Засилен е бил трафикът по Дунав мост 2 на първия ден от пускането му

Дунав мост 2

© Юлия Лазарова

Дунав мост 2



От пускането на Дунав мост 2 в полунощ досега по него са преминали повече от 1000 превозни средства, предаде БНТ.


Пеша, с велосипеди и автомобили трафикът по новото съоръжение беше засилен, като една от причините за това е обявеният гратисен период до края на месеца. Това означава безплатно преминаване по моста между Видин и Калафат за всички превозни средства.


Румънска реч на видинския пазар и българска на пазара в Калафат много често се чуваше днес. Стотици минаха по Дунав мост 2, за да се разходят до съседите.




Заради множеството фотосесии на моста се е наложила дори намеса на гранична полиция, за да бъдат предотвратени инциденти от спрелите за снимки туристи.


Най-голямата фирма за превози във Видин вече проучва условията за пускане на редовна автобусна линия Видин-Крайова. Най-доволни от новата придобивка са шофьорите на тирове.


Утре трафикът се очаква да стане още по-интензивен.


Очакванията са през първата година от функционирането на моста през него да преминават 415 000 автомобила, предаде БНР.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    Бих минал пеша. Навярно е вълнуващо.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  2. 2 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Разстроено

    Тфа не се яде.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  3. 3 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4134 Неутрално

    Дали няма някой от читателите на Дневник тук да помести снимки от Дунав мост 2?
    Би било интересно.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  4. 4 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 695 Неутрално

    Можем само да сме благодарни, че ГЕРБ завършиха този проект.
    Дали да се надяваме, че Олигарски ще може да завърши поне един подобен строеж?! Съмнявам се!

  5. 5 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Весело

    До коментар [#4] от "4u4o":
    Брей... не минА без Фалба за ГЕРБ... По таА логика...кой откри моста- той го напра'и...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  6. 6 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 716 Гневно

    До коментар [#4] от "4u4o":
    ГЕРБ /почти/ го завършиха, ама ГЕРБ нищо не са започнали.
    Само кражби и тормоз над бизнеса 4 години. И кражби.
    И контрабанда.

  7. 7 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    Освен че беше отразена от медии със световно влияние като БиБиСи, "Файненшъл таймс" и "Ню Йорк таймс", новината за откриването на моста предизвика 53 коментара в сайта на сръбската телевизия Б92:


    REGION | PETAK 14.06.2013. | 17:45

    Novi most, konkurencija Koridoru 10

    http://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2013&mm=06&dd=14&nav_id=723003

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  8. 8 Профил на Maslara
    Maslara
    Рейтинг: 287 Неутрално

    Този мост е последната надежда за региона!
    Ако искаме Северна България да не се обезлюдява и да живне трябва да има мост и при Белене, Оряхово, Свищов и Силистра. България не е само София и столицата не може да побере всички българи. Няма да е лесно да се преборим с Румъния, но това е пътят.
    В Европа не трябва да има граници!

  9. 9 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Ето, това е новината!
    А не какво били направили българските политмутри, които имат и нахалството да си приписват този мост!
    Сякаш са го плащали от джоба си, а не от нашия джоб!

  10. 10 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Весело

    А инак...хаирлия да е... и много да са ползите за 'ората...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  11. 11 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4134 Неутрално

    До коментар [#4] от "4u4o":
    Това гербаджиите сте много смешни. На вас сигурно и пръст да ви покажат пак ГЕРБ ще превъзнасяте. Ами що не ходите да му оближете краката на Боко от благодарност!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  12. 12 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    До коментар [#3] от "Храбър":

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=899304&page=178

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  13. 13 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    Дано румънците инвестират в отсечката до Тимишуара и Арад, а оттам през Сегед Виена и Братислава са на една ръка разстояние. Обаче кое правителство ще вземе решение за участъка в северозапада нямам никаква представа ?!?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  14. 14 Профил на kokobo
    kokobo
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Браво Бойко.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  15. 15 Профил на Todor
    Todor
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#3] от "Храбър":

    МАлко страничен поглед върху Дунав мост - 2, галерия:

    http://30dumi.com/2013/06/neofitsialnoto-otkrivane-na-dunav-most-2-pri-vidin-galeriya/

  16. 16 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    До коментар [#4] от "4u4o":

    +++++++++++++++++++
    Точно така!
    Това е "Моста на Бойко"!

    Машини прости, народ неук.
  17. 17 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4134 Неутрално

    До коментар [#12] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    До коментар [#15] от "Todor":

    Нямам пред вид самия мост, а това прехласване пред Боко.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  18. 18 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 768 Неутрално

    "Засилен е бил трафикът по Дунав мост 2 на първия ден от пускането му"

    Интересно. Засилен спрямо кога, след като е първи ден?
    Явно трафика е по-голям от времето преди да отворят моста, и някой е решил, че е 'засилен'
    Аман от неграмотници.

  19. 19 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1035 Весело

    До коментар [#7] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Odlična vest za Srbiju. U jednoj drugoj vesti se pominje da je Srbija na 5. mestu u Evropi po zagađenju ugljen dioksidom. Otvaranje ovog mosta je na korist i zdravlje svih građana Srbije jer će ljudi u Srbiji udisati čistiji vazduh.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ekolog, 15. jun 2013 00:30)

    Машини прости, народ неук.
  20. До коментар [#19] от "Zizu":

    Кисело е гроздето, да...

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  21. 21 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Пеша е кофти, че заедно с моста са едни 7 километра да самия Калафат, защото пътят излиза встрани от града. Мостът го минахме пеш, но после се върнахме да вземем колата, за да идем до Калафат. Вълнуващо е да гледаш от средата на Моста Дунав, няма спор. Не съм доволен от калафатските сервитьорки. Много намръщени и чужди езици никакви.

    malart.blog.bg
  22. 22 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Дано и румънците да разберат че това е много важна артерия!

  23. 23 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#8:"Maslara"]Този мост е последната надежда за региона!...
    ----------------------
    Последната надежда на региона са тюфлеците в НС,от региона.Нека всеки от тях открие поне по 100 работни места, с лични капитали...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  24. 24 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Между другото Калафат беше пълен с видинчани. Май бяха повече от местните. От румънското пиво ми хареса URSUS.

    malart.blog.bg
  25. 25 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 877 Неутрално

    И гранична полиция се намесила заради образуваните задръствания от фотографите :)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  26. 26 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1035 Весело

    [quote#21:"malart"]Много намръщени и чужди езици никакви. [/quote]

    Да, но все с големи цици!
    Завиждам ви за моста!
    На всички видинчани пожелавам много здраве, много работа и след 3 години средна заплата (поне) 1000 лева!

    Машини прости, народ неук.
  27. 27 Профил на Todor
    Todor
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#17] от "Храбър":

    ами прехласнати са, въплътил е всички мутромечти...

  28. 28 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Божеееееееее колко малко трябва да се почустваме значими!
    Кога ли управляващи, олигарси и всички изроди, накеркеденчели държавата ни, ще разберат, че е важен не грабежа, а градежа!

    ура и да живей!!!
  29. 29 Профил на cnn
    cnn
    Рейтинг: 436 Неутрално

    [quote#7:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]новината за откриването на моста предизвика 53 коментара в сайта на сръбската телевизия Б92[/quote]
    Посетих сайта и се опитах да прочета коментарите. Не предполагах, че Сръбския и Българския езици са толкова различни - нищо не разбрах. Можеш ли да кажеш какви са им настроенията - съжаляват, че част от трафика ще се пренасочи; завиждат, че имаме нов мост; радват се, че и те ще го ползват и т.н.

    ariel28 -> http://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
  30. 30 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    До коментар [#13] от "Consumer":

    Premier Ponta: Motorway connection envisaged between Craiova and Calafat

    Friday, 14 June 2013 19:57

    http://www.agerpres.ro/english/index.php/english-news/item/203525-Premier-Ponta-Motorway-connection-envisaged-between-Craiova-and-Calafat.html

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  31. 31 Профил на the Onion
    the Onion
    Рейтинг: 859 Весело

    Засилен трафик сравнение с кога? Когато моста не е бил отворен за трафик? То и две коли да бяха минали (по една във всяка посока) трафикът пак щеше да бъде "засилен"

    Все пак това е хубава новина

    Tu Stultus Es
  32. 32 Профил на the Onion
    the Onion
    Рейтинг: 859 Неутрално

    До коментар [#18] от "Ментор":

    Колега - сега ти видях коментара Явно мислим сходно

    Tu Stultus Es
  33. 33 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 547 Весело

    До коментар [#9] от "Красимир Кабакчиев, дфн":

    Всички са ходили на Ленински съботници та да го направят

  34. 34 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    До коментар [#29] от "cnn":

    Струва ми се, че в тези 53 коментара преобладава самосъжалението, идващо от това, че Сърбия се управлява от неспособни политици и се превръща в транспортна черна дупка заради бъркотията в избора на приоритети в инфраструктурното развитие, сериозното изоставане на строителството по Коридор 10 и високите цени на платените магистрали.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  35. 35 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#30] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Е от Крайова накъде, към Сибиу или Дева, а можеби Питещи? Аз съм пътувал от Гюргево до Слатина, което е в близост и луд станах. Да не говорим за карпатската класика Питещи - Арад.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  36. 36 Профил на cnn
    cnn
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#34] от "Югозомби":
    Също като нас недоволстват от политиците си. Благодаря за превода!

    ariel28 -> http://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
  37. 37 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    До коментар [#35] от "Consumer":

    Доколкото ми е известно, в Румъния няма трайни, утвърдени планове за инфраструктурното развитие на югозападия регион Олтения. Преди известно време правителството на Понта беше предложило съвсем различни приоритети, в централната и източната част на страната. Сега пък идва това изявление. Принципно в Румъния съществува идеята за южен транспортен коридор, т. е. за магистрала през Влашката низина между Букурещ и Дробета Турну Северин, но с неясно трасе и неопределен период на изграждане. Съжалявам, че не мога да дам по-определен отговор. Надеждата ми е, че "Дунав мост 2" ще създаде поток към Унгария, който ще накара румънските власти да съобразят плановете с практическите нужди.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  38. 38 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#37] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    И аз се надявам, макар че сърбите ще довършат участъците Калотина-Ниш и Нови Сад- Сегед, тогава какво става със северозападналата?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  39. 39 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    До коментар [#36] от "cnn":

    Недоволстват като нас, но политиците им са по-различни. Например министър на инфраструктурата от 2008 до 2012 г. и от 2012 г. на транспорта е Милутин Мърконич, на 71 години, обожател на Слободан Милошевич, чийто портрет държи в кабинета му, инертен и безотговорен, обект на всеобщи подигравки заради примитивизма му. Пример - Мърконич като министър посреща през 2011 г. тогава опозиционния водач, а сега президент на Сърбия Томислав Николич, с дивашко псуване:

    http://www.youtube.com/watch?v=uwuLglMhUiM

    На практика Коридор 10 е в застой, но пък се строи една друга магистрала със спорна приоритетност, тази по съчинения от самите сръбски политици Коридор 11 от Румъния към Италия, всъщност от Белград към Черна гора. Междувременно през последната една година се развива идеята за строителство на плавателен канал по реките Морава и Вардар от Белград до Солун, която фантастична идея трябвало да се осъществи от китйски компании и да достигне фантастични стойности от порядъка на 10 милиарда долара. Това е фонът на сръбското недоволство.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  40. 40 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 714 Весело

    "Засилиен" в сравнени с кога? Нали е първият ден?

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  41. 41 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    До коментар [#38] от "Consumer":

    Според мен общото изоставане в транспортната инфраструктура на Балканите е такова, че логиката не трябва да е "или Коридор 10, или Кориор 4", а "и Коридор 10, и Коридор 4". Гъстотата на магистралната мрежа източно от Хърватия е доста малка. Идеята, че едно трасе може да привлече огромната част от транзитния трафик в региона е илюзорна и вредна. Колкото повече трасета бъдат развити, толкова по-равномерно ще се разпределят преките и косвените ползи. Освен това Северозападналата ще се ползва с предимствата на вътрешно трасе на ЕС поне до края на десетилетието, така че не бива се прибързва с песимистичните оценки.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  42. 42 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 531 Неутрално

    "Засилиен" в сравнени с кога? Нали е първият ден?

    До коментар [#40] от "Karla Hanneman":
    До коментар [#31] от "the Onion":
    До коментар [#18] от "Ментор":

    Засилен е трафикът в сравнение с предварителните разчети. В последното изречение на статията е написано какъв трафик се очаква през първата година. Тази цифра не е измислена ей така от въздуха. Мостът тепърва ще има да се изплаща и прогнозният трафик е проучен подробно, не се съмнявайте.

  43. 43 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#39] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Стига бе. Не може да са толкова малоумни. От Дунав до Солун!?!?
    Това му е хубавото на балканите. Каквито и простотии да направиш винаги има съсед да направи по-големи.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  44. 44 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#13:"Consumer"]Дано румънците инвестират в отсечката до Тимишуара и Арад,[/quote]

    Пътят в Румъния няма една дупка!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  45. До коментар [#43] от "Цецо":

    Аха, плавателен канал от Дунав до Солун по Морава и Вардар. Подбрани бисери:

    27.01.2013.
    Каналът до Солун нещо повече от плавателен път?
    http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1255122/Kanal+do+Soluna%2C+vi%C5%A1e+od+plovnog+puta%3F.html

    3.02.2013.
    Каналът на китайците пътеводна светлина за Европа
    http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=02&dd=03&nav_id=683279

    13.03.2013.
    Каналът е "План Маршал" за Сърбия
    http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=03&dd=13&nav_id=695064

    25.03.2013.
    Световните сили са заинтересувани от канала Морава
    http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1291558/Svetske+sile+zainteresovane+za+kanal+Morava.html

    12.05.2013.
    Гърците и македонците искат канала ДМВЕ [Дунав-Морава-Вардар-Егей]
    http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=12&nav_id=712912

    31.05.2013.
    Китайците са доволни, каналът все по- близо?
    http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=31&nav_id=718793

    07.06.2013.
    Китайците прецениха: каналът може да се строи, с някои пречки
    http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/386761/Kinezi-procenili-Moguca-izgradnja-Kanala-Morava-uz-odredjene-prepreke

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  46. 46 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#45] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    Ако оше 10-20 години се по мотаем с инфраструктурата свързана с Дунав мост 2 (у нас и в Румъния), китайците могат и канала Морава-Солун да направят, ако и да е 600 км дълъг...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  47. 47 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    До коментар [#4] от "4u4o":


    Можем само да сме благодарни, че ГЕРБ завършиха този проект. "

    -Ти нямаш нищо общо с тоя свят.

  48. 48 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Много яко. Бих минал с влак, само за да видя дали ще мине с 160 км/ч по моста...

  49. 49 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1262 Весело

    Информацията не е пълна,тъй като не става ясно разпределени ли са вече терените и тарифите на труженичките.

  50. 50 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 738 Весело

    До коментар [#2] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Ха ха! Яко, да! Хладилника победи магистралата

    Като гледам колко минуси са ти написали, явно не схващат сарказма.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  51. 51 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1257 Весело

    [quote#46:"boby1945"]китайците могат и канала Морава-Солун да направят[/quote]

    Га го направят - яви се на форума?!

  52. 52 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1257 Весело

    [quote#21:"malart"] Не съм доволен от калафатските сервитьорки. Много намръщени [/quote]

    Това и румънците го казват. Ами цените как са в Калафат? Щото за една бутилка румънско вино в Букурещ ни ожулиха със 70 лева наши пари!?

  53. 53 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    Силно се надявам този проект да доведе до развитието на пътната инфраструктура към Европа, да улесни достъпът и съответно да ни отдалечи от азиатските диваци и калните им пътеки!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  54. 54 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 738 Неутрално

    До коментар [#8] от "Maslara":

    Всичко е въпрос на взаимно българо-румънско желание. На Рейн има две села, немско (Kappel) и френско (Rhinau), между които непрекъснато циркулира безплатно фери за коли, мотористи, велосипедисти и пешеходци. Управлява се от един единствен човек - капитана, който командва всичко сам. Прави курсове на всеки 20-30 минути и ферито работи всеки ден. Ето да видите за какво става дума:
    http://www.rhinau.com/commune/commune_gb.html
    Това не е многомилионна инвестиция, а може бързо и съществено да ускори развитието не тези региони. Да не говорим, че инфраструктура за такова фери има на много места, а където няма може да се построи мноог бързо.
    Рейн е река с международен трафик, също като Дунав, но достъпът до ферибота не е усложнен от абсолютно никакъв паспортен или друг контрол. Няма и абсурди като "такса за достъп до пристанището" или нещо подобно, по простата причина, че реално няма "пристанище" - улицата просто свършва в реката, а предпазната бариера се командва дистанционно от капитана на ферибота. Елементарно и много добре работещо решение. Точното място се вижда прекрасно в картата на Гугъл.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  55. 55 Профил на k73
    k73
    Рейтинг: 497 Неутрално

    А какъв як секс беше докато го програмираме ,голяма работа!

  56. 56 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3783 Неутрално

    До коментар [#17] от "Храбър":


    [quote#17:"Храбър"]Нямам пред вид самия мост, а това прехласване пред Боко. [/quote]Ако не беше Борисов или ГЕРБ,този мост днес нямаше да бъде открит,а още щеше да се "строи" .Както щеше да се "строи" "Тракия" и "Струма" .Всяко управление си има кусури и постижения.ГЕРБ имат безспорни постижения в областта на инфраструктурата.Така както другите правителства преди тях имат успехи в други области.

  57. 57 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3783 Разстроено

    До коментар [#39] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":


    [quote#39:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Междувременно през последната една година се развива идеята за строителство на плавателен канал по реките Морава и Вардар от Белград до Солун[/quote]Тези хора още не са преболедували Югославия...

  58. 58 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    До коментар [#57] от "yanne":

    И на мен ми се струва, че този икономически неосъществим канал е най-вече PR проект, целящ да внуши на сръбските граждани представата за новото сръбско правителство като възраждащо Сърбия в ролята й на регионален властови център.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  59. 59 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1366 Весело

    Шопара бе избран с 116 гласа
    т.е. с целокупната паплач на Полизбюрото.
    Съучастници и автори са БСП и ДПС.
    Кадиев да не рони сълзи и да не се прави на доброто ченге в играта:
    "добро-лошо ченге".
    Ченгето си е ченге, вън.

    nemo malus felix, minime corruptor.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK