1. Нови изборни правила, гарантиращи честни избори.
2. Прозрачност и публичен контрол при финансирането на партиите. Целево финансиране, гарантиращо конкурентност и политическо представителство на българските граждани.
3. Освобождаване на съда, прокуратурата и полицията от политически, мафиотски и олигархични зависимости.
4. Безкомпромисно преследавне и наказание на корумпираните и злоупотребилите с власт.
5. Изваждане на регулаторните органи от зависимостите им от корпоративните и политически итереси.
6. Прилагане на стриктни антимонополните правила за защита на конкуренцията, свободната инициатива и интересите на потребителите.
7. Равни възможности и честна конкуренция в обществените поръчки. Ново законодателство, гарантиращо изваждането на мафията от тях.
8. Деполитизиране на държавната администрация и персонална отговорност от държавните служители. Премахване на партийните и роднински назначения.
9. Включване на инструментите на пряката демокрация и гражданския контрол при вземането и изпълнението на решения на централно и местно ниво.
10. Остро противодействие на опитите за разделение на българската нация и противопоставяне на етнически или религиозен принцип.
11. Премахване на медийните монополи и прозрачност на медийната собственост, като гаранция за свободата на словото.
12. Опазване на българската природа и богатствата й чрез стриктно ново законодателство.
Адски ми е интересно, кое ще се яви като проблем на герберастокомуниадата
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
В интерес на истината Баце заяви, че ще се мазни на СДС за обединение.
Иначе много ми е интересно партията на Касим Дал и "Зелените" от кога станаха десни.
Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
"Интерес към новото обединение имало от НДСВ и БЗНС, призна Корман Исмаилов от "Свобода и достойнство". Исмаилов не изключи варианта при едни извънредни избори партиите от блока да се явят заедно на избори, докато Андрей Ковачев от "Зелените" обясни, че целта на създаването на блока не е явяване на избори. " http://dnes.dir.bg/news/izbori-reformatorski-blok-14373258?nt=4
Блок който няма да се явява заедно на избори???????
Дневник поради що спестихте тази ДРЕБНА подробност?
Браво, очевидно има развитие вдясно. Достигнали са вече до общ документ, който на пръв поглед изглежда доста изчистен и сериозен. За всяко истинско нещо се изисква време да бъде създадено почтено и ето с какво са се занимавали вдясно - с общ програмен документ. Тоест обединението не е с цел просто да се влезе в парламентана вълната на народното удоволствие, а да се заяви програмна цел, средства и политика. Развитието е добро!! Което неминуемо ще засили нападките от страна на БСП и нейните креатури към реформаторския блок. Доволен съм!!! Добро развитие с добра скорост. (искам да видя платените коментиращи тук какво ще кажат - кой с подигравка, кой просто с псувни, кой с "всички са маскари" ...
[quote#1:"Тони!"]Адски ми е интересно, кое ще се яви като проблем на герберастокомуниадата [/quote]
АЗ не съм нито гробаджия нито мутра нито комунис, та за тва най-притеснителната ''точка'' е един червен номенклатурен кадър, който е в този блок...сграда...метрополис, или както там се нарича......Още не мога да повярвам, че уж антикомунистите се сдушиха с номенклатурчиците.......
Ама нали знаеш, няма вечни врагове, а само интереси.....Явно интересът на антикомунистите минава през номенклатурните кадри....
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
не може да бъде приет закон за лустрация, за съжаление, защото противоречи на европейските норми. Европейският съюз се произнесе по случая и го обяви за незаконен. Прекалено е късно - такъв закон трябваше да се приеме И ВЪВЕДЕ в действие през 1989, сега е прекалено късно , за жалост. А и вече в общи линии се знае кой кой е и кой му плаща.
[quote#9:"ARRI"]Не може....единия блокаджия е от номенклатурата.....Сори..... [/quote]
ясно, ти си от тези, които се опитват да омаскарят.
А НЕ МОЖЕ, защото е против европейските норми такъв закон.
Но ти си продължавай в опитите да омаскариш. ясен си. все пак не е първия твой коментар , който виждам.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Проблем с лозунгите нямам ! Звучат също толкова патетично като партийните манифести от едно време !!
Проблема е в старите курви , следкато сте тръгнали да обновявате бардака с Пръмова ,Нейнски и т.н. що ли си мисля ,че ще се чудите електоратът що пак ги подминава гнусливо !!!
Могат да се напишат много и все хубави пожелания, според мен обаче, ако не изчистят собствените си редици от комунисти, няма да спечелят доверието на хората.
Почти всички извънпарламентарни партии се правят, че не забелязват какво става в Бг. Както се изрази някой, "отрязян им е езика". Тези тук досега къде бяха? Не че не ги знам, но досега не се забелязваха. Аз живея в провинцията, в село. Въпросът се формулира съвсем простичко: Какво ще направят, за да ги научи някой в Н-ското село? И какво ще направят, за да не настроят гражданите с/у себе си? Горните 12 точки ги пишете мъртвородени, първо трябва работа, после изявления.
И кой ще ги изработи и внедри тези правила? Нелигитимното събрание ли или митинга?Значи това събрание е лошо, но ще прави правила.ДСБ направо ми скриха: Шапката:Народното събрание е нелигитимно,но ще приема закони?????
Меглена Кунева, Даниел Вълчев, Прошко Прошков, Найден Зеленогорски, Атанас Атанасов, Иван Костов, Надежда Нейнски, Касим Дал, Корман Исмаилов...
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Нека никой не таи в себе си и нотка песимизъм.Тези млади хора не са обременени с партийната дисциплина формирана десетилетия във старите апаратчици .За това и именуват този десен реформаторски БЛОК ,а не КОАЛИЦИЯ.
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
На Костов винаги съм му викал или паткана , или "Бумагата".
Все всичко на хартия, уж черно на бяло, но не иска да мръдне от листа бе, не се отлепя.
Нещо като гримиран труп в ковчег,
аха да стане и да каже: "Добър ден!", ама не.
Лежи си със скръстени ръце и единственото , което може все още да направи е да изпуска газове от червата и да се надува, издавайки все по-нетърпима миризма !!!
Колега нещо не си разбрал. Но понеже те уважавам като събеседник ще ти го напиша бавно:
Р-Е-Ф-О-Р-М-А-Т-О-Р-С-К-И блок, а не ДЕСЕН.
И разбира се че е срещу БКП (ГЕРБ/БСП).
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Подписано споразумение има ли, предизборно, следизборно...? Нова партия ли , коалиция ли...?
Декларацията е ок, всичко е съвсем приемливо, но ОБЕДИНЕНИЕ има ли?
Другото малко почва да звучи като, иска ми се майко, сега ми иска , много ми с е иска, ама не ми стиска.
С нетърпение очаквам да се намалят бюджетно финансираните структури поне с 2/3. Да се забрани повече от един член от семейство да работи на бюджетна длъжност.
Ми тя пръмова си ви маскари бре, а не АЗ ...... От къде го изровихте тоз червен призрак идея си нямам, ама ви играе сечено....Уж антикомунисти, пък си тарашуват из гащите с номенклатурчици....ХАХААААХАААААА ..... вЕрваме ви....!!!
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
Сега... тази измислена нова квазимодо коалиция си пъха паричките на онази прословута банка на мустака в джоба и се радва обаче като дойде време да редят листите ще се хванат за гушите и ще се изпокарат.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
41
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#5:"olly"]Андрей Ковачев от "Зелените" обясни, че целта на създаването на блока не е явяване на избори.[/quote]
точно така, думите, всеки едни думи, на всеки един говорител могат да бъдат тълкувани по хиляди начини. Разбира се , че целта на създаването на блока не е явяване на избори. Искал е да каже, НЕ САМО ЯВЯВАНЕ НА ИЗБОРИ. все пак Андрей Ковачев не е Цицерон или друг от великите оратори и му липсва крайна яснота. Но важното и ясното е, че блокът се прицелва НЕ ПРОСТО В ЯВЯВАНЕ НА ИЗБОРИ! Тълкувай го като завка за решителна роля в политиката. Да не издребняваме в търсенето на недостатъци в изказа.
Още от самото начало Иван Костов играе много странна роля.
Първото правителство след Луканов беше изцяло съставено под негов контрол и този на службите. Основната му задача беше да успокои взривната обстановка след купонната зима на Луканов и да замете следите на големите кражби. Финансовият министър в правителството на Д.Попов имаше ключова роля в това отношение и се справи "блестящо". Това беше както знаем Иван Костов, Луканов трябва да е имал огромно доверие в него, за да го сложи на този пост и не се е излъгал - всичките му далавери със задграничните дружества и митичните куфарчета бяха надеждно покрити.
После когато комунистите отново катастрофираха през 1997г имаше народен гняв, обрани банки, изнесено зърно и пак Иван Костов се появи на сцената. В резултат нямаше виновни за обраните банки и изнесеното зърно, биячите на народа от 10ти януари не можаха да бъдат установени и никой не беше наказан. Започнатата от Виденов Разбойническо-Мениджърска Приватизация беше доведена до успешен край. На практика се появи едно синьо БКП, което плюеше червеното БКП, но действията му не се отличаваха много, само дето вместо Русия си избра другия голям брат. Получи се добре замислената тракачка - двете БКП-та да се плюят и ошашавеният българин да прехвърля властта ту на едните ту на другите.
Само че дясно-мислещите хора се усетиха и започнаха да се отдръпват от Иван Костов, тогава дойде царят. Ако Костов се беше съгласил на коалиция с царя, както му беше предложено, щеше да се получи силно дясно правителство и комунистите трайно щяха да се отделят от властта. Само че тогава функцията на Костов се смени - вместо да покрива оплескания задник на комунистите, той раздели дясно мислещите хора на противопоставящи се лагери и се случиха управленията на двойната и тройна коалиция.
Когато дойде Б. Борисов и комунистите се видяха наистина притиснати, Иван Костов отново отхвърли предложената коалиция и продължи с това разбиване на дясното. В края на мандата когато комунистите хвърлиха всички сили, Иван Костов направо се присъедини към тях в атаките срещу Борисов. В резултат голяма част от дясно мислещите не са представени в парламента, а комунистите пак управляват с малка част от гласовете на избирателите.
Като виждам как през последната година всички действия на Иван Костов са активно насочени срещу ГЕРБ, напълно е възможно да е станал ортак и с Цветан Василев за финансиране на нова "автентична десница". Със сигурност комунистите ще се опитат да сложат по един или друг начин ръка на тази зараждаща се "нова десница". Иван Костов знае как се прави това, нищо чудно да използват опита му.
За мен един лакмус дали са успели или не ще е отношението на "новата десница" към ГЕРБ. Ако се формира нова, антагонистична на ГЕРБ партия, значи комунистите са успели да си направят "дясна" партия под техен контрол. ГЕРБ правеше реални стъпки за отделяне на червената мафия от властта, за това е тази бясна ненавист от червените. Единственият начин комунистите да останат да властват за дълго напред е да се противопоставят дясномислещите хора, както става през повечето от последните 23 години и те ще се опитат да го направят.
[quote#4:"Rhetor"]Иначе много ми е интересно партията на Касим Дал и "Зелените" от кога станаха десни.[/quote]
В заглавието пише - "Реформаторски блок". Къде видя десни?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Много хубави правила, остава да ги видим наистина в живота на обществото.Искам да видя и кой ще ги въведе в новото Народно събрание. Много ми станаха разочарованията.Не ми се ходи на избори.
[quote#29:"ARIST"]България има отчаяна нужда това да проработи! Дано този път най-после да има за кого да гласувам, без да ми се налага да избирам по-малкото зло![/quote]
Ако от този турлю гювеч в който има и номенклатурчик и агент на турските служби(корман исмаилов) и камара още будалартии не си избереш за кого да гласуваш, направо тури му пепел и на политиците и на политиката у България.....
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
[quote#36:"Norman Granz"]Какво стана, протестът вече не ви влече, а? [/quote]
страх ги е просто, БСП вижда откъде идва опасността и е пренасочила действията на тези вагабонти, мекерета, 222 кенефа и т.н. да плюят дясното )) Лузъриии ))
До коментар [#41] от "Wornoxmaniak":
я кажи как е в ролята на зарязаната мома? А за Кунева, можеш да питаш Боце, бяха си съпартийци дълго време. В случая, тя е в оставка, ако случайно си забравил.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Не приемам сериозно общи формулировки с безличното "освобождаване", "преследване","прилгане", включване", "премахване", "опазване" и т.н.
Общи приказки, които всеки от нас може да напише на прима виста.
Подобни програми не се пишат на коляно с принос на случайно присъстващи хора.
Цялата работа лъха на безпринципност. Задават се избори и едни хора на всяка цена искат да вземата десетина места в новия парламент. Ето къде се крие реформаторският дух на така новосформирания политически блок.
Като не си доволен, направи си партия и се бори с който искаш. В противен случай управляват Пеевски, майка му и подобните и. А избирателите им не знаят какво е номенклатура и не ги интересува кой какъв е, и няма изгледи де се променят от само себе си.
[quote#45:"c.m."]Това беше както знаем Иван Костов, Луканов трябва да е имал огромно доверие в него[/quote]
Темата няма общо с Иван Костов, но щом си заприказвал да те питам. На колко годинки си? Щото ако си бил роден около поне 17 години преди 1989-та, щеше да помниш, че още 1989-та Иван Костов беше експерт с голямо влияние и авторитет. Луканов и БКП/БСП просто трябваше да се съобразяват с тези, които си критикуваха.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#10:"Ab.Inferis"]не може да бъде приет закон за лустрация, за съжаление, защото противоречи на европейските норми. Европейският съюз се произнесе по случая и го обяви за незаконен. Прекалено е късно - такъв закон трябваше да се приеме И ВЪВЕДЕ в действие през 1989, сега е прекалено късно , за жалост. А и вече в общи линии се знае кой кой е и кой му плаща. [/quote]
-Тогава, какво "реформаторско" има във въпросният блок ?!?!? -И каква е разликата им от "бившето" СДС, дето щеше да бори комунистите с "реформи", пък накрая участваше активно в тяхното забогатяване !
И какво подписаха тези партии днес? Лакардиите ги остави.
Нова партия, коалиция , какво, Надка нали за това би шута на Костов преди 2 месеца щото не искал общ проект.
Е има ли нещо или ала бала?
"Човек трябва да може да поддържа консистентно поведение поне няколко дни, ако иска да е политик", заяви Москов."
Незнам за вас, но на мен ми стана жал за бате бо.
[quote#0:"Статията"]"Нашето разбиране е, че в момента има ясна разделителна линия между партиите в Народното събрание и тези отвън"[/quote]
Едните имат субсидии, рента, автопарк, депутатски кИфтета..., другите под линия(разделителната)!?
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
През зимата на 97ма бях тийнейджър и сте могли да ме лъжете, но тогава не се интересувах от политика! А сега просто не вярвам на никакви муцуни от разни ДСБта и СДСта, куневици, боковци, съргейци и уж зелени боклуци! Идвах на протести на "зеленчуците" срещу ГМО, шистов газ, Банско, Иракли, Кара дере, Витоша, Рила и уж успявахме да спасим това онова, а в крайна сметка се оказа че не сме спасили НИЩО! Ебе.. си майката и вие сте едни българопродавци, искащи да се доберат до кокала, ама той ножа е опрял до кокала, та няма място и за вас! Терминал - 2! Живейте си в клоаката, без мен и моето поколение! Цял живот да чакам България да се оправи!? Айде хващайте се открито с двата или трите олигархически кръга и се удавете вкупом, след като ползвате лифта в Рилските езера! Но понеже сте много, качете се на лимузините си първа и втора употреба и по магистралите"построени" от мутрата идете и се удавете и в морето! Че много ще миришете в кристалните води на планинските езера!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Козарев в кой "блок" е Янето? Не е ли в "десния" на ГЕРП (на Боце) и ГЕРП (на Е. Димитров).
Някъде в текста прочете ли за Янето или от "съседната" статия? Та нали и вие щяхте да правите "десен блок", нали така порняче?
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
[quote#16:"bezrazlichen"]И какво ще направят, за да не настроят гражданите с/у себе си? [/quote]
-Ами до сега, какво правеха ?!? -Това се очаква и за напред да правят !!!
Няма нищо лошо в това. За момента целта на тези точки е да начертаят рамката на общите политически виждания. Конкретика между другото има достатъчно в платформите на участниците в този блок.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Това е добре да се върви в една посока докато милиционерските люспи се заврат по другите '' десни '' партии.
Ветрилото което ще отворят БКП / ДС / този път ще е много голямо понеже усещат края.
Успех на новият Реформаторски блок .
Я виж как гербери и ком-социалисти работят усилено, впрегнати в една каруца!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
ти му обесняваш, то си знае неговото. По вашата логика, след като не може да бъде приет закон за лустрация, значи са маскари, така ли? егати мръсната комунистическа логика...аман от гадове в тая държава...
[quote#21:"Чърчил"]Тези млади хора не са обременени с партийната дисциплина формирана десетилетия във старите апаратчици .За това и именуват този десен реформаторски БЛОК ,а не КОАЛИЦИЯ. [/quote]
-Това сериозно ли го мислите ?!?!?
[quote#72:"Wornoxmaniak"]Жалки сте, безпринципни и безмозъчни.[/quote]
Я виж кой го казва!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Ми за разлика от милиционерите, ние сме си казали мнението ясно и категорично. И ръководството на ДСБ е на протестите. Боце го няма. И нито е внесъл вот на недоверие, нито е поискал оставка - Герб и БСП - вечна любов...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#82:"Ab.Inferis"]ти му обесняваш, то си знае неговото. По вашата логика, след като не може да бъде приет закон за лустрация, значи са маскари, така ли? егати мръсната комунистическа логика...аман от гадове в тая държава... [/quote]
-Ами че каква ви е разликата от ГЕРБ или БСП тогава?!? -И за какво е цялата тупурдия ?!?
[quote#68:"Karla Hanneman"]Слугите на БСП(к) се обединявате около новото ОФ създадено от господарите ви , за да се бори с ГЕРБ. [/quote]До сега комунетата олигарси се бореха сами с комунетата милиционери и всичко си беше наред, Ако в новото обединение няма критична маса комунета - няма да го бъде въобще ... стратегията е да няма друг избор !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
То и вашата като на Янето работата: безпринципна. Един път сте срещу Куневица друг път сте с нея. Абе, загубена работа. Но какво да очакваш от продажници.
[quote#59:"yavooor"]1. Какво ще реформират?
2. Защо ще го реформират?
3. С какво ще го реформират?
4. Колко ще го реформират?
5. Аз ли ще плащам?
6. Кой ще плаша? [/quote]
1. държавата и политическите нрави
2 защото е прогнило от комунизъм и дерибейщина
3 с действия и закони
4 колкото трябва. докрай
5 ти ще си платиш. а заедно с теб и останалите платени тролове тук
6 виж 5
[quote#45:"c.m."]. Ако Костов се беше съгласил на коалиция с царя, както му беше предложено, щеше да се получи силно дясно правителство[/quote]
Чака сега...Нали уж комунистите докарали
царя , барабар с КГБ то?
[quote#77:"Ab.Inferis"]айде вразумете се бе! Целта е спасяване на страната!! Стига сте делели бащина дружина! Застанете зад идеите!![/quote]
Зададох ви ясен въпрос, отговор не последва, а призив да не задавам въпроси.
Е да , ама не.
Това вече го играхме.
Зелените трябва да направят направят своя профил като самостоятелна партия и да работят само за себе си, за да влезнат в парламента. След това да мислят за коалиции. Иначе ще споделят съдбата на други читави партии в едновремешното СДС.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 ВеселоЕто ги и тях:
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК1. Нови изборни правила, гарантиращи честни избори.
2. Прозрачност и публичен контрол при финансирането на партиите. Целево финансиране, гарантиращо конкурентност и политическо представителство на българските граждани.
3. Освобождаване на съда, прокуратурата и полицията от политически, мафиотски и олигархични зависимости.
4. Безкомпромисно преследавне и наказание на корумпираните и злоупотребилите с власт.
5. Изваждане на регулаторните органи от зависимостите им от корпоративните и политически итереси.
6. Прилагане на стриктни антимонополните правила за защита на конкуренцията, свободната инициатива и интересите на потребителите.
7. Равни възможности и честна конкуренция в обществените поръчки. Ново законодателство, гарантиращо изваждането на мафията от тях.
8. Деполитизиране на държавната администрация и персонална отговорност от държавните служители. Премахване на партийните и роднински назначения.
9. Включване на инструментите на пряката демокрация и гражданския контрол при вземането и изпълнението на решения на централно и местно ниво.
10. Остро противодействие на опитите за разделение на българската нация и противопоставяне на етнически или религиозен принцип.
11. Премахване на медийните монополи и прозрачност на медийната собственост, като гаранция за свободата на словото.
12. Опазване на българската природа и богатствата й чрез стриктно ново законодателство.
Адски ми е интересно, кое ще се яви като проблем на герберастокомуниадата
virtual brain
Рейтинг: 996 НеутралноБраво! Смислени думи и дела! Включително и коментарите по повод нападките в "стил БСП" на Боко.
БЕЗполезен идиотNorman Granz
Рейтинг: 4038 Неутрално[quote#1:"Тони!"]Адски ми е интересно, кое ще се яви като проблем на герберастокомуниадата...[/quo te]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.След тази заявка всякакви проблеми между гербери и комунисти ще отпаднат от само себе си.
Като еднояйчни близнаци ще се познаят, па ще плеснат с ръце да се прегърнат.
Freedom of Speech
Рейтинг: 684 НеутралноВ интерес на истината Баце заяви, че ще се мазни на СДС за обединение.
Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.Иначе много ми е интересно партията на Касим Дал и "Зелените" от кога станаха десни.
phill11
Рейтинг: 504 Неутрално"Интерес към новото обединение имало от НДСВ и БЗНС, призна Корман Исмаилов от "Свобода и достойнство". Исмаилов не изключи варианта при едни извънредни избори партиите от блока да се явят заедно на избори, докато Андрей Ковачев от "Зелените" обясни, че целта на създаването на блока не е явяване на избори. "
http://dnes.dir.bg/news/izbori-reformatorski-blok-
Блок който няма да се явява заедно на избори???????
Дневник поради що спестихте тази ДРЕБНА подробност?
Димо Кроснев
Рейтинг: 627 НеутралноЗакон за лустрация?
Ab.Inferis
Рейтинг: 740 НеутралноБраво, очевидно има развитие вдясно. Достигнали са вече до общ документ, който на пръв поглед изглежда доста изчистен и сериозен. За всяко истинско нещо се изисква време да бъде създадено почтено и ето с какво са се занимавали вдясно - с общ програмен документ. Тоест обединението не е с цел просто да се влезе в парламентана вълната на народното удоволствие, а да се заяви програмна цел, средства и политика. Развитието е добро!! Което неминуемо ще засили нападките от страна на БСП и нейните креатури към реформаторския блок. Доволен съм!!! Добро развитие с добра скорост. (искам да видя платените коментиращи тук какво ще кажат - кой с подигравка, кой просто с псувни, кой с "всички са маскари"
...
...And Justice for AllARRI
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#1:"Тони!"]Адски ми е интересно, кое ще се яви като проблем на герберастокомуниадата [/quote]
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!АЗ не съм нито гробаджия нито мутра нито комунис, та за тва най-притеснителната ''точка'' е един червен номенклатурен кадър, който е в този блок...сграда...метрополис, или както там се нарича......Още не мога да повярвам, че уж антикомунистите се сдушиха с номенклатурчиците.......
Ама нали знаеш, няма вечни врагове, а само интереси.....Явно интересът на антикомунистите минава през номенклатурните кадри....
ARRI
Рейтинг: 1416 Весело[quote#6:"papadok"]Закон за лустрация?[/quote]
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Не може....единия блокаджия е от номенклатурата.....Сори.....
Ab.Inferis
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#6:"papadok"]Закон за лустрация? [/quote]
...And Justice for Allне може да бъде приет закон за лустрация, за съжаление, защото противоречи на европейските норми. Европейският съюз се произнесе по случая и го обяви за незаконен. Прекалено е късно - такъв закон трябваше да се приеме И ВЪВЕДЕ в действие през 1989, сега е прекалено късно , за жалост. А и вече в общи линии се знае кой кой е и кой му плаща.
blaf
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#1] от "Тони!":
Това сериозно ли? Сладки приказки за малки деца...
Ab.Inferis
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#9:"ARRI"]Не може....единия блокаджия е от номенклатурата.....Сори..... [/quote]
...And Justice for Allясно, ти си от тези, които се опитват да омаскарят.
А НЕ МОЖЕ, защото е против европейските норми такъв закон.
Но ти си продължавай в опитите да омаскариш. ясен си. все пак не е първия твой коментар , който виждам.
00222
Рейтинг: 407 НеутралноУмряла работа е този реформаторски блок, но от някъде нещо трябва да се започне, нещо трябва да се прави...
SS
Рейтинг: 2427 ВеселоКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#1] от "Тони!":
Проблем с лозунгите нямам ! Звучат също толкова патетично като партийните манифести от едно време !!
Проблема е в старите курви , следкато сте тръгнали да обновявате бардака с Пръмова ,Нейнски и т.н. що ли си мисля ,че ще се чудите електоратът що пак ги подминава гнусливо !!!
442
Рейтинг: 1491 НеутралноМогат да се напишат много и все хубави пожелания, според мен обаче, ако не изчистят собствените си редици от комунисти, няма да спечелят доверието на хората.
bezrazlichen
Рейтинг: 402 НеутралноПочти всички извънпарламентарни партии се правят, че не забелязват какво става в Бг. Както се изрази някой, "отрязян им е езика". Тези тук досега къде бяха? Не че не ги знам, но досега не се забелязваха. Аз живея в провинцията, в село. Въпросът се формулира съвсем простичко: Какво ще направят, за да ги научи някой в Н-ското село? И какво ще направят, за да не настроят гражданите с/у себе си? Горните 12 точки ги пишете мъртвородени, първо трябва работа, после изявления.
starez
Рейтинг: 576 НеутралноДо коментар [#1] от "Тони!":
И кой ще ги изработи и внедри тези правила? Нелигитимното събрание ли или митинга?Значи това събрание е лошо, но ще прави правила.ДСБ направо ми скриха: Шапката:Народното събрание е нелигитимно,но ще приема закони?????
Γαλλα
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноТия, щом не са ме поканили, нема им провърви...
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Ab.Inferis
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#11:"blaf"]Това сериозно ли? Сладки приказки за малки деца... [/quote]
...And Justice for Allи ти си ясен - ти си от тези, които се опитват да се подиграват в стил "нищо сериозно няма"
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1127 ЛюбопитноМеглена Кунева, Даниел Вълчев, Прошко Прошков, Найден Зеленогорски, Атанас Атанасов, Иван Костов, Надежда Нейнски, Касим Дал, Корман Исмаилов...
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Чърчил
Рейтинг: 877 НеутралноНека никой не таи в себе си и нотка песимизъм.Тези млади хора не са обременени с партийната дисциплина формирана десетилетия във старите апаратчици .За това и именуват този десен реформаторски БЛОК ,а не КОАЛИЦИЯ.
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОСДС
Рейтинг: 1416 ВеселоНа Костов винаги съм му викал или паткана , или "Бумагата".
!!!
nemo malus felix, minime corruptor.Все всичко на хартия, уж черно на бяло, но не иска да мръдне от листа бе, не се отлепя.
Нещо като гримиран труп в ковчег,
аха да стане и да каже: "Добър ден!", ама не.
Лежи си със скръстени ръце и единственото , което може все още да направи е да изпуска газове от червата и да се надува, издавайки все по-нетърпима миризма
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 627 ВеселоМара доде се наткова, подмие и се надрънди и тупурдията отминала.
Wornoxmaniak*****
ЛюбопитноДо коментар [#18] от "Γαλλα":
Галка,как беше девизът:
Щом Животът е против мене,тежко му на Живота!
Чарли
Рейтинг: 2189 Весело[quote#4:"Rhetor"]Иначе много ми е интересно партията на Касим Дал и "Зелените" от кога станаха десни.[/quote]
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)До коментар [#4] от "Rhetor":
Колега нещо не си разбрал. Но понеже те уважавам като събеседник ще ти го напиша бавно:
Р-Е-Ф-О-Р-М-А-Т-О-Р-С-К-И блок, а не ДЕСЕН.
И разбира се че е срещу БКП (ГЕРБ/БСП).
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
phill11
Рейтинг: 504 НеутралноПодписано споразумение има ли, предизборно, следизборно...? Нова партия ли , коалиция ли...?
Декларацията е ок, всичко е съвсем приемливо, но ОБЕДИНЕНИЕ има ли?
Другото малко почва да звучи като, иска ми се майко, сега ми иска , много ми с е иска, ама не ми стиска.
stedim
Рейтинг: 1104 НеутралноПравете разлика между блок и предизборна коалиция. Надявам се да има развитие.
ARIST
Рейтинг: 458 НеутралноБългария има отчаяна нужда това да проработи! Дано този път най-после да има за кого да гласувам, без да ми се налага да избирам по-малкото зло!
Dorian Gray
Рейтинг: 815 НеутралноГледам и новия на СДС се гласи за покана....
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!ju.li
Рейтинг: 1699 НеутралноС нетърпение очаквам да се намалят бюджетно финансираните структури поне с 2/3. Да се забрани повече от един член от семейство да работи на бюджетна длъжност.
ARRI
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#12] от "Ab.Inferis":
АААААА ..... вЕрваме ви....!!!
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Ми тя пръмова си ви маскари бре, а не АЗ ...... От къде го изровихте тоз червен призрак идея си нямам, ама ви играе сечено....Уж антикомунисти, пък си тарашуват из гащите с номенклатурчици....ХАХААААХ
Чарли
Рейтинг: 2189 Любопитно[quote#13:"00222"]Умряла работа е този реформаторски блок, но от някъде нещо трябва да се започне, нещо трябва да се прави...[/quote]
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)До коментар [#13] от "00222":
Щом като е умряла работа ти защо се хабиш изобщо да пишеш коментари под тази тема или на теб ти плащат на бр., а?
ПАВЛА
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноНай-после нещо разумно. СДС къде са в тази картинка?
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 627 ВеселоСега... тази измислена нова квазимодо коалиция си пъха паричките на онази прословута банка на мустака в джоба и се радва обаче като дойде време да редят листите ще се хванат за гушите и ще се изпокарат.
WornoxmaniakNorman Granz
Рейтинг: 4038 Неутрално[quote#26:"Wornoxmaniak"]Мустака много щедър, бе? Маварчето е приело парите на коленца.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Разбира се, че "младежкото движение" веднага подхвана лъжите на Боса.
Дано поне добре да ви плащат, лузъри...
Какво стана, протестът вече не ви влече, а?
bezrazlichen
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#26:"Wornoxmaniak"]Мустака много щедър, бе? Маварчето е приело парите на коленца.[/quote]
+++++++++++++++++++++
vagabond66
Рейтинг: 2070 Весело-Като видях, кои са старите "труженички", та ми стана ясно, колко нов, ще е "новият" бардак !
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#24:"Граф Влад Задунайски-semper idem"]Щом Животът е против мене,тежко му на Живота![/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Кофтито е, че много хора разчитат на нас, без да го знаят...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zippie
Рейтинг: 458 ЛюбопитноУспех на блока и дано да намреят общ език за по-дълго време, че да не стане "Сговорна дружина - слепи ги ражда".
Ab.Inferis
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#5:"olly"]Андрей Ковачев от "Зелените" обясни, че целта на създаването на блока не е явяване на избори.[/quote]
...And Justice for Allточно така, думите, всеки едни думи, на всеки един говорител могат да бъдат тълкувани по хиляди начини. Разбира се , че целта на създаването на блока не е явяване на избори. Искал е да каже, НЕ САМО ЯВЯВАНЕ НА ИЗБОРИ. все пак Андрей Ковачев не е Цицерон или друг от великите оратори и му липсва крайна яснота. Но важното и ясното е, че блокът се прицелва НЕ ПРОСТО В ЯВЯВАНЕ НА ИЗБОРИ! Тълкувай го като завка за решителна роля в политиката. Да не издребняваме в търсенето на недостатъци в изказа.
Ridiculous Върнете стария сайт!
Рейтинг: 880 ВеселоДо коментар [#18] от "Γαλλα":
абе, гледам и мен те са поканили, та може да им провърви. аз за когото гласувам, все или не печели или не влиза в парламента
може би пък да не гласувам за тях, ако искам да ги подкрепя... знам ли вече...
c.m.
Рейтинг: 402 НеутралноОще от самото начало Иван Костов играе много странна роля.
Първото правителство след Луканов беше изцяло съставено под негов контрол и този на службите. Основната му задача беше да успокои взривната обстановка след купонната зима на Луканов и да замете следите на големите кражби. Финансовият министър в правителството на Д.Попов имаше ключова роля в това отношение и се справи "блестящо". Това беше както знаем Иван Костов, Луканов трябва да е имал огромно доверие в него, за да го сложи на този пост и не се е излъгал - всичките му далавери със задграничните дружества и митичните куфарчета бяха надеждно покрити.
После когато комунистите отново катастрофираха през 1997г имаше народен гняв, обрани банки, изнесено зърно и пак Иван Костов се появи на сцената. В резултат нямаше виновни за обраните банки и изнесеното зърно, биячите на народа от 10ти януари не можаха да бъдат установени и никой не беше наказан. Започнатата от Виденов Разбойническо-Мениджърска Приватизация беше доведена до успешен край. На практика се появи едно синьо БКП, което плюеше червеното БКП, но действията му не се отличаваха много, само дето вместо Русия си избра другия голям брат. Получи се добре замислената тракачка - двете БКП-та да се плюят и ошашавеният българин да прехвърля властта ту на едните ту на другите.
Само че дясно-мислещите хора се усетиха и започнаха да се отдръпват от Иван Костов, тогава дойде царят. Ако Костов се беше съгласил на коалиция с царя, както му беше предложено, щеше да се получи силно дясно правителство и комунистите трайно щяха да се отделят от властта. Само че тогава функцията на Костов се смени - вместо да покрива оплескания задник на комунистите, той раздели дясно мислещите хора на противопоставящи се лагери и се случиха управленията на двойната и тройна коалиция.
Когато дойде Б. Борисов и комунистите се видяха наистина притиснати, Иван Костов отново отхвърли предложената коалиция и продължи с това разбиване на дясното. В края на мандата когато комунистите хвърлиха всички сили, Иван Костов направо се присъедини към тях в атаките срещу Борисов. В резултат голяма част от дясно мислещите не са представени в парламента, а комунистите пак управляват с малка част от гласовете на избирателите.
Като виждам как през последната година всички действия на Иван Костов са активно насочени срещу ГЕРБ, напълно е възможно да е станал ортак и с Цветан Василев за финансиране на нова "автентична десница". Със сигурност комунистите ще се опитат да сложат по един или друг начин ръка на тази зараждаща се "нова десница". Иван Костов знае как се прави това, нищо чудно да използват опита му.
За мен един лакмус дали са успели или не ще е отношението на "новата десница" към ГЕРБ. Ако се формира нова, антагонистична на ГЕРБ партия, значи комунистите са успели да си направят "дясна" партия под техен контрол. ГЕРБ правеше реални стъпки за отделяне на червената мафия от властта, за това е тази бясна ненавист от червените. Единственият начин комунистите да останат да властват за дълго напред е да се противопоставят дясномислещите хора, както става през повечето от последните 23 години и те ще се опитат да го направят.
Чарли
Рейтинг: 2189 Любопитно[quote#20:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"
"]Мегле на Кунева, Даниел Вълчев, Прошко Прошков, Найден Зеленогорски, Атанас Атанасов, Иван Костов, Надежда Нейнски, Касим Дал, Корман Исмаилов...[/quote]
":
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)До коментар [#20] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"
На теб нали не ти пука, ти си за ГейБРето и тези тъкмо няма да влязат в парламента и да ви "мътят водата", нали?
Храбър
Рейтинг: 1420 Неутрално[quote#4:"Rhetor"]Иначе много ми е интересно партията на Касим Дал и "Зелените" от кога станаха десни.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"В заглавието пише - "Реформаторски блок". Къде видя десни?
starez
Рейтинг: 576 НеутралноМного хубави правила, остава да ги видим наистина в живота на обществото.Искам да видя и кой ще ги въведе в новото Народно събрание. Много ми станаха разочарованията.Не ми се ходи на избори.
ARRI
Рейтинг: 1416 Весело[quote#29:"ARIST"]България има отчаяна нужда това да проработи! Дано този път най-после да има за кого да гласувам, без да ми се налага да избирам по-малкото зло![/quote]
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Ако от този турлю гювеч в който има и номенклатурчик и агент на турските служби(корман исмаилов) и камара още будалартии не си избереш за кого да гласуваш, направо тури му пепел и на политиците и на политиката у България.....
Россприматрезил
Рейтинг: 626 ЛюбопитноМеглена Кунева срещу свекъра и съпруга си ли ще се бори?!
WWW . ДЕНьГИ .ru.netAb.Inferis
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#36:"Norman Granz"]Какво стана, протестът вече не ви влече, а? [/quote]
)) Лузъриии
))
...And Justice for Allстрах ги е просто, БСП вижда откъде идва опасността и е пренасочила действията на тези вагабонти, мекерета, 222 кенефа и т.н. да плюят дясното
Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#11] от "blaf":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДо коментар [#17] от "starez":
До коментар [#14] от "SS":
Конкретика - нулева.
До коментар [#41] от "Wornoxmaniak":
я кажи как е в ролята на зарязаната мома? А за Кунева, можеш да питаш Боце, бяха си съпартийци дълго време. В случая, тя е в оставка, ако случайно си забравил.
zippie
Рейтинг: 458 ЛюбопитноДванадесет начала или http://www.imdb.com/title/tt0114746/ ?
Времето ще покаже ...
azmatahari
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#1] от "Тони!":
гане", включване", "премахване", "опазване" и т.н.
Не приемам сериозно общи формулировки с безличното "освобождаване", "преследване","прил
Общи приказки, които всеки от нас може да напише на прима виста.
Подобни програми не се пишат на коляно с принос на случайно присъстващи хора.
Чарли
Рейтинг: 2189 Весело[quote#26:"Wornoxmaniak"]Мустака много щедър, бе? Маварчето е приело парите на коленца.[/quote]
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)До коментар [#26] от "Wornoxmaniak":
Ех Козарев, много сте бързи гейберастите. Вчера Боцко каза за партията на мустакатия и от днес е новата ви мантра. Готови сте за будистки свещеници.
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#44:"ridiculous"]може би пък да не гласувам за тях, ако искам да ги подкрепя... знам ли вече...[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Станахме луди, за кого да гласуваме...следващия път ше мълча като ремсистка...и се надам, некои да дое да ме изнасили...
wallenstein
Рейтинг: 458 НеутралноЦялата работа лъха на безпринципност. Задават се избори и едни хора на всяка цена искат да вземата десетина места в новия парламент. Ето къде се крие реформаторският дух на така новосформирания политически блок.
Norman Granz
Рейтинг: 4038 Неутрално[quote#55:"д-р Замен"]Вчера Боцко каза за партията на мустакатия и от днес е новата ви мантра. [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Боко има предвид оня същия, дето му наливаше държавните пари в търбуха ли? Еййй, не могат ли да се разведат като културни хора, аман от цигании...
yavooor
Рейтинг: 1234 Неутрално1. Какво ще реформират?
2. Защо ще го реформират?
3. С какво ще го реформират?
4. Колко ще го реформират?
5. Аз ли ще плащам?
6. Кой ще плаша?
stedim
Рейтинг: 1104 НеутралноНякой може ли да даде линк към целия документ?
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2985 НеутралноДо коментар [#8] от "ARRI":
Като не си доволен, направи си партия и се бори с който искаш. В противен случай управляват Пеевски, майка му и подобните и. А избирателите им не знаят какво е номенклатура и не ги интересува кой какъв е, и няма изгледи де се променят от само себе си.
Schliwobeatz
Рейтинг: 458 НеутралноПолитически трупове! ГЕРБ е истинската и единствена опозиция!
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 627 ВеселоДо коментар [#55] от "д-р Замен":
WornoxmaniakЯнето и той в тоз блок, бе. Коментирай.
Ха ха ха ха ха
Храбър
Рейтинг: 1420 Неутрално[quote#45:"c.m."]Това беше както знаем Иван Костов, Луканов трябва да е имал огромно доверие в него[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Темата няма общо с Иван Костов, но щом си заприказвал да те питам. На колко годинки си? Щото ако си бил роден около поне 17 години преди 1989-та, щеше да помниш, че още 1989-та Иван Костов беше експерт с голямо влияние и авторитет. Луканов и БКП/БСП просто трябваше да се съобразяват с тези, които си критикуваха.
vagabond66
Рейтинг: 2070 ВеселоДо коментар [#10] от "Ab.Inferis":
-И каква е разликата им от "бившето" СДС, дето щеше да бори комунистите с "реформи", пък накрая участваше активно в тяхното забогатяване !
[quote#10:"Ab.Inferis"]не може да бъде приет закон за лустрация, за съжаление, защото противоречи на европейските норми. Европейският съюз се произнесе по случая и го обяви за незаконен. Прекалено е късно - такъв закон трябваше да се приеме И ВЪВЕДЕ в действие през 1989, сега е прекалено късно , за жалост. А и вече в общи линии се знае кой кой е и кой му плаща. [/quote]
-Тогава, какво "реформаторско" има във въпросният блок ?!?!?
phill11
Рейтинг: 504 НеутралноДо коментар [#43] от "Ab.Inferis":
И какво подписаха тези партии днес? Лакардиите ги остави.
Нова партия, коалиция , какво, Надка нали за това би шута на Костов преди 2 месеца щото не искал общ проект.
Е има ли нещо или ала бала?
exolot
Рейтинг: 311 Неутрално"Човек трябва да може да поддържа консистентно поведение поне няколко дни, ако иска да е политик", заяви Москов."
Незнам за вас, но на мен ми стана жал за бате бо.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 НеутралноСлугите на БСП(к) се обединявате около новото ОФ създадено от господарите ви , за да се бори с ГЕРБ.
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Хубаво , ама пак ще ядете шамари , българите поумняха доста тази година.
Geoimg
Рейтинг: 745 Весело[quote#0:"Статията"]"Наш ето разбиране е, че в момента има ясна разделителна линия между партиите в Народното събрание и тези отвън"[/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Едните имат субсидии, рента, автопарк, депутатски кИфтета..., другите под линия(разделителната)!?
ръмжо
Рейтинг: 679 НеутралноПрез зимата на 97ма бях тийнейджър и сте могли да ме лъжете, но тогава не се интересувах от политика! А сега просто не вярвам на никакви муцуни от разни ДСБта и СДСта, куневици, боковци, съргейци и уж зелени боклуци! Идвах на протести на "зеленчуците" срещу ГМО, шистов газ, Банско, Иракли, Кара дере, Витоша, Рила и уж успявахме да спасим това онова, а в крайна сметка се оказа че не сме спасили НИЩО! Ебе.. си майката и вие сте едни българопродавци, искащи да се доберат до кокала, ама той ножа е опрял до кокала, та няма място и за вас! Терминал - 2! Живейте си в клоаката, без мен и моето поколение! Цял живот да чакам България да се оправи!? Айде хващайте се открито с двата или трите олигархически кръга и се удавете вкупом, след като ползвате лифта в Рилските езера! Но понеже сте много, качете се на лимузините си първа и втора употреба и по магистралите"построени&q uot; от мутрата идете и се удавете и в морето! Че много ще миришете в кристалните води на планинските езера!
Ab.Inferis
Рейтинг: 740 Весело[quote#56:"Γαλλα"]и се надам, некои да дое да ме изнасили... [/quote]
...And Justice for Allмозе ли да доведем помощници и кибикчии за по-веселко
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zippie
Рейтинг: 458 ЛюбопитноДо коментар [#62] от "Schliwobeatz":
На какво е опозиция, като не е в парламента?
На колорадския бръмбар, може би?
Чарли
Рейтинг: 2189 Любопитно[quote#63:"Wornoxmaniak"]Янето и той в тоз блок, бе. Коментирай.
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)Ха ха ха ха ха[/quote]
До коментар [#63] от "Wornoxmaniak":
Козарев в кой "блок" е Янето? Не е ли в "десния" на ГЕРП (на Боце) и ГЕРП (на Е. Димитров).
Някъде в текста прочете ли за Янето или от "съседната" статия? Та нали и вие щяхте да правите "десен блок", нали така порняче?
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 НеутралноЛузъри и аутсайдъри се опитват да възкресят проекта "Луканов" , щото те цял живот са работили по него и друго не познават.
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!vagabond66
Рейтинг: 2070 ВеселоДо коментар [#16] от "bezrazlichen":
[quote#16:"bezrazlichen"]И какво ще направят, за да не настроят гражданите с/у себе си? [/quote]
-Ами до сега, какво правеха ?!? -Това се очаква и за напред да правят !!!
Ab.Inferis
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#66] от "olly":
...And Justice for Allайде вразумете се бе! Целта е спасяване на страната!! Стига сте делели бащина дружина! Застанете зад идеите!!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#54] от "azmatahari":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНяма нищо лошо в това. За момента целта на тези точки е да начертаят рамката на общите политически виждания. Конкретика между другото има достатъчно в платформите на участниците в този блок.
galina_blanca
Рейтинг: 402 НеутралноС Кунева и Вълчев вътре нещо грам доверие не ми вдъхват..
Танас
Рейтинг: 1416 ВеселоТова е добре да се върви в една посока докато милиционерските люспи се заврат по другите '' десни '' партии.
Цацарoff - Оставка ! >:-)Ветрилото което ще отворят БКП / ДС / този път ще е много голямо понеже усещат края.
Успех на новият Реформаторски блок .
Храбър
Рейтинг: 1420 ВеселоЯ виж как гербери и ком-социалисти работят усилено, впрегнати в една каруца!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ab.Inferis
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#65] от "vagabond66":
...And Justice for Allти му обесняваш, то си знае неговото. По вашата логика, след като не може да бъде приет закон за лустрация, значи са маскари, така ли? егати мръсната комунистическа логика...аман от гадове в тая държава...
vagabond66
Рейтинг: 2070 НеутралноДо коментар [#21] от "Чърчил":
[quote#21:"Чърчил"]Тези млади хора не са обременени с партийната дисциплина формирана десетилетия във старите апаратчици .За това и именуват този десен реформаторски БЛОК ,а не КОАЛИЦИЯ. [/quote]
-Това сериозно ли го мислите ?!?!?
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 627 ВеселоДо коментар [#58] от "Norman Granz":
WornoxmaniakАбе, ... блока... да ви питам... искате ли избори или не?
То, сега да гъзурчиш на Станишко и Прасчо Пеевски е най-лесното нещо в момента.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2985 Весело[quote#45:"c.m."]
Още от самото начало Иван Костов играе много странна роля.
Първото правителство след Луканов [/quote]
Правителството на Луканов, от Иван Костов ли беше избрано?
Храбър
Рейтинг: 1420 Неутрално[quote#72:"Wornoxmaniak"]Жалки сте, безпринципни и безмозъчни.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Я виж кой го казва!
Ridiculous Върнете стария сайт!
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#56] от "Γαλλα":
да, много тъпо. иначе, аз им пожелавам успех. дано съумеят да се поучат от опита си.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#84] от "Wornoxmaniak":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи за разлика от милиционерите, ние сме си казали мнението ясно и категорично. И ръководството на ДСБ е на протестите. Боце го няма. И нито е внесъл вот на недоверие, нито е поискал оставка - Герб и БСП - вечна любов...
Geoimg
Рейтинг: 745 Весело[quote#15:"442"]ако не изчистят собствените си редици от комунисти[/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Гаража на УБО да го взривяваме ли!?
vagabond66
Рейтинг: 2070 ВеселоДо коментар [#82] от "Ab.Inferis":
-И за какво е цялата тупурдия ?!? 
[quote#82:"Ab.Inferis"]ти му обесняваш, то си знае неговото. По вашата логика, след като не може да бъде приет закон за лустрация, значи са маскари, така ли? егати мръсната комунистическа логика...аман от гадове в тая държава... [/quote]
-Ами че каква ви е разликата от ГЕРБ или БСП тогава?!?
dark'star
Рейтинг: 4510 Неутрално[quote#68:"Karla Hanneman"]Слугите на БСП(к) се обединявате около новото ОФ създадено от господарите ви , за да се бори с ГЕРБ. [/quote]До сега комунетата олигарси се бореха сами с комунетата милиционери и всичко си беше наред, Ако в новото обединение няма критична маса комунета - няма да го бъде въобще ... стратегията е да няма друг избор !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОWornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 627 ВеселоДо коментар [#74] от "д-р Замен":
WornoxmaniakТо и вашата като на Янето работата: безпринципна. Един път сте срещу Куневица друг път сте с нея. Абе, загубена работа. Но какво да очакваш от продажници.
Ab.Inferis
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#59:"yavooor"]1. Какво ще реформират?
...And Justice for All2. Защо ще го реформират?
3. С какво ще го реформират?
4. Колко ще го реформират?
5. Аз ли ще плащам?
6. Кой ще плаша? [/quote]
1. държавата и политическите нрави
2 защото е прогнило от комунизъм и дерибейщина
3 с действия и закони
4 колкото трябва. докрай
5 ти ще си платиш. а заедно с теб и останалите платени тролове тук
6 виж 5
socialen
Рейтинг: 402 НеутралноЕдинствените, които биха могли да изплуват от цялото това блато, са Зелените. Не им трябва да се бутат там.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgтулса
Рейтинг: 2555 Любопитно[quote#45:"c.m."]. Ако Костов се беше съгласил на коалиция с царя, както му беше предложено, щеше да се получи силно дясно правителство[/quote]
"The glory of God is intelligence"Чака сега...Нали уж комунистите докарали
царя , барабар с КГБ то?
phill11
Рейтинг: 504 Неутрално[quote#77:"Ab.Inferis"]айде вразумете се бе! Целта е спасяване на страната!! Стига сте делели бащина дружина! Застанете зад идеите!![/quote]
Зададох ви ясен въпрос, отговор не последва, а призив да не задавам въпроси.
Е да , ама не.
Това вече го играхме.
dark'star
Рейтинг: 4510 Неутрално[quote#88:"Тони!"]Герб и БСП - вечна любов...[/quote]+++ ГЕРБ е единосъщен с Отца си (БКП)
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОsocialen
Рейтинг: 402 НеутралноЗелените трябва да направят направят своя профил като самостоятелна партия и да работят само за себе си, за да влезнат в парламента. След това да мислят за коалиции. Иначе ще споделят съдбата на други читави партии в едновремешното СДС.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgWornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#88] от "Тони!":
WornoxmaniakТончо, всичко съм очаквал от Иван Костов, но да направи свирка на мустака и свинчо Пеевски за пари е най-голямото унижение в българската политика.
Чарли
Рейтинг: 2189 ЛюбопитноДо коментар [#92] от "Wornoxmaniak":
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)Ти остави десния блок, ами да те питам няма ли да ходиш на протестите. Предните дни беше един от най-активните?