Депутатите от ГЕРБ няма да се регистрират и да участват в гласуването на правителството (обновена)

Бойко Борисов в парламента. Снимката е архивна

© Георги Кожухаров

Бойко Борисов в парламента. Снимката е архивна



Депутатите от ГЕРБ няма да се регистрират и няма да участват в гласуването на кабинета, предложен днес от Пламен Орешарски.


"След като видяхме, че могат да си изберат председател на Народното събрание, без да се регистрират, а БСП и ДПС радушно се поздравяваха в парламента, утре ние ще влезем в парламентарната зала, но няма да се регистрираме, за да стане ясна тройната коалиция - БСП, ДПС и "Атака", каза председателят на ГЕРБ Бойко Борисов след заседание на парламентарната група на партията.


За да бъде гласуван кабинетът, е нужна регистрацията на поне 121 депутати. Без представителите на ГЕРБ ще е необходимо всички депутати от БСП и ДПС и поне един от "Атака" да се регистрират на утрешното заседание на парламента. За да мине правителството обаче, са нужни гласовете на половината гласували плюс един. Така става възможно то да бъде избрано с 61 гласа.




"Никой не тръгва да прави кабинет, ако няма гарантирани поне 121 човека. С нас не е разговаряно до ден днешен, така че остават тези три партии", каза още Борисов. Заяви, депутатите на ГЕРБ няма да участват и в гласуването.


"След като видяхме този "експертен" кабинет, той, ако не беше толкова опасен за България, щеше да е смешен. Видяхте, че той дори 24 часа не успя да удържи това, което вчера Орешарски предложи", каза лидерът на ГЕРБ, намеквайки за решението за министър на инвестиционните проекти да бъде номиниран Иван Данов вместо предложения вчера Калин Тихолов.


"Хората, които застроиха Черноморието, сега стават министри", заяви Борисов по адрес на Тихолов и добави, че и изборът на Мариана Георгиева-Бенчева за министър на спорта бил "пълен смях".


За избора на смятаните за близки до ГЕРБ Цветлин Йовчев - кандидат за министър на вътрешните работи, и Данаил Папазов - кандидат за транпортен министър, Борисов отговори, че двамата са "професионалисти", но вече нямат нищо общо с партията. Не беше сигурен обаче дали напусналият ГЕРБ през 2010 г. Папазов все още не е член на партията.


"Социално слабите си мислеха, че БСП и ДПС ще вдигат данъците на богатите. Оказа се, че не е вярно. Говореха в Северна България, че "Белене" го почват веднага, а виждате, че тази тема не съществува. Да не говорим за тези 250 хиляди работни места, заради които аз бих бил готов да ги подкрепя, но се оказа, че те ще станат след 4 години", допълни лидерът на ГЕРБ.


Той каза още, че отдавна е спрял да слуша какво казва председателят на БСП Сергей Станишев и сега слуша само съпругата му Моника Йосифова, защото "нейните приятелки стават министри, а нейните най-близки хора заемат ключовите постове в държавата".


"Станишев говореше, че контролираме медиите, а се оказа, че всички медии са под тотален контрол на две партии, на две личности", добави Борисов.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (467)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    Айде Волен да си слага мислещата шапка/фес/каска и да решава.

    Доброто е заразно
  2. 2 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 943 Неутрално

    Т.Е 121, не 120:

    "За да бъде гласуван кабинетът, предложен днес от Пламен Орешарски, са нужни поне 120 депутати. "
    -Дневник.

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  3. 3 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Живи и здрави, отиваме на избори!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  4. 4 Профил на Защотака?
    Защотака?
    Рейтинг: 340 Неутрално

    "Здравейте циркаджии"
    Кога ще се изметат тези невъзможно безотговорни грабители и унищожители?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Честита ви новата "1984"-та
  5. 5 Профил на petark
    petark
    Рейтинг: 450 Неутрално

    айде на сеира, зареждаме семките

  6. 6 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Простете на Тиквата, просто се чуди как да спаси властовия си проект от неизбежен разпад...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  7. 7 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2811 Весело

    Ей ! Душко Добродушковци !!
    Ще сънувате печена тиква и ще се облизвате ,ама сега ша гризкате орехчета и ша си чупите зъбките !!!

  8. 8 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 661 Весело

    Уж техни хора напъхаха вътре и пак се запъват

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  9. 9 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Това не е правилно решение! Атака ще влязат, ще се регистрират и ще гласуват "Против", така ще кажат че са чисти, че не участват в тоя кабинет, но той ще бъде избран!
    Кабинета не трябва да бъде избран, трябва Герб и Атака да гласуват "Против" със 120 гласа!

  10. 10 Профил на kepler
    kepler
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Търси се черната овца , която ще се регистрира и ще гласува с показен против или въздържал се.

  11. 11 Профил на Pima
    Pima
    Рейтинг: 450 Неутрално

    сърдитко Петко - празна му торбâта...

    Най-страшното на комунизма е това което идва след него...
  12. 12 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Евала Бойко. Дръжте се. Нищо чудно утре да дойде в парламента бареков и "протестиращите". Нека волен се продаде както намери за добре. Бог да пази България.

  13. 13 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 553 Весело

    Безделници..

    В Дневник може да наричате Боцко -Тиква,Станишев-Гей ,Костов-Мавър,но ако отворите дума за Плевнелиев,сте бан на секундата,
  14. 14 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 588 Любопитно

    Къде е батко ? Зачезна два дни, да не са се активирали наглите пак

  15. 15 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Ами да!!!
    И кьоравите да видят кой кой е.

  16. 16 Профил на sisiliya6
    sisiliya6
    Рейтинг: 727 Весело

    Не се знае Бойко на какъв акъл ще съмне утре !

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2930 Неутрално

    Това "Правителство на измамата" не трябва да бъде избирано, ако имаме поне капка достойнство!Иначе ставаме страната на Бай Ганьо, който казваше за измамниците: "Ербап момче, синца ни измами" и Станишевата изборна измама, ще стане държавна политика!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  19. 19 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Ако в АТАКА има някой поне малко запазил нормалност сега ще е добър момент да се отцепи от ненормалника Сидеров и зомбитата около него.

    Вярно, може да не продължи дълго - никой не обича предатели - но кажи-речи всичко е по-добро от това да си зомбиран копой на зомбиран политически ултрас като Сидеров.

    Защо съм толкова краен?

    Вижте сами (статията не е моя, просто там го видях):

    http://www.methink.net/2013/05/blog-post_24.html

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  20. 20 Профил на 00222
    00222
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Ще се намери някой куражлия от гербаджиите, или някой натиснал грешно копче от атакаджиите... Няма да е ялов деня.

  21. 21 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Гневно

    В детската градина децата се държат по-цивилизовано от тия в парламента!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  22. 22 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    До коментар [#9] от "georgi_val":
    Атака би трябвало да заседават в 6 тази вечер и да излязат с решение. Ако Атака наистина кажат, че ще гласуват "против", то нещата могат да се променят.

    Доброто е заразно
  23. 23 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 553 Весело

    Тези за това ли ги избраха? Сега кой ще представи позицията на 1 млн българи? И Боцко обвинява Атака , ма той същият.Що не гласуват против , ам? Нещо май не са съвсем против ми се види..

    В Дневник може да наричате Боцко -Тиква,Станишев-Гей ,Костов-Мавър,но ако отворите дума за Плевнелиев,сте бан на секундата,
  24. 24 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    Нищо чудно да се появят независими депутати до утре.

  25. 25 Профил на sisiliya6
    sisiliya6
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Голям спектакъл предстои утре !

  26. 26 Профил на the.punisher
    the.punisher
    Рейтинг: 450 Гневно

    ГЕРБ за сега доказаха, че най-безотговорното и неграмотно правителство, което някога сме имали! Нагли готови на всичко, за да вземат властта - то не бяха протести срещу тях, хора факли, апартаментите на Лалето, шефът на ЦИК с броенето на бюлетините, депутатите, които носеха бюлетини и тн и тн. Време е тези та отидат там където им е мястото - в Прокуратурата!

  27. 27 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2555 Неутрално

    Отвратително. Ясно е, че трябва да има правителство. По-добре е да се остави да работи, отколкото да се разиграват циркове. А ако не става, има възможност да се проведат нови избори. Надявам се, чеслед 23 юни ще започне укрепването на ДСБ.

  28. 28 Профил на mnodulgaregforma
    mnodulgaregforma
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Хах... Ами от Атака ще се регистрират всички, ще гласуват "против" и кабентът пак ще мине. Ни лук яли, ни лук мирисали.

  29. 29 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#23:"Sion"]Сега кой ще представи позицията на 1 млн българи?[/quote]

    Който я представяше и когато започнаха протестите!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  30. 30 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2811 Неутрално

    До коментар [#9] от "georgi_val":

    Напротив , ако се регистрират ,то тогава може от Атака да не се регистрират и да реват ,че Бойко им е осигурил кворума !

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3073 Неутрално

    До коментар [#9] от "georgi_val":

    Интересно, при този описан от теб вариант, кой ще е виновен?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 553 Весело

    [quote#18:"lz2"]Това "Правителство на измамата" не трябва да бъде избирано[/quote]
    Не трябва , ма Боцко го подкрепя.И от кумова срама измисли номера да не се регистрира.Даже не го измисли , щот де толкова акъл у Тиквата.Що не гласуват против бе?! Май , май се сдушиха..

    В Дневник може да наричате Боцко -Тиква,Станишев-Гей ,Костов-Мавър,но ако отворите дума за Плевнелиев,сте бан на секундата,
  33. 33 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    Много добре. Комунистите за пореден път доказаха че могат да се ос.рат още при съставянето на правителството. Няма какво да ги чакаме да ос.рат и държавата. Ама сега няма да имат пари за цигански гласове

    Няма шики-мики.
  34. 34 Профил на mrtosh
    mrtosh
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Ако Волен гласува, край с неговата партия, няма никога повече да влезе в Парламента. А и би трябвало за 8 години да се е очистил от мършата. Мисля че кабинетът няма да мине, но да не забравяме, че комунистите са много мръсно и хитро племе.

  35. 35 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    [quote#27:"stedim"]Ясно е, че трябва да има правителство.[/quote] Правителство има. Никой не е освободил служебното, ти не гледай, че дават отчети.

    Доброто е заразно
  36. 36 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 553 Весело

    [quote#28:"mnodulgaregforma"]Хах... Ами от Атака ще се регистрират всички, ще гласуват "против" и кабентът пак ще мине. Ни лук яли, ни лук мирисали. [/quote]
    Тамън от седмица това говоря.И Боко ги подкрепя.Ма нема как да стане и да го каже открито.За това се прави на ударен.Абе , герберастията , значи сте За това правителство.

    В Дневник може да наричате Боцко -Тиква,Станишев-Гей ,Костов-Мавър,но ако отворите дума за Плевнелиев,сте бан на секундата,
  37. 37 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#9:"georgi_val"]трябва Герб и Атака да гласуват "Против" със 120 гласа! [/quote]

    Защо?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  38. 38 Профил на anna.plachkova
    anna.plachkova
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Те пък се чудят какво да измислят, само и само да се протаква времето. кой знае какви неща се правят междувременно, докато нямаме правителство. Новото правителство трябва да се пребори с тежкото наследство в МВР, но за Министър на МВР е избран надпартийна фигура и доказан експерт, което е доказателство, че няма да е проводник на партийни интереси и политика, а то ще работи за държавата и гражданите й.

  39. 39 Профил на sisiliya6
    sisiliya6
    Рейтинг: 727 Любопитно

    [quote#18:"lz2"]Иначе ставаме страната на Бай Ганьо[/quote]

    Че до сега не бяхме ли в страната на Бай Ганьо!

  40. 40 Профил на kepler
    kepler
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#9] от "georgi_val":

    Предложението ти крие голям риск, ако на накой му се случи слечка и не успее да присъства.
    Тогава ще има кворум и 120 гласа ЗА ще са достатъчни да ти гарантират че Драго Стойнев ще ти скъса нервите да заеква поне 3 месеца в новините.

  41. 41 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 522 Неутрално

    е ако това го направят герб е тотално в услуга на атака, които могат да гласуват против и да го играят опозиция, така че да не губят електорат

  42. 42 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Весело

    ГЕРБ сега са като злоядо куче не лежи в колибата на сложеното чердже и слама но и на другото не дава да легне.
    То да гледат да не дойдат откъм Орлов мост с камъни и дърва, че тогава беганьето ще е срамно ама сигурно.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  43. 43 Профил на MMK
    MMK
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#17] от "spas27":

    Това ще е единствения обясним ход за Атака.

  44. 44 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#9:"georgi_val"]Това не е правилно решение! Атака ще влязат, ще се регистрират и ще гласуват "Против", така ще кажат че са чисти, че не участват в тоя кабинет, но той ще бъде избран!
    Кабинета не трябва да бъде избран, трябва Герб и Атака да гласуват "Против" със 120 гласа! [/quote]

    Атака започнаха първи тази игра. Ако пък ГЕРБ се регистрира, Атака ще извърти номер.

  45. 45 Профил на mrtosh
    mrtosh
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Волен е вече богат, не го блазнят парите като 2005-та. Няма да успеят да го купят.

  46. 46 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#32:"Sion"]Не трябва , ма Боцко го подкрепя.[/quote]
    Разбира са, че ше дам един глас! нека бачкат! На мене такъви работаре ми требат сега! нека са провалат, ама първо да понатрупат некой леф! Тогава ше ги сабора и ше дойда на бел конь! за заслуженио ми фтори мандат! Ше асфалтирам целата Лунна патека, ше асфалтирам! И мозаците ви ше асфалтирам, та да ма запомнити!

  47. 47 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3073 Неутрално

    До коментар [#33] от "daniel defoe(3дни бан без изтрити коментари-браво)":

    Е кое му е добре-то? Утре правителство ще има. Какво добро виждаш?


    До коментар [#37] от "др. Иванов":
    И ти си прав. Принципно е все тая как ще гласуват, много по-добре ще е да падне една бомба в парламента утре.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 48 Профил на Hristo Hristov
    Hristo Hristov
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Интересно. Защо, ако Волен подкрепя правителство на БСП, издаде козът си (не регистрирането и не гласуването) още в самото начало на играта, а не го запази за утре? Дали не се опитват да въведат ГЕРБ в капан? Просто за размисъл де.

    Все си мисля, че от 120 депутати все ще се намери предател на четата.

    www.economistbg.com/
  49. 49 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    [quote#38:"anna.plachkova"] докато нямаме правителство. [/quote] Повтарям се, но: правителство ИМА. По мое мнение - много по-читаво от предлаганото от Орешарски!

    Доброто е заразно
  50. 50 Профил на Ivki4
    Ivki4
    Рейтинг: 395 Неутрално

    щях да дам кредит на доверие на Орешарски. Но като чета какви хора са избрани за министри, подкрепям нерегистрирането на ГЕРБ и АТАКА. По-добре нови избори и настоящото служебно правителство, отколкото тези кандидат-министри да управляват.

  51. 51 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2847 Весело

    До коментар [#5] от "petark":


    [quote#5:"petark"], зареждаме семките [/quote]
    =================

    Не'ам зъби и направо бирата !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 981 Неутрално

    До коментар [#28] от "mnodulgaregforma":


    [quote#28:"mnodulgaregforma"]Хах... Ами от Атака ще се регистрират всички, ще гласуват "против" и кабентът пак ще мине. Ни лук яли, ни лук мирисали. [/quote]


    Само че когато Атака се регистрира, ще се регистрира и ГЕРБ и ще гласува с 97 против. И пак ще лъсне има ли скрита завера.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    До коментар [#2] от "puhpuhan4o":

    За да бъде гласуван кабинета , трябва ПЪРВО ДА СЕ ОТКРИЕ ЗАСЕДАНИЕ на НС . А затова са нужни най-малко 121 депутати , така наречения кворум . А правителството може да се избере и от 61 човека .

  56. 56 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    Ако бяхме засипани от петрол или злато да си бях взел пуканки, но като си знам дереджето, просто ми става тъжно. Разиграват се едни театри, до безкрай а кой ще плаща сметката накрая.

  57. 57 Профил на tonywolf
    tonywolf
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Абе нали уж Рапоня разправя, че Оришарски се движил плътно по неговата програма.
    Сега какво - не подкрепя собствената си програма ли?!
    Неведоми са пътищата..... на празните глави...

    По-добре да премълчиш и да те смятат за тъп, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения....
  58. 58 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#22] от "dogwoman":

    Ако Атака кажат че ще гласуват "против" те подкрепят кабинета, защото ще осигурят кворум. тогава Герб трябва да се регистрират и да гласуват също "против". Но каква е гаранцията, че Атака ще постъпят както кажат. Те нямат интерес да не мине кабинета, така че ще лъжат до последно и утре разчитаме на късмета на Герб да отгатнат плана на Атака ....

  59. 59 Профил на stivy
    stivy
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#49] от "dogwoman":

    С доста отрязани функции- то това правителство ли е тогава?

  60. 60 Профил на tonywolf
    tonywolf
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Орешарски - грешка

    По-добре да премълчиш и да те смятат за тъп, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения....
  61. 61 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 651 Неутрално

    Хммм, явно и ГЕРБ са в играта с останалите. Така ще позволят на Атака да гласуват против и после да твърдят, че всъщност са срещу правителството. Въобще всичките в парламента са...

  62. 62 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2576 Неутрално

    Просто да поканят ПГ на АТАКА на по кафе в Radisson - на "чист" въздух?!

    I Want To Believe
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#27] от "stedim":

    Не трябва да има правителство на всяка цена!
    А веднъж избрано - няма сваляне, така че не трябва да бъде избрано!

  65. 65 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 785 Любопитно

    А такаааа... или иначе казано Атака II. А Бойко Борисов преди няколко дни само говореше за конструктивна опозиция и постоянно присъствие в парламентарния живот от страна на ГЕРБ.
    Какво му стана на този човек? За пръв път забелязвам че се кани да наруши думата си на български офицер.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  66. 66 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Атака ще се регистрира, и след това Волен ще започне с одите че е истинския коректив и опозиция.
    Тази роля са му отредили, и тя го устройва напълно. Ще може да си плюе по ДПС от парламентарната трибуна колкото иска.
    Единствено улицата от там нататък може да свали това правителство, което никак не е добре.

  67. 67 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1288 Неутрално




    До коментар [#11] от "Pima":


    сърдитко Петко - празна му торбâта..."

    -Няма регистрация-няма надница.
    Трябва да се налага и глоба за неизпълнение на служебните задължения и след три последователни-отстранявае от парламента!Така е по КТ.

  68. 68 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Простотията продължава да се злва от редиците на ГРОБ с пълни шепи.
    Ту сме ощипани, ту сме обидени, ту се правим на селски хитреци, ту сме принципни галфони!
    Българският политически цирк дава представления ежеминутно!

    ура и да живей!!!
  69. 69 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Хубаво е народа да изгледа подвизите на циркаджиите и август на избори. Дакато тази измет не се изчисти напълно няма как нещата да тръгнат.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 981 Неутрално

    Страницата във Фейсбук на Петър Стоянович с фес на главата и чаша турска ракия. Отдолу си е сложил надпис: В 1878 ония ми отнеха всичко това. Снимката е направена собственоръчно с мобилен телефон.

    http://prikachi.com/images/335/6160335u.jpg

    Този човек е предложен за министър на културата.


    Волен Сидеров и всички представители от Атака ще подпишат политическата си смърт пред СКАТ ако посмеят да гласуват предложеното правителство.


  72. 72 Профил на the.punisher
    the.punisher
    Рейтинг: 450 Гневно

    Имам усещането, че определени хора чакаха с нетърпение да се обяви състава на правителството за да обявят протести по НЯКАКВА причина, няма значение каква. А всъщност от доста време от ГЕРБ обикалят разни обществени организации да ги подбутват да протестират. Идеята? - това да стане основа за безредици и Тиквата да каже: Ето, аз ви казах, народът излезе срещу вас. Ейййй, голяма воня се носи откъм ГЕРБ. Колкото по-бързо влязат в затвора Цоко и Боко, толкова по-бързо България ще миряса и ще може да се работи спокойно

  73. 73 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Като нямат управленски умения поне да имаха елементарни математически. БСП+ДПС имат 120 гласа "За". Това което им трябва е:
    Поне един глас "Против" от Атака или ГЕРБ
    Поне един отсътващ депутат от Атака или ГЕРБ

    Атака може потенциално да осигури и двете ако се появи в непълен състав и гласува "Против". А ако Атака и ГЕРБ заедно бойкотират събранието това ще е прецедент в историята по парламетнарна безотговорност.

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#50] от "Ivki4":

    Нерегистрирането значи липса на кворум, т.е отлагане на гласуването от което няма полза. Според мен трябва да се гласува "против" за да не мине, после мандат на дпс, пак "против" и тогава нови избори.

  76. 76 Профил на avail
    avail
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Естествено че ГЕРБ не трябва да се регистрира и да помогне на тази сбирщина от кол и въже да управлява държавата. Властта беше взета от комунистите с огромна измама и тези избори трябва да се касират.

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  79. 79 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 727 Весело

    До коментар [#28] от "mnodulgaregforma":

    Може и така, ама какво правим после?

    България е древна и заслужава много повече!
  80. 80 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    "Ако се бяха обадили да кажат: "Дайте ни един депутат, щях да им го дам. Аз щях да им гласувам един глас..." (Бойко Борисов, 23.05.2013 г.)
    http://www.dnevnik.bg/video/2013/05/23/2067002_borisov_vurna_mandata_za_sustaviane_na_kabinet/

    Не може да му се отрече на г-н Борисов, че е последователен - явно и по този въпрос "не му са се обадили" ...

  81. 81 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#75] от "georgi_val":

    Като 120 на 120 ли?
    Това ще рече нови избори ако се стане 2 пъти.

    България е древна и заслужава много повече!
  82. 82 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    Що крякате, нали всички бяха срещу ГЕРБ, нали се смяхме на калинките. Сега ще ручате жабетата и ще се гънете пред озверелия реваншизъм на БСПДПС!!! А това кой е министър е маловажно. Важното е кои са зам.министрите- спомнете си вицепремиера Матинчев. Сега ще са по няколко във всяко министерство.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3849 Весело

    До коментар [#65] от "jokataa":
    Какво му стана на този човек? За пръв път забелязвам че се кани да наруши думата си на български офицер.
    ******************************************
    Не се кахъри!
    До утре ще се връцне на 180 градуса и няма да наруши думата си, как си Му е обичаят и как си Го знаем
    Тъй де, Вождо е принципен, та дрънка!
    Макар и на кухо ...

  85. 85 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Мислих, че Орешарски е пич - поне такова впечатление ми е оставил. Пък тои се оказа, че е кукла на конци.
    Залагам на това да не влезе и Атака утре. Кабинет "Орешарски" става все по-невъзможен....

  86. 86 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#83] от "д-р Замен":

    Да ви е честито, другари. Да ви е честито.

    България е древна и заслужава много повече!
  87. 87 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#9] от "georgi_val":

    Малко са хората, които успяват да се сетят, как точно ще се случат нещата.

    Поздравления за прогнозата.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  88. 88 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1246 Любопитно

    ШИКАНИРАНЕ, маньовъри, бре, бре, откъде ви ги раждат празните главици тез работи, бре, бре...
    Не знам какво ще излезе от Орешарски и компания, но че Борисов е най-голямото падение в съвременната българска политика и политически живот е факт.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  89. 89 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2454 Весело

    интригата между различните фракции в БКП се задълбочава

  90. 90 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 467 Неутрално

    ВЕрно отиваме към нови избори ...

  91. 91 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3202 Весело

    До коментар [#51] от "Чардо":

    +++. Ха-ха-ха...

  92. 92 Профил на avail
    avail
    Рейтинг: 395 Неутрално

    В момента служебното правителство е много по-добро от сбиртока на Станишев, Местан и Орешарски. Пълен бойкот, да се извъртят мандатите наесен нови избори.

  93. 93 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    [quote#78:"Моди трий нищо да не остане!"]Най-правилното решение е да се гласува този кабинет, а ако не се справя да го свалят, а не да бламират избора му! [/quote] Ти не разбра ли, че това правителство е несваляемо, ако бъде избрано?

    Доброто е заразно
  94. 94 Профил на getso
    getso
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Какво ще решат новите избори?

  95. 95 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Правилна постъпка на ГЕРБ. Някои реваха, че министрите предложени от ГЕРБ са министрите от предните 4 години с изключение на Найденов и Цветанов. А ся като гледам министрите предложени от Орешарски - майка плаче, много зле. Всички (май с изключение на един преподавател предложен за земеделски мнистър) са с някакви провинения в миналото или са обвързани с провинили се.

    Трябва партиите предварително да обявяват кои лица за какви постове могат да предложат, за да не се получава подобно гласуване на сляпо. Сигурен съм, че ако кабинетът "Орешарски" беше обявен предаврително, ГЕРБ щеше да има 60%.

  96. 96 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2055 Весело

    До коментар [#86] от "flagellumdei":

    Объркал си се нещо колега, аз съм от публиката на този цирка. Моите не влязоха в парламента. От ДСБ -то съм. А ако съм те подвел с ника си да ми викаш "другарю", то да знаеш че "д-р" означава друго.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  97. 97 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#81] от "flagellumdei":

    Именно!
    Кворум:240
    За:120
    Против:120
    После същото с мандата на ДПС. После нови избори. Само това е спасението от безумното "псевдо-екпертно, корумпирано и компорментирано" правителство на Орешарски.

  98. 98 Профил на Иполит Матвеевич
    Иполит Матвеевич
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#83] от "д-р Замен":

    Не сте прав, докторе. При предварително анонсиране на нерегистрация от страна на ББ, регистрация дори на един от Атака (независимо как ще гласува) е равносилно на подкрепа за правителството на Орешарски от страна на Волен, колкото и да врещи от трибуни и микрофони. Хората не ядат доматите с коловете.

  99. 99 Профил на the.punisher
    the.punisher
    Рейтинг: 450 Гневно

    Къде бяхте всички, на изборите?!?!? А на Референдума?!?!?

  100. 100 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    "....и във всичките си действия да се ръководя отинтересите на народа . Заклех се . "

    Така завършва клетвата на народните представители . Изглежда неработещо НС е в интерес на народа . Така сигурно може да разсъждава човек , прочел една книга за народи , нямащи нужда от парламент и правителство , но имащи чест и достойнство . Но за да го разбере човек , би трябвало да е прочел поне книгата до края .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK