Таксата за автомобили на "Дунав мост 2" ще е 12лв.

"Дунав мост 2" ще бъде пуснат в експлоатация на 14 юни

© Юлия Лазарова

"Дунав мост 2" ще бъде пуснат в експлоатация на 14 юни



Таксата за преминаване на лек автомобил или микробус с до 9 пътници през "Дунав мост 2" ще е 6 евро или 12 лв. За товарните автомобили, в зависимост от големината и тежестта им, сумата нараства до максимум 37 евро или 72 лв.


Таксите са договорени между българската и румънската страна и са обявени в проекта на постановление за определяне на размера на таксите за преминаване на пътни превозни средства по новия комбиниран мост на река Дунав между градовете Видин и Калафат. Документът е публикуван за обществено обсъждане на интернет-страницата на транспортното министерство. 


Размерът на таксите ще бъде еднакъв в двете страни. От плащане са освободени пътните превозни средства на противопожарните служби, полицията и спешната медицинска помощ.




"Дунав мост 2" ще бъде открит на 14 юни. 


Таксата за преминаване на леки автомобили и микробуси през "Дунав мост" при Русе е 2 евро, а от румънска страна - 6 евро. 


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 764 Весело

    "Дунав мост 2" ще бъде открит на 14 юни.
    ================================
    И да няма издънки! Лантички, нова ножица, погача със шарена сол и естествено новият Премиер.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  2. 2 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1290 Неутрално

    А какъв ще е разходооправдателния документ?-книжно лисче без да може са се приспада ДДС,нали .А за Транспорта това си е разход.

  3. 3 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    Супер евтино......браво !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  4. 4 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 764 Неутрално

    [quote#1:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Лантички[/quote]
    Уфф, мастичката.
    *лентички

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  5. 5 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Таксата за преминаване на лек автомобил или микробус с до 9 пътници през този сромен "Дунав мост 2" ще е 6 евро или 12 лв.
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/77/Rio_Antirio_dsc06218.jpg/800px-Rio_Antirio_dsc06218.jpg
    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Rio_AntiRio_Bridge_Elevation-fr.svg
    Мостът чудо Рио-Антирио, който свързва Етолоакарнания с Пелопонес през Коринтския залив в Западна Гърция е с такса за преминаване с автомобил по моста само 13,40 евро...

  6. 6 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#5:"latcho59"]13,40 евро...[/quote]
    13,20

  7. 7 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#1] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
    Мислиш ли, че няма да стане бой кой да държи ножицата? То позиция не се отстъпва лесно?

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  8. 8 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Пак ли един ще усвоява таксите а друг ще поддържа моста и постоянно ще писка, че няма средства ?
    П.С. Само питам за протокола.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  9. 9 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#6:"latcho59"]13,20 [/quote]

    Я погледни още веднъж, адокатино!

    Супер е цената, сърбите ще получат яка конкуренция!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  10. 10 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#1:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]И да няма издънки! Лантички, нова ножица, погача със шарена сол и естествено новият Премиер.[/quote]

    Искаме и каки със шарени носии да тропат хорце, а орешарски да ги рани с питата.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  11. 11 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    Преминаване по почти завършения мост около 6 юни, автор rast, един от строителите:

    http://www.youtube.com/watch?v=yg0vLs3OQqM

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  12. 12 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#8:"Танас"]Пак ли един ще усвоява таксите а друг ще поддържа моста и постоянно ще писка, че няма средства ?[/quote]

    Щели да делят според процента на разходите. Нещо такова се говореше.

  13. 13 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 764 Весело

    [quote#7:"ПАВЛА - Sorrylol"]Мислиш ли, че няма да стане бой кой да държи ножицата? То позиция не се отстъпва лесно? [/quote]
    Ми аз вече го написах. Кой строил, строил. Господин Орешарски ще остане в историята, като откривател на моста.

    ПП
    Така де, нали той го открива.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  14. 14 Профил на megelito
    megelito
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Цената е много добра, наистина! Дано да е оправдана, но ще видим

  15. 15 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Дайте на Бойко да му резне лентата на тоя мост, че да миряса. Молим ви се!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  16. 16 Профил на Orator Wornoxmaniak
    Orator Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1027 Неутрално
  17. 17 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#9:"Chukcha Eskimos 432 Фото-Галерии"]Супер е цената, сърбите ще получат яка конкуренция![/quote]

    До коментар [#9] от "Chukcha Eskimos 432 Фото-Галерии":
    За социално слабите, като теб, е доста скъпо и аз точно затова се притеснявам.

  18. 18 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Честито! Най- сетне!

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  19. 19 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#16:"Wornoxmaniak"]Благодаим ти Бойко. [/quote]

    Ако не беше той още щяха да се туткат по моста!

    Евала Борисов!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  20. 20 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Тези 6 евро се плащат и тук на отиване и там на връщане ли??

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  21. 21 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 488 Гневно

    До коментар [#1] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
    До коментар [#7] от "ПАВЛА - Sorrylol":

    Дунав мост-2 е до голяма заслуга лично на Бойко Борисов. Ако не беше размразил европарите по ИСПА, този мост нямаше да го има. Нали тъй, другари? Трябва да имаш голямо дебелоочие, за да кажеш на бялото черно. А Орешарски, ако няма капчица срам, да вземе ножицата и да реже лентички. само че ме съмнява дали ще постъпи така.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  22. 22 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 610 Неутрално

    "Размерът на таксите, събирани за преминаването на тези два моста на р. Дунав – при Видин-Калафат и този при Русе-Гюргево, е еднакъв" (От сайта на МТИТС)

    Информацията е противоречива!
    Нека Дневник да провери дали случайно ислям/социалистическото правителство няма да възстанови 6-те евра от Русе до Гюргево, така както беше при предишният им мандат.

  23. 23 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3655 Неутрално

    [quote#14:"megelito"]Цената е много добра, наистина![/quote]
    Мисля, че е по-ниска от необходимото.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  24. 24 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#13] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
    [quote#13:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Господин Орешарски ще остане в историята, като откривател на моста. [/quote]
    Ми кой как се уредил. Да бе си завършил некой мандата ... и мост щеше да открива, ама пусто шубе.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  25. До коментар [#22] от "acarid":

    Точно това е договорило на 30 май правителството на Орешарски, изравняване на таксата на двата дунавски моста и връщането й към цената от 6 евро. Да напомня, през 2011 г. цената на моста при Русе падна до 2 евро.

    http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/ot-utre-taksata-za-preminavane-na-avtomobil-po-dunav-most-pada-troino,117705/

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  26. 26 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Браво на тях

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  27. 27 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 488 Весело

    интересно защо румънците искат повече отколкото българската страна 6 евро рум. 2евро българска румънската срана е ужсна моста а и пътя до моста е изпълнен със огромни трапове ями има и дупки на моста там дунав мост е опасен за преминаване аз пътувах 6-7 години след като рентвах кола от букурещ до бг и минах по този мост ужасен от румъния едва се прибрах кошмарно пътуване из тези две страна мога да сравня само с камбоджа след войната.

  28. 28 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#24:"ПАВЛА - Sorrylol"]Ми кой как се уредил. Да бе си завършил некой мандата ... и мост щеше да открива, ама пусто шубе[/quote]

    Ама как само са го изчислили този мост да съвпада с края на редовния мандат... И не само той - от февруари насам колко лентички останаха ненарязани заради девалвацията на тази процедура...

  29. 29 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 663 Любопитно

    До коментар [#11] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Като гледам няма никаква видимост към реката от кола/поради страничните заграждения/..За любителите на гледки не предлага много..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  30. 30 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    [quote#23:"Храбър"]Мисля, че е по-ниска от необходимото. [/quote]

    Дали изобщо имат право на такса, щом са вложени пари от фондовете на ЕС?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  31. 31 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#19] от "Курт Деликуртев 432 Фото-Галерии":

    Как е на вкус отходният клапан на другаря Борисов?
    Явно много ви допада.

    I'm addicted to the truth.
  32. 32 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#29] от "ostin22":

    Това вероятно е ако не последното, то поне предпоследното изискване към един мост.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  33. 33 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Разстроено

    До коментар [#27] от "swich2green":

    Цените вече ще са изравнени, по 6 евро за двата моста и от двете страни.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  34. 34 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Взе се решение от кумова срама, че лентата ще я режат двама работници-българин и румънец!

  35. 35 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#29:"ostin22"].За любителите на гледки не предлага много.. [/quote]

    Гледката, ако я има, само би отвлякла вниманието на шофьорите!

    По-добре без гледки,а?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  36. 36 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#30] от "Курт Деликуртев 432 Фото-Галерии":

    България е вложила в моста около два пъти повече средства от получените по ИСПА.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  37. 37 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#21] от "Орешко Монтерейски - Закривай седЕнката":
    Бе няма настроение "иронично", кво да правим. Сега загря ли?

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  38. 38 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#32] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Просто споменавам..има много които ще се втурнат да го изпитат..И още нещо за тях - от румънската страна няма нищо интересно..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  39. 39 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 663 Любопитно

    До коментар [#35] от "Курт Деликуртев 432 Фото-Галерии":

    Зависи...за всеки влак си има пътници, нали знаеш..Някои търсят не практичното, а забавното..Да не кажа, че повечето..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  40. 40 Профил на rio
    rio
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#21] от "Орешко Монтерейски - Закривай седЕнката":

    Парите по програма ИСПА
    по Оперативна програма "Транспорт"
    по ОП "Регионално развитие"
    бяха размразени малко преди изборите 2009 г.

  41. 41 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1345 Разстроено

    """ Таксите са договорени между българската и румънската страна ""
    -----------------------------

    "" Документът е публикуван за обществено обсъждане ""
    ==========================

    Ем договорен ,
    а ще се обсъжда ? !

    И кога ще се обсъжда ,
    като вече сме почти 10-ти ,
    а на 14 вече трябва да има
    напечатани карнетки ! ?

    И поради какво таксите са в пъти по-високи от Дунав мост 1 ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  42. 42 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#40] от "rio":

    Пита се защо изобщо еврофондовете са били спирани? И още нещо. Проектите по ИСПА трябваше да са завършени до края на 2010 г., а мостът към лятото на 2009 г. по причина на управленската некомпетентност на Тройната коалиция представляваше само фундамент в половината от ширината на реката, тоест завършването му в срока на действие на финансиращата програма вече беше невъзможно.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  43. 43 Профил на sapka6
    sapka6
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#13] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
    ,,Така де, нали той го открива. ''

    ,,Орешарски заяви, че няма да пререже лентата на "Дунав мост 2", чието официално откриване е насрочено за 14 юни и посочи, че човекът, който ще "пусне" моста ще бъде изненада. Посочи обаче, че на откриването са поканени всички министри на транспорта, които имат отношение към изграждането на съоръжението от кабинета "Костов" досега. ''........

  44. 44 Профил на stoicho2
    stoicho2
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#21] от "Орешко Монтерейски - Закривай седЕнката":

    Хей простак. Тиквата ги взе от моята замразена пенсия. За 4 години открадна от пенсията ми около 3000 лв.

  45. 45 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1767 Весело

    До коментар [#16] [#19]:

    Не се карайте! Благодарете на Иван Костов.

  46. 46 Профил на extrasho
    extrasho
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Е-хе, 6 евро за кола. Язък, че няма да е 16. Или 60, че е по-кръгло. Гадове мръсни. Само им дай да смучат, неналочали се Пеевци, Миневци, Василевци, Паши и секва мутренска измет, дето контролира фериботи, дезинфекционни гьолове и всичко свързано със "Солунската митница".

  47. 47 Профил на joshuatee
    joshuatee
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#16:"Wornoxmaniak"] Благодарим ти Бойко. [/quote]

    Весело?

    ПП "ПОП"(к), политическа партия "пушачи за опушване на калинките"
  48. 48 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 754 Весело

    До коментар [#45] от "Роси Кирилова":

    Благодарим му...

    Че излезе в пенсия, макар и с нежелание...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  49. 49 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#16] от "Wornoxmaniak":

    10х Сега остана прес фтория мандат да сториме и инфраструктурата наоколо, ама за това ще назнача теб, с подходяща заплата

  50. 50 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#16] от "Wornoxmaniak":

    Наясно си че тоя мост се строи от Костово време насам нали??????????? Най-много в управлениеята на Станишев и Борисов но все пак и тези на Царя и Костов също имат своето участие.

  51. 51 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#50] от "merkel":

    Този мост се строи от май 2007 година. Правете разлика между предварителните преговори и самото строителство.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  52. 52 Профил на sapka6
    sapka6
    Рейтинг: 594 Любопитно

    До коментар [#49] от "Култура ми Бойко":
    ЕЕЕЕЕЕ Кой кат теб! Притежател на държавен хеликоптер - , който е зачислен към правителственият авио отряд 28. От горе ли ще наблюдаваш Дунав мост 2 ?

  53. 53 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    До коментар [#52] от "sapka6":
    Бе тия да не земат ма глобят, че ше ми отидат на "кино" джобните, ако трябва да платя 1-2 милиона..

  54. 54 Профил на sapka6
    sapka6
    Рейтинг: 594 Любопитно

    [quote#53:"Култура ми Бойко"]Бе тия да не земат ма глобят, че ше ми отидат на "кино" джобните, ако трябва да платя 1-2 милиона.. [/quote]
    До коментар [#53] от "Култура ми Бойко":

    Да не те хвана шупето........, че Цацаров май нещо ви цепи яко !

  55. 55 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    [quote#54:"sapka6"]че Цацаров май нещо ви цепи яко ![/quote]
    Голяма грешка допуснах с тос скъслек! Цветанов ми го препоръча, а виж какъв неблагодарник излезе! Ама няма ненаказано добро...ше страдам пак.

  56. 56 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2439 Неутрално

    До коментар [#22] от "acarid"
    ако вдигнат таксите на дунав мост от 2 на 6 евра вече ще има наистина блокиране на моста и то с дни ,пътя там е пълен коптор ,а особено на румънска страна където и таксата е по голяма няма никакъв ремонт от поне 20 години на подстъпите към моста ,много пъти съм пукал гуми там ,затова блокада ,да прескачат всички от друго место като могат и са нагли румънците

  57. 57 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Рапона няма да пререже лентата. Мъко моя... :(

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  58. 58 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 603 Неутрално

    И защо не е безплатно за автомобили?! Поне 20% от тази сума ще служи за поддържане на системата за събиране на въпросната такса. Кому е нужно това?! Северозападналия регион се нуждае от свободно движение на хора, за да се съживи поне малко! За тия бедни хора там 12 лева са много пари!

    Жизнь или Life - избор има.
  59. 59 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Сега по почина на Боко, сегашният премиер да реже лентата и да се бие в гърдите все едно той е започнал строежа и той лично е построил моста. Да не забравяме, че Боко откри като свои постижения магистрала Люлин и зала Армеец. А този мост се строеше преди идването на власт на ГЕРБ и за него имаше доста информационен вакуум прокрай забавянето на откриването му. Тройната коалиция са негодници, но ГЕРБ са негодници, облечени в целофан. Не ги хвалете само защото има и малко по-зле от тях. И ГЕРБ и БСП са вредни за България.

  60. 60 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1528 Неутрално

    Евтино е.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  61. 61 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#59] от "b_d_s":

    Не хейтърствайте. Редно е да се отдава дължимото тогава, когато е била свършена работа. След средата на 2009 г. бяха построени над 80% от "Дунав мост 2", около 70% от "Люлин" и 100% от "Арена Армеец София".

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  62. 62 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#59] от "b_d_s":

    П. п. И не ми отговаряйте. Няма смисъл.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  63. 63 Профил на solaar
    solaar
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#61] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Едно е да построиш, друго е да подготвиш всичко, за да започне да се лее бетона. Освен това процентите ти не са верни, освен за залата.

  64. 64 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#63] от "solaar":

    Докажете, че процентите не са верни. Освен това практиката на Тройната коалиция показа, че подписването на договор и началото на едно строителство не гарантират спазването на сроковете и успешното завършване на обектите. Например според първоначалния договор "Дунав мост 2" трябваше да бъде завършен в средата на 2010 г., но към средата на 2009 г. беше готово само фундирането на половината от ширината на реката.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  65. 65 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    [quote#16:"Wornoxmaniak"]лагодарм ти Бойко. [/quote]
    За какво да не ти дава 12лв за всяко преминаване?
    На Русе още ли е 2евро или и там я вдигнаха?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  66. 66 Профил на Теодор
    Теодор
    Рейтинг: 434 Гневно

    Провинциалистите да плащат такси. София ще си има и трета линия на метрото, и магистрала без такси до морето.

  67. 67 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#44] от "stoicho2":

    Ти си ми ясен. Пази се от телефонни измамници. Има много общи черти между гласоподавателите за БСП и жертвите на телефонни измами.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  68. 68 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    Не знам кое му е евтиното... Мостовете над Босфора се плащат по 3,50 лири (около 3 лв) само в едната посока. На обратно са безплатни.
    Преминаването по най-дългия мост над вода - Циндао бей бридж струва 7,70 долара или под 12 лв.
    Ние щото сме много богати, затова...


    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  69. 69 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 488 Любопитно

    До коментар [#44] от "stoicho2":

    Вероятно вярваш и че Бойко Борисов е изнасял пари в Ливан с правителствени самолети.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  70. 70 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Този мост в посока Ню Йорк ли е с такава такса. Аз наивно вярвах че ще е 1-2 евро. Но наш'те алчни другари искат за година две да го изплатят, че и за тях да има.

    Too much цензура Баце.
  71. 71 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#5] от "latcho59":

    Т.е. според тебе "само 13.9" евро е по-малко от 6 евро?!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  72. 72 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#70] от "townboy":

    Ами дайте да го направят безплатен! Тогава ремонтите му ще се плащат от всички български и румънски данъкоплатци независимо дали са минавали по него или не!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  73. 73 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Хаирлия да е! И таксите да се използват по предназначение. ЗА МОСТА!

  74. 74 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#58] от "Дразнител":

    Дунав мост. Такси за преминаване:
    България -> Румъния 2 евро
    Румъния -> България 6 евро

    Няма как в тиз форум мнозинството да не изповядва идеята, че държавата ни трябва да бъде прецакана на всяка цена!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  75. 75 Профил на oIo
    oIo
    Рейтинг: 437 Неутрално

    интересно, ще има ли такса за преминаване с велосипед или пеша (чух, че щяло да има и велоалея).

  76. 76 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#72] от "tribiri":
    Тъпак!
    Кой плаща ремонта на мостовете по безплатните автомагистрали от София към "морето"?

  77. 77 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1341 Гневно

    Трябват ни поне 4 моста на Дунав!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  78. 78 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#76] от "acarid":

    Умник!
    Данъкоплатците!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  79. 79 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#76] от "acarid":

    Значи ти понеже не си тъпак си готов да платиш и 12 евро на румънците, но в никакъв случай не искаш да платиш 6 от българската страна.

    Ами да те светна, че за да изкачиш 420 стъпала и да погледнеш Шанзе Лизе от Триумфалната арка ще ти вземат 18 евро. Така че такива като тебе дето 6 евро им се виждат адски много пари, така или иначе няма да минават по Дунав мост.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  80. 80 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#75] от "oIo":

    Е, как така щяло да има, нали мостът е почти готов, остава да се направят само още няколко неща по основите, които сега са залети от високите води на Дунава и затова същинското довършване на строителството ще се забави може би до юли. Нагоре обаче всичко е приключено. Пешеходна и велоалея вече има и тя ще бъде достъпна още на 15 юни.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  81. 81 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#76] от "acarid":

    И понеже наистина ме вбеси с неземната си учтивост, да ти кажа, че ако си мислиш, че отговорът на въпросът ти е "шфьорите, като си купуват винетки", да ти кажа, че си се объркал! Парите от винетните такси са една от тръбите, които пълнят басейна наречен бюджет. От същия този басейн излизат и множество тръби, които го изпразват.
    И когато тръбите, които изпразват се справят по успешно се търсят начини за постигане на баланс в случая или с такси от Дунав мост или с по-високи данъци или с по-ниски пенсии и т.н.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  82. 82 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#78] от "tribiri":
    Аз като данъкоплатец от Видин не ползвам АМ Тракия и не желая да плащам за ремота и по подобие на теб.

    80% от инвестицията е на група европейски институции. Тя е безвъзмездна.
    Разумно е таксите да обезпечават разходите по подръжка и управление на съоръжението!
    При Русе от такси се събират няколко десетки милиона годишно а разходите са за няколко десетки хиляди. И мизерията наоколо е потресаваща!

    http://www.dnes.bg/evrointegracia/2008/06/08/18-evro-taksa-za-dunav-most-bila-quot-negoliama-quot.52589

  83. 83 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#61] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    А вие ако обичате не пропагандирайте порочното управление на една бивша мутра! Забелязал съм, че винаги сте в поза на вдъхновена защита на ГЕРБ. Какво ви свързва с тази партия? Моля за отговор за да сме наясно с мотивите ви.
    За магистрала Люлин лъжете най-безсрамно, защото често минавах по трасето около смяната на властта. Пътувах от Суходол до Перник. Минаваше се под мостовете и отстрани на строящата се магистрала. По времето на ГЕРБ е свършена не повече от 20-30% от работата по магистрала Люлин и дори тук отпускам проценти в случай, че не съм изпуснал нещо. За Дунав Мост 2 не споря, защото нямам преки наблюдения, но в известен смисъл се съмнявам в думите ви след безумното ви твърдение за магистрала Люлин. Колкото до зала Армеец, строежът е направен изцяло по времето на ГЕРБ, но идеята, първоначалният проект и осигуряването на финансирането са извършени от предишното правителство. Което е изключително забавно когато Бойко се хвали колко много бил направил за спорта като едва ли не създал зала Армеец. Основният проблем на управляващите ни е не контролирането на фирмите-изпълнителки (макар и това да е проблем), основният проблем е вземането на навременни и добри решения за нови начинания и осигуряване на финансиране.
    Теглейки чертата, правителството на ГЕРБ не се различава особено от правителството на Станишев, колкото и Боко да изразходва държавен ресурс да се сравнява с един негоден комсомолец. Да се окажеш на нивото на управление на БСП е възможно най-ниската оценка, която може да се даде на едно управление.

  84. 84 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#82] от "acarid":

    При Русе българската страна събира милиони, а румънската страна три пъти повече милиони, защото от там насам се плаща 6 евро, а от нас към тях 2 евро.

    Ти не ползваш Тракия. Аз не ползвам Хемус. Друг не ходи на училище. Пети няма нужда от университети. На бабите не им трябват детски градини. Ами давай да затваряме!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  85. 85 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#81] от "tribiri":
    Хайде тогава да оградим хората от Севера отвсякъде с бариери и кабинки (справка Русе и утопията с пътя до Свиленград) за да пълним басейна в който да се къпят безплатно всички останали?


  86. 86 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#83] от "b_d_s":

    Нищо подобно. Въпросът е принципен. Когато някой, независимо точно кой, е свършил определена полезна работа, това не трябва да се отрича, а, напротив, трябва да се цени и признава публично. Пример. Строителството на метрото в София след 1989 г. беше възродено от синия кмет Софиянски. Без неговите усилия общото забавяне в развитието на метросистемата щеше да е още по-голямо.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  87. 87 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#79] от "tribiri":
    Погледа от Арката по никакъв начин не пречи на свободното движение на хора, стоки и капитали. Я ми посочи още един мост над Дунав с такса за преминаване. А те са над 120!
    2 евро са поносими и напълно достатъчни за целта. Всичко над това е държавен рекет и предпоставка за кирупция!

  88. До коментар [#83] от "b_d_s":

    П. п. Относно процентите. Към лятото на 2009 г. на 90% от "Люлин" бяха готови само 6 км в Софийското поле. Цялата дължина, да напомня, е 19 км. По-голямата част от строителните работи по пътния възел до Перник и в прохода на планината обаче тепърва предстоеше. Разгледайте снимки от онзи период, в спецализираните форуми има предостатъчно. От "Дунав мост 2" към същия момент имаше само фундаменти в половината от ширината на реката, както вече няколко пъти писах. И по двата обекта при ГЕРБ се построи над 50% от общия обем.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  89. 89 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#86] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    Софиянски РЕСТАРТИРА строителството на метрото. Това включва намиране на финасиране, ново проектиране и т.н. Съвсем различно е от това да довършиш нещо започнато от предишното управление с осигурено финансиране и да се окичиш с лаврите като като единствен допринесъл за успеха. Направи ми впечатление, че когато Боко беше кмет, той режеше ленти на Околовръстното. Когато стана премиер, пак той ги режеше там. Това много добре показва настройката му да си присвоява лаврите от всяко благоустройство. Извън пропагандата ГЕРБ е едно изключетелно слабо управление. България от няколко години разполага с изключителни възможности за благоустройство, които се пропиляват и от БСП и от ГЕРБ.

  90. 90 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#88] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    Добре е, че намалихте процентите на общо 50 Вече сте по-близо до истината.

  91. 91 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#89] от "b_d_s":

    Пишете изключително злостно и некоректно. Престанете с това политикантско хейтърство. И "Дунав мост 2", и "Люлин" бяха заплашени от загуба на финансирането така, както бяха изгубени парите за модернизацията на част от жп линията Пловдив-Свиленград. Заради пълното пренебрежение наТройната коалиция към срокове, надзор и критики от страна на европейските институции. Управлението на ГЕРБ предоговори сроковете и успя да запази европейските средства и за двата проекта, като и завърши в рамките на новите графици. Това са заслуги, които трябва да бъдат признати. Отричането им може да е единствено проява на лумпенизъм.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  92. 92 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Абе ще е тъжно това откриване. Няма да го има нито онзи усмихнат колекционер на лентички, нито лъчезарно усмихнатата внучка на акад. Тодор Павлов, подскачаща зад него...

  93. До коментар [#90] от "b_d_s":

    Престанете да лъжете най-безсрамно. Не съм намалявал процентите до 50%, а заявих, че и по двата проекта при ГЕРБ е са били извършени над, повтарям, над, и потретвам, над 50% от строителните работи.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  94. 94 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#87] от "acarid":

    Кажи ми кой от тях отговаря на условията транспортен коридор и граница и ще ти отговоря.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  95. 95 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#94] от "tribiri":
    Аргументите ти наистина са тъпи. Извинявай но не бих се отказал от впечатлението което си изградих за теб.

  96. 96 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#91] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    Хайде сега приказки от хиляда и една нощ, платена пропаганда от ГЕРБ. И да е вярно това, което сте съчинили, това доказва единствено, че Тройната коалиция са още по-големи некадърници, но не доказва, че ГЕРБ имат основен принос за тези проекти. Ще посочите ли един проект, който да е започнат от ГЕРБ и завършен от ГЕРБ? Нека него коментираме, при това в условията на финансиране от ЕС. Няма един мащабен проект, който да е забележителен като идея и проект и да е изпълнен качествено и в срок в почти 4 годишното управление. Впрочем, има ли мандат, който Борисов да е завършил до край??? Избяга от МВР (за втори път), два пъти избяга от кметския пост и един път от премиерския. Хората по улиците срещу какво протестират? Не е ли срещу управлението? А кой управлява напоследък? Както обикновено демагог-пожарникарят се покри когато му се търси отговорност. Забравихме ли как по време на най-дълбоката криза правителството му измисляше нови и нови налози за бизнеса и хората и се хвалеше, че държавата имала стабилни финанси на фона на обедняващото население и убиван бизнес?

  97. 97 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#33] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    мног за този счупен мост на който най малкото което може да ти се случи е да спукаш гума в някоя дупка.
    повечето от мостовите в ню йорк са безплатни и са много по големи от дунав мост при русе освен че са строени преди повече от 100години тези които свързват ню йорк с ню джерси
    струват пари но се заплащат само в една посока както и тунелите все пак не са толкова скъпи $12 но ако ги мминава някой сутрин и вечер както много правят излизат $8 (аз го намирам за скъпо като го сравня от преди 2000г. със $5 и $3 през 80-те и $1 през 70-те

  98. 98 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    До коментар [#85] от "acarid":

    Споко бе нали затова наритахме малоумната гербаджийска мутра...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  99. 99 Профил на solaar
    solaar
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#64:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]практиката на Тройната коалиция показа, че подписването на договор и началото на едно строителство не гарантират спазването на сроковете и успешното завършване на обектите[/quote]

    Или например магистралите, с които ни проглушаваха ушите 4 години ))
    Странно е, че не разбираш, че големите инфраструктурни проекти не се правят в 1 мандат и от едно правителство.

  100. 100 Профил на Европеец
    Европеец
    Рейтинг: 488 Любопитно

    За съжаление, мостът ще има регионално значение, ако не се премахнат безумните такси, които се предвиждат.
    И в Българи и в Румъния, пътните мрежи се издържат чрез винетни такси.
    Защо е необходимо на Дунав Мост при Русе, а сега и при Видин, се събират такси ???
    Този въпрос го задавам от години ...

    "Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato Censorius




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK