Юристи: С отмяната на пленарно заседание Михаил Миков наруши правилника на парламента

Юристи: С отмяната на пленарно заседание Михаил Миков наруши правилника на парламента

© Анелия Николова



След като във вторник вечерта хиляди протестиращи в София не разрешиха депутатите да напуснат сградата на Парламента, председателят на Народното събрание Михаил Миков каза в телевизионния ефир, че заседание в сряда не трябва да има. В сряда сутринта народните избраници не се явиха в парламента, а ГЕРБ излезе с позиция, че е недопустимо председателят на Народното събрание да отменя чрез телефонен апел пленарно заседание, и поиска оставката му.


С въпроса, дали Михаил Миков има правомощие да отменя заседание на Народното събрание по този начин, "Дневник" се обърна към юристи, които са били депутати.


"Правилникът за дейността на Народното събрание е нарушен", коментира Екатерина Михайлова от ДСБ, зам.-председател в 40-тото Народно събрание. В правилника не е записано правомощие на председателя на народното събрание, според което той може да отменя парламентарни заседания и това означава, че правилникът е нарушен, казва Михайлова.




На въпрос, дали може да бъде търсена отговорност на Миков, Екатерина Михайлова цитира правилника, според който председателят може да бъде освободен по негово желание, по искане на една трета от депутатите или искане на парламентарната група, която го е предложила.


Според професор Александър Джеров, народен представител от групата на СДС във Великото народно събрание, председателят на парламента не може да отменя пленарно заседание, защото решението за провеждането му е взето от Народното събрание на редовно заседание. "Председателят няма право да отменя решения, които са взети от Народното събрание", коментира професор Джеров. Той е на мнение, че има конституционно нарушение, а Народното събрание може да потърси отговорност, но по-скоро дисциплинарна.


"По принцип за такива промени в програмата за работа трябва да се произнесе самото Народно събрание", смята Георги Близнашки от левицата(БСП), народен представител в 36-тото и 40-тото Народно събрание. След като цитира текстовете от Конституцията той каза, че Михаил Миков няма право да отменя заседание и е действал произволно, което е в разрез с основния закон.


Председателят на 39-тото Народно събрание, Огнян Герджиков /НДСВ/ каза, че не е запознат с правилника на новия парламент и не вярва, че Михаил Миков би го нарушил.

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3005 Весело

    Дреме му на Миков за правилника !
    Него повече го интересува как демократично да краднат по голямата част от милиарда и дали му се е изстудила ракията !!!

  2. 2 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Те какво не нарушиха, че един правилник на НС ли...

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  3. 3 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 798 Неутрално

    "Юристи" е прекалено силно казано за тези двамата.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Маловажно. На тези им е изпята песента.
    Кажете какво правим след това.

  6. 6 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2446 Неутрално

    Че кога пък, комунистите се спазвали законите?!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  7. 7 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    Не са намерили депутат който да иска оставка на правителството ... и за това чакат мераклия сам да си загуби 4 годинки депутатска заплата ... после я го изберат пак него ... я някой друг да я взема заплата Защо да го прави ?

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  8. 8 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 614 Любопитно

    Ха! Дупетатите не се явили на работа?!

    Не ги ли е страх работодателя да не им прекрати трудовия договор и без това са на изпитателен срок още!

  9. 9 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 891 Неутрално

    ОСТАВКА!
    Ново Велико Народно Събрание!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  10. 10 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 784 Неутрално

    [quote#6:"lz2"]Че кога пък, комунистите се спазвали законите?! [/quote]
    Точно ........ никога!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  11. 11 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 2198 Неутрално

    Комунист и обществен правилник. За тях обществения, демократичен правилник е правилника на тяхната партия, на телефонните обаждания.

  12. 12 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3401 Неутрално

    Михаил Миков управлява парламента от сръбските кръчми. Този парламент наистина добива съвсем кръчмарски вид....
    О С Т А В К А !

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  13. 13 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2669 Весело

    Гражданите за Единно Разнищване на Безобразията, ТОЧНО се разработиха и сега, да не идват на РАБОТА!?! Прав е ММ, няма плочки по тротоарите, а някои от паветата са разместени, трудно е за придвижване, та какво остава за работа.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  14. 14 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 614 Неутрално

    [quote#5:"ju.li"]Кажете какво правим след това. [/quote]

    Ко да правим. У фейсбука пишат, че са готови 10 правителства да свалят. Щяло разбираш ли да излезе по-евтино отколкото да плащаме 1 млрд кредит. Пичове са, уж ентелигентни, ама не си правят сметката, че освен 500те млн за избори (10 х 50 млн) дето ще плати данъкоплатеца, тая държава няма да работи изобщо и ще загубят за бюджета не 1 а няколко млрд за година.

  15. 15 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1898 Неутрално
  16. 16 Профил на Veli
    Veli
    Рейтинг: 388 Любопитно

    До коментар [#12] от "Храбър": А Мая къде е била?

  17. 17 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Незаконно е и да не подават оставка след като цяла България им я иска, но наглите срам нямат.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  18. 18 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Юристи , нарушил.....Ами вие не знаете ли, че таз държава е на комунистите и те са закона. Айде, сега наивност чак дотам не бива.

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  19. 19 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 429 Весело

    "С отмяната на пленарно заседание Михаил Миков наруши правилника на парламента"

    Все едно изнасилвач-рецидивист да открадне дъвки от магазина

    simple mind
  20. 20 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Смешно е при съдбоносната ситуация, на която сме свидетели, да се търсят нарушения на правилника на НС. Къде по големи проблеми има оттова.

  21. 21 Профил на Миро
    Миро
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Те тея дадоха цялата власт на ДпС и мафията..... пък един правилник, дето на всичкото отгоре те си го приемаха.

    другари комунисти (БСП, АБВ, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!
  22. 22 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 765 Весело

    www.dnevnik.bg/bulgaria/citat_na_deniia/2013/07/13/2102735_citat_na_denia_a_misho_mikov_mahmurliia_gleda_vse_edno/?ref=id

    Май др Миков още не се е осаферил....По това време зелева чорба няма , но повече сладко пак ще свърши работа...

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  23. 23 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#1:"SS"]
    Дреме му на Миков за правилника !
    Него повече го интересува как демократично да краднат по голямата част от милиарда и дали му се е изстудила ракията !!![/quote]
    ++++++++++++Съгласен.......!!!

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  24. 24 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 784 Неутрално

    "Председателят няма право да отменя решения, които са взети от Народното събрание", коментира професор Джеров.
    ======================================
    Не се взимат решения на пияна глава Микооов!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  25. 25 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Тия "юристи" къде са вече няколко години, когато Народното събрание приема закони с под 120 общо гласували? Преди това нарушаваха закона като гласуваха с чужди карти,но гласовете формално бяха над 120 и така формално не нарушаваха Конституцията. След това на основата на какво основание почнаха поголовно нарушаване на Конституцията и приемат закони с под 120 гласували за,против и въздържал се? Къде са опозицията парламантарна и извънпарламентарна, Конситуционният съд и независимите прависти,юристи и граждански сдружения?

  26. 26 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Някой да има информация дали Миков е подписвал официалнии документи в Сърбия? Алкохолът не прощава, да не излезе нещо след време.

  27. 27 Профил на bai_petkan
    bai_petkan
    Рейтинг: 388 Гневно

    Изконно човешко право е да хвърляш самозабравилите се комунисти с павета. Това свещено право ни е отнето днес!!!

  28. 28 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 579 Любопитно

    Ако Миков е нарушил правилника, то какво да кажем за Тиквата, който спря всичките си депутати от заседания? И ги върна единствено, когато трябваше да организират уличен метеж?

  29. 29 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Любопитно ми е Михаил Миков дали някога е чел правилника за дейността на Народното събрание.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  30. 30 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 334 Неутрално

    [quote#1:"SS"]Дреме му на Миков за правилника !
    Него повече го интересува как демократично да краднат по голямата част от милиарда и дали му се е изстудила ракията !!![/quote]
    A милиарда, който взеха герп, в началото на годината, дали му дреме? Дали милиарда не отива за покриване на този заем? Как точно очакваш да "краднат" този милиард? Предните като крадваша, къде си бърка?

  31. 31 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#24] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Пияна,трезва,все тая-чугун...

  32. 32 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3373 Неутрално

    [quote#20:"reakzioner"]Смешно е при съдбоносната ситуация,[/quote]
    Още по смешно е именно ГЕРБ да иска оставката
    на Миков, че провалил парламентарно заседание.

  33. 33 Профил на ermahttt
    ermahttt
    Рейтинг: 388 Весело

    Сигурно се е нажабуркал със 50 градусова скоросмъртница

  34. 34 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    "правилника, според който председателят може да бъде освободен ... по искане на една трета от депутатите"
    --------------------------------------
    Ами ГЕРБ вече му поискаха оставката, а те са повече от 1/3. Така че Миков да се чувства освободен.

  35. 35 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#30] от "stefan111":

    Този непълен милиард отиде за земеделските производители.

  36. 36 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 334 Неутрално

    [quote#35:"anonymous_"]Този непълен милиард отиде за земеделските производители.[/quote]
    Да, но беше изтеглен като заем. Сега този пълен милиард, отива за погасяването на този заем. Нещо неясно? Къде беше, когато бяха вземани другите 4 милиарда?

  37. 37 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#7] от "EVOLYUCIONER":

    ГЕРБ са внесли искане за вот на недоверие.
    А Бойко, който вчера поиска оставка, е депутат.

  38. 38 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Миков нарушил правилника - къде тука е новината?
    Миков, СерГей и всички останали комунисти - Ч Е Р В Е Н И Б О К Л У Ц И!

  39. 39 Профил на bulgarinvstranstvo
    bulgarinvstranstvo
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#3] от "vjacho":

    Кои двамата? Джеров поне е сериозен капацитет.

    "Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
  40. 40 Профил на bulgarinvstranstvo
    bulgarinvstranstvo
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#20] от "reakzioner":

    Съвсем не е сме[но - правилникът на парламента е основният регламент за дейността на най-важната институция в страната.
    и си е съвсем важен - например при избирането на Пеевски се видя как може да се злоупотребява с него.

    "Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
  41. 41 Профил на bulgarinvstranstvo
    bulgarinvstranstvo
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#28] от "_dan_":

    ами Миков да вземе да замени парламента според вас тогава.

    а депутатите могат да бойкотират парламента. Това е тяхно право.

    "Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
  42. 42 Профил на bulgarinvstranstvo
    bulgarinvstranstvo
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#30] от "stefan111":

    Този милиард бе за да се изплатят предварително субсидиите за земеделците през февруари- през април тези пари са възстановени от ЕС.

    "Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
  43. 43 Профил на bulgarinvstranstvo
    bulgarinvstranstvo
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#36] от "stefan111":

    Тегли се един заем, за да се връ]а друг и то за една година? Най-малкото би бил при по-неизгодни условия.

    "Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
  44. 44 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Кофти нещо са решения и приказки на нетрезва кулска глава.

  45. 45 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Ака сложат задължителен дрегер на входа на НС, тоя герой няма да влезе вътре. А пък ако го замерят на излизане, сигурно ще влезе в новините.

  46. 46 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3109 Неутрално

    До коментар [#5] от "ju.li":култов си !! сам не оценяваш колко близо си до лице , двигател , интелект на протеста . кажете какво правим след това? нищо , завъртат баницата , парчетата са еднакви , просто паричката се пада на герб

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  47. 47 Профил на b777
    b777
    Рейтинг: 497 Весело

    [quote#16:"classmate67"]"Храбър": А Мая къде е била? [/quote]
    на женския пазар, за домати

    #ОСТАВКА #ИЗВИНИСЕБЕ
  48. 48 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 1556 Любопитно

    А орките от Полит Пасмината ГРЕП да не би да отидоха на заседанието? Не. Ами защо тогава си отварят чирепките уста? Малко золуми прави Толума, направи парламентата за смях на кокошките и ги наричаше "безделници", сега се загрижил за правилник. Аре у лево в канала на историята...

  49. 49 Профил на 2last
    2last
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Ми те му пълни гащите как да дойде на работа?

    Сега разбирате, че не може един крадлив цига*ин да се представя за честен и голям политик, като Стамболов." - Никола Филчев
  50. 50 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Юристи: С отмяната на пленарно заседание Михаил Миков наруши правилника на парламента...

    - За...елита на БСП, закон не важи....
    Г-да другарите, се имат за богоравни...
    - Нали така разграбиха ...България...

    urkobozambo
  51. 51 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Но не е и написано , че не може да го отменя . И ми се струва ,че в правото важи принципа , че това което не е забранено , е разрешено . Ще се кефя , ако се окажа прав.

  52. 52 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Запомнете, Колеги :
    Всеки хпризив за Диалог при днешните ни хполитици е, прост евфемизъм на тяхната Неспособност за Промяна !!!

  53. 53 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#49] от "mrscience":

    Ами без гащи .

  54. 54 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    До коментар [#36] от "stefan111":

    Стефчо, 800 млн. бяха гарантирани и платени от ЕС 45 дена след превода. Въпрос на лошо упл=равление на парични потоци, нищо друго.

    Питай г-н Орешарски къде са отишли - той много добре знае, каза го още 2009, че фискалния резерв трябва да се използва в лошите години, които идват след 2008. След предизборният бюджет 2009 нямаше как бюджет 2010 да се върне на ниво бюджет 2008, който беше един от най-рестриктивните.

  55. 55 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 334 Неутрално

    [quote#43:"bulgarinvstranstvo"] Най-малкото би бил при по-неизгодни условия.[/quote]
    И как реши, че ще е при по-неизгодни условия? А защо реши, че тегленето на заем, за изплащане на субсидии е оправдано? Сега фискалния резерв е 5.8млрд. Август, когато е падежа на заема от герп, фиска 6те падне под 5 млрд. Това е под законовия минимум! Само заради това е наложително да се вземе нов! Да не говорим, че още зимата, когато гласуваха бюджета, анализатори казаха, че е пробит! Защо заемите, които теглиха герп, бяха оправдани, а този сега не е? Мирише на гербер ...

  56. 56 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#54] от "limbize":
    лимбо, не ме вълнува как оправдаваш действията на най-слабото, престъпно правителство на прехода - това на герп! И как се използва въпросния резерв? За магистрали? От които най-лесно се краде? Хайде моля те, по-сериозно!

  57. 57 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    До коментар [#55] от "stefan111":

    Ще е при по-лоши изтеглиха ДКЦ с доходност около 3,82% защото нямаше мераклии. Законовия минимум не е 5 млрд.
    Написах ти по-горе за заема теглен зимата.

  58. 58 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    До коментар [#56] от "stefan111":

    Оправдавам ги, защото след жестоките рестрикции в образованието, задравеопазването и земеделието, упражнявани от тройната коалиция и голямата им предизборна бомба(която не ги спаси) бюджет 2009, смятам че Дянков се справи добре като запази разходната част от 2009 година до 2013. В това отношение ГЕРБ са много по-леви от тройната коалиция.

  59. 59 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3109 Неутрално

    До коментар [#50] от "Urkobozambo":ало, ваньо е нарушение на закона , тук е нарушение на правилник. пак е недопустимо .пази се , предполагам зоопарковете надават за теб

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  60. 60 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 768 Неутрално

    абе те искат да откраднат още милиард, пребиха сума народ, назначиха една камара престъпници ... за една отмяна на заседание ли ще говорим ? Да ги отменят всичките и да заминават, отменянето ще им го простим.

  61. 61 Профил на Зевс
    Зевс
    Рейтинг: 442 Весело

    Безмозъчни вандали и мутри блокират парламента, а тия "юристи" говорят за някакъв правилник!

    "Всеки човек е една вселена" Хайнрих Хайне
  62. 62 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#54] от "limbize":
    Остава да извикаш Дянков, на мястото на Чобанов...

  63. 63 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    До коментар [#62] от "dimko":

    Нямам тази власт за съжаление. Поглени бюджети 2006-2013 и ще се убедиш , че ГЕРБ са много по-леви от БСП/ДПС/НДСВ.

  64. 64 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Този е най-малкият ме грях на този пияница...

  65. 65 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#63] от "limbize":
    След като го твърдиш, какво от това, Колега ???
    Огледай си тесктовете...

  66. 66 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    След като ме питаш - какво от това??? И двамата нямаме власт да променим положението.

    не разбирам има ли въпрос или не?

  67. 67 Профил на richardnixon
    richardnixon
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Този ле-лелекащ селяндур дето си носи сакото като ямурлук отгоре на всичко е пълен некадърник в правото макар и да твърди че завършил! Чиба към Кула!

  68. 68 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 497 Весело

    Добре де, нали като си пил не може дори кола да управляваш, а на тоя сте му дали да управлява парламента?!?

    Нещо много сбъркано има в тая държава!

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  69. 69 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 998 Неутрално




    До коментар [#16] от "classmate67":


    [quote#16:"classmate67"] А Мая къде е била? [/quote]На тайна явка при природените си братя-Галеви

  70. 70 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 334 Неутрално

    [quote#57:"limbize"]Законовия минимум не е 5 млрд[/quote]
    А колко е? И не падна ли под 3 млрд през февруари? Тогава беше ли толкова уверен в целесъобразността на заема?

  71. 71 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#36] от "stefan111":

    Кои са тези 4 милиарда? Кога са взети?

  72. 72 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 670 Весело

    [quote#0:"статия"]ГЕРБ излезе с позиция, че е недопустимо председателят на Народното събрание да отменя чрез телефонен апел пленарно заседание, и поиска
    [/quote]
    Буахахахахахха
    Намерил се кой да държи сметка.
    Тези, които не са виждали НС от как Буда вдигна кръвно.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  73. 73 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Той знае комуняшкия Манифест наизуст, други "четива"не му трябват!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  74. 74 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#29:"Lady Zeppelin"]Любопитно ми е Михаил Миков дали някога е чел правилника за дейността на Народното събрание.[/quote]
    Защо реши , че той може да чете!?!

  75. 75 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Това, че в договора между граждани и политици гражданите останах безгласна буква също е нарушение, но... Подписът им дава основание да твърдят, че са легитимни. Това ми напомня за измамените камилчета, които не четели малките букви и подписвали представените им документи.

    goblenka
  76. 76 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 798 Неутрално

    [quote#39:"bulgarinvstranstvo"]Кои двамата? Джеров поне е сериозен капацитет.[/quote]

    Да,той има труд по "Вещно право",в който правото на ползване го няма никакво.Сериозин капацитет не би пропуснал това вещно право.

  77. 77 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 334 Неутрално

    [quote#71:"anonymous_"]Кои са тези 4 милиарда? Кога са взети?[/quote]
    Koи са? Да ви "запозная" ли искаш? Говоря за 4те милиарда външен дълг емитиран от пп герп през непълния си мандат от 3.5г





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK