Филип Златанов записвал размислите си в иззетото тефтерче

Филип Златанов

© Юлия Лазарова

Филип Златанов



Обвиненият от прокуратурата в длъжностно престъпление шеф на Комисията за конфликт на интереси Филип Златанов потвърди пред Би Ти Ви, че иззетото при обиск в дома му тефтерче е негово, но обясни, че в него е записвал размислите си. 


Златанов каза, че не намира нищо скандално в бележките си, но не помни какво е писал и чии инициали е използвал.


На пресконференция по-рано днес от държавното обвинение съобщиха, че тефтерчето съдържа указания за различните преписки и за лицата, които се разследват за конфликт на интереси. Най-често срещаните са: "Да се удари", "Да се забави", "Да се добавят други преписки". А най-често срещаните инициали от кого да се чака обаждане и на кого да се позвъни са "И.Ф.". 




Депутатът от ГЕРБ Искра Фидосова заяви пред "Фокус", че не се разпознава в тези инициали. 


В позиция на президенството пък се казва, че президентът Росен Плевнелиев, чието име също се споменава в бележника, няма участия в търговски дружества и няма конфликт на интереси, тъй като цялата информация за минали участия във фирми е публична от първия ден, в който Росен Плевнелиев е в политиката"-


Държавният глава настоява цялата преписка на Комисията за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси по този случай да бъде публично оповестена с цел избягване на всякакви интерпретации и спекулации.

Коментари (111)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 808 Неутрално

    но обясни, че в него е записвал размислите си.
    ==========================================
    да не ги забрави???

  2. 2 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 648 Разстроено

    Ето малко ИФ!!! ГЕРБ - вредни сте, точно толкова, колкото и БКП/БСП!
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=494491637303039&set=a.387292551356282.95572.387281121357425&type=1&theater

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  3. 3 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 502 Весело

    Един вид дневниче си е водил момчето. А лексикона и хербария му дали са ги намерили случайно?

  4. 4 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1341 Весело

    А защо неговите мисли изглеждат някак подсказани?

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  5. 5 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1128 Весело

    Лексиконче ли си е водил ?

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  6. 6 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 808 Неутрално

    но не помни какво е писал и чии инициали е използвал.
    ====================================
    Писал, пък не помнел какво е писал и най вече защо го е писал. Този съвсем за абдали ни има.

  7. 7 Профил на ds_g
    ds_g
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Поне не отрича че ги е писал той............................а съдържанието си е направо.......ама и тоя има много "свой" мисли продиктувани му свише..............

    От Всички земни грехове БОГ най-тежко наказва ГЛУПОСТTА!!!
  8. 8 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 907 Любопитно

    То, тефтерчето говори едни неща, а нарушенията други, и не виждам до какво ще доведе надуването на балона ?

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  9. 9 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Общо взето дневниците са за това. Голяма истерия сътвориха комуноидите (пак), но не успяха да изместят вниманието(пак). То отряд 28, то ЦЦ, то тефтери и подлагане на прокуратурата. Напразно.

    Няма шики-мики.
  10. 10 Профил на ds_g
    ds_g
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#6] от "Каишков - Гласът на Америка":

    Писал е да не забрави кои какво му е наредил -че както се чете поръчките не са били малко ....

    От Всички земни грехове БОГ най-тежко наказва ГЛУПОСТTА!!!
  11. 11 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 640 Любопитно

    Този е имал много възложени задачи, но как са го избрали, като е толкова тъп, че си е записвал елементарни неща в личното тефтерче (кой ли от тримата му го е подарил -И.Ф.,Ц.Ц., Б.Б. или мама, която пък е била най-подходящият специалист за директор на ТЕЦ Перник?).

    Отвдсякъде изскачат нови наглеци, нови гадости, но стари похвати.

  12. 12 Профил на ds_g
    ds_g
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#6] от "Каишков - Гласът на Америка":

    Писал е да не забрави кои какво му е поръчал -- а поръчките както се вижда не са били малко

    От Всички земни грехове БОГ най-тежко наказва ГЛУПОСТTА!!!
  13. 13 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#2] от "Wizard":
    Туй е уйдурма! Фидосова й на диета от две години! Свалила е най-малко 50 кила.

  14. 14 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 648 Весело

    А за този Филип Златанов изобщо не ми се мисли. Юрист бил. Сметайте какъв идиот трябва да си, за да записваш такива неща. При това на тефтер. Егати тъпаците са. Нали им подариха Ипади, на сичките боклици. Хаххахахахахаа, мозъка не ми го побира, ей!

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  15. 15 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2378 Неутрално

    До коментар [#14] от "Wizard":

    че те ако не са тъпаци ,някой ще го назначи ли за шеф на комисията за конфискация ,то а ко е некой умен ,не мож го манипулира ,а тоз галфон ,чети му тефтеря ,незабравимо четиво за прокурори и съдии

  16. 16 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Пак да попитам: Защо "гербер" стана обидна дума в българския език?

  17. 17 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2878 Неутрално

    Това ми прилича на костинбродските бюлетини.
    За какво му е това тефтерче. Ако всяко записване е белег за някаква далавера, значи далаверите са много голям брой. Ако са голям брой, то общата информация става огромна и не може да се държи в тефтерче. За огромна информация трябва сериозен носител - или компютър или поне систематизиран дневник.

    подпис
  18. 18 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3089 Весело

    ГолЕм мислител тоз галфон.Това не е калинка.Това е издънка!

  19. 19 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 563 Неутрално

    Откъде да знаем, че дневничето не е фалшификат, и че на въпросния Златанов не са му платили да твърди, че си е записвал мислите там? Много интересен е моментът, в който се появява това дневниче...

  20. 20 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#14] от "Wizard":




    [quote#14:"Wizard"]При това на тефтер. Егати тъпаците са. Нали им подариха Ипади, [/quote]

    +++++++++++++++++

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  21. 21 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 640 Весело

    До коментар [#16] от "Култура ми Бойко":

    Може да влезе в синонимния речник като синоним на случаен, простоват, илитерат, неадекватен... и тогава няма да е обидна.

  22. 22 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 907 Любопитно

    А червеноТрифонов веднага захапа въдицата, позната картинка...

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  23. 23 Профил на littlun
    littlun
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#0:"Филип Златанов"]не помни какво е писал и чии инициали е използвал[/quote]
    В Научноизследователския институт по криминалистика и криминология към МВР има едно сандъче. Някои му казват Детектор на лъжата, други - Полиграф. Омотайте Филипчо с жичките и пак му задайте въпроса: Помниш ли на кого са инициалите И.Ф., Ц.Ц., Б.Б.?
    Към Икономедиа: Много сте семплички в отразяването на написаното от Филип Златанов за Плевнелиев. В други сайтове доста повече пише. Съзирам ли някакъв конфликт на интереси?

  24. 24 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    [quote#21:"azmatahari"]и тогава няма да е обидна.
    [/quote]
    Ми..тогава как ще ми викат Бойко Велики? Някак няма ми отива прозвището на най-голем специалист по всичко..Обиден съм.

  25. 25 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1697 Неутрално

    До коментар [#16] от "Култура ми Бойко":

    Само в твоето съзнание...и може би на другите в катуна ви...
    Разбираем е страха от инакомислещите...не се вмества в ограничения ви кръгозор...така и няма да разбереш защо хората които могат да мислят са излезли да протестират и искат оставката на правителството...

  26. 26 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#25:"BGman1"].не се вмества в ограничения ви кръгозор.[/quote]
    Нали немаш изнапредвит "широкио", неопхватен", августейши" кръгозор на Бойко Дъ Бест?

  27. 27 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1244 Весело

    И го хвана амнезията на момента! Всички такива преди да заемат някаква длъжност трябва да минават на психотестове!

  28. 28 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Бе те съдии и прокурори , що така се впечатляват от тези инициали , а хич не се впечатлиха от "Р.Овч." при крадене на милиони?

  29. 29 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 982 Неутрално

    "Депутатът от ГЕРБ Искра Фидосова заяви пред "Фокус", че не се разпознава в тези инициали."

    Тя, Фидосова на снимка да се види няма да иска да се разпознае.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  30. 30 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Тефтерчето е поредната партенка. Доводите на прокурорите са желаното от тях и БСП да е истина, но те могат само да се догаждат, а не да нагаждат, защото комисията е:"Надпартийната" комисия ГЕРБ-БСП-ДПС-"Атака" стои зад безобразията

    Всъщност Филип Златанов не е имало как да изпълнява "директивите" без съгласието на останалите четирима членове на комисията. Според закона решенията се взимат с мнозинство повече от половината членове на комисията. Присъстващите на пресконференцията прокурори отклониха въпроса ще се разследват ли останалите членове на комисията, тъй като Златанов едва ли е могъл да гласува вместо тях.

    Освен председателя Златанов, в комисията има само още един представител на ГЕРБ - назначеният от Бойко Борисов Паскал Бояджийски. Николай Николов е назначен от президента Георги Първанов, Сабрие Сапунджиева е излъчена от ДПС, а Катя Станева от "Атака". Това на практика означава, че всички поръчки са били изпълнявани от надпартийна "коалиция" между ГЕРБ, БСП, ДПС и "Атака".

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  31. 31 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#17] от "Иван К":Алкохолът уврежда паметта.

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  32. 32 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    Май е записвал размислите на Фидоска...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  33. 33 Профил на Bluesky
    Bluesky
    Рейтинг: 469 Весело

    Ние няма нужда да си записваме - всички са за удряне.

  34. 34 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#16:"Култура ми Бойко"]Пак да попитам: Защо "гербер" стана обидна дума в българския език?[/quote]
    това са ми любимите цветенца,толкова са красиви...сега като чуя гербер и се сещам за милиционер.до каквото са се доскоснали тия, всичко са опропастили

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  35. 35 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1425 Весело

    [quote#2:"Wizard"]ГЕРБ - вредни сте, точно толкова, колкото и БКП/БСП![/quote]
    Къде е разликата между тия стари другари - различните отдели на ДС може би? Е, все пак е някаква разлика, нали А, да, едните ги напазаруваха от едната страна на Завесата другите от другата.

  36. 36 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Това е власт на всяка цена...

  37. 37 Профил на ikar
    ikar
    Рейтинг: 488 Неутрално

    гербери,боклуци сте и не виждам защо скачате срещу сегашните...

    в събота-СОРОС-иада,в неделя-ПРОКОПИ-ада
  38. 38 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    [quote#34:"Cherry&Paprika - ДАНСwithme"]до каквото са се доскоснали тия, всичко са опропастили[/quote]
    Ми..магистралата? Лично я построих е тес две ръце..а никой даже ни ма повика на откриването..Много сам обиден, да знайти, много..сръцето ма заболе..

  39. 39 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#34] от "Cherry&Paprika - ДАНСwithme":


    [quote#34:"Cherry&Paprika - ДАНСwithme"]сега като чуя гербер и се сещам за милиционер.до каквото са се доскоснали тия, всичко са опропастили[/quote]

    Да. Има и бисквити марка "Гербери". Взимал съм ги отдавна, хубави са с кафе... но като ги видя и аз се сещам за милиционерската шайка...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  40. 40 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#2:"Wizard"]Ето малко ИФ[/quote]
    Иван Файтонджията? Нейсе, по интересно ми е що е то "враждебни"?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  41. 41 Профил на fh11
    fh11
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#4:"Lady Zeppelin"]А защо неговите мисли изглеждат някак подсказани?[/quote]
    Защото е поредната Калинка, изкачила се в йераржията на власта, благодарение не на своя интелект и опит, а на своето безропотно и безмисловно послушание!

  42. 42 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1021 Весело

    "Златанов каза, че не намира нищо скандално в бележките си, но не помни какво е писал и чии инициали е използвал."

    Колко удобна "амнезия"!

    Улеснява дописването на тефтерчето по всяко време с нови "мисли".

    Цацаратура, "новата" политическа партия в действие!

    ОСТАВКА!

  43. 43 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Проблемът е,че това тефтерче далеч не е единственото. То символизира и вади на показ ужасният начин по който функционират институциите у нас-под перманентен политически натиск, като прилагането на законите е в зависимост само от това дали е спрямо "наш човек" или не.
    Докато това не се промени, т.е. да се назначават почтени хора, които могат да тропнат на масата и да кажат "НЕ" на всякакъв натиск и просто да прилагат закона, ще продължаваме да протестираме, но междувременно да загниваме.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  44. 44 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1973 Гневно

    "Да се удари" - Гражданин, Развит писател-документалист, на наш`то време. Направо Европ`ско поведение. Всички, пърхащи около "системата" забравят какви какавиди са били...

    Коментиране на анализираното, вече...
  45. 45 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1021 Весело

    [quote#30:"vestiger"]Всъщност Филип Златанов не е имало как да изпълнява "директивите" без съгласието на останалите четирима членове на комисията. Според закона решенията се взимат с мнозинство повече от половината членове на комисията. Присъстващите на пресконференцията прокурори отклониха въпроса ще се разследват ли останалите членове на комисията, тъй като Златанов едва ли е могъл да гласува вместо тях. [/quote]
    Цацаратура в действие!

    ОСТАВКА!

  46. 46 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1608 Любопитно

    До коментар [#14] от "Wizard":
    До коментар [#17] от "Иван К":
    До коментар [#20] от "Велислав":

    Подсмихвате се вие за тефтерчето, но този калинчо е действал съвсем правилно. От гледна точка на сигурноста е действал правилно с тефтерчето. Компюгри, айфони, Ипади... хардове... всичко това може да се "чете" дистанционно. Тефтерчето е сигурна работа. Особено ако не се разделяш с него. И ако не са ти монтирали камера в химикалката. Обаче галфона не е научил три златни правила. Първо като пишеш такива работи използвай поне кодиране. Второ - ИЗГАРЯЙ страниците бе галфон и след това пепелта в мивката. Трето - дръж тефтерчето в тайник. Очевидно е, че си го е държал за "припомняне"... на когото трябва. Обаче е калинчо.
    Страхотна смрад са това герберастите ей.
    !

  47. 47 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1686 Неутрално

    До коментар [#2] от "Wizard":

    БСП е направо висока класа в сравнение с БКП/ГЕРБ.

  48. 48 Профил на canu
    canu
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Един даскал говорил на учениците си:
    Който е глупав и не помни, си записва. Също като мен.

  49. 49 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 759 Неутрално

    На червените безродници плоските номера. Точно днес ни пробутват на Филип тефтерчето...
    Не са познали.
    Днес българите четат тефтерчето на Апостола.
    И вярваме в себе си с неговата вяра. Че сме Народ.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  50. 50 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    Отъкаде го изровиха тоя манкурт за поредната си фалшивка.

  51. 51 Профил на evkalipt
    evkalipt
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Няма какво да се гъбаркаме с разни случайно разкрити партенки. Всичко трябва да бъде закрито, защото ситуацията е много по-прогнила отколкото разкритото...Включително тези което разследват, включително разни дреболии за полети и подслушвания без резултат.

  52. 52 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1021 Весело

    [quote#37:"ikar"]гербери,боклуци сте и не виждам защо скачате срещу сегашните...[/quote]Колко е удобно за БСП, ДПС и Атака да изкарат всички на маскари!

    ДА АМА НЕ!

    ОСТАВКА!

  53. 53 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#50] от "k_":

    Амиии, виж в темата за "Галерия" постовете на Настрадин Ходжа (най-скорошните). Първо публикували дебилно "скрити" данни на оперативните работници, после се "поправили", но Биволъ веднага си е свалил първоначалното pdf. Дебилитет или умишлено?

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  54. 54 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#50] от "k_":

    Опс, в темата за новия шеф на ДАНС.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  55. 55 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1608 Любопитно

    ЗА инициалите не забравяйте четвъртия по влияние в държавата и партията ГЕРБ - кмета на Столицата.
    Това И Ф може да е и Фандъкова. Човекът просто си улеснява писането и вместо Й пише И.
    Калинчо, но с мурафет.
    Милиционерите и милиционерките край нямат.
    !

  56. 56 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3194 Неутрално

    Голяма конспирация се заформи !
    http://reporterbg.com/pages/graf.html

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  57. 57 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 434 Весело

    Нормално си е като ти говорят нещо по телефон, да си записваш в тефтера, малко трудно се пише на клавиатура, отделно не го знаем колко е грамотен. Бойко като имаше умен телефон, да не би да играеше судоку? Цъкаше смс-и и толкова. Не ги надценявайте тия калинки, малко са като Емил Радев, дето играеше на АйПад-а по време на важно заседание
    И аз мисля, че е рисковано да държиш такава информация на компютър. А сега какво - може да свидетелства и да накисне ИФ-ата от воле. Еле пък при тая избирателна цацаратура...


    ....
    ДА НЕ СЕ ПУБЛИКУВА, хахахахах

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  58. 58 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#11] от "azmatahari":
    [quote#11:"azmatahari"]Този е имал много възложени задачи, но как са го избрали, като е толкова тъп, че си е записвал елементарни неща в личното тефтерче (кой ли от тримата му го е подарил -И.Ф.,Ц.Ц., Б.Б. или мама, която пък е била най-подходящият специалист за директор на ТЕЦ Перник?). [/quote]

    Мама въпреки ,че преди време го раздаваше металург е шеф на ВИК-Перник /заслуга на И.Ф./,не на ТЕЦ и е видна гербаджийка .Затуй и мама и маминото са на копанката.
    Копеуето е слушкало /И.Ф./ и папкало!
    Лошото за него/и за тези чиито указания е изпълнявал/ е ,че за всяка бележка може да се провери кой и дали е ударен,спрян,забавен ,забравен ......................

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  59. 59 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Защо ли съзирам поредното "активно мелоприятие" с активното участие на Прокуратурата - един вид "Костинброд 2".
    Появява се точно, когато:
    1. Президентът е единствтвеният политик с нарастващ рейтинг. "Мероприятието" го вкарва най-малкото в "обяснителен режим".
    2.Наближава "отпускарско време". Ако към умората на протестиращите се добави вече и факта, че протестите не са "Новина №1" - нещата ще отидат към "затихване" - мечтата на Управляващите.
    3.Допълнително се добавят крясъците на Мишо Шамара и реплики от сорта "Вие ТЕЗИ ли искате да върнете във властта?"
    Дебел Учебник имат "чингетата"!
    Погледнете Февруарските "протестиращи" на какво приличат?!
    За пореден път ЩЕ НИ ПРЕЦАКАТ!

  60. 60 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 648 Весело

    До коментар [#46] от "AzDebil":

    "Тефтерчето е сигурна работа...." - виждаме!
    Повече от сигурна е, очевидно за 5 млн. можещи да четат българи
    А по изброените от вас "шпионски" кагебейски тактики - там спец е Буда, не лакейчето на тая комисийка
    Общо взето всичко стана ясно - един силен и звучен смях.

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  61. 61 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 734 Весело

    "него е записвал размислите си."

    Ами забравя си човека размислите, и за да не е като вожда си, да не е съгласен със собственото си мнение си записва!
    Чудно е обаче, защо размислите са като инструкция за експлоатация?
    Трябва също да се провери легендата!
    Човека както си записва размислите за да не ги забравя, сигурно има и легенда за инициализация, защото може да забрави какво е обозначил с "ИФ", както вече той самия оповести!

  62. 62 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    До коментар [#53] от "Музар":
    Благодаря, видях ги.
    Не мисля, че е умишлено - най-обикновена некадърност.
    Понякога ми се случва да контактувам с контингента прехранващ се правоохранителната ни система от различни нива.
    Трагедия.
    Колкото на по-висока позиция е, толкова е по-некадърен, но за сметка на това политически пристрастен към една или друга сила.
    Илюстрация са калайдисания ШАРАН с двойното дъно и оная съдийка с многодишните дела дето ту я уволняват, ту назначават в съда.




  63. 63 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 804 Любопитно

    и чудно какво нарича той "мисли"... защо ми се струва, че мислите не са това, което са...

  64. 64 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 734 Весело

    До коментар [#49] от "Яна":

    Правилно Янче!
    Не оставяй днешната работа за утре, щом можеш да я свършиш и в други ден!
    Чудно само как изведнъж прокурорите от работливи професионалисти при ЦЦ, се превърнаха в червени безродници?
    Нима Левски би одобрил действията на такъв чиновник?

  65. 65 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 734 Весело

    До коментар [#52] от "BlueWater":

    И ко шъ праим след ОСТАВКА?

  66. 66 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Това, че са цитирали определени части от тефтера съвсем избирателно и по тяхна преценка,хм,странно ми е.Така извадени от контекста...Сещам се за онази история със срс-та на лекарите от Горна Оряховица,дето Цецо Умника ги прочете в НС.Той беше направил същото.
    Защо вадят само части от текста? Да изкарат целия текст.
    И тая зрелищност на прокурорите напоследък (хеле пък Романчо тука в главна роля) също ми навява едни асоциации от зората на милиционерската хунта и нейната анти- престъпна самодейност.
    Не ме разбирайте погрешно,не защитвам милиционерите и калинчовците,но не бих повярвала на 100% на извадка от текст без да съм го видяла в цялостта му.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  67. 67 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#66] от "Cherry&Paprika - ДАНСwithme":

    Сещам се за едни "Непубликувани мисли на таваришт Ленин" .

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  68. 68 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Всичко е съвсем нормално. За такава работа се слага точно такъв идиот. Да знае, че не е за там и да е готов на всичко за да си запази службицата. Иначе само ще я сънува.. Страшно много са като него, но не знаем за тях!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  69. 69 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#67:"Музар"]таваришт[/quote]

    " шт " може и със " щ ".

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  70. 70 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#69] от "a...":

    Умишлено, и усмивката е сигнал, че грешката е нарочна.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  71. 71 Профил на bigbolkit
    bigbolkit
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "Филип Златанов записвал размислите си в иззетото тефтерче" !!!
    Дали този е от поредните успешни "мюрета" на олигархията - не знам. Щото като знам тия "експерти" на ГЕРБ(много "калинки", знам що и толкова много "автоголове" си проспаха. Ама чисто по "нашенски" дали от некадърност, дали от корумпираност - ми човещина, а вече и няма значение. Принципно е и е голям "коз" да се ползва автентично съдържание на подслушвания, кореспонденции, отпечатаци, непреки свидетелства, доказани (а не изстръгнати) самопризнания и т.н.
    Притиснителното е, че само и единствено "правилните" сигнали се подхващат от Прокуратурата. И това, че няма етична дори и елементарна логика за тази "целенасоченост".
    Насоките явно идват от там, където и принципно се връща Прокуратурата. Към основния постулат на Андрей Януариевич ВИШИНСКИ: "Върховно доказателство е самопризнанието" и обществен "остракизъм" на приписаното деяние (чрез в-к Правда напр.). Не е далеч и ако не налагането, то поне заплахата (законно или не) за ВМН (вьисшая мера наказания) - смерть через.....(по избор на изпълнителя).
    А човешката душа (особено либералната) е ранима...
    За това да очакваме в следващия епизод "изповедта на един престъпник". ИФ,РП, ЦЦ, ББ, АзАз, ТиТи, ТойТой и хиляди знайни и още незнайни субекти и лица.

  72. 72 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 759 Неутрално

    [quote#64:"ПАСТОРА"]как изведнъж прокурорите от работливи професионалисти при ЦЦ, се превърнаха в червени безродници? [/quote]
    Ако бяха работливи професионалисти, щяхме отдавна да сме прочели "секретните" договори, които ни закопаха и икономически и политически в калта, както и обвиненията и присъдите на "стратезите", вместо разни парцаливи лични тефтерчета. Все същите червени продажни безродници са си и преди и сега.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  73. 73 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 711 Неутрално

    В същност на руски думата се пише "Товарищ" /"О" без ударение се чете като "А"/

  74. 74 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#70:"Музар"]Умишлено, и усмивката е сигнал, че грешката е нарочна.[/quote]
    Дам, и настроението е "весело"
    Грешката е вярна

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  75. 75 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1608 Весело

    До коментар [#60] от "Wizard":

    Буда е спец само по шланговете и ...даже това не е сигурно.
    Както виждате тефтерчето наистина е сигурно средство щом може милиони да го четат. Само ако може да не надценявяте кагебейците. Да пишеш и да заличаваш написаното е измислено много преди тези сополанковци на историята.

  76. 76 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1407 Любопитно

    И Филката го похарчиха.

    Както казваше навремето - аз от математика не разбирам и за това записах право.

    Учудване изразих като го назначиха за председател на тази комисия, но пусто - роднински връзки по пернишки.

    Жената е покана за щастие
  77. 77 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#70] от "Музар":

    Добре, но на руски го изговарят " таваришч ", а така става малко като " една гаща плява " - като да го каже някой мангал.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  78. 78 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#30] от "vestiger":

    Хем не е имал как да ги изпълнява, пък хем са ставали факт... Интересна история, а?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 79 Профил на bigbolkit
    bigbolkit
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "Филип Златанов записвал размислите си в иззетото тефтерче"
    Пропуснах да допълня по-футуристичното:
    Записани са размислите на Филип Златановси със законни СРС! Даже има отпечатъци и ДНК-следи!

  80. 80 Профил на Storan
    Storan
    Рейтинг: 648 Весело
  81. 81 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#78] от "Тони!":Всъщност Филип Златанов не е имало как да изпълнява "директивите" без съгласието на останалите четирима членове на комисията."

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  82. 82 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    Не знам как този експерт ще обясни размислите от сорта "да се забави". Айде - "да се удари" може да се оправдае някак с "огъня на битката", но за забавянето е много трудно да се измисли легално обяснение. Тук ГЕРБ определено я овапцаха.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  83. 83 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    [quote#30:"vestiger"]Освен председателя Златанов, в комисията има само още един представител на ГЕРБ - назначеният от Бойко Борисов Паскал Бояджийски. Николай Николов е назначен от президента Георги Първанов, Сабрие Сапунджиева е излъчена от ДПС, а Катя Станева от "Атака". Това на практика означава, че всички поръчки са били изпълнявани от надпартийна "коалиция" между ГЕРБ, БСП, ДПС и "Атака".[/quote]Добре казано. Май и от този храст няма да изскочи заяк.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  84. 84 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 565 Неутрално

    По принцип съм нарцис, но това с воденето на дневник не го разбирам...

  85. 85 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Кога нашата прокуратура ще спре да изпълнява поръчки на БСП? Да разделя народа и създава омраза? Кога? Това в джобовете ви са нашите пари, негодници!

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  86. 86 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 701 Весело

    Цацаров трябва да си дава тъпите пресконференции направо от Позитано. Пресконференция за тефтерче този път - пълен клоун.

    И какво стана с пресконференцията за напечатаните бюлетини? Нещо няма ли да влезе в съда или съдът в БГ няма право да си каже думата?

    Цацаров започна да се изхабява, до изборите съвсем няма да му остане гласец. Бележниче, ах недей. Навремето имах съученик, който рисуваше великолепно, но най-големият майтап беше, когато ни имитираше почерците - напише ти някоя глупост в тетрадката, после я гледам и не мога да повярвам, че ... аз съм я писал За подписите изобщо няма какво да говорим - беше абсолютно феноменален тип, живееше много бедно и рисуваше най-фантастичните космически кораби, каквито не съм виждал и досега. Мечтаеше да рисува филми, но не знам дали е успял, видях го последно преди дълги години продаваше банички и боза пред болницата.

    Сетих се, просто ей така.

    Цацата трябва да помни едно - политиците може да са всякакви, но поне са избирани, макар и от калпав народ. Цацаров е назначаван, но определено не от народа. Покровителите умират, народът - не.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  87. 87 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 648 Весело

    От икебаната дървесината я боли

    В интерес на истината: дали все още има човек, който да не е разбрал низостта на И.Ф. и Цв. Цв.?!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  88. 88 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#86] от "bibian":

    "Цацата трябва да помни едно - политиците може да са всякакви, но поне са избирани, макар и от калпав народ. Цацаров е назначаван, но определено не от народа. Покровителите умират, народът - не. "

    БРАВО ! Подкрепям те НАГЛО и БЕЗОТГОВОРНО както ЦаЦАта подрепя мафиотското правителаство на ГЕЯ БЕЯ и ЗЛОДЕЯ !

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  89. 89 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3215 Неутрално

    До коментар [#19] от "blaf":ми , не знаем , ама сме малко по високо от маймуните.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  90. 90 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3215 Неутрално

    До коментар [#59] от "ND":защото си в друго измерение?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  91. 91 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3408 Неутрално

    [quote#87:"Freedom of Speech"]В интерес на истината: дали все още има човек, който да не е разбрал низостта на И.Ф. и Цв. Цв.?![/quote]

    Сред гербаджийските редици преминава колективен катарзис: нЕкои членове може би се поотклониха от правия път, но Партията остана безгрешна.

    А Вождът - ни чул, ни видял.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  92. 92 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Момчета и момичета, това че Комисията за конфликт на интереси действаше поръчково, беше ясно много отдавна - съдейки за нея ПО ДЕЛАТА И. Има отлични коментари по въпроса на една от най-любимите ми журналистки - Петя Владимирова, например:
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/06/12/1843761_komisiia_za_otkrivane_ili_za_prikrivane_na_konflikt_na/
    или
    http://www.dnevnik.bg/izbori2013/2013/04/05/2035055_komisiiata_koiato_ni_pravi_na_glupaci/

    Но не се връзвайте на номерата на задкулисието. Това тефтерче е кокалче, което ви е подхвърлено по един, типичен вече бих казал начин, за да джафкате превъзбудено. Аз лично не бих му обърнал внимание. Не искам да бъда манипулиран и неволен участник в активно мероприятие на Гнусни Тъмни Сили.

  93. 93 Профил на ognenznak
    ognenznak
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Този наглец или е уникално тъп или сценаристите на това (поредното) Активно Мероприятие вече смятат че ние сме балъци.
    Стига вече някой нормален ще си води бележник с компрумати, ами нали никой няма право да те записва без разрешение.
    Нагласено от всякъде.

  94. 94 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#93] от "ognenznak":

    Сигурно е нагласено.
    Ама кое? Друг е писал в тефтерчето
    или ЦЦ означава Цанко Цветанов.

  95. 95 Профил на ognenznak
    ognenznak
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Когато един човек си води тъкава информация записките да са много по-ясно написани.
    Нормално един човек да си води дневник в който да си отразява деня, но информация водена по този начин е водена с цел и посока за краен потребител.
    Не защитавам инициалите на кой са и т.н., но много е съшито с бял конец.

  96. 96 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    До коментар [#6] от "Каишков - Гласът на Америка":
    Писал, пък не помнел какво е писал и най вече защо го е писал. Този съвсем за абдали ни има. "

    -Протестираме срещу наглостта,а дали има по-голяма от тази?!

  97. 97 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 706 Неутрално

    До коментар [#11] от "azmatahari":
    [quote#11:"azmatahari"]Този е имал много възложени задачи, но как са го избрали, като е толкова тъп, че си е записвал елементарни неща в личното тефтерче [/quote]
    Простите хора помнят, умните си записват, гласи една поговорка.
    Тъпотията му се състои не в това, че си е водил записки, а в това, че не ги е депозирал в сейф, след като е изпаднал от властта - ей така, за всеки случай, че виж какви работи му се струпват на главата на човек. Смеем се на Емо фаса, ама той чак в чужбина си нае сейф и сега никой не го закача.

  98. 98 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 706 Неутрално

    До коментар [#16] от "Култура ми Бойко":
    [quote#16:"Култура ми Бойко"]Пак да попитам: Защо "гербер" стана обидна дума в българския език?[/quote]
    Язък за убавото цвети, даже жена ми спря да го купува от цветарския. Градинката са напълни саде с димитрици и гергини.

  99. 99 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 640 Любопитно

    До коментар [#97] от "choss":

    Е кой нормален човек няма да запомни записаните от този индивид насоки. Това не са напомняния. Тук прозира някаква ограниченост, което за мен е и обяснение за зазначаването му.
    Емо Фаса изглежда ошлайфан хитрец и вероятно съхранените от него в сейф застраховки са от съвсем друг характер.

  100. 100 Профил на gordon_gekko
    gordon_gekko
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Градацията е следната: ТЪП<ПО-ТЪП<НАЙ-ТЪП<ГЕРБЕРАСТ<ПЕРНИШКИ ГЕРБЕРАСТ<ФИЛИП ЗЛАТАНОВ





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK