Нямаме закони, по които да обявим "Хизбула" за терористична организация, каза министър Младенов

Нямаме закони, по които да обявим "Хизбула" за терористична организация, каза министър Младенов

© Надежда Чипева, Капитал



България няма закони, които да позволяват да обявим "Хизбула" за терористична организация, както са направили Холандия и Великобритания. Това стана ясно от интервю на министъра на външните работи Николай Младенов по "Дарик радио". Според него обаче няма и нужда подобни текстове да се приемат.


Младенов уточни, че на 18 февруари на заседанието на Съвета на външните министри на ЕС ще запознае колегите си с политически анализ на случилото се. "В рамките на органите на ЕС ще бъдат споделени и класифицираните елементи от разследването. През следващите седмици и месеци това, което сме разкрили като връзки и зависимости по отношение на атентата в Бургас, няма да остане без последствия от Европа. След като сме казали, че военното крило на Хизбула носи отговорност, не очаквайте да заемем мека или неясна позиция в дискусиите оттук нататък", категоричен беше той.


Външният министър, подчерта, че с атентата се свързва военното крило на шиитската организация, а не политическото. Младенов припомни, че ливанският премиер, в чието правителство има членове на политическото крило на "Хизбула", е обещал да съдейства на България с разследването на атентата.




В отговор на въпрос, външният министър каза, че снишаването и изчакването да отмине бурята би било най-грешния ход в случая. "Има достатъчно ясни и категорични причини то да бъде казано. Основната политическа причина е, че ако ние не го направим, тези, които са извършили атентата, ще имат основание да си кажат: навсякъде в Европа можем да си правим каквото си искаме", уточни Николай Младенов. Той добави, че изказаното "обосновано предположение", за съпричастността на организацията, е направено след разрешение от прокуратурата.


По повод обвиненията, че намесването на "Хизбула" в атентата е направено под натиск Младенов каза, че натиск съществува само в главите на социалистите, които са свикнали да взимат решения под натиск и да налагат решения с натиск. "Сергей Станишев под натиск ли каза това, което каза преди няколко дни и беше сложен на страницата на "Хизбула" и стана тяхно рекламно лице", попита риторично външният министър. По неговите думи твърденията, че сме намесили шийтската организация в атентата, в замяна на това Холандия да смекчи позицията си за приема ни в Шенген, са абсурдни.


Всички материали за разследването на атентата в Бургас може да прочетете в темата "Атентатът в Бургас"


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1391 Любопитно


    Хайде да приключим с "врътката"


    за "доказателства" ......

    това да не Ви е > "Съдебно Риалили" .....

    Още малко ще искате съд
    на 1-ва, 2-ра и 3-та инстанция.

    ТО-ВА Е ТЕ-РО-РИ-ЗЪМ ....... !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  2. 2 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Фарса става все по-жалък?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  3. 3 Профил на focusnik
    focusnik
    Рейтинг: 672 Неутрално

    "Той добави, че изказаното "обосновано предположение", за съпричастността на организацията, е направено след разрешение от прокуратурата."
    Ние чухме продположението, но не разбрахме каква е "обосновката". Тези смехории, за контакти нищо не чинят, слад като ББ заяви, че може да спретне дело на всеки. Що не и на Хизбула.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Те за това си дрънкаме на воля "обосновани" предположения и чакаме да ни потупат по рамото!
    Да е....... и палячовци!
    Една рганизация е терористична, или не!
    И няма нужда от закони, за да се нарече, обяви и т.н. формулировки за такава!
    То ние иначе и "Ал Кайда" не можем да "обявим" за терористи, А?!

    ура и да живей!!!
  6. 6 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Не знам наистина или под натиск обявихме "Хизбула", но самото поднасяне на информацията беше пълна трагедия.
    Първо Ню Йорк Таймс пусна информацията, след това гаф и при Президента, после Цветанов се изхвърли и т.н.
    Непрофесионално меко казано. Не случайно Европа изчаква. Ако се замислиш в тези сфери или си професионалист или си куче на каишка. Досега се държим повече като куче, отколкото като сериозен хищник. А това вече наистина е опасно за националната сигурност. Удряй в слабата точка е правило от хиляди години.

  7. 7 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1391 Неутрално




    - SHALOM GENERAL BORISOV !!!


    HEZBOLLAH - TERRORIST ORGANIZATION.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  8. 8 Профил на grund
    grund
    Рейтинг: 450 Неутрално

    И ни убеждаваха,че израелските медии нарочно лъжат как Младенов е обявил в Тел Авив "Хизбулла" за извършител на атентата.
    http://yphalachev.blogspot.com/2013/02/blog-post_7.html

  9. 9 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1977 Разстроено

    "България няма закони..." - евентуално ДА беше приело наш`то Народно събрание, някой и друг закон за борба с тероризма!? Макар и радетели за тотална БОРБА с тероризма, макар и последователи на най-големите БОРЦИ в световен мащаб, все не можем ОБОСНОВАНО да кажем БЪЛГАРСКОТО си мнение, а и дори да предположим поне... И така ще си имаме една почва за оправдания, най-малко, а иначе ще си изпълняваме не само ПОЛИТИЧЕСКИ поръчки на ... който НИ хване... ОТВРАТИТЕЛНИ ОПравници си имаме - продажни, лицемерни и нагли спрямо народа си... Къде е България в цялата суматоха на партньорско сътрудничество, поне в собствените си очи?!?

    Коментиране на анализираното, вече...
  10. 10 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Сега е ред на Международните организации и най- вече там където членуваме,Пасито не си е изиграло докрай ролята.

  11. 11 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Военното , а не политическото- не врат , ами шия!

  12. 12 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Младенов не е приоритет на ЮНЕСКО.Ирина Бокова няма такива правомощия, аха ама май тя измести египтянина от позиция дето се канеше да лапне нали.

  13. 13 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Е, как да нямаме закони. По законите на Буда. Сега ще им спретне на всички хисбулаци по един закон така че после ще се чудят от къде им е дошло.
    А за термина "обосновано предположение" ми звучи като "дървен камък".

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на nikoletam
    nikoletam
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Този "момък" става все по-смешен ....

    Първо ни докара сбирки на арабските "демократи", след това бонбен атантат в Бургас, а сега атомна бомба ли иска да ни гръмнат, за да спре да се изказва неподготвен и в полза на израелските и американските си Покровители !!!

  16. 16 Профил на nikoletam
    nikoletam
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#4] от "barcelonski":

    Ама нали и Ники-ту е от серГейската общност - те по това мнооо си приличат. Освен това говорят глупости и лъжи в полза на задграничните си господари

  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3215 Неутрално

    ...външният министър каза, че снишаването и изчакването да отмине бурята би било най-грешния ход в случая....

    Напълно съгласен!
    Само че би ли бил такар добър господинът министер да обясни ... като са сигурни, че е Хизбула и че снишаването е най-грешен ход ... поради что се снишиха Президент, Премиер, Председател на НС, трите "върховни поста" в държавата, а прехвърлиха топката на Туй? И на Ники? Някакво си там министерско ниво ...
    Като си сигурен, особено за такова нещо - изтъпанват се тези с най-високи позиции и с най-голямата отговорност и дружно и единогласно посочват с пръст виновника ... Пък те се ошумулиха ...
    Освен това - като си сигурен ... защо разиграха този цирк на КСНС, когато събраха лидерите на партиите "на тъмно" и се опитаха само и единствено Туй "да им сведе" каквото са си решили решили предварително? Все пак в съвета бяха двама бивши министър-председатели и един двукратен "мандатоносител" и можем да изкажем "достоверно предположение", че са достатъчно отговорни, ако наистина са сигурни доказателствата, да застанат и те в редичката на обвинителите. От което позицията на България би станала наистина "бетон", демонстрирайки такова единодушие по въпроса.
    Нейсе, запуши я!

  18. 18 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1824 Неутрално

    [quote#11:"SSmart"]Военното , а не политическото- не врат , ами шия! [/quote]
    Такова нещо няма, хизбула не се дели на военно и политическо крило, явно това е поредното "обосновано предположение" на Младенов. Макар че то не е негово де,

  19. 19 Профил на DoPe
    DoPe
    Рейтинг: 508 Неутрално

    Еврейчето ме изненада с това си изказване

  20. 20 Профил на DoPe
    DoPe
    Рейтинг: 508 Неутрално
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Бенямин Нетаняху, Министър Председател на Израел и известен под прякора БИБИ, мисля 99% като вожд на държава и живеещ в опасен район на света е прав преждевременно да назове Хизбула за виновен за атентата в Бургас. Остава обаче, един процент, който може и да е ПОДВЕДЕН от влезли му под кожата врагове, които добре познават реакциите му, с цел да го натопят и манипулират предизборно.

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  23. 23 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1824 Неутрално

    [quote#21:"z_marinov"]Бог да пази държава, която има за премиер мутра, а за външен министър еврейски слуга с американски покровители и обратна ориентация....[/quote]

    Гласувах за тях, да му се не види, викам си, мутра, ама при бай тошо хляб е ял, българин ще да е.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  25. 25 Профил на konanvarvarina1
    konanvarvarina1
    Рейтинг: 395 Неутрално

    А бе и аз гласувах за тях,но вече няма такава опция. Този външен министър е позор за България.

  26. 26 Профил на gusinci
    gusinci
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Как са пропуснали от Хизбула да изтипосат и Иван Костов на сайта си след изказването му против обявяването на Хизбула като организатор на атентата? Щяха да си отиват със Станишев, нали са бивши другари.

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  28. 28 Профил на DoPe
    DoPe
    Рейтинг: 508 Неутрално

    Да не се лъжем, Израел и САЩ ни използват в тяхна полза и интерес. Предполагам нямаме и идея кой стои зад атентата, знаейки възможностите на 'родната милиция' и кадърното управление на ГЕРБ. В случая в този важен за България момент политиците на деня се осра.а яко. Не ми се мисли за последиците от педе.аското поведение на управляващата партия и нейният вожд.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1824 Неутрално

    „Зет ман”: Ние не искаме да наричаме „Хизбулла” терористична организация, заяви Бойко Борисов
    ----------------
    http://www.focus-news.net/?id=n1747448

  32. 32 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    Когато един външен министър не може да направи разлика между " ВОЕННО " и ПАРАВОЕННО " това означава най-малкото че не е ходил войник. Но пък най- страшното е че от незнанието му може да се породят непредвидими междудържавни противоречия .

  33. 33 Профил на Mr.Ts
    Mr.Ts
    Рейтинг: 550 Неутрално

    [quote#15:"nikoletam"]Този "момък" става все по-смешен ....

    Първо ни докара сбирки на арабските "демократи", след това бонбен атантат в Бургас, а сега атомна бомба ли иска да ни гръмнат, за да спре да се изказва неподготвен и в полза на израелските и американските си Покровители !!![/quote]

    Че е смешен, смешен е, ама на теб че ти е гръмнала боНба в главата също не е далеч от истината

    Има ли в световната история дори една страна, просперирала под влиянието на Северна Азия? Не? Ами ето колко ги е грижа за България тези, лижещи подметките и!
  34. 34 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    До коментар [#4] от "barcelonski":

    Естествено е поръчителите да благодарят на изпълнителя на поръчката . Това го изисква елементарното възпитание .

  35. 35 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1824 Неутрално

    [quote#32:"papyre"]Когато един външен министър не може да направи разлика между " ВОЕННО " и ПАРАВОЕННО " това означава най-малкото че не е ходил войник. [/quote]
    Прави го нарочно, и понеже са едно, обвинението ще е за целата хизбула.

  36. 36 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3061 Неутрално

    "Израел и САЩ ни използват в тяхна полза и интерес"
    Ако си прав, нека и ние сега да ги... "използваме"
    да съдействат за нашата отбрана например.
    Неотдавна се обсъждаше да купуваме за около
    милиард няколко стари изтребители от Португалия.
    В същото време, в края на декември 2012, Израел
    финализира сделка за стелт "ай пад" изтребители:
    The Israeli Air Force will receive its first F-35 fighter jets in the second half of 2016, a Lockheed Martin official said. Israel has ordered 19 F-35s, for a total cost of $2.75 billion, and has the option to purchase a total of 75 F-35s..

    http://www.algemeiner.com/2012/12/20/israeli-air-force-to-receive-%E2%80%98ipad-generation%E2%80%99-f-35-stealth-fighter-jets-in-2016/

  37. 37 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    " Според него няма и нужда да се въвеждат такива текстове . "
    Разбира се ,че няма . Първоначелната поръчка за посочване на Хизбула за поръчител на атентата , а покрай нея и Иран, е изпълнена . Дали има или няма доказателства , вече е безпредметно . Натиска върху ЕС ще бъде продължен вече от мощни противници - Канада ,Великобритания , Израел , Америка и Австралия . За тях доказателствата не са важни . Но тъй като има и реалистично мислещи държави , в смисъл с реални противоположни интереси , Черния списък едва ли ще бъде попълнен толкова лесно . Ще се разбере около 18 -ти февруари .

  38. 38 Профил на stoicho2
    stoicho2
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#15] от "nikoletam":

    Какво искате от момък възпитан от баба и дядо активни борци и родител важна клечка в шпионажа. Живяло в чужбина с ДС връзки с които не е служило войник.

  39. 39 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Сече му пипето на тва момче, ей!
    Сякаш Сорос го е моделирал и учил на ум и разум...

    Разтурям колоквиума!
  40. 40 Профил на ikar
    ikar
    Рейтинг: 506 Неутрално

    е какво да очакваме от една калинка по случайност външен министър???

    в събота-СОРОС-иада,в неделя-ПРОКОПИ-ада
  41. 41 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    До коментар [#11] от "SSmart":

    Хизбула е партия . И като всяка партия има едно ръководство . И няма ВОЙСКА . По време на войната срещу израелците , окупирали час от Ливан, бяха организирани така наречените по цял свят ПАРАВОЕННИ или цивилни формирования или отряди . След приключване на тези военни действия е естествено тези формирования да се разпуснат , тъй като няма хляб . Но са готови при нужда отново да се съберат. С една дума , колкото навремето партизаните са били военни , толкова и сега четниците на Хизбула са такива . Ни врат , ни шия .

  42. 42 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    [quote#21:"z_marinov"]а за външен министър еврейски слуга с американски покровители и обратна ориентация.[/quote]
    Имахме и премиер такъв
    Пoсле се чудим защо са годни само за политическо фелацио.

  43. 43 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 720 Неутрално

    [quote#38:"stoicho2"]Живяло в чужбина с ДС връзки с които не е служило войник.[/quote]
    [quote#32:"papyre"]Когато един външен министър не може да направи разлика между " ВОЕННО " и ПАРАВОЕННО " това означава най-малкото че не е ходил войник[/quote]

    Грешите!
    Годен е за военна служба, изкарал е военна служба...Че той де седне, де стане, непрекъснато се фали, че е ефрейтор ли, капрал ли, или както се казва там, от армията на Държавата Израел...
    Пък и беше министър на войната извество време...
    И в Ирак май беше по време на баталиите - като наблюдател, експерт или в някакво друго качество...

    Разтурям колоквиума!
  44. 44 Профил на bbtzvtzv
    bbtzvtzv
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Това е на Туй "обоснованото предположение" :

    Има ***родствени връзки **** на свързаните с атентата в Бургас лица от Канада и Австралия, които показват, че двамата са имали контакти с Хизбула. Това заяви в програмата "Панорама" на БНТ вицепремиерът и министър на вътрешните работи Цветан Цветанов.

    **родствени връзки* !!! , на некой чичо му може би е член на хизбула и готоо - Туй прави "обосновано предположение"

  45. 45 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    ЦЦ не е имал право да изнася данни дори пред съвета за национална сигурност! Това е било единствено от компетенциите на главния прокурор

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  46. 46 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 720 Неутрално

    [quote#44:"bbtzvtzv"]**родствен връзки* !!! , на некой чичо му може би е член на хизбула и готоо - Туй прави "обосновано предположение"
    [/quote]

    Ти предствяш ли си кво ги чака (примерно!) филателистите, щото НЯМА НАЧИН някой техен близък, роднина, познат, комшия, или пък просто сънародник или съконтиненталник, е филателист...
    Се ще ги емнат тез ми ти филателисти, та един фундаменталист измежду тях няма да остане...

    Разтурям колоквиума!
  47. 47 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3381 Неутрално

    Нямаме и закони с които да се опазим от куклите на конци като Младенов!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  48. 48 Профил на rado_niko
    rado_niko
    Рейтинг: 450 Неутрално



    Ето ги разсекретените документи за червените далавери

    http://www.24chasa.bg/media/Documents/20130208055538aaaa.pdf

  49. 49 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 886 Весело

    До коментар [#44] от "bbtzvtzv":

    Не си разбрал, тия двамата са втори братовчеди на Хизбула. Потвърждава го ДНК експертизата, която неоспоримо е доказала, че имат едно и също ДНК с Хизбула. Цветанов ги разбира тия работи, вервайте му.

  50. 50 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Не знам защо ме терзае подозрението, че България е избрана за атентата заради послушното си и манипулируемо правителство. Необходима е била такава страна, правителството на която ще назове като извършител на атентата този, когото й посочат.

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  52. 52 Профил на azbeaz
    azbeaz
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#9:"А БЪ В"]"България няма закони..." - евентуално ДА беше приело наш`то Народно събрание, някой и друг закон за борба с тероризма!?[/quote]
    Няма нужда! В България има дюнерджийници-най добрата защита срещу тероризма!

  53. 53 Профил на Антони Де ла Реа
    Антони Де ла Реа
    Рейтинг: 575 Неутрално

    http://www.bnews.bg/article-69294

    Мълчанието на агнетата или Кой се страхува от Хузбула?

    Според мнозина решението на вътрешния министър е груба грешка и заплашва националната сигурност.

    Това е така, според тях, поради две причини - първото е, че няма достатъчно доказателства, че Хизбулла е терористична организация, и втората е, че сега вече Хизбулла наистина може да ни спретне атентат, защото сме я посочили с пръст.

    Само че двете твърдения очевидно си противоречат - Хизбулла или е терористична организация, която може да направи подобен акт, или не е.

    Ако е първото, значи тя наистина може да е извършител на атентата в Сарафово.

    А пък ако е второто - Хизбулла не е терористична организация и изобщо не върши подобни неща, то тогава от какво да се страхуваме - след като те не правят атентати, няма никакво основание да се плашим от тях.

    Кой, ако не аз, кога, ако не сега
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  56. 56 Профил на ._
    ._
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Абе важното е че според Цветанов имаме ДОБРОСЪСЕДСКИ отношения с Ливан. Нема страшно !

  57. 57 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    До коментар [#50] от "teridan":


    [quote#50:"teridan"]Не знам защо ме терзае подозрението, че България е избрана за атентата [/quote]
    Не се притеснявай,всички комунисти се терзаят.

  58. 58 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 450 Любопитно

    "България няма закони, които да позволяват да обявим "Хизбула" за терористична организация, както са направили Холандия и Великобритания."

    Колко жалко!!! Затова ли Никито е тъй кахърно на фотото?

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  59. 59 Профил на azbeaz
    azbeaz
    Рейтинг: 672 Любопитно

    [quote#32:"papyre"]Когато един външен министър не може да направи разлика между " ВОЕННО " и ПАРАВОЕННО " това означава най-малкото че не е ходил войник.[/quote]
    Ти като си ходил войник, как я виждаш разликата между военно и паравоенно, относно Хизбула?

    Това че те нямат наборна служба, и фатмаци/стари пушки да тормозят новобранците-нямат военно крило? Щото имат (а и ги ползват) повече ракети от цялата българска армия. Та паравоенно ли е крилото, или военно?

  60. 60 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 632 Весело

    До коментар [#53] от "Антони Де ла Реа":
    Абе чиляк...вАпроса не е дали Хизбула мо'е да пра'и таквиз неща, а дали ТЯ е напра'ила т'ва в Сарафово...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  61. 61 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#57] от "Friend":

    Терзанията са присъщи на способните да мислят, очевидно си имунизиран срещу такива неща.

  62. 62 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    Сергей Станишев под натиск ли каза това, което каза преди няколко дни и беше сложен на страницата на "Хизбула" и стана тяхно рекламно лице"
    ***********
    Остава да ги приеме и в ПЕС.
    Във вените му тече кръвта на атентаторите на църквата "Света Неделя"

  63. 63 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#46] от "Ганий":

    ВМРО гръмвайки разни работи от Отоман банк та до Ролан Барту и Александър Караджорджевич терористична организация ли я бройм или се гордеем с нея?

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  65. 66 Профил на azbeaz
    azbeaz
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#43:"Ганий"]Че той де седне, де стане, непрекъснато се фали, че е ефрейтор ли, капрал ли, или както се казва там, от армията на Държавата Израел... [/quote]
    Интересно, не съм видял никъде някой да го е цитирал че бил войник в израелската армия. Кога това било, казваш?

  66. 67 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    До коментар [#61] от "teridan":


    [quote#61:"teridan"]Терзанията са присъщи на способните да мислят[/quote]
    Еретични мисли за комунист,следвай линията на партията ,най правата линия,остави мисленето за демократите.

  67. 68 Профил на ERRmn Като се напия падам в силиконовата-ха-ха ...
    ERRmn Като се напия падам в силиконовата-ха-ха ...
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#50] от "teridan":

    „Джуиш Прес”: Кореспондентът на „Файненшъл таймс” се извини за изказване, че Израел е подкупил България да обвини „Хизбулла”
    09 февруари 2013 | 14:13 | Агенция "Фокус"
    Начало / Близък Изток
    Лондон. Кореспондентът на в. „Файненшъл таймс” Борзу Дарагаи се извини за изказването си, че Израел е подкупил България да обвини „Хизбулла” за атентата на летището в Бургас от миналата година, при който загинаха петима израелски и един български гражданин, съобщи информационният портал „Джуиш прес”.
    „Искрено съжалявам за това, което написах вчера в „Туитър” за Израел и България”, заяви Дарагаи, който е кореспондент на намиращия се в Лондон вестник за Близкия Изток и Северна Африка.
    По-рано Дарагаи написа в своя профил в „Туитър”: „Не се съмнявам, че „Хизбулла”/Иран може да стои зад бомбата в Бургас, но също така мисля, че Израел може да е платил на София да каже всичко”.
    Изказването на журналиста предизвика острата реакция на израелската организация „Онест Рипортинг”.
    „Позорно е за някой, който нарича себе си журналист, да се занимава с второкласни конспирации” , коментира организацията, която играе ролята на медиен наблюдател.
    МЕДИЕН НАБЛЮДАТЕЛ ......

  68. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  69. 70 Профил на ._
    ._
    Рейтинг: 506 Любопитно

    [quote#62:"Friend"]Във вените му тече кръвта на атентаторите на църквата "Света Неделя"[/quote]

    За Николай Младенов става въпрос, нали ?

  70. 71 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#67] от "Friend":

    Аз смятам да отстъпя и да не водя тоя спор. Коментарите, които правиш, говорят достатъчно.

  71. 72 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    До коментар [#70] от "._":


    [quote#70:"._"]За Николай Младенов става въпрос, нали ?[/quote]
    За всички комунисти,без изключение.

  72. 73 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    До коментар [#71] от "teridan":


    [quote#71:"teridan"]Аз смятам да отстъпя и да не водя тоя спор[/quote]
    АЗ не споря с комунисти.За тях само лустрация и затвор.

  73. 74 Профил на ._
    ._
    Рейтинг: 506 Весело

    [quote#72:"Friend"]За всички комунисти,без изключение.[/quote]

    И за Костов ?

  74. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 76 Профил на Мильо Лудия
    Мильо Лудия
    Рейтинг: 84 Весело

    [quote#73:"Friend"]

    До коментар [#71] от "teridan":

    Аз смятам да отстъпя и да не водя тоя спор- цитат на коментар #71 от “teridan”

    АЗ не споря с комунисти.За тях само лустрация и затвор. [/quote]

    Син братчед, ти да не си лежал в една килия с бай Илия Минев /ако знаеш кой е де, щото ме съмнява/ ? Хехехе

  76. 77 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    До коментар [#74] от "._":


    [quote#74:"._"]И за Костов ? [/quote]
    Още ви тракат зъбите от него,нямаше как и тук да не го намесите.

  77. 78 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3061 Неутрално

    [quote#68:"ERRmn"]„Позорно е за някой, който нарича себе си журналист, да се занимава с второкласни конспирации” [/quote]
    А бе тези .."медийните наблюдатели" вече обвиниха
    и външния министър на Аржентина евреина
    Тимерман за създадената преди дни обща
    ирано аржентинска комисия за изясняване на
    обстоятелствата за атентата 1994 , когато в
    Аржентина загинаха над 80 души местни
    евреи в резултат на терористичен акт , приписван на
    Хизбула и Иран.Тимерман на свой ред обвини
    Израел,че със своите действия на практика разпалва
    антисемитизъм.
    Jewish FM of Argentina Accuses Israel of Causing Anti-Semitism
    February 8, 2013 (http://www.algemeiner.com)

  78. 79 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    "Външният министър, подчерта, че с атентата се свързва военното крило на шиитската организация, а не политическото."

    Да, тя и църквата "Свети Крал" (Света Неделя) уж я взриви някакво си "военно" крило (или кълка) на БКП, те бяха невинни, военното крило го правело тия неща, мирното крило беше за парламентарна демокрация... Докато след 9.9.1944. по нареждане от Москва цивилното крило изкла хората.

    Вуйчо, вуйчо... Тия приказки на съучениците ги разправяй...

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  79. 80 Профил на starez
    starez
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Абе, освен Хизбула има ли други терористични организации?Кой взривява колите в Сирия?Ал Кайда вече наш приятел ли е ?Нещо се обърках.Защо имам чувството, че ме играят като оня виц <Чувствам, че някаде някого е....т, обръщам се , мен.

  80. 81 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3061 Неутрално

    [quote#80:"starez"] имам чувството, че ме играят като оня виц[/quote]
    Не си май единствения
    Ей го на и мултимилионерът, кандидат на Обама за
    министър на отбраната, Чък Хейгъл може да има
    същите усещания, когато група сенатори написаха
    писмо, че няма да участват в утвърждаване на
    кандидатурата му докато не се изчисти от
    "обосновани подозрения",че.. Хисбудала го е финансирала.
    Panel Chairman Criticizes G.O.P. Request on Hagel’s Financial Data
    By ELISABETH BUMILLER Published: February 8
    http://www.nytimes.com/2013/02/09/us/politics/panel-chairman-criticizes-gop-request-on-hagel-financial-data.html

  81. 82 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Само аз ли виждам признание с това изказване, че в България цари беззаконие...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  82. 83 Профил на Самуил Литов - Non serviam!
    Самуил Литов - Non serviam!
    Рейтинг: 675 Гневно

    [quote#47:"comandante"]Нямаме и закони с които да се опазим от куклите на конци като Младенов! [/quote]

    Няма наистина! Спешно ни трябва нов ЗЗД! ДС - вън от управлението, юдомасони - вън, мутрокриминалите - също!

    С този закон автоматично се закриват ГРОБ и ДПС, а останалите партии губят 90% от знаковите си фигури! Също така се извършва и радикална реформа в държавната администрация, която намалява наполовина!

    Колтуклиева и Беновска искат да пипнат "мекия кинжал", а ти?
  83. 84 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Въртяхме, сукахме и какво излезе?
    Хизбула - враг номер едно на тутраканската селищна система.

  84. 85 Профил на palermo88
    palermo88
    Рейтинг: 838 Неутрално

    ми да имате бе младенов , 20 години спите в тоя парламент сега на мен ли ми плачкате ,че нямате закон ?

  85. 86 Профил на az_sam
    az_sam
    Рейтинг: 395 Неутрално
  86. 87 Профил на ERRmn Като се напия падам в силиконовата-ха-ха ...
    ERRmn Като се напия падам в силиконовата-ха-ха ...
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#85] от "palermo88":

    Какъв ли закон иска пък този?

  87. 88 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 506 Неутрално

    не става така или имаш доказателства или нямяш!!!друго, имам ОБОСНОВАНИ СЪМНЕНИЯ,че има замесени и наши хора в целата тая схема,и поради тая причина,наште гледат да го изнесат случая зад граница

  88. 89 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#88] от "4i4e":
    Иран изтегля посланика си от София и най-вероятно ще свали нивото на дипломатическата си мисия у нас, след като българските власти посочиха шиитската групировка "Хизбула" като отговорна за атентата в Бургас.

    Иранският посланик в София Голамреза Багери насочи вчера журналистите да търсят повече подробности от българските власти, за да се изясни напълно ситуацията, защото от медиите останал с впечатление, че има много неясноти.-------АРЕ НА ПЪРЗАЛКАТА!

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  89. 90 Профил на Yuri Dobrev
    Yuri Dobrev
    Рейтинг: 561 Весело

    Във Варненска сатрапия на такъв ,кат младенчуту викаме- Хюмне!!!

  90. 91 Профил на sandanski
    sandanski
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Младенов искаше да каже ,че нямаме закон в България по който да обявим МОСАД в терористична организация . само евреи могат да съдят евреи .

  91. 92 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Кой умник тури минус на гола информация? Веднага пред строя! ....И да каже помни ли в съзнателния си живот това да се е случвало в България?

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  92. 93 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 593 Неутрално

    До коментар [#62] от "Friend":
    Родата на Станишев има участие в друг атентат...

  93. 94 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 450 Весело

    До коментар [#90] от "1954":
    Аз си мисля ,че до сатрапията Скудра надали ще го докараме, но бели може и да се очакват. А за танцьори място все ще има.

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  94. 95 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 593 Неутрално

    До коментар [#87] от "ERRmn":
    Вероятно намеква за необходимост от разширяване на полето и внасяне по-категорична формула на чл.11 от днешната ни Конституция...

  95. 96 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1391 Весело

    "Нямаме закони, по които да обявим "Хизбула" за терористична организация, каза министър Младенов"
    ---
    Будьони, веднага ша внесе в парламента:

    Закон за туй какво да са прави, когат са наложи

    Чл.1. Да са прави туй дет казват САЩ и Исраел;
    Ал.1. Ако казват различни неща, да са правят и двете.
    Ал.2. Ако нищо не казват, да са прави туй дет го казва Будьони.
    Чл.2. Толкоз.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  96. 97 Профил на eos1
    eos1
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#3] от "focusnik":

    И аз не разбрах какви са доказателствата, че зад атентата стои Хизбула. Някакви далечни връзки и предположения , че атентаторите са либийски граждани. Дали те действително са членове на военното крило или пък конкретни данни за учàстие и намеса на Хизбула не бяха цитирани. Ако има съд само предположения едва ли 'ще минат .

  97. 98 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Този юристконсулт или поне достъп до някоя правноинформационните системи няма ли? Прави се с решение на Министерския съвет.Такова има ,цитирам го по-долу и списъка не е променян от 2006г. И там присъстват "Хизбул Муджахидиин (ХМ)Hizbul Mujahideen (HM).)l " и МУГНИЯХ, Имад Фаиз (известен още като МУГНИЯХ, Имад Файиз), Старши
    офицер по въпросите на разузнаването на ХИЗБАЛЛАХ,като физическо лице.
    РЕШЕНИЕ № 265 на МС от 23.04.2003 г. за приемане Списък на физическите лица, юридическите лица, групите и организациите, спрямо които се прилагат мерките по Закона за мерките срещу финансирането на тероризма

    Обн., ДВ, бр. 64 от 18.07.2003 г., изм. и доп., бр. 86 от 30.09.2003 г., бр. 34 от 27.04.2004 г., бр. 61 от 13.07.2004 г., бр. 87 от 5.10.2004 г., бр. 16 от 21.02.2006 г.

    На основание чл. 105, ал. 1 и чл. 114 от Конституцията на Република България и чл. 5, ал. 1 от Закона за мерките срещу финансирането на тероризма

  98. 99 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3051 Любопитно

    Q: Какво може да направи едно министърче, което не знае за съществуването на Закон за мерките срещу финансирането на тероризма и не е чувал, че има списък на лицата, групите и организациите, които република България опредля като терористи?
    http://law.dir.bg/reference.php?f=sflobt03
    A: Министърчето може да скочи от покрива на посолството ни в Дамаск, където бащата-шифровчик го пращал да учи уроци като малък. Нищо не е научил.

  99. 100 Профил на sushi
    sushi
    Рейтинг: 616 Неутрално

    "Нямаме закони, по които да обявим "Хизбула" за терористична организация, каза министър Младенов" - ама сега ни карат да ги признаваме ли!?
    "Дневник" вие не сте осведомителен сайт. Вие сте манипулативен, както и друг път е подчертавано





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK