"След година оглеждане българските военни са се спрели на осем 32-годишни самолети F-16 от Португалия".На Аню да не би чавка да ми е изпила акъла? Ние сме цъфнали и вързали,че да даваме 700 милиона за осем 32-годишни самолети!!!
може да купим и някой самолет от ВСВ...такава ни е цялата работа- няма да купим 5 нови Eurofighter, ще купим 8 самолета на по 32 години...Някой ще каже 4е нямало пари - аз да питам тогава, а как има милиони за нови Пасати за депутатите? Или е по важно те да се фръцкат насам натам???
"се противопоставя на инвестицията, която се очаква до достигне 700 млн. лв." - браво, как са се престрашили!? НАТО-овски войски сме, а и догодина ще са вече 33-годишни и може да смъкнат цената. Ще се плаща, преди МИГ, сега Ф...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
[quote#8:"olly"]Абсурд е 32 годишен Ф16 да струва близо 40 милиона долара. [/quote]
Зависи какво включва цената.. Виж линка по-долу:
"Sept 24/12: Portugal. Romania apparently outbids Bulgaria for 12 PoAF F-16s, offering EUR 600 million over 5 years for the jets (EUR 125 million) and associated training and maintenance (EUR 475 million). The planes will arrive in 2016, by which time Romania’s pilots will also be fully trained."
Скамо да напомня че преди 13 години Костов отхвърли оферта за подобни изтребители като морално и физически остарели. А днес Аню се пробва да ни зароби с тази далавера.
След година оглеждане българските военни са се спрели на осем 32-годишни самолета F-16 от Португалия
=-===========
да са ни честити тези 30 годишни боклуци.
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
Бай Аню не е в час!!! Какво ще ги правим тези осем 32-годишни самолети F-16? Ми те ще са си непрекъснато в хангарите и едва ли ще полетят, щото няма нито пари за горивото им, нито обективна заплаха за страната.
И кой ще ги пилотира тези самолети? "Бистришките тигри"?
С армия от 10-15 хиляди души, самолите ни дотрябвали.
Нали сме готови да се предадем всеки момент, ков да вардим?
40 годишни фрегати от Белгия.
32 годишни самолети от Португалия.
Далавери ("Маркони" или какво беше там) с италианците.
С по един "Калашник" в Афганистан редом с американците.
Чиновници, които поддържат със смазки техниката по складовете
Съжалявам, но е време да закрием армията и да се предадем.
Кому? Абе, предаваме се! Чудя се имаме ли ръководство на армията или само поредни папка(м)джии в държавата?!
Абсурд е 32 годишен Ф16 да струва близо 40 милиона долара. [/quote]
нов грипен струва между 40-60 милиона долара нов.Аню ноьойски ще прибере добра комисиона от това.
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
В момент на криза да се мисли за самолетчета е повече от гнусно!
Освен това да заменяме Миг-29, който всъщност изобщо не е лош самолет, с 32годишни Ф-16, не е ли пълна глупост??
[quote#2:"Pima"]32 годишни[/quote]
-Сладурчета. Таман разработени. Сами си правят всичко, без да ги подсещаш. Като станат на 45 ще се оправят и без пилот.
п.п. Да не се забравя: На рождения ден цветя, торта и само 16 свещи. Много са обидчиви.
[quote#10:"sss700431"] са се спрели на осем 32-годишни самолети F-16 от Португалия."
[/quote]
Интересно.Португалия се бори се бори с кризата
и продава старите самолети, а ние цъфнали и
вързали...ще купуваме.
И от кого ще ни бранят тези самолети?
От македонската авиация
Ако си вземеш за съпруга - девица, то трябва да дадеш на баща и 1 коза.
Ако жената има 1 дете и я вземеш за съпруга, трябва да дадеш на баща и 3 кози, щото е доказано, че жената може да ражда.
Ако жената има 5 деца, тогава трябва да дадеш на баща и цяло стадо кози, щото няма да има нужда да правиш деца, а жената ще ти бъде за Удоволствие!
Самолетите са скъпи, щото е доказано, че летят, а са толкова много скъпи, щото много години са летели - ТУАРЕГСКА МУ ЛОГИКА!!!!!
Ми на линка по -горе пише цена $47 мил. бройката - произведени 1978 г. Сложете обучение, обслужване и т.н. освен това не само годините са важни а и летателните часове.
Пък иначе по добре 4 нови Грипен-а от колкото 8 стари Ф16, а най-добре по 0 от двата.
Сега ми стана ясно ....
Не Борисов е отишъл при Обама, Обама го е извикал и целта и цената, на тази Му екскурзия, която беше представане като обикновена ПР акция, ще ни струва 700 милиона лева.
Да ни е честито....!!!!!!!!!!!!!!
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
Португалските F-16 са преминали напълно програмите FalkonUP с FalkonSTAR, което позволява безпроблемно увеличаване на ресурса до 8000 летателни часа. По самолетите са сменени или усилени всички силови елементи, сменени са напълно всички кабели с тефлонови такива, усъвършенствани са хидравличната, енергийната и спирачната системи.
Португалските F-16 са модернизирани до стандарта MLU M5 tape, което им гарантира отлични способности с оглед на задачите поставени пред българските ВВС, включително жизнено важните „въздух-земя”. Интегриран е изключително богат набор от най-съвременно американско и европейско въоръжение – както въздух-въздух, така и въздух-повърхност. Нещо повече, надеждността на тази интеграция е доказана в реални бойни действия. Авиониката на самолета е впечатляваща – като възможности на сензорите, мощност на бордовите компютри, линия за обмен на тактическа информация и степен на интеграция на нужната за летеца информация. Евентуалното придобиване от България на такива самолети, особено с оглед на състоянието на авиационната техника в страната и особено на изтребителната компонентаq ще даде огромна глътка въздух на ВВС.
Големият въпрос при евентуалното придобиване на F-16 Block 15 MLU е какъв е оставащиs им ресурс от назначените 8000 летателни часове. По наши данни португалските машини са най-малко летелите от всички западноевропейски F-16 MLU и имат нальот не повече от 4000 часа. Това с оглед нальота на самолет в българските ВВС в момента, а и в обозримо бъдеще, им дава ресурс за минимум 20 години. Машините които се предлагат са преминали през тази модернизация в периода 2002-2004 г, а последният вариант М5 е интегриран преди 3г. Ако бъдат доставени през 2014-2015 г. в България ще имат поне 20 години пред себе си. http://www.pan.bg/view_article-1-14272-F-16-portugalsko-fado-za-Grafa.html
Абе пичове... да имате идея защо някак не се "харчат" SAAB-ите? До момента май само Чехия са си взели такива. А цената им не е кой знае каква. Да не казвам, че е конкурентна на тези португалските регенерати....
Сега, че на мен са ми слабост МиГ-овете, това е друг въпрос. Няма да вземем от тях, щото руснаците се правят на интересни и не дават да си сложим "наша" електроника, барабар със системата "свой-чужд", ами те да ни я направили. Нормално е да им покажеш среден пръст. Ама шведите? Да не би да са стиснати на подкупи?
Един чисто нов Ф16 фалкън е към няма и 50М$, което грубо сметнато са си към 80 милиона лева. Че те тогава военните ще могат да си купят за 700 милиона левчета не 8, а цели 9 броя чисто нови фалкъни с отстъпката за количество.
Самолетите са произведени в разгара на студената война.По това време президентът Рейгън се закани да унищожи Империята на злото.Значи са много качествени.
Ако все пак сделката се разсъхне,някъде може да има немски "Месершмид" от 1943г.
[quote#46:"deyan"]Ако бъдат доставени през 2014-2015 г. в България ще имат поне 20 години пред себе си. [/quote]
Значи трябва да си купим 35 годишни бараки през 2015г. които гарантирано били надеждни и след още 20г години да ги бракуваме?
Аз си мислех ,че Бойко ще се върне от Америка с някакъв по як милитъри проект?
Една от причините за бързия възход на Япония след войната е че им наложиха военният им бюджет да не надвишава 2% от брутния продукт. Ако и на руснаците някой им беше наложил такова ограничение и те сега щяха да живеят поне като японците. Да ама няма там кой да спре маршалите с тенекиените кокарди и фуражките по 2 метра. Ние поне можем.
Защо вместо в 32 годишни бараки не инвестираме тези пари (ако трябва изобщо да се дават за оръжие) в модерни отбранителни противовъздушни системи тип Пейтриът? За нашата територия май и един комплекс стига. Нали целта на тия самолети е отбранителна, а не нападателна.
До коментар [#35] от "torquemada":
Механична грешка бе пич!
Знам че има разлика между Ф4 и Ф16.Две години съм виждал съвсем отблизо бойни самолети на всички учебни полети в Габровница на времето/ а тогава летяха много/.
Без да чуе от мен :"Колесника спуснат ,клапите отворени"ръководителя на полетите не можеше да даде разрешение на нито един МиГ21 да кацне.
То тогава беха Фантомите на въоръжение при империалистите ,може и за това.
Ако оставим цената на страна, но 32-годишни самолета - за каква модернизция говорим ?? Кой нормален човек би си модернизирл автопарка с 32-годишна кола, кой??
Що за тъпотия - на тея времена да изкат за 70 милиона да купуват самолети, при това напълно безполезни военни самолето.. машини за убиване. То ние пилоти нямаме за токова самолети даже..
Що за извратено шапкарско желание, на гол тумбак с умираща, застаряваща и болна нация да се обзаведеш с още по-стари скрап-самолети. Чиста проба измама и далавера си е това!
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
Прав е Дянков, на гол тумбак, чифте пищови.... и оти са му притрябвали на Аню изтребители? С кой мисли да воюва?
Да не би с Румъния, Турция, Русия, Гърция или Сърбия както преди 100 години...
Тези самолетчета, за които си мечтае Аню, по далече и не могат да летят....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Едно правилно решение/едно от малкото/на управляващите!Няма пари за пенсии,здравеопазване и образование ,а ще купуваме самолети....както се казва "На гол тумбак-чифте пищови"/народна поговорка/!Тук обаче се виждат и сериозни лобистки интереси сред военните у нас!
Смятай как ще се обслужва ф16...
сигурно една ответрка няма в цялата армия дето да е съвместима с ф16...
ще дадат и още толко пари за оборудване за подръжка и обслужване.
Щото на съветския самолет може да с тел и пиронче, а на тия ?
У бря Аньо !!! Колко комисионна ше намажеш ?
Осем 32 годишни Ф16 се равняват на отваряне на ремонтна база за тях и постоянни отлагания на полетите поради технически проблеми. Горивото тряя да се смени с друго . Ремонтните хангари трее се преоборудват. Радари, поддръжка, оръжия и даже и писти, понеже руските са правени да могат и от чакъл да излитат ма с хамериканските не мое....
700 милиона сега и после ше тряат още 2 милиарда.
Анке ма...кой па тебе та тури там за бушонь на майтап и ся ше напрайш сума и бели
В условията на тежка криза Аню Ангелов иска 700млн. лв за изтребители. От залъка на пенсионерите ли ще ги вземат, бизнеса ли пак ще подстрижат, цените на енергията ли ще повишат, малко инфлациика. Избори идват бе, замислете се. ГЕРБ харчат като за последно. Подминали били искането на Ангелов. Ще видим утре дали пък няма да му дадат 700 млн. ? Само изтребителите струват толкова и парите ще отидат в друга икономика. А поддръжката, разходите по тях? Още колко милиона ще се стоварят на гърба на данъкоплатците?
Аню кат млад е гледал "Топ Гън" или "Железен орел" и сигур тогаа се е вманиачил по Ф16. И ся си мечтае как ше купи и как ше си фърка фърка у нибету кат един хамерикански герой...
Туй да даваш власт на хора в старческа деменция е страшнъ работа и не знам кой и с къф акъл го е направил...
А знаете ли, селд като се купят нов тип самолети, колко стотици милиони трябва да отидат за обучение на летци да придобият опит и да използват възможностите на машините? И колко "успешни" биха били подобни машини без добре натренирани пилоти? Да не стане така, че да купум самолети, пък да няма пари за гориво! Да не говорим за учения на пилоти! Полските пилоти на колко учения ходят! И в САЩ, и в Израел! И до скоро, независимо, че имат свои самолети, заради опита на пилотите, Полша разчиташе единствено на американските самолети и пилоти, когато стане напечено!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Като разделим 8 португалски самолета на 32 години , ще получим броят на самолетите на по една година , които можем да закупим със 700 милиона лева . Сега .
700 Млн лв за 8 изребителя (при това стари) няма как да е реалната информация сервирана от Ангелов. Но не е ясен точния модел F-16. Явно сумата включва и покупката на нови Сааб Грипен... но не е ясно колко и... от кой модел. И още мн. неща не са ясни, но ще видим. А най-тъпото е че в сайта им няма абсолютно нищо! Или е било мислене на глас, или проверка на настроенията.
Иначе да, по време на криза бойни изтребители се не купуват!
Брех, тези мекерета от ГЕРБ са на път да направят една от най - скандалните сделки в новата история на България. Тук става дума за покупка на пълни таралясници, каквито без съмнение са тези 32 годишни F 16 Block15 . Дори Турция има линценз за производство на F 16 Block 50 !!!!!!!!!! ТОВА Е СКАНДАЛНО.
Няма как да стане щото нямаме самолетоносач, да ги закара до Аденския залив или Източно Средиземно море.... Такива самолети като Ф16 искат яка логистика и подръжка.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
след малка справка излиза че това са самолети, закупени като втора употреба от Португалия през 1999, от САЩ сиреч при нас ще са 3 употреба ,не е ли малко прекалено, примерно Мароко има ф16 блок 52 почти най новите а ние наистина антики
Имаше смисъл да имаме изтребителна авиация, когато Гърция и Турция ни бяха противници, да ги забавим няколко десетки часа, докакто дойде руската армия...
Сега всите сме в НАТО и е откровена глупост да поддържаме изтребителна авиация.... Ф16 са изтребители-бомбардировач.... м/у впрочем....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
как звучи това
Lockheed Martin F16 Fighting Falcon
Price - Current Price $ 47 million U.S. * по 8 400 милиона долара ма това са нови, браво на Аню браво на ГЕРБ, щото сделката ще бъде одобрена няма съмнение
За какво са ни тези таралясници, след като Турция и Гърция разпалагат с далеч по - модерните и ефективни образци на F 16, а именно тези от Block 50 и 50+? Турция вече обмисля покупката на Eurofighter и участва в програмата за производство на F 35.
Turkish Aerospace Industries (TAI)
n 1984 Turkish Aerospace Industries (TAI) was established and Turkey started to produce fighter aircraft locally under license, including a total of 232 F-16 Fighting Falcon (Block 30/40/50) aircraft for the air force. The air force had previously received 8 F-16s that were purchased directly from the United States, bringing the total number of F-16s received by the air force to 240.[27] TAI is currently building 30 new F-16 Block 50+ aircraft for the TuAF[28][29] and is applying a CCIP upgrade on the existing fleet of Block 30/40/50 F-16s, which will bring all of them to the Block 50+ standard
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
purple_rain
Рейтинг: 466 Разстроено"След година оглеждане българските военни са се спрели на осем 32-годишни самолети F-16 от Португалия".На Аню да не би чавка да ми е изпила акъла? Ние сме цъфнали и вързали,че да даваме 700 милиона за осем 32-годишни самолети!!!
Pima
Рейтинг: 466 Неутрално32 годишни самолета?
Най-страшното на комунизма е това което идва след него...че то ние трябва повече да се страхуваме от тези самолети, вместо от това, че нямаме самолети...
Къти
Рейтинг: 638 НеутралноЩе купуват пенсионирани самолети на цената на нови? Така ми мирише?
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bgcarmello
Рейтинг: 1630 Неутралноможе да купим и някой самолет от ВСВ...такава ни е цялата работа- няма да купим 5 нови Eurofighter, ще купим 8 самолета на по 32 години...Някой ще каже 4е нямало пари - аз да питам тогава, а как има милиони за нови Пасати за депутатите? Или е по важно те да се фръцкат насам натам???
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2875 Любопитно"се противопоставя на инвестицията, която се очаква до достигне 700 млн. лв." - браво, как са се престрашили!? НАТО-овски войски сме, а и догодина ще са вече 33-годишни и може да смъкнат цената. Ще се плаща, преди МИГ, сега Ф...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Мазен чех
Рейтинг: 696 НеутралноЧе те МИГ-29 са по нови от тия 33 годишните бе, тия са луди.
икономист - неграмотник с дипломаBedtime for Democracy
Рейтинг: 766 Неутралноеееееееее доживях да го кажа:
Pure Chewing SatisfactionБРАВО на кабинета :П
phill11
Рейтинг: 516 НеутралноАбсурд е 32 годишен Ф16 да струва близо 40 милиона долара.
Дневник или нещо грешите или манипулирате.
phill11
Рейтинг: 516 НеутралноНе вярвам някой в МО да е предложил подобна на описната в статията сделка. Иначи нищо против самолета, цената не е изобщо ок.
/Lockheed-Martin-F16-Fighting-Falcon/169
http://www.aircraftcompare.com/helicopter-airplane
sss700431
Рейтинг: 516 Неутрално"След година оглеждане българските военни са се спрели на осем 32-годишни самолети F-16 от Португалия."
С бастуни ,ще се предвижват тези аероплани. Ами , това са пенсионери в небето.
Virgin
Рейтинг: 753 ВеселоДа заменим 25 годишни самолети с 32 годишни, купени на цената на нови?
Е това е велико!!!
Аню е гений!
Hawaii
Рейтинг: 6285 НеутралноКолко ли са 10 % от 700 МИЛИОНА ???
Не,че нещо...
Само питам....
Хи-хи
Рейтинг: 1584 Неутрално"...инвестицията, която се очаква да достигне 700 млн. лв..."
К'ва инвестиция е това бе, пенсионер? Избихте хората в Бисер, а се разкарвате по като бейове....
silverhead
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#8:"olly"]Абсурд е 32 годишен Ф16 да струва близо 40 милиона долара. [/quote]
tz-will-romanias-new-fighters-come-from-israel-014 99/
Зависи какво включва цената.. Виж линка по-долу:
"Sept 24/12: Portugal. Romania apparently outbids Bulgaria for 12 PoAF F-16s, offering EUR 600 million over 5 years for the jets (EUR 125 million) and associated training and maintenance (EUR 475 million). The planes will arrive in 2016, by which time Romania’s pilots will also be fully trained."
http://www.defenseindustrydaily.com/nothing-but-ne
Virgin
Рейтинг: 753 Неутрално[quote#8:"olly"]Дневник или нещо грешите или манипулирате.
alsko-fado-za-Grafa.html
[/quote]
За съжаление от известно време си тече PR кампания, в която параметрите са за покупка за 400 милиона долара.
http://www.pan.bg/view_article-1-14272-F-16-portug
Скамо да напомня че преди 13 години Костов отхвърли оферта за подобни изтребители като морално и физически остарели. А днес Аню се пробва да ни зароби с тази далавера.
paf
Рейтинг: 638 НеутралноНие армия нямаме, той (АА) дърти самолети иска да купува. Бърза, за да лапне комисионката.
Не, не и пак не!
In my world
Рейтинг: 638 НеутралноСлед година оглеждане българските военни са се спрели на осем 32-годишни самолета F-16 от Португалия
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)=-===========
да са ни честити тези 30 годишни боклуци.
Дедо Либен
Рейтинг: 1326 НеутралноБай Аню не е в час!!! Какво ще ги правим тези осем 32-годишни самолети F-16? Ми те ще са си непрекъснато в хангарите и едва ли ще полетят, щото няма нито пари за горивото им, нито обективна заплаха за страната.
cucing
Рейтинг: 696 НеутралноИ кой ще ги пилотира тези самолети? "Бистришките тигри"?
ура и да живей!!!С армия от 10-15 хиляди души, самолите ни дотрябвали.
Нали сме готови да се предадем всеки момент, ков да вардим?
cucing
Рейтинг: 696 Неутрално...идеята е новата техника да замени МиГ 29. "Нова" техника на 32 години, ха, ха, ха!
ура и да живей!!!kelesha2
Рейтинг: 237 Весело32.годишни??Моля,моля!
Ф16;
Ф16-А/Б---14,6 милиони на бр,
Ф16-ЦД----18,8 ---------- на бр,
Нови?!
Мърмор
Рейтинг: 1049 Неутрално40 годишни фрегати от Белгия.
32 годишни самолети от Португалия.
Далавери ("Маркони" или какво беше там) с италианците.
С по един "Калашник" в Афганистан редом с американците.
Чиновници, които поддържат със смазки техниката по складовете
Съжалявам, но е време да закрием армията и да се предадем.
Кому? Абе, предаваме се! Чудя се имаме ли ръководство на армията или само поредни папка(м)джии в държавата?!
TED (moderator är en faggot)
Рейтинг: 638 Неутрално"осем 32-годишни самолета F-16 от Португалия."
Ъъъъъ, че те летят ли още като са на годините на панелката ми бре. Целият блок с 4 входа не струват толкова пари ????
In my world
Рейтинг: 638 Весело[quote#8:"olly"]
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)Абсурд е 32 годишен Ф16 да струва близо 40 милиона долара. [/quote]
нов грипен струва между 40-60 милиона долара нов.Аню ноьойски ще прибере добра комисиона от това.
bokko
Рейтинг: 581 ВеселоДо коментар [#11] от "virgin":
Предложението е на ББ и комисионната е аз него радвай се матрял
Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 695 НеутралноУха ,колко ли милиона е комисионната...?
xflood
Рейтинг: 1114 НеутралноВ момент на криза да се мисли за самолетчета е повече от гнусно!
Fail with honour then succeed by fraudОсвен това да заменяме Миг-29, който всъщност изобщо не е лош самолет, с 32годишни Ф-16, не е ли пълна глупост??
In my world
Рейтинг: 638 Неутрално[quote#21:"kelesha2"]Ф16-А/Б---14,6 милиони на бр,
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)Ф16-ЦД----18,8 ---------- на бр,
Нови?! [/quote]
това е цената на ф-16 от 1998-ма година.
wallenstein
Рейтинг: 466 НеутралноГоляма кражба, голямо чудо! Да купиш старо желязо за толкова много пари!
acb16
Рейтинг: 925 Весело[quote#2:"Pima"]32 годишни[/quote]
-Сладурчета. Таман разработени. Сами си правят всичко, без да ги подсещаш. Като станат на 45 ще се оправят и без пилот.
п.п. Да не се забравя: На рождения ден цветя, торта и само 16 свещи. Много са обидчиви.
puhpuhan4o
Рейтинг: 659 ВеселоДа нямат предвид 32 8-годишни Ф-16ки? Щото иначе е абсурд тва...
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!тулса
Рейтинг: 2237 Неутрално[quote#10:"sss700431"] са се спрели на осем 32-годишни самолети F-16 от Португалия."
"The glory of God is intelligence"[/quote]
Интересно.Португалия се бори се бори с кризата
и продава старите самолети, а ние цъфнали и
вързали...ще купуваме.
И от кого ще ни бранят тези самолети?
От македонската авиация
navy
Рейтинг: 926 Любопитно[quote#8:"olly"]Абсурд е 32 годишен Ф16 да струва близо 40 милиона долара.
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядДневник или нещо грешите или манипулирате.
[/quote]
Остави Дневник!
Кажи ти каква аритметика използва та получи цена 40млн долара/Фантом при условие ,че общата сума е 700 млн. лева ,а Фантомите са 8?
Дедо Либен
Рейтинг: 1326 ВеселоПри туарегите в Мали има следната традиция:
Ако си вземеш за съпруга - девица, то трябва да дадеш на баща и 1 коза.
Ако жената има 1 дете и я вземеш за съпруга, трябва да дадеш на баща и 3 кози, щото е доказано, че жената може да ражда.
Ако жената има 5 деца, тогава трябва да дадеш на баща и цяло стадо кози, щото няма да има нужда да правиш деца, а жената ще ти бъде за Удоволствие!
Самолетите са скъпи, щото е доказано, че летят, а са толкова много скъпи, щото много години са летели - ТУАРЕГСКА МУ ЛОГИКА!!!!!
torquemada
Рейтинг: 409 НеутралноКви Фантоми бре?
Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
phill11
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#33] от "navy":
Грешката е моя имах предвид евро.
d10001
Рейтинг: 897 Неутралностана много жълто тук....дайте да проучим....може и да не е точно така както изглежда
wallenstein
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#33] от "navy":
Какви Фантоми бе кратунка?
hunt
Рейтинг: 632 НеутралноМи на линка по -горе пише цена $47 мил. бройката - произведени 1978 г. Сложете обучение, обслужване и т.н. освен това не само годините са важни а и летателните часове.
Пък иначе по добре 4 нови Грипен-а от колкото 8 стари Ф16, а най-добре по 0 от двата.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Дневник:Анкета за или против новият сайт
Рейтинг: 581 НеутралноСега ми стана ясно ....
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?Не Борисов е отишъл при Обама, Обама го е извикал и целта и цената, на тази Му екскурзия, която беше представане като обикновена ПР акция, ще ни струва 700 милиона лева.
Да ни е честито....!!!!!!!!!!!!!!
phill11
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#15] от "virgin":
От този линк излиза че самолетите които ни предлагат са вече веднъж рециклирани, цената е ... какво да коментираме.
d10001
Рейтинг: 897 НеутралноПортугалските F-16 са преминали напълно програмите FalkonUP с FalkonSTAR, което позволява безпроблемно увеличаване на ресурса до 8000 летателни часа. По самолетите са сменени или усилени всички силови елементи, сменени са напълно всички кабели с тефлонови такива, усъвършенствани са хидравличната, енергийната и спирачната системи. alsko-fado-za-Grafa.html
Португалските F-16 са модернизирани до стандарта MLU M5 tape, което им гарантира отлични способности с оглед на задачите поставени пред българските ВВС, включително жизнено важните „въздух-земя”. Интегриран е изключително богат набор от най-съвременно американско и европейско въоръжение – както въздух-въздух, така и въздух-повърхност. Нещо повече, надеждността на тази интеграция е доказана в реални бойни действия. Авиониката на самолета е впечатляваща – като възможности на сензорите, мощност на бордовите компютри, линия за обмен на тактическа информация и степен на интеграция на нужната за летеца информация. Евентуалното придобиване от България на такива самолети, особено с оглед на състоянието на авиационната техника в страната и особено на изтребителната компонентаq ще даде огромна глътка въздух на ВВС.
Големият въпрос при евентуалното придобиване на F-16 Block 15 MLU е какъв е оставащиs им ресурс от назначените 8000 летателни часове. По наши данни португалските машини са най-малко летелите от всички западноевропейски F-16 MLU и имат нальот не повече от 4000 часа. Това с оглед нальота на самолет в българските ВВС в момента, а и в обозримо бъдеще, им дава ресурс за минимум 20 години. Машините които се предлагат са преминали през тази модернизация в периода 2002-2004 г, а последният вариант М5 е интегриран преди 3г. Ако бъдат доставени през 2014-2015 г. в България ще имат поне 20 години пред себе си. http://www.pan.bg/view_article-1-14272-F-16-portug
gl
Рейтинг: 469 НеутралноАко го викант на инструктаж още веднъж нашия тиквократор, не бих се учудил и ако направо вземат неколко Р-51 Mustang, напълно доказала се машина.
fanagoreca
Рейтинг: 638 НеутралноВторият пилот щеги бута, или ще ги изтрелват с Архимедови прашки?
gl
Рейтинг: 469 НеутралноДо коментар [#46] от "deyan":
В музей мисля имат повече от 20 години пред себе си, нали са халумин, американски, та няма да изгният.
phill11
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#41] от "hunt":
Не произведени 1978 , а в производство от ... цената е за нови самолети.
Федор Езерский
Рейтинг: 970 ЛюбопитноАбе пичове... да имате идея защо някак не се "харчат" SAAB-ите? До момента май само Чехия са си взели такива. А цената им не е кой знае каква. Да не казвам, че е конкурентна на тези португалските регенерати....
Сега, че на мен са ми слабост МиГ-овете, това е друг въпрос. Няма да вземем от тях, щото руснаците се правят на интересни и не дават да си сложим "наша" електроника, барабар със системата "свой-чужд", ами те да ни я направили. Нормално е да им покажеш среден пръст. Ама шведите? Да не би да са стиснати на подкупи?
hartofilax
Рейтинг: 466 НеутралноАз предлагам да си купим:
Ланкастър
Спитфайър
Мустанг
Тъндърболт
Хюрикейн
За сухопътните сили може малко Шърман и Патън. Може и Пантери ако ни дадат да земем от немците.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3201 НеутралноГерберите ще счупят всички тъпомери ако купят 32 годишнини самолети за 800млн.€
Libertarianism is just anarchy for rich peoplebgpainter
Рейтинг: 1441 ВеселоОт Дневник нещо са се превъзбудили.
.
Жената е покана за щастиеЕдин чисто нов Ф16 фалкън е към няма и 50М$, което грубо сметнато са си към 80 милиона лева. Че те тогава военните ще могат да си купят за 700 милиона левчета не 8, а цели 9 броя чисто нови фалкъни с отстъпката за количество
Майндърбайндър
Рейтинг: 845 НеутралноСамолетите са произведени в разгара на студената война.По това време президентът Рейгън се закани да унищожи Империята на злото.Значи са много качествени.
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Ако все пак сделката се разсъхне,някъде може да има немски "Месершмид" от 1943г.
Федор Езерский
Рейтинг: 970 Неутрално[quote#55:"Майндърбайндър" ]Ако все пак сделката се разсъхне,някъде може да има немски "Месершмид" от 1943г.[/quote]
Уф, мани, това е болна тема.... Във военно-историческият музей - така де, в Пловдив музея, няма нито Месершмит, нито Юнкерс...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3201 Неутрално[quote#46:"deyan"]Ако бъдат доставени през 2014-2015 г. в България ще имат поне 20 години пред себе си. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЗначи трябва да си купим 35 годишни бараки през 2015г. които гарантирано били надеждни и след още 20г години да ги бракуваме?
Аз си мислех ,че Бойко ще се върне от Америка с някакъв по як милитъри проект?
emil
Рейтинг: 2470 ВеселоЕдна от причините за бързия възход на Япония след войната е че им наложиха военният им бюджет да не надвишава 2% от брутния продукт. Ако и на руснаците някой им беше наложил такова ограничение и те сега щяха да живеят поне като японците. Да ама няма там кой да спре маршалите с тенекиените кокарди и фуражките по 2 метра. Ние поне можем.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!bgpainter
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#58] от "emil":
Жената е покана за щастиеВиж обаче колко от БВП е дългът на Японците.
ugi
Рейтинг: 581 НеутралноЗащо вместо в 32 годишни бараки не инвестираме тези пари (ако трябва изобщо да се дават за оръжие) в модерни отбранителни противовъздушни системи тип Пейтриът? За нашата територия май и един комплекс стига. Нали целта на тия самолети е отбранителна, а не нападателна.
Трезвен
Рейтинг: 1441 ВеселоНаправо да потърсят по 8 двуплощника от първата световна война, така и така са тръгнали да правят жив антиквариат от армията ни.
navy
Рейтинг: 926 НеутралноДо коментар [#35] от "torquemada":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядМеханична грешка бе пич!
Знам че има разлика между Ф4 и Ф16.Две години съм виждал съвсем отблизо бойни самолети на всички учебни полети в Габровница на времето/ а тогава летяха много/.
Без да чуе от мен :"Колесника спуснат ,клапите отворени"ръководителя на полетите не можеше да даде разрешение на нито един МиГ21 да кацне.
То тогава беха Фантомите на въоръжение при империалистите ,може и за това.
vlastelina
Рейтинг: 237 НеутралноКато гледам на колко години са самолетите, по-добре да си купят Голфове
ugi
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#44] от "nuzzo":
Ти случайно да пропусна частта от статията, където се казва, че предложението е отхвърлено?
bviv
Рейтинг: 409 НеутралноВ която е да е нормална държава след такова предложение от военния министър, същия ще бъде незабавно уволнен и подложен на медицински изследвания.
Дневник:Анкета за или против новият сайт
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#64:"ugi"]Ти случайно да пропусна частта от статията, където се казва, че предложението е отхвърлено?[/quote]
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?Не, не съм..., но то не променя написаното от мен.
Дневник:Анкета за или против новият сайт
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#64] от "ugi":
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?Това не пречи,колега, след 1 месец да речем , да бъде прието. Важното е, това ли е била целтаа на посещинието на Борисов. И за мен отговорът е ДА
torquemada
Рейтинг: 409 НеутралноСнимката обаче кърти! Все-едно Лесли Нилсен в "Голият пистолет" като направи някаква беля.
Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.ivanmmcht
Рейтинг: 237 НеутралноАко оставим цената на страна, но 32-годишни самолета - за каква модернизция говорим ?? Кой нормален човек би си модернизирл автопарка с 32-годишна кола, кой??
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноЗа момента разума надделя.
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАОбаче идват ПРАЗНИЦИТЕ - любимо време за бързо и потайно гласуване на най-големите безобразия ...
cockmeat
Рейтинг: 524 НеутралноЩо за тъпотия - на тея времена да изкат за 70 милиона да купуват самолети, при това напълно безполезни военни самолето.. машини за убиване. То ние пилоти нямаме за токова самолети даже..
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!Що за извратено шапкарско желание, на гол тумбак с умираща, застаряваща и болна нация да се обзаведеш с още по-стари скрап-самолети. Чиста проба измама и далавера си е това!
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1441 ВеселоАню не можа да вдигне самолета
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАboby1945
Рейтинг: 918 ВеселоПрав е Дянков, на гол тумбак, чифте пищови.... и оти са му притрябвали на Аню изтребители? С кой мисли да воюва?
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Да не би с Румъния, Турция, Русия, Гърция или Сърбия както преди 100 години...
Тези самолетчета, за които си мечтае Аню, по далече и не могат да летят....
bat_plamen
Рейтинг: 4678 НеутралноЕдно правилно решение/едно от малкото/на управляващите!Няма пари за пенсии,здравеопазване и образование ,а ще купуваме самолети....както се казва "На гол тумбак-чифте пищови"/народна поговорка/!Тук обаче се виждат и сериозни лобистки интереси сред военните у нас!
hartofilax
Рейтинг: 466 НеутралноСмятай как ще се обслужва ф16...
сигурно една ответрка няма в цялата армия дето да е съвместима с ф16...
ще дадат и още толко пари за оборудване за подръжка и обслужване.
Щото на съветския самолет може да с тел и пиронче, а на тия ?
bgpainter
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#72] от "Настрадин Ходжа":
Жената е покана за щастиеМорозов, според мен от Дневник са се леко объркали.
700 млн. лева за 32 броя осем годишни Ф16- ки - може, ама обратното 8 броя 32-годишни - невър.
Виж първо колко струва един чисто нов Ф16 и ще ти излезе сметката.
legaltk
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#73] от "boby1945":
Ще ходят на мисиите на НАТО.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Blackradio
Рейтинг: 577 НеутралноУ бря Аньо !!! Колко комисионна ше намажеш ?
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.Осем 32 годишни Ф16 се равняват на отваряне на ремонтна база за тях и постоянни отлагания на полетите поради технически проблеми. Горивото тряя да се смени с друго . Ремонтните хангари трее се преоборудват. Радари, поддръжка, оръжия и даже и писти, понеже руските са правени да могат и от чакъл да излитат ма с хамериканските не мое....
700 милиона сега и после ше тряат още 2 милиарда.
Анке ма...кой па тебе та тури там за бушонь на майтап и ся ше напрайш сума и бели
bgpainter
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#79] от "be_google vs BANNването!!":
Жената е покана за щастиеАааа ще се въздържа. Предпочитам ако ще залагам да залагам на традициите в милитаризма. Китайците имат още ляб да ядът.
То по твоята логика дай да им раздадем на нашите от Граф Игнатиево по един делтапланер да си литкат с него, а? По-евтино ще е.
bokko
Рейтинг: 581 ВеселоДо коментар [#44] от "nuzzo":
Много бързо показаха секретната мисия в Америка ..големи предатели излязоха ..
OMUNVINGE
Рейтинг: 466 НеутралноНещо има грешака в тия сметки. Един Ф16 струва около 15 - 18 млн. долара чистак барсак.
Number built 4,500+
Unit cost F-16A/B: US$14.6 million (1998 dollars)[1]
F-16C/D: US$18.8 million (1998 dollars)[1]
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
C est la vie
Рейтинг: 1237 НеутралноВ условията на тежка криза Аню Ангелов иска 700млн. лв за изтребители. От залъка на пенсионерите ли ще ги вземат, бизнеса ли пак ще подстрижат, цените на енергията ли ще повишат, малко инфлациика. Избори идват бе, замислете се. ГЕРБ харчат като за последно. Подминали били искането на Ангелов. Ще видим утре дали пък няма да му дадат 700 млн. ? Само изтребителите струват толкова и парите ще отидат в друга икономика. А поддръжката, разходите по тях? Още колко милиона ще се стоварят на гърба на данъкоплатците?
Blackradio
Рейтинг: 577 НеутралноАню кат млад е гледал "Топ Гън" или "Железен орел" и сигур тогаа се е вманиачил по Ф16. И ся си мечтае как ше купи и как ше си фърка фърка у нибету кат един хамерикански герой...
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.Туй да даваш власт на хора в старческа деменция е страшнъ работа и не знам кой и с къф акъл го е направил...
джендър NATO generals
Рейтинг: 1143 НеутралноА знаете ли, селд като се купят нов тип самолети, колко стотици милиони трябва да отидат за обучение на летци да придобият опит и да използват възможностите на машините? И колко "успешни" биха били подобни машини без добре натренирани пилоти? Да не стане така, че да купум самолети, пък да няма пари за гориво! Да не говорим за учения на пилоти! Полските пилоти на колко учения ходят! И в САЩ, и в Израел! И до скоро, независимо, че имат свои самолети, заради опита на пилотите, Полша разчиташе единствено на американските самолети и пилоти, когато стане напечено!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токsmokingpipe
Рейтинг: 466 НеутралноКато разделим 8 португалски самолета на 32 години , ще получим броят на самолетите на по една година , които можем да закупим със 700 милиона лева . Сега .
sfsf
Рейтинг: 466 НеутралноЗа тия пари по-добре магистрали да се строят, ако и да не стават за ядене
jimmy_jazz
Рейтинг: 237 Разстроено"След година оглеждане българските военни са се спрели на осем 32-годишни самолета F-16 от Португалия. "
"финансовият министър Симеон Дянков се противопоставя на инвестицията, която се очаква да достигне 700 млн. лв."
Евала на Дянков, че се противопоставя на този опит за крупна кражба! Бой през ръце за айдуците!
TED (moderator är en faggot)
Рейтинг: 638 Весело"Кабинетът подмина искането на военния министър да купи самолети за 700 милиона лева"
Подмина го като F16
dunkan
Рейтинг: 409 Неутрално700 Млн лв за 8 изребителя (при това стари) няма как да е реалната информация сервирана от Ангелов. Но не е ясен точния модел F-16. Явно сумата включва и покупката на нови Сааб Грипен... но не е ясно колко и... от кой модел. И още мн. неща не са ясни, но ще видим. А най-тъпото е че в сайта им няма абсолютно нищо! Или е било мислене на глас, или проверка на настроенията.
Иначе да, по време на криза бойни изтребители се не купуват!
._
Рейтинг: 524 ГневноБрех, тези мекерета от ГЕРБ са на път да направят една от най - скандалните сделки в новата история на България. Тук става дума за покупка на пълни таралясници, каквито без съмнение са тези 32 годишни F 16 Block15 . Дори Турция има линценз за производство на F 16 Block 50 !!!!!!!!!! ТОВА Е СКАНДАЛНО.
boby1945
Рейтинг: 918 ВеселоДо коментар [#77] от "legaltk":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Няма как да стане щото нямаме самолетоносач, да ги закара до Аденския залив или Източно Средиземно море.... Такива самолети като Ф16 искат яка логистика и подръжка.....
boby1945
Рейтинг: 918 ВеселоДо коментар [#92] от "dunkan":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....И старите ще ти свършат същата работа, както и новите, т.е. нищо няма да свършат....
stg
Рейтинг: 1330 Неутралнотва е смешно 1978 е първата модификация на тия самолети, значи ли това че са от най най зле то, това звучи като някаква далавера от класа
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"stg
Рейтинг: 1330 Неутралнослед малка справка излиза че това са самолети, закупени като втора употреба от Португалия през 1999, от САЩ сиреч при нас ще са 3 употреба ,не е ли малко прекалено, примерно Мароко има ф16 блок 52 почти най новите а ние наистина антики
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"boby1945
Рейтинг: 918 ВеселоИмаше смисъл да имаме изтребителна авиация, когато Гърция и Турция ни бяха противници, да ги забавим няколко десетки часа, докакто дойде руската армия... .... м/у впрочем....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Сега всите сме в НАТО и е откровена глупост да поддържаме изтребителна авиация.... Ф16 са изтребители-бомбардировач
stg
Рейтинг: 1330 Неутралнокак звучи това
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"Lockheed Martin F16 Fighting Falcon
Price - Current Price $ 47 million U.S. * по 8 400 милиона долара ма това са нови, браво на Аню браво на ГЕРБ, щото сделката ще бъде одобрена няма съмнение
._
Рейтинг: 524 ГневноЗа какво са ни тези таралясници, след като Турция и Гърция разпалагат с далеч по - модерните и ефективни образци на F 16, а именно тези от Block 50 и 50+? Турция вече обмисля покупката на Eurofighter и участва в програмата за производство на F 35.
Turkish Aerospace Industries (TAI)
n 1984 Turkish Aerospace Industries (TAI) was established and Turkey started to produce fighter aircraft locally under license, including a total of 232 F-16 Fighting Falcon (Block 30/40/50) aircraft for the air force. The air force had previously received 8 F-16s that were purchased directly from the United States, bringing the total number of F-16s received by the air force to 240.[27] TAI is currently building 30 new F-16 Block 50+ aircraft for the TuAF[28][29] and is applying a CCIP upgrade on the existing fleet of Block 30/40/50 F-16s, which will bring all of them to the Block 50+ standard