Оказва се, че България ще е железопътен мост м/у Азия и Европа, защото се строи тунел под Босфора който ще свърже двата континента с железница.
Всички товари за централна и северна Европа ще минават през България, като ние ще сме първата страна посредник по пътя за Европа. Това означава приходи от 3 млрд до 7млрд. от превоз, такси и акцизи. А нашите Управляващи/ Мърши/ Се опитват да я продадат за 150 млн. за да се захранят няколко частни сметки. Ето и материали доказващи нашите твърдения.
Супер ! А дали са наясно ти лумпени ,че АКО това стане след до 1 година релсите ще са вече на скрап, а БДЖ ще е при Кремиковци! И единствения начин да се возим на влак ще е да идем в някоя от съседките ни ?!
На оружие! Някакви железничари искат да прецакат пая на ГЕРБ! Не позволявайте това да се случи! Как ще прави изборите Многокъщник? Как се "стимулират" римски лидери със средства от субсидията? Ами просто не се получава. Братя гробераси, да направим контрапротест - метачи, трактори, прасета, ако трябва и катъри ще излязат срещу наглото жп съсловие!
От една страна усилено се обновява ЖП инфраструктура по линията София-Пловдив-Кап.Андреево,от друга страна се преватизират БДЖ-Товарни.Нещо логиката ми убягва.
Какъв би бил ефекта за България,ако ТИР се качат на вагони и се траспорират в двете посоки до граница.Най малкото няма да треперим като шьофираме,няма да дишаме отрови и.т.н.
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
Прочети малко. Товарните и пътнически превози са свободни за оператори. ама само за товарни сега има кандидати. ЕС го наложи отдавна който иска той ще вози стига да си плаща "винетките"
Ммм даа,
Как да им повярваш на протестиращите? Големи разбирачи се извъдиха. БДЖ -то трябвало на народеца. И то товарното. Истината е че протестиращите изпълняват поръчките на мафията , срещу която се борят.Платени протести. Народее???
Проблема е в учудващото разписание на влакове поне за северна България. Сега малко го оправиха, но за Варна влак има в 16 и след това чак в 22. а пък автобусите са през 30 мин
Но кажете в края на краищата кой да плати дълговете на БДЖ. Като не се продаде, активите са заложени и пак ще станат частни. Единственият начин е държавата да бръкне в джобовете на всички и да плати. Но много станаха бърканията. За да не фалира НЕК, за да не фалира БДЖ, за да не фалитат Вазовските заводи, за да не фалират Български пощи, за да има музеи, университети и т.н. и т. н. След това се чудите, защо джобовете ви са празни. Затова.
НА МУТРАТА МАНТАЛИТЕТА Е ТОЯ,СЛАГА НА ДАДЕНО ТРАСЕ БАРИЕРА И ЗАПОЧВА ДА ТИ СЪБИРА ТАКСИ ЗА ПРЕМИНАВАНЕ,ТАКА Е С ВИНЕТКИТЕ,ТАКА Е С ПАРКИРАНИТО ПО ГРАДОВЕТЕ,ТАКА Е И С ТАКСАТА УБИЕЦ"ПРЕНОС НА ЕЛ ЕНЕРГИЯ!!!СЕГА КАТ ГИ ГЛЕДАМ И КЪМ ЖПто СА СЕ НАСОЧИЛИ,ТИ ОСТАВИ ТОВА АМИ СИ БЕХА СПРЕТНАЛИ ЗАКОН КОЙТО ЩЕШЕ ДА ЗАБРАНЯВА ТИРОВЕТЕ СЪБОТА И НЕДЕЛЯ ДА ПРЕМИНАВАТ ПРЕЗ СТРАНАТА,С ЦЕЛ,ДА ГИ КАЧВАТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НА ПРИВАТИЗИРАНИТЕ СИ ОТ ТЯХ ВАГОНИ И ДА ПЕЧЕЛАТ ЛУДИ ПАРИ ОТ ТОВА
"Гражданската инициатива е провела и анкета сред железничари относно приватизацията. Проучването е направено сред 70 служители на БДЖ и на НКЖИ (Национална компания железопътна инфраструктура) в периода януари-февруари. 84 процента от анкетираните не одобряват приватизацията на дружеството."
Два месеца питали 70 души за мнението им? И колко са 84% от 70 служители? Аз ги смятам 58.8 души.
БОЙКО БОРИСОВ прикрива ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА В БДЖ. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА се състои от Владимир Владимиров-председател на СД на Холдинг БДЖ, Велик Занчев-изпълнителен директор на Холдинг БДЖ и Пламен Джуров-управител на БДЖ Товарни превози. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА успя за една година да присвои над 50 МИЛИОНА лева от БДЖ чрез корупционни сделки, опорочени обществени поръчки, кражби в особено големи размери на гориво, източване на държавния резерв и кражба на държавната субсидия за БДЖ Пътнически превози. ДАНС и Криминална полиция разполагат с всички дакозателства за ареста на ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНА ГРУПА, но чакат разрешение от БОЙКО БОРИСОВ. БОРИСОВ, ЗАЩО МЪЛЧИШ ЗА КОРУПЦИЯТА В БДЖ???
Това, че ще има линия от Азия не значи нищо за БДЖ Товарни Превози. Тръгва турски влак от някъде в Азия, минава през България, като плаща таксите на НКЖИ (нещо като винетка за транзит). Да не очаква някой, че ще претоварват композицията на българската граница, за да се ползва БДЖ Товарни. Таксите на НКЖИ нямат нищо общо с БДЖ Товарни. Да не говорим, че може да има 20 частни компании, които да возят товари, но само едно НКЖИ.
а ти наясно ли си като дойде чичко частник какво ще стане , как ще му кихаш за същото качесто по 50 кинта ? какво стана с градския транспорт или междуградския като го взеха частници ? да не пътувате във вип класа случайно ? пак сте в смръдливите рейсове . има сектори които държавата трябва да притежава , но и да се грижи качествено , в Германия железниците са държавни предполагам и навсякъде другаде където има истинска държава , а не монополен конгломерат и бананова република , която всичко разпродава а после нейните граждани пищят че няма къде да работят , че ги жули чичко частник с големи сметки за ток , ами сами си го искате и сами си го правите , понеже като барнете държавна работа се скъсвате от крадене като разпрани .
Не предполагай а мисли , не навсякъде са държавни железниците - пример Чехия пробвай да пътуваш някога и сравни цените. А ако не ти е ясно ВСЯКА година българския данъкоплатец с данъците си субсидира фалиралото БДЖ с над 150млн.лв. ти да усещаш услугата да се е подобрила да не говорим за дузините хрантутници работещи в БДЖ и другата дузина синдикалисти получаващи привилегии от нашите пари (данъците ни), и нека българите протестират срещу това , защото именно синдикатите са главните виновници за задаващият се фалит на БДЖ !
КАКВИ ЛИ НЕ ПРЕДАТЕЛСКО - ПРОДАЖНИЧЕСКИ ДЕЛА МОЖЕ ДА ИЗВЪРШИ ОТИВАЩАТА СИ ВЛАСТ НА ЛЕНТОРЕЗАЧА - ПОЖАРО - ЗАПАЛИТЕЛЯ Г Е Р Б... Железопътния транспорт е най важната АРТЕРИЯ в СТОПАНСТВОТО на ВСЯКА ДЪРЖАВА. Когато е НАЦИОНАЛЕН - /макар и субсидиран от бюджета пак е най -изгодно, попадне ли в частни ръце , особено на друга държава, тогава ще станем съвсем зависими и експлоатирани жестоко НЕ НА ПРОДАЖБАТА НА БДЖ
Целият ми трудов стаж премина в БДЖ,на средно ръководно ниво.Работехме много,на засилени обороти,при пълно натоварване на трафика и подвижния състав,при това се строеше,електрифицираше,обновяваше и модернизираше,е не с темповете,които бихме желали,но беше достатъчно и това ни радваше и поощряваше за още по-добра работа.
От 14 г.вече съм пенсионер и с голяма болка наблюдавам процесите,които се развиват в БДЖ.Лобистки интереси отнеха приоритетната дейност на БДЖ,корупционни интереси доведоха до разпродажба на годния подвижен състав и снабдяване с негоден,закриване на жп линии,гари,спирки,кантони и много и всякакви съоръжения,отмяна на влакове,съкращаване на персонал до под необходимия експлоатационен минимум,отнемане на привилегии,приети като необходими преди много,много години.Това допринесоха некадърните ръководни кадри,парашутисти,нямащи нищо общо с духа ,енергията на този вид транспорт,грижа за персонала и клиентите,магията на подготовката,изпращането и вида на мощното движение на летящият влак,на който дори слепият дядо Йоцо се възхищаваше.Такова малодушие,продажност и нагли лъжи и заблуди на министъра и екипа му ще доведат до куриоза да сме държава без железници.
Горките ние стари железничари!
БОЙКО БОРИСОВ прикрива ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА В БДЖ. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА се състои от Владимир Владимиров-председател на СД на Холдинг БДЖ, Велик Занчев-изпълнителен директор на Холдинг БДЖ и Пламен Джуров-управител на БДЖ Товарни превози. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА успя за една година да присвои над 50 МИЛИОНА лева от БДЖ чрез корупционни сделки, опорочени обществени поръчки, кражби в особено големи размери на гориво, източване на държавния резерв и кражба на държавната субсидия за БДЖ Пътнически превози. ДАНС и Криминална полиция разполагат с всички дакозателства за ареста на ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНА ГРУПА, но чакат разрешение от БОЙКО БОРИСОВ. БОРИСОВ, ЗАЩО МЪЛЧИШ ЗА КОРУПЦИЯТА В БДЖ???
Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт не е партия, не е движение, не е НПО и никой не го финансира за да си позволи да пита всички служители на БДЖ и НК ЖИ. След като продадат на смешна цена, незаконно и на скрападжии БДЖ Товарни превози, Пътнически превози ще фалира до няколко седмици. В момента БДЖ на практика не може да обслужва задълженията си, защото всички правителства от 80-та година насам, обслужваха интересите на Лукойл. Успяха дори да прескочат политиката на Евросъюза за насърчаване на железопътният транспорт и дадоха парите за шосета и за софийското метро. Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт направи изследване за разходите, които цялото общество в България е платило от намалелите превози с железница в периода 2001 – 2011г. Пътниците са се прелели в автомобилния товарен и пътнически транспорт, чиито разходи като замърсяване и влошаване на здравето на населението, катастрофи с жертви и ранени, които жестоко натоварват здравната система, материални щети, щети върху пътната инфраструктура и др. не са изчислявани до този момент. Сумата, която сме платили всички в България за тези 10 години само от прехвърлянето на пътникопоток и товаропоток на автомобилния транспорт от железницата са 2 млрд. лв. Сами можем да си направим сметка за какво можеше да отидат тези средства – болни деца, детски надбавки, нови детски градини, нови уреди в болниците, образование, култура и т.н.
Българската икономика е неконкурентноспособна, защото основния поток на стоките се движи с автомобилен транспорт, което оскъпява многократно всяка българска продукция, както и вноса от чужбина. Не е изненадващо, че в Западна Европа значителна част от стоките за бита са по-евтини от колкото в България. Непрекъснатите критики към страната за липсата на енергоефективност се дължат и на липсата на развитие и унищожаването на най-енергоефективния транспорт - ЖЕЛЕЗНИЦАТА. Да не забравяме, че отрицателното търговско салдо на България се дължи и на големия внос на горива от чужбина. Нашата страна е изпаднала в голяма зависимост от цените на нефта и газа. Отделно – изграждането на магистрали не бе обосновано със задълбочено изследване на трафика, не бе казана цената, която цялото общество ще плаща след това за поддръжка на тези пътища. В момента общинските пътища и градските улици в страната са в окаяно състояние. Всичко това показва липса на приоритети и далновидна политика от страна на българските държавници най-малкото за периода 2001-ва – 2013-та година.
Ние настояваме служебното правителство и Народното събрание в дни от мандата му да кажат ясно – ЩЕ ИМАМЕ ЛИ ЖЕЛЕЗНИЦА ИЛИ НЕ, ЩЕ ЗАЛАГАМЕ ЛИ НА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТ И КОНКУРЕНТНОСПОСОБНОСТ ИЛИ НЕ, ЗА ДА Е ЯСНО КОЙ ПОЕМА ОТГОВОРНОСТТА.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
urbudzik
Рейтинг: 8 НеутралноОказва се, че България ще е железопътен мост м/у Азия и Европа, защото се строи тунел под Босфора който ще свърже двата континента с железница.
Всички товари за централна и северна Европа ще минават през България, като ние ще сме първата страна посредник по пътя за Европа. Това означава приходи от 3 млрд до 7млрд. от превоз, такси и акцизи. А нашите Управляващи/ Мърши/ Се опитват да я продадат за 150 млн. за да се захранят няколко частни сметки. Ето и материали доказващи нашите твърдения.
urbudzik
Рейтинг: 8 Неутралноhttp://www.standartnews.com/interviews/jeleznicata _shte_osvobodi_shosetata_ot_tirove-131754.html
birdman
Рейтинг: 933 НеутралноСупер ! А дали са наясно ти лумпени ,че АКО това стане след до 1 година релсите ще са вече на скрап, а БДЖ ще е при Кремиковци! И единствения начин да се возим на влак ще е да идем в някоя от съседките ни ?!
Plamen
Рейтинг: 239 Неутралнохахаха, правели анкета сред служителите дали искат приватизация, поне се посмях добре
Non serviam
Рейтинг: 696 ВеселоНа оружие! Някакви железничари искат да прецакат пая на ГЕРБ! Не позволявайте това да се случи! Как ще прави изборите Многокъщник? Как се "стимулират" римски лидери със средства от субсидията? Ами просто не се получава. Братя гробераси, да направим контрапротест - метачи, трактори, прасета, ако трябва и катъри ще излязат срещу наглото жп съсловие!
Боко не е десен, а десѐн на червения цвят на БКПАмброзСП
Рейтинг: 979 НеутралноОт една страна усилено се обновява ЖП инфраструктура по линията София-Пловдив-Кап.Андреево, от друга страна се преватизират БДЖ-Товарни.Нещо логиката ми убягва.
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯКакъв би бил ефекта за България,ако ТИР се качат на вагони и се траспорират в двете посоки до граница.Най малкото няма да треперим като шьофираме,няма да дишаме отрови и.т.н.
Vasil Daskalov
Рейтинг: 237 НеутралноЕбати продажните копелета! И едва ли не представлявали народа!
Vasil Daskalov
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#1] от "urbudzik":
Баце, като копираш от notepad или от емейл, махай барем първия ред. Така и за по-досетливите ще си мистерия
1001
Рейтинг: 2106 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "urbudzik":
ами направи си компания и печели вече има 7 частни, това е проблема че с частните е по евтино и не ползват БДЖ
1001
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#6] от "ambrozia":
Прочети малко. Товарните и пътнически превози са свободни за оператори. ама само за товарни сега има кандидати. ЕС го наложи отдавна който иска той ще вози стига да си плаща "винетките"
rorikabc
Рейтинг: 524 НеутралноМмм даа,
Как да им повярваш на протестиращите? Големи разбирачи се извъдиха. БДЖ -то трябвало на народеца. И то товарното. Истината е че протестиращите изпълняват поръчките на мафията , срещу която се борят.Платени протести. Народее???
popovski31
Рейтинг: 1104 ЛюбопитноДа си останат държавни и ние да им плащаме загубите?!Не,блаодаря!
1001
Рейтинг: 2106 ЛюбопитноПроблема е в учудващото разписание на влакове поне за северна България. Сега малко го оправиха, но за Варна влак има в 16 и след това чак в 22. а пък автобусите са през 30 мин
string12
Рейтинг: 420 НеутралноНо кажете в края на краищата кой да плати дълговете на БДЖ. Като не се продаде, активите са заложени и пак ще станат частни. Единственият начин е държавата да бръкне в джобовете на всички и да плати. Но много станаха бърканията. За да не фалира НЕК, за да не фалира БДЖ, за да не фалитат Вазовските заводи, за да не фалират Български пощи, за да има музеи, университети и т.н. и т. н. След това се чудите, защо джобовете ви са празни. Затова.
4i4e
Рейтинг: 524 НеутралноНА МУТРАТА МАНТАЛИТЕТА Е ТОЯ,СЛАГА НА ДАДЕНО ТРАСЕ БАРИЕРА И ЗАПОЧВА ДА ТИ СЪБИРА ТАКСИ ЗА ПРЕМИНАВАНЕ,ТАКА Е С ВИНЕТКИТЕ,ТАКА Е С ПАРКИРАНИТО ПО ГРАДОВЕТЕ,ТАКА Е И С ТАКСАТА УБИЕЦ"ПРЕНОС НА ЕЛ ЕНЕРГИЯ!!!СЕГА КАТ ГИ ГЛЕДАМ И КЪМ ЖПто СА СЕ НАСОЧИЛИ,ТИ ОСТАВИ ТОВА АМИ СИ БЕХА СПРЕТНАЛИ ЗАКОН КОЙТО ЩЕШЕ ДА ЗАБРАНЯВА ТИРОВЕТЕ СЪБОТА И НЕДЕЛЯ ДА ПРЕМИНАВАТ ПРЕЗ СТРАНАТА,С ЦЕЛ,ДА ГИ КАЧВАТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НА ПРИВАТИЗИРАНИТЕ СИ ОТ ТЯХ ВАГОНИ И ДА ПЕЧЕЛАТ ЛУДИ ПАРИ ОТ ТОВА
aralambi
Рейтинг: 592 Неутрално"Гражданската инициатива е провела и анкета сред железничари относно приватизацията. Проучването е направено сред 70 служители на БДЖ и на НКЖИ (Национална компания железопътна инфраструктура) в периода януари-февруари. 84 процента от анкетираните не одобряват приватизацията на дружеството."
Два месеца питали 70 души за мнението им? И колко са 84% от 70 служители? Аз ги смятам 58.8 души.
Captain Shakespeare
Рейтинг: 637 НеутралноДо коментар [#1] от "urbudzik":
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Ти като Болен сънуваш златен дъжд.
Както е казал бай Тошо на времето: трябва да се приземиш.
С чужда пита пита, помен до време..
Captain Shakespeare
Рейтинг: 637 НеутралноДо коментар [#13] от "1001":
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Вземи си такси.
k.g.d.
Рейтинг: 237 НеутралноПротестиращите вече се чудят за какво да се хванат, само и само да протестират.
ibmibm
Рейтинг: 420 НеутралноБОЙКО БОРИСОВ прикрива ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА В БДЖ. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА се състои от Владимир Владимиров-председател на СД на Холдинг БДЖ, Велик Занчев-изпълнителен директор на Холдинг БДЖ и Пламен Джуров-управител на БДЖ Товарни превози. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА успя за една година да присвои над 50 МИЛИОНА лева от БДЖ чрез корупционни сделки, опорочени обществени поръчки, кражби в особено големи размери на гориво, източване на държавния резерв и кражба на държавната субсидия за БДЖ Пътнически превози. ДАНС и Криминална полиция разполагат с всички дакозателства за ареста на ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНА ГРУПА, но чакат разрешение от БОЙКО БОРИСОВ. БОРИСОВ, ЗАЩО МЪЛЧИШ ЗА КОРУПЦИЯТА В БДЖ???
Публикувано през m.dnevnik.bg
rado_niko
Рейтинг: 466 НеутралноТова, че ще има линия от Азия не значи нищо за БДЖ Товарни Превози. Тръгва турски влак от някъде в Азия, минава през България, като плаща таксите на НКЖИ (нещо като винетка за транзит). Да не очаква някой, че ще претоварват композицията на българската граница, за да се ползва БДЖ Товарни. Таксите на НКЖИ нямат нищо общо с БДЖ Товарни. Да не говорим, че може да има 20 частни компании, които да возят товари, но само едно НКЖИ.
tsonevniki
Рейтинг: 466 Неутралноот турско робство, на руско робство, сега наа икономическо робство
Ivaylo Daskalov
Рейтинг: 868 НеутралноДо коментар [#3] от "niceprson":
а ти наясно ли си като дойде чичко частник какво ще стане , как ще му кихаш за същото качесто по 50 кинта ? какво стана с градския транспорт или междуградския като го взеха частници ? да не пътувате във вип класа случайно ? пак сте в смръдливите рейсове . има сектори които държавата трябва да притежава , но и да се грижи качествено , в Германия железниците са държавни предполагам и навсякъде другаде където има истинска държава , а не монополен конгломерат и бананова република , която всичко разпродава а после нейните граждани пищят че няма къде да работят , че ги жули чичко частник с големи сметки за ток , ами сами си го искате и сами си го правите , понеже като барнете държавна работа се скъсвате от крадене като разпрани .
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4201 НеутралноБДЖ е голяма далавера герберастията ще умре от яд ако не прибере парите от финализиране на договорката с немците!
Libertarianism is just anarchy for rich peoplebirdman
Рейтинг: 933 ГневноДо коментар [#23] от "palermo88":
Не предполагай а мисли , не навсякъде са държавни железниците - пример Чехия пробвай да пътуваш някога и сравни цените. А ако не ти е ясно ВСЯКА година българския данъкоплатец с данъците си субсидира фалиралото БДЖ с над 150млн.лв. ти да усещаш услугата да се е подобрила да не говорим за дузините хрантутници работещи в БДЖ и другата дузина синдикалисти получаващи привилегии от нашите пари (данъците ни), и нека българите протестират срещу това , защото именно синдикатите са главните виновници за задаващият се фалит на БДЖ !
rali.germanov_86
Рейтинг: 466 НеутралноКАКВИ ЛИ НЕ ПРЕДАТЕЛСКО - ПРОДАЖНИЧЕСКИ ДЕЛА МОЖЕ ДА ИЗВЪРШИ ОТИВАЩАТА СИ ВЛАСТ НА ЛЕНТОРЕЗАЧА - ПОЖАРО - ЗАПАЛИТЕЛЯ Г Е Р Б... Железопътния транспорт е най важната АРТЕРИЯ в СТОПАНСТВОТО на ВСЯКА ДЪРЖАВА. Когато е НАЦИОНАЛЕН - /макар и субсидиран от бюджета пак е най -изгодно, попадне ли в частни ръце , особено на друга държава, тогава ще станем съвсем зависими и експлоатирани жестоко НЕ НА ПРОДАЖБАТА НА БДЖ
Thermobee
Рейтинг: 1441 НеутралноГроберастоте са марокански скакалци, по-алчни и от кликата юпита на крадлив Дедо. Де що остана държавен капитал, се опосква настървено!
Не на ислямската инвазия в Европа!Публикувано през m.dnevnik.bg
dedo pepo
Рейтинг: 1296 ГневноЦелият ми трудов стаж премина в БДЖ,на средно ръководно ниво.Работехме много,на засилени обороти,при пълно натоварване на трафика и подвижния състав,при това се строеше,електрифицираше,об новяваше и модернизираше,е не с темповете,които бихме желали,но беше достатъчно и това ни радваше и поощряваше за още по-добра работа.
От 14 г.вече съм пенсионер и с голяма болка наблюдавам процесите,които се развиват в БДЖ.Лобистки интереси отнеха приоритетната дейност на БДЖ,корупционни интереси доведоха до разпродажба на годния подвижен състав и снабдяване с негоден,закриване на жп линии,гари,спирки,кантони и много и всякакви съоръжения,отмяна на влакове,съкращаване на персонал до под необходимия експлоатационен минимум,отнемане на привилегии,приети като необходими преди много,много години.Това допринесоха некадърните ръководни кадри,парашутисти,нямащи нищо общо с духа ,енергията на този вид транспорт,грижа за персонала и клиентите,магията на подготовката,изпращането и вида на мощното движение на летящият влак,на който дори слепият дядо Йоцо се възхищаваше.Такова малодушие,продажност и нагли лъжи и заблуди на министъра и екипа му ще доведат до куриоза да сме държава без железници.
Горките ние стари железничари!
ibmibm
Рейтинг: 420 НеутралноБОЙКО БОРИСОВ прикрива ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА В БДЖ. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА се състои от Владимир Владимиров-председател на СД на Холдинг БДЖ, Велик Занчев-изпълнителен директор на Холдинг БДЖ и Пламен Джуров-управител на БДЖ Товарни превози. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА успя за една година да присвои над 50 МИЛИОНА лева от БДЖ чрез корупционни сделки, опорочени обществени поръчки, кражби в особено големи размери на гориво, източване на държавния резерв и кражба на държавната субсидия за БДЖ Пътнически превози. ДАНС и Криминална полиция разполагат с всички дакозателства за ареста на ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНА ГРУПА, но чакат разрешение от БОЙКО БОРИСОВ. БОРИСОВ, ЗАЩО МЪЛЧИШ ЗА КОРУПЦИЯТА В БДЖ???
Публикувано през m.dnevnik.bg
deinakz
Рейтинг: 8 НеутралноГражданска инициатива за обществен и релсов транспорт не е партия, не е движение, не е НПО и никой не го финансира за да си позволи да пита всички служители на БДЖ и НК ЖИ. След като продадат на смешна цена, незаконно и на скрападжии БДЖ Товарни превози, Пътнически превози ще фалира до няколко седмици. В момента БДЖ на практика не може да обслужва задълженията си, защото всички правителства от 80-та година насам, обслужваха интересите на Лукойл. Успяха дори да прескочат политиката на Евросъюза за насърчаване на железопътният транспорт и дадоха парите за шосета и за софийското метро. Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт направи изследване за разходите, които цялото общество в България е платило от намалелите превози с железница в периода 2001 – 2011г. Пътниците са се прелели в автомобилния товарен и пътнически транспорт, чиито разходи като замърсяване и влошаване на здравето на населението, катастрофи с жертви и ранени, които жестоко натоварват здравната система, материални щети, щети върху пътната инфраструктура и др. не са изчислявани до този момент. Сумата, която сме платили всички в България за тези 10 години само от прехвърлянето на пътникопоток и товаропоток на автомобилния транспорт от железницата са 2 млрд. лв. Сами можем да си направим сметка за какво можеше да отидат тези средства – болни деца, детски надбавки, нови детски градини, нови уреди в болниците, образование, култура и т.н.
Българската икономика е неконкурентноспособна, защото основния поток на стоките се движи с автомобилен транспорт, което оскъпява многократно всяка българска продукция, както и вноса от чужбина. Не е изненадващо, че в Западна Европа значителна част от стоките за бита са по-евтини от колкото в България. Непрекъснатите критики към страната за липсата на енергоефективност се дължат и на липсата на развитие и унищожаването на най-енергоефективния транспорт - ЖЕЛЕЗНИЦАТА. Да не забравяме, че отрицателното търговско салдо на България се дължи и на големия внос на горива от чужбина. Нашата страна е изпаднала в голяма зависимост от цените на нефта и газа. Отделно – изграждането на магистрали не бе обосновано със задълбочено изследване на трафика, не бе казана цената, която цялото общество ще плаща след това за поддръжка на тези пътища. В момента общинските пътища и градските улици в страната са в окаяно състояние. Всичко това показва липса на приоритети и далновидна политика от страна на българските държавници най-малкото за периода 2001-ва – 2013-та година.
Ние настояваме служебното правителство и Народното събрание в дни от мандата му да кажат ясно – ЩЕ ИМАМЕ ЛИ ЖЕЛЕЗНИЦА ИЛИ НЕ, ЩЕ ЗАЛАГАМЕ ЛИ НА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТ И КОНКУРЕНТНОСПОСОБНОСТ ИЛИ НЕ, ЗА ДА Е ЯСНО КОЙ ПОЕМА ОТГОВОРНОСТТА.