
© Георги Кожухаров
Агенция "Галъп" вече ще прави проучвания с марката ТНС ББСС.
Марките ТНС и Галъп Интернешънъл ще се развиват самостоятелно и независимо една от друга, пише в прессъобщение съветът на директорите на "Галъп Интернешънъл" АД.
Социологическата агенция ТНС/Галъп ще продължи дейността си изцяло под марката "ТНС ББСС" в България и като регионален офис на ТНС за седем страни в Югоизточна Европа, под ръководството на Марчела Абрашева, гласи съобщението.
Марката "Галъп Интернешънъл" започва самостоятелно развитие в нова агенция с председател на Съвета на директорите политолога Първан Симеонов.
"ББСС Галъп Интернешънъл" е създадена през 1991 г. от социолозите Андрей Райчев и Кънчо Стойчев, а от 1993 г. е член на Gallup International Association.