Фери-то можеше да поеме до 9 камиона на курс, ако правилно си спомням... Значи 10 курса, а ако има и второ фери - 5! Дали вече има пострадали бързоразвалящи се стоки, и ако да, дали застраховката на каргото ги покрива?
Колко много чиновници!
Колко много Началници!
Колко много строители на републиката!
Колко ленторезачи!
Как никой не се сети да проверява,да контролира и да поддържа старата инфраструктура.
Как никой не предвиди,че може да се случи на този мост инцидент като този или всякакъв друг,та камо ли някакъв умишлен и да се състави някакъв план за реагиране при такива ситуации.Не допустимо е една дупчица да прекъсне трафика между Азия и Европа,па дори и само нашият.Никой ли не знае в тази некадърна държава какво да се прави.Катастрофирахме в малкото камъче
Ето още една и то много съществена причина да се качи трафика на жп платформи-много е лесно осъществимо,идеята отдавнашна,ще се натовари БДЖ и ще печели и ще се обновява и работните места ще се запазят и пътищата ще се разтоварят и ще се съхранят и още и още.Няма кой да чуе-важни са само личните интереси,стремежа за бързо обогатяване,корупцията.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1291 НеутралноФери-то можеше да поеме до 9 камиона на курс, ако правилно си спомням... Значи 10 курса, а ако има и второ фери - 5! Дали вече има пострадали бързоразвалящи се стоки, и ако да, дали застраховката на каргото ги покрива?
milena_82
Рейтинг: 418 НеутралноА какво стана с новият мост?
Eisbär
Рейтинг: 883 НеутралноВъпроса е колко време ще издържи временното решение на Дунав мост
Eisbär
Рейтинг: 883 НеутралноДо коментар [#2] от "milena_82":
началото на май.
Уж
dedo pepo
Рейтинг: 1179 ЛюбопитноКолко много чиновници!
Колко много Началници!
Колко много строители на републиката!
Колко ленторезачи!
Как никой не се сети да проверява,да контролира и да поддържа старата инфраструктура.
Как никой не предвиди,че може да се случи на този мост инцидент като този или всякакъв друг,та камо ли някакъв умишлен и да се състави някакъв план за реагиране при такива ситуации.Не допустимо е една дупчица да прекъсне трафика между Азия и Европа,па дори и само нашият.Никой ли не знае в тази некадърна държава какво да се прави.Катастрофирахме в малкото камъче
Ето още една и то много съществена причина да се качи трафика на жп платформи-много е лесно осъществимо,идеята отдавнашна,ще се натовари БДЖ и ще печели и ще се обновява и работните места ще се запазят и пътищата ще се разтоварят и ще се съхранят и още и още.Няма кой да чуе-важни са само личните интереси,стремежа за бързо обогатяване,корупцията.
Euronymous
Рейтинг: 829 НеутралноГоривото им е пресметнато ако се преместят това са разходи
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg