След указанието на Борисов ГЕРБ ще агитира "против" собствената си инициатива на референдума

След указанието на Борисов ГЕРБ ще агитира "против" собствената си инициатива на референдума

© Николай Николов



Ден след указанието на премиера Бойко Борисов към членовете и симпатизантите на ГЕРБ на референдума да гласуват с "не" се разбра, че управляващите, автори на редактирания въпрос за допитването, ще агитират срещу него. "Тъй като не искаме да възкресяваме проекта "Белене", а както премиерът каза - всичко в кампанията се върти около него, си сменяме позицията и ще агитираме нашите избиратели да гласуват против", заяви пред "Медиапул" Диан Червенкондев от ГЕРБ.


Той заедно със 75 народни представители от ГЕРБ е вносител на въпроса за националния референдум, с който в крайна сметка от питането отпадна АЕЦ "Белене". Депутатите от ГЕРБ са вписани от Централната избирателна комисия като застъпници на тезата за развитието на ядрената енергетика чрез изграждане на нова ядрена централа наред с инициативния комитет на БСП, събрал повече от 500 хил. подписа.


"Явно самият въпрос не е добре направен чисто юридически", каза още Червенкондев, цитиран от "Медиапул". "Той е за ядрената енергетика, но всички пък го свързват с "Белене". Ние сме казали "не" на тази централа както в парламента, така и в Министерския съвет – няма как да възкресим този проект", допълни той.




Червенкондев заяви още, че ГЕРБ няма да възобновява проекта. "Ако някой ден дойде инвеститор и на свой риск иска да строи - тогава пак ще питаме народа", уточни той, който преди месеци твърдо защитаваше законовото положение, че конкретен инвестиционен проект не може да бъде въпрос за национално допитване.


"Ние сме за седми реактор, за изграждането на мощностите в АЕЦ "Козлодуй", защото там е мястото, където цял свят знае, че има ядрена централа, има над 1000 инженери, специалисти, ядрени хранилища, изградена инфраструктура", заяви тази сутрин Бойко Борисов пред "Нова телевизия". "За да няма объркване, за този референдум категорично отговорът трябва да е "не" за тези, които симпатизират на ГЕРБ. Минахме дълъг път, опитахме да спасим този провален проект", каза още той. 


Според Червенкондев не е проблем депутатите от ГЕРБ, макар и вписани като застъпници на тезата "за", да променят позицията си на "против", защото ще се придържат към "процедурата - информационна кампания". "Ще информираме гражданите и наши избиратели, но ще настояваме да гласуват с "не", посочи той.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (109)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    Опорочиха първия български референдум!

  2. 2 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3357 Весело

    И това ако не е шизофрения

  3. 3 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    Политическа шизофрения...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  4. 4 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Гневно

    Баси тъпите депутати и техния шеф като не знаят какво искат .Спрете този цирк на ГЕРБерската мафия ..

  5. 5 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Първо променят въпроса, че да им е удобен и да агитират за "ДА", след това заемат позиция все едно е оригиналният въпрос. Бойко дали е наясно, че пък той няма да може да си вземе комисионната за 7 блок, ако референдума е с "НЕ". Или то всичко е пресметнато. Референдума няма достатъчен брой гласове. Вероятно ще мине набързо през НС въпроса и пътят за 7 блок е чист.

  6. 6 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Пародия!
    Но още по-голяма пародия ще е ако повечето гласове са "за", тогава ще стане забавно!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5524 Неутрално

    ПОРЕДНОТО ПОЛИТИЧЕСКО САЛТОМОРТАЛЕ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Гневно

    До коментар [#1] от "Калибър 6.5Х55":

    Опорочиха не само референдума а цялата държава баНДА СМЕшНИЦИ ..ЗА ТОВА ГИ ИЗБРАХА ДА Е ГАВРЯТ С БЪЛГАРСКИЯ НАРОД ..

  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1356 Неутрално

    ГоУем Цирк са ГЕРБ. Бойкооо Бойко, ... последно ??? ???

  10. 10 Профил на msp
    msp
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Е как човек да ги нарече? То явно на ББ вчера му светна, че ще трябва да гласуват "за" с този сформиран от монтанската правна школа въпрос и с ужас се развъни по редакциите, щото осъзна, че е на една позиция със Станишев.

  11. 11 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Абе участвайте на референдума, само ядрената енергетика има бъдеще....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  12. 12 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1515 Весело

    Кафка пуши засрамено в ъгъла.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5524 Неутрално

    КОГАТО НЯКОЙ СЕ БЪЗИКА С РЕФЕРЕНДУМ СЕ БЪЗИКА С ЦЕЛИЯ НАРОД !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Забавното е случая е, че ще имаме едни тренировъчни избори някъде пет месеца преди истинските. Да видим как ще процедират от ГЕРБ ако "за" гласуват 60 - 70% от явилите се. И имам чувството, че много хора ще гласуват със "за" само защото ГЕРБ ще агитира за обратното!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на radiacionen_tip3
    radiacionen_tip3
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Ей, тия са по- и от проф. Вучков!

  17. 17 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    До коментар [#6] от "1951":
    То у нас какво ли не е пародия!

  18. 18 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Време е да си ходят.....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  19. 19 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Гневно

    До коментар [#14] от "1951":

    ГЕРБ са записани в ЦИК да агитират за "ЗА" .тази побърквация прави референдума недействителен още преди да е проведен....


    Такива глупости няма в цял свят ..

  20. 20 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 517 Неутрално

    "...си сменяме позицията"

    Амин!

  21. 21 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 517 Неутрално

    "Явно самият въпрос не е добре направен чисто юридически"

    А това е поредното прозрение тип "след дъжд качулка".

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на radiacionen_tip3
    radiacionen_tip3
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Една ясно нещо няма в гербабезчинстването до днес! Мъгла и след мъглата,а... пак мъгла!

  24. 24 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#19] от "bokko":


    [quote#19:"bokko"]Такива глупости няма в цял свят .. [/quote]
    Червените тикви са тотално ошашавени...за смях ви направи Герб с вашия референдум...и си прав ,че в целия свят няма такива глупости...защото няма такива крадливи комунета като вас правейки референдум за индулгенция пред господарите ви в Москва.

    bigman
  25. 25 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Накрая всички се убедиха що за тъпотия са направили с този референдум.И естествено Борисов да каже:И тъй и тъй хаир няма,я по добре да видим можем ли с Костов заедно да надреферендим БСП-то.

  26. 26 Профил на radiacionen_tip3
    radiacionen_tip3
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#24] от "BGman1":

    Не, герб сами се направиха за смях с този референдум, накрая всички ще ги направим за смях!

  27. 27 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 664 Разстроено

    Четем чужда преса,
    чат-пат или за постоянно сме извън страната,
    виждаме какво се случва около нас

    и НЕ Е ЗА ВЯРВАНЕ какво се случва ежедневно тук.

    Моля Ви, ако някой живее в по-отчайващо абсурдна държава, нека сподели, така, за утеха поне.
    Не вярвам да има такава...

  28. 28 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 616 Неутрално

    СМАХ В АДА
    Бойко Борисов пристига!
    Така ГО оплескаха този референдум, че НЯМАМ ДУМИ!
    Станишев още малко и ще крякне,
    ЗДРАВЕЙТЕ ЦИРКАДЖИИ!

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  29. 29 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#19] от "bokko":

    Абе я от колкУ време ви казУвам, дека гербер е диагноза...с летален край.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  30. 30 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 744 Неутрално

    [quote#13:"КМЕТ В СЯНКА"]КОГАТО НЯКОЙ СЕ БЪЗИКА С РЕФЕРЕНДУМ СЕ БЪЗИКА С ЦЕЛИЯ НАРОД !!![/quote]

    Баш с целия няма да се избазикат.Само с тъпанарите,които ще гласуват "за" или "против".
    Ние сме "бойкот" и с нас гавра няма да си направят.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#26] от "radiacionen_tip3":


    [quote#26:"radiacionen_tip3"]Не, герб сами се направиха за смях с този референдум, накрая всички ще ги направим за смях! [/quote]
    Ами тогава защо не се смеете...а ревете
    Начука ви го Бойко с тоя референдум и това е...иначе голям го вадехте 700 000 подписа събрали незнам ко си...а сега ревете...ха ха ха

    bigman
  33. 33 Профил на radiacionen_tip3
    radiacionen_tip3
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#32] от "BGman1":

    Ама ти не разбираш ли, че той сам си го начуква!?

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на radiacionen_tip3
    radiacionen_tip3
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Новият ПР на Сергей Станишев се казва Бойко Борисов!

  36. 36 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Весело

    До коментар [#33] от "radiacionen_tip3":

    Не си го начуква просто заби последния пирон в ковчега на ГЕРБ .На всички им стана ясно пълната простотия на ГЕРБ ..

  37. 37 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 568 Весело

    [quote#33:"radiacionen_tip3"]Ама ти не разбираш ли, че той сам си го начуква!? [/quote]
    Бойко нищо не си начуква, даже печели подкрепа. Той всяка седмица прави по два скандала, които в нормалния свят ще му струват поста, пък тука най-много процент-два от рейтинга. С такива цингански номера надъхва гласоподавателите си, които са малко тъпички, и действат на принципа на "вуте да му е зле". Та докато си мислят, че Бойко сече Станишев по всички параграфи, ще гласуват до край за ГЕРБ.

  38. 38 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#33] от "radiacionen_tip3":


    [quote#33:"radiacionen_tip3"]Ама ти не разбираш ли, че той сам си го начуква!? [/quote]
    Разбирам само,че от Позитано ще връщате едни пари на руската енергийна мафия...щото иначе ще им поръчат нови вратовръзки...доста стегнати около врата...комунетата правихте гуша 20 години от АЕЦ Белене но си остана само на хартия и то много скъпа хартия...сега си поплачете за ония дето правеха тройния шлем...сега ще има троен възел

    bigman
  39. 39 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#33] от "radiacionen_tip3":

    Боли мА онуй, дека си го тропа отзаде Боко...Ако сака помоШ, я сАм насреща...А кат' гле'ам к'ви демократе сА радват на тоА плод- зеленчук, ми е ясно к'ви "демократЕ" са...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  40. 40 Профил на radiacionen_tip3
    radiacionen_tip3
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#38] от "BGman1":

    Май ти почна да ревеш! Да не си и ти от тия, за които пишеш?

  41. 41 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Гневно

    До коментар [#37] от "patladjan_1991":

    Нека гласуват ама втори мандат ще умрат от глад със замразени заплати защото никой не иска да работи за мутри ..

  42. 42 Профил на kalingrozni
    kalingrozni
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До кога ГЕРБ и в частност премиера ще опитва да обърква народа с неадекватните си решения? И защо си присвоява правото на българите свободно да избират като опитва да им налага лично мнение.Не е ли падение това за човек на такъв пост да опитва да дели народа на ЗА и ПРОТИВ,вместо да влезе в ролята си на обединител.До кога господин премиер...до кога....

  43. 43 Профил на radiacionen_tip3
    radiacionen_tip3
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Извинете за израза, но този, който още вярва на футболистчето е абсолютно М А Л О У М Е Н ! ! !

  44. 44 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5524 Неутрално

    До коментар [#38] от "BGman1":

    НАЛИ БОЙКО ИМ ПЛАТИ РЕАКТОРА ! ТИ СЪВСЕМ ЗАБРАВИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  45. 45 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#42] от "kalingrozni":

    Знаеш ли докога докато се свършат простаците в България ама те ще пукалясат като гледам растящата безработица ,,

  46. 46 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 568 Весело

    До коментар [#41] от "bokko":
    [quote#41:"bokko"]Нека гласуват ама втори мандат ще умрат от глад със замразени заплати защото никой не иска да работи за мутри .. [/quote]
    Поставете се на мястото на средностатистическия гербер-атникомунист. Кое е по-важно: заплата или громенето на Станишев?

  47. 47 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#38] от "BGman1":
    Весел си гле'ам...Смееш сА, че Боко тури демокрациАта у кочината си...На то е тъй...кат' си с една гънка и то под кръста, к'во да сакаме от теб...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  48. 48 Профил на radiacionen_tip3
    radiacionen_tip3
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Вместо да пишете и да се дърлите- прочете и се замислете: има смисъл от Белене и то голям! Стига с тия капаци и тази тиквизация!!! Или поне се вслушвайте в хората с акъл, а не в индианците!

  49. 49 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2710 Неутрално

    "ГЕРБ ще агитира "против" собствената си инициатива на референдума"

    Инициативата за референдума е на БСП (те събраха 730 х. подписа-от които 180 х. фалшиви- с които предопределиха провеждането на референдум). Съгласно нормативите, при тези условия референдум задължително трябва да се проведе, ако няма законови пречки. ГЕРБ видоизмени темата на референдума, защото в първоначалния си вид тя беше строго диференцирана и явно обслужваше интересите само на една партия, по-право на върхушката й, оплетена в далавери с комисионни, неподписани договори и т.н., за които всички знаем. Но никой не е казал, че така променена, темата отговаря на становището на ГЕРБ, тя просто стана по-широкообхватна. Сега манипулаторите от БСП и услужливите им ортаци от ДСБ представят нещата така , сякаш с промяната на темата ГЕРБ е поел ангажимент да я подкрепи на референдума, а сега се отказва от този ангажимент. Тези манипулации, според мен, отново показват координирани действия на БСП и ДСБ - двете партии, които смятаха да получат дивиденти от самото успешно провеждане на референдума, ако не от резултатите му. За това особено точеше зъби ДСБ, която несъмнено печелеше независимо от изхода на референдума, ако той е легитимен. Сега цялата съвместна стратегия на двете орташки опозиционерки рухва. Как няма да има ред сълзи, ред сополи?

  50. 50 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1296 Весело

    Боко, тиквенико, дори и твоите измекяри се ошашавиха от твоите непоследователни действия!!! Маса пари им даваш да те венцехвалят, а те горкител не са наясно кой път да хванат. В най-скоро и те ще ти бият шута, дано по-рано се освестят!!!!!

  51. 51 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Направо съм в контракции от цялата ситуация. Ще се опитам да спра да се смея.

  52. 52 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Гневно

    До коментар [#46] от "patladjan_1991":

    Абе герберите са само комунисти и милиционери и мафиоти и мутри .Целат която ги е събрала е краденето нищо друго .След изборите ще последват съдбата на НДСВ но трябва дапосетят и затворите ..

  53. 53 Профил на omega
    omega
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Аз не знам при толкова общ въпрос - развитието на ядрената енергетика чрез изграждане на нова ядрена централа, как може да се отговори отрицателно. Тоест при "не" - никакви ядрени централи, без значение дали ще са изгодни или не. При "да" - зелена светлина за Белене.

    Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#50] от "Дедо Либен":
    Дедо Либене...к'во ли че пра'и Порняка сЯ?

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  56. 56 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#53] от "omega":

    Не позна питаш Тиквата какво мисли ама сутринта щото след обед е друго мисленето

  57. 57 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#54] от "bokko":
    Мно'о точно...К'во че пра'и сЯ Красимир Велчев, кат' сума ти пАти рече, дека нЕма да сА отметне от "ЗА"- то?Ша чекаме нЕкой джурналиС да пита нАред тайфата...мисли ли или сите са гнили...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  58. 58 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#52] от "bokko":

    Висшите функционери вероятно, но обикновените гербери вярват в чудото Бойко. И вярата им е пропорционална на това, колко се громи Станишев.

  59. 59 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2710 Неутрално

    До коментар [#53] от "omega":

    "Аз не знам при толкова общ въпрос - развитието на ядрената енергетика чрез изграждане на нова ядрена централа, как може да се отговори отрицателно"

    Аз пък се чудя, как може да се отговори положително! Не искам още една бомба със закъснител в задния си двор. В нашата земетръсна зона и в този век на тероризъм и едно потенциално огнище на ядрена заплаха ми е достатъчно, две ще ми дойдат много в повече! Не искам и да чуя за втора ядрена централа. Никакви приказки за поскъпване на тока (което компенсираш сдве кутии цигари, шише ракия или три-пет кафета или бири по-малко на месец) и тем подобни изсмукани от пръстите доводи не могат да ме принудят да се съглася да поставя бъдещето на децата и внуците си под удар.

    Ще кажеш, напразни страхове. Когато американците са разрешили притежаването и носенето на оръжие, не са смятали, че ще имат работа с професионални терористи и изкрейзили комплексари. Сега се чудят, как да овладеят ситуацията.


  60. 60 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Заглавието е глупава и непонятна лъжа. Инициативата за референдума е на БСП.

  61. 61 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#32] от "BGman1":

    Така е, а още повече ще им го начука Борисов, ако утре ГЕРБ отново си смени позицията и е "ЗА", после пак да я смени и да е "ПРОТИВ" и т.н., това вече ще е висша форма на политика, непозната по света.

  62. 62 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#60] от "valbe":

    Чети де..."Депутатите от ГЕРБ са вписани от Централната избирателна комисия като застъпници на тезата за развитието на ядрената енергетика чрез изграждане на нова ядрена централа наред с инициативния комитет на БСП, събрал повече от 500 хил. подписа. "

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  63. 63 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#55] от "dzwer":

    Приятели, предлагам от тук насетне НИКОЙ да не коментира постове на Уорни, нито да поставя (+) или (-) на негови коментари. При такова ТОТАЛНО безразличие, не му остава нищо друго, освен да си смени ника, или да отиде доброволно при Бойко Борисов да му клъцне мадурките!!!!!

  64. 64 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 697 Неутрално

    В указанието на Борисов няма никакво противоречие. Това, че ГЕРБ са инициатори на референдума по никакъв начин не означава че са за отговор ДА на въпроса. Нещо повече - този референдум има смисъл само за да отхвърли проекта "Белене", защото дори и резултата да е за строеж на централата, то тя пак няма да бъде построена.

  65. 65 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2710 Весело

    До коментар [#54] от "bokko":

    "74 дупедати от ГЕРБ са регистрирани в ЦИК да агитират "ЗА""

    Винаги и навсякъде ще се намерят като минимум 100 души, които да се изкарат по-големи католици от папата. ГЕРБ с нищо не прави изключение. Аз коментирам логиката на нещата, а не отделни постъпки. А и как щеше да изглежда- ГЕРБ и БСП да агитират заедно за ядрена централа. Или пък понеже ГЕРБ агитира "ЗА", БСП да агитира "ПРОТИВ"? Нещо не ми се връзва, тези 74 така или иначе щяха да бъдат озаптени, както това става в политическите джунгли на България.

  66. 66 Профил на k0vachk0
    k0vachk0
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Кажете си мнението будни читатели , а също и тези , които са запознати повече по темата , за да може този , обикновеният читател да си изгради някакво мнение "за" или "против" да гласува на този референдум.Не всички са толкова запознати.Все пак народът плаща за този фарс.Благодаря Ви !

  67. 67 Профил на kalingrozni
    kalingrozni
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#66] от "k0vachk0":

    Ковачко,за начало метни едно око на това филмче,на мен ми донесе доста отговори!
    http://www.youtube.com/watch?v=2skiAEu8kHE&feature=youtube_gdata_player

  68. 68 Профил на Цанко Цанов
    Цанко Цанов
    Рейтинг: 450 Разстроено

    "...макар и вписани като застъпници на тезата "за", да променят позицията си на "против", ..."

    Това ако не е "фурнаджийска лопата", не знам кое е! Как да ги уважаваме? Не Червенкондев, не Борисов - цялата им партия и политика.
    "Не,не ,не"- указа мъдрия вожд. Това значи три пъти "не" на развитието на ядрената енергетика у нас. А още през 1970 г., /тогава започна строителството на АЕЦ "Козлодуй"/, хората казаха "да" на същия въпрос.

  69. 69 Профил на kalingrozni
    kalingrozni
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#64] от "blagoj":

    Мдаааа....цяяяяло лято ГЕРБ събираха подписки за Референдума...наистина добри инициатори хахахахахаххааха Благой,как можа да напишеш такива смели и неверни слова? Явно си повлиян от дезинформацията

  70. 70 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    Кондьо, Кондьо, Червенкондьо! Вие в тази т.н. партия имате ли въобще някакво мнение, по какъвто и да било въпрос, или мнението Ви се формира на база на появила се изневиделица извънземна мисъл на слънцето!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  71. 71 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2710 Весело

    До коментар [#42] от "kalingrozni":

    "До кога ГЕРБ и в частност премиера ще опитва да обърква народа с неадекватните си решения?"

    Докато спечели изборите. А по- сериозно- той не обърква народа, той обърква политическите си противници. Тези игрички, в които той си играе на котка и мишка с опозицията, са в рамките на политическата игра. Народът (в своето болшинство) вече е претеглил всичко свършено и несвършено, сравнил го е с предишното и с това, което му се обещава и от кого му се обещава и вече има решение. Остава да го узакони на изборите.
    Друг е въпросът, че това предвидимо решение е трън в задника на обединената обедняла опозиция и не й дава покой. Но това се е нейн проблем!

  72. 72 Профил на kalingrozni
    kalingrozni
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#68] от "ccanov":

    Ами те хората не са се променили от тогава,за съжаление управниците ни не надграждат,както е модерно сега да се казва при тях,а се израждат...ГМО бро!

  73. 73 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 744 Неутрално

    [quote#46:"patladjan_1991"]Поставте се на мястото на средностатистическия гербер-атникомунист. Кое е по-важно: заплата или громенето на Станишев?[/quote]

    Ако громенето на "врага" е по-важно от заплатата,значи става въпрос не за антикомунист,а баш за комунист.Аз поне така ги разбирам нещата:не ща заплата,искам власт!Само комунист може да разсъждава така.

  74. 74 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 459 Весело

    До коментар [#66] от "k0vachk0":

    Е па то и на кьоровите е ясно и видно щото 75% от българите са за АЕЦ Белене....
    Нема губеща и скъпа атомна централа , та ние да сме по гяволи и по у
    А и Боко така мисли.....
    "Бойко Борисов: „АЕЦ Белене е изключително важна за България”(1.11.2010) “АЕЦ Белене може да стартира още утре”(21.9.2010), “Намерен е стратегически инвеститор от Бавария за АЕЦ Белене” (25.10.2010), “Бойко Борисов ще поиска от Путин твърда цена за построяването на Белене”(6.11.2010) (стратегическият инвеститор от Бавария да яде ряпа), “На срещата с Путин няма да се говори за Белене”(12.11.2010), “Бойко Борисов подкрепя с цялото си сърце проекта”АЕЦ Белене” (2.11.2010), “Бойко Борисов подкрепя АЕЦ Белене не “с цялото си сърце”, а с “прагматизъм”. (5.11.2010). “Ако не започнем да строим “Белене, след 15 години икономиката на България ще банкрутира.”"

  75. 75 Профил на kras 059
    kras 059
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Още от сега мога да кажа, че тези, които ще останат доволни от т.н. "партиен" референдум, ще са единствено лицата, ангажирани с участие в провеждането на мероприятието.

  76. 76 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#69] от "kalingrozni":
    Съжалявам за недоразумението. Имам предвид, че ГЕРБ (по-точно депутатите от ГЕРБ) са вносители на въпроса за референдума. По тази причина те биват смятани автоматично за застъпници за строежа на ядрената централа, което според мен е неправилно. Не може да допускаме, че всеки който желае провеждането на референдума иска да се строи Белене. Има хора, които искат да се проведе този референдум тъкмо за е сигурно, че тази централа няма да се построи. Логиката е следната:
    Ако нямаше референдум следващото правителство би могло отново да се захване с проекта. Но ако има референдум и резултата бъде НЕ, то никой вече няма да има право да строи централата.

  77. 77 Профил на gaudien
    gaudien
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#60] от "valbe":

    Прав си. С това заглавие "Дневник" твърде много подценява аудиторията си

  78. 78 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1209 Весело

    ..си сменяме позицията и ще агитираме нашите избиратели да гласуват против"
    Не може да бъде.Вие да си смените позицията - нивга не е ставало.Интересно ми е Тетка как ще се появи у Плевен.Или може да пропусне.

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  79. 79 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 455 Разстроено

    До коментар [#49] от "Дон Кихот":

    Спестяваш малко информация обаче:
    76 герберастки депутати регистрираха инициативен комитет "ЗА" и взеха 2000000 лв. за това.

    Сега си променят позицията ...
    Парите ще ги връщат ли или и те като комунягите искат да лапат народна пара?!

  80. 80 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 838 Неутрално

    При положение, че ГЕРБ спря Белене, не разбирам защо позицията за "не" на референдума е изненада.

  81. 81 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 455 Неутрално

    [quote#59:"Дон Кихот"]Аз пък се чудя, как може да се отговори положително! Не искам още една бомба със закъснител в задния си двор.[/quote]

    Кефиш б'ро!
    Резово нещо говори ли ти!? Така или иначе бомба ще имаме в задния (или предния) двор!

  82. 82 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#79] от "Бат Димо":

    Ако инициативният комитет планираше да агитира за "не", по-малко пари ли щеше да вземе?

  83. 83 Профил на глас+мнение=блокиране
    глас+мнение=блокиране
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#66] от "k0vachk0":
    Уважаеми,специално за Вас малко информация:
    Изграждането на АЕЦ „Белене” включва два блока с мощност 1000 MW по проект А92 от трето поколение. Разработен от водещи проектантски и инженерни организации въз основа на натрупаните знания и опит в проектирането, изграждането и експлоатацията на АЕЦ с реактори ВВЕР, проектът А-92 е лицензиран от регулиращите органи в страната-производител и отговаря на съвременните национални изисквания по безопасност, както и на препоръките на МААЕ, изискванията на международната консултативна група INSAG и др.
    Проектът за АЕЦ Белене принадлежи към трето поколение на най-често използваните ядрени реактори по света – реактори с вода под налягане. Това е еволюционен проект, който използва най-доброто от натрупания десетилетен опит в проектирането и експлоатацията на леководни реактори и го съчетава с най-съвременни технически решения и уникални нововъведения. В реакторната установка на проекта за АЕЦ „Белене” се използва реактор с вода под налягане с четири циркулационни кръга. Номиналната топлинна мощност е 3010 MW, а нетната полезна мощност - 1011 MW. Процесът на презареждане на горивото трае 14 дена, а плановият годишен ремонт е редуциран и трае между 20 и 50 дена в зависимост от обема на текущите ремонтни дейности.




    Не позволявай устата ти да пише чекове,които задника ти не може да осребри!
  84. 84 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#82] от "kaka_ginka":

    Ти отговори?

  85. 85 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2710 Весело

    До коментар [#79] от "Бат Димо":

    "Сега си променят позицията ...
    Парите ще ги връщат ли или и те като комунягите искат да лапат народна пара?!"

    Разбира се, че трябва да ги върнат! Пословицата е "Всеки си плаща за гяволъка", а не "На всеки плащат според гяволъка". Друг е въпросът, че по време на тройната тази пословица вървеше и се котираше именно в изменения си вариант.




  86. 86 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#84] от "Бат Димо":

    ???

    Ако не знаеш, защо хвърляш информацията с толкова драматизъм?

  87. 87 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 697 Неутрално

    [quote#79:"Бат Димо"]Спестяваш малко информация обаче:
    76 герберастки депутати регистрираха инициативен комитет "ЗА" и взеха 2000000 лв. за това. [/quote]
    Това не е точно така. ЦИК дава на инициативен комитет от 76 депутати от ГЕРБ статут на инициатори и те ще имат правото ДА ПОХАРЧАТ до 2 000 000 лева за агитация, а не да ги вземат за това. Разликата е съществена.



  88. 88 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 455 Неутрално

    [quote#85:"Дон Кихот"]Разбира се, че трябва да ги върнат! [/quote]

    Точно това е най-интересното - дали ще усвоят тези пари!
    Другото си е мутращина - днес съм ЗА, утре ПРОТИВ - матряла е тъп!

  89. 89 Профил на kalingrozni
    kalingrozni
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#76] от "blagoj":

    Прекрасна теза,но смея да твърдя че е невъзможен подобен сценарии...а и дейното участие ,което ще вземе народа,ще предопредели НС да го вземе под внимание!

  90. 90 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#87] от "blagoj":

    Прав си - подведох се от една статия!
    Подведох и "Дон Кихот".

    Но!:
    "18. Половината от времето на един диспут се предоставя на инициаторите на националния референдум: инициативният комитет по чл. 10, ал. 1, т. 5 от ЗПУГДВМС и 76-те народни представители, а другата половина от времето – на инициативните комитети, регистрирани като застъпници на алтернативната позиция.
    20. Времето се разпределя по равно между двете основни позиции по въпроса на референдума." - цитат от Р Е Ш Е Н И Е
    № 82-НР/13 декември 2012 г.

    Тези две точки от решението на ЦИК така ли ще останат?!

  91. 91 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    До коментар [#76] от "blagoj":
    Ако има референдум и в него участват по-малко от участвалите на последните парламентарни избори,резултата от референдума не обвързва никого.При преминаване на някакъв праг са длъжни да внесат въпроса в Народното събрание и там могат спокойно да си чешат езиците до изборите,както почти сигурно ще се случи.

  92. 92 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2710 Неутрално

    До коментар [#83] от "magkoleva":

    "Уважаеми,специално за Вас малко информация:"

    Похвално е старанието Ви да дадете пълна и обективна информация за техническите параметри на централата. Сигурен съм, че е изрядна и напълно обективна.
    Работата е обаче там, че по отношение на "Белене" отдавна вече никой не се интересува от технически параметри. "Белене" сега е съсредоточие на партийни, мафиотски, прокурорски, геополитически и всякакви други интереси. И подхранва страха на българите от ядрени ексцеси, включително причинени от земетресения, тероризъм, човешки грешки (в края на краищата двете най-големи аварии- Чернобилската и Фукушима- се оказаха толкова тежки и ужасяващи именно поради неадекватни действия на хората по време на аварията). Роля играе и източникът на оборудването (идва от страна, в която корупцията твори чудеса, например в канализацията на Санкт Петербург са положени 600 КМ. негодни , гнили тръби).
    Така, че по съвокупност "Белене" няма шанс!

  93. 93 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#90] от "Бат Димо":
    Наистина става интересно. Би трябвало застъпниците и противниците да имат еднакво време за диспут. Във всеки случай активното участие на ГЕРБ в кампания против Белене може да направи резултата от референдума непредсказуем.

  94. 94 Профил на toj
    toj
    Рейтинг: 506 Неутрално

    След указанието на Борисов ГЕРБ ще агитира "против" собствената си инициатива на референдума

    Ало глупациии, референдума е заради проруската партия защитаваща руските интереси в България - БСП! А не заради ГЕРБ!

  95. 95 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#94] от "toj":

    Не си си изпил хапчето или си пийнал повечко ракийка?

  96. 96 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 893 Весело

    Това е талант! Сам да си създаваш главоболия нон стоп и да се препънеш в собствения си тарикатлък

    и най-умният си е малко прост....
  97. 97 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1867 Неутрално

    До коментар [#2] от "hodounski": Не ! Това е обикновено ПОСИРАНЕ !

  98. 98 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1867 Неутрално

    До коментар [#32] от "BGman1":Не си разбрал ! СМЕЕМ СЕ !

  99. 99 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#98] от "ahasver":


    [quote#98:"ahasver"]СМЕЕМ СЕ ! [/quote]
    А ние ще се смеем след изборите...който се смее последен, най добре се смее

    bigman
  100. 100 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#80] от "kaka_ginka":


    [quote#80:"kaka_ginka"]При положение, че ГЕРБ спря Белене, не разбирам защо позицията за "не" на референдума е изненада.[/quote]

    25.02.2011 г. Бойко Борисов: Ако не започнем да строим "Белене", след 15 години цената на тока ще се вдигне близо 18 пъти и икономиката на България ще банкрутира.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK