас ! Ние НИКОГА не трябва да допуснем тази измет да завземе държавата ни чрез подлост или оръжие ! Каквото и да ни струва това, ние трябва да устоим на всички външни и чужди неприятели, които искат да ни заличат. Вие сте потомци на велики Българи ! Храброст, Чест и Доблест тече във вашите вени ! Не прекланяйте глава пред турската гмеж, и се борете за това, което е по право Ваше ! Родителите Ви са миналото, Вие сте настоящето, от Вас зависи бъдещето ! Не прекланяйте глава пред гаджал, или който и да било ! Вие сте гордостта на цял един народ ! Вие сте воините български непримирими ! АТАКА е последната отбранителна линия ! Вие сте тази линия, която турските мекерета няма да могат да преминат, просто защото НИЕ сме много по-стойностни от един гаджал ! Благодарение на Вас, България ще пребъде !

    ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ !!!

  100. 100 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3492 Неутрално

    [quote#98:"Николай Цолев"]Не може една руска подлога да се нарича "националист" и това да не прави впечатление на никого.[/quote]

    В определени среди в България под патриотизъм се разбира безпределна любов към Русия, Росатом, Газпром и Путин.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK