Бившата шефка на финансовата инспекция: Смениха ме заради "Белене" и случая "Хохегер"

Теменужка Петкова

© Анелия Николова

Теменужка Петкова



Бившият изпълнителен директор на Агенцията за държавна финансова инспекция Теменужка Петкова свързва уволнението си с разследванията, които агенцията направи на проекта за АЕЦ "Белене", на договорите с австрийския лобист Петер Хохегер и на електроразпределителните дружества.


В интервю за "Нова телевизия" Петкова заяви, че е била извикана от финансовия министър Петър Чобанов и помолена да напусне. Като причина той, по думите й, изтъкнал "създало се около нея напрежение през последните месеци".  


"Анализирайки работата си в последните месеци, тъй като това беше мотивът, всъщност аз не видях нищо друго освен участията си в комисията, в предишния парламент, за разследване на всички факти и обстоятелства свързани с АЕЦ "Белене". Не видях нищо друго, освен друго мое участие в друга анкетна комисия, свързана с разследванията във връзка с договорите с "Хохегер", както, разбира се, и последните ми изяви във връзка с установените нарушения в електроразпределителните дружества", каза Петкова.




Тя изтъкна, че е назначена на поста през август 2010 г., и съгласно Закона за държавната финансова инспекция мандатът й изтича в средата на 2014 г. 


Петкова посочи, че трудовият й стаж е преминал изцяло в системата на Министерство на финансите и по-точно в областта на държавния финансов контрол. "25 години работя в тази система, тръгнала съм от най-ниското ниво, преминалата съм през всички етапи на развитие в системата, работила съм с различни министри, включително със сегашния премиер," каза тя. 


Тя посочи, че инспекцията е проучвала разходите по проекта "Белене" от 2006 г., когато е сключен договорът между НЕК и "Атомстройекспорт" до 2012 г., тоест проверката е обхващала не само управлението на тройната коалиция, но и на ГЕРБ. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (105)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kaloianski
    kaloianski
    Рейтинг: 500 Неутрално

    "Помолена да напусне", а тя откликнала веднага на молбата. Късно е либе, да ревеш. Ако е сигурна в себе си и действията си - няма да напусне, а ще стои до края на мандата си. Бягство от отговорност - като бате й Бойко, ама има ли още да вярват

  2. 2 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Ядрен мафиот: „Европейската общност ни притиска да поскъпваме тока”.

    Такова нещо заявява два пъти в свое интервю пред в-к „24 часа” (05/06/2013) соченият (не без основания) за глава на българския ядрен октопод „бизнесмен”, акционер и упрафител на фирмата „Риск инженеринг” Богомил Манчев. Но нека бъдем точни и видим първо, какво точно е казал той в интервюто:

    Богомил Манчев: Без частния проект “Белене” няма енергийна сигурност

    ......................................
    - Ако излиза на 12 ст., при сегашните добавки, колко ще струва?
    - Но той е за свободния пазар, който иска, да го купува. До 2020 г. Европейската общност по никой начин няма да ни остави с цена на електроенергията
    под 10-12 евроцента, и то в най-щадящия случай. Защото трябва да си плащаме емисиите, зелената енергия.
    .......................................
    - Сега не се говори за намаляване на цената, а по-скоро за задържането .
    - Една година могат да я задържат, а догодина ще трябва да я вдигнат не с 5, а с 25%.
    - На какво отгоре?
    - На ескалационните индекси, които си вървят и на натиска на Европейската общност. Ще ни извадят душата. Те сега си затварят очите за въглеродните емисии, но от тези 30 млн. мегаватчаса 20 млн. се произвеждат от въглища, което прави 200 млн. въглеродни емисии. Това е директен разход и влиза в ценообразуването.

    Край на интервюто. Подчертаването е от мен.
    Как могат да се квалифицират тези твърдени? Нека видим.
    Какво е това Европейска общност? Такова животно нЕма! Европейски общности няма от вече цели 21 години, когато на мястото на няколкото съществуващи до тогава е създаден Европейски съюз. Защо тогава Манчев използва несъществуващото понятие ЕО вместо ЕС? Вариантите са няколко. От съществени пропуски в общата култура на мастития „бизнесмен” до съзнателна и целенасочена манипулация. Аз, като свободен човек, залагам на второто, още повече, че то не случайно се повтаря.
    Защо тези твърдения са манипулации? По няколко причини. 1-во, замяната на ЕС с ЕО не е случайна и цели да се припише „искване/натискане” от странана несъществуваща структура, защото и самото „искане/натискане” е несъществуващо. 2-ро, ако това „искане/натискане” наистина съществуваше Манчев би следвало да се позове на конкретен документ, директива, договор и каквото там намери за добре, НО той не прави това. Впрочем, масова практика на висши представители на ядрената мафия е да твърдят неща, без да се позовават на проверими източници. Занапред обръщайте внимание на този факт, когато ги слушате/четете/гледат. 3-то, такова „искане/натискане” звучи и изглежда абсолютно нелепо. Как така някой ще иска от нас или от когото и да били нещо/продукт от първа необходимост за в бъдеще да поскъпва, без никакви основания за това? Най малкото, ако такова „искане/натискане” наистина има то то би следвало да върво паралелно с мерки за повишаване на стандарта на живот, на хората, коит ще трябва да плащат по-скъпия продукт. Няма да се спирам на растежа на стандарта на живот в нашата страна. И 4-то, какви са тези „ескалационните индекси”? Откъде се пръкна това чудо? Пак няма позоваване на документ, директива, споразумение, договор и т.н. Ако попитате Google за „ескалационни коефициенти” ще получите не много на брой отговори и почти 100% от тях са свързани с цената за строителството на АЕЦ „Белене”, но не и с цената на електрическия ток въобще, както внушава Манчев в интервюто си. По-скоро проличава, че това странно понятие едва от изток - Руската федерация, отколкото от запад - ЕО/ЕС? Очевадно заинтересованите въвеждат и натрапват „ескалационните индекси, които си вървят” за да си подготвят почвата за ескалиране на грабежа. Не ли?
    Цялото интервю на „бизнесмена” Манчев е изпъстрено с подобни недоразумения, нелепости, лъжи и противоречия. Прекалено дълго е, цели две печатни страници, за да му се прави изчерпателен анализ. А това едва ли е толкова необходимо. По-лесно ще бъде, ако си зададем въпроса: защо журналистката взимаща това интервю се прави на разсеяна и не забелязва и не корегира очевадните нелепости изричани от Манчев? И отговора е повече от прост! „Бизмесмена” е спонсор на вестник „24часа” и това се вижда от рекламния банер, в горния десен ъгъл на печатното издание. Същият „бизнесмен” е спонсор и на вестниците „Труд” и „Преса”. Можете да продължите да си ги купувате и да им вЕрвате.

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  3. 3 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Да ги съди......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  4. 4 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2579 Любопитно

    "25 години работя в тази система, тръгнала съм от най-ниското ниво, преминалата съм през всички етапи на развитие в системата, работила съм с различни министри, включително със сегашния премиер," каза тя.
    =====================

    Много знаеш и си неудобна

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  5. 5 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 488 Неутрално

    ЕЕеееее, тази е много нагла! И аз не харесвам текущото управление, но хайде да не си измиваме ръцете и да трупаме дивидент за партии. Некадърността се наказва!

  6. 6 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Ами каквото си разкрила, защо не е предвижено по каналният ред, и ако е за съд в прокуратурата???
    Бързо си се съгласила с молбата.
    Или просто - преклонена главица и т.н. а?
    Смелост, доблест, честност, професионализъм, морал къде сте?

    ура и да живей!!!
  7. 7 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Новата тройна коалиция замита следите на старата.

  8. 8 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2579 Любопитно

    До коментар [#3] от "ARRI":


    [quote#3:"ARRI"]

    Да ги съди...... [/quote]
    =========================

    С какви мотиви ,
    ако си е подала сама молба за освобождаване ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  9. 9 Профил на leko_uchuden
    leko_uchuden
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#1] от "kaloianski":

    ще напусне и още как , иначе любимият масон на българия ще й направи прокурорска преписка, ще й разсипе живота й ще я накарат да напусне. ако остане ще спечели стрес и болести , които са основните инструменти в борбата срещу престъпността на прокуратурата.

  10. 10 Профил на jackdaniels
    jackdaniels
    Рейтинг: 648 Неутрално

    те за тях нищо не се губи. нищо чудно да се погрижат държавата да загуби иска от Атомстрой и да си вземат техния дял от милиарда

  11. 11 Профил на petark
    petark
    Рейтинг: 434 Неутрално

    така е, в Правителството от експерти трябва да има само проверени експерти...

  12. 12 Профил на kaloianski
    kaloianski
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#9] от "leko_uchuden":
    Този сценарий важи за любимата мутра на България - нея прокурорите наричат "шефе" и ходят вкъщи на крака. Масоните действат малко по-префинено. Но тази мутреса на снимката най-добре си знае защо толкоз бързо се съгласила на молбата.

  13. 13 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1487 Неутрално

    какво го разтягат пак тоя Хохегер ? Нали имаше проверка и се показа ,че се е явил на тръг, спечелил го е , възложил на когато си иска дейност като подизпълнител и му платил . Какво нередно има ? Или въпросътъ е да лаем !

  14. 14 Профил на Бай Колю
    Бай Колю
    Рейтинг: 488 Весело

    "Теменужка Петкова свързва уволнението си с разследванията, които агенцията направи на проекта за АЕЦ "Белене", на договорите с австрийския лобист Петер Хохегер и на електроразпределителните дружества."
    Именно! И аз да съм, и аз бих я уволнил точно заради тези три разследвания! И трите са абсолютен кьорфишек! Много шум за нищо! Нито един обвинен, нито едно престъпление доказано, даже и нито едно дело поне няма заведено! Т.е кака я е вършила тази Теменужка, освен да разлайва кучетата?!

  15. 15 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    До коментар [#2] от "Къти":

    Забелязал си сериозни неща. За съжаление, много малко хора ще прочетат текста ти. Търси по-висока трибуна!

  16. 16 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Нещата са кристално ясни. Както навремето комунистите уволниха шефа на статистиката, че данните били кофти, така биха унищожили всеки, който ги уличи в злоупотреби. А беше голям рев за хунтата и дикататурата на Боко и засрашената демокрация. Е сега ще видите и хунта и застрашена демокрация, наивници.

    Няма шики-мики.
  17. 17 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Теменужка Петкова бе категорична, че най-големият фал по проекта АЕЦ Белене е ,че няма договор между българската и руската страна, а само едно споразумение. Тоест, харченето на всички пари е ставало незаконно.
    http://www.faktor.bg/novini/balgariya/9702-ekspert-stanishef-zapochna-chistka-na-eksperti-razsledvali-hoheger-i-aetz-belene.html
    Българино!!! За кого гласува???

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  18. 18 Профил на mils56
    mils56
    Рейтинг: 434 Неутрално

    А НЕ Е ЛИ ВРЕМЕ НОВИТЕ МИНИСТРИ ДА СИ ХОДЯТ!!! МАЙ МНОГО СЕ ЗАДЪРЖАХА!! А ПРОСТОТИИТЕ ИМ КРАЙ НАМА ДА ИМАТ, АКО НАРОДА НЕ ГИ ИЗРИТА!!! И БЕЗ ТОВА НЕ Е ГЛАСУВАЛ ЗА ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО!!! 55% ОТ НЕГЛАСУВАЛИТЕ НЕ ИСКАТ НИКОЯ ПАРТИЯ ДА ГИ УПРАВЛЯВА, ОТ ГЛАСУВАЛИТЕ 73% НЕ ИСКАТ БСП, 90% НЕ ИСКАТ ДПС, А 92% НЕ ИСКАТ И АТАКА ДА ГИ ПРЕДСТАВЛЯВА!!! вЪПРЕКИ ТОВА ТЕЗИ ТРИТЕ ИМАТ НАГЛОСТТА ДА НАПРАВЯТ КОАЛИЦИЯ И НАПУК НА НАРОДА, ИСКА НЕ ИСКА КОЙ ЩЕ ГО ПИТА И САМИ СЕ УПЪЛНОМОЩИХА ДА ГО УПРАВЛЯВАТ!!! ТОВА И УМРЯЛ НАРОД КАТО НАШИЯ НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА МОЖЕ ДА ГО ПРЕГЛЪТНЕ!!! АКО ЛИ НЕ, ЗНАЧИ Е МАЗОХИСТ И ЛОШОТО МУ СЕ УСЛАЖДА И СИ ГО ЗАСЛУЖАВА!!!

  19. 19 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    До коментар [#13] от "ahasver":

    С един замах "елиминира" конфликта на интереси при обществените поръчки и премахна корупцията. Евала!

  20. 20 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#17:"Анализатор"]За кого гласува??? [/quote]

    За Боко!

  21. 21 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#3] от "ARRI":
    Ако трябва и в Страсбург, но с регресивен персонален иск към преките виновници, а не към държавата, за да плаща само бандата на Станишев, а не редовия данъкоплатец.

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  22. 22 Профил на Бай Колю
    Бай Колю
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#17] от "Анализатор":

    "Тя посочи, че инспекцията е проучвала разходите по проекта "Белене" от 2006 г., когато е сключен договорът между НЕК и "Атомстройекспорт" до 2012 г.,"
    Последно, има ли договор или няма?!

  23. 23 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#20] от "Мoni56":
    Лъжеш! За Гея, Бея и Злодея! Изчакай КАСИРАНЕТО! В повторното гласуване ще се включат и гъбарите. Тогава и лъжите на Цацаров няма да ви спасят!

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  24. 24 Профил на sandoy
    sandoy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#2] от "Къти":

    Точно тоя брой си го взех. Видях заглавието на интервюто, видях огромната реклама на "Риск Инжинеринг" на първа страница, и реших да не си правя труда да чета нищо. И без това в "24 часа" почнаха да пишат само "политически коректни" глупости.

    Гласувайте!
  25. 25 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#22:"Бай Колю"]"Тя посочи, че инспекцията е проучвала разходите по проекта "Белене" от 2006 г., когато е сключен договорът между НЕК и "Атомстройекспорт" до 2012 г.,"
    Последно, има ли договор или няма?!
    [/quote]

    Няма договор с РБ, а с НЕК и други държавни фирми.
    "Атомстройекспорт" до тази зима продължаваше да работи и към април месец не си беше възстановила 25 милиона ДДС ...

  26. 26 Профил на sandoy
    sandoy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Спомням си дамата какъв трън в очите беше на Р.Овч. по време на анкетната комисия за референдума за "АЕЦ Белене". На всеки неин въпрос овчаря отговаряше с "А, не, не, не, мога ли аз да ви попитам..."

    Гласувайте!
  27. 27 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#23] от "Анализатор":лъжеш...

    Е, как бре ? Кого поздравявахме тук за победата?!

  28. 28 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Стига с тая политика бе хора, обърнете внимание на хубавата жена, нали сме естети .....MILF си е отвсякъде

  29. 29 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Има ли готови доклади на Агенцията за "Белене" и случая "Хохегер" и ако има констатирани нарушения, тези доклади не трябва ли да са вече в прокуратурата???

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  30. 30 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#22] от "Бай Колю":
    Според Фактор.бг Теменужка Петкова твърди, че това е само споразумение между страните, а не договор. Дори Блиц на Де/бе/лян Пеевски твърди, че правителството дава заден ход по проекта АЕЦ Белене. Документитеееее! Документите, байо! Всичко друго са станишевски лъжи! В ТВ7 дори рекламите са лъжа! Получавай инфо от различни независими медии и сравнявай!

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  31. 31 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 507 Любопитно

    Отговора на въпроса - що я махнаха - да сложат Драганинска - човек много тясно свързан с ДПС...

    Колко много тясно - ами разберете с кого спи и живее на семейни начала...

    Същата Драганинска под вещото си ръководство разби финансовия контрол в държавата през 2006 година...

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  32. 32 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 434 Неутрално

    25 години лапачка в администрацията. Айде стига толкова. Фрък, фрък калинке.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    I'm addicted to the truth.
  33. 33 Профил на Бай Колю
    Бай Колю
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#30:"Анализатор"]Темнужка Петкова твърди, че това е само споразумение между страните, а не договор. [/quote]
    Както казват руснаците, ще поживеем, пък ще видим!
    Ако няма договор, значи няма за какво да се притесняваме, няма да има за какво ни съдят за обезщетения. Пък ако вземат че ни осъдят, значи теменужката заради партийната пропаганда е излъгала... Много скоро ще стане ясно и то доста категорично!

  34. 34 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#25] от "Мoni56":
    Ако не ме лъже паметта, поради факта, че НЕК беше в състояние на фактически фалит, тлъстите комисиони за проекта АЕЦ Белене са се плащали от принципала, т.е. Министерството на енергетиката. Да, но не държавата е имала договор с РоссАтом. Ако греша, моля те, поправи ме!

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  35. 35 Профил на ot_tuk_ot_tam
    ot_tuk_ot_tam
    Рейтинг: 395 Гневно

    А поръчковите проверки от ДФИ по анонимни сигнали? На предишната работа преживях една ... толкова нерви, а за високомерието от страна на инспекторката нямам думи. Добре, че има съд за оправяне на нещата.

  36. 36 Профил на Вальо
    Вальо
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Абсолютна подлога на Бойко и абсолютен енергиен профан. Може би ще назначат на нейно място някоя нова Теменужка, но тази счетоводителка се държа адски арогантно и нагло с едни от най-добрите енергетици на България. Оня маолумен Червенкондев и тая услужлива кака изкараха шефовете на ядрената енергетика най-големите мошеници и помияри. Това е просто една теменужка – каквито има хиляди в България. Беше решила да се слага на ГЕРБ и да вади под вола теле, за да кажат заедно с един полицай, че България не може да развива ядрена енергетика. Трябва да уважаваме много повече хората с акъл и възможности като Любомир Велков и Мардик Папазян. Това са хора, които могат да построят и да управляват АЕЦ. Това е цвета на една нация. Теменужки, които плюят по цвета на енергетиката, за да запазят държавната си службичка е имало, има и ще има в тази сбъркана държава. Но едва ли на някой му пука за поредната изгонена теменужка.

  37. 37 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Щом реве за ГЕРБ да си подава оставката и да минава в опозиция. Те са там. За сега.

  38. 38 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Дамата, като е тръгнала да се изповядва, да каже и защо е била назначена...
    ---
    заб. бе, колеги, тез ХРАНТУТНИЦИ и ХРАНТУТНИЧКИ, сякаш са родени на държавната бозка, бе... Кат са я засукали, та няма откъсване...

    Разтурям колоквиума!
  39. 39 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 569 Любопитно

    До коментар [#29] от "mlu666":

    Вече са в прокорутарурата - онези папки от Янев пратени през Януари. Ама там сензации няма - как да отвори папката пред журналистите и да покаже, че има листа с еднаква дължина.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  40. 40 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Няма Договор!!!
    Няма легитимно политическо Решение за това безумие!!
    Няма легитимни искове за каквото и да било по тоя "проект" аец БелеНЕ!!!
    Персонални искове към конкретни лица - да моля!!!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  41. 41 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    Иди кажи кое е вярно, когато всичко се пуска през медиите. Това са разследвания на Държавна финансова инспекция! Разследванията завършват със съответните документи. Какво е станало с тях - може би са отлежавали в някое чекмедже, което не е нещо непознато в "документооборота" по високите административни нива. Изведнъж се откриват. В момент, когато нещо се е размирисало не в полза на завеждащия чекмеджето. Позната история. Заради проверка никой не бива изволнен, а заради резултатите от проверката. Ако има данни за престъпление веднага се включват съответните институции. А сега, какво? Репресирана съм. Колко навреме!

  42. 42 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 691 Неутрално

    До коментар [#4] от "Чардо":

    Нещо по-различна от т.н." калинки".......Явно,такива не виреят в зооприродата българска......

  43. 43 Профил на FlyingDutch
    FlyingDutch
    Рейтинг: 488 Неутрално

    И защо да я притискат? Събрани и внесени в прикуратурата документи за съд има ли? Не! Само пропаганда по медиите и комисията на Янето в полза на Герб. Без реални резултати. Щом з 3 години не можа да внесе и минимални доказателства - да си ходи.

  44. 44 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 808 Неутрално
  45. 45 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    [quote#3:"ARRI"]Да ги съди......[/quote]
    за какво да ги съди?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  46. 46 Профил на FlyingDutch
    FlyingDutch
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Абе Станишев да се спре малко, че всичкия този боклук ще трябва Фънди да го назначава в общината. Данъците на имотите ще скочат до небесата за да ги издържаме със заплати от 2к+.

  47. 47 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Ако има някоя професия в която не се клатят крака , защото е много топло, няма граждани на гишето или се носи ОТГОВОРНОСТ за заключенията , то това е професията на фин. ревизори ..Разбира се и там има всякакви , но тази жена е работили и работи съвестно професията си ..Изобщо - където цифрите 'играят" и боговете мълчат ..
    Тук важното е , че НЕ може да се оспорват цифрите на другарите Р.Овч., манчевци, съветските другари , съветските " калкулации" и фактури ,цени , дупките , които е копал Черепа -с фирмите си и т.н...
    Тук , у нас , в България , някои хора , мафии , са по-важни от ревиз..актове ..
    Даже и прокурорите - им мълчат на тези другари..
    България беше ограбена НЯКОЛКО пъти от червената измет - и нито един в пандиза ..!!???
    ""Българска прокуратура"" .!!???.Един - "топлото" не могат да вкарат , та Р.Овч., или манчевци ..)
    Та , така и с госпожата..Малко късно започна и сега всичко - ще потъне ..
    Някой , все още , задава ли си въпроса - КАКВО стана с големия ОБИР на България - от червената мафия ???

    BIG AL
  48. 48 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2387 Весело

    Нека министър Чобанов отговори в парламентарния контрол, какво е имал предвид под: "създало се около нея напрежение през последните месеци"
    г-жа Петкова вече е разбрала на свой гръб: господ може и да прощава, кака Моника обаче - НЕ.

    I Want To Believe
  49. 49 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Тази кукла е била длъжностно лице! Защо не е противодействала на това, за което сега плаче?
    Това се нарича бездействие с власт.
    Истината е, че е една изхвърлена калинка

  50. 50 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 488 Любопитно

    [quote#49:"kr"]Защо не е противодействала на това, за което сега плаче?[/quote]
    Калинката си ти, няма нужда да го казвам дори, понеже е очевидно за всички. Даже не калинка, ами най-обикновена муха, която каца на всяка фъшкия, която попадне пред погледа и! Предполагам, че ти е вкусно.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  51. 51 Профил на Антон56
    Антон56
    Рейтинг: 499 Неутрално

    [quote#48:"2.5"]Нека министър Чобанов отговори в парламентарния контрол,[/quote]

    Парламентарен контрол няма, колега. Разбра се миналия петък, че
    въпроси, входирани преди всички от ГЕРБ, отпадат в окончателния дневен ред на парламентарния контрол. И остават само въпросите на тройната, пардон, отровната коалиция.

    Нацизмът и комунизмът са еднакво престъпни.
  52. 52 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Като проследих стари новини май основната работа на тази е била да папагалства след Бойко. Когато той е казал "ЕРП-тата са виновни" тази вика "Намерихме нередности в ЕРП-тата", когато той е казал "Не искам Белене" тази вика "Намерихме нередности в Белене".
    Може би на Орешарски и Чобанов просто не им трябва папагалче или имат друг подходящ за тази "отговорна експертна длъжност".

  53. 53 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    До коментар [#34] от "Анализатор":

    И как си го представяш тоно това, едно министерство да плаща някакви тлъсти комисиони?! По кое точно перо ще се случат тези милиарди, които сънувате нощем.

    Все пак говорим за бюджетът на България, в който всяко перо над 5 милион лева е отчетливо видимо.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  54. 54 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Няма да коментирам факта, понеже не съм наясно.
    Но друго ме притеснява. С Белене ставаме впримчени в хомота на руските геополитически и икономически интереси. Хванат ли ни веднъж отърване няма да има. една олигархична държава с агресивна външна политика, с ниско икономическо развитие изнасяща главно суровини и оръжие ни става съюзник. такава държава няма кой знае какво бъдеще и до 20 години ще бъдем свидетели на това в какво ще се превърне ако не се реформира и продължава в същия дух.

  55. 55 Профил на Yanni Dimitrov
    Yanni Dimitrov
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Спомням си едно заседание на парламентарната комисия за зложутребите по Белене, предавано по канал 1. Точно тогава Теменужка Петкова изнесе доклад за злоупотребите на тройната коалиция около Белене и Цанков камък. Обясни и грубите закононарушения при вземането на кредит от ПАРИБА. Р. Овч и тъпия Петър Димитров бяха бесни, опитваха се по всякакъв начин да предотвратят изнасянето на тези факти, като накрая демонстративно напуснаха комисията. Овчаров най-нагло заяви, че тези въпроси ще ги решава следващия парламент !

  56. 56 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3731 Неутрално

    До коментар [#26] от "sandoy":


    [quote#26:"sandoy"]Спомням си дамата какъв трън в очите беше на Р.Овч. по време на анкетната комисия за референдума за "АЕЦ Белене". На всеки неин въпрос овчаря отговаряше с "А, не, не, не, мога ли аз да ви попитам..." [/quote]Още тогава Овчаря казваше,че ще си отмъсти,след време.Е-времто дойде.

  57. 57 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#22] от "Бай Колю":
    30 Октомври 2006 - ... Определяне на ЗАД Атомстройекспорт за основен изпълнител
    29 Ноември 2006 - ... Подписване на споразумение с избрания изпълнител
    21 Декември 2006 - ... Одобряване на площадка Белене за изграждането на АЕЦ Белене
    24 Януари 2007 - ... Нотифициране ЕК за споразумението между НЕК и Атомстройкспорт
    26 Февруари 2007 - ... Откриване на предприятие „АЕЦ Белене”
    27 Февруари 2007 - ... Нотифициране ЕК за ивестиционния проект
    24 Април 2007 - ... Получаване на сертификат за съответствие с EUR
    7 Май 2007 - ... Публикуване на покана за представяне на заявления за интерес от стратегически инвеститор
    14 Май 2007 - ... Издаване на Разрешение за проектиране на ядрено съоръжение
    6 Юли 2007 - ... Иницииране на процедура за избор и назначаване на Водеща структурираща и организираща банка
    20 Юли 2007 - ... Допускане до участие в процедурата в следващ етап на всички компании
    22 Октомври 2007 - ... Одобряване на финансова гаранция от ЕВРАТОМ и ЕИБ
    23 Октомври 2007 - ... Получаване на становище от ЕК за договора с АСЕ
    28 Ноември 2007 - ... Подписване на рамков договор за доставка на оборудване
    5 Декември 2007 - ... Разрешение на МИЕ за сключване на Рамков договор за продажба на оборудване със ЗАО „Атомстройекспорт”
    7 Декември 2007 - ... Получаване на становище от ЕК за инвестиционния проект
    18 Януари 2008 - ... Подписване на договор за ИДС (инженеринг, доставка, строителство) между НЕК и АСЕ
    10 Март 2008 - ... Обявяване на двете най-добри оферти за стратегически инвеститор
    21 Април 2008 - ... Избор на BNP “Paribas” за водеща структурираща и организираща банка
    22 Април 2008 - ... Приемане на Проект за Подробен устройствен план
    25 Април 2008 - ... Съгласуване на ПУП от общинските съвети в Белене и Свищов
    25 Април 2008 - ... Подаване на Заявление за одобряване на Техническия проект за АЕЦ Белене
    9 Май 2008 - ... Одобряване на ПУП от МРРБ
    26 Май 2008 - ... Подаване на заявление за разрешение за строеж
    4 Юни 2008 - ... Подписване на договор с BNP “Paribas”
    10 Юни 2008 - ... Договорно уреждане на процеса на демонтаж
    3 Юли 2008 - ... Подписване на Протокол за откриване на строителната площадка
    3 Юли 2008 - ... Издаване на разрешение за строеж на 1 и 2 блок на АЕЦ „Белене”
    4 Юли 2008 - ... Приемане на Идеен проект за АЕЦ "Белене"
    10 Юли 2008 - ... Приемане на „План за осигуряване на безопасност и здраве” (ПБЗ)
    31 Юли 2008 - ... Начало на подготвителните дейности на площадката
    3 Септември 2008 - ... Официален старт на проекта АЕЦ "Белене"
    29 Септември 2008 - ... Избор на RWE за стратегически инвеститор
    23 Октомври 2008 - ... Увеличаване на капитала на БЕХ
    23 Октомври 2008 - ... Увеличаване на държавната гаранция за АЕЦ "Белене" до 600 млн. евро
    5 Ноември 2008 - ... Поръчване на оборудването с дълъг цикъл на производство

    Липсва само ДОГОВОР и КРАЙНА ЦЕНА на строежа на АЕЦ Белене..И само един ПОДПИС.....
    -------------------------------------------

  58. 58 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#14] от "Бай Колю":

    Колю, ще ме извиниш байо, но от тебе лъха на вкиснала некомпетентност. Обвиненията, делата и присъдите НЕ СА РАБОТА НА ШЕФА НА ДФИ. Ако си си направил труда да прочетеш констатациите в докладите, вместо да ръсиш тук "мъдрости" щеше да видиш за какво иде реч. Но понеже явно не си по четенето да ти кажа:

    Докладите установяват не просто безобразия, не просто харчене на бюджетни средства на ангро, а погазване на закона от директно от Станишев и ко.

    Само че в България няма прокурор, който да има топки за подобен случай.

    "Я з москалями не балакаю!"
  59. 59 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    За комунистическите полит-агитатори най-важното беше да изтъкнат как в спор с партийния секретар, по-рядко комсомолски, идеологическият враг си изкуснал нервите, нервничел, не знаел накъде да гледа, изпаднал в ярост и т.н.

    Та мисълта ми е, че няма нужда да се хабите да ги пишете тези неща, отдолу пишете "Симеоново" или кодовото "Магнаурската школа" и всеки ще си спомни репортоара.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  60. 60 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#57:"hinin37"]Липсва само ДОГОВОР и КРАЙНА ЦЕНА на строежа на АЕЦ Белене..И само един ПОДПИС..... [/quote]

    Няма как да липсва договор, след като изрично си посочил подписани договори с анекси към тях. Липсата на крайна цена не означава нищо след като са посочени точно и изчерпателно видът и размерът на елементите от договора. При спор между страните се определят от съда по справедливост. Спорът за индексацията ако не е решен от страните също се решава от съда.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  61. 61 Профил на sheineman
    sheineman
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#13] от "ahasver":

    доста нередни неща има. хохегер в австрия е замесен в невероятни неща, които текат и няма да му се размине (корупция, оказване на натиск)
    после има и други, ханес свобода, виден социал-демократ в австрия чрез спругата му Едер (много силна в Сименс Австрия) е топлата връзка меду сергей и хохегер.
    свобода и посочил на хохегер на кого да се даде офертата, а оттам сергей я пренасочва към моника й.австрийците това отдавна го говорят и неслучайно цветанов обвини индирекно съпругата на свобода за лобизъм. цветанов просто каза това което австрийската прокуратура има като доказателста.
    и не си мисли,че сергей стана шеф на ПЕС ей така. лично ханес свобода го показа, а абстрийските социалисте са едни от най-корумпираните в европа.
    ей това ги свързва с бг комунуидните недоразумения.

  62. 62 Профил на Obongo
    Obongo
    Рейтинг: 434 Неутрално

    га иеди кифтета не рива , а

  63. 63 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Каквот и да се разправя, няма начин на такова място да не се изпълняват заповеди. Причината да я сменят е, че трябва друг човек да изпълнява други заповеди.

  64. 64 Профил на Дневник,  я ме цункайте по дупето !
    Дневник, я ме цункайте по дупето !
    Рейтинг: 488 Любопитно

    "Смениха ме заради "Белене" и случая "Хохегер" !

    "В интервю за "Нова телевизия" Петкова заяви, че е била извикана от финансовия министър Петър Чобанов и помолена да напусне. Като причина той, по думите й, изтъкнал "създало се около нея напрежение през последните месеци".

    Смениха ме ... като ме помолиха ... да напуснА !
    Поредната мИстерия на "инвестигативния" български ЖурнализъМ !?

    Albert Einstein : "Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher."
  65. 65 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3731 Неутрално

    До коментар [#28] от "plamenss":


    [quote#28:"plamenss"]Стига с тая политика бе хора, обърнете внимание на хубавата жена, нали сме естети .....MILF си е отвсякъде[/quote]Ами гледай си снимка на Манолова-Галева или на Нинова и се облекчи-човещинка си е.

  66. 66 Профил на Yanni Dimitrov
    Yanni Dimitrov
    Рейтинг: 861 Весело

    До коментар [#59] от "др. Иванов":

    Иванов, ти си знаеш !!!

  67. 67 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 648 Неутрално

    От рано започна замитането на следите...

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  68. 68 Профил на Бай Колю
    Бай Колю
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#58] от "Инспектор Стрезов":

    Инспекторе, прав си! Аз съм абсолютно некомпетентен по тези инспекторски въпроси! Само че се мъча да разсъждавам логично. Е, след като последните четири години Станишев и компания бяха в опозиция, т.е. не са имали възможност да оказват натиск или да прикриват бруталните си безобразия, защо нито един от тях не е осъден и нито едно безобразие не е разкрито публично?! Само някакви доклади се развяват, за които всички говорят, ама никой не е виждал. Да, вярно е, за присъда си трябва време, ама защо тогава поне не е започнало следствие срещу нито един от онези?! Защо не ги разследват поне?! Фактите в докладите ли не са достатъчно убедителни за това...или някой ги прикрива?! Щото аз за през цялото управление на герб си спомням, че единственият грях на Станишев, който успяха да изровят и за който се опитаха да го подведат под отговорност, бяха някакви изгубени листове.... Това ли му беше най големият грях и най голямото безобразие?! Въобще не е ясно, какво става около Белене?! Обясни ми по компетентно, ако обичаш! Уж има виновни, ама никой не ги преследва, уж има нарушения, пък никой не търси истината?! Защо?!

  69. 69 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Закон за държавната финансова инспекция
    Чл. 9. (1) Агенцията се представлява и ръководи от директор, който се назначава от министъра на финансите съгласувано с министър-председателя, по трудово правоотношение за срок от 4 години, без ограничения в броя на преназначаванията.
    (2) За директор на агенцията може да бъде назначено лице, което отговаря на следните изисквания:
    1. да е дееспособно;
    2. да притежава българско гражданство;
    3. да има придобита образователно-квалификацинна степен "магистър" по специалностите от професионално направление "икономика" или от професионално направление "право" с придобита правоспособност;
    4. да притежава стаж по специалността 10 години, от които най-малко две години на ръководна длъжност;
    5. да не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер, независимо че е реабилитирано.
    (3) Директорът на агенцията се освобождава от министъра на финансите, съгласувано с министър-председателя, преди изтичането на срока по ал. 1:
    1. по негова писмена молба;
    2. при трайна фактическа невъзможност да изпълнява задълженията си, продължила повече от 6 месеца;
    3. при влязла в сила присъда, с която е наложено наказание лишаване от свобода за умишлено престъпление;
    4. при грубо нарушение или системно неизпълнение на задълженията.

  70. 70 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3731 Неутрално

    До коментар [#61] от "sheineman":


    [quote#61:"sheineman"]абстрийските социалисте са едни от най-корумпираните в европа.
    ей това ги свързва с бг комунуидните недоразумения. [/quote]и да не забравяме къде се препраха голяма част от червените пари.и от къде се връщаха като "чужди" инвестиции.

  71. 71 Профил на Yanni Dimitrov
    Yanni Dimitrov
    Рейтинг: 861 Весело

    До коментар [#68] от "Бай Колю":

    ТИ, или си невероятно тъп, или се правиш на такъв ! Кой да ги разследва, бе ?! Оня небръснатия, който сега е конституционен съдия ?! Техния човек, номенклатурата, която "спечели" поста на главен прокурор в състезание със себе си , ли ?! Ми нали сересетата с Красимир Георгиев, Нинова, Шарланджиева, р.овч и други, са били на бюрото му през цялото време. Или по-точно заключени в бюрото му. Бахти артистите !

  72. 72 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#69:"latcho59"]да има придобита образователно-квалификацина степен "магистър" по специалностите от професионално направление "икономика" или от професионално направление "право" с придобита правоспособност[/quote]
    Директор на АДФИ Гинка Трифонова Драганинска има ли завършено висше образование степен «Магистър»? Никъде не се е похвалила, че е магистър.
    http://www.adfi.minfin.bg/bg/page/10

  73. 73 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    По закона няма бивш и настоящ изпълнителен директор на Агенцията за държавна финансова инспекция, а само директор на Агенцията за държавна финансова инспекция.

  74. 74 Профил на Бай Колю
    Бай Колю
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#71] от "newcastle":

    Ох, извинявай! Забравих! Забравих, че на гербавите все някой друг им е виновен....

  75. 75 Профил на Yanni Dimitrov
    Yanni Dimitrov
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#74] от "Бай Колю":

    Нито съм гербав, нито обвинявам някого. Разбрах също така, че не се преструваш на тъп !

  76. 76 Профил на trayan.petkov
    trayan.petkov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Поредното бягство от отговорност, сега кога идва време за обяснения. ГЕРБ други и не могат да направят. сега с ревизията, няма как да се скрият поразиите герберски и как ни продавали ток на безумни цени

  77. 77 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#72] от "latcho59":

    На едно от заседанията Овч. и Петров слушаха 20 минути облещени глупостите на булката, след което Овч. й предложи да поканят някой банкел за да й обясни значението на телмините, защото не ги знае, а тя гордо каза, че тези неща ги била учила във втори курс на техникума по счетоводство и ги знаела по-добре от банкерите. Това доказва, че е запършила като минимум първи курс на техникума по счетоводство.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  78. 78 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#71] от "newcastle":

    Като не харесвате брадатия ги дайте на Цацаров! Поне на нас той ни свърши работа.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  79. 79 Профил на sheineman
    sheineman
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#70] от "yanne":

    о да, затова си напълно прав/а.+++++++++++++++++++++

  80. 80 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#77] от "др. Иванов":
    А увяхналата Теменужка Петкова се държа с тях все едно им е директор в училище, а те не са народни представители, а провинили се ученици пред инспектора от МОН Диан Червенкондев. Дори и по-лошо...Който сее вятър, задължително жъне буря!

  81. 81 Профил на Нели Ангелова
    Нели Ангелова
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#9] от "leko_uchuden":

    ще напусне и още как , иначе любимият масон на българия ще й направи прокурорска преписка, ще й разсипе живота й ще я накарат да напусне

    А вие що не я назначите във вашата фирма?

    нели ангелова
  82. 82 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Дългият нема да й прости, че му обясниха разликата между ъгриймънт и контракт. Все пак руският му първи език.

  83. 83 Профил на Нели Ангелова
    Нели Ангелова
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#77] от "др. Иванов":
    Др. Иванов, ма много бъркате буквите. Прочетете си каламбура!

    нели ангелова
  84. 84 Профил на Нели Ангелова
    Нели Ангелова
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#82] от "calc":
    Дългият, късият, средният .... глупости на търкалета!

    нели ангелова
  85. 85 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#53] от "tribiri":
    Питай Дългия инкасатор Р. Овч....

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  86. 86 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#77:"др. Иванов"]На едно от заседанията Овч. и Петров слушаха 20 минути облещени глупостите на булката, [

    "Облещени"защото "булката"каза за първи път ,че договор за АЕЦ няма, а има СПОРАЗУМЕНИЕ за договор с анекси към него!Че проектът няма ЛИЦЕНЗ и без него не може да се поръчват реактори и каквото и да е.И това е било причината РВЕ да се оттегли от проекта.Е, за това са били "облещени" от "булката".

  87. 87 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#60:"др. Иванов"]Няма как да липсва договор, след като изрично си посочил подписани договори с анекси към тях

    ДрИванов-това е проблемът-НЯМА ДОГОВОР.Има споразумение за такъв и анекси към него.Не съществува в правния мир договор без цена.И спорът в случая е между две фирми.Няма съд в света,който при тези обстоятелства ще обяви държавата вместо фирмата.Т.е. ако осъдим ПУМА и тя е във фалит,Германия няма да ти плати нищо.Уж ги разбираше тези работи......

  88. 88 Профил на evkalipt
    evkalipt
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Да се сезира ПЕС да си оправи "демокрацията" при подопечните си.

  89. 89 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4086 Гневно

    "Като причина той, по думите й, изтъкнал "създало се около нея напрежение през последните месеци"."
    Аз не съм усетил някакво напрежение. Няма съмнение кой е напрегнат, заради разследванията на комисията в която участваше Теменужка Петкова. То си личеше още като показваха заседанията на комисията....
    Пък после нямало реваншизъм.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  90. 90 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4086 Неутрално

    [quote#58:"Инспектор Стрезов"]Докладите установяват не просто безобразия, не просто харчене на бюджетни средства на ангро, а погазване на закона от директно от Станишев и ко. [/quote]
    От особена важност в тези разкрития беше заемът с банака Париба. В този заем има чисто престъпление, неразглеждането на което само по себе си е престъпление.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  91. 91 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#89:"Храбър"]Аз не съм усетил някакво напрежение. Няма съмнение кой е напрегнат, заради разследванията на комисията в която участваше Теменужка Петкова. То си личеше още като показваха заседанията на комисията....
    Пък после нямало реваншизъм.

    Как да няма-да кажеш на всеслушание,че:По счетоводни данни всичките разходи за АЕЦ "Белене" до момента възлизат на 1 млрд. и 300 млн., каза бившият вече шеф на Агенция "Държавна финансова инспекция" Теменужка Петкова в интервю за Нова телевизия.Теменужка Петкова уточни, че договор за изграждането на АЕЦ "Белене" няма, а само споразумение, в което се казва, че двете страни ще продължат преговорите."Досега по тези въпроси се мълчеше и даже премиерът имал някакви "усещания".

  92. 92 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4086 Неутрално

    [quote#63:"evtimvz"]Причината да я сменят е, че трябва друг човек да изпълнява други заповеди.[/quote]
    Причината да я сменят е, че искат да заметат следите.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  93. 93 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#90] от "Храбър":

    Кое това?

    Не за друго, а защото 4 години слушахме как Р.Овч. вдигнал цените на газа, а ГЕРБ ги намалили, но сега газът струва 630 лв. за 1000 м3, а юни 2009 г. е струвал 380 лв.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  94. 94 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 806 Неутрално

    Глупости.

    Уволнена е за некадърност.

  95. 95 Профил на gigow
    gigow
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Палачете герберчета! Палачете! Баща ви е невинен!

  96. 96 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Бърз прочит на няколко кометара,извода...Орешко,заривай седенката!

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  97. 97 Профил на axel
    axel
    Рейтинг: 532 Гневно

    До коментар [#41] от "Мърмор":

    Преди да мърмориш, чети!
    http://www.monitor.bg/article?id=370165
    и това е само малка част от разкритото. Слушах всичките директни предавания по БНР от заседанията на тая комисия. Р.Овчаров и П.Димитров саботираха непрекъснато работа й, поради което не можа да завърши работата си до разпускането на НС.

    „Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“
  98. 98 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#5] от "hinhril":

    Откога на разследването на далаверите на БСП му се вика "некадърност"? Може би, откакто БСП скалъпи правителство?

  99. 99 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#94] от "Малката Пица":

    Да, некадърно не е разбрала, че изконно право на БСП е да краде парите на данъкоплатците.

  100. 100 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#55:"newcastle"]Овчаров най-нагло заяви, че тези въпроси ще ги решава следващия парламент ! [/quote]
    Което всъщност обяснява високите сметки за ток и подстрекателите на протестите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK