Орешарски: Никога ситуацията в страната не е била по-зле (видео)

Премиерът Пламен Орешарски и министърът на финансите Петър Чобанов

© Надежда Чипева, Капитал

Премиерът Пламен Орешарски и министърът на финансите Петър Чобанов



Проблемите във фискалната сфера, в социалния сектор и в Министерството на вътрешните работи. Това бяха основните теми, по които говори премиерът Пламен Орешарски заедно с министрите на финансите Петър Чобанов и на труда и социалната политика Хасан Адемов на пресконференция след първото заседание на правителството.


"Мога да твърдя аргументирано, че никога ситуацията в страната не е била по-зле, не говоря само за цифри, но и за структурните проблеми в публичния сектор и за отчаянието в хората", обобщи ситуацията в страната министър-председателят. На проведената вчера среща с европейските посланици Орешарски споделил, че в страната не са осъществени промени през последните 20 години  в различни структурни нива - здравеопазване, образование... "Трябва да уведомим обществото без пропагандни елементи за фактическото състояние на страната, като не бих си позволил пропаганда нито с цифри, а още по-малко без тях", добави той.


БГНЕС

Дупка за бюджета за 2 млрд. лева


Петър Чобанов отново цитира данни за състоянието на фиска на страната. "Ние не заварваме цветуща финансова ситуация", посочи той и припомни вече изнесените данни за рискове както за приходите, така и за разходите. Според оценка на приходните агенции е възможно да не се съберат над 1 млрд. лева, което е 1.4 % от брутния вътрешен продукт (БВП).




Общо около 830 млн. лева (около 1% от БВП) са посочени като просрочени задължения и искания на министерствата за допълнително разходване на средства, като част от тях са били завещани от кабинета "Борисов". "В момента рисковете са в размер на 2.4% от БВП", добави Чобанов. Той е посъветвал колегите си да направят ревизии на паразитните си разходи по министерства, които лесно да бъдат овладени.


Премиерът обеща възстановяване на бизнес климата, с което икономиката да покаже първи признаци към съживяване. Още другата седмица той ще направи среща с представители на синдикатите, работодателите и неправителствени организации, на която да се обсъди как да се намали административният натиск върху бизнеса, което да даде шанс на фирмите. Същевременно правителството се обмисли начин как да промени Закона за обществените поръчки, така че да има по-голяма достъпност до публичния ресурс.


БГНЕС

Социални помощи за най-бедните


Правителството днес отпусна и близо 27 млн. лева, с които подпомогна най-уязвимите от икономическата криза групи в обществото. Министрите увеличиха размера на еднократната помощ за първокласниците от 150 на 250 лева въпреки очакванията за по-голям ръст. "Това са възможностите на социалното министерство в момента", отговори на журналистически въпрос Хасан Адемов. Мярката засяга 45 хил. деца и ще струва допълнителни 4.9 млн. лева и така общият разход набъбва до 11.65 млн. лева. Целта е да се предотврати ранно отпадане от училище.


Втората мярка е за ново разширяване на кръга от хора, които да получат помощи за отопление през следващата зима. Кабинетът одобри и увеличаване на обезщетението за отглеждане на дете от 1 до 2 години от 240 на 310 лева.


БГНЕС

В МВР ревизия


"МВР показа сериозни дефекти в работата си през последните четири години", отвърна Орешарски на репортерски въпрос дали ще бъде правена ревизия във вътрешното министерство. Той лично нямало да се съгласи работата там да продължи така, защото, ако "някой счита, че то е било в идеално състояние в последните четири години, може да продължи да занимава нашите партньори".


Пред европейските партньори премиерът ще каже, че МВР трябва да започне да работи в интерес на хората, за да може да се усетят по-отчетливи резултати от неговата дейност. Според него е добре новото правителство да се опита да пренареди системи, които не работят добре. "Опитът за натрапване на някакви идеализирани стари структури, които всички се убедихме, че дават дефекти, не е за насърчаване", добави той.


На въпрос дали вече се обсъжда кой ще поеме ДАНС, премиерът каза, че ще изчака парламентът да приеме предложените промени за преминаване на ГДБОП към структурата и едва тогава ще могат да се обсъждат конкретни имена. Той очаква това да стане до края на седмицата.


Същевременно Орешарски каза, че в момента правителството не е поставило като приоритет дебата за шистовия газ. "Знаем каква беше реакцията на обществото преди година или две", добави той.


По отношение на назначенията премиерът каза, че в ключовите министерства ще има по трима заместници, а в останалите по двама. Засега е известно, че във финансовото и икономическото министерство са по-тежки.

Коментари (432)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Balderdash
    Balderdash
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Никога, а? А 1996-1997?

    1 долар = хиляди левове. Стотици проценти инфлация. Празни магазини. Заплата и пенсии = няколко долара? Стопени спестявания на поколение хора?

    Ясно е, че трябва да занижат очакванията, ама някой хора много бързо забравиха.

  2. 2 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    Все едно Боко говори в 2009 г...... )

  3. 3 Профил на kwadrat
    kwadrat
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Един път да съм съгласен с премиера! Толкова безпринципен премиер, така явно, нагло и систематично работещ против интересите на страната не сме имали до сега

  4. 4 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Не е била , но той ще се заеме да я направи...

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  5. 5 Профил на keipax
    keipax
    Рейтинг: 547 Неутрално

    Да! Както и никога не сме имали орех за премиер... като се изключи Беров, който също си беше пълно дърво, но поне хабилитиран професор...

  6. 6 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1459 Любопитно

    Никога за последните към 135 години нова история?

  7. 7 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Ми подай си оставката и викай Костов.

  8. 8 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 898 Неутрално

    Олигархски, след теб ще е по-зле!
    Ще ви изгонят с камъни, както 1997! Въпрос на време!

    Да разлая троловете!!
  9. 9 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 778 Неутрално

    ГЕРБерате започват да се ОТРИЧАТ ОТ СИК пашата и Борисов и Цветанов???

    ШОКИРАЩИ РАЗКРИТИЯ НА ЗАМ ОБЛАСТНИЯТ НА ПЛОВДИВ ОТ ГЕРБ -

    Георги Игнатов посече ГЕРБ с кърваво писмо

    Зам.-областният на Пловдив детронира лидерите и разкри грижливо кътани партийни тайни

    Заместник-областният управител на Пловдив и шеф на структурата на ГЕРБ в район „Източен” Георги Игнатов разбуни редиците на ГЕРБ, след като вчера категорично обяви, че напуска партията.

  10. 10 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Като гледам вие сериозни усилия полагате да влошите още повече ситуацията

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  11. 11 Профил на Един Градинар
    Един Градинар
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Прав е. Никога не е било по-зле - тройна коалиця от комунисти, Доган и националисти на власт се канят да харчат народни пари на поразия! От това какво по-зле?!

    Small scale, decentralised, decriminalised, sustainable, responsible biz ASAP!
  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4726 Любопитно

    "Орешарски споделил, че в страната не са осъществени промени през последните 20 години в различни структурни нива - здравеопазване, образование... "

    А кой беше финансов министър при Тройната Ламя? Защо тогава той не направи реформи?

  13. 13 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1448 Гневно

    Орешарски да не забравя Виденовата зима, но ще видим каква ще е зимата при него.

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  14. 14 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 983 Неутрално

    "МВР показа сериозни дефекти в работата в последните четири години"

    Олигарски бързо забрави как Миков от МВР се справяше с:
    - магистралните грабежи
    - отвличанията за откуп
    - публичните убийствата
    - побоите над журналисти

    да ви кажа ли как?
    никак!
    и сега тръгнал да говори за тежкото положение в МВР.

    научиха се комунистите да се оплакват превантивно, когато извършат преврата... за да може да прехвърлят отговорността върху предходното правителство за всички реформи, които трябва да бъдат извършени или завършени...

    РЕФОРМИ !
  15. 15 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1459 Неутрално

    "Орешарски споделил, че в страната не са осъществени промени през последните 20 години в различни структурни нива - здравеопазване, образование... "
    Ще рече човек, че той лично и БСП и ДПС ей сега за първи път в последните 20 години са на власт.

  16. 16 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Това сме го чували и друг път. Нищо ново, за жалост.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  17. 17 Профил на Един Градинар
    Един Градинар
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    А да, забравих и Царя, който за разкош пак се опитва да си вземе имотите. Чудна картинка!

    Small scale, decentralised, decriminalised, sustainable, responsible biz ASAP!
  18. 18 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    " премиерът каза, че в ключовите министерства ще има по трима заместници, а в останалите по двама." - Според мене, във всички министерства трябва да има само по ЕДИН зам.министър! Има си началници на отдели, които да си носят отговорност.....

  19. 19 Профил на Balderdash
    Balderdash
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#1:"Balderdash"]Ясно е, че трябва да занижат очакванията, ама някой хора много бързо забравиха.[/quote]

    НякоИ, разбира се.

  20. 20 Профил на Един Градинар
    Един Градинар
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    А, да, забравих и Царя, който за разкош пак се опитва да си върне имотите. Чудна картинка!

    Small scale, decentralised, decriminalised, sustainable, responsible biz ASAP!
  21. 21 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5002 Неутрално

    Така....така....
    ЗАЩО не се похвалите с ЛУКАНОВ.
    Когато през зимата по магазините НЯМАШЕ НИЩО.
    ЗАЩО не се похвалите с ЖАН ВИДЕНОВ.
    Когато пенсията беше 2 долара,а заплатите 5 долара.
    И когато магазините не продаваха,защото на другия ден цената на едро се вдигаше двойно.
    РУСКАТА ТРОЙКА - БСП, ДПС и АТАКА защо не направи минималната заплата от по 1000 лева,а пенсиите от по 500.
    Така,както лъгаха хората,за да дойдат на власт ?!?!

  22. 22 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 778 Неутрално

    ГЕРБ СЕ РАЗПАДА! Един по един се отричат от престъпният и авторитарен режим на СИК, пашата, ББ и ЦЦ!!!!

    Зам.-областният на Пловдив посече ГЕРБ с кърваво писмо и детронира лидерите като разкри грижливо кътани партийни тайни

    Това е краят на мутрите от СИК! Да се надяваме и на самата СИК-ГЕРБ-ИПОН!

  23. 23 Профил на Присмехулник
    Присмехулник
    Рейтинг: 596 Неутрално

    Била е, била е. Поне след края на 2 от предишните 3 социалистически правителства ситуацията е била много по-трагична. Дори и бойчовите дегенерати не можаха да достигнат тези рекорди.

    Hang on tightly, let go lightly
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    До коментар [#12] от "vassilun":

    Орешарски остави над 8 млрд. лв фискален резерв, който мароканските скакалци от ГЕРБ профукаха.
    Той въведе изестния под името "плосък данък" и т.н.

  26. 26 Профил на bosworld
    bosworld
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Кой сега е номер едно?!

    чичковите червенотиквеничковчета
  27. 27 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Не мога да разбера обаче едно нещо - защо всички забравиха фалиралите банки 96 год, заплатите по 4-5 долара, инфалация 300 % , дефицит на стоки, опашки пред консулствата на ЕС....Алооо, Орешарски да не падаш от Марсе, бе .?
    Да не напомням Луканов и Беров, че...
    Тоя все повече взе да комунее.

  28. 28 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    "МВР показа сериозни дефекти в работата в последните четири години" - Така е - освен МВР има и 12о 000 охранители в частни фирми!?

  29. 29 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Наглите лъжи продължават да се леят.

  30. 30 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    Глупости. Това са оправдания - факт е, че ситуацията не е добра, но е била и по-зле и е вадена успешно от дупката.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  31. 31 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 988 Весело

    Орешарски: Никога ситуацията в страната не е била по-зле

    Вярно!
    Как не съм се сетил до сега!

    При Жан Виденов направо цъфтяхме и връзвахме, а и заплатите бяха по няколко стотин хиляди лева, направо рай!

  32. 32 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    нищо, като платим 10 милиарда евро за Белене ще се подобрят нещата, ще цъфнем та ще вържем....

    абеее, кой ги избра тия, щото аз не съм????

  33. 33 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    "Мога да твърдя аргументирано, че никога ситуацията в страната не е била по-зле, не говоря само за цифри, но и за структурните проблеми в публичния сектор и за отчаянието в хората"

    Дето казваше майка ми - "Фали ме усто"!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  34. 34 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Гневно

    "общият разход набъбва до 11.65 млн. лева. Целта е да се предотврати ранно отпадане от училище" - Илюзии или поредно помпане на циганора....

  35. 35 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1195 Любопитно

    До коментар [#4] от "Karla Hanneman":


    Не е била , но той ще се заеме да я направи.."

    -Склонен съм да вярвам повече на него,отколкото на тебе,поради това,че ти няма как да имаш представа/а само злоба/ и основно поради некадърността на герберастите.

  36. 36 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Явно Герб доста са окъкали нещата-факт,а когато фактите говорят....другото го знаете......

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  37. 37 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Ами след като почти само БКП управлява от 1944 г., естествено, че ще е зле.

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  38. 38 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4726 Гневно

    И с кого Олигарски ще прави реформи? С министър на здравеопазването, който сигурно е единственият министър на здравеопазването в света, който е за отмяна на забраната за тютюнопушене? С министър на земеделието, който е за продължаване субсидирането на производството на вреден за здравето продукт - тютюн? С министър на "инвестиционното проектиране" (какво название само!), който е за узаконяване на незаконно построените сгради? Няма смисъл да продължавам , но мога!

  39. 39 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    До коментар [#25] от "stenli1":
    Абе защо толкова удобно пропускате общоевропейската икономическа ситуация?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  40. 40 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Не се оправдавай а работИ. Ако не можеш, хвърляй оставка.

    Няма шики-мики.
  41. 41 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 437 Неутрално

    Е ако дадем 20 млрд. за АЕЦ, чиито ток и сега няма какво да правим нещата може и да се оправят .. А и цигарите като върнем също ще създадем на бързо едни 250 000 работни места в ресторанти и кафета (може би цяла Европа ще идват на кафе и ресторант в България) ...

  42. 42 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    " в страната не са осъществени промени през последните 20 години в различни структурни нива - здравеопазване, образование... " - Това беше главната причина да падне правителството на Боко!....

  43. 43 Профил на pecatas
    pecatas
    Рейтинг: 367 Гневно

    Европейските комисии бяха на друго мнение на скоро! Хайде да не ни правят на глупаци! Добре помним до какво положение докараха държавата... последните няколко пъти когато се докопаха до властта. Европа НИ спря субсидиите моментално след като видя какви безцеремонни и нагли престъпници са! Не че Бойковисти са цвете за мирисане, ама тая комуноидна клика дето седна на трона на държавата няма никакви скрупули и прави каквото си ще! Масов гроб за тия боклуци!

  44. 44 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    [quote#36:"sto67nes"]Явно Герб доста са окъкали нещата[/quote]
    Ти как разбра за това? Аз не вярвам на червените шмекери!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  45. 45 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Неутрално

    До коментар [#39] от "Храбър":

    ....международното положение, световната конспирация и др. Това ли имаше предвид?

  46. 46 Профил на pavlin.s.
    pavlin.s.
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Почнахме и тук да прехвърляме топката към предходните

  47. 47 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Това ми звучи като оправдание за нещата които нямат намерение да вършат.

  48. 48 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 587 Весело

    [quote#32:"carmello"]нищо, като платим 10 милиарда евро за Белене ще се подобрят нещата, ще цъфнем та ще вържем....[/quote]
    Малко са бре...последно бе'а три'есе...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  49. 49 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1027 Весело

    До коментар [#31] от "BlueWater":

    Всички бяхме милионери тогава, а виж лошите десни какво ни докараха, само 2 лева е едно евро!

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  50. 50 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#32:"carmello"] кой ги избра тия[/quote]

    Същите, които ви избраха вас?! )

  51. 51 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    [quote#20:"Един Градинар"]А, да, забравих и Царя, който за разкош пак се опитва да си върне имотите. Чудна картинка![/quote]
    Интересно как всички мошеници и шмекери се разбудиха след като стана ясно че червените мафиоти узурпираха властта!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  52. 52 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Георги Игнатов посече ГЕРБ с кърваво писмо

    Зам.-областният на Пловдив детронира лидерите и разкри грижливо кътани партийни тайни

    ЗАЩО НАПУСНАХ ПАРТИЯ ГЕРБ
    /отворено писмо/

    Смятах че изборът на един човек,да членува или не в дадена партия е чисто личен въпрос. Право на строго личен избор,който той прави,без да огласява мотивите за това. Реших да напусна тази партия така както влезнах в нея-без да давам гласност на своето решение. Събитията,които последваха,откровените лъжи и измислиците, които чух за себе, си ме провокираха да напиша това отворено писмо, за да опиша истинските мотиви за това свое решение.

    То не беше спонтанен ход,а дълго премислян и болезнен за мен акт. Акт,който не е плод на мимолетно хрумване, или действие повлияно от политическата коноктюра, а е плод на анализ,на всичко онова ,което започна да се случва във вътрешно партийният живот, особено през последните две години.

    До този извод не стигнах,бързо,гладко и лесно.И повярвайте ми, беше особено трудно да взема това решение. Защото съм учредител на Партия ГЕРБ и на 26.06.2006год за първи път прекрачих прага на партийната централа в Пловдив,за да подам молбата си. И ако ме попитате дали вътре заварих сегашния Областен координатор и кмет на Пловдив ще Ви отговоря съвсем точно и ясно: Не,не го заварих, защото по това време той не беше още член на тази партия.

    На тези,който не ме познават и ме обвинят,че съм дошъл в ГЕРБ за постове или облаги мога само да кажа, че едва ли има друг човек ,който да е правил повече компромиси в свой личен ущърб и в полза на други партийни членове.Едва ли има друг,който така стриктно да е спазвал партийната дисциплина.Наивно съм вярвал, че щом партията го изисква, трябва да загърбя личният си интерес, за да може както ми казваха:„…нашата млада партия да се развива и да върви напред „ И аз го направих
    Така през лятото на 2007год. преди местните избори се отказах да бъда кандидат за районен кмет от ГЕРБ в полза на ЕДИН ДРУГ ЧОВЕК. И той действително стана кмет и така започна неговата успешна кариера!

    Воден от същите наивно-идеалистични подбуди лятото на 2009год.,когато ВСИЧКИ районни ръководители на ГЕРБ в Пловдив участваха в изборите,като кандидати за народни представители в 41 НС и бяха избрани,аз бях единственият районен ръководител,който се отказа да стане депутат в полза на ЕДНА ДРУГА ЖЕНА,заради която дойде да ме моли Онзи ДРУГИЯ ЧОВЕК.„защото „Парламента има нужда от такъв специалист…” Така ми каза ОНЗИ ЧОВЕК и аз отново се съгласих. Защо ли? Защото имах идеи, идеи които ОНЗИ ЧОВЕК И ОНАЗИ ЖЕНА вече нямаха,но пък имаха интереси. Интереси,за който се говореше все повече и повече от този момент насетне. Защото идеите са до изборите, както казваше един мой колега, а след изборите идват интересите!
    Днес почти 7 години след онзи юнски ден на 2006г,в личен план мога открито да заявя, че никога не съм се ръководил от лични интереси, а съм вярвал че като малка частица от партия ГЕРБ ще дам своя принос за настъпването на едно по добро и по достойно бъдеще на хората в тази изтерзана страна. Искрено вярвах и работех за това. Уви!

    Сигурен съм, че всички онези стотици достойни редови членове в партията,който не заемат висши партийни постове, а все още имат идеи и смятат, че работят за тяхното осъществяване знаят за какво говоря!

    По нагоре писах,че трудно взех това решение Трудно ми бе именно заради тях, но смятам,че и заради тях трябва да направя тази постъпка.Заради всички онези, които стоят, работят безропотно, продължават да вярват на празните приказки и мълчат, мълчат, мълчат…!.

    Аз чух гласът на тяхното мълчание!

    Всички тези,които ме познават,знаят че никога не съм мълчал, но и моят глас остана глас в пустиня. Особено през последните две години,когато т.н. Областен координатор на партията в Пловдив прекъсна всякакъв контакт с мен,като районен ръководител и дори престана да си вдига телефона.А само с мен ли беше така ? Наложи се да контактуваме по между си чрез докладни записки …

    Нормално ли беше това?

    Партийна информация,като тънък лъч продължи да протича само към строго определени лица,за строго определени неща.Все по често старите партийни членове започваха да ме питат:”Какво става?” А аз не можех да им отговоря, защото също си задавах този въпрос,но и на мен нямаше кой да ми даде отговор.!

    А в устава пишеше,че всеки член на ГЕРБ има право …да изразява мнението си,да прави предложения и да участва във формиране на политическите решения в съответните органи. Да иска и получава информация от партийните органи …

    Хубаво е записано, но дали Областният координатор го беше прочел?

    Или може би не бях от кръга на партийните членове,на който исканата информация трябваше да бъде давана?
    Малко по късно,когато беше оповестена строго пазената формула„Грам лоялност за килограм интелект” аз и останалите в партията достойни членове разбрахме за какво става въпрос, но въпреки това все още се надявахме. Надявахме се на промяна, надявахме се някой да чуе гласа на разума, някой да поиска и нашето мнение, а не само това на партийните клакьори,които венцехвалебстваха и пръскаха розова мъгла.

    Това не се случи !

    Продължих да работя, като смятах,че нещата още може да се променят.Не исках да повярвам на всичко това,което ставаше пред очите ми, на това което се изнасяше по медиите, това за което непрекъснато говориха хората. Не исках да повярвам,защото си мислех, че нещата могат да се променят.

    Та нали основните принципи,които ГЕРБ прокламира и отстоява в Устава са:Граждански свободи, европеизация, равни възможности и благоденствие…Благоденстие?!

    Когато на 20.03.2013 год в гр. София, в централата на ГЕРБ направих анализ на политическата обстановка и си позволих да опиша нещата, такива каквито са – бях наречен песимист. Когато зададох въпроса,защо единствено от район „Източен”,районът на който бях ръководител, нямаме избран кандидат за народен представител или кмет на район за последните 6 год-отговор не получих! А въпросът не беше сложен нали?

    А колко от хората,които бяха номинирани от партийните структури на челни места,действително попаднаха в листите?И защо всичко ставаше на тъмно и скрито-покрито?

    И тук е мястото да попитам един депутат от ГЕРБ, който на страниците на един ежедневник ме обвинява в лицемерие: Можете ли да кажете уважаеми господине на кое място бяхте номиниран Вие от организацията на която сте ръководител? Защо не отговорихте на десетките неудобни въпроси ,зададени Ви от вашите партийни членове ? И защо стана така,че Вие а не действително получилият най-много гласове от Вашият район стана депутат в 42 НС? Мисля че съм достатъчно коректен поради което няма да си позволя да коментирам повече! Защо ли? Защото бях там, видях и чух всичко със собствените си очи и уши!

    Въпроси, въпроси, въпроси, а отговори няма!

    Изборите преминаха. Розовата мъгла се разпръсна и резултатите потвърдиха думите ми. Бях ли песимист?
    На връх Великден чух експремиера да казва „Партията е на Цветанов и аз му вярвам”
    От този момент на сетне аз загубих моята вяра! Вярата ми,че нещо ще се промени. Вярата ми, че нещо ще започне отново!
    А има ли смисъл да правиш нещо, в което вече не вярваш?
    Сам по собствено желание влезнах в тази партия и пак сам и по собствено желание я напускам. Когато написах заявлението си за напускан,не посочих мотиви. Коректно смятах да не ги огласявам, а да ги запазя за себе си! Още повече ,че в Устава не се изисква да пиша мотиви към заявлението .
    Право на личен избор! Но при създалата се ситуация,когато някой се опитва да ме очерни и да пренапише биографията ми, нямам право да мълча!
    Дълго време ни се внушаваше:”Вие сте тук не заради ваши лични качества, а заради партия ГЕРБ.На нея дължите своята кариера!”
    На всички тези тези,които говореха по този начин мога да кажа,че моята трудова кариера не започва от м.юли 2009 год. и не смятам,че ще приключи през м.юни 2013 г.

    За 33 год трудов стаж смятам,че съм се изградил като личност и имам интелект, който не се измерва в грамове-като бакалска стока !
    Искам от тук насетне да бъда оценяван заради личните ми качества,а не заради членството ми в една или друга партия!
    Напускам партията с достойнство и с вдигната глава,така както влезнах в нея преди седем години! Не се срамувам от нищо,което съм извършил,но прецених,че повече не мога да членувам в нея. Поради чисто идейни различия несъвместими с по нататъшното ми оставяне.

    Това е моята лична позиция и цялата истина!

    Благодаря на всички,които бяха с мен и които ме подкрепят!

  53. 53 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 587 Неутрално

    До коментар [#43] от "pecatas":
    Европа Ни спря...200 млн... за пътища.Хал хабер си нЕмаш как Европа дава пари...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  54. 54 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Дневник, нямате ли коректори? Статията е написана така че нищо не се разбира от нея. Пълна е с безсмислени изречения и грешки.

  55. 55 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Гневно

    "Мога да твърдя аргументирано, че никога ситуацията в страната не е била по-зле,"..
    Ма как ни тай срам да злепоставяш колегата си Дянков, ве, червен смотляк Пръво са запознай с големите му дипломи, после дрънкай врели, непипели! Ей са шта да дам на Чемширената да стори мат и маскара..То бива комунистическа наглост, ама то вашто не се трай! милиони, милиарди ви спестих, магистрали ви построих, да им де да си карати магарешкити каруци и пак сте недоволни! Няма ненаказано добро..И да малити - нема ви стана никогаш поичи премиер, хубу да знайти..стойти гладни, бедни и неуки!

  56. 56 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    До коментар [#3] от "kwadrat":

    Единият минус да се чете плюс.

  57. 57 Профил на zlobar
    zlobar
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#36] от "sto67nes":

    Те че окъкаха нещата- факт, но като гледам и тези как борят рецесия и стагнация... с увеличение на социални помощи- знам ли, може целта да е да увеличат вътрешното потребление .
    Иначе това заслужава адмирации "на която да се обсъди как да се намали административния натиск върху бизнеса, което да даде шанс на фирмите"

  58. 58 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    Никога ситуацията в страната не е била по-зле - затова ли почвате с цигарите и АЕЦ Белене?

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  59. 59 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 418 Неутрално

    " Никога ситуацията в страната не е била по-зле".
    Гарантирано от ГРЕБ.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    I'm addicted to the truth.
  60. 60 Профил на p.i.p.
    p.i.p.
    Рейтинг: 415 Неутрално

    е добре де, аз нито от финанси разбирам, нито от икономика - само гледам новините, НО!

    питам се не е ли SOFIX един що годе добър индикатор за състоянието на икономиката?
    та значи най-големия срив и погром на индекса е 2008г, а орешарски и сергейчо тогава нищо не предприеха... та имах известни симпатии към орешкото, но ми се струва че взе да издиша май...

  61. 61 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    И понеже 'ситуацията в страната никога не е била по-зле' ,затова другарите са се втурнали да гребат с пълни шепи и да раздават пари на всякави социални групи (повечето мургави и немити), а в края на годината няма да могат да плащат никакви дейности в никаква сфера. Ако гребат традиционно и от здравните вноски няма да имат с какво да плащат и дейностите в здравеопазването . А временната цел е да се задържат на власт , хвърляйки бонбонки с които да задържат населението да не излезе на улицата есента и зимата... А следващият управляващ, може би губернатор от Брюксел или KFOR, ще се цепи пак 'леле-мале, по-лоша ситуация не сме виждали'...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  62. 62 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Първи рунд ГЕРБ с/у България 400 000 хиляди безработни! 100 000 фалирали малки и средни предприятия! Инфлация - 13% . Индексация - 0! Здравеопазване, образование, наука и култура - тотално разсипани! Бойко Борисов - милиардер Директорите на ЧЕЗ Митко Каратиста и Пашата регистрират 250% печалба за 2012 И т. н. и т. н. Айде само да няма Втори рунд, че вече сме в нокдаун. Да припомя, кабинетът Борисов ни докара от просешка тояга и нива на отчаяние характерни за африкански нации като Сомалия, а полицейщината е като в Северна Корея!Още един мандат и ще отпишем държавата не само финансово и социално, но и чисто физически!Стигна се до положение на самозапалвания от глад, мизерия и отчаяние!

  63. 63 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1392 Весело

    Как познах още преди съставянето на правителството каква ще е темата на първата пресконференция.....

    "Ние не знаехме колко е лошо положението, затова сега малко ще изчакаме с изпълнението на обещанията"

    Унил цирк с оръфани клоуни, проскубани маймуни и отегчена до смърт публика....

    Знанието е сила, информацията - власт
  64. 64 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 822 Весело

    Засега сме в областта на диагнозите. Да видим какво ще е лечението.

  65. 65 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Весело

    Орешко, сега ще чакаме да я оправиш! Но не вас и обръчите фирми около БСП/ДПС, а България като цяло!!

    Само че след тази финансова и икономическа кризА, ДЕТО ОЩЕ ВЪРЛУВА В еВРОПА (иСПАНИЯ, иТАЛИЯ, иРЛАНДИЯ, ЧЕ И сЛОВЕНИЯ) ще станеш по-нисъл след няколко месеца от тревата пред министерския съвет!!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  66. 66 Профил на victor troska
    victor troska
    Рейтинг: 624 Неутрално

    седя, почесвам се и си спомням как орешарски говореше абсолютно същото в правителството на одс.

    Ако имате 5 лева, Костов може да открадне от вас 6 лева.Костов е откраднал целия свят 5 пъти, като два от тях от самия себе си.
  67. 67 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Но ще я направите!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на elle
    elle
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Като чета повечето коментари и си мисля, че хората не обичат да им се казва истината в очите - най-добре е да Ви кажат, че за 800 дни всичко ще е цветя и рози и тогава всички ще викате 'Ура!'.
    Това, че по времето на Костов, точно Орешарски покри голям дълг на България или че по времето на тройната коалиция остави доста голям резерв - не е важно. Важното е само да се плюе...
    Не съм привърженик на нито една от партиите в парламента, но много мразя да се говори ей така, само колкото да се изкара злобата..
    Поне сегашният кабинет има експерти за разлика от Борисовия, а че винаги ще има шуробаджанащина и политически назначения, е ясно.
    Направете Вие кабинет, кой ще сложите в него - някой познат или някой хванат от улицата???

    elle
  70. 70 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 726 Весело

    Аз пък съм много доволен от др.Орешарски.
    Пожелавам му все така да говори и все такива т.нар.приоритети да преследва.
    Всички промени в държавата са тръгвали и са се решавали от младите хора в големите градове,мисля си,че и Васко черепа или Трактора няма да могат да помогнат и сега.

  71. 71 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    [quote#58:"virtual_brain"]Никога ситуацията в страната не е била по-зле - затова ли почвате с цигарите и АЕЦ Белене? [/quote]
    Абе грижат се хората! Така са се загрижили, че няма начин да ги обвиниш!
    Куче влачи - диря няма!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  72. 72 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    До коментар [#44] от "Храбър":

    Я ми кажи, твоят Боко какъв беше. Нещо не мога да се сетя

  73. 73 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 778 Неутрално

    ДЕФИЦИТА НА ДОВЕРИЕ това е най-тежкото престъпление на СИК-ГЕРБ! Не че някога е имало кой знае какво доверие в институциите и че държавата може да управлява разумно и отговорно но ГЕРБ наистина унищожиха и зрънцата.

    Дефицита във фиска дори да стигне до 4% може да се оправи. Дефицитите в министерствата колкото и да са големи също. Но дефицита на доверие и вярата в институциите и бруталното ОТЧАЯНИЕ ще иска ГОДИНИ за да се възстанови. Вярата че ни управялват хора с интелект знания умения и качества а не хора прочели винету и с тежски съмнения че въобще могат да разсъждават мислят и дори четат и пишат!

  74. 74 Профил на анализирам данни
    анализирам данни
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Така си е - по нелепо правителство от сегашното никога не сме имали.

    МАФИЯ ОСТАВКА НЕ ПОДАВА, но опитите в България продължават
  75. 75 Профил на Антон56
    Антон56
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Не вярвам, товарищ Олигарски. Ако беше така, ЕС да ни е подпукал, както беше подпукал правителството на Станишев. За късмет сме вързани за ЕС и ако тръгнем да се издънваме те първи ще пропищят. До месеци, ако не и по-рано, от ЕС така ще писнат от вас, от обратната ви геополитическа ориентация, от онова, което ще продадете скоростно на Путин, че свят ще ни се завие на нас, мушмулите, които ви оставяме да ни загробите за пореден път.

    Нацизмът и комунизмът са еднакво престъпни.
  76. 76 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Разстроено

    [quote#73:"merkel"]Но дефицита на доверие и вярата в институциите и бруталното ОТЧАЯНИЕ ще иска ГОДИНИ за да се възстанови[/quote]
    Каква метаморфоза! А как ме въсхваляваши! Колко васхищенийе струеши от твоите писания, които бяха повече от хвалепствийя! ЮДА! Предаде ма са 5 сребърника, ни тай срам..

  77. 77 Профил на pecatas
    pecatas
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#53:"dzwer"]Европа Ни спря...200 млн... за пътища.Хал хабер си нЕмаш как Европа дава пари... [/quote]

    И не само, драги! Тия 200 млн да бяха само, с пета да се ударят в гъза! Ами субсидиите за земеделието спрени 2008-ма?

  78. 78 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Ситуацията е: Пари нема - действайте!

  79. 79 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#69] от "elle":

    Едно правителство, съставено по полупрестъпен начин, на безпринципна основа, обединило комуноиди, етническа партия и националисти с профашистки уклон, САМО и САМО за да прокарва чужди интереси НЕ е нормално правителство, че да иска 800 дни. Целта на комуноидната пасмина е да се краде и унищожава. Каква Истина??? Никой българин не вярва на тази пасмина. Ама вие си приказвайте...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  80. 80 Профил на sheineman
    sheineman
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#9] от "merkel":

    пи4, за какви пари си губи6 времето да спами4 целодневно?
    колко полу4абва6 за теи си ов4и мисли?
    доста хора в БГ си търсят работа и ако на твоята хранилка има място за о6те драска4и информирай асап...
    как ти прдоствят инфото, пер виик или месе4ни си има6 график?
    стварно си некий трол, май от ло6ите го играе6 и 6те свър6и6 скоро съвсем зле...

  81. 81 Профил на sdafcef
    sdafcef
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Така е, след изборите стана това нещо...

  82. 82 Профил на анализирам данни
    анализирам данни
    Рейтинг: 521 Неутрално

    СОФИЯ - площад Народно събрание - пред парламента. - 12:00 събота и неделя

    ПЛОВДИВ - площад Ст. Стамболов 1 - централен площад - 12:00 събота и неделя

    РУСЕ - пл. Свобода 6 - централен площад - 12:00 събота и неделя

    ВАРНА - Осми приморски полк 43 - централен площад - 12:00 събота и неделя

    http://bgprotesta.weebly.com/1050106610441045-105710521045.html

    https://www.facebook.com/events/515265125212955/

    МАФИЯ ОСТАВКА НЕ ПОДАВА, но опитите в България продължават
  83. 83 Профил на Phik
    Phik
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Прилоша ми от лъжите на комунистите

    И тъй като никога не сме били по-зле - имаме едни излишни 20 милиарда за АЕЦ Белене

  84. 84 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#75] от "Антон56":
    Дефицитът наистина отадя къде 2.4%, което, реално погледнато не е страшно събитие..има много резерви и икономически лостове, които един умен икономист би трябвало да може да използува, за да овладее положението. Ако Орешарски има затруднения, аз нямам никакви проблеми - мога да му пратя Дянков на помощ

  85. 85 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Много бих искала да чуя как би се аргументирал г-н премиерът, за да докаже, че сега сме по-зле, отколкото 90-та или 96-та година.
    И да обясни странната амнезия, която го е обзела по отношение и собственото му участие във властта през тези последни 20 години, за които говори.

  86. 86 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 988 Весело

    "Орешарски споделил, че в страната не са осъществени промени през последните 20 години в различни структурни нива - здравеопазване, образование."

    Вината е на тези които са управлявали най-много дни през тези години, а те са:

    1. ДПС
    2. БСП
    3. НДСВ

  87. 87 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 880 Неутрално

    "Някои клиенти закриха картите и сметките си, но броят им е ограничен", заяви пред "Ройтрес" главният изпълнителен директор Ергюн Йозен. По думите му тази седмица клиенти са изтеглили 35-40 млн. лири ($18.6-21.2 млн.) от общо около 95 млрд. лири и са закрили близо 1500 от общо около 8.5 млн кредитни карти.

    Колко бил социалния пакет?

  88. 88 Профил на Антон56
    Антон56
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Твърде интересно: Орешарски нямал предвид само цифри (да се чете, че изобщо няма предвид цифрите), а структурни проблеми в публичния сектор и отчаянието на хората. И после: ""Ние не заварваме цветуща финансова ситуация", посочи той и припомни вече изнесените данни за РИСКОВЕ както за приходите, така и за разходите. Според оценка на приходните агенции Е ВЪЗМОЖНО да не се съберат над 1 млрд. лева, което е 1.4 % от брутния вътрешен продукт (БВП)." Подчертаното с главни букви е мое.
    Значи, има рискове за приходите и разходите, и е възможно да не съберат над милиард лева. Тоест, ще трябва да поработят така, че това да не се случи. Къде ви е проблемът? Рискове има навсякъде в Европа и за приходите, и за разходите, и за събираемостта. В криза сме, Орешарски. Но показателно е увъртането, което прилича на предварително бягане от отговорност. И евентуалните проблеми са все в бъдеще време.

    Нацизмът и комунизмът са еднакво престъпни.
  89. 89 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#86] от "BlueWater":

    А Герб се скъсаха да правят рИформи, нали?! ) ) )

  90. 90 Профил на Антон56
    Антон56
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Ох, да дойде ракиено време, че все повече кибритлясвам. Ма то дошло!!!!

    Нацизмът и комунизмът са еднакво престъпни.
  91. 91 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    До коментар [#72] от "stenli1":
    Не знам за кой път отговарям на подобен субективен въпрос. Не подкрепям ГЕРБ мой човек!
    Вие разбирате ли, че не ме тормози какво са правили ГЕРБ (така и така те вече не са на власт). По-скоро ме е страх какви ги "делят" червените....Защото под прикритие на обвинения към ГЕРб те изпоизмениха сума ти хора и така извършиха една голяма и чисто политическа чистка, наложиха си свои хора и така ще ни подмятат непрестанно.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  92. 92 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 818 Неутрално

    [quote#86:"BlueWater"]Вината е на тези които са управлявали най-много дни през тези години, а те са: [/quote]
    Вината е на тези, които са нанесли най-много щети:
    1. ГЕРБ;
    2. ГЕРБ;
    3. ГЕРБ.

  93. 93 Профил на elle
    elle
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#79] от "moriarti":

    А предишното правителство беше съставено прекрасно - с купуване на депутати, които да осигурят мнозинство. Чудно!
    За съжаление всичко идва от нас самите - ние си ги избираме...

    elle
  94. 94 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Никога ситуацията в страната не е била по-зле..." вярно е!!! Като гледам какво става с Белене, с усещанията, с исковете от Русия, с шуробаджанашките истории, с безумната коалиция БСП_ДПС_АТАКА?!

  95. 95 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2627 Неутрално

    Орешарски: Никога ситуацията в страната не е била по-зле

    Разбира се! Никога България не е имала правителство, легитимирано от един побъркан стриптизьор и избрано с гласовете на по-малко от половината от депутатите в Народното събрание!

  96. 96 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1362 Неутрално

    Хич не се учудвам, че след управлението на калинките всичко е помляно. Има достатъчно преки и косвени индикатори за това.
    Числата съобщени в материала са проверими, а местното войнство от полуграмотни индивиди се пробва да заглуши каринката с вой.
    Павианска им работа.

    Ecrasez l’infâme
  97. 97 Профил на tony d'amato
    tony d'amato
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Кабинета на Орешарски = буфосинхронисти и клоуни.

    За справка вж.: http://www.bnb.bg/bnbweb/groups/public/documents/bnb_publication/pub_mb_201305_bg.pdf

    keep calm and carry on
  98. 98 Профил на Udo Ulfkotte
    Udo Ulfkotte
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Калинки, Орешарски говори за положението на нормалните хора бре! Не, че и вашето няма да се влоши, ама то ще е в резултат на връщането ви по селата, паланките и разклоните, от които ви намери Борисов. А който е живял през последните четири години в БГ и не е калинка, много добре знае, че положението във всички сфери върви все по-назле.

    "Купените журналисти" ("Gekaufte Journalisten")
  99. 99 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 461 Неутрално

    "Според оценка на приходните агенции е възможно да не се съберат над 1 млрд. лева, което е 1.4 % от брутния вътрешен продукт (БВП)."

    Как след като към края на април 2013 приходите сравнени със същия период на 2012 са се увеличили с 5,7% има риск от неизпълнение на бюджета???
    Нещо не се връзва!
    http://www.minfin.bg/bg/statistics/12

  100. 100 Профил на Антон56
    Антон56
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#84:"Култура ми Бойко"]Ако Орешарски има затруднения, аз нямам никакви проблеми - мога да му пратя Дянков на помощ [/quote]

    Много добра идея))

    Нацизмът и комунизмът са еднакво престъпни.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK