Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Браво на Президента и не само да не подписва укази за назначаване а и да ги прати на Гл. Прокурор за да им се търси наказателна отговорност за фалита на НРБългария нали са се клели в Конституцията.
Пълно отваряне на всички досиета и пълна лустрация.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#9:"Norman Granz"]Беше. Минало време. Плевнелиев има толкова много да му връща, че ... само стой и гледай. [/quote]
Бая има да му връща, не е лъжа. Ако не беше ББ, Плевнелиев щеше да си е един обикновен милионер, при това не много известен, пък ся чак президент стана.
[quote#1:"Norman Granz"]ЕВАЛА!!! [/quote]
Министъра е млад, и несъмнено амбициозен. Компетентен...едва ли
А относно "чекистите"-видях как го пържеха днес по новините на Нова по обяд. Този "компетентен" заекваше и мънкаше на всеки въпрос, освен един-за ДС служителите и агентите. Явно си имаше готов отговор
По памет: Не можем да отричаме всички "продукти от миналото". Нашите родители, баби и дядовци, всички са продукт от/на миналото. Да се отречем от тях ли?
КОмсомолче от най гадните е този, според мен.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
До коментар [#10] от "Танас": За какво браво? Значи няма да назначава Райков за посланик, така ли? Ми защо го назначи за мин-пред тогава? Иле нашите мекерета стават, вашите - не?
Ама недейте така, досиетата са чалгата на нашето време... Нещо такова бе веруюто на РМ, когото Плевенлиев назначи... Та, да видим, колко му са големи топките...
[quote#10:"Танас"]Браво на Президента и не само да не подписва укази за назначаване а и да ги прати на Гл. Прокурор за да им се търси наказателна отговорност за фалита на НРБългария нали са се клели в Конституцията.
Пълно отваряне на всички досиета и пълна лустрация.[/quote]
Късно е чадо
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
[quote#12:"stedim"]00222, с какво те изнерви изказването на президента?[/quote]
Не ме нервира! Говори приспивно и успокояващо. Той ми се види нервен... Още повече, не аз имам къща на открадната земя, не аз съм потъпквал Конституцията по нареждане на Патрона ми!
[quote#15:"muuuuuuuuuuuuu"]Плевня, пътник си братчед, помни ми думата. До 6 месеца Коалицията и остатъците от ГЕРБ ще те гътнат. [/quote]
Как точно се гъта президент, моля?
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
Браво на Плевнелиев! Нямаме легитимно правителство, но президентът ни е човек на място!
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
Лошото е че и ГЕРБ предложиха за дипломати бивши от ДС и Плевнелиев ги одобри.
Вече става смешно с бившите от ДС. Знаят че народа не ги иска а те продължават да се натискат.
[quote#21:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Как точно се гъта президент, моля? [/quote]
Добър въпрос.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Още преди да са седнали в МС и започна рекомунизацията. Нашите леви са най-комунистическите леви, още се кланят на ГДимитров и на Ленин.
Ако милиционерите ни закопаха, тия ще палнат свещта отгоре.
[quote#27:"dissident"]Лошото е че и ГЕРБ предложиха за дипломати бивши от ДС и Плевнелиев ги одобри.
Вече става смешно с бившите от ДС. Знаят че народа не ги иска а те продължават да се натискат. [/quote]
До коментар [#14] от "Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)":
Те са се отрекли от България. Така че, да ... Отговорът е да.
А това че измират в мизерни условия благодарение пак на БСП, е бонус.
Глупостта си има последствия.
[quote#3:"georgi_val"]Браво, президента показва зъбки на новия кабинет! [/quote]
Плевнелиев, се оказва една приятна изненада. Не мисля че е показал кой знае какви зъбки, но все пак:
- служебното му правителство бе сравнително успешно
- не допусна Венета Марковска да стане конституционен съдия
- за първи път някой реагира на македонските изцепки
- като министър свърши не малко работа (да не забравяме, че бе министър само 2 години от 2009-2011).
[quote#21:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Как точно се гъта президент, моля? [/quote]
Трябват 60 депутата и едно някой друг конституционен съдия.
[quote#18:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Късно е чадо[/quote]
Не е късно но е наложително за да се знае кой какво е вършил а не всички под общ знаменател и съм сигурен, че до края на 2014 година това ще ни бъде наложено доброзорно щом не искаме сами да го направим.
Просто такива са правилата в ЕС и ние сме поели ангажимент.
В правовите държави са нужни факти и аргументи, за да бъде отстранен от пост висш дипломатически служител, това обикновено става при съмнения за нарушаване сигурността на държавата или нейните интереси или за несправяне с работата.
И аз съм за пълна и тотална лустрация. Да се види кой е писал доклади за ДС, докато е бил на 20, да се види кой е топил колеги, да се види кой с чии протекции е шпионирал в чужбина. И после всекиму - своето.
[quote#44:"SSS"]ЧЕ НЕ ПУСКА НАВЪН ЧЕНГЕТА ДА БЪДАТ ЛИЦЕТО НА БГ? [/quote]
Явно ме бъркаш с някого!
Значи викаш навън не може, но в България може! Говоря ти за Райков(без злоба, а по принцип, щото гледам, мразиш комунистите и ченгетата), или пак ще се делим на „наши разузнавачи“ и техните „ченгета“! Райков е потомствена ченге и комунист вероятно, но аз съм комуне... Странна работа.
Кой е бил разузнавач и прочее нали. И комсомолският секретар, който обяви смъртта на държавна Сигурност, откривайки музей на комунизма. Може да се тълкува двуяко и във вторият смисъл се крие посланието му.
Довечера ще му наредят някакъв шантав хороскоп и ирландската овчарка ще се сниши... Ще има видения от немските паркинги и раздрънкани лади с куфарчета...
Я чакай да ми обясниш, че аз не разбирам - каква е връзката между къщата "на открадната земя" и назначаването на посланници сътрудници на ДС? Защото ако няма връзка, това което правиш е "диверсия" и "разсейване" по класически учебник на червената армия от преди 100 години.
Престъпление не оправдава престъпление. Какво искаш да кажеш, че има право да не назначава посланници сътрудници на ДС само ако къщата му не е открадната?
Нека коментираме по темата все пак.
[quote#45:"rio"]В правовите държави са нужни факти и аргументи, за да бъде отстранен от пост висш дипломатически служител, това обикновено става при съмнения за нарушаване сигурността на държавата или нейните интереси или за несправяне с работата.[/quote]
Е точно за това трябва да им се търси наказателна отговорност, защото ако не сте забравили Луканов обяви мораториум по външния дълг и България фалира и искам да ги питам тези ДС корифей какво направиха за да не се случи това ?
Къде са парите от външнотърговските дружества ?
Кой трябваше да пази Държавната Сигурност в НРБ ?
[quote#54:"julien_le_grand"]Защо реши че Райков е ченге и комунист [/quote]
Казах „вероятно и комунист“, не съм му гледал досието! А че е ченге, е видно от официалната справка, не аз съм го измислил. И не го обвинявам в нищо! Просто отбелязвам, колко е несъстоятелна позицията на Президента...
В БГ НЯМА катарзис, няма лустрация. За това няма и ПЕРСПЕКТИВА!
Докато палачите от ДС са оставени да си разиграват коня не може да има никаква смислена перспектива.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
[quote#56:"Делян (delian) Делчев"]Престъпление не оправдава престъпление. Какво искаш да кажеш, че има право да не назначава посланници сътрудници на ДС само ако къщата му не е открадната? [/quote]
Не казвам това! Изразявам съмнение в способността му да удържа позиция! Запазвам си това право! А с какво ще го изнудят, все ми е тази...
[quote#58:"00222"]Казах „вероятно и комунист“, не съм му гледал досието! А че е ченге, е видно от официалната справка, не аз съм го измислил. И не го обвинявам в нищо! Просто отбелязвам, колко е несъстоятелна позицията на Президента... [/quote]
Къде е тази официална справка ? Аз останах с впечатлението че беше партненка това. Комисията каза че не е бил съпричастен към ДС.
17 окт 2012 Дневник:
"Пламен Шукюрлиев, който е новият ни посланик в Китай"
УКАЗ № 17 ОТ 31.01.2013 Г. ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ПЛАМЕН ГЕОРГИЕВ ШУКЮРЛИЕВ - ИЗВЪНРЕДЕН И ПЪЛНОМОЩЕН ПОСЛАНИК НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ В КИТАЙСКАТА НАРОДНА РЕПУБЛИКА, И ЗА ИЗВЪНРЕДЕН И ПЪЛНОМОЩЕН ПОСЛАНИК НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ В МОНГОЛИЯ СЪС СЕДАЛИЩЕ В ПЕКИН
Три имена Пламен Георгиев Шукюрлиев
Дата на раждане 22.07.1961 г.
Място на раждане гр. Мъглиж
Качество Щатен служител
Структури, в които е работил РУ-ГЩ
Документи, свързани с кариерното му развитие Със заповед № Р-017/ 14.07.1989 г. е назначен за разузнавач VI степен.
Публична длъжност или публична дейност Извънреден и пълномощен посланик в Техеран от 18.05.2006 г. до 30.09.2010 г.
Райко е доказан агент на ДС. Но това не е лошо или добро само по себе си. Не ви увират главите, но така е със всяка държава която иска да бъде силна, има си силни служби.
И тайни отдели, които са тайни, защото не вършат много добри неща.
Агенти са дори свещенниците от висок ранг. Това е навсякъде така.
ДС е много демонизирана, докато съвсем аналогични "приятелски" служби се сочат за пример.
[quote#62:"julien_le_grand"]Къде е тази официална справка ? [/quote]
Очевидно не в мен! Но за разлика от мнозина тук, съм живял във времената за които Тиквата намекваше с респект и упование и помня, че политиката беше всеки човек с перспектива за развитие ставаше или комунист, или ченге! Малко хора тръгваха по третия път и над тях стоеше капак(ниво на развитие)... Над Райков не се забелязва да е имало капак...
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Е това са косвени улики. Дори и да е истина не може да му се откаже назначение заради подобни разсъждения. При положение че няма черно на бяло документ за принадлежност.
Пък и нали на Райков баща му е бил високопоставено ченге. Може заради това да е нямал похлупак, а не защото самият той нещо е правил.
Не звучеше така написано. Може би е трябвало да го изкажеш по ясно. Аз съмият не съм уверен, че Плевенлиев може да удържа принципна позиция. Но за Вигенин съм убеден, че не може. Защото мнението му по темата беше по различно само преди няколко години.
Откъде накъде и кой е предполагал подобно нещо? Банката с фекалии на БСП не може да е по-добра от никоя друга.
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
Гоцэ навремето се напъваше като партизанин пред мандра да удържи доносниците във Външно, сега е ред на нормалният президент да ги държи навън.
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
"Няма да назнача посланик, сътрудничил на ДС"
==========
Е тва е приказка!
Покажи, че не си там за х***** глава!
Все пак си македонче!
Докажи, че си комита!
Няма да са плашиш, щото страхливите...нали знаеш?!
[quote#69:"julien_le_grand"] При положение че няма черно на бяло документ за принадлежност. [/quote]
Това, че аз нямам, не означава, че някой друг също няма... Нека да си отстоява позицията, да назначи Райков, пък ще видим, кой какво има...
Не съм душманин на Райков... Напротив, петимен бях да видя и чуя човек и човешка приказка от РМ на РБ... Но Плевню е слаб и объркан човек, отдавна прекрачил прага на възможностите си... С такива прибързани заявления само си вреди, дори издава паника.
И , не че такава позиция ще върне , пардон, осраното ни самочувстие и това на майките и бащите ни баш от тези дето сега леят крокодилски сълзи, че били "унизени" защото не ги щем като посланици навън и т.н. тинтири-минтири..Не, няма да го върне г-н Президент, защото много от нас и повечето от бащите ни са вече в отвъдното, а тез дето сме още тук сме ПОРАЗЕНИ ЗАВИНАГИ от ком. режима и слугите му ДС агенти, но е една малка светлинка в тъмника на посткомунизма дето ни доразмазва сега. И за Вас лично е добре, г-н Президент, защото името Ви ще се спряга както сега тъй и нататък, ако хептен не им се озъбвате. Уважавам Ви, но се надявам силно по-често да показвате зъби на подобни тъжби, защото е достатъчен срама, че в Народното Събрание на страната ни членка на ЕС и НАТО има цели 12 бивши ДС агенти, единият от които и водач на управляващ партия, та да искат и в чужбина да ни "представляват" . Мен лично, такова едно Народно Събрание не ме представлява най-вече по тази причина, но лошото е че ТЕ се вземат тъй насериозно и усул-усул настъпват по света и у нас. Да си отворят дюкяни и тъй си вадят хляба, ама те искат пак на хляба най- мекото и пак по стар навик на наш гръб. Пазете си доброто име г-н Президент !
" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди
Ега ти е ретящия старт!
Завъртане на 180 градуса и реставрация на комунистическите подлоги!
А бе момче, избърши си жълтото покрай устата, че много ти личи ,кой ти плати поста!
И да му се не види, те теа ДС-дари не са ли вече в пенсионна възраст!??
Когато Плевнелиев подписва назначението на Шукюрлиев, въпросното лице е попадало под защитата на §12 и затова не е бил обявен за сътрудник на ДС. След отпадането на този параграф през декември 2012, комисията започва нова проверка и едва тогава установява принадлежността на Шукюрлиев. Резултатите ги оповестяват през март.
За справка:
Р Е Ш Е Н И Е No 2-150/ 13.03.2013 г.
"ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Най - важното качество за външния министър е изпълнено, а то е да е юдей. Няма случай в новата история за такъв да е назначаван гой. Оттам нататъка юдеят си знае работата.
Плевнелиев: Няма да назнача посланик, сътрудничил на ДС...
----------------------------------
Достойна позиция на отговорен президент!Подкрепям абсолютно!!!
[quote#88:"Нефертити"]Роскта май пак е задрямал...
-------------------------------------
Коментара ти е достоен за Бакхус,Регал и други подобни където се трупа рейтинг?!В такива статии, избягвай да коментираш...Моля!!!
Изглежда за тях не важна цялостната политика,а отделни изказвания,които сами по себе си,са нищо друго освен празнодумие(понеже не са покрити с реални действие)...
То затова сме на това положение,защото е по-лесно да вярваш на думи и да праскаш минуси,отколкото да мислиш ...
Президента отново допусна гаф.Ако не чете вестници,гафа е на секретариата му.Никога и по никакъв повод новия министър на ваншните работи не е правил изявления,че ще назначи отново на посланически постове уволнените посланици,бивши сътрудници на ДС.Точното му изявление е следното,цитирам: "Новият външен министър ще реабилитира кадрите на службите отпреди 1989 г., стана ясно от първите изявления на Кристиан Вигенин. "Начинът, по който тези хора бяха унижени, е едно от недостойните действия на предишния кабинет и на предишния външен министър. Ще направим така, че всеки да бъде оценяван според своите способности и качества и тези хора да бъдат максимално полезни на министерството конкретно, но като цяло и на страната си, защото това е потенциал, който не бива да бъде разпиляван", обясни Вигенин. Предстои въпросът с т.нар. ДС посланици да бъде разгледан, подчерта той и отбелязва, че "всеки от тях ще може да се чувства полезен за страната си в МВнР или другаде, но е рано да коментирам в подробности".
Вигенин посочи, че има какво да се направи за повишаване на компетентността на състава както във Външно, така и в задграничните представителства, но няма да има масови "чистки".
С встъпването си в длъжност служебният министър Марин Райков е назначил като координатори и посланици за специални поръчения шестима бивши шефове на мисии в чужбина, които бяха сред хората, обявени от предшественика му на поста Николай Младенов за персона нон грата в МВнР.
Всички стари дипломати са с опит, който трябва да бъде използван, това е бил основния мотив на Райков. Реабилитирани са: експосланикът в Делхи Благовест Горанов, бившият шеф на мисията ни в Брюксел Емил Вълев и бившият ни представител в Букурещ Валентин Радомирски.
През декември 2010 година, започна тази сага, когато Комисията по досиета обяви имената на посланиците-агенти./
Нашите ченгета са по-хубави от вашите! За това ли е спорът? Плевню харесва едни доносници, назначава ги за премиери и посланици, а други не харесва и на всичкото отгоре се инати безпринципно, за което някои му се кефят!?
Николай Диловски
Гласувах и вярвам в г-н Плевнелиев. Човек от сой, учил добре, работил и произвеждал без да търси службички.
Кристиян Вагинин. Късо подстриган комсомолски натегач. И КАКВО Е СЪЗДАЛ? Бил "образован"! Може ли в 21 век да си образован и комунист едновременно?
Единствената заслуга на това правителство е, че замени "бандата голи глави". Ако ББ беше заменил кухите с мислещи министри нямаше сега да наблюдаваме изпълзяването на комунистическите дъждовници. Хак му е и на него, па и на всички нас...
браво на президента за първата му правилна стъпка от няколко месеца насам,
абе много експерти в тоя кабинет - на всички на които съм им чел първите изказвания говорят пълни глупости - тоя вигенин, здравната министърка, некъв щеше да спира приватизацията на БДЖ - бахти кабинета ...
ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!?
Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка-----------
Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ----------------
и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
julien_le_grand
Рейтинг: 471 НеутралноБраво на Плевналиев за позицията. Комунистите още не дошли на власт и вече започнаха да реставрират ченгета.
georgi_val
Рейтинг: 426 НеутралноБраво, президента показва зъбки на новия кабинет!
00222
Рейтинг: 390 НеутралноАко се отвори дума за къщата ти в Черноморец, дали няма да обърнеш палачинката... Да не говорим за бягството ти от клетвата за КС.
Нелсън Мандела
Рейтинг: 1949 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Norman Granz":
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Така е, на мен за един ден работа ми напомни за всички гнусотии на предишната тройна коалиция... а тази е по-гнусна, защото там е Долен Сидерофф
TED (moderator är en faggot)
Рейтинг: 588 НеутралноДо коментар [#2] от "julien_le_grand":
Е какво браво?! Всичко е поза, като знаеш че, е бъкано с ДС на всякакво ниво. Браво, като видя закон за лустрация.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2041 ВеселоМалко смешно като се сетя,че шефа на бледата политическа фигура Плевенлиев......е фанатично комуне и продукт на тоталитаризма.Някои му викат и ТИКВА !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !edlund
Рейтинг: 217 Неутрално"Не съм подписал досега и няма да подпиша назначение, което идва от зависимостите на комунистическия тоталитарен режим и неговите служби."
a_RUMNO_oglavi_slujebnoto_pravitelstvo/
Лъжа - http://frognews.bg/news_52486/Sekreten_satrudnik_n
Norman Granz
Рейтинг: 4455 Неутрално[quote#7:"EREBUS"]Малко смешно като се сетя,че шефа на бледата политическа фигура Плевенлиев......е фанатично комуне...[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Беше. Минало време. Плевнелиев има толкова много да му връща, че ... само стой и гледай.
Танас
Рейтинг: 1316 ГневноБраво на Президента и не само да не подписва укази за назначаване а и да ги прати на Гл. Прокурор за да им се търси наказателна отговорност за фалита на НРБългария нали са се клели в Конституцията.
Цацарoff - Оставка ! >:-)Пълно отваряне на всички досиета и пълна лустрация.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
stedim
Рейтинг: 1700 Неутрално00222, с какво те изнерви изказването на президента?
patladjan_1991
Рейтинг: 576 Весело[quote#9:"Norman Granz"]Беше. Минало време. Плевнелиев има толкова много да му връща, че ... само стой и гледай. [/quote]
Бая има да му връща, не е лъжа. Ако не беше ББ, Плевнелиев щеше да си е един обикновен милионер, при това не много известен, пък ся чак президент стана.
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1260 Неутрално[quote#1:"Norman Granz"]ЕВАЛА!!! [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Министъра е млад, и несъмнено амбициозен. Компетентен...едва ли
А относно "чекистите"-видях как го пържеха днес по новините на Нова по обяд. Този "компетентен" заекваше и мънкаше на всеки въпрос, освен един-за ДС служителите и агентите. Явно си имаше готов отговор
По памет: Не можем да отричаме всички "продукти от миналото". Нашите родители, баби и дядовци, всички са продукт от/на миналото. Да се отречем от тях ли?
КОмсомолче от най гадните е този, според мен.
Гочоолу - премиер без порфтейл!
Рейтинг: 374 НеутралноПлевня, пътник си братчед, помни ми думата. До 6 месеца Коалицията и остатъците от ГЕРБ ще те гътнат.
чобанмахала
Рейтинг: 694 НеутралноДо коментар [#10] от "Танас": За какво браво? Значи няма да назначава Райков за посланик, така ли? Ми защо го назначи за мин-пред тогава? Иле нашите мекерета стават, вашите - не?
00222
Рейтинг: 390 НеутралноАма недейте така, досиетата са чалгата на нашето време... Нещо такова бе веруюто на РМ, когото Плевенлиев назначи... Та, да видим, колко му са големи топките...
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1260 Неутрално[quote#10:"Танас"]Браво на Президента и не само да не подписва укази за назначаване а и да ги прати на Гл. Прокурор за да им се търси наказателна отговорност за фалита на НРБългария нали са се клели в Конституцията.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Пълно отваряне на всички досиета и пълна лустрация.[/quote]
Късно е чадо
kaka_ginka
Рейтинг: 745 НеутралноБраво!
00222
Рейтинг: 390 Неутрално[quote#12:"stedim"]00222, с какво те изнерви изказването на президента?[/quote]
Не ме нервира! Говори приспивно и успокояващо. Той ми се види нервен... Още повече, не аз имам къща на открадната земя, не аз съм потъпквал Конституцията по нареждане на Патрона ми!
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1260 Любопитно[quote#15:"muuuuuuuuuuuuu"]Плевня, пътник си братчед, помни ми думата. До 6 месеца Коалицията и остатъците от ГЕРБ ще те гътнат. [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Как точно се гъта президент, моля?
The Shadow
Рейтинг: 1054 НеутралноБраво на Плевнелиев! Нямаме легитимно правителство, но президентът ни е човек на място!
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.MerkelПАВЛА
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДайте път на младите?
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Чърчил
Рейтинг: 819 НеутралноМного и твърд!
Като пернишки винкел. Е пожелавам му и неотстъпчивост!
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОStewie
Рейтинг: 847 Любопитнотози винегин определено е големият провал на новото правителство ,а се предполагаше че банката кадри на бсп ще е по добра от тази на герб ?
гарата
Рейтинг: 483 ВеселоБраво за силната позиция на нашия президент!
dissident
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#2] от "julien_le_grand":
Лошото е че и ГЕРБ предложиха за дипломати бивши от ДС и Плевнелиев ги одобри.
Вече става смешно с бившите от ДС. Знаят че народа не ги иска а те продължават да се натискат.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6002 Неутрално[quote#21:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Как точно се гъта президент, моля? [/quote]
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Добър въпрос.
julien_le_grand
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#6] от "TED":
Е от президента няма как да ги видиш закон за лустрацията. Това е едно от малкото, което може да направи той.
п.п. Като гледам състава на парламента и от него не може да се очаква закон за лустрацията. Даже напротив.
SSS
Рейтинг: 980 НеутралноОще преди да са седнали в МС и започна рекомунизацията. Нашите леви са най-комунистическите леви, още се кланят на ГДимитров и на Ленин.
Ако милиционерите ни закопаха, тия ще палнат свещта отгоре.
julien_le_grand
Рейтинг: 471 Неутрално[quote#27:"dissident"]Лошото е че и ГЕРБ предложиха за дипломати бивши от ДС и Плевнелиев ги одобри.
Вече става смешно с бившите от ДС. Знаят че народа не ги иска а те продължават да се натискат. [/quote]
До коментар [#27] от "dissident":
Хм, той нали казал :
"Не съм подписал досега и няма да подпиша назначение, което идва от зависимостите на комунистическия тоталитарен режим и неговите служби"
Кога е подписвал на ченгета до сега ?
eagfadfa
Рейтинг: 217 НеутралноA мосю Рaйков кaкъв е?
Публикувано през m.dnevnik.bg
kaka_ginka
Рейтинг: 745 Неутрално[quote#25:"Stewie"]този винегин определено е големият провал на новото правителство[/quote]
Сигурна съм, че и по-големи ще има.
00222
Рейтинг: 390 Неутрално[quote#21:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Как точно се гъта президент, моля?[/quote]
Например, като му се потърси сметка за неизпълнение на задълженията му според Конституцията на РБ!
izabell
Рейтинг: 1298 НеутралноДа прескочим прага наречен ДС/разбираме/но много са млади външните министри, сравнено с една Русия?
flagellumdei
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#14] от "Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)":
България е древна и заслужава много повече!Те са се отрекли от България. Така че, да ... Отговорът е да.
А това че измират в мизерни условия благодарение пак на БСП, е бонус.
Глупостта си има последствия.
Finland
Рейтинг: 658 Неутрално[quote#3:"georgi_val"]Браво, президента показва зъбки на новия кабинет! [/quote]
Плевнелиев, се оказва една приятна изненада. Не мисля че е показал кой знае какви зъбки, но все пак:
- служебното му правителство бе сравнително успешно
- не допусна Венета Марковска да стане конституционен съдия
- за първи път някой реагира на македонските изцепки
- като министър свърши не малко работа (да не забравяме, че бе министър само 2 години от 2009-2011).
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1260 Неутрално[quote#28:"g_t_DimebagDarrell"]Добъ въпрос. [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!З@еби въпроса, отговора е далеч по интересен
patladjan_1991
Рейтинг: 576 Неутрално[quote#21:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Как точно се гъта президент, моля? [/quote]
Трябват 60 депутата и едно някой друг конституционен съдия.
Петър Иванов
Рейтинг: 688 ВеселоГ-н Плевнелиев, планът Орешарски има май и скрити клаузи ...
pbd
Рейтинг: 426 НеутралноНикакво съчувствие и съпричастност към производните от ДС. Никакъв комромис към тях.
Танас
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#18:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Късно е чадо[/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)Не е късно но е наложително за да се знае кой какво е вършил а не всички под общ знаменател и съм сигурен, че до края на 2014 година това ще ни бъде наложено доброзорно щом не искаме сами да го направим.
Просто такива са правилата в ЕС и ние сме поели ангажимент.
patladjan_1991
Рейтинг: 576 НеутралноВсъщност грешка, по-трудно е. Трябват 180 депутата.
SSS
Рейтинг: 980 НеутралноДо коментар [#34] от "00222":
А кои са те бе комуне? ЧЕ НЕ ПУСКА НАВЪН ЧЕНГЕТА ДА БЪДАТ ЛИЦЕТО НА БГ? Айде ходи да четеш Тошо Тошев и да гледаш Кеворк/Димитър/...
rio
Рейтинг: 426 НеутралноВ правовите държави са нужни факти и аргументи, за да бъде отстранен от пост висш дипломатически служител, това обикновено става при съмнения за нарушаване сигурността на държавата или нейните интереси или за несправяне с работата.
7581_za_kompleksite_na_diplomaciiata_i_za_loialnat a/
http://www.capital.bg/blogove/pisma/2013/04/23/204
ungeheuer
Рейтинг: 556 НеутралноИ аз съм за пълна и тотална лустрация. Да се види кой е писал доклади за ДС, докато е бил на 20, да се види кой е топил колеги, да се види кой с чии протекции е шпионирал в чужбина. И после всекиму - своето.
grand funk railroad
Рейтинг: 1060 Разстроено[quote#14:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]КОмсомолче от най гадните е този, според мен.[/quote]
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheЕстествено, иначе нямаше да го сложат там.
00222
Рейтинг: 390 Неутрално[quote#44:"SSS"]ЧЕ НЕ ПУСКА НАВЪН ЧЕНГЕТА ДА БЪДАТ ЛИЦЕТО НА БГ? [/quote]
Явно ме бъркаш с някого!
Значи викаш навън не може, но в България може! Говоря ти за Райков(без злоба, а по принцип, щото гледам, мразиш комунистите и ченгетата), или пак ще се делим на „наши разузнавачи“ и техните „ченгета“! Райков е потомствена ченге и комунист вероятно, но аз съм комуне... Странна работа.
00222
Рейтинг: 390 НеутралноДа се разберем! Ако назначи Райков за дипломат, това за кокво ще се брои!?? За борба с комунизма, или реставрация на комунизма!??
fallon_fallon
Рейтинг: 426 НеутралноБраво, тъкмо бях започнала да съжалявам, че съм гласувала за него и той ме изненадва приятно!
"All good things are difficult to achieve; and bad things are very easy to get."Защотака?
Рейтинг: 322 НеутралноКаза комсомолският секретар. Рофл.
Честита ви новата "1984"-таЗащотака?
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#46] от "ungeheuer":
Честита ви новата "1984"-таКой е бил разузнавач и прочее нали. И комсомолският секретар, който обяви смъртта на държавна Сигурност, откривайки музей на комунизма. Може да се тълкува двуяко и във вторият смисъл се крие посланието му.
stenli1
Рейтинг: 956 ЛюбопитноА Марин Райков за кои чужди служби е работил?
julien_le_grand
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#49] от "00222":
Защо реши че Райков е ченге и комунист ? Заради баща му ли ? Човек не си избира родителите.
00222
Рейтинг: 390 НеутралноДовечера ще му наредят някакъв шантав хороскоп и ирландската овчарка ще се сниши... Ще има видения от немските паркинги и раздрънкани лади с куфарчета...
Делян Делчев
Рейтинг: 1353 НеутралноДо коментар [#20] от "00222":
Я чакай да ми обясниш, че аз не разбирам - каква е връзката между къщата "на открадната земя" и назначаването на посланници сътрудници на ДС? Защото ако няма връзка, това което правиш е "диверсия" и "разсейване" по класически учебник на червената армия от преди 100 години.
Престъпление не оправдава престъпление. Какво искаш да кажеш, че има право да не назначава посланници сътрудници на ДС само ако къщата му не е открадната?
Нека коментираме по темата все пак.
Танас
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#45:"rio"]В правовите държави са нужни факти и аргументи, за да бъде отстранен от пост висш дипломатически служител, това обикновено става при съмнения за нарушаване сигурността на държавата или нейните интереси или за несправяне с работата.[/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)Е точно за това трябва да им се търси наказателна отговорност, защото ако не сте забравили Луканов обяви мораториум по външния дълг и България фалира и искам да ги питам тези ДС корифей какво направиха за да не се случи това ?
Къде са парите от външнотърговските дружества ?
Кой трябваше да пази Държавната Сигурност в НРБ ?
00222
Рейтинг: 390 Неутрално[quote#54:"julien_le_grand"]Защо реши че Райков е ченге и комунист [/quote]
Казах „вероятно и комунист“, не съм му гледал досието! А че е ченге, е видно от официалната справка, не аз съм го измислил. И не го обвинявам в нищо! Просто отбелязвам, колко е несъстоятелна позицията на Президента...
B52
Рейтинг: 1669 НеутралноВ БГ НЯМА катарзис, няма лустрация. За това няма и ПЕРСПЕКТИВА!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Докато палачите от ДС са оставени да си разиграват коня не може да има никаква смислена перспектива.
00222
Рейтинг: 390 Неутрално[quote#56:"Делян (delian) Делчев"]Престъпление не оправдава престъпление. Какво искаш да кажеш, че има право да не назначава посланници сътрудници на ДС само ако къщата му не е открадната? [/quote]
Не казвам това! Изразявам съмнение в способността му да удържа позиция! Запазвам си това право! А с какво ще го изнудят, все ми е тази...
Scorpi_4404
Рейтинг: 575 НеутралноМного вярна и точна позиция.Браво.
Опознай себе си...Нищо излишно.julien_le_grand
Рейтинг: 471 Неутрално[quote#58:"00222"]Казах „вероятно и комунист“, не съм му гледал досието! А че е ченге, е видно от официалната справка, не аз съм го измислил. И не го обвинявам в нищо! Просто отбелязвам, колко е несъстоятелна позицията на Президента... [/quote]
Къде е тази официална справка ? Аз останах с впечатлението че беше партненка това. Комисията каза че не е бил съпричастен към ДС.
dissident
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#31] от "julien_le_grand":
17 окт 2012 Дневник:
"Пламен Шукюрлиев, който е новият ни посланик в Китай"
УКАЗ № 17 ОТ 31.01.2013 Г. ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ПЛАМЕН ГЕОРГИЕВ ШУКЮРЛИЕВ - ИЗВЪНРЕДЕН И ПЪЛНОМОЩЕН ПОСЛАНИК НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ В КИТАЙСКАТА НАРОДНА РЕПУБЛИКА, И ЗА ИЗВЪНРЕДЕН И ПЪЛНОМОЩЕН ПОСЛАНИК НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ В МОНГОЛИЯ СЪС СЕДАЛИЩЕ В ПЕКИН
Три имена Пламен Георгиев Шукюрлиев
Дата на раждане 22.07.1961 г.
Място на раждане гр. Мъглиж
Качество Щатен служител
Структури, в които е работил РУ-ГЩ
Документи, свързани с кариерното му развитие Със заповед № Р-017/ 14.07.1989 г. е назначен за разузнавач VI степен.
Публична длъжност или публична дейност Извънреден и пълномощен посланик в Техеран от 18.05.2006 г. до 30.09.2010 г.
Защотака?
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#54] от "julien_le_grand":
Честита ви новата "1984"-таРайко е доказан агент на ДС. Но това не е лошо или добро само по себе си. Не ви увират главите, но така е със всяка държава която иска да бъде силна, има си силни служби.
И тайни отдели, които са тайни, защото не вършат много добри неща.
Агенти са дори свещенниците от висок ранг. Това е навсякъде така.
ДС е много демонизирана, докато съвсем аналогични "приятелски" служби се сочат за пример.
00222
Рейтинг: 390 Неутрално[quote#62:"julien_le_grand"]Къде е тази официална справка ? [/quote]
Очевидно не в мен! Но за разлика от мнозина тук, съм живял във времената за които Тиквата намекваше с респект и упование и помня, че политиката беше всеки човек с перспектива за развитие ставаше или комунист, или ченге! Малко хора тръгваха по третия път и над тях стоеше капак(ниво на развитие)... Над Райков не се забелязва да е имало капак...
Храбър
Рейтинг: 1755 НеутралноСега остава и да спази обещанието си!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"altarf
Рейтинг: 399 НеутралноВсички посланици са агенти на държавата си.
Пилците се броят на избори.julien_le_grand
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#63] от "dissident":
Т.е Плевналиев е подписал за този Шукюрлиев ? Ако е така ще трябва да обясни изявлението си че никога до сега не е подписвал за ченгета.
julien_le_grand
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#65] от "00222":
Е това са косвени улики. Дори и да е истина не може да му се откаже назначение заради подобни разсъждения. При положение че няма черно на бяло документ за принадлежност.
Пък и нали на Райков баща му е бил високопоставено ченге. Може заради това да е нямал похлупак, а не защото самият той нещо е правил.
Делян Делчев
Рейтинг: 1353 НеутралноДо коментар [#60] от "00222":
Не звучеше така написано. Може би е трябвало да го изкажеш по ясно. Аз съмият не съм уверен, че Плевенлиев може да удържа принципна позиция. Но за Вигенин съм убеден, че не може. Защото мнението му по темата беше по различно само преди няколко години.
The Shadow
Рейтинг: 1054 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "Stewie":
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.MerkelОткъде накъде и кой е предполагал подобно нещо? Банката с фекалии на БСП не може да е по-добра от никоя друга.
The Shadow
Рейтинг: 1054 НеутралноГоцэ навремето се напъваше като партизанин пред мандра да удържи доносниците във Външно, сега е ред на нормалният президент да ги държи навън.
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkelпетро
Рейтинг: 526 Неутрално"Няма да назнача посланик, сътрудничил на ДС"
==========
Е тва е приказка!
Покажи, че не си там за х***** глава!
Все пак си македонче!
Докажи, че си комита!
Няма да са плашиш, щото страхливите...нали знаеш?!
00222
Рейтинг: 390 Неутрално[quote#70:"Делян (delian) Делчев"]Не звучеше така написано. [/quote]
Моя грешка! Радвам се, че се разбрахме...
00222
Рейтинг: 390 Неутрално[quote#69:"julien_le_grand"] При положение че няма черно на бяло документ за принадлежност. [/quote]
Това, че аз нямам, не означава, че някой друг също няма... Нека да си отстоява позицията, да назначи Райков, пък ще видим, кой какво има...
Не съм душманин на Райков... Напротив, петимен бях да видя и чуя човек и човешка приказка от РМ на РБ... Но Плевню е слаб и объркан човек, отдавна прекрачил прага на възможностите си... С такива прибързани заявления само си вреди, дори издава паника.
Варна
Рейтинг: 897 НеутралноБРАВО Г-Н ПРЕЗИДЕНТ !
" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.ГандиИ , не че такава позиция ще върне , пардон, осраното ни самочувстие и това на майките и бащите ни баш от тези дето сега леят крокодилски сълзи, че били "унизени" защото не ги щем като посланици навън и т.н. тинтири-минтири..Не, няма да го върне г-н Президент, защото много от нас и повечето от бащите ни са вече в отвъдното, а тез дето сме още тук сме ПОРАЗЕНИ ЗАВИНАГИ от ком. режима и слугите му ДС агенти, но е една малка светлинка в тъмника на посткомунизма дето ни доразмазва сега. И за Вас лично е добре, г-н Президент, защото името Ви ще се спряга както сега тъй и нататък, ако хептен не им се озъбвате. Уважавам Ви, но се надявам силно по-често да показвате зъби на подобни тъжби, защото е достатъчен срама, че в Народното Събрание на страната ни членка на ЕС и НАТО има цели 12 бивши ДС агенти, единият от които и водач на управляващ партия, та да искат и в чужбина да ни "представляват" . Мен лично, такова едно Народно Събрание не ме представлява най-вече по тази причина, но лошото е че ТЕ се вземат тъй насериозно и усул-усул настъпват по света и у нас. Да си отворят дюкяни и тъй си вадят хляба, ама те искат пак на хляба най- мекото и пак по стар навик на наш гръб. Пазете си доброто име г-н Президент !
bora bora
Рейтинг: 999 ГневноЕга ти е ретящия старт!
Завъртане на 180 градуса и реставрация на комунистическите подлоги!
А бе момче, избърши си жълтото покрай устата, че много ти личи ,кой ти плати поста!
И да му се не види, те теа ДС-дари не са ли вече в пенсионна възраст!??
bora bora
Рейтинг: 999 НеутралноАдмирации г-н Президент!!!!
Не си забравил , защо дадохме подкрепата си за теб!
Сотир Методиев Пеевски
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#63] от "dissident":
"ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"Когато Плевнелиев подписва назначението на Шукюрлиев, въпросното лице е попадало под защитата на §12 и затова не е бил обявен за сътрудник на ДС. След отпадането на този параграф през декември 2012, комисията започва нова проверка и едва тогава установява принадлежността на Шукюрлиев. Резултатите ги оповестяват през март.
За справка:
Р Е Ш Е Н И Е No 2-150/ 13.03.2013 г.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dosetliv
Рейтинг: 1441 НеутралноНай - важното качество за външния министър е изпълнено, а то е да е юдей. Няма случай в новата история за такъв да е назначаван гой. Оттам нататъка юдеят си знае работата.
Гогич
Рейтинг: 1201 ЛюбопитноДобре прави Плевнята. Надявам се да му се чува по-често гласът, че да има кой да възпира предстоящите глупости.
grigoo
Рейтинг: 580 Неутрално24 години не можем да се отървем от червената мафия, потресаващо тъп народ!
heatseeker
Рейтинг: 1316 НеутралноБраво на президента за тази позиция!!!
Свобода за Надежда Савченко!Tod
Рейтинг: 1316 НеутралноПлевнелиев: Няма да назнача посланик, сътрудничил на ДС...
Истината няма пресечна точка с популизма на БСП----------------------------------
Достойна позиция на отговорен президент!Подкрепям абсолютно!!!
dakl
Рейтинг: 479 НеутралноПосланици няма да назначава , а назначи даже за служебен премиер бивш агент на ДС и действуващ агент на сегашните служби!
buddhinka
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#32] от "petar_gp":
))
Стига, де
Нефертити
Рейтинг: 1347 ЛюбопитноРоската май пак е задрямал.
Предразсъдъците са за ограничените.КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#80:"baghatur"]Тия гербери не спират да ме забавляват ... [/quote]
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/Като бебе са. Хем насрани, хем засмяни.
baghatur
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#89] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
Liberate Your Mind!Много точно!
А някои са събрали около "бебето" и му се радват на "детинщините" без усещат разнасящата се воня ...
Tod
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#88:"Нефертити"]Роск та май пак е задрямал...
Истината няма пресечна точка с популизма на БСП-------------------------------------
Коментара ти е достоен за Бакхус,Регал и други подобни където се трупа рейтинг?!В такива статии, избягвай да коментираш...Моля!!!
Защотака?
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#80] от "baghatur":
Честита ви новата "1984"-таДа, ама си имат цяла армия драскачи на минуси
bgkurshum
Рейтинг: 603 НеутралноАутсайдерите отново са ентусиазирани.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!baghatur
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#92] от "Защотака?":
Liberate Your Mind!Изглежда за тях не важна цялостната политика,а отделни изказвания,които сами по себе си,са нищо друго освен празнодумие(понеже не са покрити с реални действие)...
То затова сме на това положение,защото е по-лесно да вярваш на думи и да праскаш минуси,отколкото да мислиш ...
Васил Дакев
Рейтинг: 636 НеутралноПрезидента отново допусна гаф.Ако не чете вестници,гафа е на секретариата му.Никога и по никакъв повод новия министър на ваншните работи не е правил изявления,че ще назначи отново на посланически постове уволнените посланици,бивши сътрудници на ДС.Точното му изявление е следното,цитирам: "Новият външен министър ще реабилитира кадрите на службите отпреди 1989 г., стана ясно от първите изявления на Кристиан Вигенин. "Начинът, по който тези хора бяха унижени, е едно от недостойните действия на предишния кабинет и на предишния външен министър. Ще направим така, че всеки да бъде оценяван според своите способности и качества и тези хора да бъдат максимално полезни на министерството конкретно, но като цяло и на страната си, защото това е потенциал, който не бива да бъде разпиляван", обясни Вигенин. Предстои въпросът с т.нар. ДС посланици да бъде разгледан, подчерта той и отбелязва, че "всеки от тях ще може да се чувства полезен за страната си в МВнР или другаде, но е рано да коментирам в подробности".
Вигенин посочи, че има какво да се направи за повишаване на компетентността на състава както във Външно, така и в задграничните представителства, но няма да има масови "чистки".
Нели Ангелова
Рейтинг: 950 НеутралноС встъпването си в длъжност служебният министър Марин Райков е назначил като координатори и посланици за специални поръчения шестима бивши шефове на мисии в чужбина, които бяха сред хората, обявени от предшественика му на поста Николай Младенов за персона нон грата в МВнР.
нели ангеловаВсички стари дипломати са с опит, който трябва да бъде използван, това е бил основния мотив на Райков. Реабилитирани са: експосланикът в Делхи Благовест Горанов, бившият шеф на мисията ни в Брюксел Емил Вълев и бившият ни представител в Букурещ Валентин Радомирски.
През декември 2010 година, започна тази сага, когато Комисията по досиета обяви имената на посланиците-агенти./
Нашите ченгета са по-хубави от вашите! За това ли е спорът? Плевню харесва едни доносници, назначава ги за премиери и посланици, а други не харесва и на всичкото отгоре се инати безпринципно, за което някои му се кефят!?
соня иванова
Рейтинг: 426 НеутралноНиколай Диловски
Гласувах и вярвам в г-н Плевнелиев. Човек от сой, учил добре, работил и произвеждал без да търси службички.
Кристиян Вагинин. Късо подстриган комсомолски натегач. И КАКВО Е СЪЗДАЛ? Бил "образован"! Може ли в 21 век да си образован и комунист едновременно?
Единствената заслуга на това правителство е, че замени "бандата голи глави". Ако ББ беше заменил кухите с мислещи министри нямаше сега да наблюдаваме изпълзяването на комунистическите дъждовници. Хак му е и на него, па и на всички нас...
Нели Ангелова
Рейтинг: 950 НеутралноДо коментар [#97] от "sonchik":
нели ангеловаЕми може! Нали и Плевнята е от същия сой? Значи може!
ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
Рейтинг: 819 Неутралнобраво на президента за първата му правилна стъпка от няколко месеца насам,
ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!? Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка----------- Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ---------------- и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?абе много експерти в тоя кабинет - на всички на които съм им чел първите изказвания говорят пълни глупости - тоя вигенин, здравната министърка, некъв щеше да спира приватизацията на БДЖ - бахти кабинета ...
Защотака?
Рейтинг: 322 НеутралноЕдни чували искат да пропеят.
Честита ви новата "1984"-та