Божидар Чапаров е новият директор на "Пристанище Варна"

Бившият директор на "Пристанище Варна" АД Данаил Папазов, който в момчента е министър на транспорта (в ляво) и наследникът му Божидар Чапаров.

© Морски дневник

Бившият директор на "Пристанище Варна" АД Данаил Папазов, който в момчента е министър на транспорта (в ляво) и наследникът му Божидар Чапаров.



Божидар Чапаров е новият директор на "Пристанище Варна"АД. Това съобщи днес във Варна бившият директор на порта и настоящ министър на Транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов. Днес той участва в Генералната асамблея на Европейската организация на морските пристанища, която се провежда в града.


До назначаването на Папазов за министър в кабинета на Пламен Орешарски Чапаров беше заместник-директор на варненското пристанище. Сега той ще трябва да съвместява новата си длъжност с работата си като преподавател – доцент, в Икономически университет във Варна.


Дни преди да стане известна номинацията му като член на новото правителство, Данаил Папазов беше издигнат като кандидат за независим кмет на Варна. Зад него застана инициативен комитет от шест души, а един от тях бе именно Божидар Чапаров.




Пак по време на пресконференцията по повод Генералната асамблея на Европейската организация на морските пристанища днес папазов заяви, че основната му задача като министър ще е преместването на пристанищата във Варна и Бургас.


"Терените, на които те се намират в момента могат да се използват за други цели, тъй като се намират в централните части на градовете, каза Папазов. Ние сме готови с конкретни мерки и аз се надявам, че до края на годината ще сме изготвили плановете за развитието на двете морски пристанища".


През последните няколко години компанията "Пристанище Варна", на която Папазов беше директор отчиташе непрекъснат ръст на печалбите. В същото време като ръководител на пристанищната администрация той не успя да наложи и реализира нито един от възможните варианти за привличане на външни инвестиции, за разширяване и модернизация на пристанището. Тези задачи сега остават за наследника му - Божидар Чапаров.
По време на единственото си посещение във Варна, след като пое поста на служебен министър – председател в началото на април Марин Райков съобщи, че в близкикте месеци предстои да започне планирането, развитието и разширението на пристанище Варна, като новият дълбоководен терминал ще бъде изграден на мястото на бившото "Старшинско учили" под Аспаруховия мост във града. Тогава Райков обяви също, че всъщност идеята е част от територията на пристанището да бъде предоставена "на гражданите на Варна" като място за рекреативна зона. В какви срокове ще стане това обаче все още не е ясно.

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bran
    bran
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Всеки момент очакваме и за Пристанище Бургас назначения.

  2. 2 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#1] от "bran":
    От какъв зор ??? ...

  3. 3 Профил на bran
    bran
    Рейтинг: 392 Неутрално

    [quote#2:"dimko"]От какъв зор ??? ... [/quote]
    Зора за мен никакъв.Реално директора на Пристанище Бургас е общински съветник от ГЕРБ и е явно политическа фигура.Друг е въпроса че може би имат някакво познанство като директори на двата големи порта.Но логично все пак се очаква да се смени.

  4. 4 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#3] от "bran":
    Остава и да ми посочиш, къде е Пристанище Бургас...

  5. 5 Профил на bran
    bran
    Рейтинг: 392 Неутрално

    [quote#4:"dimko"]Остава и да ми посочиш, къде е Пристанище Бургас... [/quote]
    Държавата стопанисва в Пристанище Бургас от 1 корабно място до 13 к.място като до края на годината се очаква от 1 до 4 к.място да се преустановят разстоварните дейности и се даде свободен достъп на гражданите.И реално остават 5 корабни места.

  6. 6 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 573 Весело

    До коментар [#5] от "bran":
    За подобното стопанство стига и Началник отдел, Приятелю.
    Без конкурс е, иди на "Фердинандова" и кандидатствай ...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK